Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - tgram

Σελίδες: 1
1
Αγαπητοί φίλοι

η ΕΤΕΠ πλέον έχει μεγαλώσει. Θεώρησαμε καλό λοιπόν να γράψουμε δυο λόγια για κάποια θέματα που μας απασχόλησαν από τη στιγμή της γέννησής της μέχρι τώρα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΕΛΩΝ:
Το πιο δύσκολο μέρος ήταν να πείσουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Στη χώρα επικρατεί η αντίληψη (δικαίως ή αδίκως είναι άλλο θέμα) ότι συλλογικό όργανο =διαπλοκή,  =εκμετάλλευση των πολλών για προσωπικό όφελος λίγων, =δοσοληψίες κάτω από το τραπέζι,  =υποκίνηση από μοχθηρές και αλλότριες δυνάμεις (!!!). Δοκιμάσαμε πολλές απογοητεύσεις μέχρι να έρθουμε στην τωρινή θέση. Δόξα το Θεό, με κατάλληλη ενημέρωση φάνηκε ότι εν τέλει κάτι καλό μπορεί να γίνει. Ευχαριστούμε θερμά για αυτό.

ΝΑΙ, φοιτητές μπορούν να γραφτούν. Αποκτούν την ιδιότητα του δόκιμου μέλους. Δείτε το καταστατικό εδω (παραγραφός 3):
http://www.etep.pde.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=32&limit=1&limitstart=1

Σε πιο σύντομο χρόνο από ότι περιμέναμε (i.e. εντός των ΑΜΕΣΑ επόμενων ημερών), θα έχουμε τη δυνατότητα να δεχόμαστε τις εισφορές εγγραφής στην Ένωση.

ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ - ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ:
Σε απάντηση όσων μιλάνε για αντι-ΣΤΕΜΠ ...κυριοι, κυρίες ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Η ΕΤΕΠ είναι ...Ε Ν Ω Σ Η και ως τετοια θα δρασει!
Όσοι ψάχνουν να βγάλουν τέτοια ένστικτα, ας ψάξουν εκείνους που προσπαθούν παράλληλα και απέναντι στην ΕΤΕΠ να φτιάξουν σύλλογο αποφοίτων μερικών μόνο τμημάτων κυρίως της Β. Ελλάδας. Σαφώς και είμαστε ενήμεροι για τις κινήσεις τους εδώ και πολύυυ καιρό. Αφού μέχρι εκεί φθάνει το μυαλό τους, ας πράξουν όπως νομίζουν. Ελπίζω μόνο να έχουν καταλάβει ποιος είναι αυτός που τους ώθησε προς την κατεύθυνση αυτή

Η ΕΤΕΠ πλέον κινείται σε άλλο επίπεδο.
Ο μέχρι τώρα διάλογος με άλλους φορείς (ΤΕΕ, Υπ Ανάπτυξης, ΙΤΕ, ΕΙΕ, ΑΤΕΙ χώρας, κόμματα Βουλής, ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ) έχει ανοίξει διαύλους επικοινωνίας με ελπιδοφόρους ορίζοντες. Μάλιστα στην πρόθεσή μας να διοργαώσουμε πανηγυρική εκδήλωση στις αρχές του Φθινοπώρου σε κεντρικό ξενοδοχέιο της πρωτεύουσας μέχρι τώρα έχουν δηλώση πρόθεση συμμετοχής και χαιρετισμού όλοι οι συνομιλητές μας. Ευελπιστούμε ότι ο αριθμός των μελών μας και των συμμετοχών στην εκδήλωση θα διευρύνει και τον αριθμό των χορηγών που έχουμε μέχρι τώρα.

Τέλος, πρέπει να ευχαριστήσουμε όσους μας έστειλαν τις ιδέες τους -κυρίως από τους παλαιότερους απόφοιτους των ΑΤΕΙ. Οφείλουμε να κάνουμε ειδική μνεία στους παλαιότερους απόφοιτους του ΑΤΕΙ Αθηνών - τμήμα Πληροφορικής για τις επικοδομητικές ενστάσεις τους και το δημιουργικό διάλογο μαζί τους. Τελικά αυτά που μας ενώνουν είναι πιο πολλά από αυτά που μας χωρίζουν.

