Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xouzoura

Σελίδες: 12
1
Καλησπέρα, μια ερώτηση και από μένα, ανέλαβα ένα ιδιαίτερο άλγεβρα-γεωμετρία β' λυκείου (ο μαθητής έχει μείνει σε 9 μαθήματα!). Μπορεί κάποιος να μου πει σε τι να δώσω περισσότερη βάση (κυρίως γεωμετρία) και μέχρι τι δυσκολίας να είναι οι ασκήσεις. Θεωρώ ότι για να έχει μείνει σε τόσα (και το ίδιο έγινε και πέρσι από ότι μου είπαν) δεν έχω την πολυτέλεια να του "μάθω" γεωμετρία (ακόμα δεν έχουμε ξεκινήσει και δεν ξέρω τι παίζει), αλλά από την άλλη φοβάμαι μην κάνω απλές μόνο ασκήσεις και οι εξετάσεις είναι πιο απαιτητικές. Επίσης μια άλλη απορία μου είναι αν δίνουν και προφορικά ακόμα ή έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Ευχαριστώ.

2
Δεν υπάρχει πρόβλημα κ εγώ δεν είχα κάποιον λογαριασμό στο ονομά μου!

3
Diana εγώ δεν είχα πάρει κανένα παραπεμπτικό. Απλά επικοινωνείς με το γραφειο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να σου πουν ακριβώς τι είδους εξετάσεις χρειάζονται. Εγώ είχα κάνει αιματολογικές, θώρακος(εκει πρεπει να εχεις και μια φωτογραφία), νευρολογικές και ψυχιατρικές. Αυτό αλλάζει από γραφείο σε γραφείο, για αυτό απαιτείται να επικοινωνήσεις με το γραφείο της δικής σου περιοχής. Κατόπιν καταθέτεις τα χαρτια μαζί με κάποια άλλα χαρτιά (έναν λογαριασμό ΔΕΗ να φαίνεται η διαυθυνσή σου και ένα παράβολο) στην νομαρχεία, στο τμήμα υγειονομικού. Και εκεί πριν καταθέσεις τις εξετάσεις επικοινώνησε ώστε να γνωρίζεις ακριβώς τα επιπλέον χαρτιά που απαιτούνται. Τέλος, όταν από την νομαρχία σου δώσουν το πιστοποιητικό υγείας , το παραδίδεις με άλλα χαρτιά (παλι επικοινωνησε με το γραφείο δευτ/μιας εκπαίδευσης, για να ξέρεις τι αλλα χαρτά θέλει) και από εκεί -μετά από μέρες -θα σου στείλουν την άδεια διδασκαλείας. Σε εμένα η διαδικασία αυτή ξεκίνησε μέσα Αυγούστου και ολοκληρώθηκε μέσα Οκτώβρη, από όσο έχω ακούσει όμως σε άλλους ήταν πολύ πιο σύντομη. Εύχομαι καλή επιτυχία.
Εγώ εργάζομαι σε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης (φυσική) αλλά δυστυχώς έχω ελάχστες ώρες. Τώρα τι μας ξημερώνει από Σεπτέμβρη... θα δείξει!

4
Πρώτα από όλα καλή σου επιτυχία. Πριν δυο χρόνια που είχα κάνει τις εξετάσεις σε δημόσιο νοσοκομείο δεν μου είχε στοιχήσει ακριβά. Το κόστος ήταν γύρω στα 2-3 ευρώ για κάθε εξέταση. Πρέπει να κλείσεις ραντεβού σε δημόσιο νοσοκομείο. Επειδή συνήθως αργούν πολύ θα σου πρότεινα να το κάνεις άμεσα. Οσον αφορά στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης δεν ξέρω για να σου απαντήσω τι πιθανότητες έχεις με λίγες σημειώσεις. Όπως και αν έχει εύχομαι καλή επιτυχία.

5
Δημοτικό / Απ: SOS - Βοηθήματα για Δ' Δημοτικού
« στις: Ιανουάριος 05, 2010, 05:12:47 μμ »
Πρώτα από όλα καλή αρχή.
Δεν γνωρίζω για βοηθήματα, αυτό όμως που νομίζω ότι πρέπει να κάνεις, πέρα από τα βοηθήματα που θα αγοράσεις είναι να πας στη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου και από κεί να κατεβάσεις τα βιβλία του δασκάλου. Έχουν πολύ χρήσιμο υλικό. Αρκετά κριτήρια αξιολόγησης, μερικές επιπλέον ερωτήσεις και σε πολλές περιπτώσεις αναλύονται δυσκολίες που τυχόν υπάρχουν στο μάθημα!

