Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 1 ... 11121314
169
Οικονομικά / Απ: Αναγνώριση προϋπηρεσίας
« στις: Ιούλιος 20, 2016, 07:50:05 μμ »
Παρακαλώ να διαβάσουμε τα:

http://blogs.sch.gr/nrammos/2016/07/14/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83/

http://minedu.gov.gr/publications/docs2016/FEK-PROIPIRESIA.pdf

https://www.sepekem.gr/node/379
=
https://eperifereia.files.wordpress.com/2015/12/176_161215-_4354_2015-_.pdf
=
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β'
 ’ρθρο 7
Πεδίο εφαρμογής
 ......
η) Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
. .....

Προς gf  => ""Aν διαβάσεις τον κώδικα κατάστασης δημόσιων πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων, θα δεις ότι το πεδίο αναφοράς του συμπεριλαμβάνει και τους εκπαιδευτικούς.""= Το έχω δεί, αλλά δεν μπορώ να το ξαναβρώ...

Νομίζω ότι η διευκρινιστική είναι απαραίτητη.

170
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 12:32:40 μμ »
Κανείς.
Αν δεν υπάρχει ΠΕ15 οι ώρες μοιράζονται στους δύο κλάδους ΠΕ3 και ΠΕ4.

Για αυτό σε ρωτούσα πώς πάτε από μαθηματικά ....

171
Σου προτείνω να κάνεις ένσταση για να μην έχεις κάποια αμφιβολία.

172
Από Μαθηματικά πώς πάτε ;;

Το σχολείο πρέπει να είναι Α+Β+Γ=4+3+3=10τμήματα=40 ώρες Μαθηματικά....

Το έρώτημα είναι πώς βρέθηκαν 2 χημικοί με οργανικές σε τόσο "μικρό" σχολείο ;;; ......

173
ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ/ΟΤΕΚ / Απ: Παράταση ζωής στις ΕΠΑΣ;
« στις: Δεκέμβριος 23, 2015, 10:28:24 πμ »
Τα ΤΕΕ είχαν ΠΑΝΤΑ αντίστοιχα εργαστήρια για τις ειδικότητες που εξυπηρετούσαν.

Προσέφεραν μαθητεία δηλαδή εργασία εποπτευόμενη/αποδιδόμενη από τη σχολική μονάδα αν ο/η μαθητής/ήτρια επιθυμούσε την εργασία για 4-ήμερο εβδομαδιαία ώστε να αποκτηθεί επαγγελματική εμπειρία.

Είναι σχολεία του Ν1566/85 πλήρως ισοδύναμα εκπαιδευτικά με τα αντίστοιχα του Παδείας.

Καλές Γιορτές και καλή συνέχεια για την ΤΕΕ στη χώρα μας.

174
Οικονομικά / Απ: Μισθοδοσία Μονίμων
« στις: Νοέμβριος 01, 2015, 08:55:24 πμ »
Σήμερα το "νέο" μισθολόγιο κλείνει 4 χρόνια.

Δεν έχει πάρει κάποιος προαγωγή, ίσως μόνο μερικοί "ικανοί" σε Ινστιτούτα.

Όσοι είναι στο ΣΤ βαθμό είναι οι πλέον αδικημένοι.

Επίσης η 2-ωρη αύξηση ωραρίου στη δευτεροβάθμια για κάθε 11 εκπαιδευτικούς (2*11=22 ώρες) "δημιουργεί" μία θέση ανεργίας αναπληρωτή ή καλυπτει άνετα τη συνταξιοδότηση συναδέλφου.

Περαστικά μας και καλό μήνα....

175
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Λειτουργία εργαστηρίων
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2015, 06:30:28 πμ »
Σχετικά :

Αθήνα         23-07-2009
Αριθ. Πρωτ.     88698    / Γ7   

Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, διατίθενται από το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο του ΥΣΕΦΕ 3 ώρες. Οι τρεις αυτές ώρες καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και κατανέμονται σε διαφορετικές ημέρες. Εάν, μετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του ΥΣΕΦΕ, προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών μαθημάτων, αυτές ανατίθενται υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και του Υπευθύνου του εργαστηρίου

