Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - lg

Σελίδες: 123 ... 15
1
Αν κάποιος εκπαιδευτικος οριστεί ως αναπληρωτής διευθυντής σε σχ. μονάδα που δε διαθέτει υποδιευθυντή (διευθυντή εννοείται έχει...), παίρνει διοικητικά μόρια;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

3
Εμένα πάντως η ένσταση έγινε δεκτή αλλά η μοριοδοτηση δεν διορθώθηκε και ο πίνακας είναι ο προσωρινός...
Συμβαίνει και με άλλον αυτό;;;;

4
8. Επειδή όπως προκύπτει από τα εκτεθέντα ανωτέρω, οι μνημονευθείσες ρυθμίσεις του άρθρου 16 παρ. 1 του ν. 3699/2008 υπαγορεύθηκαν από την εκτίμηση του νομοθέτη, η οποία δεν ελέγχεται δικαστικώς ως προς την ουσιαστική ορθότητά της, ότι ο επιστημονικά ενδεδειγμένος  τρόπος  οργανώσεως  του  εκπαιδευτικού  συστήματος επιβάλλει οι δομές της Ειδικής Αγωγής να αποτελούν αναπόσπαστο μέρος ενός ολοκληρωμένου  και ενιαίου εκπαιδευτικού  συστήματος,  στο πλαίσιο του οποίου πρέπει να κατοχυρώνεται η δυνατότητα των εκπαιδευτικών με βασικούς  τίτλους γενικής εκπαιδεύσεως  των κλάδων ΠΕ60 Νηπιαγωγών και  ΠΕ70  Δασκάλων,  οι  οποίοι  διαθέτουν  αυξημένα  ειδικά  προσόντα σχετικά με την Ειδική Αγωγή (εξειδικευμένες μεταπτυχιακές σπουδές, μακρόχρονη προϋπηρεσία), να υπηρετούν σε δομές ΕΑΕ ισότιμα με εκπαιδευτικούς-κατόχους  βασικών  τίτλων  σπουδών  ΕΑΕ,  λαμβανομένου μάλιστα υπόψη ότι οι εν λόγω εξειδικευμένοι  εκπαιδευτικοί  (των κλάδων ΠΕ60 και ΠΕ70) στελέχωναν τις δομές της Ειδικής Αγωγής διαχρονικώς και συνέβαλαν ουσιωδώς στην εδραίωση και εξέλιξή της στη χώρα. Περαιτέρω, κατά την επίσης ανέλεγκτη ουσιαστική  εκτίμηση του νομοθέτη,  τα απαιτούμενα αυξημένα επιστημονικά ή επαγγελματικά προσόντα Ειδικής Αγωγής, τα οποία πρέπει να διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο γενικής εκπαιδεύσεως, τους παρέχουν τη δυνατότητα να ανταποκρίνονται επαρκώς στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, τα προσόντα δε αυτά, έχοντας χαρακτήρα ακαδημαϊκό και επαγγελματικό (διδακτορικοί, μεταπτυχιακοί τίτλοι, τίτλοι ειδικής μετεκπαιδεύσεως, ειδική εμπειρία στην ΕΑΕ), συνιστούν γενικά και αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία τελούν σε συνάφεια προς το αντικείμενο των σχετικών ρυθμίσεων.

5
...."Συγκεκριμένα, η προωθούμενη ρύθμιση επαναπροσδιορίζει την ΕΑΕ ως αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος και όχι ως ένα αυτόνομο παράλληλο σύστημα δομών, το οποίο στερείται της απαιτούμενης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τις αντίστοιχες  δομές της γενικής και επαγγελματικής  εκπαίδευσης.  Τονίζεται ότι το προτεινόμενο σύστημα εξυπηρετεί και προάγει τις αρχές της συνεκπαίδευσης   και   του   σχολείου   για   όλους,   οι   οποίες   συνιστούν θεμελιώδη χαρακτηριστικά των σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων. Ειδικότερα, με την προτεινόμενη ρύθμιση καθορίζονται με σαφήνεια και ομοιομορφία για όλους τους κλάδους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι όροι και οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων αποδεικνύεται η εξειδίκευση  στην ΕΑΕ. Επίσης καταργούνται  διατάξεις  που διαχώριζαν τους  εκπαιδευτικούς,  με  τη  δημιουργία  διαφορετικών  κλάδων..... "......

