Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Elvenking

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 02:39:24 μμ »
Άντε παιδιά παλέψτε το μπας και διοριστούμε !!! Είμαι στην 91 οπότε αν φύγουν 19 άτομα διορίζομαι !!! Πλάκα πλάκα πιστεύω ότι όσοι είναι από 80 θέση και κάτω έχουν πολύ σοβαρές ελπίδες για διορισμό μετά τον έλεγχο (αν γίνει σωστά βέβαια ...)

Δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά ο τελευταίος που διορίστηκε χωρίς ασπαιτε είναι στη θέση 34

2
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 12, 2009, 04:25:21 μμ »
Ο υποψήφιος με Α/Α 305 γιατί δεν έχει όνομα και βαθμό?

3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 06:15:36 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα συνάδελφοι.. Συμμετείχα κι εγώ στο διαγωνισμό και ανήκω στην κατηγορία αυτών που διάβασαν και τώρα κρέμονται από μία σωστή ή όχι απάντηση για να δουν αν τελικά έχουν πιάσει το όριο της βάσης ή όχι. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε, αλλά ελπίζω να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις και να μην επαναληφθούν οι ομορφιές του προηγούμενου διαγωνισμού στον οποίο πολλές ήταν υπό αμφισβήτηση και όσοι κόπηκαν οριακά δεν έμαθαν ποτέ ποια ήταν τα λάθη τους.
Από κει και πέρα θα ήθελα να σχολιάσω την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει λίγο πολύ όλοι μας και μου φέρνει συνειρμικά βουκολικές εικόνες στο φτωχό μυαλουδάκι μου, αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να προσδιορίσω αν είμαστε τα γίδια ή τα πρόβατα.Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός αποτελεί την ενσάρκωση της κοροϊδίας του ελληνικού κράτους απέναντι στον κλάδο μας. Οι μισοί καθηγητές που έχουν προσλάβει οι αγαπημένοι μας φωστήρες του Υπουργείου Παιδείας έχουν κριθεί άξιοι έχοντας στην κατοχή τους ένα πτυχίο Θεολογίας, Γυμναστικής και δεν ξέρω τι άλλο και μια επιμόρφωση 400 ωρών στην Πληροφορική. Εμείς αντίθετα, για να κριθούμε άξιοι πρέπει να συμμετέχουμε σ'ένα διαγωνισμό που ο μόνος λόγος για τον οποίο διεξάγεται είναι η απόρριψη των συμμετεχόντων.Προσωπικά αισθάνομαι ικανός (και φαντάζομαι όλοι σας) να συντάξω ένα ερωτηματολόγιο με 60 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και κανένας από τα μέλη της επιτροπής να μην μπορέσει να πιάσει το όριο της βάσης.Το λέω αυτό γιατί στην προσπάθειά μου να συνδέσω το συγκεκριμένο διαγωνισμό με την διδασκαλία της Πληροφορικής στη Β/Βάθμια Εκπαίδευση κάπου χάνομαι.Όσο όμως θα παραμένουμε αδρανείς και θα δεχόμαστε τα ψίχουλα που μας ταΐζουν στο ολοήμερο με την ελπίδα ότι το μάθημα θα περάσει στην πρωινή ζώνη του Δημοτικού Σχολείου δίνοντας βάση σε αόριστες πληροφορίες θα μπαίνουμε σ'αυτή τη διαδικασία κάθε 2 (???) χρόνια με την ελπίδα να είμαστε οι τυχεροί και όλοι οι υπόλοιποι άτυχοι.Αν δεν δράσουμε μαζικά σαν κλάδος και δεν διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας, δε θα μας δώσει κανένας τίποτα, παρά μόνο τέτοιους όμορφους διαγωνισμούς με ερωτήσεις και απαντήσεις που αμφισβητούνται.Καλή επιτυχία σε όλους!

Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι τα όσα γράφει ο Bergo και όχι η αναζήτηση των απαντήσεων. Για ακόμη μια φορά αποπροσανατολιζόμαστε και ψάχνουμε ψεύτικες ελπίδες ότι μπορεί να είμαστε κάποιοι από τους 72/48 που θα διοριστούν, (με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλοι όσοι έχουν παιδαγωγική κατάρτιση δε θα έχουν πιάσει το όριο της βάσης).
Όσο ο κλάδος μας παραμένει διασπασμένος, όσο ο καθένας κοιτάει την πάρτη του, όσο οι προτάσεις για συντονισμένη δράση πέφτουν στο κενό γιατί η πλειοψηφία αδυνατεί να αντιληφθεί την υπάρχουσα κατάσταση, θα παίρνουμε αυτό που μας αξίζει. Και σε 4 χρόνια θα είμαστε πάλι εδώ (πλην των 72+48 που θα έχουν "βολευτεί"), για να ψάχνουμε αν η πολυπλοκότητα n6 είναι μικρότερη από τη 2n, μαζί με τους νέους συναδέλφους των αμέτρητων σχολών Πληροφορικής που αυξάνονται και πληθαίνουν κάθε χρόνο.

4
Και εγώ για τους οριστικούς πίνακες μιλάω. Δεν έφτασα σε θέση διορισμού για να ξέρω τι θα γινόταν. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δε ζητάει εξειδικευμένη προϋπηρεσία (πχ. πάνω στον προγραμματισμό) δεν μπορώ να σκεφτώ καμία δικαιολογία να μην τη μετρήσουν και πιστεύω ότι ο καθένας θα διακαιόνονταν.

