Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - wizzard

Σελίδες: 123 ... 7
1
ekalaitz +1 απίστευτος!!  8)

2
Συμφωνώ, απλά φοβάμαι ότι όσο περιμένουμε εμείς ο ιδιωτικός τομέας προχωρά...μετά από 5 χρόνια στην αναμονή στην εκπαίδευση πως θα πάω σε έναν ιδιωτικό τομέα (που ήδη έχει ψιλοκορεστεί) συγκρινόμενη με τα νέα παιδιά που θα αποφοιτούν τότε και θα χουν όρεξη και νέα γνώση. Δηλαδή θα με πάρει ένας ιδιώτης αν του πω "Είμαι 35, έκανα το προγραμμματιστή 4 χρόνια στα νιάτα και μετά το δάσκαλο άλλα 5 αλλά δε μου κάτσε!". Αυτό είναι το πιο προβληματικό...είναι διχασμός για μένα!

Κι εγώ το ίδιο ακριβώς σκέφτομαι!Πλέον είναι δύσκολα και στον ιδιωτικό τομέα μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση! Ποιος θα μας πάρει κι εκεί;

Έχετε απόλυτο δίκιο. Μετά από χρόνια το δημόσιο σε αχρηστεύει. Και κανείς δεν πρόκειται να μας εμπιστευτεί στον ιδιωτικό τομέα, από την στιγμή που είχαμε βλέψεις για το δημόσιο. Θα θεωρούμαστε υποψήφιοι φυγάδες. Exiled both from heaven (δημόσιο) and hell (ιδιωτικός).

3
Εξαφανίστηκαν» από τους πίνακες υπεραρίθμων οι ειδικότητες καθηγητών που μπορούν να διδάξουν στα Δημοτικά-ΕΝΤΟΛΗ Α. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥΣ

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13869:eksafanistikan-apo-tous-pinakes-iperarithmon-oi-eidikotites-kathigiton-pou-mporoun-na-didaksoun-sta-dimotika-entoli-a-diamantopoulou-gia-elegxous


Σημερινό έγγραφο του υπ. Παιδείας ζητά τα κενά και τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς

http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13882:simerino-eggrafo-tou-ip-paideias-zita-ta-kena-kai-tous-iperarithmous-ekpaideitikous

Εννοείται ότι καιρός ήταν να μπει μια τάξη σε αυτό το χάος. Ήμαρτον, το κράτος δεν ξέρει καν πόσους υπαλλήλους έχει και πόσες ώρες τους απασχολεί.

Το θέμα είναι:

α) Πόσοι περίπου είναι αυτοί οι υπεράριθμοι ΠΕ19 και ΠΕ20?

β) Εφόσον εντοπιστούν, θα απασχοληθούν στην Β'βάθμια ή στην Α΄βάθμια (οπότε μειώνονται οι θέσεις μας για αναπληρωτές);

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Σε καλούν σαν ΑΜΩ...
« στις: Ιούλιος 12, 2011, 08:28:00 μμ »
Να ρωτήσω κάτι ρε παιδιά:
Σε καλούν π.χ. στην 5η σου επιλογή περιοχής ΑΜΩ.
Δέχεσαι και πας.
Αν μετά προκύψει θέση στην 1η ως την 4η περιοχή επιλογής σου ΑΜΩ, θα σε καλέσουν μήπως θέλεις να αλλάξεις ή όχι;

Όχι, κάτι που είναι πολύ εκνευριστικό στο όλο σύστημα. Στην ουσία η δήλωση περιοχών δεν είναι τίποτα άλλο παρά αποκλεισμός των περιοχών που δεν έχεις δηλώσει..η προτεραιότητα πολλές φορές πάει περίπατο.

Περίπτωση δική μου: με πήραν ΑΚΩ στην 5η επιλογή μου >=60 χιλιόμετρα, ενώ μετά από καμιά βδομάδα βλέπω ότι θα με παίρναν στην πρώτη επιλογή μου <=3 χιλιόμετρα..

Τι περιμένεις, βλέπεις το κράτος από οργάνωση δεν είναι και ότι καλύτερο..ούτε τις αιτήσεις μέσω ίντερνετ δεν μπορούμε να κάνουμε και τρέχουμε σαν τα κοπάδια..η κάρτα του πολίτη τους μάρανε..