Αυτά που ετοιάζουμε στην ΕΤΕΠ, κινούνται στο πνεύμα της Καινοτομίας (π.χ. η συμμετοχή στις γενικές συνελεύσεις από απόσταση). Το αν βγούμε από ένα forum όπως το pde.gr και να ανακοινώσουμε διάφορα ....σαν προεκλογικές εξαγγελίες θα ακουστούν. Όταν θα τις εφαρμόζουμε, θα είναι στην ευχέρια των μελών μας να τις κρίνουν και να τις διαφημίσουν

Περισσότερες πληροφορίες, τις ΑΜΕΣΩΣ επόμενες ημέρες στο επίσημο site της Ένωσης

Θερμές ευχαριστίες προς όλους

(σημ: χρησιμοποιήσαμε το forum του pde για την ανακοίνωση αυτή ως δείγμα ευχαριστιών προς το site που μας φιλοξένησε και μας υποστηριξέ τον πρώτο καιρό)

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 18, 2007, 09:29:05 μμ »
Ιδρυτική συνέλευση της ΕΤΕΠ στην Αθήνα τέλη Μάη

Το κείμενο της ανακοίνωσης (όπως ανακοινώθηκε στο site της ΕΤΕΠ) είναι:

- - -

Μετά τη συγκέντρωση των μελών της προσωρινής διοικούσας επιτροπής που έγινε χθες, Τρίτη, 17 Απρίλη, αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

   1. Κατάθεση αίτησης δημιουργίας της Ένωσης στο πρωτοδικείο, μέσω δικηγόρου
   2. Διεξαγωγή ιδρυτικής συνέλευσης της 'Ενωσης στην Αθήνα το Σαβ 26/5, Κυρ 27/5 και Δευ 28/5. Εκεί θα εκλεγούν οι επιτροπές που θα παρακολουθήσουν τη διεξαγωγή αρχιερεσιών της Ένωσης. Να σημειωθεί πως για τη διεξαγωγή των αρχιερεσιών συζητείται (και ΔΕΝ έχει ακόμα αποφασιστεί) η δυνατότητα της "ταχυδρομικής ψήφου". Καλούνται οι φίλοι της Ένωσης να συνεισφέρουν με τις ιδέες τους για αυτό το ζήτημα. Λεπτομέρειες για τον ακριβή τόπο, ημερομηνία και ώρα θα ανακοινωθούν σύντομα

Με βάση τα παραπάνω, καλούνται οι φίλοι της Ένωσης

    * Να αποφασίσουν ποιοι θέλουν να καταθέσουν υποψηφιότητα για τα όργανα της Ένωσης
    * Να αποφασίοσυν ποιοι θέλουν να βοηθήσουν ως τοπικοί εκπρόσωποι της Ένωσης. Ο όρος "τοπικοί" αναφέρεται σε επίπεδο πόλης, νομού, περιφέρειας κτλ ανάλογα με τον κατά περίπτωση αριθμό μελών της Ένωσης

Διευκρίνιση: Είναι προφανές πως οι υποψηφιότητες θα κατατεθούν από εγγεγραμένα μέλη μετά την απόφαση του πρωτοδικείου (...προφανώς)

- - -

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Απρίλιος 02, 2007, 10:46:33 πμ »
Αγαπητοί φίλοι, ως ένας από τους υποστηρικτές της ΕΤΕΠ θέλω με τον πιο επίσημο τρόπο να σας ευχαριστίσω όλους για τις συμμετοχές σας. Περιμέναμε αρκετούς αλλά το ενδιαφέρον σας ξεπέρασε κάθε θετική προσδοκία.

Μια και το pde.gr ήταν ο χώρος που πρωτοανακοινώσαμε την πρόθεση δημιουργίας της ΕΤΕΠ, θεωρήσαμε ότι, τιμής ένεκεν, από έδω έπρεπε να σας απευθύνουμε αυτές τις ευχαριστίες.

