Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - banned

Σελίδες: 123
1
Οργανική στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου για αμοιβαία μετάθεση σε σχολείο της Αττικής

2
Γενικό Λύκειο / Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« στις: Οκτώβριος 05, 2010, 02:11:41 πμ »
Σύμφωνα με το esos το νέο πρόγραμμα Λυκείου που διέρευσε αφορά "πρόταση της ομάδας Διευθυντών Λυκείων που συγκροτήθηκε στο υπ. Παιδείας για τις ώρες ανά μάθημα στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ ,η οποία ωστόσο δεν έχει εξετασθεί ακόμη από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου". Ας ελπίσουμε η ηγεσία του υπουργείου να μην κάνει δεκτή την πρόταση αυτή σύμφωνα με την οποία στο πρόγραμμα του νέου Λυκείου υπάρχει χώρος για τα πάντα εκτός από την πληροφορική...

http://www.esos.gr/index.php/frontpage/item/9445-i-protasi-tis-epitropis-tou-ip-paideias-gia-tis-ores-didaskalias-ana-mathima-sto-neo-likeio

LOL! Τώρα εξηγείται. Ξέρετε πολλούς διευθυντές Λυκείου που να είναι ΠΕ19-20?

Αλλά πέρα από αυτό πώς γίνεται να κρατάνε τη γυμναστική και να απαξιώνουν μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά. Πρέπει να έχει πέσει και γραμμή από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ή το ίδιο το υπουργείο.

Πάντως αν δεν υπάρξει δυναμική αντίδραση (όχι πολιτισμένες ανακοινώσεις της ΠΕΚΑΠ) ετοιμαστείτε να τρέχουμε για συμπλήρωση ωραρίου σε 2 δημοτικά, 1 ΙΕΚ και 1 Γυμνάσιο, αφού η ώρες είναι λίγες (εκτός μάλλον απτα ΕΠΑΛ).

ΥΓ. Κατεβάστε και από το link του esos την πρόταση της επιτροπής. Είναι από τα χειρότερα έγγραφα Word που έχω δει!!!

3
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι στο προτεινόμενο "Νέο Λύκειο" δεν υπάρχει πουθενά η Πληροφορική!
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10850

Δηλαδή, πάμε όλοι σε δημοτικά, ΕΠΑΛ, γραφεία, ΙΕΚ άντε και μερικές ώρες συμπλήρωση στο Γυμνάσιο κάθε βδομάδα.

Αξίζουν πολλά μπράβο στο συνδικαλισμό μας που άφησε τους νέους νόμους για την "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού" να περάσουν αδιαμαρτύρητα!!! Ο κατήφορος πλέον δεν έχει τέλος.

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Ενιαίοι διορισμοί ΠΕ19 - ΠΕ20
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2009, 03:35:47 μμ »
Πρεπει να ειναι λίγο περισσότεροι απο 45 μαζι με τους διοριστεους, αλλά και το σύνολο πρέπει να περιλάβει και όσους πήγαν μόνο στην Α Θεματική.

Αυτή τη φορά το ΑΣΕΠ είχε θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου (γιατί ήταν λίγες οι θέσεις) σε αντίθεση με παλιότερα που ήταν... επιπέδου λυκείου. Υπάρχουν βέβαια και πολύ δυσκολότερα test (π.χ. GRE Test).

Πάντως το ποσοστό των ΠΕ20 είναι κάπου εκει και ειναι ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης της ελληνικής εκπαίδευσης. Και των φοιτητων και των διορισμένων καθηγητών. Μ'οποιον δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις!

5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Οι επόμενες κινήσεις μας
« στις: Αύγουστος 28, 2009, 03:06:19 πμ »
Προτεινω μαζι με το μηχανογραφικό για επιλογή σχολής να δίνουν στους μαθητες και μια λίστα με το που σπουδαζουν τα παιδια των υπουργων... Να υπαρχει μια εξασφαλιση ρε παιδι μου.

Παντως, περα απο πλακα, μερικοι βουλευτες ηταν πολύ καλα διαβασμένοι (πχ ~Κεγκερογλου) και του τα ειπανε του Λυκουρεντζου. Δείτε pe19p20.blogspot.com για ενα best of και επομενες κινησεις.

6
Εγώ στέλνω τα παρακάτω σε οποιονδήποτε. Τα παραθέτω γιατί μπορεί κάποιος (αν τον εκφράζουν) να βαριέται να κάτσει να γράφει και να τα αντιγράψει. Επίσης μερικά σημαντικά: Να το στέλνετε με τα στοιχεία σας (όνομα, επικοινωνία κλπ) και να μην το στέλνετε με λίστα e-mail, αλλά ένα ένα, για να μην γίνει SPAM.

