Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cgs

Σελίδες: 12345 ... 14
29
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Ιούλιος 24, 2021, 03:18:39 μμ »
Υπάρχει νομοθεσία για την συμπλήρωση ωραρίου ;

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
4 Ιουλίου 2020, ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ, Αρ. Φύλλου 2737


ΟΔΗΓΙΕΣ:


Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα
μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές
ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της
πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11)
διδακτικών ωρών.


Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις
εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποί-
οι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.


Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότη-
τας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις
εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.


Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας: Ο/Η εκπαιδευτικός
διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ανάθεση)


Ε. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα
και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί,
με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σε-
πτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα
ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανά-
θεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.


Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα, 3 Ιουλίου 2020

Η Υφυπουργός


ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL879ErmzuRqmD3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnT00MHhcXFRTsDrYBSlphgfEb2-xyuSzbgZ86PnmfxwhpR9-CaH-uN-A.

30
Περισσότερα εδώ (σύμφωνα με τον Χ. Σόφη, ο οποίος είναι μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας των εκπαιδευτικών):

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352168_axiologisi-ekpaideytikon-me-skliro-montelo-kai-epopteia

Με τις υγείες μας! :P

Συνάδελφοι στον παραπάνω σύνδεσμο
 - όπως και σε άλλους συνδέσμους του Alfavita.gr -
δεν υπάρχουν σχόλια αναγνωστών αλλά ούτε μπορώ να κάνω.

Αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο θέμα;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

31
Πανελλήνιες / Απ: Επιτηρητές Πανελληνίων
« στις: Ιούνιος 16, 2021, 01:11:42 πμ »
Ερώτηση όχι για επιτηρητές αλλά για το επικουρικό προσωπικό σε βαθμολογικό κέντρο.
Ποια είναι η αμοιβή? Αν κάποιος έχει δουλέψει και γνωρίζει...

Εργάστηκα το 2014 στον Πειραιά μεσημβρινή ή νυχτερινή υπηρεσία καθημερινές και πρωινή, μεσημβρινή ή νυχτερινή υπηρεσία τα ΣΚ .

https://www.especial.gr/apozhmiwsh-apasxoloumenwn-panelladikwn-eksetasewn-kathorismos-poswn/

32
Μηδέν από μηδέν μηδέν..
Ουδείς ουδεμία ουδέν

33
Προφανέστατα.
Επιλέγεις ό,τι θέλεις.

34
Τοποθετήσεις / Απ: Οργανικό κενο
« στις: Μάρτιος 14, 2021, 08:32:03 πμ »

Οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ
αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό ΚΑΙ στο σύνολο.



Τα ακόλουθα είναι από:
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis/1320-dievkrinhseis-topothetiseis-yperarithmoi-ekpaideytikoi

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ
ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04


Αρ.Πρωτ.111364/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες: Παν. Μπεκρή 2103442750
Αικ. Δημακοπούλου 2103442278

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για υπεραριθμίες εκπαιδευτικών ΠΕ04.

Αναφορικά με πληθώρα ερωτημάτων προς την Υπηρεσία μας σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ΠΕ04 που προέρχονται από υπεραριθμία, θέτουμε υπόψη σας τα ακόλουθα:

Τα ζητήματα που σχετίζονται με τις υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών ρυθμίζονται από τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α΄), όπως ισχύει.

Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04 ορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 18 του άρθρου 36 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄) το εξής :

«στο άρθρο 14 του π.δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του π.δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής: «Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι η λέξη «ρύθμιση» αναφέρεται σε όλη τη διαδικασία από τη διαπίστωση της υπεραριθμίας ως και την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΥ



Αρ.Πρωτ.111105/Ε2/03-07-2018/ΥΠΠΕΘ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
e-mail : dprb(ΣΤΟ)minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Αικ. Δημακοπούλου : 210 344 2278
Π. Μπεκρή : 210 344 2750

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον Κλάδο ΠΕ 04.01.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 85, παρ. 6 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄):

6. Το άρθρο 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38) τροποποιείται ως εξής: Στο τρίτο εδάφιο της παραγράφου 4 η φράση «β) αρχίζει από 30.6.2018 για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01.» αντικαθίσταται από τη φράση «β) για όσους επιλέξουν τον Κλάδο ΠΕ 04-01, αρχίζει από την έναρξη ισχύος του παρόντος.».

