Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Maro

Σελίδες: 123 ... 30
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2013, 08:17:05 μμ »
Ανικανοτητα του υπουργειου το χαος που εχει δημιουργηθει;
Σιγουρα οχι γιατι αλλιως δεν θα επαιρνε στα δημοτικα εκτακτο προσωπικο(αναπληρωτες-αναπληρωτριες) που δεν επιβαρυνει τον κρατικο προυπολογισμο.
Συναδελφοι-συναδελφισσεςθελουν να συμβαλλουν στην υποθεση του πλεονασματος απο τη μια και απο την αλλη να ακουμπησουν και το μεγα ζητημα των οργανικων θεσεων.
Η προσωπικη μου εμπειρια:ζητησα αποσπαση, ουσα σε πλεονασματικη περιοχη, σε ελλειμματικη  περιοχη(α αθηνας)
και απο την περασμενη Παρασκευη αναπληρωτρια βρισκεται στο σχολειο που ημουν με αποσπαση περυσι.
Εσεις τι λετε;

2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2013, 08:52:38 μμ »
Η αυξηση του 10% των μαθητων ανα τμημα δεν ισχυει γιατι αποτελει μια υπουργικη αποφαση που δεν υποσκελιζει ουτε καταργει το σχετικο νομο.
Μεταφερετε λαθος πληροφοριες.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 11:57:58 πμ »
Δεδομενο αποσπασεων(Νηπιαγωγων):καμια και κανεις στην α αθηνας!
1ος πινακας αναπληρωτων:καμια και κανεις στην α αθηνας!
2ος πινακας αναπληρωτων:πολλες στην Α-Β και Α-Γ Αθηνας(τι σημαινει αυτο; μπορει να τοποθετηθουν ειτε στη μια ειτε στην αλλη διευθυνση;).
Τοτε γιατι δεν αποσπασθηκε στην Α μονιμο προσωπικο και τοποθετειται εκτακτο;
Ερωτηση:δεν προηγειται στις υπηρεσιακες μεταβολες το μονιμο προσωπικο;
Θα εκτιμουσα μια λογικη και εμπεριστατωμενη απαντηση απο μελη του φορουμ που γνωριζουν.
Ευχαριστω εκ των προτερων!

4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2012, 10:42:12 πμ »
Ναι, ετσι ειναι!!!

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2012, 10:20:39 πμ »
Μολις ελαβα το μηνυμα για τη συνεδριαση του πυσπε αυτη την ωρα,παμε κατω γιατι δεν πρεπει να τους αφησουμε να αυθαιρετουν!!!

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2012, 11:14:10 πμ »
Το πυσπε δεν ολοκληρωσε τη διαδικασια τοποθετησης γιατι ο περιφερειακος και οχι μονο απαιτει  υποχρεωτικες μετακινησεις εκτος πυσπε Α Αθηνας.
Απο χθες το απογευμα περιμενουμε ενημερωση απο τους αιρετους για το χρονο νεας συνεδριασης του πυσπε αλλα σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να παραστουμε οσο γινεται περισσοτερα ατομα,προκειμενου να πιεσουμε προσωπα και καταστασεις και εν τελει να αποτρεψουμε τετοιες αποφασεις που αγνοουν τις πραγματικες αναγκες των σχολειων και των εκπ/τικων,περα απο το οτι δημιουργουν ασχημο προηγουμενο που ανοιγει ορεξεις...
Οταν ενημερωθω σχετικως θα σας ενημερωσω.

