Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Georgia s

Σελίδες: 123 ... 61
3
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&lid=4703

Στο MEGA όμως γιατί ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ;;;

Διορισμοί: Όλα εδώ πληρώνονται

του Δημήτρη Καμπουράκη



φανταζομαι πως όλοι γνωριζουμε την απάντηση..τα κανάλια ειναι επιχειρήσεις κ οι δημοσιογράφοι υπαλληλοι που εκτελουν εντολές...οποιος δεν υπακουει σ αυτες ,παιρνει δρόμο..( δειτε απολύσεις Τελογλου). κ δεν ξέρω ποσοι απο εμάς θα ειχαν το θάρρος να το κάνουν αν ήμασταν στη θέση τους...πάλι καλά που κάπου γραφουν την αποψή τους έστω...τετοιες εποχες παντως ειναι που λεει κανεις: " ευτυχώς που υπαρχει κ ενημέρωση μέσω ιντερνετ"  ...εγώ προσωπικά θα ειχα μαυρα μεσάνυχτα..

4
 εάν ημουν σίγουρη κ το χα ψάξει απ όλες τις πλευρές κ ειχα βεβαιωθει πως κινήθηκε παράνομα θα έκανα καταγγελια στη βθμια..κ επειδή το πιο πιθανόν ειναι οτι η βθμια θα το γνωρίζει , θα συμβουλευόμουν το συνήγορο του πολίτη για το πως να κινηθώ..κάποιος τροπος θα υπαρχει..η αλήθεια πάντως ειναι πως αν κάποιος εχει μέσον, σπάνια μπορεις να βρεις το δικιο σου αν δεν κινηθεις δικαστικά...οποτε καταλήγουμε στο οτι πρεπει να    χεις χρηματα για δικηγόρο κ αντοχές...κ εγώ ημουν σε σχολειο που κάποιος κύριος ( ετών 25 παρακαλώ) έπαιρνε μόρια απο δυσπροσιτες περιοχές ( 2 παρακαλώ) χωρίς να πατα καν στο σχολειο...αλλα ειχε ακρες στη βθμια κ κανεις δεν του έκανε τιποτα παρα τις διαμαρτυριες μας..γι αυτο λυπαμαι που βγαζω το συμπερασμα πως μονο δικαστικά σ αυτη τη χωρα μπορει να βρει κανεις το δικιο του κ αν... :o

5
Και παρεπιμπτόντως ακούτε τις π@π@ριες του Παπακωνσταντίνου...;;
Στις κρίσεις λέει συνεισφέρουν και οι μεγάλες επιχειρήσεις για την βελτίωση της κατάστασης!!!  ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Δεν ντρέπονται να βγαίνουν να τα λένε αυτά...;; Πώς συνεισφέρουν...; Με το να πετσοκόβουν τους μισθούς των εργαζομένων τους...;;!!!
++
εμεις πανηγυρίσαμε κιολας για την επιμήκυνση του χρεους, δηλ για το ότι υπερδιπλασιάστηκαν τα χρήματα που θα καταβάλλουμε κ θα πληρώνουν κ τα εγγόνια μας!! υποτιθεται μέχρι το 2013 θα κρατουσε η ιστορία... >:( τι ειπατε;;; :-X
λυπάμαι που το λέω αλλα όσο ο καθένας μας ασχολειται με στενά συντεχνιακά ζητήματα κ δεν αντιλαμβανόμαστε που οδηγειται η κατασταση γενικώς, αυτοι μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους..και εμεις θα βγουμε στους δρόμους μόνο όταν δεν θα χουμε να φάμε κ θα καταντήσουμε σαν την  Αργεντινή..( η οποια παρεπιμπτοντως μετα που βγήκε απο το  μνημόνιο κ αλλαξε πολιτική, αργά αλλα σταθερά στεκεται στα ποδια της ...)
η αλήθεια βεβαια ειναι πως είναι δυσκολο να πιστεψει ενας πολιτης πως οι κυβερνώντες αδιαφορουν για τη χώρα του η καλύτερα δε θελουν να πληρώσουν το τίμημα που απαιτειται για να αλλαξουν πολιτική..δύσκολα χωνεύεται...