Από την ανωτέρω διάταξη προκύπτει ότι η αρχαιότητα τοποθέτησης στις σχολικές μονάδες για τους εκπαιδευτικούς του καταργημένου κλάδου ΠΕ12.10 που επέλεξαν την ένταξή τους στον κλάδο ΠΕ04.01 αρχίζει από την έναρξη ισχύος του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 37 Α΄), ήτοι από 02-03-2018.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΡΟΜΠΕΛΗ




Αρ.Πρωτ.60818/Δ2/27-05-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΑΔΑ: 4ΑΘΑ9-ΥΙ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ Γ
Πληροφορίες:
Α. Γράψα 210-3442010
Β. Στράτου 210-3442116
Ξ. Ρωσσέτη 210-3442116
FAX: 210 3442282
dprb(at)minedu.gov.gr

ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε

Ύστερα από ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:

1. Ύστερα από την ανακοίνωση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2011 και σχετικά με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ04, σας γνωρίζουμε ότι:

1) Η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εν λόγω εκπαιδευτικών θα γίνει ενιαία στον κλάδο.

2) Οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα, σύμφωνα με τις αρ. 45686/Δ2/14-4-2001 και 3508/Δ2/14-01-2010 εγκυκλίους για υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων. Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.

Τέλος τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα δίνονται σε εκπαιδευτικό του ιδίου κλάδου και ειδικότητας με τον εκπαιδευτικό που αντικαθίσταται.

Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας.


2. Για την τοποθέτηση εκπαιδευτικών, που κρίνονται υπεράριθμοι λόγω ίδρυσης, συγχώνευσης ή κατάργησης σχολικών μονάδων, ισχύουν τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του ΠΔ50/96 και άρθρο 12 του ΠΔ100/97.

Εφιστούμε την προσοχή σας στο ότι όσοι εξ αυτών έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας (§8 του άρθρου 14 του ΠΔ50/96).

3. Σύμφωνα με την §12 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010, οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται προσωρινά τα δύο πρώτα χρόνια του διορισμού τους και οριστικά στο τέλος της διετίας. Ως εκ τούτου οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα πρέπει να τοποθετηθούν προσωρινά και για το σχ. έτος 2011-12.

Επειδή προφανώς θα υπάρξουν περιπτώσεις νεοδιόριστων, οι οποίοι θα επανατοποθετηθούν ενδεχομένως προσωρινά σε άλλη σχολική μονάδα, λόγω μη ύπαρξης κενού στη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν προσωρινά κατά το διορισμό τους, η τοποθέτησή τους θα θεωρείται ενιαία για τον υπολογισμό της διετίας, προκειμένου να κριθούν για τη μονιμοποίησή τους.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΛΑΪΔΗΣ



Περισσότερα: https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/topothethseis

35
Τοποθετήσεις / Απ: Οργανικό κενο
« στις: Μάρτιος 13, 2021, 11:52:26 μμ »
και τότε πως εξηγεις οτι θα το πάρει φυσικός;

ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Α3+Β3+Γ3 ΤΜΗΜΑΤΑ οι ώρες είναι:
ΠΕ04.01= 3*(1+2+2)= 15 ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗ
ΠΕ04.02= 3*(0+1+1)=   6 ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΕ04.04= 3*(1+1+1)=   9 ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΠΕ04.05= 3*(1+2+0)=   9 ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ.

δεν μπορει να βγει οργανικο κενο ΟΥΤΕ: α) ΒιολόγουΠΕ04.04, β) Γεωλόγου ΠΕ04.05  και γ) Χημικού ΠΕ04.02,
επειδη μένουν/έχουν κάτω απο 12 ωρες Α' ανάθεσης.

Αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.. ατυχώς.

36
Τοποθετήσεις / Απ: Οργανικό κενο
« στις: Μάρτιος 13, 2021, 11:12:06 μμ »
Υπάρχει οργανικό κενό σε σχολείο όταν οι οργανικά ανήκοντες
δεν καλύπτουν σε Α' ανάθεση 12 ώρες ή περισσότερες ( έλλειμμα ωρών >= 12 ).