6
Φροντιστήρια / Απ: Φροντιστήριο&προβλημα στην τάξη
« στις: Δεκέμβριος 03, 2009, 09:29:37 μμ »
olgander ελπίζω αν δεν λύθηκε ακόμα το θέμα σου, να λυθεί σύντομα και βέβαια αίσια. Μπορώ να σε καταλάβω (όπως άλλωστε όλοι μας).

Η γνώμη μου είναι πως δεν πρέπει να ρωτήσεις γενικά  όλους μέσα στην τάξη αν κανείς έχει πρόβλημα μαζί σου. Και αυτό γιατί όπως ειπώθηκε νωρίτερα οι κλίκες των μαθητών είναι πολύ ισχυρές. Επίσης θα σου έλεγα να μην αλλάξεις απότομα την στάση σου μέσα στην τάξη, αν θεωρείς πως δεν έχεις κάνει κάπου λάθος. Έχουμε φτάσει σε σημείο οι μαθητές να να κάνουν με το παραμικρό παράπονα κ οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων να τους ακούνε.
Θα σε συμβούλευα κ εγώ να μιλήσεις με ειλικρίνεια στον ιδιοκτήτη του φροντιστηρίου και στην τάξη (όχι απαραίτητα την πρώτη φορά που θα ξαναμπείς) Μια γενική συζήτηση για τις δυσκολίες που έχει η γεωμετρία -  δυστυχως έχει αρκετες- ή και γιαα τα μαθηματικά γενικότερα. Όταν κάποιος σε ρωτήσει οποιαδήποτε απορία να καταστήσεις σαφές (ακόμα μια φορά γιατί φαντάζομαι οτί το έχεις κάνει ήδη) ότι βρίσκεσαι στην διάθεση τους. Το θετικό κλίμα νομίζω δεν φτιάχνεται από την μια μέρα στην άλλη. Και αν προσπαθήσεις να το κάνεις προσπάθησε να μην τους έρθει απότομο κ τους φανεί ψεύτιικο.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αν θες πές μας κιόλας τι έγινε.

kanella καταλαβαίνω τις αγνές σου προθέσεις. Συμφωνώ πως ο καλός καθηγητής δεν είναι δεκανίκι και λυσάρι για το σχολείο. Καλός καθηγητής είναι αυτός που βοηθά τον μαθητή να μάθει να διαβάζει και να καταλάβει. Όμως, σκέψου ότι σε ζητάει ένα παιδί β΄γυμνασίου. Αυτό σημαίνει ότι το παιδί είναι πολύ αδύναμο στο μάθημα. Δεν θα σχολιάζω το ότι σε μια ώρα ήθελαν να βγάλεις δεν ξέρω κ εγώ πόση ύλη. Δεν νομίζω ότι κατάλαβαν ότι είσαι άπειρη ή ότι ενόχλησε το παιδί πως είχες το βιβλί κ κοιταγες από μέσα. Έλεος. Άνθρωποι είμαστε.
Αυτό που κάνω εγώ σε τέτοιες τάξεις (βέβαια εγώ διδάσκω φυσική ) είναι το εξής: Βάζω τα παιδιά με την καθοδήγησή μου να λύνουν κάποιες από τις ασκήσεις που έχουν για το σχολείο (αν είναι πολλές κ δεν τις προλαβαίνουμε όλες). Φυσικά και δεν τις λύνω εγώ. Μετά προσπαθώ να είμαι ένα μάθημα μπροστά (τουλάχιστον) ώστε να μπορούν να συμμετέχουν την επομένη στην τάξη. Ασκήσεις για το σπίτι βάζω (συνήθως λίγες) και συνήθως για να τους πείσω να ασχοληθούν τους λεώ ότι αυτά συνήθως πέφτουν στις εξετάσεις και στα τεστ (δεν λέω ψέματα, ψάχνω από το βιβλίο του καθηγητή τα έτοιμα τεστ, τις ερωτήσεις που έχουν, και από όσα έχω δεί στο παρελθόν να πέφτουν στις εξετάσεις).