6
Εργασιακά / Απ: ΟΠΑΔ
« στις: Νοέμβριος 26, 2010, 10:51:25 πμ »
έχεις δίκιο, αλλά πώς μπορούμε να αντιδράσουμε αποτελεσματικά; ολος ο κόσμος φωνάζει, να πιάσουν τους κλέφτες, να επιστρέψουν τα κλεμμένα, να πληρώσουν επιπλέον για τις παρανομίες τους, και να μπουν φυλακή. άλλα ποιος θα το κάνει στην πράξη αυτό?
το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να εφαρμόζουν νόμους  που πλήττουν τους πολλούς και τους αδύναμους
γιατί δεν έβαλαν ανοίγουν τους λογαριασμούς των μεγαλογιατρών, των διεφθαρμένων υπαλλήλων των ταμείων κλπ κλπ μη να ξαναλέω, να τους τα πάρουν και να μειωθεί επιτελους αυτό το έλειμμα. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ!

δεν  αρκεί να τα λέμε  εδώ και να εκτονωνόμαστει ενώ οι άλλοι βλέποντας ότι δεν αντιδρούμε αλωνίζουν ΠΡΕΠΕΙ να κάνουμε τα παράπονά μας ΟΣΟ ΠΙΟ ΨΗΛΑ και επίσημα γίνεται

ναι φωνάζει ο κόσμος , φωνάζει...αλλά όταν έρχεται η ώρα των εκλογών πανε σαν τα προβατάκια κ τους ψηφίζουν...τι σοι αντιδραση κ αντίσταση είναι αυτή , δεν καταλαβαίνω.. :-\

7




Και θα είναι και το τελευταίο που θα πέσει. Απλώς, όσο και να έχεις δίκιο σ' αυτά που λες, η κατάσταση που διαμορφώνεται και που δυστυχώς θα χειροτερεύει, όσο περνάει ο καιρός, είναι θλιβερή.

Μου θυμίζει την κατάσταση στην Πόλη λίγο πριν την άλωση. Το ένα κατάστημα έκλεινε μετά το άλλο, ολόκληρες συνοικίες είχαν ερημώσει, ο κόσμος έφευγε στη Δύση, οι πλούσιοι αρνούνταν να βοηθήσουν χρηματικά τον Παλαιολόγο και οι Τούρκοι πλησίαζαν έξω από την πόλη. Και όμως, μέχρι το απόγευμα της τελευταίας ημέρας όσοι είχαν απομείνει εκεί τρώγονταν μεταξύ τους: οι ενωτικοί με τους ανθενωτικούς, οι προνομιούχοι με τους μη προνομιούχους, οι Έλληνες με τους ξένους. Ο ένας έδειχνε τον άλλο ως υπεύθυνο για την οικονομική, πολιτική, ηθική και κοινωνική κρίση και γι' αυτό θεωρούσε δίκαιο το χαμό του άλλου, νομίζοντας πως έτσι ο ίδιος θα περιέσωζε τη ζωή και την περιουσία του, όπως ο ναυγός που πιάνεται από ό,τι ή όποιον βρει στη θάλασσα, για να σταθεί στην επιφάνεια. Όταν κατάλαβαν ότι ο εχθρός τους απειλούσε όλους ανεξαιρέτως, ήταν πια αργά το βράδυ. Το μόνο που τους έμενε πια ήταν να κλειστούν στις εκκλησίες και να προσευχηθούν.

Μπορεί να ακούγεται μελό ή υπερβολικό, αλλά δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται.

[/quote]


τραγικό είναι κ ανατριχιαστικό...κ όμως τοσο κοντα στην πραγματικότητα..εύχομαι μόνο το κλείσιμο  να ναι διαφορετικό σε σχέση με τότε...
αλλιώς η Πολη θα ναι το Αιγαιο αυτη τη φορα..λαος που δε διδασκεται απο την ιστορία του είναι αξιος της μοιρας του, δυστυχως.

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική_temp03
« στις: Νοέμβριος 24, 2010, 10:59:07 πμ »

Stormy Weather by Dinah Washington

κυριολεκτικά κ μεταφορικά....


http://www.youtube.com/watch?v=ivUpwfFpkXg&feature=related

9
οποιος άκουσε σήμερα στο σκαι τη συνεντευξη Γεννηματα, νομίζω κατάλαβε...τι παιζεται κ πως...