5
Αν κάποιος γνωρίζει αν ισχύει η πληροφορία ότι πολλοί ΠΕ19&20 που είναι διορισμένοι σε δευτεροβάθμια κάναν αίτηση για να μετατεθούν στην πρωτοβάθμια και θα μειωθούν οι θέσεις που είναι διαθέσιμες για μας, παρακαλώ να μας ενημερώσει, προκειμένου να δηλώσω και πιο απομακρυσμένες περιοχές

6
Γεια σας,
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το πρόγραμμα  ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ. Εχω το διακαιώμα να κάνω αίτηση ως ΠΕ19 και ΠΕ12. Το πτυχίο που δίνεται είναι κοινό? Με άλλα λόγια αν με δεχθούν ως ΠΕ12 μπορώ να χρησιμοποιήσω το χαρτί ως παιδαγωγική κατάρτιση για τους πίνακες ΠΕ19?

Ναι. Εφόσον το πάρεις μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και για τους δύο κλάδους.

7
-------- Αναπληρωτής Μειωμένου Ωραρίου - Αξίζει?


Από την ανεργία χίλιες φορές καλύτερο.

8
Σήμερα υπό τον ήχο του Requiem τυμπανοκροτείται ο επικήδειός μας. Και καλά να πάθουμε γιατί ήμαστε κοιμισμένοι.

Δείτε εδώ την είδηση:
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/anakoinoseis-typoy/14-06-11-enimerotiko-simeioma-sxetika-me-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-me-eniaio-anamorfomeno-ekpaideytiko-programma-eaep-a-ta-oloimera-dimotika-sxoleia-klasikoy-programmatos.html

Συγκεκριμένα στο :
"4.   Βασικά Σημεία του Προγράμματος των 961 Δημοτικών Σχολείων  με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα" βλέπουμε την προπαγάνδα της κυβέρνησης και πως δημιουργούν λανθασμένες και ψευδείς ειδήσεις. Γράφει: "Εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις.." και πουθενά μα πουθενά δεν λέει για τις ώρες που μας αφαιρέθηκαν..

Και λίγο πιο κάτω διαβάζουμε ότι στο ολοήμερο, η πληροφορική είναι επιλογής μάθημα μαζί με ένα κάρο άλλα, όπως ο αθλητισμός, εικαστικά, 2η ! ξένη γλώσσα.. πόσα σχολεία θα μας επιλέξουν άραγε;

Ζούμε την φρίκη και κοιμόμαστε. Γιατί δεν θεωρούμε παράλογο να κάνουν τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού Αγγλικά και θεωρούμε παράλογο να κάνουν πληροφορική; Αν είναι να αφαιρεθεί τελείως από την Α΄, την Β΄ κτλ.

Συμπέρασμα: ο Δυσοίωνο μέλλον των ΠΕ19-20: Πως φτάσαμε ως εδώ. --> Από τα μυαλά που κουβαλάμε

9
ρε παιδια αφου κοιμομαστε ορθιοι, μόνο λόγια .....
δείτε τι έγινε με τα άγγλικα και τι αντιδράσεις υπήρξανε...
ενω εμείς ενα τιποτα.

Ακριβώς. +1

10
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας
Με τις πρόσφατες αποφάσεις του υπουργείου για τα ολοήμερα και διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34904 μάλλον τα άτομα που θα πάρουν θα είναι λιγότερα!  :(

Κατάλαβα..πιστεύω δίκιο έχεις. Αυτό που με πειράζει γενικότερα πλέον είναι ότι όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σε κάθε τομέα. Δεν υπάρχει ελπίδα στην (τουλάχιστον) 10ετία που μας έρχεται για άνοιγμα θέσεων.. Πλέον κινδυνεύουν ακόμα και τα ΤΕΙ - (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/135.html ) και από γνωστούς μου το γνωρίζω που είναι μήνες απλήρωτοι..

Σκεφτείτε ότι στον επόμενο ΑΣΕΠ δεν θα βγει καν πλήθος θέσεων - οπότε μιλάμε φανερά για βόλτα στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα..κρίμα που μια πανέμορφη και πλούσια σε πόρους χώρα κατέντησε ζητιάνα.