Τέλος, ευχαριστούμε ειδικά τους συνάδελφους για την προσφορά τεχνογνωσίας και νομικής υποστήριξης για την e-συμμετοχή στην Ένωση.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ

 :-*  :-*  :-*


(Υ.Γ. Περιμένατε να απαντήσω σε διάφορες απόψεις εδω μέσα; Γιατί; Για να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη ..τη γνώση;  :) Αυτά δεν βοηθούν στην ένωση. Δύσκολο δεν είναι να αντιπαρατεθείς. Δύσκολο είναι να ΜΗΝ αντιπαρατεθείς, αλλά να συνενώσεις  ;) )

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 21, 2007, 10:49:54 μμ »
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ   Π-Ρ-Ο-Σ-Χ-Ε-Δ-Ι-Ο

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΤΛ ΣΤΟ etep.union ΠΑΠΑΚΙ gmail ΤΕΛΕΙΑ.com

 ΕΝΤΟΣ ΩΡΩΝ ΘΑ ΣΗΚΩΣΩ ΕΔΩ ΣΤΟ pde ΚΑΙ ΤΗΝ "ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΩΣ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ

Σημειωση:
Δυστυχως δεν προλαβαμε να συμπεριλαβουμε στο παρων προσχεδιο τους αποφοιτους των Π.Σ.Ε ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τ.Ε.Ι ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ και Π.Σ.Ε ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Τ.Ε.Ι ΠΕΙΡΑΙΑ οι οποιοι και θα συμπεριληφθουν.

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 21, 2007, 02:23:47 μμ »
1.
Μια διευκρινιση στην αγαπητη andriana, στο παρακατω σημειο:
Προσωπική μου άποψη είναι ότι δε θα δικαιωθούν στο δικαστήριο αυτοί που έχουν κάνει προσφυγή. Δεν γίνεται να ανατραπούν ΟΛΑ ρε παιδιά.
Στην περίπτωση που δικαιωθούν, η ισχύ του νόμου (προεδρικού διατάγματος) θα γίνει από την ημέρα της δημοσίευσής του και μετά. Όσοι έχουν διοριστεί δεν μπορούν να τους διώξουν από την εκπαίδευση. Εκτός βέβαια αν ανατραπούν τα πάντα και ισχύσουν νέοι νόμοι.....

Νομικα ..ειμαστε για μπαρκο. Και αυτη τη στιγμη ΜΟΝΟ αυτο ειναι σιγουρο. ΟΟΟΟΛΑ τα αλλα ειναι ελπιδες, εικασιες (βασισμενες σε παλια -ισως- δεδομενα απο αλλες περιπτωσεις , κτλ)

Η σειρα ειναι απλη:

ΠΔ -> διορισμος βαση ΠΔ -> ακυρο/αντισυνταγματικο.κτλ το ΠΔ -> ακυρο ότι εχει γινει βασει αυτου του ΠΔ ->απόλυση.

Μ-Ε-Τ-Α
το περας αυτης της αλυσιδας, μπορουν να γινουν αλλα ..πολιτικά. Να ξεχωριζουμε την πραγματικοτητα απο τις ελπιδες


2.
Μεχρι ποσο πισω απολυουν:
Τα δυο (2) πρωτα χρονια εισαι Δοκιμος Δημοσιος Υπαλληλος. Σε αυτα τα δυο χρονια, φευγεις με συνοπτικες διαδικασιες (οπως σωστα εχει αναφερθει εκτενεστερα παραπανω). Απο εκει και μετα, υπαρχουν αλλα τρια (3) χρονια, που μεσα απο δικαστηρια μπορει παλι το δημοσιο να σε διωξει. ΩΣΤΟΣΟ, στην περιπτωση μας, αφου η προσφυγη εχει γινει ΠΡΙΝ το διορισμο μας (ΑΣΕΠ κτλ), ..περνουμε ποδι και μετα 99999 χρονια. Αυτα ειναι τα δεδομενα βασει του νομου. Κυριοι/ιες, να συμβουλευεστε οχι απλως ενα δικηγορο αλλα εναν εξειδικευμενο στα διοικητικα!!!!!!!
Απλα, μεχρι τωρα, σε τετοιες περιπτωσεις ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ (συνηθως) πολιτικη παρεμβαση για να μη γινει της Αργεντινης στους δρομους

Εμεις δεν εχουμε τιποτα προς αυτην την κατευθυνση. Οχι τιποτα σιγουρο. Σκετο τιποτα. Αρα, αν δεν ανατρεψουμε την πορεια, οδευουμε ..στο να δημιουργησουμε " προηγουμενο "
Πολλοι λιγοι δειχνουν να το κατανοουν αυτο. Μονο αυτα τα λιγα ατομα που εκφραζονται εδω μεσα (και οχι ολα) το συνειδητοποιουμε. Για αυτο, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!!!