Μαρούσι 10‐6‐2010
Αριθ. Πρωτ. : 66951 /Γ7

ΘΕΜΑ: Διαδικασία ορισμού των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (ΥΣΕΦΕ)
ΣΧΕΤ:
1. Νόμος 1566/85, άρθρο 42, (ΦΕΚ 167, τ.Α΄, 30‐09‐1985)
2. Νόμος 2986/2002, άρθρο 8, παρ. 4 (ΦΕΚ 24, τ.Α΄, 13‐02‐2002)
3. Υ.Α 68278/Γ7/6‐07‐2006 του ΥΠΕΠΘ με θέμα «Λειτουργία των Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών
Επιστημών – Αρμοδιότητες και Επιλογή των Υπευθύνων των ΕΚΦΕ»
.....
Σε κάθε Σχολείο ορίζεται ένας ΥΣΕΦΕ. Στα Λύκεια, που διαθέτουν δύο εργαστήρια, που έχουν
δημιουργηθεί μέσω του ΕΠΕΑΕΚ, ορίζεται και δεύτερος ΥΣΕΦΕ. Επίσης, δεύτερος ΥΣΕΦΕ ορίζεται και στα
σχολεία τα οποία διαθέτουν και δεύτερο οργανωμένο εργαστήριο με την προϋπόθεση να έχουν
τουλάχιστον δώδεκα τμήματα μαθητών.


‐‐‐‐‐
Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, διατίθενται από το υποχρεωτικό
διδακτικό ωράριο του ΥΣΕΦΕ 3 ώρες. Οι τρεις αυτές ώρες καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του
σχολείου και κατανέμονται σε διαφορετικές ημέρες. Εάν, μετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του
ΥΣΕΦΕ, προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών μαθημάτων, αυτές ανατίθενται
υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συμπεριλαμβανομένου και του Υπευθύνου του εργαστηρίου
.
‐‐‐‐‐
Σε περίπτωση που τα σχολεία συστεγάζονται και υπάρχει μόνο ένα εργαστήριο Φυσικών Επιστημών
ορίζονται δύο ΥΣΕΦΕ οι οποίοι έχουν από κοινού την ευθύνη του εργαστηρίου, ο καθένας για το χρονικό
διάστημα που το χρησιμοποιεί.
......

Μαρούσι, 03-10-2013
Αριθ. Πρωτ. : 141842/Γ7

ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις για τις εγκυκλίους επιλογής και αρμοδιοτήτων των Υπευθύνων
Σχολικών Εργαστηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ (ΣΕΠΕΗΥ) των Γυμνασίων,
Γενικών Λυκείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Υπευθύνων Σχολικών
Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών (ΣΕΦΕ)»
Σχετ. 1.) 106549 /Γ7/14-09-2012
2.) 106554/Γ7/14-09-2012

Κατόπιν ερωτημάτων σχετικών με τα προαναφερόμενα έγγραφα διευκρινίζουμε ότι:
1. Ως Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ και Υπεύθυνος ΣΕΦΕ του σχολείου στο οποίο ανήκει το
αντίστοιχο εργαστήριο ή τα αντίστοιχα εργαστήρια τοποθετείται εκπαιδευτικός που
διδάσκει στο συγκεκριμένο σχολείο τουλάχιστον 3 μέρες την εβδομάδα.
2. Στα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών ή Πληροφορικής του σχολείου μπορεί να
τοποθετηθεί ως Υπεύθυνος και ο υποδιευθυντής του σχολείου, εφόσον είναι της
αντίστοιχης ειδικότητας και μοναδικός υπηρετών στο σχολείο.
3. Σε σχολεία που δεν μπορεί να οριστεί Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ διότι ο
εκπαιδευτικός που διδάσκει μάθημα Πληροφορικής ή Φυσικών Επιστημών στο
συγκεκριμένο σχολείο είναι Υπεύθυνος σε άλλο σχολείο της ίδιας Δ/νσης Β’/θμιας
Εκπ/σης, ορίζεται Υπεύθυνος ο ίδιος εκπαιδευτικός και στα δύο σχολεία χωρίς
περαιτέρω μείωση του ωραρίου του.
Αν υπάρχουν δύο εργαστήρια ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ ορίζεται μόνο ένας υπεύθυνος
ΣΕΠΕΗΥ ή ΣΕΦΕ.


Μαρούσι, 22-10-2013
Αριθ. Πρωτ.: 155330/Γ7
ΘΕΜΑ: «Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επι-
στημών (ΥΣΕΦΕ)»
Διαδικασία Επιλογής του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών.

