Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - night

Σελίδες: 12
1
Προσπαθώ εδώ και ώρες να κάνω δουλειά στο eclass, σε κάθε κλικ με πετάει έξω και καταφέρνω να επανασυνδεθώ μετά από 5 λεπτά. Έχω δοκιμάσει Chrome, Opera, Firefox και Edge. Σάββατο και το eclass σέρνεται. Τι θα γίνει από Δευτέρα;

2
Δεν μπορω να συνδεθώ. Μένει διαρκώς στη σελίδα που λέει ¨σύνδεση με λογαριασμό sch.gr"

3
Συνάδελφοι Καλησπέρα! Μπορείτε να μπείτε στο eclass; Προσπαθώ αρκετή ώρα αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ.

4
Σύμφωνα με το παρακάτω το νομοσχέδιο για το τεχνολογικό λύκειο κατατέθηκε!
http://www.3sekpeiraia.gr/anakoinoseis/99-sxedio-nomou-gia-texnologiko-lykeio.html

5
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Δεκέμβριος 10, 2011, 07:42:03 μμ »
Συνέχισε να αφορίζεις κλάδους εκπαιδευτικών για τους οποίους δεν γνωρίζεις απολύτως τίποτα.
Πίστεψέ με, ξέρω πράγματα που ούτε που τα φαντάζεσαι!

Φρόντισε όμως να καταρτιστείς και εσύ επιστημονικά και όχι μόνο παιδαγωγικά(αυτό το αναφέρεις εσύ σε προηγούμενο σου ποστ).
Ουδέν σχόλιο :o

Επειδή κάνεις ότι δεν κατάλαβες τι εννοώ με το τελευταίο σου παραθέτω απόσπασμα από απάντηση σου σε άλλο τοπικ όπου εκεί καταφέρεσαι εναντίον των ΠΕ20
''κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι... ''. Εμμέσως παραδέχεσαι την έλλειψη γνώσεων των δασκάλων στα γνωστικά σας αντικείμενα και γι αυτό το γυρίζεις στον παιδαγωγικό ρόλο του δάσκαλου.
Ο συνάδελφος στον οποίο απαντάς είναι φιλόλογος αν δεν κάνω λάθος.
Θα παραθέσω την  απάντηση του σε σένα (δεν έχω βέβαια την άδεια του και ζητώ συγνώμη για αυτό)
θεωρώντας την στάση σου στο όλο θέμα εντελώς αντισυναδελφικη
Έγραψε λοιπόν ο συνάδελφος:
''Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι''


6
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Δεκέμβριος 10, 2011, 03:13:24 μμ »
Είδες τι ωραία που γενικεύω και σας βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι! ;) ;)

Επειδή βαριέμαι να γράφω τα ίδια και τα ίδια, δες τα προηγούμενα μηνύματά μου. Ίσως τότε μπορέσεις να καταλάβεις...

Καλά, κατάλαβα ότι δεν έχεις απάντηση ή δεν μπορείς να απαντήσεις. Συνέχισε να αφορίζεις κλάδους εκπαιδευτικών για τους οποίους δεν γνωρίζεις απολύτως τίποτα. Φρόντισε όμως να καταρτιστείς και εσύ επιστημονικά και όχι μόνο παιδαγωγικά(αυτό το αναφέρεις εσύ σε προηγούμενο σου ποστ).
Όταν το καταφέρεις έλα στα Δ/θμια να μας μάθεις πως γίνονται οι ερευνητικές εργασίες για να μας ανεβάσεις το επίπεδο!! 8)
Άντε Γειαααα!!!