6
Σε απλα ελληνικα για αυτους που δεν ειναι καλοι στα νομικα ανελεγκτη η κριση του νομοθετη για ενιαια εκπαιδευση λεει το στε. Μονο συνταγματικα το εξεταζει.
Κανει μια εμμεση μονο αξιολογικη κριση οταν εξεταζει τη συνταγματικη αρχη της αξιοκρατιας και σε απλα ελληνικα λεει στους πε71 δεν παραβιαζεται η αξιοκρατια αφου σας δινει παραπανω.
Το ΣΤΕ αναφέρει ότι δεν υπάρχει κλάδος έαε. Ένας είναι ο κλάδος για κάθε ΠΕ... Γι'αυτό μόνον με εξειδίκευση μεταφέρεται και η προϋπηρεσία και εννοείται όχι με απλό σεμινάριο...

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/269342_apofasi-katapeltis-apo-ste-epikyrothike-i-isotimia-stoys-pinakes-eidikis-agogis

7
Οι τις Ειδικής θα διοριστούν στην Ειδική.

Και θα έχουν πλεονέκτημα λόγω Μεταπτυχιακού ( Κύπρο - Βουλγαρία - Ιταλία) και στην γενική.

Σιγά τα νεα!   ;)

Μήπως πλέον θα μεταφέρεται και η προϋπηρεσία της γενικής στην ειδική αρκεί να υπάρχει μεταπτυχιακό που θα  εντάσσει κάποιων στην ειδική;;;;;;

8
Μη ξεχνάτε ότι έχουν προσμετρηθεί και προϋπηρεσίες από ΣΔΕ που οι προσλήψεις εκεί δεν γίνονται από τον πίνακα αναπληρωτών και έχουν και διαφορετικά κριτήρια μοριοδότησης...

9
ενημερωνω οτι θα βγει την επομενη εβδομαδα κατι για τους διορισμους αυτους με τις ανακατανομες....Για τους νεους διορισμους αναμενεται μεσα στον Ιουνιο ...το πολυ Ιουλιο....
ΟΛΑ τα παραπανω με πασα επιφυλαξη .. μην με κυνηγατε κιολας...καλη σας μερα.

Η μεταβατική παρατάθηκε ή θα εξαντλήσουν τους αδιόριστους 60-40;;;;
Βγήκε κάτι για παράταση μεταβατικής;;;

10
Πρόσληψη στις 02/04 σε ΕΑΕΠ Δημοτικά 4 ΠΕ19 και 1 ΠΕ20.
Δεν είναι κάποιος τρίτεκνος. Πώς εξηγείται η διαφορετική αναλογία από το 60-40;
Εξηγείται με το ότι εχθές 1/4/2014 έγιναν προσλήψεις σε Δ/θμια 3ΠΕ20 και 1ΠΕ19...
Η αναλογία ισχύει στο σύνολο...

11
και υποτροφία ΙΚΥ.... Αυτά είναι... :)

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής 2013 - 14
« στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 08:29:31 πμ »
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Α΄ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ

ΕΝΣΤΑΣΗ
   Του Παπαδόπουλου Ιωάννη, Φυσικού ΠΕ 04.50, κατοίκου Κατερίνης, οδός .Αγίου Ιωάννη 39
ΚΑΤΑ
   Των προσωρινών πινάκων αναπληρωτων ΕΑΕ διδακτικού έτους 2013-2014.
Κατερίνη., 24/09/2013