3.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ.

....Οχι 11 τμηματα, αλλα 11 ειδικοτητες (ΝΑ ΤΑ ΜΙΛΑΜΕ, ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ Σ-Ω-Σ-Τ-Α).
Αρα η φαση ειναι 3 τμηματα (2 ειδικοτητες) εναντιων 15 τμηματων (11 ειδικοτητων)

Συγκεκριμενα:
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
(ΤΕΙ Κρήτης)

Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών
(ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, ΤΕΙ Λαμίας)

Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών
(ΤΕΙ Σερρών)

Τμήμα Επιχειρηματικού σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
(ΤΕΙ Πάτρας)

Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και Οικονομία
(ΤΕΙ Μεσολογγίου, ΤΕΙ Πάτρας)

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών
(ΤΕΙ Καβάλας)

Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
(ΤΕΙ Ηπείρου)

Τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας
(ΤΕΙ Σερρών)

Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
(ΤΕΙ Λάρισας)

Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής
(ΤΕΙ Καβάλας)

Τμήμα Αυτοματισμού.
(ΤΕΙ Πειραιά, ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, ΤΕΙ Χαλκίδας)

15 τμήματα / 11 ειδικότητες από συνολικά 12 ΤΕΙ της χώρας

Περισσοτερα, σημερα το βραδυ, μετα τις 10

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 20, 2007, 12:27:27 μμ »
Διευκρινιση:
Αυριο βραδυ θα εχω στα χερια μου ενα ΠΡΟΣ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ καταστατικου ενος ενιαιου συλλογου και οχι τη δημιουργια του. Τι ειμαστε; Αποφασιζουμε και διαταζουμε; Αναλογα με τις απαντησεις και τα σχολια που θα δεχθουμε, ειτε Παρασκευη ειτε Δευτερα θα προχωρησουμε προς πρωτοδικειο μερια..

Απλα η διαδικασια ειναι χρονοβορα διοτι η επικοινωνια μεσω emails και τηλ και IM κτλ εχει πιο πολλες καθυστερησεις σε σχεση με τη φυσικη παρουσια ολων στο ιδιο σημειο.
Παρεπιπτοντως, συναδελφοι στη Θρακη, έχετε παραπληροφορηθει. Όχι δεν ειναι συλλογος αποφοιτων του ΤΕΙ Καβαλας μονο. Κυριοι-κυριες, μη λετε τετοια και τ'ακουσουν στις Σερρες και μετα ...ποιος τους ακουει !!! Ειδα και επαθα για να συννενοηθω μαζι τους! (πλακα κανω, μη βγαλετε τα καλασνικοφ, ε;)

Σημειωση 1:
Οντως, οι περιοδοι του Πασχα και του καλοκαιριου ειναι -για ολο τον κοσμο και αρα και για εμας- περιοδοι χαλαροτητας, οποτε προθεση ειναι να εχουμε τελιωσει με ο,τι χρειαζεται εντος των ...προσεχων ημερων. Για αυτο ...ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ! Στην αναγκη copy-paste σ'ενα mail και ..βουρ στη mail-list του ο καθενας απο μας

Επιβεβαωνω την ορθοτητα των λογων, και απο τους δικους μας δικηγορους! ...Δυστυχως!
Εχω να μετάφερω κάτι. Μιλώντας με δικηγόρους (Αρείου Πάγου ο ένας) μου τόνισαν ότι είναι απίθανο το ΣΤΕ να αφήσει το ΠΔ να μην καταργηθεί!  Συγκεκριμένα όταν ένας εισηγητής στο ΣΤΕ  εισηγείται κάτι , τότε και οι υπόλοιποι δικαστικοί ακολουθούν την πρότασή του! Πρέπει για να είμαστε κατοχυρωμένοι , το ΥΠΕΠΘ να βγάλει νομοθετική ρύθμιση για να μην μείνουμε ξεκρέμαστοι όπως λέει και η Λένα.

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ!