7
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Δεκέμβριος 10, 2011, 01:18:55 πμ »
Όταν μιλάς για ανεπαρκείς βολεμένους πρέπει σίγουρα να εννοείς και συναδέλφους σου δασκάλους διετούς παιδαγωγικής ακαδημίας; Μήπως ο Δ/ντης σου είναι και αυτός ένας από αυτούς και πως θα σου φανεί τώρα που θα σε αξιολογήσει;

Έχω απαντήσει ήδη σε όλα σου τα ερωτήματα γράφοντας για υποβάθμιση του επιπέδου της εκπαίδευσης σε ΟΛΕΣ τις βαθμίδες  :-X Αυτό πρέπει να σταματήσει κάποτε, όσο κι αν δεν αρέσει στους περισσότερους. Η εποχή του βολέματος και των ημέτερων πέρασε ανεπιστρεπτί!
Συνεχίζεις να μην απαντάς στα πρώτα μου ερωτήματα!!
Πως γνωρίζεις για το επίπεδο γνώσεων των αποφοίτων ΤΕΙ;
Πως γνωρίζεις για τις ερευνητικές εργασίες;
Ποια η άποψη σου για τις γνώσεις των δασκάλων σε συγκεκριμένα μαθήματα του δημοτικού;
Μήπως πρέπει να τα διδάξουν άλλες ειδικότητες αφού οι απαιτήσεις των μαθημάτων σας καθιστούν ''ανεπαρκείς'' και ''βολεμένους'' ειδικά εσάς;
Μήπως είστε και εσείς ανεπαρκείς να τα διδάξετε;
Είδες τι ωραία που γενικεύω και σας βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι! ;) ;)

8
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Δεκέμβριος 09, 2011, 11:07:20 μμ »
Οι απόφοιτοι ΤΕΙ στην εκπαίδευση δεν είχαν απολύτως ΚΑΜΙΑ βαθμολογική ή μισθολογική διαφοροποίηση από τους απόφοιτους ΑΕΙ. Η μόνη εξαίρεση είναι ότι οι απόφοιτοι Πολυτεχνείων διορίζονταν σε μικρότερο ΜΚ, το οποίο έπαψε να ισχύει πλέον. Σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο ίσχυε και εξακολουθεί να ισχύει διαφορετικό καθεστώς.

Όλα τα προβλήματα δημιουργήθηκαν από το "ενιαίο" μισθολόγιο. Δεν είναι λογικό ένας ΤΕ σε άλλο Υπουργείο να πληρώνεται λιγότερο από έναν ΤΕ -> ΠΕ στο Υπ. Παιδείας. Απλά μέχρι τώρα οι ΤΕ των άλλων Υπουργείων έπαιρναν πολύ μεγαλύτερα επιδόματα από τους ΠΕ του Παιδείας, οπότε δεν τους ένοιαζε ο τίτλος. Τώρα αυτό άλλαξε!

Προφανώς δεν επαρκούν οι απόφοιτοι ΤΕΙ στο γνωστικό αντικείμενο και, απ' όσο γνωρίζω, η μεγάλη διαφορά άρχισε να φαίνεται στις ερευνητικές εργασίες. Απλώς το επίπεδο της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες έχει πέσει, για να καλύπτονται οι ανεπαρκείς "βολεμένοι" και να ισχυρίζονται ότι δεν έχουν καμία διαφορά από αυτούς που ακολούθησαν εξαρχής δυσκολότερη πορεία.

αν και είμαι σίγουρη ότι δεν έπεισα και πολλούς και η κουβέντα θα συνεχίσει στο ίδιο ύφος.

Φυσικά και δεν έπεισες κανένα, γιατί την πραγματικότητα τη ζούμε καθημερινά.

