Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 1 ... 89101112 ... 14
127
 Να ζητάτε ΠΑΝΤΑ έγγραφη απάντηση.

Οργανικά υπεράριθμός σύμφωνα με το Π.Δ 50/96 αρθ 14 ορίζεται αυτός ο οποίος δεν συμπληρώνει 12 ώρες μαθημάτων Α ανάθεσης τον Ιούνιο.

128
Αναθέσεις/Ωράριο / Αναθέσεις και MySchool
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 07:36:56 μμ »
Τις ώρες που παίρνει - αν ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ - κάποιος είναι Α' ή/και Β' ανάθεσης, το Σεπτέμβριο με Γ' ανάθεση.

Όλα αυτά γίνονται με πράξεις ΠΥΣΔΕ (εγκρίνει το ωράριο) και με τη σιωπηρή ανοχή κάποιων.

Έτσι:
π.χ. : Ο ΠΕ04.01 δεν έχει Α'/Β'/Γ' ανάθεση την Τεχνολογία.

Αν δοθούν ώρες Τεχνολογίας ΠΡΕΠΕΙ να καταχωρηθούν στο MySchool. Πώς ;;;

Σε επίπεδο σχολικής μονάδας ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ το σύστημα να καταχωρηθούν ώρες Τεχνολογίας
ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ώρες Φυσικής/Χημείας/Βιολογίας/Γεωλογίας/Μαθηματικών για τον ΠΕ04.01 σε Γυμνάσιο.

Θα φαίνεται ΠΡΟΒΛΗΜΑ στο MySchool.....

Άρα επεμβαίνει "ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ" ποιός ;;;;;;;;

Έτσι ισχύουν όλα τα παραπάνω.

129
Αναθέσεις/Ωράριο / Αναθέσεις και MySchool
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 04:24:30 μμ »
Έστω ΠΕ04.01 Φυσικός, (είμαι και προφανώς δεν αφορά εμένα η μελέτη περίπτωσης).

1. Μπορεί να δοθεί από το ΠΥΣΔΕ ανάθεση ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ;;

2. Αν αυτό δηλώνεται στον πίνακα Α και το ΠΥΣΔΕ το "τρώει" τότε ποιός δεν εφαρμόζει το νόμο ;;
(Δηλαδή δεν εμφανίζεται το κενό σε ώρες Τεχνολογίας και μετατρέπεται σε ωράριο Φυσικού ΑΛΛΑ οι ώρες Φυσικής δεν "βγαίνουν" όσες δηλώνονται ==> Άρα το ΠΥΣΔΕ το "εφαγε" και το "κατάπιε").

3. Πώς θα καταχωρηθεί στο MySchool το ωράριο του Φυσικού με ώρες Τεχνολογίας ;;
(Γνωρίζω ότι δεν γίνεται από τη σχολική μονάδα γιατί δεν υπάρχει η συγκεκριμένη Β' ανάθεση σρο MySchool..).

4. Μπορεί η ΔΔΕ να το περάσει στο δικό της MySchool ;;; (Τότε ποιός αποφασίζει ώστε να είναι όλα σύννομα ;;;)

Τα παραπάνω ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας αλλά η πραγματικότητα έχει άλλη άποψη.

 Τα φώτα σας....

132
Χαιρετώ.

Διαδικασία
1. Εγκατάσταση από http://www.cutepdf.com/  free edition. (Απαξ)
    Δημιουργεί εικονικό εκτυπωτή CutePdf Writer αρχείων pdf.
2. Εκτυπώνεται το εβδομαδιαίο ωρολόγιο σε PDF με εκτυπωτή CutePdf Writer σε αρχείο πχ ==> Test.PDF.
3. Στο http://www.ilovepdf.com/pdf_to_excel σερνω και ρίχνω (drag & drop) το Test.PDF και μετά
    κλικ στο κουμπί CONVERT TO EXCEL.
4. Στις λήψεις (Downloads) κατέβηκε το σχετικό Test.xlsx αρχείο.


133
Η απάντησή μου κατέδειξε την πολιτική βούληση.

Η Πληροφορική είναι θετική επιστήμη,
η λογική της είναι Μαθηματική(ά),
η δε υλοποίησή της Φυσικά (Φυσική - Χημεία - Βιολογία).

Υπενθυμίζω ότι η Φυσική ξεκίνησε ως Φιλοσοφία.
Οι φυσικοί νόμοι υπάρχουν, ο Άνθρωπος απλά τους αναζητά ΔΙΑΡΚΩΣ.

