Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - philoss

Σελίδες: 12
1
Σήμερα βγήκε. Γνωρίζουμε τι προθεσμία έχουμε για ανάληψη υπηρεσίας; εντός 30 ημερών;

2
Υποχρεώσεις στο Β1 για να θεωρείται επιτυχής η παρακολούθηση και να μπορείς μετά να συμμετάσχεις στις εξετάσεις [ δεν νοείται συμμετοχή στις εξετάσεις αν δεν έχεις υποβάλει πρώτα τα παρακάτω].
Παράθεση
Προκειμένου να θεωρηθεί επιτυχής η συμμετοχή ενός επιμορφούμενου στο πρόγραμμα και να έχει τη δυνατότητα να λάβει μέρος στις εξετάσεις πιστοποίησης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., απαιτείται:
Να είναι παρών στο 90% κατ’ ελάχιστον, των διδακτικών ωρών του προγράμματος (32 από το σύνολο των 36 ωρών). Η συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση αυτή θα πιστοποιείται από τα παρουσιολόγια που τηρούνται στο πλαίσιο της διεξαγωγής του προγράμματος.
Να έχει ενεργό συμμετοχή στη διαδικασία της επιμόρφωσης, δηλαδή να συμμετέχει ενεργά στα μαθήματα, να υλοποιεί τις δραστηριότητες-εργασίες που ανατίθενται από τον Επιμορφωτή για το μεσοδιάστημα των συνεδριών, να συμμετέχει στα διάφορα forae και τις ψηφιακές συζητήσεις που διεξάγονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος κλπ. Η ενεργός συμμετοχή του επιμορφούμενου πιστοποιείται από την «ανάρτηση» στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) και τη βαθμολόγηση από τον επιμορφωτή του με τουλάχιστον 60 στην κλίμακα 100, τεσσάρων (4) τουλάχιστον εργασιών που υλοποίησε στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι τέσσερεις (4) αυτές εργασίες πρέπει να αφορούν σε διαφορετικές ενότητες του προγράμματος, εκ των οποίων οι δυο (2) να αφορούν σε ενότητες που πραγματεύονται εκπαιδευτικά σενάρια. Δύο (2) τουλάχιστον εκ των τεσσάρων (4) εργασιών πρέπει να είναι ατομικές. Οι ομαδικές εργασίες εκπονούνται από ομάδες 2 ή 3 ατόμων, το μέγιστο.
Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/ypostiriktikes-domes/faqs?view=topic&id=5

Τα τμήματα Β1 είναι πια είτε εντελώς εξ αποστάσεως είτε εξ αποστάσεως με κάποιες διά ζώσης συναντήσεις.

Υποχρεώσεις στο Β2 (αντίστοιχη λογική, αλλά με τη προσθήκη πέρα από τις εργασίας και 6 εφαρμογών στην τάξη]