7
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2010, 07:51:49 μμ »
Θα σου περιγράψω την περίπτωση του γιού μου. Προνήπιο κάναμε αίτηση στα ΚΕΔΔΥ Οκτώβρη. Μας είδαν μετά 2 μήνες, η γνωμάτευση βγήκε ένα μήνα μετά οπότε φτάσαμε στο Φλεβάρη με εμένα να ορίομαι στα γραφεία της πρωτοβάθμιας να ζητάω παράλληλη στήριξη. Τελικά να μην τα πολυλογώ μας δόθηκε 2ωρη παράλληλη στήριξη ενώ ήδη είχε ξεκινήσει το παιδί σε Τ.Ε. Δεν τη δέχτηκα γιατί τότε την χρειαζόταν ο μικρός μου για ολόκληρη τη μέρα. Το Τ.Ε. είχε μόνο 3 παιδάκια πιο λειτουργικά από τον μικρό μου οπότε τον άφησα εκεί. Αυτά πριν 2 χρόνια. Τώρα φέτος πάλι στο νηπιαγωγείο μας δοθηκε παράλληλη στήριξη χωρίς καν να κάνουμε αίτηση. Σκέφτομαι να την αποδεσμευσω να πάει σε άλλο παιδάκι. Τώρα το παιδί έχει συνηθήσει με την ίδια νηπιαγωγό για 3η χρονιά πάλι σε Τ.Ε. με άλλα 2 παιδάκια, μπορεί να συμμετέχει άνετα στο γενικο τμήμα, άρχισε να κοινωνικοποιείται. Πού θέλω να καταλήξω? Όταν έπρεπε να μας δόσουν την Π.Σ. ώστε να μην χρειαστεί να αλλάξουμε σχολικό περιβάλλον δεν την πήραμε.. Φέτος χωρις να κάνουμε αίτηση μας δόθηκε.. Ότι να ναι...Και είμαι και εκ/κος ειδικής στη δευτεροβάθμια, γιατί αν δεν είμουν μέσα στα πραγματα θα μας είχε πάρει η όλη διαδικασία και γω δεν ξέρω πόσο ακόμη... Και για να απαντήσω στο ερώτημά σου γιατί έγραψα πολλά άσχετα αν δεν υπάρχει γνωμάτευση από ΚΕΔΔΥ δεν γίνεται τίποτα. Και ναι οι γονείς κάνουν αίτηση εφόσων έχουν γνωμάτευση. Εύχομαι να μην πάρει πολύ χρόνο το όλο θέμα να υποστηριχτεί το παιδί όσο το δυνατόν συντομότερα. Το έχω βιώσει ως μάνα και ξέρω πόσο δύσκολα είναι.  Και κάτι ακόμη. Οι γονείς πρεπει να απαιτούν και όχι να παρακαλάνε!!!


Σ ευχαριστω για την απαντηση!
Σημερα μιλησα με τη μητερα και ουτε λιγο ουτε πολυ της ειπα αυτο που αναφερεις,να απαιτησει εκεινο που δικαιουται το παιδι της.
Ξερω οτι ειναι δυσκολα τα πραγματα αλλα ειμαι αποφασισμενη να κανω οτι περνα απο το χερι μου!

8
Ειδική Αγωγή / Απ: Παράλληλη στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2010, 06:40:41 μμ »

Λοιπόν γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί παράλληλη στήριξη 21 ώρες σε 1 παιδί δεν είναι λογικό. Είσαι μόνο για τα φιλολογικά και όχι για άλλα μαθήματα.

1. Γνωμάτευση είπες δεν είδες ? ζήτησες ?
2. Με το γονιό μίλησες αν έχει κάνει αίτηση για Π.Σ. ?
3. Στην πράξη ανάληψη αναφέρουν ότι ανάλαβες Π.Σ.
4. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις αναλάβει ΠΣ και να σου πει συνάδελφος της γενικής να μην μπεις στην τάξη του. Να του πεις ότι θα μπεις και άμα του αρέσει. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αλλιώς δεν είσαι για ΠΣ εκεί αλλά για τουρισμό.

δεν μου κολλάει κάτι έτσι όπως τα λες πάντως .....

όσο αφορά τα Τ.Ε. και τα περί εφημερίες κλπ έχω δώσει ομηρικές μάχες και για 2 χρόνια τα έχω καταφέρει, φέτος δεν ξέρω πως θα πάει

ΦΕΚ 447 τεύχος Β - 03.04.2007
Παράθεση
9. Οι διευθυντές των σχολείων στα οποία λειτουργούν τμήματα ένταξης:
· Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και δεν απασχολούν τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης σε άλλες δραστηριότητες, χωρίς την έγκριση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
· Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και ενημέρωση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.

για τους ΠΣ ισχύουν άλλα όμως στην ίδια απόφαση

Παράθεση
Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης
1. Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη.
2. Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές του δυνατότητες, συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.
3. Είναι συνολικά υπεύθυνοι για την υλοποίηση του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος του μαθητή μέσα και έξω από την τάξη και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής.
4. Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που έχουν ιδιαίτερη δυσκολία και χρειάζονται ειδική διεπιστημονική στήριξη.
5. Υποβάλλουν ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του παιδιού, σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.


Oι γονεις κανουν αιτηση για παραλληλη στηριξη;
Νηπιο της ταξης μου με διαχυτη αναπτυξιακη διαταραχη(αυτισμος)προκειται να εξετασθει στις αρχες Οκτωβριου σε ΚΕΔΔΥ.
Αν καποια/ος μπορει να παραθεσει τη διαδικασια που ακολουθειται(απο γονεις και εκπαιδευτικους) πριν η μετα τη διαγνωση του ΚΕΔΔΥ θα το εκτιμουσα πολυ!
Επισης μπορουμε να κανουμε κατι για να αποφευχθει το ενδεχομενο να μεινει στο συρταρι η γνωματευση(το χω δει το εργο)και να υποστηριχθει το παιδι οσο γινεται πιο συντομα;
Ευχαριστω εκ των προτερων!!!