Η επιλογή του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών γίνεται στην αρχή
κάθε σχολικού έτους, κατά τη συνεδρίαση του συλλόγου των διδασκόντων του σχολείου για
την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών.

.....
Για την αποτελεσματική κάλυψη των παραπάνω υποχρεώσεων, οι οποίες εντάσσονται στα
διδακτικά του καθήκοντα, ο ΥΣΕΦΕ θα διαθέτει 3 ώρες από το υποχρεωτικό του ωράριο. Οι
τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και τουλάχι-
στον 2 από αυτές θα συμπίπτουν εφόσον είναι εφικτό με ώρες διδασκαλίες μαθημάτων
Φυσικών Επιστημών άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου.
....


Από σχ. Σύμβουλο

4 Σεπτεμβρίου 2015

ΘΕΜΑ:   «Ορισμός ΥΣΕΦΕ»   
Σχετικό:  Επιλογή και αρμοδιότητες του Υπευθύνου Σχολικού Εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών   
                 (ΥΣΕΦΕ) 155330/Γ7/22-10-2013/ΥΠΑΙΘ

         Με την ευκαιρία της έναρξης του νέου σχολικού έτους 2015-2016, θα ήθελα να εκφράσω σε σας και στο εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου σας, τις ευχές μου για μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.
         Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου σας καλώ, όσον αφορά τον ορισμό ΥΣΕΦΕ, να τηρηθούν οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής τους όπως αυτά αναφέρονται στο παραπάνω σχετικό.
         Μετά την επιλογή του και με δική σας ευθύνη, ο ΥΣΕΦΕ σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04, εκπονεί το πρόγραμμα εβδομαδιαίας λειτουργίας του εργαστηρίου (στη βάση του ωρολογίου προγράμματος) έτσι ώστε να χρησιμοποιείται ισότιμα από όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04.
          Οφείλω να σας επισημάνω ότι οι αίθουσες εργαστηρίων φυσικών επιστημών είναι προς αποκλειστική χρήση για την εργαστηριακή ή μη διδασκαλία των φυσικών επιστημών και ουδόλως μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς χρήση από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων.
          Να ενημερωθούν ενυπόγραφα όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ04 και μετά την ολοκλήρωσή του το εργαστηριακό πρόγραμμα να σταλεί στο γραφείο σχολικών συμβούλων το αργότερο μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.


Τελικά 3*7 = 21 ώρες, άρα ένας συνάδελφος ακόμη ....

Κάθε πέρυσι και καλύτερα...

176
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 06:57:36 μμ »
......
Ας ευθυμίσουμε λίγο...

Το Σεπτέμβριο αναμένεται πολλοί συνάδελφοι να ασθενήσουν σε αναμονή απόσπασης γιατί ήδη είμαστε ασθενείς οικονομικά....

Οι πρώτες και μεγάλες σε πλήθος εκπ/κών φάσεις αποσπάσεων ΠΡΕΠΕΙ να είναι γνωστές κάθε ΙΟΥΝΙΟ...
Ελάχιστες ή όσο το δυνατό λιγότερες πρέπει να γίνονται αρχές Σεπτεμβρίου...

Εύχομαι μελλοντικά περαστικά μας.

Δαιν εσ8ανομε καλλά...

177
Μετά από την ακόλουθη ανάρτηση

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%AE%CF%81%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%AD%CE%BC%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%BF-%CE%B5%CE%BE%CF%89%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B7

ΟΛΜΕ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ)
ενδιαφέρεται για την έναρξη συνεργασίας με ειδικό έμμισθο εξωτερικό συνεργάτη-Νομικό:

α) με εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία στο Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό των εκπαιδευτικών του Δημοσίου και

β) με εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία στα εργασιακά των εκπαιδευτικών του δημοσίου και το δημόσιο δίκαιο.

Αιτήσεις και βιογραφικά να στέλνονται στο mail της ΟΛΜΕ: olme@otenet.gr, μέχρι 11 Σεπτεμβρίου 2015.

Για το ΔΣ της ΟΛΜΕ



δημιουργώ την παραπάνω ψηφοφορία.


Έχετε δικαίωμα έως και δύο επιλογές.


Δεν έχω συναφή ειδικότητα με ΠΕ13 ή/και ΠΕ09...

178
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 28, 2015, 06:55:28 πμ »
Αν έχει πάρει ήδη απόσπαση γίνεται αλλά για σημαντικούς λόγους.
Αν δεν έχει πάρει απόσπαση και αναμένεται η απόσπασή της, τότε θα κάνει ΑΝΑΚΛΗΣΗ Αίτησης Απόσπασης.