Σημειωση 2:
Στις εριστικες (..και συνηθως προσωπικες) και εμπρηστικες απαντησεις καλο ειναι να μην δινουμε συνεχεια. Μονο ενταση αναπαραγουμε (δεν ειναι καρφι για κανενα -αντε!)

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 05:52:17 μμ »
Εισαι λοιπον ο γκουρου της Πληροφορικης. Οι αποφοιτοι του ΤΕΙ της Λαρισας εχουν κανει σπουδες στην Πληροφορικη ομοιες με το Λυκειο. Θα ηταν χρησιμο να τους ενημερωσεις οτι το Λυκειο για αυτους ειχε διαρκεια +7 εξαμηνα.

Τελος, η εμπαθεια σου (ως γκουρου που νιωθει υπο αμφισβητηση) εναντι ολων φαινεται απο το οτι μου προσαπτεις κουβεντες που δεν λεω.

ΕΣΥ μιλας για αποκλεισμους ...

...Δηλαδή όσοι διάβαζαν και ξέρουν λίγα πράγματα παραπάνω μάλλον δεν κάνουν για την εκπαίδευση. Αυτό να το κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένο. Δηλαδή όσο πιο μεγάλο βαθμό πτυχίου έχεις να μειώνονται τα μόρια σου. Επίσης όποιος έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό να αποκλείεται από καθηγητής
...και ΟΧΙ εγω. Εγω μιλω για ενωση.

Μην απατασαι φιλε μου για τις γνωσεις μου. ωστοσο δεν ειναι εδω το μερους που θα τις "μετρησουμε" (τισ γνωσεις παντα) ..αν και δειχνεις να το εχεις τοσο αναγκη για επιβεβαιωση.

Εγω μιλω για αλλαγη νοοτροπιας στην ατνιμετωπιση των επαγγελματικων μας. Αν δεν συμφωνεις, τοτε απλα μπορεις να μην υποστηριξεις την προσπαθεια μας. Μην αγχωνεσαι. Στο ξαναλεω: ΔΕΝ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 19, 2007, 05:06:21 μμ »
Συγνωμη που δεν θα κανω παραθεσεις για να διευκολυνω την κατασταση αλλα ο χρονος ειναι υπερβολικα πιεσμενος, οποτε θα απαντησω, κατα το δυνατον, με ακριβεια και σωφροσυνη.

1.
Πανεπιστημιο του εξωτερικου που δεχεται ΤΕΙ δεν ειναι σοβαρο:
UCL -Λονδινο.  Rating: 5* στο τμημα των Ηλ&Ηλ Μηχανικων. ....Με δεχθηκε για μεταπτυχιακο φοιτητη του το 1999, στο εν λογω τμημα. Αποφοιτησα εχωντας τελιωσει το προγραμμα: M.Sc. in Spacecraft Technology and Satellites Communication.
Το ελληνικο κρατος μου εκανε την τιμη, μαλιστα, να σπουδασω σε αυτο το τμημα, παρεχοντας μου, μετα απο εξετασεις, υποτροφια του ΙΚΥ

Δεν υπαρχει λογος να κανουμε λοιπον γενικους αφορισμους....

2.
Σε ολο το forum διαφενεται μια αντιπαραθεση μεταξυ ΤΕΙ Πληροφορικης και ΤΕΙ Αυτοματισμου -αλλα δεν την λεμε ξεκαθαρα. Τα δικα μου σχολια ειναι τα εξης:

Το ζητημα ειναι ποιος ειναι η αυθεντια στην Πληροφορικη; Ποιος αποφοιτος ειναι ο γκουρου; Ποιος αποφοιτος ειναι ο μεγας ΘΕΟΣ, ο θεος ολων των θεων; Προσωπικα νομιζω οχι. Αυτα ειναι κομπλεξισμοι (το ξανα ειπα νομιζω, αν οχι το λεω τωρα ;))
Στην δ/θμια και π/θμια εκπαιδευση αναζητουμε ατομα που να εχουν γνωσεις πληροφορικης τοσες... ...ωστε να μπορουν να διδαξουν στη δ/θμια κ π/θμια εκπαιδευση. Τα μαθηματα που αναφερετε ειναι μερος της πληροφορικης, αλλα τις ικανοτητες που αναζητουμε για την δημοσια δ/θμια εκπ/ση (και οχι για μεταδιδακτορικη ερευνα πανω στους αλγοριθμους συμπιεσης πολυμεσων π.χ. videο σε δορυφορικη επικοινωνια) μπορουν να αποκτηθουν και μεσω αλλων μαθηματων. Για αυτο και Α) δημιουργηθηκαν και αλλα τμηματα, Β) σε δευτερο βημα ενταχθηκαν αυτα τα τμηματα στην εκπ/ση