 
Καλημέρα σας!

Τη Παρασκευή ψηφίστηκε από το ΥΠΕΠΘ μια τροπολογία ΣΚΑΝΔΑΛΟ, που δίνει στους αποφοίτους του Τμήματος Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων, του Παν. Πειραιά παιδαγωγική επάρκεια. Ωστόσο, σύμφωνα με τη απόφασηΣΤΕ (3325 και 3326/2003) ΚΑΜΙΑ σχολή πληρ/κής δεν θεωρείται καθηγητική.

Σας καταγγέλλω ότι ευνοεί σκανδαλωδώς αποφοίτους συγκεκριμένης σχολής κατά τις προσλήψεις που αναμένονται βάσει του Πίνακα Διορισμού για τους Καθηγητές ΠΛηροφορικής. ΟΙ κύριοι πήγαν να την περάσουν κατακαλόκαιρο, αλλά παρόλα αυτά έχει βουίξει όλος ο κόσμος της Πληροφορικής.

Το Υπουργείο πέρασε σε μια νύχτα μια τροπολογία απάτη χωρίς κανένα σκεπτικό και αβάσιμη. Ευνοεί 500 συνάδελφους του πανεπιστήμιου Πειραιά και αδικεί 4000 υπόλοιπους συναδέλφους... Ευνοεί μία σχολή και αδικεί τις υπόλοιπες 30. «Βάφτισαν» καθηγητική σχολή μέσα σε μια νύχτα σχολή τεχνικής ειδικότητας.

Μπορείτε να δείτε τη τροπολογία εδώ (1η παράγραφος) http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/ank24_7_9_0353.php

Μάλιστα, εντελώς (τυχαία) στη σχολή αυτή φοιτά η κόρη του ΥΦΥΠΕΠΘ  Α. Λυκουρέντζου, Άννα Μαρία... Εγώ απλά το αναφέρω, τα συμπεράσματα, αν υπάρχουν,  δικά σας...

Ο νέος οδηγός του τμήματος αυτού πλέον έχει 2-3 παιδαγωγικά (όπως όλες οι Σχολές Πληρ/κής) και δεν δικαιολογεί την υπόσταση του ως καθηγητική σχολή, καθώς άλλαξε όνομα από τις 16 Δεκ. 2008 σε "Ψηφιακών Συστημάτων". Επίσης, όταν ήταν "Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων" ενώ είχε πολλά μαθήματα παιδαγωγικής, είχε πολύ λιγότερα μαθήματα ΠΛηροφορικής από όλες τις σχολές πληρ/κής και έβγαζε παιδαγωγικά καταρτισμένους Τεχνολόγους, ΟΧΙ ΠΕ19 (αν δείτε τον παλιό οδηγό σπουδών, έχει τα μισά μαθήματα από ένα τμήμα πληρ/κής και δικαιολογεί το πτυχίο του Τεχνολόγου, όχι του Πληρ/κού)... Μετά από αγώνες, αναγνωρίστηκε (κακώς για μένα) ως Τμημα ΠΛηροφορικής και τώρα αναγνωρίζεται και ως καθηγητική Σχολή, αδικώντας 4000 Πληροφορικούς. Πληροφορικές Σχολές 2 ταχυτήτων.

Φανταστείτε το μέγεθος του σκανδάλου: κάποιος που δουλεύει 5 χρόνια ωρομίσθιος με 2000 ώρες προϋπηρεσίας στο μέλλον δεν θα μπορέι να ξαναδουλέψει.  Οι συνάδελφοι του συγκεκριμένου τμήματος με μόλις 1 ώρα δουλειάς αποκτώντας με αυτόν τον αθέμιτο τρόπο παιδαγωγική επάρκεια θα προηγούνται έναντι των υπολοίπων. Θα σκαρφαλώσουν 1000 θέσεις στον πίνακα διορισμού του παιδείας στερώντας από τους υπόλοιπους το προβάδισμα που απέκτησαν με την ωρομισθία τους τόσα χρόνια.

Απαιτώ, εγώ και πιστεύω και οι 4000 αδικημένοι συνάδελφοι, να ακυρωθεί αυτή η τροπολογία που είναι τεράστιο σκάνδαλο για την Παιδεία, μέχρι να ρυθμιστεί το σύνολο των θεμάτων του κλάδου ΠΕ19.

Πολύ καλό. Στείλτε!