Συνεπώς οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό στο σύνολο.

https://www.kodiko.gr/nomologia/document_pdf/76077

παρ.18 Άρθρο 36 ΝΟΜΟΣ 4186/2013
18 . Στο άρθρο 14 του Π.∆. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.∆. 100/1997 (Α΄94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»

ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: Α3+Β3+Γ3 ΤΜΗΜΑΤΑ οι ώρες είναι:
ΠΕ04.01= 3*(1+2+2)= 15 ΩΡΕΣ ΦΥΣΙΚΗ
ΠΕ04.02= 3*(0+1+1)=   6 ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ
ΠΕ04.04= 3*(1+1+1)=   9 ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΠΕ04.05= 3*(1+2+0)=   9 ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ.

δεν μπορει να βγει οργανικο κενο ΟΥΤΕ: α) ΒιολόγουΠΕ04.04, β) Γεωλόγου ΠΕ04.05  και γ) Χημικού ΠΕ04.02,
επειδη μένουν/έχουν κάτω απο 12 ωρες Α' ανάθεσης.

Αυτό ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση.. ατυχώς.



Αν υπήρχε -ας πούμε ΚΑΙ γεωλογος ΠΕ04.05 με 23 ώρες - και υπήρχε έλλειμμα ωρών 12 ώρες Βιολογία με
τμήματα Α4+Β4+Γ4=4*3+4*6+4*4=52 ώρες
ΤΟΤΕ
ΦΥΣΙΚΟΣ=20+ΓΕΩΛΟΓΟΣ=23==>43 ΏΡΕΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΑΠΟ 52 ==> 9 ==>ΟΧΙ ΚΕΝΟ



Θέλει ΚΑΤ' ΕΛΑΧΙΣΤΟ τμήματα ανά Τάξη: (Παραδείγματα..)
1. Α4+Β4+Γ3==>12ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ, 11ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ==>ΟΡΓ/ ΚΕΝΟ ΠΕ04.05 Γεωλόγου

2. Α3+Β4+Γ5==>11ΩΡΕΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑ, 12ΩΡΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ==>ΟΡΓ. ΚΕΝΟ ΠΕ04.04 Βιολόγου (ή Φυσιογνώστη πράγμα ΣΗΜΕΡΑ σπανιότατο)

3. Α*+Β6+Γ6==>12ΩΡΕΣ ΧΗΜΕΙΑ ==>ΟΡΓ. ΚΕΝΟ ΠΕ04.02 Χημικού <==>
    <==> Υπ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ <==>γιατί γίνονται ΚΑΙ θαύματα


Επαναλαμβάνω:(συγγνώμη για τον πλεονασμό)

Οργανικό κενό στην ειδικότητα δίνεται ΜΟΝΟ
αν ταυτόχρονα υπάρχει κενό ΚΑΙ στο σύνολο.

37
Μια μικρή ιστορική αναδρομή..

Μπαλτάς ==>https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%AC%CF%82


Τσε Κουράκης==> https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82_%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%AC%CF%82

"Όσον αφορά στο θέμα του ωραρίου εμείς λέμε πάρα πολύ καθαρά ότι ως ΣΥΡΙΖΑ θα επαναφέρουμε το ωράριο".
Αυτό είχε ξεκαθαρίσει στη Βουλή ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, ως  τομεάρχης παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Βουλευτής κατά τη διάρκεια συζήτησης πρότασης νόμου του ΣΥΡΙΖΑ για τη λειτουργία των ΑΕΙ,και υπογράμμισε τα εξής:

Α. Εκτιμούμε ότι ο λόγος που έγινε η αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών δεν είναι για λόγους καλύτερης εκπαιδευτικής λειτουργίας, αλλά για να υλοποιηθεί η μνημονιακή δέσμευση για την απόλυση 12 χιλιάδων εκπαιδευτικών.

Β. Δηλώνουμε ως ΣΥΡΙΖΑ ότι θα επαναφέρουμε όσους εκπαιδευτικούς θα έχουν απολυθεί στο διάστημα αυτό και εξαιτίας αυτού του μέτρου και όσοι έχουν αναγκαστικά παραιτηθεί ή μετατεθεί. Θεωρούμε ότι είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε καθώς η αύξηση του ωραρίου και μάλιστα η αύξηση σε 25 μαθητές ανά τάξη θα επιδεινώσει ακόμη περισσότερο το πρόβλημα.
https://www.esos.gr/arthra/36778/desmeysi-gia-epanafora-toy-orarioy-ton-kathigiton