Ζητώ συγνώμη προκαταβολικά για ότι θα ακολουθήσει αλλά είμαι εξοργισμένος.
Απευθύνομαι στην daskala και ρωτώ;
Πως γνωρίζεις ότι ''Προφανώς δεν επαρκούν οι απόφοιτοι ΤΕΙ στο γνωστικό αντικείμενο'';
Πως έβγαλες συμπέρασμα οτι ''η μεγάλη διαφορά άρχισε να φαίνεται στις ερευνητικές εργασίες'';
Μη μου πεις οτι έκανες ερευνητική εργασία στο δημοτικό και συνεργάστηκες με ΠΕ 17 και κατάλαβες το επίπεδο του στο γνωστικό του αντικείμενο;
Με ποιες γνώσεις διδάσκετε εσείς φυσική για παράδειγμα στο δημοτικό;
Η δασκάλα της κόρης μου πέρυσι δεν μπορούσε να απαντήσει σε απλές ερωτήσεις -απορίες των μαθητών της στα κεφάλαια της Ηλεκτρολογίας και της Θερμότητας.
Για παράδειγμα Φυσική Στ Δημοτικού σελ 49. Σύστημα ΚΘ, η ερώτηση ήταν για ποιο λόγο διαστέλλεται το νερό μέσα σε μια εγκατάσταση ΚΘ; Θέλεις την απάντηση της δασκάλας; Ανέθεσε στην κόρη μου(γνωρίζοντας την ειδικότητα μου) να κάνει μια εργασία - παρουσίαση, πέστο και ερευνητική εργασία για την λειτουργία μιας τέτοιας εγκατάστασης.
Σημ. την ερώτηση δεν την έκανε η κόρη μου.
Μήπως εγώ τώρα πρέπει να προτείνω για την αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στο δημοτικό τα μαθήματα της Ε και ΣΤ τάξης να διδάσκονται από καθηγητές Δ/θμιας εκπαίδευσης (όχι από ΠΕ17 ή ΠΕ12) αλλά από φυσικούς,μαθηματικούς και φιλόλογους ως γνωρίζοντες καλύτερα τα γνωστικά αντικείμενα από τους δάσκαλους. Δεν νομίζω να γνωρίζει δάσκαλος καλύτερα τα μαθηματικά από έναν μαθηματικό ή να γνωρίζει καλύτερα ιστορία από έναν απόφοιτο του ιστορικού - αρχαιολογικού;
Όταν μιλάς για ανεπαρκείς βολεμένους πρέπει σίγουρα να εννοείς και συναδέλφους σου δασκάλους διετούς παιδαγωγικής ακαδημίας; Μήπως ο Δ/ντης σου είναι και αυτός ένας από αυτούς και πως θα σου φανεί τώρα που θα σε αξιολογήσει;

9
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο
« στις: Νοέμβριος 26, 2011, 12:26:11 πμ »
Μια ερώτηση... Τι ''μάρκα αυτοκινήτου''  είναι οι δάσκαλοι με πτυχίο Διετούς Παιδαγωγικής Ακαδημίας;
Μήπως το ''διαίρει και βασίλευε'' άρχισε να εφαρμόζεται;

10
Εννοούν δηλαδή όσους δεν έχουν βαθμό Α;
Με ποια λογική η επταετία είναι '' προσόν '' εφεδρείας;

11
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: 483 αναπληρωτές τεχνικών ειδικοτήτων
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2011, 12:10:24 πμ »
Eννοώ τα βύσματα που έχουν παράνομα πτυχία, προυπηρεσίες. Ε ναι εκεί αν είναι να έχουν δάκτυλο κάποιοι πολιτικοί ας τιμωρηθούν. Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις την κύρια ευθύνη έχουν προιστάμενοι, διευθυντές και φυσικά το ίδιο το βύσμα.
Είμαι σίγουρος ότι είναι αρκετοί οι μονιμάδες με πλαστογραφίες κ.τ.λ.
''Είμαι σίγουρος ότι είναι αρκετοί οι μονιμάδες με πλαστογραφίες'' Μπορείς να τεκμηριώσεις την άποψη σου; Έχεις ανάλογα παραδείγματα; Η δική σου προϋπηρεσία σου ως αναπληρωτή δεν πρέπει να μετρήσει;
Αν μερικά χρόνια μετά μπορείς να διοριστείς με κριτήριο την προϋπηρεσία σου ως αναπληρωτής θα αρνηθείς τον διορισμό και θα περιμένεις να διοριστείς ''αξιοκρατικά'' μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ;
Αν επιτύχεις στον επόμενο διαγωνισμό θα είσαι καλός εκπαιδευτικός ενώ αν αποτύχεις θα είσαι κακός; Αν αποτύχεις  στον διαγωνισμό θα σημαίνει ότι δεν είσαι ικανός γι αυτήν την δουλειά και στον επόμενο αν επιτυχείς ότι έγινες ικανότερος και άρα προσλαμβάνεσαι; Αν βαθμολογηθείς με δώδεκα ή με 11,9 τι είσαι τότε;
Κατά την γνώμη σου δεν υπάρχουν άξιοι εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί χωρίς ΑΣΕΠ;
Την λέξη ''ΜΟΝΙΜΑΣ'' (έχω να την ακούσω από τον στρατό) και νομίζω ότι την χρησιμοποιείς απαξιωτικά, εσύ δεν θέλεις να  μονιμοποιηθείς; Τι θες να γίνεις ''ΜΟΝΙΜΑΣ''; Αφού δεν είναι κάτι κάλο... Πως γενικεύεις και ζητάς να απολυθούν όλοι; Παρόλο που μετά διευκρινίζεις ποιους εννοείς, στην αρχή τους παίρνει όλους η μπαλλα!!
Μην πάρεις στραβά αυτά που γράφω δεν έχω σκοπό να κατακρίνω την άποψη σου την οποία σέβομαι απόλυτα.
Απλά πιστεύω ότι στην εποχή που ζούμε δεν πρέπει να ζητάμε απολύσεις αφού όλοι ένα κομμάτι ψωμί προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε και τίποτα παραπάνω.