Παράθεση
-   Για την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος και την απόκτηση του δικαιώματος συμμετοχής στις αντίστοιχες διαδικασίες πιστοποίησης Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε (ψηφιακές εξετάσεις) κάθε επιμορφούμενος  εκπαιδευτικός απαιτείται:., απαιτείται:
Να έχει παρουσία στο 90% κατ’ ελάχιστον, των σύγχρονων εξ αποστάσεως είτε δια ζώσης ωρών των επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων του προγράμματος (δηλαδή 42 από τις 46 συνολικά ώρες επιμορφωτικών συνεδριών και υποστηρικτικών συναντήσεων). Η συμμόρφωση ως προς την υποχρέωση αυτή θα πιστοποιείται από τα παρουσιολόγια που τηρούνται στο πλαίσιο διεξαγωγής του προγράμματος.
-   Να έχει ενεργό συμμετοχή τόσο στο σύγχρονο εξ αποστάσεως και δια ζώσης σκέλος του προγράμματος, όσο στο ασύγχρονο σκέλος αυτού, το οποίο αντιστοιχεί σε ισοδύναμο επιμορφωτικό - διδακτικό φόρτο 14 ωρών. Δηλαδή να υλοποιεί τις δραστηριότητες-εργασίες που ανατίθενται από τον Επιμορφωτή στο πλαίσιο ή/και για το μεσοδιάστημα των συνεδριών, να συμμετέχει στα διάφορα forae και τις ψηφιακές συζητήσεις που διεξάγονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος κλπ. Η ενεργός συμμετοχή του επιμορφούμενου πιστοποιείται από
o   την «ανάρτηση» στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle) και τη βαθμολόγηση από τον επιμορφωτή του με τουλάχιστον 60 στην κλίμακα 100, πέντε (5) κατ’ ελάχιστον εργασιών που υλοποίησε στο πλαίσιο του προγράμματος. Οι δυο (2) τουλάχιστον εκ των πέντε (5) εργασιών θα πρέπει να αφορούν σε εκπαιδευτικά σενάρια. Επίσης, δύο (2) τουλάχιστον εκ των πέντε (5) εργασιών θα πρέπει να είναι ατομικές. Οι ομαδικές εργασίες εκπονούνται από ομάδες 2 ή 3 ατόμων, το μέγιστο. Η επιλογή των πέντε (5) αυτών προς αξιολόγηση εργασιών, θα γίνεται σε συνεννόηση και συνεργασία του επιμοφούμενου με τον επιμορφωτή του.
o   αξιολογική αναφορά του/ων επιμορφωτή/ων του προγράμματος με στοιχεία σχετικά με την συμμετοχή του επιμορφούμενου στην επιμορφωτική διαδικασία (εργασίες που εκπονήθηκαν, εμπλοκή στις σύγχρονες δραστηριότητες κ.α.)
-   Να υλοποιήσει τις έξι (6) προβλεπόμενες παρεμβάσεις «εφαρμογής στην τάξη», κάθε μία από τις οποίες θα εντάσσεται σε μια διδακτική ώρα και να καταθέσει στην πλατφόρμα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου και ηλεκτρονικής μάθησης (moodle), αντίστοιχα παραδοτέα, τα οποία θα περιλαμβάνουν περιγραφή του σεναρίου – δραστηριότητας που υλοποιήθηκε, φύλλα εργασίας που χρησιμοποιήθηκαν, υλικό τεκμηρίωσης από την εφαρμογή στην σχολική τάξη (πχ. συμπληρωμένα φύλλα εργασίας μαθητών), στοιχεία αναστοχασμού της κάθε παρέμβασης κ.α., σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες που περιλαμβάνονται στο επιμορφωτικό υλικό ή/και θα δίνονται από τον επιμορφωτή του προγράμματος. Η υλοποίηση των παρεμβάσεων πιστοποιείται από:
o   την «ανάρτηση» των σχετικών παραδοτέων στην πλατφόρμα moodle.
o   αξιολογική αναφορά του/ων επιμορφωτή/ων του προγράμματος για την υλοποίηση των παρεμβάσεων από τον επιμορφούμενο.

3
Ναι, βαθμολογούνται κανονικά οι εργασίες.  Αν δεν είναι επιτυχής η ολοκλήρωση, δεν έχεις δικαίωμα συμμετοχής στην πιστοποίηση. Άλλος ο  βαθμός στις εξετάσεις, αυτόν αφορά αυτά που παραθέτεις.
Και αν δεν ολοκληρώσεις τις εφαρμογές στην τάξη στο Β2, δεν μπορείς να συμμετάσχεις στις εξετάσεις.

Ως προς το τελευταίο ερώτημα: προσωπικά θα προτιμούσα να καταργηθούν εντελώς οι εξετάσεις για το Β. Να μείνουν μόνο για το Α όπου όντως εξετάζονται συγκεκριμένες δεξιότητες και γνώσεις. Για το Β δεν έχουν νόημα.

Το πρόβλημα του ότι δεν κληρώνονται όλοι είναι άλλο ζήτημα. Προφανώς και θα πρέπει να έχουν όλοι την ευκαιρία να συμμετέχουν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα αν θέλουν να μπουν σε αυτή τη διαδικασία, που δεν είναι και εύκολη πάντως.

Το ύφος στο μήνυμα το αντιπαρέρχομαι, απλά ξεκαθαρίζω για να μην κυκλοφορούν ανυπόστατα πράγματα.


Επειδή προφανώς γνωρίζεις καλύτερα (ως επιμορφωτής σχολιάζεις ; ) , για διαφώτισέ μας :