Ας ευθυμίσουμε λίγο...

Το Σεπτέμβριο αναμένεται πολλοί συνάδελφοι να ασθενήσουν σε αναμονή απόσπασης γιατί ήδη είμαστε ασθενείς οικονομικά....

Οι πρώτες και μεγάλες σε πλήθος εκπ/κών φάσεις αποσπάσεων ΠΡΕΠΕΙ να είναι γνωστές κάθε ΙΟΥΝΙΟ...
Ελάχιστες ή όσο το δυνατό λιγότερες πρέπει να γίνονται αρχές Σεπτεμβρίου...

Εύχομαι μελλοντικά περαστικά μας.

179
http://pe19.gr/wp-content/uploads/2013/10/%CE%9B%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD.pdf

Λογική ερμηνεία
Από τα προηγούμενα προκύπτει ότι ο νόμος 4152 της 9/5/2013 και η διευκρινιστική του εγκύκλιος
123948/Δ2  της  06‐09‐2013  δεν  αναφέρονται  στους  υπευθύνους  εργαστηρίου  ΣΕΠΕΗΥ  των
γυμνασίων, γενικών λυκείων, ΕΠΑΛ και ΣΜΕΑ αλλά μόνο στους υπεύθυνους εργαστηρίων των ΣΕΚ.
Κατά συνέπεια 
για  τους  υπεύθυνους  των  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.  των  γυμνασίων,  γενικών  λυκείων  και  ΕΠΑΛ  ισχύει  η
εγκύκλιος 106549 /Γ7 της 14/9/2012 
που αναφέρει: 
«3. Καθήκοντα του Υπευθύνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. 
…  Για  την  αποτελεσματική  κάλυψη  των  υποχρεώσεών  του,  οι  οποίες  εντάσσονται  στα
διδακτικά  του  καθήκοντα,  ο  Υπεύθυνος  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.  θα  διαθέτει  τρεις  (3)  ώρες  από  το
υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο. 
Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στο οποίο
ανήκει το εργαστήριο, κατανεμημένες σε διαφορετικές ημέρες». 
Προσοχή 
Το 3ωρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ή ΑΠΑΛΛΑΓΗ  αλλά ΕΙΝΑΙ 3ωρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ.


http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/ypoxreotiko-orario.pdf
2.4 Υπεύθυνοι Εργαστηρίων Πληροφορικής
Το υποχρεωτικό ωράριο των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων
Πληροφορικής και Εφαρ΅ογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυ΅νασίων, Γενικών
Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης ΅ειώνεται
κατά 3 ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο. Οι τρεις αυτές
ώρες, κατά τις οποίες η παρουσία του στο σχολείο είναι υποχρεωτική, θα
καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγρα΅΅α του σχολείου, κατανε΅η΅ένες σε
διαφορετικές η΅έρες. O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. απαλλάσσεται από
κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός από τις εφη΅ερίες. Υποστηρίζει
συ΅βουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέ΅ατα που αφορούν στις
Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να ση΅αίνει ότι αναλα΅βάνει και
τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών. (100177 / Γ7/ 6-09-2011)
2.5 Υπεύθυνοι Εργαστηρίων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών
Επιστη΅ών (ΥΣΕΦΕ)
Το υποχρεωτικό ωράριο των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών
Επιστη΅ών ΅ειώνεται κατά 3 ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό τους
ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες, κατά τις οποίες η παρουσία του στο σχολείο
είναι υποχρεωτική, θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγρα΅΅α του
σχολείου. Εάν, ΅ετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του ΥΣΕΦΕ,
προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών ΅αθη΅άτων, αυτές
ανατίθενται υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συ΅περιλα΅βανο΅ένου
και του Υπευθύνου του εργαστηρίου. Ο υπεύθυνος ΣΕΦΕ απαλλάσσεται
από κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός από τις εφη΅ερίες. (10017/Γ7/
06-9-2011)
Επι΅έλεια παρουσίασης
Καλοδή΅ος ∆. ∆ιαχειριστής http://didefth.gr



http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.0
Νομίζω πως είναι άλλος ο ρόλος του Υπευθύνου Εργαστηρίου Κατεύθυνσης του Σ.Ε.Κ. και άλλος ο ρόλος Υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ της σχολικής μονάδας ΕΠΑ.Λ.