7
Δειτε εδώ το Νο 43 σας  θυμίζει κάτι???? Του Ανδρέα βεβαίως βεβαίως... Πάντως το 3 λίγο μου φαίνεται:

http://www.ted.unipi.gr/Uploads/Files/Announcements/Courses/10_1192008550.pdf

και εδώ
http://www.ypepth.gr/el_ec_page7934.htm

8
@deebak7  

1. ΕΡΩΤΗΣΗ: Δηλαδή η "Ρυθμιση" που αναφέρεται σε τμήμα Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων θα αφορά μόνο όσους αποφοίτησαν παλιότερα και όχι τους νέους που αποφοιτούν από το σκέτο Ψηφιακών Συστημάτων?
Πλέον το πρόγραμμα σπουδών σας είναι κλασικό τμήματος Πληροφορικής με 2-3 προαιρετικά παιδαγωγικά.  Ποια ειναι η λογική?


2.  Όταν τα τμήματα Πληροφορικής προσπαθούσαν να πάρουν τον τίτλο καθηγητική σχολή και να προσθέσουν 3-4 παιδαγωγικά στο πρόγραμμα, στο Πανεπιστήμιό σου σκέφτηκαν εξαρχής βυσματικά και είπαν

"Άσε τους άλλους να ψάχνονται... Ας φτιάξουμε ένα έξτρα τμηματάκι με λίγο από όλα, να βολευτούμε μόνοι μας."  

Αφού τόσα χρόνια δεν τους βγήκε, το έκαναν σκέτη Πληροφορική όπως λες και του άλλαξαν και όνομα....
Αλλά να που βρέθηκε ένας "χριστιανός" και "εκτίμησε" τη σχολή σας και έδωσε την επάρκεια... για το παλιό πρόγραμμα σπουδών σας!!!

ΕΞΑΡΧΗΣ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΟΠΟΤΕ ΑΡΚΕΣΟΥ ΣΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΙΑΠΟ ΠΑΝΩ!

3. Τμήμα Πληροφορικής υπάρχει κι άλλο ένα στο ΠΑΠΕΙ, με μεγαλύτερη βάση από εσάς. Θέλω να δω πως θα σας υποδεχθούν από Σεπτέμβρη... ΞΕΦΤΙΛΕΣ

4. ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΚΙΑΥΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟ ΕΝΑ "ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ" ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ!

9
@Dimpas: εγω μπηκα πριν το '99 σε πολύ καλύτερη σχολή, που ακόμη δεν έχει επάρκεια, και πάρα πολλοί απόφοιτοι της είναι καθηγητές σε σχολεία. Τώρα πως κατάλαβες εσύ από το '99 ότι μόνο η ΔΤΨΣ βγάζει καθηγητές και την επέλεξες δεν μπορώ να το καταλάβω!!! ???

-ΤΕΛΙΚΑ έχει τελειώσει το ΔΤΨΣ η κόρη του Λυκουρέντζου ή όχι??????

-ΤΕΛΙΚΑ το τμήμα μετονομάστηκε σε σκέτο ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ με 2-3 παιδαγωγικά μαθήματα???? Γιατί έτσι μπέρδεψαν τα ρουσφέτια... Η τροπολογία-ρουσφετι αναφέρεται στο παλιο τμήμα με το παλιο πρόγραμμα σπουδών!!!!!!

10
Ειναι πολυ γελοιοι καποιοι αποφοιτοι του ΔΤΨΣ που νομιζουν οτι θα διοριστουν κιολας !!!!  ;D ;D

Περα απο το καταφανες ρουσφετι στη μετρια σχολη τους (ουτε καποδιστριακο ειναι, ουτε πολυτεχνειο, όσο και να φωναζουν)
παιδαγωγικη επάρκεια παίρνουν κάθε χρόνο ~50 άτομα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
ενώ οι διορισμοί είναι με το σταγονόμετρο. Οποτε πάρτε το κιεσεις χαμπαρι: ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΛΥΨΑΤΕ...
Θέλει μπόλικο γλύψιμο ακόμα.

Οι υπόλοιποι καλά θα κάνουμε να το παλέψουμε να επεκταθει και σε όλους. Τώρα είναι ευκαιρία να το κάνουν. Δεν υπάρχει πλέον δικαιολογία. 

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Ιούλιος 26, 2009, 07:21:21 μμ »
Ειδα και το Προγραμμα Σπουδων τους. Έχει 3 μόνο μαθηματα διδακτικης, τα 2 επιλογής. Κατα τα αλλα ειναι Τμημα Πληροφορικης. Άρα, σιγουρα πρεπει να δινουν επαρκεια και οσα τμηματα εχουν 2-3 μαθηματα διδακτικης.

12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Ιούλιος 26, 2009, 07:12:03 μμ »
Δεν μπορει να λεμε συγχαρητηρια στο ΔΤΨΣ που με καποιο εντελως υπογειο τροπο καταφερε αυτο που προσπαθουν τοσα τμηματα Πληροφορικης απο το 1993!