10
DΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

Το 2011 εντείνεται το μεγάλο ξεπούλημα

Το 2011, η κυβέρνηση θα εντείνει και θα διευρύνει το μεγάλο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. «Στο σφυρί», στην κυριολεξία, αναμένεται να αρχίσουν να βγαίνουν τα ακίνητα - «φιλέτα», περιφερειακά λιμάνια και αεροδρόμια, ο σιδηρόδρομος, οι εταιρείες ύδρευσης και άλλες δημόσιες επιχειρήσεις, προκειμένου να εξασφαλίζονται από τις λεγόμενες αποκρατικοποιήσεις έσοδα ύψους 1 δισ. ευρώ το χρόνο για τα επόμενα χρόνια.

Μια από τις πρώτες θέσεις στη σειρά του μεγάλου αυτού ξεπουλήματος κατέχουν οι δημόσιες επιχειρήσεις ύδρευσης - αποχέτευσης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, δηλαδή η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ. Η εξέλιξη, βέβαια, αυτή δεν αποτελεί «κεραυνό εν αιθρία». Το έδαφος έχει προλειανθεί εδώ και χρόνια από τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που είχαν ξεκινήσει τη διαδικασία αποκρατικοποίησης και της ΕΥΔΑΠ και της ΕΥΑΘ, με αποτέλεσμα τα τιμολόγια ύδρευσης να έχουν αυξηθεί ακόμη και πάνω από 150% και τα τέλη αποχέτευσης πάνω από 80%. Ανοιχτό είναι, μάλιστα, το ενδεχόμενο για ξεπούλημα και πολλών άλλων ακόμη δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης και αποχέτευσης (ΔΕΥΑ), από τις περίπου 180 που λειτουργούν σήμερα στη χώρα, καλύπτοντας τις ανάγκες του 40% του πληθυσμού.

Για το 2011 προγραμματίζεται και η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή της εταιρείας που εκμεταλλεύεται εμπορικά το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, αλλά και η «αξιοποίηση» των σιδηροδρομικών σταθμών στις μεγάλες πόλεις, όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Λάρισα και ο Βόλος με Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Στις άμεσες προτεραιότητες του κυβερνητικού οικονομικού επιτελείου για τις αποκρατικοποιήσεις εντάσσονται η πώληση μέρους της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ), καθώς και η απελευθέρωση της αγοράς των τυχερών παιχνιδιών (δηλαδή, η ρύθμιση της αγοράς στοιχηματισμού στο Ιντερνετ), αλλά και η πώληση της «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα», της δημόσιας επιχείρησης που έχει προέλθει από τη συγχώνευση της ΠΥΡΚΑΛ με την ΕΒΟ.

Το μπαράζ της επιχείρησης «μεγάλο ξεπούλημα», θα συνεχιστεί με την πώληση τεσσάρων αεροπλάνων τύπου Airbus, τα οποία ανήκουν στο κράτος, ενώ ακολουθεί η πώληση της συμμετοχής του 49% του Δημοσίου στο καζίνο της Πάρνηθας.

Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται και η επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» για άλλα ακόμη 20 χρόνια στη γερμανική κοινοπραξία της «Χόχτιφ», πέρα από τα 30 χρόνια που προβλέπει η υπάρχουσα.

Στις προθέσεις της κυβέρνησης είναι και η πώληση του ΟΔΙΕ, της εταιρείας δηλαδή που εκμεταλλεύεται το ιπποδρομιακό στοίχημα. Επίσης, σχεδιάζεται η ανάθεση με «συμβάσεις παραχώρησης», σε ιδιώτες του τομέα είσπραξης των διοδίων και των Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της Εγνατίας Οδού.

Στόχος της κυβέρνησης είναι και η πώληση συχνοτήτων φάσματος και ψηφιακού μερίσματος, δηλαδή το περίσσευμα συχνοτήτων από τη μετατροπή του σήματος από αναλογικό σε ψηφιακό, που θα αξιοποιηθεί από εταιρείες του τηλεπικοινωνιακού κλάδου.