3.
Νοοτροπια των μεν:
"Νοοτροπια λαδεμπορα (το λεω με δοση χιουμορ)"
Αυτη η πιτα ειναι δικη μου, φυγετε ολοι εσεις. Δεν με νοιαζει που θα φατε εσεις ψωμι. Αυτη η πιτα ειναι δικη μου.

Νοοτροπια των δε:
"....."
Δεν υπαρχει ομογενοποιημενη νοοτροπια μια και ειναι τμηματα που το καθενα εχει τα δικα του ιδιαιτερα χαρακτηριστικα

4.
Ετσι λοιπον:
(Τωρα μιλω σαν ενας απο αυτους που πηραμε την πρωτοβουλια να ενωθουμε)
Αντι να τσακονομαστε να διωξουμε οι μισοι τους αλλους μισους για να φαμε τη μικρη πιτα μας δινουν, καλυτερα να Ε-Ν-Ω-Θ-Ο-Υ-Μ-Ε για να μεγαλωσουμε την πιτα, ωστε να φανε ολοι (i.e. να βρουν ακομα πιο πολλοι ενα μεροκαματο). Με μονο 3 τμηματαστο ΠΕ20, η ποσοστοση θα εμενε για ποσο ακομα 60-40; ..Και θα ειχαν δικιο τα ΑΕΙ να φωναζουν!

5.
Τελος:
Συγνωμη για την μη αναρτηση περισσοτερων πληοφοριων για το "ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ" μεχρι στιγμης αλλα θελω καθε τι που λεω να βοηθα στην ΕΝΩΣΗ ολων μας (και των 14 τμηματων ..για αρχη, θα ερθουν και αλλοι στο μελλον), οποτε χρειαζεται σοφροσυνη και σκεψη προς το κοινο καλο ολων, οποτε υπομονη μεχρι το βραδυ της Τεταρτης

Αντε, και ενα ΥΓ:
Στην καθημερινοτητα μας, τα προβληματα μας ειναι συγκεκριμενα: Να βρω γκομενα/-ο, δουλεια που κατ'αρχην να την ανεχομαι και ακομα καλυτερα να την ευχαριστιεμαι, στεγη (ενοικιο για καποιους, αγορα-δανειο για αλλους) κτλ. Ειναι λιγες οι φορες, ωστοσο, που χρειαζεται να κανουμε πραγματα για να βελιτωσουμε οχι τετοιες καταστασεις, αλλα αλλες. Τα πιο "ψιλα γραμματα" του συμβολαιου της ζωης. Να αλλαξουμε, να βελτιωσουμε τη νοοτροπια μας πανω σε κατι. Αυτο ειναι το υποβαθρο της προσπαθειας μας.

<< ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑ ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ>> (Αντε, "βερα στο δεξι" το εκανα! :) )

Λεπτομερειες (...ξανα στη Γη) Τεταρτη βραδυ

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δικαστήριο ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Μάρτιος 17, 2007, 11:32:57 μμ »
Ντροπή στο χώρο της Πληροφορικής στην Ελλάδα!
 
Η Πληροφορική στην Ελλάδα έχει αρκετά βάσανα. Από τα επαγγελματικά δικαιώματα / επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων των αντίστοιχων σχολών έως τον τρόπο που παρέχεται η Πληροφορική στην εκπαίδευση, όλοι οι πληροφορικοί στη χώρα έχουμε να πούμε πολλά παράπονα. Και όμως! Ακόμα και αυτές οι λίγες κινήσεις που γίνονται προς τη σωστή κατεύθυνση, πολεμούνται από εμάς τους ίδιους!
 