Βέβαια σε περίπτωση που συστεγάζονται ΣΕΚ και ΕΠΑΛ εκεί ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα. Απο εμπειρία πάντως ξέρω πως σε περίπτωση που το ΕΠΑΛ (το οποίο ανήκει σε ΣΕΚ) στεγάζεται σε διαφορετική περιοχή από το ΣΕΚ τότε έχει τους δικούς του υπευθύνους εργαστηρίου.

Εδώ υπάρχει και ο κανονισμός λειτουργίας των ΣΕΚ. (φανταζομαι με τον ορο ΣΕ εννοούμε το σχολικό εργαστήριο του ΕΠΑΛ)
http://grtee-g-ath.att.sch.gr/nomoi/6098_01.pdf


Απόφαση του 2008 για Υπευθύνους Εργαστηρίου (100084 / Γ7/25-7-2008)
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od18_09_08_1348.php

Τελευταία απόφαση του 2010 για Υπευθύνους Εργαστηρίου (72322/Γ7/21-06-2010)
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2010-06-21_72322-g7_ypeythinos_sepehy.pdf


http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.msg31867#msg31867
Στην Ελλάδα μας, τις περισσότερες φορές, για να επιτύχεις το αυτονόητο, θα πρέπει να επαναστατήσεις.
Δυστυχώς.
Προφανώς, ήταν μια κατάσταση που υπήρχε στο παρελθόν, και έγινε πλέον "θεσμός", διότι πολύ απλά δεν αντιδρούσε κανένας.

Πρακτικά, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να έρθεις σε επαφή με την τοπική ΕΛΜΕ, τον Σύμβουλο και την ΠΕΚΑΠ.
Σε καμία περίπτωση μη δεχτείς να αναλάβεις υπεύθυνος σε πάνω από 1 εργαστήρια.
Είναι παράνομο και αν το δεις λογικά είναι κακό για σένα, για τα εργαστήρια (διότι δεν είσαι υπεράνθρωπος), και για τους μαθητές των εργαστηρίων.


http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.msg31869#msg31869
Αυτή η κατάσταση υπάρχει από τότε που είμαι στο σχολείο, εδώ και έξι χρόνια
δηλαδή, απο το 2004, οπότε και παραδόθηκε σε λειτουργία και το τρίτο εργαστήριο.
Τότε υπήρχε ένας υπεύθυνος πάλι και από τότε παραμένει έτσι.
Εγώ είμαι υπεύθυνος σε τρία εργαστήρια εδώ και τρία χρόνια, απλά φέτος τον
Ιούνιο είδαμε αυτή την εγκύκλιο που λέει ξακάθαρα τι πρέπει να γίνεται και στα
ΕΠΑΛ.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ελπίζω να βγει κάτι καλό από όλα αυτά...

Προφανώς :

1. Για κάθε εργαστήριο και ένας υπεύθυνος.
2. Ανάθεση τριών διδακτικών ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα για το αντίστοιχο εργαστήριο (δεν είναι μείωση ωραρίου).


Πρόταση : Να υπάρχει υπεύθυνος εργαστηρίου για το μάθημα της Τεχνολογίας στα Γυμνάσια που διαθέτουν χώρο/αίθουσα/εργαστήριο Τεχνολογίας.

Θυμίζω ότι 3χ8=24 > 23 άρα κάθε οκτώ εργαστήρια είναι και ένας/μία συνάδελφος πλήρους ωραρίου αντίστοιχου κλάδου = μιά θέση εργασίας ....... = μόνιμος ή/και αναπληρ-ωτής/ώτρια ...

180
2010  =   http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/oikonomika.pdf

2003  = http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=10&ved=0CFsQFjAJ&url=http%3A%2F%2F84.205.251.116%2F(1416529129504215)%2Fdocuments%2F%25CE%25B8%25CE%25B5%25CE%25BC%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B1%2520%25CF%2585%25CF%2580%25CE%25B7%25CF%2581%25CE%25B5%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25BA%25CE%25B7%25CF%2583%2520%25CE%25BA%25CE%25B1%25CF%2584%25CE%25B1%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B1%25CF%2583%25CE%25B7%25CF%2583%2520%25CE%25B4%25CE%25B7%25CE%25BC%25CE%25BF%25CF%2583%25CE%25B9%25CF%2589%25CE%25BD%2520%25CF%2585%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25B7%25CE%25BB%25CF%2589%25CE%25BD.doc&ei=vZr-U9KQEKrI0QXEmYD4BQ&usg=AFQjCNEE4B__Ts-ydOMz4hhggC8PETj7dA&bvm=bv.74035653,d.d2k&cad=rja