5
Με ποια δικαιολογία δε σου τη μέτρησαν? Κάποιος που προσλαμβάνεται ως ωρομίσθιος εκαπιδευτικός θεωρείται εργαζόμενος. Και από τη στιγμή που διδάσκει το αντικείμενο του κλάδου του, υπάρχει συνάφεια με τον τίτλο σπουδών του. Δεν έχω δει καμια προκήρυξη που να διαχωρίζει την εκπαιδευτική προϋπηρεσία από την επαγγελματική. Θα μπορούσες να κηνυγήσεις το θέμα δικαστικά.

6
Έβαλα τη βεβαίωση πρϋπηρεσίας που γράφει σε πόσους μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας αντιστοιχούν οι ώρες που έκανα. Γιατί να μη θεωρείται επαγγελματική προϋπηρεσία η διδακτική? Δεν είναι επάγγλεμα η διδασκαλία?

7
Μάλλον αυτός που σε ενημέρωσε ήταν άσχετος, εκτός και αν άλλαξε κάτι το τελευταίο τρίμηνο. Πέρυσι μου τη μέτρησαν κανονικά. Και γιατί να μη μετρήσει αφού πάνω στο αντικείμενο της επιστήμης σου εργάζεσαι.

8
Γιατί δεν το ανεβάζετε κάπου να το παίρνουν όλοι?

9
Παράθεση
απο τα δυσπροσιτα διπλασιαζονται για τους πινακες των αναπληρωτων
για τους πινακες των διορισμων  δεν διπλασιαζονται , εκει φαινεται η παργματικη προϋπηρεσια
αλλο το ενα αλλο το αλλο

Ναι αλλά τα συγκεκρινμένα άτομα εχουν μέχρι και 9,3 μόρια και εμφανίζονται στον πίνακα διορισμών. Είναι αδύνατο να μαζέψει ωρομίσθιος τόσα μόρια σε μια χρονιά

10
Το μέγιστο που μπορεί να κάνει ένας ωρομίσθιος δεν είναι 21 ώρες τη βδομάδα? Ακόμα και αν ξεκίνησε το Σεπτέμβρη, πάνω από 6,5-7 μόρια είναι αδύνατο να βγει.

11
Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει πως γίνεται κάποιος που μέχρι πέρυσι είχε μηδενική προϋπηρεσία, φέτος να μάζεψε 9,3 μόρια??? Ρίξτε μια ματιά στον πίνακα ΠΕ19-20 και θα βρείτε αρκετές περιπτώσεις.

12
Αναπληρωτές / Απ: Ωρομίσθιοι (varia)
« στις: Μάιος 15, 2007, 04:09:00 μμ »
Μπορούν οι ωρομίσθιοι της Β'βάθμιας να χρησιμοποιηθούν ως επιτηρητές στις εξετάσεις άλλων μαθημάτων ή απολύονται με το τέλος των μαθημάτων?

13
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία ωρομίσθιων 2006-2007
« στις: Μάρτιος 23, 2007, 05:30:03 μμ »
Οι ίδιες αποδοχές ισχύουν και για τους ωρομίσθιους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση?

14
Φέτος μου ανέθεσαν και μένα το ίδο μάθημα και συγκεκριμένα το εργαστήριο. Το "πρόγραμμα" στο οποίο αναφέρεσαι δεν είναι απλά άσχετο, είναι γελοίο και δείχνει ότι συντάχθηκε από κάποιον που δεν είχε ιδέα με το αντικείμενο. Ευτυχώς ο διευθυντής του ΙΕΚ τυχαίνει να είναι ιδιαίτερα πληροφορημένος (ίσως να είναι και ο ίδιος πληροφορικός, δεν τον ρώτησα) και μου διευκρίνισε ότι πρέπει να τους διδάξω HTML και Dreamweaver και αν έχουν όρεξη να τους εισάγω και σε πιο προχωρημένα πράγματα (φόρμες, javascript, php, css και γενικά ό,τι έχω ευχαρίστηση). Έτσι κι αλλιώς οι ώρες του μαθήματος είναι πολλές και δεν καλύπτονται. Εγώ ήδη τους έχω κάνει το dreamweaver και απλά τους κάνω ασκήσεις για να γεμίσουν οι ώρες. Επίσης στο τέλος μου είπαν να τους χωρίσω σε ομάδες και να αναπτύξουν ένα πραγματικό site, κατά προτίμηση αυτό του ΙΕΚ.
Σημειώσεις μου είπαν να γράψω 50-60 σελίδες, εννοείται πάνω σε αυτά που έχω διδάξει και όχι σε αυτά που λέει το "πρόγραμμα". Πάντως μην αγχώνεσαι γιατί υποτίθεται έπρεπε να ετοιμάσω τις σημειώσεις μέχρι τέλος Οκτωβρίου αλλά ακόμα δε μου τις ζήτησε κανείς, οπότε κι εγώ δεν κάθησα να τις ολοκληρώσω.
Όσο για τα προηγούμενα που λέχτηκαν περί ενδιαφέροντος μαθητών και εξοπλισμού εργαστηρίων, στην περίπτωσή μου έτυχε αρκετά καλό τμήμα. Οι μισοί ενδιαφέρονται και τα πιάνουν αμέσως, οι άλλοι μισοί έρχονται για το χαβαλέ αλλά εφόσον δεν ενοχλούν, τους αφήνω και παίζουν κανένα παιχνιδάκι στο internet και δεν ασχολούμαι. Το εργαστήριο είναι πλήρως εξοπλισμένο αλλά όταν φορτώνεις dreamweaver και photoshop οι υπολογιστές ψιλοσέρνονται. Πάντως παράπονο δεν έχω. Μην τα θέλουμε και όλα.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 390
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.