   Ενίσταμαι κατά των αναρτημένων κατά την 24η Σεπτεμβρίου 2013 πινάκων αναπληρωτών καθηγητών ΕΑΕ για το διδακτικό έτος 2013 -2014 ως λανθασμένων για τους κάτωθι αναλυτικά αναφερόμενους λόγους:
   1. Σύμφωνα με το άρθρο 28 του Ν. 4186/2013 – ΦΕΚ 193/17-09-2013, το οποίο ισχύει από της δημοσιεύσεως του, οι προσλήψεις, διορισμοί, μεταθέσεις, αποσπάσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και οι τομείς, οι ειδικότητες, οι κλάδοι, οι  αναθέσεις μαθημάτων, οι υπεύθυνοι εργαστηρίων, η πρακτική άσκηση, οι σχολικοί συνεταιρισμοί, τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, πραγματοποιούνται κατά τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση και για την Ειδική Αγωγή. Ενώ επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θα καθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδονται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
   Οι πίνακες για τις προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών ειδικής αγωγής του τρέχοντος σχολικού έτους καταρτίσθηκαν και αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στις 24 Σεπτεμβρίου του 2013, ήτοι σε κατοπινό χρόνο της δημοσιεύσεως του ανωτέρω νόμου (μάλιστα 7 ημέρες μετά). Ως εκ τούτου, η κατάταξη στους ανωτέρω πίνακες, η οποία θα οδηγήσει και στις προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών και θα καθορίσει αυτές, θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί κατά τα οριζόμενα στην Γενική Εκπαίδευση. Άλλωστε κάτι διαφορετικό λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή δεν καθορίστηκε με υπουργική απόφαση, όπως το ως άνω άρθρο του νόμου ορίζει.
   Συγκεκριμένα, στην Γενική Εκπαίδευση οι προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών γίνονται βάσει των πινάκων κατάταξης, οι οποίοι σύμφωνα με την υπ' αρ.πρωτ. 111192/Δ1/09-08-2013/ΥΠΑΙΘ Εγκύκλιο  Αναπληρωτών Ωρωμισθίων Σχολικού Έτους 2013 -2014 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων  (ΜΕΡΟΣ Γ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'  - ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ) καταρτίζονται ως εξής:
“1. Οι υποψήφιοι, αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, κατατάσσονται κατά σειρά που εξαρτάται από το σύνολο των μορίων:
α. ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού μέχρι και τις 30-06-2010. Η προϋπηρεσία, που έχει προσφερθεί σε δυσπρόσιτα σχολεία μέχρι και τις 30-06-2010, υπολογίζεται στο διπλάσιο μόνον για πρόσληψη ως αναπληρωτών και ωρομισθίων.
β. ένα μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον τελευταίο, προ της συντάξεως του πίνακα, διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.
γ. μισό μόριο για κάθε βαθμολογική μονάδα, πάνω από τη βαθμολογική βάση από τον αντίστοιχο προτελευταίο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.
Όσοι υπάγονται σε περισσότερες της μιας από τις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνουν αθροιστικά τα μόρια αυτών.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Σε περίπτωση ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη η ημεροχρονολογία κτήσης του πτυχίου και εφόσον ο χρόνος αυτός συμπίπτει για περισσότερους υποψηφίους, λαμβάνονται υπόψη διαδοχικά ο βαθμός του πτυχίου και η βαθμολογία τους σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.. Σε περίπτωση σύμπτωσης σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια, η κατάταξη γίνεται τυχαία από το σύστημα Σε κάθε περίπτωση προτάσσονται όσοι απέκτησαν πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή πτυχίο, που αντικαθιστά αυτό κατά τις ισχύουσες διατάξεις.
2. Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:
α. Οι υποψήφιοι, που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς δύο ανάπηρων τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67%) (βλέπε ΜΕΡΟΣ Α΄- Κεφ. Α΄- Ενότ. 2 και ΜΕΡΟΣΒ΄- Κεφ. Δ΄- Εν. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - παρ. 1α της παρούσης εγκυκλίου)