Ερώτηση : Αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία υπαλλήλου, ως ωρομίσθιου εκπαιδευτικού,  που έχει διανυθεί σε Ι.Ε.Κ. ;
Απάντηση : Η προϋπηρεσία υπαλλήλου ως ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε Ι.Ε.Κ., το οποίο  υπάγεται στον Ο.Ε.Ε.Κ. (Ν.Π.Δ.Δ.), αναγνωρίζεται ως πραγματική υπηρεσία για τη βαθμολογική του εξέλιξη, με αναγωγή των ωρών σε εργάσιμες ημέρες, βάσει του ωραρίου του εκπαιδευτικού προσωπικού των Ι.Ε.Κ.

181
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 03:24:46 μμ »
Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Αναπληρωτές: 23 ώρες.



Ισχύει ΚΑΙ για αναπληρωτές ! ! ! !

Οι ΥΣΕΦΕ αλλά και οι ΥΣΕΠΛΗΡ έχουν μείωση του εβδομαδιαίου ωραρίου τους κατά 3 ώρες.

182
[link=4286.msg707377#msg707377 date=1377724044]
...Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά...

[quote link=4286.msg708122#msg708122 date=1377781468]

Μπρατης.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
για τις  αδιαφανείς διαδικασίες με τις οποίες έγιναν οι μετατάξεις εκπ/κών της Β/θμιας στην Α/θμια

Συνάδελφοι

            Με πρωτόγνωρες και αδιαφανείς διαδικασίες έγιναν οι υποχρεωτικές μετατάξεις 3.495 εκπαιδευτικών της Β/θμιας στην Α/θμια.  Δυστυχώς το «αλαλούμ» που είχα καταγγείλει εδώ και μέρες επιβεβαιώθηκε.

Συγκεκριμένα :

  1. Είναι πρωτοφανές να πραγματοποιούνται 3.495 υποχρεωτικές  μετατάξεις εκπαιδευτικών και να μην ανακοινώνονται τα μόριά τους, προκειμένου να υπάρχει έλεγχος και διαφάνεια. Όπως , επίσης , είναι πρωτοφανές οι υποψήφιοι να δηλώνουν τα μόριά  τους με υπεύθυνη δήλωση και να μην γίνεται κανένας έλεγχος, από την υπηρεσία, των στοιχείων που δηλώθηκαν.
  2. Οι μετατάξεις έγιναν από το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και όχι από την αρμόδια υπηρεσία, η οποία δεν γνωρίζει τίποτε ούτε για τα κριτήρια, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο έγιναν.
  3. Καταργήθηκαν,  στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα θεσμοθετημένα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ) και τα κενά και τα πλεονάσματα προσδιορίστηκαν από μονοπρόσωπα όργανα: Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές, Υπουργό Παιδείας.
  4. Ανακοινώθηκε ότι οι θέσεις αυτές είναι οργανικές χωρίς, ωστόσο, αυτές να έχουν ακόμη συσταθεί και χωρίς να έχουν  δοθεί ως κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  του 2013.

Συνάδελφοι

            Οι διαδικασίες αυτές είναι πρωτόγνωρες στα εκπαιδευτικά χρονικά και δεν έχουν κανένα προηγούμενο, όσο κι αν ανατρέξει κανείς στην ιστορία της εκπαίδευσης.

            Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να πραγματοποιεί «υπηρεσιακές μεταβολές» το γραφείο του Υπουργού Παιδείας και η αρμόδια υπηρεσία να μη γνωρίζει τίποτε.
            Τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ, πρέπει να παρέμβουν άμεσα και να μην αφήσουν να περάσει η καταστρατήγηση κατοχυρωμένων δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και να επιστρέψουμε  στην εποχή των πελατειακών σχέσεων.
            Καλώ τους συναδέλφους της Δ.Ε. που έχουν οποιαδήποτε αμφιβολία για τα αποτελέσματα των μετατάξεων να καταθέσουν, άμεσα, ενστάσεις στις Διευθύνσεις της Δ.Ε.[/quote]

Σελίδες: 1 ... 11121314

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 500

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.