Υπουργός Παιδείας τότε ήταν ο GAP.

Συμφωνώ πλήρως με τα γραφόμενά σας.

134
Το τμήμα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ "γεννήθηκε"
από τα Φυσικό και Μαθηματικό με τρόπο μηδενικού κόστους
στις 16 Ιουνίου 1989 (στις 18 ιουνίου είχαμε εκλογές).

Συγκεκριμένα

Φυσικό = Φυσικό Α + Πληροφορικής Α
Μαθηματικό = Μαθηματικό Α + Πληροφορικής Β..


"Ανακατεύω" = "λέγε με όπως θέλεις" και έχω:
Φυσικό = 1/2 Φυσικό Α
Μαθηματικό = 1/2 Μαθηματικό Α

Πληροφορικής = Πληροφορικής Α + Πληροφορικής  Β.

ΦΕΚ 167 Α' 16 06 1989 = http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wFZVaaeTcpr-3dtvSoClrL8tP77J3eAjAx5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIuaNNuk1JM997LHhjnMPQxCrsblETuc6wStCoabL73Ipu


"Μοιράστηκαν" προσωπικό και υλικό στα τρία τμήματα, οι υποψήφιοι που πέρασαν στο Φυσικό ή Μαθηματικό επέλεξαν αν θα ακολουθήσουν το ΑΓΝΩΣΤΟ και ΕΚΤΟΣ επιλογής πριν τις εξετάσεις του 1989....

Τα τρία τμήματα εντάχθηκαν στη σχολή των θετικών επιστημών. Διαβάστε το ΦΕΚ..

GAP
Νομίζω ότι έχω απαντήσει στην ερώτηση.

135
Μελέτη περίπτωσης.

==> Την 1η Σεπ αποσπάται σε ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικός και αναλαμβάνει υπηρεσία στη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
==> Αμέσως - ΚΑΙ με δική του προτροπή - η διεύθυνση του λέει να πηγαίνει σε σχολείο για να απασχολείται έως να τοποθετηθεί με σχετική απόφαση ΠΥΣΔΕ.
==> Εμφανίζεται στο σχολείο χωρίς να αναλάβει υπηρεσία γιατί δεν υπάρχει απόφαση ΠΥΣΔΕ
==> Εμφανίζεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, κάνει μάθημα της ειδικότητάς του, υπογράφει απουσιολόγια και βιβλία ύλης.
==> Το ΠΥΣΔΕ με ανακοίνωσή του καλεί ΟΛΟΥΣ τους αποσπασμένους σε αυτό εκπαιδευτικούς να δηλώσουν προτίμηση τοποθέτησης σε εναπομείναντα κενά.
==> Την 14η Οκτ βγαίνει σχετική απόφαση τοποθέτησης του σε ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και
==> Αναλαμβάνει υπηρεσία με πράξη ανάληψης την επομένη ημέρα == 15η Οκτ.

Αποτέλεσμα ==>>>> ΧΑΝΕΙ 1,5 ΜΉΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ προϋπηρεσία.

Δεν έχω ζητήσει απόσπαση εφέτος, αλλά αυτό έπαθα πριν 4 χρόνια.

Έτσι ΕΡΩΤΩ
Υπάρχει νόμος που να μου επιτρέπει να μη φεύγω από το ΠΥΣΔΕ μου μέχρι να αντικατασταθώ ΚΑΙ να τοποθετηθώ σε σχολείο στο ΠΥΣΔΕ απόσπασης;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλό καλοκαίρι και γεμίστε μπαταρίες συνάδελφοι.

136
Μετρά και η Β' ανάθεση, δόθηκε διευκρινιστική.
Στα μικρά σχολεία ΧΑΜΟΣ....

137
Από ενημέρωση αιρετού ...

Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 θα γίνει σύμφωνα με Ν.4186/2013, άρθρο 36, παρ.18 (ΦΕΚ 193/2013):

“ Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.”


ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
Παράδειγμα 1
Ο κλάδος έχει πλεόνασμα
Δεν θα δοθεί το κενό ΠΕ04.02


ΦΥΣΙΚΟΙ   ΠΕ04.01   45
ΧΗΜΙΚΟΙ   ΠΕ04.02   -21
ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ   ΠΕ04.03   
ΒΙΟΛΟΓΟΙ   ΠΕΟ4.04   10
ΓΕΩΛΟΓΟΙ   ΠΕ04.05   -5
ΣΥΝΟΛΟ   ΠΕ04   29

Παράδειγμα 2
Δεν υπάρχει οργανικό κενό σε καμιά ειδικότητα- άρα δεν βγαίνει κενό

ΠΕ04.01   -7
ΠΕ04.02   -4
ΠΕ04.03   
ΠΕΟ4.04   -2
ΠΕ04.05   
Σύνολο   -13
   

Παράδειγμα 3
Υπάρχει οργανικό κενό στην ειδικότητα ΠΕ04.02 και μόνο αυτό θα δοθεί

ΠΕ04.01   5
ΠΕ04.02   -12
ΠΕ04.03   
ΠΕΟ4.04   -8
ΠΕ04.05   
Σύνολο   -15


Συνεπώς οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο.

138
Ευχαριστώ προκαταβολικά και για πιθανή επόμενη απάντηση.

Ερώτημα: Πότε υπάρχει σε σχολείο οργανικό κενό;

Λιετουργικά πλέον... με δύο χημικούς... με ωράριο έστω 20+21 = 41 και αρχαιότερους των χημικών 2 μαθηματικούς με ωράριο 20+20=40 ώρες λείπουν 4 ώρες β' ανάθεσης γιατί Μαθηματικά έχει - ας πούμε εφέτος με 9 τμήματα - 36 ώρες.

Με εννέα τμήματα 3Α'-3Β'-3Γ' οι ώρες είναι:

Μαθηματικά = 3*(4+4+4)=36

Φυσική = 3*(1+2+2)=15 (Οι ώρες Φυσικής ίσως να μοιράζονται ΚΑΙ στη ΠΕ03 ειδικότητα).
Χημεία = 3*(0+1+1)=6
Βιολογία = 3*(1+1+1)=9
Γεωγραφία = 3*(1+2+0)=9 (Οι ώρες Γεωλογίας/Γεωγραφίας ίσως να μοιράζονται ΚΑΙ στις ΠΕ03/ΠΕ15 ειδικότητες).

Ερωτήματα:
1) Ποια μαθήματα αποτελούν β' ανάθεση για τους Χημικούς;
Απάντηση: Φυσική, Βιολογία, Γεωλογία, Μαθηματικά=>στους ΠΕ03
2) Ποια μαθηματα αποτελούν β' ανάθεση για τους Μαθηματικούς;
Απάντηση: Φυσική, Γεωλογία.
3) Πόσες ώρες β' ανάθεσης μπορεί να δοθούν σε εκπ/ικό
Απάντηση: 11
4) Ποιο θα είναι το εργασιακό/λειτουργικό ωράριο των συναδέλφων ;;;

Ευχαριστώ και πάλι...

139
Σε Γυμνάσιο, που έχει:
2/δύο χημικούς ΠΕ04.02 και
1/ένα βιολόγο ΠΕ04.04 και
συνολικά 9/εννέα τμήματα (3 στην κάθε τάξη, τα τελευταία χρόνια έχει 10 τμήματα) υπάρχει οργανικό κενό Φυσικού ;

Με εννέα τμήματα 3Α'-3Β'-3Γ' οι ώρες είναι

Φυσική = 3*(1+2+2)=15 (Οι ώρες Φυσικής ίσως να μοιράζονται ΚΑΙ στη ΠΕ03 ειδικότητα).
Χημεία = 3*(0+1+1)=6
Βιολογία = 3*(1+1+1)=9
Γεωγραφία = 3*(1+2+0)=9 (Οι ώρες Γεωλογίας/Γεωγραφίας ίσως να μοιράζονται ΚΑΙ στις ΠΕ03/ΠΕ15 ειδικότητες).

Υπάρχει από τους οργανικά ανήκοντες ΠΕ04.02/ΠΕ04.04 - με τελευταίο τοποθετηθέντα τον ΠΕ04.04 - κάποιος υπεράριθμος ;;;;

Παρακαλώ τα φώτα σας ....

140
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2017
« στις: Μάιος 15, 2017, 07:53:30 μμ »
Καλα μολις προσεξα οτι η προθεσμια ελξγε στις 15:00 και δεν οριστικοποισα  την αιτηση και τωρα το συστημα δεν αφηνει αλλες επιλογες. μαλλον τη πατησα...

Συνάδελφε, ζήτα βοήθεια από τη διεύθυνσή σου και την αντίστοιχη ΕΛΜΕ .

Τέτοια θέματα στατιστικά προκύπτουν και θα πρέπει να επιλύονται ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ.
Καλή συνέχεια.

Σελίδες: 1 ... 89101112 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 440

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.