β. Οι υποψήφιοι, που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία( βλ. ΜΕΡΟΣ Α΄- Κεφ. Α΄- Ενότ. 2 και ΜΕΡΟΣ Β΄- Κεφ. Δ΄- Εν.ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - παρ. 1γ)
γ. Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας βλέπε ΜΕΡΟΣ Α΄- Κεφ. Α΄- Ενότ. 2 και ΜΕΡΟΣ Β΄- Κεφ. Δ΄- Εν. ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - παρ. 1γ της παρούσης εγκυκλίου)
3. Υποψήφιοι, που δεν έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις εγγράφονται στο τέλος του οικείου πίνακα αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. [αριθ.55127/Δ2/11-6-2004 (ΦΕΚ 937/23.06.2004 τ.Β΄), τροποποιητική της αριθ. 35557/Δ2/9-4-2003(ΦΕΚ 465/17.04.2003 τ.Β΄) Υ.Α.].
4. Για τη διαδικασία πρόσληψης ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, οι υποψήφιοι κατατάσσονται στους πίνακες αυτούς, σύμφωνα με τα κριτήρια κατάρτισης των πινάκων αναπληρωτών.”
   Κατά τον συγκεκριμένο τρόπο κατάταξης στους πίνακες και πρόσληψης των αναπληρωτών καθηγητών στην Γενική Εκπαίδευση, οι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος δεν μοριοδοτούνται και επομένως δεν προτάσσονται της προυπηρεσίας.
   Ως εκ τούτου,  οι πίνακες κατάταξης για τις προσλήψεις των αναπληρωτών καθηγητών Ειδικής Αγωγής, στην κατηγορία των οποίων ανήκω ως Φυσικός ΠΕ 04.50, θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί με τον πιο πάνω τρόπο, με αποτέλεσμα έχοντας προϋπηρεσία 50 μηνών (50  μόρια) θα έπρεπε να βρίσκομαι σε ιδιαιτέρως καλύτερη θέση από την 86η που είμαι σήμερα, όπου έχουν προταχθεί εμού κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος με μηδενική προϋπηρεσία.
   2. Η ανωτέρω διάταξη του Νόμου 4186/2013 είναι απολύτως σαφής ως προς αυτά που ορίζει, μην αφήνοντας κανένα περιθώριο παρερμηνειών. Άλλωστε, για τις προσλήψεις άλλων κατηγοριών Ειδικής Εκπαίδευσης ο νόμος θέτει ξεκάθαρα μεταβατική των διατάξεων του περίοδο. Συγκεκριμένα, στο άρθρο 28 παρ. 19 του ίδιου ως άνω νόμου ορίζεται ότι “Οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) και ΕΒΠ (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) μέχρι τη δημιουργία ενιαίου πίνακα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γίνονται από τους υπάρχοντες πίνακες των περιφερειακών Διευθύνσεων.” Δηλαδή ορίζει ότι μέχρι τη δημιουργία του ενιαίου πίνακα (όπου είναι ο στόχος) θα εξακολουθούν να ισχύουν τα ως σήμερα ισχύοντα κριτήρια κατάταξης.
   Στην δική μου, όμως, κατηγορία αντίστοιχη πρόβλεψη δεν έχει γίνει και επομένως ο νόμος πρέπει άμεσα να εφαρμοστεί και για τις προσλήψεις του τρέχοντος σχολικού έτους. Το μοναδικό “παράθυρο” που αφήνεται είναι για τυχόν διαφοροποιήσεις που χρειάζονται να γίνουν λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της Ειδικής Εκπαίδευσης, οι οποίες προβλέπεται ότι θα πρέπει να γίνονται δια της εκδόσεως σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Τέτοια, όμως, ΥΑ ουδέποτε εκδόθηκε, όπως και παραπάνω ανέφερα, με αποτέλεσμα να μην επιτρέπεται να γίνει καμία διαφοροποίηση στις προσλήψεις – και ως εκ τούτου και στην κατάρτιση των πινάκων κατάταξης βάσει των οποίων γίνονται οι προσλήψεις – μεταξύ Γενικής  και Ειδικής Εκπαίδευσης. 
   Σύμφωνα με όλα τα ανωτέρω, λοιπόν, η κατάρτιση στους πίνακες κατάταξης αναπληρωτών καθηγητών θα έπρεπε να γίνει όπως ακριβώς πραγματοποιούνται στην Γενική Εκπαίδευση και να λάβω καλύτερη θέση ως έχον προϋπηρεσία 50 μηνών.
   ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
   Ζητάω: Να διορθωθούν οι προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ). Να λάβω την θέση που προκύπτει με βάση τα παραπάνω και Να λάβω έγγραφη απάντηση σας επί της παρούσας ενστάσεως μου.