12
ε ναι αλλοίμονο αφού όλοι οι μονιμάδες ηλεκτρολόγοι των ΤΕΙ, όλοι οι υπεράριθμοι 60αρηδες (ασπαιτε και τει) αποσπάστηκαν για κάλυψη κενών Τεχνολογίας και project στα γυμνάσια, παράνομα και χωρίς προγραμματισμό μιας και το μάθημα ορίζεται ως α ανάθεση και σε άλλους κλάδους, απλά επειδή βρήκαν εύκολα υπεράριθμους ηλεκτρολόγους αυτούς μετέθεσαν χωρίς να γνωρίζουν καν ποιοι άλλοι έχουν ως α ανάθεση το μάθημα.

Ε βέβαια τι κενά να βρεθούν μετά και που και τι α φάση να γίνει;

ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΣΙ ΜΟΝΟ ΜΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΕΙ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΥΣ ΜΟΝΟ;;

Αυτό δεν αποτελεί παρανομία;;;

ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Μιλάει περί Α ανάθεσης του μαθήματος ισάριθμα σε όλους τους κλάδους ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ!!!

Το αποτέλεσμα αποκλεισμός αυτόματα και άλλων κλάδων που επειδή δεν είχαν τόσους υπεράριθμους (μιας και μόνο ηλεκτρολόγους απέσπασαν στα γυμνάσια και λύκεια) θα μπορούσαν να μπουν ως αναπληρωτές στα γενικά γυμνάσια, αλλά αλλοίμονο ο κλάδος των ηλεκτρολόγων έκανε πάλι το θαύμα του, μειώνοντας έτσι και τις θέσεις αναπληρωτών άλλων κλάδων.

Άδικο  και απίστευτο που φυσικά κανείς κλάδος δεν πήρε χαμπάρι

Εύχομαι να μην είναι έτσι που τα λέω, αλλά αυτά που βλέπω με τις αποσπάσεις απορώ ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;;; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ, και φανταστείτε ελάχιστοι από αυτούς βρίσκονταν σε γραφεία.

Πραγματικά απλά επειδή έψαξα το θέμα αρκετά, ίσως να το έψαξα και με λάθος τρόπο μιας και δεν γνωρίζω ακριβώς το μηχανισμό αποσπάσεων, απελπίστηκα μιας και φαίνεται σε πρώτη φάση (ίσως και να μην είναι έτσι) πως όλα τα κενά οργανικά και λειτουργικά ΥΠΕΡΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ με αποσπάσεις πολλών μα πολλών ηλεκτρολόγων

Αυτά έχω να πω, όσοι έχετε στοιχεία για κενά τεχνικών ειδικοτήτων ας τα δώσουμε να ενημερωθούμε, μήπως και περιμένουμε τσαμπέ. Εύχομαι και πάλι να μην περιμένουμε τσαμπέ και να μην είναι έτσι τα πράγματα, απλά τα στοιχεία που διαβάζω δεν ξέρω, κάτι δεν πάει καλά με τις υπεράριθμες αποσπάσεις.