Αμεσα σχεδιάζεται να ξεκινήσει το ξεπούλημα της δημόσιας ακίνητης περιουσίας με πρώτα κάποια ακίνητα της Εταιρείας Τουριστικών Ακινήτων (ΕΤΑ) και της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου (ΚΕΔ), όπως του γκολφ της Αφάντου Ρόδου, με μοχλό και το νέο νόμο για τις στρατηγικές επενδύσεις, το λεγόμενο Fast Track. Για το 2012 προγραμματίζεται το ξεπούλημα περιφερειακών λιμανιών και αεροδρομίων με ΣΔΙΤ.



11
Μάρκο, αυτό το βιβλίο κυκλοφορεί στο εμπόριο ή θα δυσκολευτούμε να το βρούμε; 
κυκλοφορει , κυκλοφορει.. ;D.όντως αθάνατο βιβλιο Μαρκο!! :)

12
στις μικρες επαρχιακές κοινωνίες , η αλήθεια ειναι πως συμβαίνει αυτο που ελέχθη..οι ιδιοκτήτες συνιστουν συλλογους κ συχνά πυκνά βρισκονται κ ανταλλάσσουν πληροφορίες..επισης συμφωνουν ολοι μαζί για το ποσο θα πληρώνεται η ώρα..βεβαια δεν τηρειται πάντα αυτο κ σίγουρα δεν είναι λύση να σκύβουμε το κεφάλι..αλλα για να  διεκδικήσεις παραπανω απο τα ψίχουλα που εχουν συμφωνήσει πρεπει πρωτα να εχεις πετυχει να σ έχουν μεγάλη ανάγκη..αλλιώς παιρνεις δρόμο...αυτη ειναι η πραγματικότητα...στην αττική βέβαια τα πραγματα ειναι ευτυχώς πολύ διαφορετικά απ ό τι ξέρω..

13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Νοέμβριος 07, 2010, 10:18:22 πμ »
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=365463&dt=07%2F11%2F2010

Επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου ως τις 3 το μεσημέρι στα δημοτικά και ως τις 4 στο γυμνάσιο σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας. Τι θα γίνεται τις επιπλέον αυτές ώρες στα δημόσια σχολεία; Αυτό για το οποίο πληρώνουν σήμερα πολλές οικογένειες τα μεγάλα ιδιωτικά σχολεία της χώρας: Μελέτη! Τα παιδιά θα διαβάζουν στο σχολείο το μάθημά τους για την επόμενη ημέρα και θα γυρίζουν στο σπίτι «ελεύθερα δραστηριοτήτων» για να ξεκουραστούν ή να διασκεδάσουν. Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες του «Βήματος», το δίπτυχο των αλλαγών που σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας είναι το εξής: διπλές ώρες διδασκαλίας στα βασικά μαθήματα υποδομής (Νέα και Αρχαία Ελληνικά, ξένη γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές επιστήμες, Θρησκευτικά, Κοινωνικές επιστήμες- Ιστορία) και πολύ λιγότερη ύλη. Ενα πρώτο βήμα έγινε εφέτος με τη μείωση της ύλης στα σχολεία, ενώ θα επεκταθεί την επόμενη χρονιά με περαιτέρω μείωσή της.

Εναλλακτική διδασκαλία
«Στόχος είναι να σταματήσει το άγχος του δασκάλου να φτάσει στη σελίδα 20 βιβλίου,που πρέπει να τη διδάξει σε συγκεκριμένη ημερομηνία» λέει μιλώντας στο «Βήμα» στέλεχος του υπουργείου Παιδείας. «Πριν γυρίσει η σελίδα του βιβλίου θα πρέπει να έχουν μάθει όλοι οι μαθητές τις βασικές έννοιες κάθε μαθήματος. Για παράδειγμα,αν κάποιος δεν έχει καταλάβει την έννοια της πρόσθεσης στην αριθμητική, δεν θα προχωράει ο δάσκαλος σε επόμενο κεφάλαιο, απλά γιατί βιάζεται να τελειώσει το κεφάλαιο» καταλήγει χαρακτηριστικά.