Απιστευτο προεκλογικο ρουσφετι, που θα τους γυρισει ομως αντιθετα αν δεν το επεκτεινουν αμεσα και στους αλλους.

Ειναι ευκαιρια να το παλεψουμε τωρα, ή ολοι επάρκεια ή κανενας.

Για αξιοκρατια δεν συζηταμε, εχει εξαφανιστει προ πολλού.

13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009 - γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 05:13:25 μμ »
Είναι μάτεο μάλλον, αλλά έχει και πλάκα... Θα ξαναπροσπαθήσω να πείσω και διαισθητικά και τους πιο δύσπιστους (είμαι γεννημένος δάσκαλος τελικά).

Βασικό: Μην προσπαθείτε να "υπολογίσετε" καμιά συνάρτηση. Δεν ζητάει αυτό. Αυτό που ζητάει είναι με ποια ταχύτητα αυξάνεται μία συγκεκριμένη συνάρτηση. Δεν υπάρχει πουθενά κανένας αλγόριθμος. Απλώς, αυτά τα μαθηματικά ΤΥΧΑΙΝΕΙ να χρησιμοποιούνται στην ανάλυση της πολυπλοκότητας των αλγορίθμων.
 
Το πρόβλημα από εκεί και πέρα είναι πιστεύω στην ερμηνεία των συμβόλων '=', 'Σκ' και 'Ο'. Γι' αυτό υπάρχουν οι ορισμοί. Δεν είναι θέμα γνώμης. Είναι θέμα ορισμού. Τέλος.

  • Το Ο(n^2) συμβολίζει το σύνολο των συναρτήσεων που από μια τιμή και μετά αυξάνονται με ρυθμό ίδιο ή μικρότερο από την g(n)=n^2
  • To '=' μπαίνει καταχρηστικά αντί του '\in' (ανήκει), (είναι ο συνήθης συμβολισμός)
  • Το Σ_{1}^{n} k  είναι ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ του n. Αυτό σημαίνει ότι αν πχ το ονομάσουμε f(n), τότε έχουμε: f(1)=1, f(2)=1+2=3, f(3)=1+2+3=6, f(4)=1+2+3+4=10 ... κλπ
  • To ΑΣΕΠ ρωτάει: "Ποια συνάρτηση αυξάνετε τουλάχιστον με τον ίδιο ρυθμό με (ή μεγαλύτερο από) την f(n), όταν αυξάνεται το n????"
  • H g(n)=1 δεν είναι γιατί δεν αυξάνεται καθόλου με το n. Άρα όχι Ο(1).
  • Η g(n)=n αυξάνεται ως εξής: g(1)=1, g(2)=2, g(3)=3, g(4)=4 κλπ. Δηλαδή πιο αργά από την f, άρα έξω και το Ο(n)
  • Η g(n)=n^2 αυξάνεται ως εξής: g(1)=1, g(2)=4, g(3)=9, g(4)=16... κλπ. Άρα για οποιoδήποτε n>1 έχουμε f(n)=<g(n). Δηλαδή εξ'ορισμού, f(n)=Ο(n^2). qed
  • Το πιο tight που είπε και κάποιος προηγουμένως είναι f(n)=Θ(n^2) αντί για Ο, που σημαίνει ακριβώς με τον ίδιο ρυθμό με την g(n)=n^2

Πείτε μου ρε παιδιά ότι το καταλάβατε να ηρεμήσω :-\

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 08:55:00 πμ »
Τελευταίο μου post επί του θέματος.

1) Όταν πρόκειται για λεπτά ζητήματα δεν διαβάζουμε wikipedia. To '=' όντως χρησιμοποιείτε καταχρηστικά αντί του 'ε' (ανήκει) γιατί το Ο ορίζει σύνολο συναρτήσεων, αλλά η 'κατάχρηση' αναφέρεται στον ορισμό.

2) Μάθημα Θεωρία Αλγορίθμων ή Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα θα (πρέπει να) κάνατε όλοι σίγουρα άρα είναι εντός ύλης.

3) Το να ξέρεις ένα σύμβολο τι σημαίνει, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σημαίνει το ίδιο παντού. Π.χ.  το w στα Αγγλικά είναι συνήθως 'γου', ενώ στα γερμανικά 'βου'... ΑΣΧΕΤΟ.

4) Όλη η πληροφορική έγινε αρχικά από μαθηματικούς

5) Όταν κάτι είναι '=' είναι και '<='

6) Το ΑΣΕΠ μπορώ να το κατηγορήσω για 106 λόγους, αλλά να το κάνουμε κάπου που έχουμε άδικο απλώς χάνουμε το δίκιο μας γενικά.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 479
Σύνολο: 482

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.