Για εμένα εξήγησε στην μητέρα την κατάσταση. Δηλαδή ότι στο μάθημα θα λύνεις τις απορίες και θα λύνεται τις εργασίες αλλά δεν είναι αρκετό αυτό αν το παιδί δεν εργάζεται στο σπίτι. Εξήγησε της οτί μπορεί να τα θυμάται από την μια μέρα στην άλλη αλλά σε ένα επαναληπτικό διαγώνισμα ή ακόμα χειρότερα στις εξετάσεις Ιουνίου δεν θα μπορεί να διαβάσει όλη την άγνωστη για αυτόν ύλη. Επέμεινε ότι καλό του κάνει να του βάζεις μια - δυο εργασίες για το σπίτι. Γενικά κ εγώ σε τέτοιες τάξεις πρώτα προετοιμάζω αυτά που έχει για το σχολείο κ μετά βάζω το κάτι παραπάνω. Εάν βέβαια δω ότι το παιδί τραβάει... δεν το συζητάμε είναι το καλυτερο μάθημα που κάνουμε! Αλλά λίγα έιναι τα αυτά τα παιδιά που πάνε  α, β, γ γυμνασίου.
Έχομαι καλή τύχη!!!

7
χώρες όπως η Σουηδία, πολωνία, Γαλλία...δεν επιτρέπουν τον εμβολιασμό... ???

Φίλος μου (γιατρός) στην Σουηδία μου είπε πως έχουν ξεκινήσει οι εμβολιασμοί εδώ και έναν μήνα και κάτι. Επίσης πρώτα εμβολιάστηκε το ιατρικο- νοσοκομειακό προσωπικό κ έπειτα επεκτάθηκε - κ φαντάζομαι συνεχίζει- ο εμβολιασμός σε όλον τον πληθυσμό. Αυτό το γνωρίζω με βεβαιότητα κ το λέω. Για τις άλλες χώρες δεν ξέρω τι γίνεται.

Όσον αφορά στα σχολεία τώρα δυστυχώς δεν έχω κάποια πληροφορία. Προσπαθώ να ενημερωθώ μέσα από το site αυτό ή άλλες σελίδες.
Άποψή μου πάντως είναι πως είναι αστεία η δικαιολογία της ύλης. Ούσα η ίδια μαθήτρια όταν οι καθηγητές έκαναν τις "ένδοξες δίμηνες απεργίες" δεν είχε τεθεί κάποιο θέμα αναπλήρωσης μαθημάτων. Το μόνο που έγινε: μειώθηκε η διαρκεια της διδακτικής ώρας και ξεκινούσαμε 10 λεπτά νωρίτερα το πρωί το μάθημα κ σχολάγαμε 10 λεπτά αργότερα το μεσημέρι, κάνωντας περισσότερες ώρες, έτσι μέσα στην ημέρα.




8
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Νοέμβριος 20, 2009, 11:55:34 πμ »
Να ρωτήσω κ εγώ κάτι. Πότε περίπου υπολογίζετε ότι πρέπει να αρχίσουν οι επαναλήψεις? Κατα τον Μάρτιο ή και ακόμα νωρίτερα???

9
Σχολικά μαθήματα / Σχήματα στην Φυσική
« στις: Οκτώβριος 01, 2009, 12:53:59 μμ »
Καλημέρα,
Έχω ξεκινήσει να γράφω τις δικές μου σημειώσεις στην φυσική. Αναζητώ κάποιο πρόγραμμα, εύκολο στην χρήση, το οποίο θα μου δίνει την δυνατότητα να μπορώ να κάνω βασικά σχήματα (τόσο στην μηχανική όσο και στον ηλεκτρομαγνητισμό). Έχετε να προτείνετε κάποιο;
Ευχαριστώ!!!

10
Φροντιστήρια / Απ: προβλημα!!!
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2009, 07:19:41 μμ »
Καλή σχολική χρονιά! Καταρχήν να σου πώ πως και εγώ είμαι νέα στο επάγγελμα (όπως εσύ, εργάζομαι για δεύτερη χρονιά), επομένως δεν έχω την εμπειρία κάποιου παλιού.

Αυτό που θα έκανα αρχικά είναι να ρωτήσω άλλους καθηγητές αν το παιδί έχει την ίδια συμπεριφορά στα μαθήματά τους. Αν συμβαίνει αυτό είναι γενικό το "κακό". Σε αυτήν την περίπτωση, που δηλαδή ο μαθητής είναι γενικά αδιάφορος, δεν ξέρω κατά πόσο αλλάζει η κατάσταση, και θα ήθελα να ακούσω πάνω σε αυτό τρόπους αντιμετώπισης.