Δεν ξέρω αν και πέρυσι έγινε αυτός ο αριθμός αποσπάσεων, αν συγκρίνουμε δηλαδή στοιχεία έτους 2010 με 2011. Αν έγινε ο ίδιος αριθμός αποσπάσεων τότε τα πράγματα ίσως είναι και θετικά μιας και πέρυσι πήραν πολλούς
Συνάδελφε καλησπέρα!
Κάνεις λάθος όταν γράφεις για project σε Γυμνάσια.Το project υπάρχει μόνο στην Α τάξη ΓΕΛ και στην Α τάξη ΕΠΑΛ.
Πραγματικά υπάρχουν αρκετοί υπεράριθμοι τεχνικών ειδικοτήτων οι οποίοι βρίσκονται στην διάθεση των ΠΥΣΔΕ και ψάχνουν  ώρες για να συμπληρώσουν ωράριο ακόμα και σε ΙΕΚ. Υπολογίστε και όλους τους τεχνολόγους των ΓΕΛ που έμειναν χωρίς ωράριο λόγω της κατάργησης της τεχνολογίας απο τα ΓΕΛ.
Και υπολογίστε ακόμα περισσότερους που θα κριθούν υπεράριθμοι σε λίγο, όταν συμπτυχθούν σχολεία ή μεταφερθούν ολιγομελή τμήματα ειδικοτήτων από το ένα ΕΠΑΛ στο άλλο.
Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που γράφεις για τοποθετήσεις υπεράριθμων στα κενά; Που είναι το περίεργο, αφού πρώτα ρυθμίζονται οι υπεραριθμιες και μετά γίνονται προσλήψεις αναπληρωτών. Τους ''μονιμάδες'' όπως γράφεις τι θα τους κάνει; Θα τους απολύσει και μάλιστα τους 60αρηδες;
Για να μην παρεξηγηθώ υπήρξα 6 χρόνια αναπληρωτής και καταλαβαίνω τι περνάτε και δεν είμαι ηλεκτρολόγος!
Σας παρακαλώ μην κάνετε διαχωρισμούς ανάμεσα στους ΤΕ,τους ΠΕ17-18 και τους ΠΕ 12. Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε ...
Όσον αφορά τις συνταξιοδοτήσεις που ανέφερε ένας άλλος συνάδελφος, όσοι ήταν να φύγουν έφυγαν στις 31/08.
Από εδώ και πέρα μόνο ''ειδικές'' περιπτώσεις...

13
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2011, 10:29:20 μμ »
και δεν θα εχουμε αν δεν γινει αναθεωρηση του συνταγματος απο τη νεα βουλη και μεταξυ μας οοοοοταν με το καλο γινουν εκλογες εχετε την εντυπωση οτι θα καταφερουν να κυβερνουν?και λεω καταφερουν γιατι αυτοδυναμια δεν θα εχει κανενα κομα ...που να συννενοηθουν ουτε για τα αυτονοητα....προς το παρον ανοιγουμε και αλλη τρυπα στο ζωναρι μεχρι να φτασει ο μισθος 300ευρω...

Συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρεις.Σύμφωνα με τον νόμο έτσι έχουν τα πράγματα. Άλλωστε και η Διαμαντοπουλου σε πρόσφατη συνέντευξη της νομίζω στην ΝΕΤ ανέφερε ότι δεν θα πάμε σε απολύσεις εκπαιδευτικών αφού μας έκανε την ''χάρη'' με τον τελευταίο νόμο της να μπορούμε να μετακινηθούμε σε κενή οργανική θέση οπουδήποτε στην Ελλάδα.
Μπορεί όμως κάποιος να τους εμπιστευθεί και να ''κοιμάται'' ήσυχος;

14
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2011, 09:54:40 μμ »
Και εγώ διορίστηκα το 2005 από τους πίνακες του 30μηνου. Είμαι περίεργος να δω αν θα έρθουν φέτος(τους επόμενους μήνες δηλαδή μέχρι το τέλος του 2011) να με βγάλουν μέσα από την τάξη.
Μετρώντας τα χρόνια από το 2005 έως το 2011 υποθέτω ότι κάτι θα συσχετίσουν με τον βαθμό Β. Αν και δεν νομίζω τελικά ότι  το μέτρο αυτό έχει σχέση με την εκπαίδευση (τουλάχιστον προς το παρόν).

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 672
Σύνολο: 682

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.