Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - raniarep

Σελίδες: 12
1
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Aποτελέσματα Ασεπ 2005
« στις: Ιούλιος 11, 2009, 10:25:18 πμ »
Γεια σε όλους. Μήπως έχει κρατήσει κάποιος σε αρχείο τα αποτελέσματα του ασεπ του 2005 για τους ΠΕ06; Στη σελίδα του ασεπ δεν ανοίγουν. Θα με βοηθούσατε πάρα πολύ.
Ευχαριστώ

2
έχεις απόλυτο δίκιο

3
τουλάχιστον να είχα κι έναν κουβά παγωτό stracciatela...

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: βιβλια για c senior
« στις: Ιούλιος 09, 2009, 11:24:11 πμ »
εγω εδώ και κάποια χρόνια δουλεύω τα messages από cambridge. είναι πολύ ενδιαφέροντα, με αρκετή ποικιλία σε tasks. 'οσο για την έκθεση εγώ τουλάχιστον έχω αποφασίσει να μη δουλεύω αποκλειστικά ένα βιβλίο αλλά μάλλον να κάνω επιλογές από διάφορα βιβλία που μ'αρέσουν και έτσι να διαμορφώνω την ύλη που θέλω να διδάξω. καλή ιδέα επίσης είναι να χρησιμοποιεις αυθεντικές πηγές, π.χ. φωτό και αρθρα από περιοδικά, αποσπάσματα από λογοτεχνικά βιβλία που μπορούν να αποτελέσουν αρχή για διάλογο και παραγωγή γραπτού λόγου.

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: διλλημα για μικρο μαθητη
« στις: Ιούνιος 29, 2009, 02:44:51 μμ »
θα σου πρότεινα να συνεχίσετε κανονικά στη Β. σκέψου ότι προχωρώντας θα συναντήσετε γραμματικά φαινόμενα και έννοιες που απαιτούν περισσότερη ωριμότητα για την κατανόησή τους. ΄Αλλωστε αν ο μαθητής είναι τόσο δυνατός το πιθανότερο είναι να βγει εξίσου γρήγορα η τάξη και να προχωρήσετε στην επόμενη συντομότερα.

6
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα αγγλικών σε ενήλικες
« στις: Φεβρουάριος 20, 2009, 10:09:44 πμ »
H σειρά Headway κυκλοφορεί σε καινούρια έκδοση με αρκετές αλλαγές. Δε νομίζω πάντως πως έχει να κάνει με το πόσο παλιό είναι ένα βιβλίο. Σκέψου ότι στις μέρες μας κυκλοφορούν καινούρια βιβλία που σε 10 χρόνια μπορεί να είναι ακόμα φρέσκα και άλλα που νομίζεις ότι γράφτηκαν πριν από αιώνες! Το θέμα είναι τι ταιριάζει στον καθένα.

7
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Απ: Μουσική_temp02
« στις: Ιανουάριος 30, 2009, 03:31:44 μμ »
Για να ελαφρύνω το κλίμα και για να θυμηθούμε τα παιδικά μας χρόνια: http://www.youtube.com/watch?v=fZP--HIiYsg
Καλή επιτυχία σε όλους

8
Συμφωνώ απόλυτα.

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα αγγλικών σε ενήλικες
« στις: Ιανουάριος 30, 2009, 11:15:58 πμ »
Εγώ πάλι θεωρώ ότι τα English for adults είναι πολύ ξεπερασμένα και παλαιομοδίτικα. Τα είχα δουλέψει στο παρελθόν και δε μου πήγαν καθόλου.
Προσωπική γνώμη φυσικά να μην παρεξηγηθώ. Ρίξε μια ματιά στα  Headway από Oxford. εχουν πολύ ωραία θέματα και πολύ ποικιλία ασκήσεων. Το βιβλίο του καθηγητή είναι εξαιρετικό και δίνει και αρκετό εξτρα υλικο που δεν έχει ο Γρίβας. Μη βιαστείς να επιλέξεις σκέψου καλά τι ταιριάζει σε σένα και στο μαθητή