Στην περίπτωση που το πρόβλημα εντοπίζεται στο μάθημα της γεωμετρίας και μόνο σημαίνει ότι το μάθημα τον δυσκολευεί. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σου πρότεινα αν έχεις τον χρόνο στο φροντιστήριο (γιατί ξέρω πόσο πιεσμένα είναι τα προγράμματα) να δοκιμάζεις μια άσκηση κλιμακούμενης δυσκολίας στην αρχή (πχ με ένα ευκολο, ένα μέτριο και ένα δύσκολο ερώτημα). Ζήτησε του να σου λύσει την άσκηση. Φαντάζομαι ότι το μέτριο ερώτημα με την καθοδήγησή σου θα το καταφέρει.Αν το καταφέρει επιβράβευσε τον (συνήθως αποφεύγω τα μπράβο, λέω πως ακολούθησε σωστό δρόμο, κλπ) Το δύσκολο ίσως να μην το λύσει, αλλά και πάλι βοηθησέ τον. Γενικά προσπάθησε να τον αναγκάσεις κατα κάποιον τρόπο να συμμετέχει στην τάξη.
 Θα σε συμβούλευα ακόμα να μην του απευθυνεις πολύ εύκολα ερωτήματα (τα παιδιά καταλαβαίνουν πότε τους ρωτάμε εύκολα απλά και μόνο για να τους ανεβάσουμε το ηθικό).
Όσον αφορά στο θέμα των ασκήσεων, αυτό πάλι έχει να κάνει με τα στάνταρ του φροντιστηρίου. Πόσο αυστηρό ή όχι είναι σε αυτό το θέμα. Σε περίπτωση που έχεις το οκ από τον διευθυντή του φροντιστηρίου θα μπορούσες να κρατάς τον μαθηή μετά τον μάθημα και να τον αναγκάζεις να λύνει 1 ή 2 από τις ασκήσεις που είχε για το σπίτι, ή ακόμα και την ώρα που λύνεις απορίες στην ταξη από τα άλλα παιδιά να τον βάλεις να τις λυσει. Δεν θεωρώ πως με το να ενημερώνουμ τους γονείς λύνεται το πρόβλημα, εν τούτοις, όταν βλέπω ότι ένας μαθητής δεν εργάζεται συστηματικά στο σπίτι τους ενημερώνω, όχι γιατι θα τον πιέσουν να μελετήσει, απλά για να γνωρίζουν την κατάσταση.

11
Κοίτα, δεν έχω και δεν είχα σκοπό να εργαστώ σε δυο φροντιστήρια που βρίσκονται κοντα. Από εκεί και πέρα, δεν ξέρω αν εσας σας έχουν έρθει όλα ρόδινα, εγώ μεχρι στιγμής μόνο κάτι τέτοιο δεν μπορώ να πω...
Ανέφερα και νωρίτερα οτι ο ένας εκ των δυο είχε ξεκαθαρίσει πως δεν θέλει να εργάζομαι σε άλλο φροντιστήριο (χωρίς όμως  να μου παρέχει αρκετές ώρες), και αυτός ήταν ο λόγος που το ψάχνω.
Όπως και να έχει σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

12
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2009, 06:34:10 μμ »
Να ρωτήσω και εγώ κάτι, με τι χαρτί αποδεινύεται η εργασιακή εμπειρία από φροντιστήριο; Με χαρτί που παίρνουμε από το φροντιστήριο ή από τον ασφαλιστικό φορέα (ίκα ) με τα ένσυμα μας?
Έιμαι καινούρια και παντελώς άσχετη

13
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Εχω εξηγήσει την κατάσταση στο δεύτερο φροντιστήριο, οπότε φαντάζομαι (ελπίζω) πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τις ώρες κλπ. Απλά αναρωτιέμαι, έστω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τα προγράμματα και τα λοιπά αν μπορούν με άλλους τρόπους (πχ απο τα ένσυμα με το ικα κλπ) να το βρουν.

14
Βασικά είναι μεγάλη ιστορία. Όταν έπιασα εργασία στο ένα φροντιστήριο είχα συμφωνίσει αρχικά να εργαστώ για λίγες ώρες και να μην εργαστώ σε άλλο, με μελλοντική αύξηση των ωρών. Κάτι τέτοιο φέτος δεν έγινε, οπότε για αυτό φέτος βρήκα συμπληρωματικά  κάποιες παραπάνω ώρες σε άλλο φροντιστήριο. Όπως και αν έχει ξέρω πως το φροντιστήριο στο οποίο εργάζομαι δεν θα δεχτεί κάτι τέτοιο. Για αυτό θέλω να γνωρίζω αν με οποιονδήποτε τρόπο μπορεί να μαθευτεί.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159832
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 373

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.