1. στις οδηγίες αναφέρεται " Προκειμένου να θεωρηθεί επιτυχής η συμμετοχή του υποψηφίου στις εξετάσεις και να  αποκτήσει  την  Πιστοποίηση  Β1  επιπέδου  ΤΠΕ,  πρέπει  να απαντηθεί  σωστά τουλάχιστοντο60%των 42 ερωτημάτων, δηλαδή τουλάχιστον 25 ερωτήσεις." υπάρχει ποσοστό συμμετοχής των "παρουσιάσεων" ή "εφαρμογών" στην απόκτηση πιστοποίησης ; θες να μας πεις; πέρα από την παρουσία και ανταπόκριση (όπως όπως) στην επιμόρφωση, οπότε έχεις συμπληρώσει τις ώρες παρουσίας , παίρνεις βαθμο που συνυπολογίζεται μάς λες ... έχουν κοπεί πολλοί λόγω εργασιών-παρουσιάσεων άραγε; κάποια διευκρίνιση; 
2. αμφιβάλλεις ότι ενδεχομένως κάποιοι να εφαρμόζουν στην τάξη και χρόνια ακόμα πολλά από αυτά που λεγονται στην επιμόρφωση; γιατί να μην έχουν το δικαίωμα στην ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ξαναλέω - επειδή ίσως ήταν άτυχοι στη κλήρωση;
3. δεν αναφέρομαι στη φιλοσοφία της επιμόρφωσης αλλά στην πιστοποίηση - ξαναματαλέω. προφανώς κάθε επιμορφωση προσφέρει κάτι παραπάνω ή και πολλά ή και σχεδόν τίποτα (είναι ψιλοαγγαρεία - τι σου λέω , ε; ) . η πιστοποίηση γιατί να μην είναι ξεχωριστά, όπως είναι στο Α' επίπεδο ; με αυτά που είδαμε τα χρόνια της τηλεκπαίδευσης είναι ΑΠΙΘΑΝΟ να μπορεί καποιος να ανταποκριθεί στις εξετάσεις ; εντάξει , πετάει ο γάιδαρος.
δεν δινουμε πάντως αξία στη δουλειά μας έτσι, φιλικά το γράφω.
Διαφωνείς δηλαδή να μπορεί να δίνει κάποιος εξετάσεις κι ας κοπεί βρε αδερφέ ! Πάσο... Αυτή η λογική του παραλόγου είναι και του ΥΠΑΙΘ, βεβαια.

4
Και το Β1 και το Β2 δεν είναι εξετασιοκεντρικά. Η τελική πιστοποίηση με εξετάσεις είναι μέρος μόνο της συνολικής αξιολόγησης. Ένα άλλο σημαντικό μέρος είναι οι εργασίες που κάνεις κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης (4 και 5 αντίστοιχα) ενώ το Β2 έχει και 6 εφαρμογές στην τάξη. Και καθε εβδομάδα γίνονται και ομαδικές δουλειές-παρουσιάσεις.
Δεν τίθεται λοιπόν θέμα απλής συμμετοχής στις εξετάσεις για πιστοποίηση. Είναι μια ολόκληρη επιμορφωτική φιλοσοφία από πίσω.

5
Ίσως για το πότε παίζει ρόλο η περιοχή και τα διαθέσιμα ραντεβού: εμένα μου ήρθε για 28 Απριλίου και είμαι Θεσσαλονίκη, στο μεγάλο εμβολιαστικό κέντρο.
Σε άλλον ήρθε για αύριο!

6
Εγώ έστειλα τα στοιχεία μου στο 13034 και μου έστειλαν μήνυμα με ραντεβού εμβολιασμού για την 1η δόση (έχω και άυλη), αλλά δεν έχω πάρει μέιλ ούτε το σάιτ με βγαζει ως δικαιούχο (είμαι κάτω των 55).
Το σάιτ μάλλον έχει ανοίξει μόνο για όσους εκπαιδευτικούς είναι και 55+, ευπαθείς κλπ., δηλαδή λόγω ηλικίας. Σε αυτήν την κατηγορία επιτρέπονται οι τροποποιήσεις.
Για τους εκπαιδευτικούς γενικά φαίνεται πως ακόμα δεν έχει ανοίξει το σάιτ.

[Προσθήκη: μου ήρθε και μέιλ τώρα από την άυλη, ακόμα όμως δεν με αναγνωρίζει στην πλατφόρμα για επιβεβαίωση/τροποποίηση]

7
Μάλιστα: κάποιος υγιής δεν έχει λόγο να κάνει το εμβόλιο. Πέρα από το ότι και οι υγιείς κινδυνεύουν, η αλληλεγγύη προς τους άλλους στους οποίους θα μεταδώσεις (και όσο δεν επιτυγχάνετε η ανοσία αγέλης θα είναι υπαρκτός ο κίνδυνος, τα εμβόλια δεν είναι 100%), ο σεβασμός των ασθενέστερων, η δυνατότητα να επιστρέψουμε όλοι στην κανονικότητα, η ύπαρξη εντός μιας κοινωνίας, δεν είναι λόγοι, όχι.

Φαντάζομαι τουλάχιστον ότι όσοι δεν δέχονται να κάνουν το εμβόλιο δέχονται να συνεχίσουν να ζουν με περιοριστικά μέτρα, δεν θα διαμαρτυρηθούν για στέρηση ελευθερίας κλπ. μια και οι υπόλοιποι δεν δέχονται να πάρουν το ρίσκο να ζουν μαζί τους. Ο καθένας για τον εαυτό του.