Ταυτόχρονα όμως οι μαθητές θα κληθούν στο μέλλον να... αυτοαξιολογούνται, να διορθώνουν μόνοι τα γραπτά τους και να αναζητούν την λύση σε εκείνα τα κεφάλαια που τους δυσκόλεψαν. Τρίτη καινοτομία των επικείμενων αλλαγών θα είναι το ότι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές θα αποκτήσουν πλήρη ελευθερία στην αναζήτηση πρακτικών και νέων μεθόδων στην διδασκαλία των μαθημάτων τους (όπως π.χ. η διοργάνωση μιας θεατρικής παράστασης για το μάθημα των Αρχαίων ή της Ιστορίας ή μιας εκδρομής σχετικής με τα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος). Θα μπορούν ακόμη και να δημιουργούν εκπαιδευτικό υλικό και σχέδια εργασίας.

Τα νέα προγράμματα σπουδών
Οπως λέει μάλιστα ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Κλήμης Ναυρίδης μιλώντας στο «Βήμα», δέσμευσή του είναι να παραδώσει τα νέα προγράμματα σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση τον Ιούνιο του 2011, ώστε τον Σεπτέμβριο να δοκιμαστούν πιλοτικά σε έναν αριθμό 160 σχολείων (νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια) και το 2012 να γενικευθούν. Τα προγράμματα σπουδών είναι βέβαια συναρτημένα με τις διδακτικές πρακτικές που τα υποστηρίζουν και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να μπορούν να τα εφαρμόσουν, αναφέρει ο κ. Ναυρίδης.

Μεγάλο βάρος δίνεται αυτή τη στιγμή, με τη βοήθεια και ξένων επιστημόνων, στο πώς θα οργανωθεί ο σχολικός χρόνος κατά τέτοιον τρόπο ώστε τα παιδιά να αυτενεργούν και να αναζητούν μόνα τους πηγές για τις εργασίες και τα μαθήματά τους. Οι νέες τεχνολογίες θα παίξουν «πρωταγωνιστικό» ρόλο στη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα και όλα τα μαθήματα θα διδάσκονται μέσα από αυτές. Το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα των δημοτικών και των γυμνασίων της χώρας επεξεργάζονται αυτές τις ημέρες ομάδες εργασίας του υπουργείου Παιδείας. Ο κ. Ναυρίδης εξηγεί το νέο πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων και αναφέρει ότι:

* Στο δημοτικό σχολείο θα υπάρξουν «ομάδες» μαθημάτων. Το πρόγραμμα σπουδών στην υποχρεωτική εκπαίδευση θα έχει μια συνέχεια από τάξη σε τάξη, ως σύνολο όπου τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα διατηρούν την αυτοτέλειά τους αλλά συνδέονται μεταξύ τους.

* Το πρόγραμμα στα σχολεία θα είναι «ενιαίο» και δεν θα έχει ζώνες πολιτισμού ή αθλητισμού εκτός υποχρεωτικού προγράμματος. Στο ωρολόγιο πρόγραμμά του θα ενταχθούν μέσα στη διδασκαλία των βασικών μαθημάτων ο πολιτισμός, το περιβάλλον και οι νέες τεχνολογίες.

* Θα ενταχθούν στο πρόγραμμα των σχολείων δραστηριότητες που θα αφορούν τη σχολική ζωή και θα στοχεύουν στην καλλιέργεια της προσωπικότητας του μαθητή (γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική), της συλλογικότητας και της συνύπαρξης. Λάιλα Μακίν





ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΉ ΓΩΝΙΑ:
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΙΚΑ*

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδίας εδώ και μήνες, με υπερκατανάλωση εύηχων λέξεων και επιδέξιων λόγων, έχει πιάσει όλα τα στασίδια των media για να «πουλήσει» τις προωθούμενες αλλαγές σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες σαν τον εκπαιδευτικό παράδεισο.

Συναγωνιζόμενο το Βαρώνο Μυγχάουζεν, νονός της πιο διεστραμμένης διαστρέβλωσης των λέξεων και των εννοιών, προσπάθησε, αφενός, να σκεπάσει τα υπαρκτά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η αντιεκπαιδευτική πολιτική στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας από το νηπιαγωγείο ώς το Πανεπιστήμιο, αφετέρου να παρουσιάσει το πιο αντιδραστικό εκπαιδευτικό «πακέτο» μετά τη μεταπολίτευση σαν δώρο στην ελληνική κοινωνία και στη νεολαία.