10
Δύσκολη κατάσταση όταν ο γονιός δε συνεργάζεται. Δε μου έχει τύχει ποτέ, όλοι οι γονείς των παιδιών που έχω κατά καιρούς είναι απόλυτα συνειδητοποιημένοι για το επίπεδο και τις προσπάθειες που καταβάλλει το παιδί τους. Η κατάσταση είναι σίγουρα προβληματική γιατί αν ο γονιός θεωρεί ότι το παιδί του προσπαθεί αλλά δεν έχει αποτέλεσμα τότε ίσως είναι μομφή για σένα και τη δουλειά σου. (Δεν ξέρω βέβαια και τη σχέση σου μαζί της). Αυτό που θα έκανα είναι να δείξω χειροπιαστό δείγμα της δουλειάς της μαθήτριας, για παράδειγμα μια μισοτελειωμένη άσκηση, μια άσχημη έκθεση και γιατί όχι να καταστήσω σαφές ότι το παιδί δεν ενδιαφέρεται για το μάθημα. Μπορείς να επικαλεστείς το γεγονός ότι ενδιαφέρεσαι για την πρόοδό της και δεν θέλεις να πάνε χαμένα τα χρήματα που ξοδεύει η οικογένεια. Πάντα να παρουσιάζεις την κατάσταση όπως ακριβώς έχει γιατί μπορεί αργότερα να σου αποδοθούν ευθύνες σε ενδεχόμενη αποτυχία σε εξετάσεις πτυχίου, για παράδειγμα, τις οποίες και δεν θα έχεις. Μακάρι να σε βοήθησα. Καλή δύναμη   

11
Εγώ όπως το αντιλαμβάνομαι διαβάζοντάς το είναι ότι δε χρειάζεται να αναφερθούμε εκτενώς στο/α μαθήματα με τα οποία θα συνδεθεί. Άλλωστε προφανώς αυτό το άλλο μάθημα δεν είναι το αντικείμενό μας οπότε αυτό που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να κατευθύνουμε τους μαθητές να αναζητήσουν υλικό σε συνεργασία με τον καθηγητή του άλλου μαθήματος, ο οποίος φυσικά θα πρέπει να έχει ενημερωθεί για το πρότζεκτ – αυτή δεν είναι και η έννοια της διαθεματικότητας; Θα ήθελα να με διορθώσετε αν κάνω λάθος γιατί και εγώ δεν έχω πολύ ξεκάθαρη τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί.

12
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Lesson plan - TBL or PPP;
« στις: Ιανουάριος 30, 2009, 10:35:38 πμ »
Καλημέρα. Κι εγώ γενικά σκέφτομαι ότι είναι καλύτερο να γράψεις κάτι με ουσία αντί να προσπαθήσεις να εντυπωσιάσεις τον εξεταστή. Μακάρι να πάνε όλα καλά για όλους  ;)

13
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Lesson plan - TBL or PPP;
« στις: Ιανουάριος 29, 2009, 04:57:52 μμ »
‘Έχει σημασία αν θα είναι γραμμένο σαν πίνακας ή η περιγραφή αρκεί; Επίσης πόσο λεπτομερές πρέπει να είναι; Τώρα θα μου πεις τι ρωτάς αλλά μια γνώμη παραπάνω πάντα μετράει…

14
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Lesson plan - TBL or PPP;
« στις: Ιανουάριος 29, 2009, 04:40:38 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω αν ζητηθεί να σχεδιάσουμε lesson plan πρέπει να ακολουθήσουμε συγκεκριμένη προσέγγιση (πχ. TBL ή PPΡ); Είναι το μόνο κομμάτι της εξέτασης που με αγχώνει τόσο πολύ γιατί δεν ξέρω πώς πρέπει να κινηθώ. Πρέπει να είναι κανείς αναλυτικός ή περιεκτικός; Please help...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159607
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 415
Σύνολο: 421

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.