Φίλης ==> https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%A6%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82
Άρνηση Γενοκτονίας των Ποντίων
Στις 2 Νοεμβρίου 2015 μιλώντας στην εκπομπή Στον Ενικό του STAR με τον Νίκο Χατζηνικολάου υποστήριξε ότι «δεν υπήρξε γενοκτονία των Ποντίων, σύμφωνα με την αυστηρά επιστημονική έννοια του όρου, αλλά αιματηρή εθνοκάθαρση».[6] Αυτή η άποψη του προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση των ποντιακών οργανώσεων, των κομμάτων της αντιπολίτευσης και του ετέρου κυβερνητικού κόμματος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, οι οποίοι ζήτησαν την αποπομπή του Νίκου Φίλη από την κυβέρνηση. Αντιδράσεις υπήρξαν και από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρο Τριανταφυλλίδη[7] και Γιάννη Μιχελογιαννάκη.[8] Παράλληλα, πλήθος πολιτικών, Ποντίων καλλιτεχνών και πολιτών χαρακτήρισαν τον υπουργό ανιστόρητο.[9][10][11][12][13][14] Αντιθέτως, οι δηλώσεις του αντιμετωπίστηκαν θετικά από τα τουρκικά ΜΜΕ.[15]


Γαβρόγλου ==> https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82_%CE%93%CE%B1%CE%B2%CF%81%CF%8C%CE%B3%CE%BB%CE%BF%CF%85

38
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 30, 2020, 01:12:32 πμ »
Γεια σας συνάδελφοι.

Σημασία έχει το uploading και όχι ΜΟΝΟ το downloading της σύνδεσής μας..

Έτσι, αν έχουμε 4G κινητό, μπορούμε να χρησιμοποιούμε ΚΑΙ το δίκτυο δεδομένων κινητής ==>
θα αυξηθεί ο ρυθμός uploading και η ποιότητα της συνάντησης.

Υπενθυμίζω...

https://www.sch.gr/ananeothike-lista-gia-tin-prosvasi-choris-chreosi-dedomenon-zero-rating-apo-kinita-diktya-stis-psifiakes-platformes-pou-chrisimopoiei-to-ypourgeio-paideias-kai-thriskevmaton-gia-tin-eks-apostaseos/

τη λίστα με τις ιστοσελίδες χωρίς χρέωση δεδομένων (zero-rating) από κινητά δίκτυα, στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία.

39
Σχολική ζώνη / Απ: Μάθημα με webex
« στις: Νοέμβριος 13, 2020, 06:07:39 μμ »
Θέλω να αγοράσω μια γραφίδα γιατί είναι δύσκολο μόνο στο μιλητό το μάθημα.
Επειδή είμαι λίγο άσχετος, χρησιμοποιεί κάποιος κάτι σχετικό; Καμιά πρόταση;

Μπορώ να διαθέσω ένα λογικό ποσό, λίγο παραπάνω από πενηντάρικο ας πούμε.


lvc
Είχα πάρει πέρυσι την wacom one medium, γύρω στα 80. Με έχει βολέψει πολύ.
Η αντίστοιχη small είναι γύρω στα 50 αλλά είναι αρκετά μικρή...

Καλησπέρα σε όλους.

Απαντώ στο μέλος "lvc" συμφωνόντας με το μέλος "λιθοσφαιριστής".

Από https://www.pde.gr/index.php?topic=35425.msg1058045#msg1058045
η σχετική εμπειρία μου.


Συνεχίζω να επιμένω στις wacom. Είχα γνωρίσει τη χρήση τους από 1998
(wacom intuos Α4 plus USB =240.000 δρχ,
την είχα πουλήσει σε Πολιτικό Μηχανικό
για AUTOCAD).

https://www.wacom.com/en-ph/support?guideTitle=What-is-the-latest-driver-for-the-Intuos-(GD)-tablets%3F&guideId=010-381

Επίσης πλού χρήσιμα

1. https://www.youtube.com/watch?v=EdXB8p2R_BM

2. https://www.youtube.com/watch?v=8DKxWebFGcE

Καλό ΣΚ σε όλους.

40
Σχολική ζώνη / Απ: WebEx
« στις: Νοέμβριος 12, 2020, 09:02:05 πμ »
Καλημέρα άπό το Β.Α. Αιγαίο.

Σίγουρα πάρα πολλλλλλλές ευχαριστίες προς το  ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας.

Από https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/2032
θα ενημερωνόμαστε για νέες εκδόσεις του οδηγού.