Σε μια περίοδο που στο σύνολό της η εκπαίδευση, από το νηπιαγωγείο ώς το Πανεπιστήμιο, στενάζει κυριολεκτικά από τις περικοπές και τις συνέπειές τους, οι προωθούμενες αλλαγές χρησιμοποιήθηκαν αφενός για να καλύψουν τις διαμαρτυρίες της εκπαιδευτικής κοινότητας και αφετέρου για να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη.

 

Βλέπε ... ΕΣΠΑ

Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο των αλλαγών πρέπει να επισημανθεί το εξής: Οι αλλαγές στην Α/βάθμια εκπαίδευση, οι οποίες «φορτώνουν» τις παιδικές ηλικίες με εξοντωτικά ωράρια και αθροίζουν γνωστικά αντικείμενα αμφίβολης αναγκαιότητας αδιαφορώντας για την εξάντληση της παιδικής ηλικίας και για τον νέο κύκλο ανισοτήτων και μορφωτικών ελλειμμάτων με απώτερο στόχο την αντικατάσταση των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών από ένα μίνιμουμ «μετρήσιμων εκπαιδευτικών στόχων»… επεξεργασίας ΟΟΣΑ, είναι αποκλειστικά συνδεδεμένες με το ΕΣΠΑ, δηλαδή με τις κατευθύνσεις των Βρυξελλών που προσφέρονται με τη μορφή των γνωστών χρηματοδοτήσεων.

Εδώ όσα γίνονται αποτελούν συνέχεια των αλλαγών της περιόδου που στο τιμόνι του υπουργείου Παιδείας βρισκόταν η Ν.Δ. και τα οποία περιγράφονται αναλυτικά στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ 2007 - 2013) που αποτελεί την εξειδίκευση των κατευθύνσεων του ΕΣΠΑ.

Παράλληλα στο Λύκειο το προβαλλόμενο ως «σχέδιο νέου προγράμματος σπουδών» δεν αποτελεί παρά ένα ακόμη σύστημα διαχείρισης του μαθητικού πληθυσμού στο πέρασμα από το Λύκειο στη μεταδευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, κοντολογίς ένα σύστημα πρόσβασης στην επόμενη βαθμίδα με μια αλλοπρόσαλλη και εξόχως επικίνδυνη κατανομή υποχρεωτικών μαθημάτων και μαθημάτων επιλογής.

Οι προωθούμενες αλλαγές στο Πανεπιστήμιο, κομμένες και ραμμένες στις ράγες των πιο αντιεκπαιδευτικών κατευθύνσεων του ΟΟΣΑ, επιχειρούν να θεσμοθετήσουν τη μετάλλαξη των Πανεπιστημίων σε επιχειρήσεις εκπαιδευτικών προϊόντων οι οποίες θα έχουν δίδακτρα, θα προσανατολίζουν την έρευνα σε ότι μπορεί να πουληθεί και θα κάνουν «χρηστικότερα» τα προγράμματα σπουδών έτσι ώστε να μπορούν να προσελκύσουν φοιτητές - πελάτες και από άλλες χώρες.

Να το ξεκαθαρίσουμε και ας μην έχει κανείς καμιά αμφιβολία. Η συμπλήρωση του παζλ στοχεύει στο βάθεμα του ιδιωτικοποιημένου, πειθαρχημένου, ευέλικτου και αποδοτικού στα κυρίαρχα συμφέροντα εκπαιδευτικού συστήματος, που θα παράγει εργατικό δυναμικό φτηνό, χωρίς δικαιώματα, αλλά καταρτισμένο με εκείνες τις χρηστικές δεξιότητες που απαιτεί το κεφάλαιο για αύξηση της κερδοφορίας του.

Βρισκόμαστε μπροστά στην εξέλιξη μιας επιχείρησης για να προσαρμοστεί η εκπαίδευση και η εργατική δύναμη στις «νέες συνθήκες», κοντολογίς στην ευελιξία, αποδοτικότητα, ανταγωνιστικότητα, επιχειρηματικότητα, απασχολησιμότητα, κόστος, κ.λπ., αλλά και να τις αναπτύξει, να τις τυποποιήσει περισσότερο, να τις μετρήσει και να τις ελέγξει, ώστε να διαμορφώσει τον σημερινό εργαζόμενο με εργασιακές προδιαγραφές 19ου αιώνα και παραγωγικές δυνάμεις 21ου αιώνα!