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: ΠΕ60 - Και τώρα B' φάση
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2010, 06:02:16 μμ »
Σε ό,τι αφορά τις Αποσπάσεις έχουν τελειώσει για την Πρωτοβάθμια ή περιμένουμε και άλλες?


Οι αποσπασεις  θα εξετασθουν στις 21 Σεπτεμβριου.

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 23, 2010, 11:30:34 μμ »
Xρηματα για την αγορα υλικου δεν παιρνουμε σε καμια περιπτωση,το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να δωσουμε λιστα υλικων(σε λογικο πλαισιο) και εννοειται οτι δεν προτεινουμε ουτε μαρκες προιοντων ουτε καταστηματα.
Η παρανομη πραξη και το θρασος θα ειχαν βαλει σε μπελαδες την προισταμενη (βλ. Ε.Δ.Ε.) αν οι γονεις το ειχαν κυνηγησει!

11
Να ρωτήσω και εγώ κάτι.Έχω 2 απορίες;
Πρώτη απορία: Αυτοί που έφυγαν μόνιμοι την σχολική χρονιά 2009-2010 σε ποιο πίνακα βρίσκονται;
Δευύτερη απορία: Άμα θέλεις να πάρεις μετάθεση μετράνε και τα μόρια του ΑΣΕΠ και τα μόρια της προϋπηρεσίας, δηλαδή το σύνολο των μορίων σου;
Ευχαριστώ.

Ta moria toy ASEP δεν μετρανε στη μεταθεση αλλα μονο τα μορια προυπηρεσιας(υπηρεσια ως αναπληρωτρια/ης και ως μονιμη/ος).
Επισης μετρανε μορια εντοπιοτητας για την περιοχη μεταθεσης στην οποια εισαι δημοτισσα/ης,μορια οικ. καταστασης οπως γαμος και παιδια,μορια συνυπηρετησης με συζυγο για την περιοχη μεταθεσης στην οποια εργαζεται η/ο συζυγος και 2 μορια παιρνουν ολες/οι για την πρωτη περιοχη μεταθεσης που δηλωνουν μονο.
Οσο για τον πινακα εχω την εντυπωση οτι τα ατομα που διοριστηκαν το 2009 δεν εχουν διαγραφει ακομη,αφου δεν εχει γινει ο νεος διαγωνισμος ΑΣΕΠ.

12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέο Σχολείο.
« στις: Ιούλιος 23, 2010, 09:54:03 μμ »
Ε, δε νομίζω ότι θα τα κάνει όλα αυτά ένα παιδί Α' δημοτικού. Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με Κoth. Πώς θα υλοποιήσει όλους αυτούς τους στόχους το υπουργείο με αναπληρωτές μη επιμορφωμένους καθηγητές.  ::) ::) Κατανοώ όσα μου λες, Koth, αλλά επιμένω στη διαχείριση των χρημάτων, γιατί έχω κακή εμπειρία. Φέτος στο νηπιαγωγείο που πήγαινε ο γιος μου μας ζήτησαν 120 ευρώ. Για πολλαπλασιάστε το με 100. Αντιλαμβάνεστε το ποσό; 12.000 ευρώ. Θέλω να σημειώσω ότι το κτήριο ήταν καινούριο και δε χρειαζόταν επισκευές. Εγώ απαίτησα να μάθω πού θα πάνε όλα αυτά τα χρήματα. Η διευθύντρια μου έλεγε ασάφειες και απαίτησα να μου δώσει λίστα με τα υλικά που χρειαζόταν το παιδί μου. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν υπολογιστές, παιχνίδια, βιβλία. Λοιπόν, δεν αγοράστηκαν τίποτα από όλα αυτά. Οι μόνες κατασκευές που μου έφερε το παιδί μου ήταν μια κούκλα από κάλτσα, ένας μικρούλης χαρταετός, ένα κουτί ζωγραφισμένο. Αυτά, δε θυμάμαι άλλα! Μέχρι και ο σύλλογος γονέων απαίτησε να μάθει τι έγιναν τα χρήματα και τους απάντησε η διευθύντρια ότι δεν είναι δικό τους θέμα.  >:( >:( Θέλω να πω ότι τα αφεντικά μας (δηλαδή το υπουργείο) έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά κυκλοφορούν και κάτι μίζεροι στον κλάδο μας που τα κάνουν ακόμη χειρότερα

ΥΓ: Αυτό δεν το δέχομαι για τον εκπαιδευτικό, ότι δηλαδή προσφέρει ανάλογα με την αμοιβή του. Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να προσφέρουμε αυτό που έχουμε, αυτό που θα θέλαμε για το δικό μας παιδί. Παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες και καλύτερες αμοιβές, αλλά δεν είναι ο μαθητής αυτός που θα πληρώσει τις απογοητεύσεις μας.