Ο Ενιστάμενος


Επειδή στο νέο νόμο δεν αναφέρεται ότι κάθε προηγούμενη διάταξη καταργείται, σημαίνει ότι παραμένει σε ισχύ ο 3699/2008 που καθορίζει κριτήρια κι αυτό μέχρι τις νέες υπουργικές αποφάσεις. Οπότε στο υπουργείο είναι καλυμμένοι....

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2013, 04:54:49 μμ »
Αποσπάσεις σε εκκλησιαστικά...

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B9%CE%A19-2%CE%998

14
Με αφορμή τις μετατάξεις έχω να κάνω μερικές παρατηρήσεις όσον αφορά στα κενά για τα δημοτικά σχολεία:
1)Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη: Τα ΕΑΕΠ είναι 63, τα κενά 25 άρα έχουμε ένα πρόσημο (-38)
2)Περιφέρεια αττικής: Τα ΕΑΕΠ είναι 500, τα κενά 515 και το πλεονάζον 492, άρα είμαστε στο (-23)
3) Βορείου Αιγαίου: 17 ΕΑΕΠ με 12 πλεονάζον, άρα (-5)
4) Δυτική Ελλάδα: 89 ΕΑΕΠ 74 πλεονάζον, 69 κενά, άρα (-20)
5)Δυτική Μακεδονία: πλεονάζον 55, με 53 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ.), άρα (+2)
6) Ηπείρου: 63 πλεονάζον, 63 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ.) άρα (0)
7) Θεσσαλία: 96 πλεονάζον και 96 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ.), άρα (0)
8) Ιονίων Νήσων: 42 πλεονάζον, 37 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ. ), άρα (+5)
9) Κεντρική Μακεδονία: 215 είναι τα ΕΑΕΠ, 156 πλεονάζον, 115 κενά σε δημοτικά, άρα (-100)
10)Κρήτης: 78 ΕΑΕΠ, 40 κενά σε δημοτικά, άρα (-38)
11) Νοτίου αιγαίου: 92 πλεονάζον, 80 κενά ( σε δημοτικά και διοικητικό πρ.) , άρα (+12)
12) Πελ/νησος: 64 πλεονάζον, 64 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ.), άρα (0)
13) Στ. Ελλάδα: 118 πλεονάζον, 96 κενά (σε δημοτικά και διοικητικό πρ. ), άρα (+22)

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω θεωρώ οτι προσλήψεις Πληροφορικής ΑΚΩ θα γίνουν περίπου στα 150-200 άτομα (χωρίς να λάβουμε υπόψη αποσπάσεις σε φορείς, άδειες κλπ... που λογικά θα αυξήσουν τον αριθμό).
Επίσης θεωρώ ότι θα γίνουν κυρίως στις περιφέρειες όπου εμφανίζεται αρνητικό πρόσημο...

Υ.Γ: Άρα προφανώς και διαφωνώ με τον typos72 που αποκλείει τις προσλήψεις Πληροφορικής καθώς πλέον δεν θα πλεονάζει κανένας. Αρκεί βέβαια να διατηρηθεί το μάθημα και στο Λύκειο. Γι'αυτό συμμετέχετε όσοι μπορείτε στη διαβούλευση....

Σελίδες: 123 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159601
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 464
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.