 

Φροντιστηριακή αποικία και στα πανεπιστήμια

Η εμπειρία από αντίστοιχες αλλαγές στο παρελθόν αλλά και από τα αποκαΐδια των διακηρύξεων και των υποσχετικών κάθε φορά που οι επίδοξοι μεταρρυθμιστές άλλαζαν το σύστημα πρόσβασης μας δίνει τη δυνατότητα, κάνοντας μια προβολή στο μέλλον, να προβλέψουμε τα αποτελέσματα του νέου προγράμματος σπουδών ή αλλιώς του νέου συστήματος πρόσβασης:

1. Όχι μόνο τα φροντιστήρια, τα ιδιαίτερα μαθήματα και η αντίστοιχη ιδιωτική δαπάνη των νοικοκυριών δεν πρόκειται να μειωθεί, όπως ξεδιάντροπα προπαγανδίζει το υπουργείο, αντίθετα είναι σίγουρο ότι το φροντιστηριακό στέγαστρο θα δημιουργήσει μόνιμη αποικία και στο Α΄ έτος της πανεπιστημιακής φοίτησης, εκεί που ο ανταγωνισμός θα δίνει τον δεύτερο γύρο με μεγαλύτερη ένταση για την εξασφάλιση της εισόδου στο τμήμα. Στο σημείο αυτό δεν έχει μικρή σημασία και ο τρόπος με τον οποίο κάθε σχολή ή κάθε πανεπιστήμιο στο Α' έτος σπουδών θα επιλέγει ποιος θα συνεχίσει στην Ιατρική και ποιος στη Νοσηλευτική.

2. Η εκπαίδευση της ακριβοπληρωμένης αμάθειας θα δώσει τα ρέστα της καθώς η είσοδος στο Λύκειο συνοδεύεται από το πιο αλλοπρόσαλλο και επικίνδυνο για τη μορφωτική συγκρότηση των μαθητών πρόγραμμα μαθημάτων. Ας μην κάνουμε λόγο για τα μαθήματα που υποβαθμίζονται και άλλα που εξαφανίζονται. Μπορεί κανείς να διαβάσει τις ανακοινώσεις των Φιλολόγων για τη νεότερη ιστορία, τα αρχαία ελληνικά και τη λογοτεχνία, των Φυσικών, των Χημικών, των Βιολόγων, των καθηγητών Πληροφορικής κ.λπ. Ίσως φτάνει να τονίσουμε απλά τη «λογιστική» λογική των εμπνευστών του τερατουργήματος.

Μόνο ένα παράδειγμα: Είναι κοινό μυστικό ότι το τρίωρο υποχρεωτικό μάθημα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του Λυκείου δεν συνδέεται καθόλου με το «νους υγιείς εν σώματι υγιές» των αρχαίων, αλλά με το περίσσευμα εκατοντάδων εκπαιδευτικών του κλάδου.

14
Η Κοινότητα του PDE / Απ: To ποίημα της ημέρας
« στις: Οκτώβριος 31, 2010, 09:14:18 πμ »
ΠΕΡΑΣΑ

Περπατῶ καὶ νυχτώνει.
Ἀποφασίζω καὶ νυχτώνει.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Ὑπῆρξα περίεργη καὶ μελετηρή.
Ξέρω ἀπ᾿ ὅλα. Λίγο ἀπ᾿ ὅλα.
Τὰ ὀνόματα τῶν λουλουδιῶν ὅταν μαραίνονται,
πότε πρασινίζουν οἱ λέξεις καὶ πότε κρυώνουμε.
Πόσο εὔκολα γυρίζει ἡ κλειδαριὰ τῶν αἰσθημάτων
μ᾿ ἕνα ὁποιοδήποτε κλειδὶ τῆς λησμονιᾶς.
Ὄχι δὲν εἶμαι λυπημένη.