Κακως δωσατε χρηματα και η συναδελφισσα παρανομως τα ζητησε!
Το αφησατε ετσι; ακομη χειροτερο!!!
Φετος ζητησαμε καποια υλικα(apo τις αποδειξεις που ειδα σε καποιες σακουλες καμια δεν ξεπερνουσε τα 15 ευρω ),μεχρι να αναλαβω την οικονομικη διαχειριση της σχ. επιτροπης και πριν κλεισουμε φροντισα να αγορασω τα χρειωδη για το ξεκινημα της νεας χρονιας (για να μην ζηταμε υλικα απο τους γονεις,ειδικα σε χαλεπους καιρους).
120 ευρω; τις πταιει;

13
Για να καταλάβω, για την πιστοποίηση Α επιπέδου δεν παίρνουμε χρήματα αλλά για την πιστοποίηση Β επιπέδου παίρνουμε;

Εγώ έδωσα τώρα για Α επίπεδο και πέρασα, και μου είπαν (και εδώ στο αντίστοιχο thread του forum για πιστοποίηση Α επιπέδου αλλά και άλλοι συνάδελφοι) ότι πλέον δεν παίρνουμε χρήματα.

Παίρνουμε μόνο στο Β επίπεδο τελικά;

Αν και το θεμα αφορα το Β επιπεδο,ενημερωνω οτι: για Α επιπεδο εως το 2008 επαιρνες επιδομα επιμορφωσης(me τη ολοκληρωση της επιμορφωσης εκανες καποια αγορα,εδινες στην επιτροπη επιμορφωσης το τιμολογιο για να παρεις 293 ευρω και κατι).
Στη συνεχεια και μετα την επιτυχη προσπαθεια πιστοποιησης επαιρνες 293(ο.π.) ως επιδομα πιστοποιησης.
Στην πραξη το "επαιρνες" μεταφραζεται χρονικα:επιμορφωση Φεβρουαριος-Απριλιος 2008,πιστοποιηση Ιουνιος 2008 και τα 2 επιδοματα εισπραχθηκαν τον Ιουλιο του 2009(me poly τρεξιμο και περιεργως για τις επιταγες με ειχαν παραπεμψει σε Διευθυνση Β/θμιας ενω ανηκω στην Α/θμια).
Βεβαιωση πιστοποιησης δεν εχω παρει μεχρι σημερα.

14
maritinaki υπο αυτες τις συνθηκες δεν ρισκαρεις για κανενα λογο το διορισμο,κατα τη γνωμη μου δηλωνεις οτι προσφερεται!
Εγω σε ευνοικοτερες συνθηκες απο τις τωρινες ειχα δηλωσει τα παντα και να χεις υποψη σου οτι τα μορια των αστικων περιοχων,οπου κι αν πας,ειναι λιγα και οτι αυξανονται οσο απομακρυνεσαι απο αυτες(μιλαμε για μεγαλη απομακρυνση απο τα αστικα κεντρα!).
Οσο για το συναισθηματικο ειναι ενα θεμα το οποιο ολες/ολοι βιωνουν λιγο-πολυ αλλα δεν γινεται κατι αλλο περα απο το οτι θα πρεπει να το αντιμετωπισεις!
Θυμαμαι τον καιρο που ετοιμαζομουν να φυγω και σε καταλαβαινω, ηταν ακομη πιο δυσκολο γιατι αφηνα πισω μου σοβαρα προβληματα μελων του οικογενειακου περιβαλλοντος και μπορω να πω οτι αυτο με αγχωνε περισσοτερο απο τη απομακρυνση καθεαυτη!
Το οικονομικο ειναι υπολογισιμο κομματι και περισσοτερο απο ποτε σημερα επιβαλλεται η οσο το δυνατον συνετοτερη διαχειριση των χρηματων! 
Να ευχεσαι να βρεις ενταξει ανθρωπους οπου κι αν πας!αυτο εχει μεγαλη αξια αλλα οπως κι αν εχει ολα αντιμετωπιζονται!

Σελίδες: 123 ... 30

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.