Εμβολιάσου εσύ να χαλαρώσεις και άσε εμάς που έχουμε φυσική υγεία να αποκτήσουμε τα αντισώματά μας με φυσικό τρόπο. Γνωρίζεις φαντάζομαι τι είναι η ανοσία μιας και μιλάς για έλλειψη παιδείας κτλ. Κάποιος που δεν εμπιστεύεται το ανοσοποιητικό του σύστημα για τον Α, Χ, Ψ λόγο ή έχει κάποιο σοβαρό νόσημα ίσως είναι προτιμότερο να πάρει το ρίσκο και να κάνει το εμβόλιο. Κάποιος υγειής 30-60 ετών δεν έχει κανένα μα κανένα λόγο να κάνει το εμβόλιο. Το ρίσκο είναι μεγαλύτερο αν κάνει το εμβόλιο παρά αν αφήσει το σώμα του να καταπολεμήσει τον ιό.

8
Ίσως καλύτερα, καθώς έχει δημιουργηθεί θέμα με τις μη αποδεσμεύσεις όσων ζήτησαν μετάταξη μέσω ΕΣΚ. Να μην πάρει η μπάλα και την κατηγορία ΕΔΙΠ που είναι κάτι πολύ διαφορετικό.
Από ο τι βλέπω, δεν είναι ούτε στην αυριανη ημερήσια διάταξη του ΚΥΣΔΕ το θέμα των αποδεσμεύσεων όσων έχουν αιτηθεί μετάταξή σε θέση εδιπ.

9
Όχι σίγουρα, απλώς ρωτάω... Εφόσον σας είπαν ότι αυτό είναι το επόμενο βήμα μάλλον έτσι είναι. Εγώ προέτρεξα...

[σιγουρα; γιατί εμένα μου είπαν ότι το επόμενο βήμα είναι να επικοινωνήσουν ξανά με τις δεύτεροβαθμιες. Από ο τι κατάλαβα είναι μια διαδικασία συνθέτη back and forth... Και θέλει υπομονή.  quote author=philoss link=topic=32880.msg1095821#msg1095821 date=1611651695]
Καλημέρα. Το επόμενο βήμα για τις αιτήσεις του 2020, μετά τον έλεγχο νομιμότητας, είναι η αποδέσμευση από το ΚΥΣΔΕ; Έγινε ΚΥΣΔΕ την προηγούμενη εβδομάδα αλλά οι αποδεσμεύσεις ΕΔΙΠ δεν ήταν στην ατζέντα...

10
Καλημέρα. Το επόμενο βήμα για τις αιτήσεις του 2020, μετά τον έλεγχο νομιμότητας, είναι η αποδέσμευση από το ΚΥΣΔΕ; Έγινε ΚΥΣΔΕ την προηγούμενη εβδομάδα αλλά οι αποδεσμεύσεις ΕΔΙΠ δεν ήταν στην ατζέντα...

11
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2009
« στις: Απρίλιος 28, 2009, 12:39:42 μμ »
Μια απορία: πήρα μετάθεση, θέλω όμως να κάνω και αίτηση απόσπασης (για λόγους συνυπηρέτησης). Στην αίτηση απόσπασης σε ποιο γραφείο δ/βμιας και σε ποια περιοχή θα δηλώσω οτι ανήκω; σε αυτήν που είμαι τώρα ή σε αυτήν που θα παρουσιαστώ μέχρι 30 Ιουνίου;

12
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Αύγουστος 31, 2008, 12:35:38 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Και εμένα αυτό μου είπαν από τη δευτεροβάθμια!

13
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Αύγουστος 28, 2008, 04:58:24 μμ »
Ευχαριστώ! Η απόσπαση θα είναι στη Θεσσαλονίκη (ως σύζυγος ενστόλου). Την αίτηση θα την κάνω την επόμενη εβδομάδα, ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα

14
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2010
« στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:48:35 μμ »
Γνωρίζει κανείς αν θα υπάρξουν νέο κύκλος αποσπάσεων μονίμων μαζί με αυτές των νεοδιόριστων; 
Είμαι μόνιμη 3,5 χρόνια. Απλά τώρα συντρέχουν λόγοι για απόσπαση (διορισμός συζύγου μακριά και ο ένας γιος μου πέρασε στις πανελλαδικές επίσης μακριά).

Και εγώ έχω παρόμοια περίπτωση. Είμαι μόνιμη και θέλω να ζητήσω τώρα απόσπαση λόγω συνυπηρέτησης. Γνωρίζεις ποια είναι η διαδικασία;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.