Πέρασα μέρες μὲ βροχή,
ἐντάθηκα πίσω ἀπ᾿ αὐτὸ
τὸ συρματόπλεγμα τὸ ὑδάτινο
ὑπομονετικὰ κι ἀπαρατήρητα,
ὅπως ὁ πόνος τῶν δέντρων
ὅταν τὸ ὕστατο φύλλο τοὺς φεύγει
κι ὅπως ὁ φόβος τῶν γενναίων.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Πέρασα ἀπὸ κήπους, στάθηκα σὲ συντριβάνια
καὶ εἶδα πολλὰ ἀγαλματίδια νὰ γελοῦν
σὲ ἀθέατα αἴτια χαρᾶς.
Καὶ μικροὺς ἐρωτιδεῖς, καυχησιάρηδες.
Τὰ τεντωμένα τόξα τους
βγήκανε μισοφέγγαρο σὲ νύχτες μου καὶ ρέμβασα.
Εἶδα πολλὰ καὶ ὡραῖα ὄνειρα
καὶ εἶδα νὰ ξεχνιέμαι.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Περπάτησα πολὺ στὰ αἰσθήματα,
τὰ δικά μου καὶ τῶν ἄλλων,
κι ἔμενε πάντα χῶρος ἀνάμεσά τους
νὰ περάσει ὁ πλατὺς χρόνος.
Πέρασα ἀπὸ ταχυδρομεῖα καὶ ξαναπέρασα.
Ἔγραψα γράμματα καὶ ξαναέγραψα
καὶ στὸ θεὸ τῆς ἀπαντήσεως προσευχήθηκα ἄκοπα.
Ἔλαβα κάρτες σύντομες:
ἐγκάρδιο ἀποχαιρετιστήριο ἀπὸ τὴν Πάτρα
καὶ κάτι χαιρετίσματα
ἀπὸ τὸν Πύργο τῆς Πίζας ποὺ γέρνει.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη ποὺ γέρνει ἡ μέρα.

Μίλησα πολύ. Στοὺς ἀνθρώπους,
στοὺς φανοστάτες, στὶς φωτογραφίες.
Καὶ πολὺ στὶς ἁλυσίδες.
Ἔμαθα νὰ διαβάζω χέρια
καὶ νὰ χάνω χέρια.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Ταξίδεψα μάλιστα.
Πῆγα κι ἀπὸ ἐδῶ, πῆγα καὶ ἀπὸ ἐκεῖ...
Παντοῦ ἕτοιμος νὰ γεράσει ὁ κόσμος.
Ἔχασα κι ἀπὸ ἐδῶ, ἔχασα κι ἀπὸ κεῖ.
Κι ἀπὸ τὴν προσοχή μου μέσα ἔχασα
κι ἀπὸ τὴν ἀπροσεξία μου.
Πῆγα καὶ στὴ θάλασσα.
Μοῦ ὀφειλόταν ἕνα πλάτος. Πὲς πῶς τὸ πῆρα.
Φοβήθηκα τὴ μοναξιὰ
καὶ φαντάστηκα ἀνθρώπους.
Τοὺς εἶδα νὰ πέφτουν
ἀπὸ τὸ χέρι μιᾶς ἥσυχης σκόνης,
ποὺ διέτρεχε μιὰν ἡλιαχτίδα
κι ἄλλους ἀπὸ τὸν ἦχο μιᾶς καμπάνας ἐλάχιστης.
Καὶ ἠχήθηκα σὲ κωδωνοκρουσίες
ὀρθόδοξης ἐρημιᾶς.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Ἔπιασα καὶ φωτιὰ καὶ σιγοκάηκα.
Καὶ δὲν μοῦ ἔλειψε οὔτε τῶν φεγγαριῶν ἡ πεῖρα.
Ἡ χάση τοὺς πάνω ἀπὸ θάλασσες κι ἀπὸ μάτια,
σκοτεινή, μὲ ἀκόνισε.
Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.

Ὅσο μπόρεσα ἔφερ᾿ ἀντίσταση σ᾿ αὐτὸ τὸ ποτάμι
ὅταν εἶχε νερὸ πολύ, νὰ μὴ μὲ πάρει,
κι ὅσο ἦταν δυνατὸν φαντάστηκα νερὸ
στὰ ξεροπόταμα
καὶ παρασύρθηκα.

Ὄχι, δὲν εἶμαι λυπημένη.
Σὲ σωστὴ ὥρα νυχτώνει.

ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ

Σελίδες: 123 ... 61

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.