11
Ξέρεις κανείς αν τα δημοτικά με το νέο πρόγραμμα από την μεθεπόμενη χρονιά γίνουν περισσότερα;

Ή που πάει γενικά το πράγμα; Γιατί με το να γίνονται περισσότερα και να κόβονται ώρες, δεν βελτιώνεται η κατάσταση. Οι επιτυχόντες για διορισμό στον κλάδο μας παραμένουν αδιόριστοι. Που πάμε εμείς; Αναρωτιέμαι..

Έχει κάποιος πληροφορία αν θα προκύψουν οργανικές θέσεις ή όταν τελειώσει το ΕΣΠΑ τέλος η ιστορία;; Είδατε ήδη τι πάθαν οι διδάσκοντες της 3ης ξένης γλώσσας..μειώνονται κατά το ήμιση..μια το υπουργείο δίνει φτερά και μια τα κόβει..


Αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει για τις ανησυχίες μας 

12
Καλησπέρα παιδιά,

δηλαδή από ότι κατάλαβα θα πάρουν τον ίδιο αριθμό ατόμων με πέρυσι + 1 άτομο; Με βάση τις ώρες προκύπτει το πόρισμα αυτό.

Τάχα θα βλέπαμε σαν κλάδος φως στο τούνελ..ποιος ξέρει ποιος πρότεινε την μείωση των ωρών...μήπως η ΔΟΕ;

13

Η Τράπεζα θεμάτων έχει θέματα εξεταστικών δηλαδή μόνο για Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Μπορείτε κάλλιστα να ανεβάσετε μέσα στο φάκελο Βοηθητικό Υλικό, όπου αν χρειαστεί φτιάχνω υποφακέλους.

Καλησπέρα, ανέβασα ένα zip αρχείο με 10 ασκήσεις επεξεργασίας κειμένου για την Έκτη Δημοτικού στο "Βοηθητικό Υλικό". Αν είναι δυνατόν να δημιουργηθεί φάκελος με Τίτλο Πληροφορική - Υλικό για Δημοτικό και να τα ρίχνουμε εκεί.

Ευχαριστώ  :)

14
Δημοτικό / Συγκέντρωση Εκπαιδευτικού Υλικού για Δημοτικά
« στις: Φεβρουάριος 28, 2011, 05:39:33 μμ »
Καλησπέρα,

παρατηρώ ότι στον κλάδο μας δεν έχει γίνει ποτέ μία κίνηση για συλλογή εκπαιδευτικού υλικού για τα Δημοτικά.

Πιστεύω και καλώ όλους σας να μοιραστούμε όλα μας τα έγγραφα, που μπορούν να περιλαμβάνουν οποιεσδήποτε ασκήσεις για όλες τις τάξεις του Δημοτικού σχολείου.

Οι ασκήσεις μπορεί να αφορούν επεξεργασία κειμένου, δραστηριότητες, σχέδια μαθημάτων, ζωγραφική κτλ.
Να προκύψει δηλαδή πλήρες και άφθονο υλικό για κάθε τάξη, για αποφυγή επιπλέον προετοιμασίας (μιας και κόβεται το επίδομα εξωδιδακτικής προετοιμασίας  :P ) και για να αποκτήσουμε νέες ιδέες.

Δεν βρίσκω τον λόγο να φτιάχνει ο καθένας από εμάς νέες ασκήσεις που στην ουσία είναι παρεμφερείς, αλλάζοντας πχ μόνο το κείμενο (στην περίπτωση της επεξεργασίας κειμένου) και συνεισφέροντας τπτ το καινούργιο στην ουσία. Μιας και δεν έχουμε βιβλίο όπως οι άλλες ειδικότητες, ας φτιάξουμε το δικό μας βιβλίο για κάθε τάξη, βάζοντας ο καθένας το λιθαράκι του..

Καλό θα ήταν αν γίνεται εδώ στο pde, να δημιουργούμε φακέλους, ο καθένας με το nickname του, στους οποίους να βάζουμε τις ασκήσεις (προς το παρόν δεν παρέχεται η δυνατότητα δημιουργίας φακέλου, αν έχετε άλλες ιδέες μπορούμε να τα ανεβάζουμε με άλλο τρόπο ή ακόμη και κάπου αλλού). Προς το παρόν, στο Pde μέσα στα "Αρχεία"--> "Εκπαιδευτικό υλικό" ή "Τράπεζα Θεμάτων", δεν έχει τίποτα για Πληροφορική Δημοτικού.

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 334
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 334
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.