Συγκεκριμένα, όπως διαβάζουμε στο site www.automatismos.gr:
 
" ...Στις 27-12-04 το Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΕΠΘ) καταθέτει μετά από θετική γνωμοδότηση του ΣτΕ προς υπογραφή το Προεδρικό Διάταγμα (ΠΔ) 268/2004 το οποίο αναθεωρεί την μέχρι τότε ισχύουσα κατάσταση των θέσεων καθηγητών πληροφορικής (ΠΕ20) για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Η μέχρι τότε κατάσταση είχε διαμορφωθεί από το ΠΔ118/1995 που έδινε το δικαίωμα διορισμού ως καθηγητές πληροφορικής του κλάδου ΠΕ20 των αποφοίτων ΤΕΙ Πληροφορικής αλλά και των αποφοίτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά.

Η αυξημένη ζήτηση καθηγητών ΠΕ20 από το Υπουργείο Παιδείας δημιούργησε μια κατάσταση όπου οι υποψήφιοι στους διαγωνισμούς ήταν λιγότεροι από τις θέσεις, τα θέματα των εξετάσεων του ΑΣΕΠ ήταν επιεικώς πανεύκολα και για διορισμό μέσω πίνακα αρκούσαν λίγες ώρες προϋπηρεσίας ωρομίσθιου.  "

Με άλλα λόγια οδηγούμασταν στην απαξίωση!

"  Το ΠΔ268/2004 όμως, εκτός από τις προηγούμενες σχολές (Τμήματα Πληροφορικής και Τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων), εντάσσει στον ΠΕ20 11 νέα τμήματα:

Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
Τμήμα Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών
Τμήμα Επιχειρηματικού σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και Οικονομία
Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
Τμήμα Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας
Τμήμα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής
και Τμήμα Αυτοματισμού.

Ο σύλλογος Τεχνολόγων Μηχανικών Πληροφορικής (ΣΤΕΜΠ) αντιδρά άμεσα με ανακοινώσεις, οι φοιτητές των τμημάτων Πληροφορικής κάνουν κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας και εντός των χρονικών προθεσμιών καταθέτουν αίτηση ακύρωσης του ΠΔ268/04 στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ).

Μάλιστα, για να μπορούν να εφαρμόσουν τα αποτελέσματα της αίτησής τους και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για το 2005 και 2006, καταθέτουν δεύτερη αίτηση ακύρωσης και κατά του συγκεκριμένου διαγωνισμού.

Ταυτόχρονα κατατίθεται επερώτηση στη Βουλή από βουλευτές της αντιπολίτευσης στην οποία απαντά η Υπουργός Παιδείας.   "

----------
 
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!!!
 
Αντί όλοι μαζί οι απόφοιτοι Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Πληροφορικής να ενωθούμε και να αγωνιστούμε για την ΠΡΟΩΘΗΣΗ της Πληροφορικής στην ελληνική κοινωνία με Π-Ρ-Ω-Τ-Ο  ΒΗΜΑ την ΑΥΞΗΣΗ των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής στην π/θμια και δ/θμια εκπαίδευση, οι μισοί πληροφορικοι κοιτάζουμε να απολύσουμε τους άλλους μισούς. Αντί να κοιτάξουμε να αυξήσουμε τις θέσεις εργασίες για όλους. κοιτάζουμε να διώξουμε τους μισούς και να κρατήσουμε τον αριθμό των θέσεων εργασίας στη δημόσια δ/θμια εκπ/ση τον ίδιο (και εν τέλει να τον μειώσουμε). Αυτά είναι ΝΤΡΟΠΗ!!!
 
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στην Ελλάδα, των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων, οι κινήσεις που γίνονται στο δημόσιο τομέα είναι βαρόμετρο και για τον ιδιωτικό. Δεν είναι λίγες οι φορές που η διασφάλιση δικαιωμάτων στο δημόσιο τομέα κάποιων εργαζομένων ήταν αυτή που βοήθησε στους συνάδελφούς τους και στον ιδιωτικό!
 
Βλέποντας λοιπόν τα χάλια αυτά, ενημερώνουμε τους συναδέλφους πληροφορικούς ότι:
 
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ, 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ 11+3=14 ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ Η ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΕΔΩ ΣΤΟ pde.gr
 
Περισσότερες λεπτομέρειες την Τετάρτη, 21 Μαρτίου

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 263
Σύνολο: 278

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.