Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gringa

Σελίδες: 123 ... 52
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 18, 2015, 02:13:00 μμ »
Το πρόβλημα είναι ότι η συγκεκριμένη δεν είναι τυπική παράγραφος.
Υποτίθεται ότι στους τρόπους ανάπτυξης κοιτάμε τη σχεση θεματικής και λεπτομερειών.
Η συγκεκριμένη παράγραφος δεν είχε δομή και, επιπλέον, η διαίρεση εντοπίζεται στο κομμάτι μέσα στις παύλες, το οποίο είναι απομονωμένο και θεωρητικά συμπληρώνει ή εξηγεί.

Δε νομίζω ότι μπορεί να ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ η παράγραφος με ένα μικρό κομμάτι επεξηγηματικό.

2
Προφανώς! Αναφέρομαι στο αν παρέσεται το "σκούντημα" :) σε όλους ανεξαιρέτως, δεδομένης της δυσκολίας που αντιμετωπίζουν τα άτομα με δυσλεξία στην απόδοση ενός νοήματος ;)

Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά!

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

3
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Γενικώς, αντιμετωπίζω πρόβλημα με την συγκεκριμένη μαθήτρια, η οποία μεν διαβάζει, αλλά δυσκολεύεται αρκετά, ειδικά στην παραγωγή λόγου.

Χώρια που από Κομοτηνή θα ταξιδεύει κάθε πρωί στη Θεσ/νίκη για να εξεταστεί. Θα ξυπνήσει, δηλαδή, στις 4, θα διανύσει 250 χιλιόμετρα και θα πάει να δώσει Πανελλαδικές. Φοβάμαι ότι θα είναι τόσο πτώμα (συν το αναμενόμενο άγχος του πρώτου μαθήματος), που θα τη ρωτήσουν κάτι απλό πχ. συνοχή παραγράφου, και θα κοιτάει το υπερπέραν.

Σε ευτή την περίπτωση, θα θέσουν διαφοερτικά την ερώτηση (για παράδειγμα "πώς ενώνονται οι παράγραφοι") ή θα την αφήσουν στην τύχη της;

Και κάτι ακόμη: Ο διορθωτής είναι υποχρεωμένος να διαβάσει το κείμενο και τις εκφωνήσεις όσες φορές το ζητήσει ο μαθητής, έτσι;

4
Την καλημέρα μου.

Έχω στο φροντιστήριο μία κοπελίτσα από ΕΠΑΛ που θα δώσει μεθαύριο Γλώσσα. Έχει διαγνωστεί με δυσλεξία και θα δώσει προφορικά. Μπορεί να μου πει κάποιος πώς ακριβώς γίνεται η εξέταση  στους φυσικώς αδυνάτους;

Η κοπελιά είναι αρκετά φιλότιμη, αλλά ορισμένες φορές, ενώ ξέρει την απάντηση, "κολλάει" και χρειάζεται το δικό μου "σκούντημα" για να ξεκολλήσει. Αναρωτιέμαι αν προσφέρεται κάποια είδους βοήθεια από τους εξεταστές όταν βλέπουν ότι το παιδί δυσκολεύεται, ή αν με κάποια μέθοδο εκμαιεύουν την απάντηση από το παιδί, όταν φυσικά τη γνωρίζει.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

5
Δε νομίζω ότι υπάρχει αιτιολόγηση. Προσωπική άποψη, μπορεί να κάνω λάθος.

6
Μόνο εγώ βλέπω και αναλογία στις 2 πρώτες σειρές?

7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: ιδιαιτερα μαθηματα
« στις: Οκτώβριος 22, 2013, 02:36:00 μμ »
Προσωπικά έχω ασφάλεια από άλλη εργασία, αλλά συμπληρωματικά, αν κάποιος γονιός το επιθυμεί, κόβω κανονικά και αποδείξεις. Πρακτικά έχω 2 ασφάλειες.

8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κερδος απο ιδιαίτερα μαθήματα
« στις: Οκτώβριος 14, 2013, 10:26:26 μμ »
Ναι, γιατί όχι? Και παραπάνω δίνουν σε κάποιους καθηγητές διορισμένους και με "όνομα" ;)

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Κερδος απο ιδιαίτερα μαθήματα
« στις: Οκτώβριος 14, 2013, 10:06:08 μμ »
Προσωπικά ζω αποκλειστικά και μόνο από τα ιδιαίτερα. Είμαι σε μικρή επαρχιακή πόλη και δουλεύω περίπου 10 χρόνια (μαζί με τα φοιτητικά). Οκ, υπάρχουν χρονιές που είναι καλύτερες από κάποιες άλλες, αλλά γενικώς ζω μια χαρά, πληρώνω τους λογαριασμούς και την ασφάλειά μου και τα τελευταία 2-3 χρόνια βάζω και στην άκρη.

Κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια έχω 30-35 ώρες τη βδομάδα, με 15-25 ευρώ την ώρα. Do the math.
Το θέμα για μένα είναι νομίζω να ποκτήσεις έναν καλό κύκλο, και στις μικρές πόλεις αυτό είναι εύκολο. Αν μείνουν 2-3 μαθητές σου ευχαριστημένοι, τότε θα έρθουν και άλλοι, και θα σε προτιμήσουν, ακόμα γι αν χρεώνεις και 5 ευρώ περισσότερα. Φυσικά, όλα κρίνονται από τη δουλειά σου, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση η πολλή και καλή δουλειά είναι "επένδυση" ;)




10
Αν και Φιλόλογος, θεωρώ ότι στην Γ Λυκείου είναι περιττό να ασχολείσαι με τις ασκήσεις του βιβλίου έτσι κι αλλιώς. Εγώ τουλάχιστον στην Γ Λυκείου αγνοώ πληρως το σχολείο, δεν ξέρω καν πού βρίσκονται στην ύλη...

11
Για ποιο αντικείμενο μιλάς και για ποια τάξη;

12
Ούτε εγώ δέχομαι δοκιμαστικά μαθήματα. Δεν είμαι αμάξι να μου κάνουν test drive.
Υποτίθεται ότι ο γονιός έχει πάρει το τηλέφωνό μου από κάποιον που είναι ευχαριστημένος με τη δουλειά μου, οπότε το θεωρώ περιττό. Για όποια διευκρίνηση χρειάζεται, το τηλέφωνο αρκεί.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2013, 10:53:18 πμ »
και επιμέλεια εξωφύλλου αν μπορούν.

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2013, 02:11:58 μμ »
Εγώ τους λέω να τα γράφουν και τα 2. Στίχος 5 "..."

κλασική σκύλα... ;D ;D ;D

Σελίδες: 123 ... 52

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 264
Σύνολο: 265

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.