Κάντε κλικ εδώ ==> https://blogs.sch.gr/pekesde/files/2020/11/%CE%9C%CE%B9%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-Webex-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-3-%CE%A0%CE%95%CE%9A%CE%95%CE%A3-%CE%94%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82.pdf
(για να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα/διανείμετε)
σε όποιους θεωρείτε ότι είναι χρήσιμο.
Έκδοση 3, 11/11/2020 (εχθές)
.

Συγγραφή οδηγού: Τσακαλογιάννη Γεωργία, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 – Τεχνική υπεύθυνη στο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας

Μετά από αιτήματα εκπαιδευτικών που είχαν δυσκολία με το περιβάλλον της εφαρμογής Cisco Webex Meetings (λόγω της  διεπαφής το μόνο στην αγγλική γλώσσα), δημιουργήσαμε αυτόν τον μικρό οδηγό, για την διευκόλυνση στο έργο τους στις περιπτώσεις που χρειάζεται η Σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.

Είσοδος στην υπηρεσία/εφαρμογή και έναρξη/είσοδος σε τηλεδιάσκεψη (Webex Meetings)
Έλεγχος ήχου και βίντεο του Η/Υ – συσκευών
Παραχώρηση / Αφαίρεση δικαιωμάτων στους συμμετέχοντες
Διαμοιρασμός – προβολή αρχείων, επιφάνειας εργασίας, χρήσης ασπροπίνακα
Αποστολή αρχείων σε συμμετέχοντες
Δωμάτια – (Συν) Εργασίας σε ομάδες
Ψηφοφορίες (Polling) – Κουίζ
Αποθήκευση περιεχομένου συνομιλίας (Chat)


Επίσης δημόσια ευχαριστώ προσωπικά το ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Lasid.

41
Αναπληρωτές / Απ: Β φάση αναπληρωτών Β/θμιας 20-21
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2020, 07:36:23 πμ »
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αιρετούς της ββθμια ακόμα μια φορά η ενημέρωση που έχουμε προκύπτει από τη αθμια! Ο Κορδής είναι ο μόνος που κάτι πάει να κάνει αλλά και εκεί μας δουλεύει λέει τα κενά δεν έχουν οριστικοποιηθεί οπότε δεν θα τα πούμε... Όμως δεν θυμάμαι στα τόσα χρόνια να έχουμε ενημέρωση για τα κενά!

Προτείνω να ψηφίζουμε συνέχεια τους ίδιους.. ακόμα και αν είναι συνταξιούχοι..
ή ακόμη καλυτερα να μην ψηφίζουμε ποτέ αλλά να παραχωρεί καθήκοντα στον επόμενο αρεστό του
ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ανακηρυσσόμενος ΕΠΙΤΙΜΟΣ.

42
Βεβαιότατα για τα λογισμικά.

Μετά την κατάργηση του ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΤΡΙΩΡΟΥ των ΥΣΕΦΕ αρκετοί "ΓΕΝΝΑΙΟΙ" συνάδελφοι πραγματοποιούν εργαστηριακές ασκήσεις σε υποτυπώδη εργαστήρια με στοιχειώδη υλικά.

1. Ποιός ΥΣΕΦΕ είναι ΠΑΡΩΝ ώστε να αναληφθεί/καλυφθεί/αντιμετωπιστεί ευθύνη σε περίπτωση μη αναμενόμενη;;; (στραβή)
2. Τηρούνται τα βιβλία εργαστηρίου;;;
3. Τα υλικά έχουν ελεγχθεί και είναι αξιόπιστα/ασφαλή και αποστειρωμένα;;
4. Τηρείται η απαλλαγή από κάθε εξωδιδακτική εργασία για τους ΥΣΕΦΕ;; (πλην εφημερίας.)

Ειδικά τώρα λόγω της πανδημίας καταλήγω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε προσομοιώσεις φαινομένων μέσω αρχείων flash ή html5.

Αξιοποιώ το irfanView - από το 1996{ήχο/εικόνα/video} - για αρχεία swf (Flash/Shockwave) ή video/images/sounds/music.
https://www.irfanview.com/main_what_is_engl.htm
Επίσης τα αρχεία html/html5 ανοίγουν με φυλλομετρητές.

Δουλεύω ΚΑΙ εκτός διαδικτύου (ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ) έχοντας τα σχετικά αρχεία σε μαγνητικό μέσο.

Σελίδες: 12345 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159555
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 297
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.