Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - loulou

Σελίδες: 1234 ... 29
15
Σχολική ζώνη / Απ: πρακτικά συλλόγου διδασκόντων
« στις: Νοέμβριος 18, 2023, 03:08:07 μμ »
Σ ευχαριστώ για την απάντηση. Υπάρχει κάποιο πρότυπο για τη σύνταξη των αποφάσεων του συλλόγου; έχω βρει μόνο για τις πράξεις ανάληψης υπηρεσίας.
Ο συγκεκριμένος διευθυντής έχει ξαναζητήσει να γραφτεί το πρακτικό με δική του διατύπωση που πάλι λάθος ήταν, μόνο κ μόνο για να για να γίνει αναφορά στον ίδιο!
Σίγουρα το θέμα είναι η ουσία κ η νομιμότητα της απόφασης, αλλά δεν μπορεί να γράφονται κ κείμενα με τόσο κραυγαλέα συντακτικά λάθη!

 


 Έπεσες στην περίπτωση. Γενικά, αν έχεις ως πρότυπο το περσινό πρακτικό, προσέχεις μήπως έχει αλλάξει ο νόμος ή υπάρχει κάποια νεότερη εγκύκλιος, γιατί από αντιγραφή σε αντιγραφή κάθε χρόνο, κρατάμε νόμους από το '60.

16
Ναι εγώ από τους πρώτους μήνες διορισμού. Μας είχε πει τότε η σύμβουλος κάτι που μου έμεινε: "Η υπηρεσία είναι μεγάλη, φροντίστε να περάσετε από διάφορες θέσεις ή να κάνετε διαφορετικά πράγματα" Εγώ κάθε 3 χρόνια προσπαθώ να άλλάζω πόστο (αποσπαση στο εξωτερικό, γραφείο, σδε).

17
Στη διεύθυνση. Στην αίτηση γράφεις και την αιτία που το ζητάς. π.χ. στα σδε πρέπει να φαίνεται αν έχεις ή δεν εχεις προυπηρεσία εκεί.

18
Σχολική ζώνη / Απ: Περικοπή ωρών για την κάλυψη κενών
« στις: Οκτώβριος 10, 2023, 12:10:32 μμ »
Αν τηρειται το ωράριό σου στο πρόγραμμα, δε βλέπω κάτι παράνομο. Το έχω κάνει και γω. Είναι φόρτος να μπαίνεις σε τόσα πολλά τμήματα αλλα και διαφορετικά αντικείμςνα αλλά θα είναι για λίγο καιρό.

19
Αποσπάσεις / Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« στις: Αύγουστος 20, 2023, 05:29:12 μμ »
Όπως φαινεται με μια απλη περιήγηση στις δδε ανα την ελλαδα ακολουθειται διαφορετικη μεθοδολογια τόσο σε σχεση με τις οργανικες/λειτουργικες τοποθετησεις, όσο και με ένα σωρό άλλα ζητήματα.
Οποτε μπορω να παραθεσω την εμπειρια μου μόνο από το πυσδε που υπηρετω (+ από άλλα  2 πυσδε με βαση αυτά που ειδα αναρτημενα στις ιστοσελίδες τους) σε σχεση με τα παρακατω:Στο πυσδε της περιοχης μου το Υ.Σ- αυτές τις μερες- κατάρτισε τον πινακα λειτουργικων κενων. Ως προς τα δυο συστεγαζομενα γυμνασια της πρωτευουσας της δδε σε οποιον  κλαδο/ειδικοτητα  εμφανιζόταν πλεονασμα αυτό καταγραφονταν στον πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, ασχέτως εάν υπηρχε ελλειμμα στο ετερο συστεγαζομενο γυμνασιο δηλ το ΥΣ δεν «εκλεινε» το ελλειμμα του δευτερου συστεγαζομενου με το πλεονασμα του πρωτου και δεν θα  μπορουσε να κανει κι αλλιως εφοσον στην παρ 7 του αρ 14 πδ 50/96 λεει ότι

« Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους  σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω  σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους»

δηλ στο εν λογω πδ αναφερεται ότι οι λειτουργικα υπεραριθμοι εκπκοι θα κανουν δηλωση προτιμησης και θα διατεθουν σε συνδυασμο με τα μορια τους. Επομένως το συμβουλιο οφειλει πρωτα να ελεγξει τη δηλωση τοποθετησης του εκπκου που πλεονάζει σε ένα από τα δυο συστεγαζομενα και εάν και εφοσον δηλωνει (ο συγκεκριμενος εκπκος) οτι επιθυμει να συμπληρωσει στο συστεγαζομενο, τοτε με βαση την προαναφερομενη 85980 εχει προτεραιοτητα συμπλήρωσης στο συστεγαζομενο ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΚΟΣ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ίδιο κενό και τυχαινει να εχει περισσοτερα μορια. ΑΡΑ το ΥΣ πρωτα τσεκαρει τις δηλωσεις των εκπκων και μετα εφαρμοζει την 85980. Ειδαλλως θα καταπατουσε το δικαιωμα του εκπκου να επιλεγει σχολεια. Στο παραδειγμα που προανεφερα εάν ο εκπκος του συστεγαζομενου ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΑΖΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ (ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η 85980.
Άρα το ΥΣ επικαλειται την 85980  για να δωσει προτεραιότητα στον εκπκο του συστεγαζομενου εναντι ενός εκπκου ΜΗ συστεγαζόμενου και ασφαλως δεν την επικαλειται για να εγκλωβιζει τους εκπκους των συστεγαζομενων όταν αυτοί δε συμφωνουν σε αυτό.
Επίσης η 85980 υπαρχει ως πεπλο προστασιας του εκπκου στο να τοποθετησει το ΥΣ αναγκαστικα (δηλ χωρις αίτηση του)τον εκπαιδευτικο  σε μη ομορα σχολεια, όταν υπαρχουν κενα στην ομαδα σχοελιων του εκπκου ή σε ομορη ομαδα.
ΟΠΟΤΕ στον πινακα λειτουργικων κενων το ΥΣ οφειλει να μην κλεινει τα ελλειμματα των συστεγαζομενων με τα πλεονασματα των ετερων σχολειων πριν παραλαβει και τσεκαρει τις προτιμησεις των εκπκων.
 Το ιδιο με αυτά που περιεγραψα βλεπω να γινεται στις παρακατω δδε με βαση αυτά που εχουν αναρτησει τις ιστοσελιδες τους:

Συγκεκριμενα στην ημαθια το εσπερινο γυμανσιο βερ + 4ο γυμν είναι συσταεγαζομενα
http://www.veriorama.com/company_item.php?id=697#

Αν δουμε τον πινακα με τα λειτουργικα της 4/8/23

https://dideimathias.gr/index.php/en/2022-12-02-06-39-21/anakoinopoiese-anakoinose-leitourgika-yper-mon-ekp-kon-delose-schol-monadon-apo-ekp-kous-leitourgika-yperarithmous-pou-anekoun-se-eidike-kategoria-ste-diathese-pysde-pou-aitountai-apospase-entos-kai-apo-allo-pysde-pou-aitountai-symplerose-orariou
(αρχειο zip)
παρατηρουμε ότι στους πε03 εσπερινου υπαρχει +14 και στο 4 γυμν -12 . Αρα δεν εσπευσαν να το κλεισουν και καλα εκαναν.
Στις διαθέσεις της 9/8 υπαρχει διαθεση πε03 από εσπερινο στο 4ο ΓΥΜΝ, προφανως κατοπιν δηλωσης  του εκπκου (ΌΜΩΣ ακομα και αν δεν εκανε δηλωση για κανενα σχολειο θα τον εβαζαν αυτοδικαια στο συστεγαζομενο). ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ τοτε θα πηγαινε σε αυτό  εαν βεβαια ΕΙΧΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ.

Ομοιως και στην πρεβεζα

Εκει υπαρχουν συστεγαζομενα: 2o+3o γυμνασιο και εσπερινο γυμνασιο+εσπερινο ΓΕΛ.
https://keaprogram.gr/pubnr/MySchool?district=%CE%94%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%98%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%97%20%CE%94.%CE%95.%20%CE%A0%CE%A1%CE%95%CE%92%CE%95%CE%96%CE%91%CE%A3

Παρατηρωντας τον πινακα με τα λειτουργικα κενα της 9/8/23 βλεπουμε στο πε80
https://drive.google.com/file/d/1WrC-miDJ9R62Nx1DVYtruC0fYeec_0Fh/view?pli=1

2ο Γ= +3
3ο Γ= -3
Οι φετινες λειτουργικες τοποθετησεις δεν εχουν ανακοινωθει, οποτε κοιτωντας τον περσινο πινακα λειτουργικων τοποθετησεων, παρατηρουμε ότι η οργανικα ανηκουσα του 2ου γυμν διατεθηκε στο συστεγαζομενο 3ο γυμν, όπως λογικα θα γινει και φετος.
Ομοιως βλεπουμε στους πε03 του εσπερ Γυμνασιου πλεονασμα +10 και ταυτοχορνα στο εσπερινο ΓΕΛ -18 (δηλ το πυσδε δεν εκλεισε το ελλειμμα με το πλεονασμα του συστεγαζόμενου). Προφανως σε λιγες μερες θα γινει η καλυψη του ελλείμματος από το πλεονασμα του συστεγαζομενου ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ/αποΔΕΧΤΕΙ Ο ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΕΚΠΚΟΣ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ να πω δηλ είναι ότι η σειρα που ακολουθειται στα παραπανω πυσδε είναι ότι αρχικα αναρτουν τα κενα/πλεονασματα των συστεγαζομενων ως εχουν δηλ χωρις να «σκεπαζουν» τα ελλειμματα του ενός με τα πλεονασματα του αλλου, επειτα ελεγχουν/τσεκαρουν τις δηλωσεις των εκπκων και μετά τα «σκεπαζουν» ή όχι.
ΑΡΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΑ (τουλαχιστον σε αυτες τις δδε που εχω εικονα) και οχι το αντιστροφο.


Το ζητημα είναι ότι σε μερικες διευθυνσεις δεν τηρειται η σωστη σειρα που προβλεπεται από την 137644/ε1 δηλ πρεπει πρωτα να κλεισουν το ωραριο τους ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΠΧ 4 Ή 6 Ή 8 ΩΡΕΣ του Υ.Ω, ειτε εχουν ακάλυπτες 12 και πλέον  ωρες και στη συνεχεια να τοποθετηθουν οι αιτουντες αποσπαση εαν και εφοσον βεβαια υπαρχουν ακαλυπτα κενα , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΔΗΛ να βαζουν τους αιτουντες αποσπαση ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ δηλ 12+ ωρων και ότι (κι αν) περισσεψει να τα δινουν για συμπληρωση ωραριου
συμφωνα με την 137644/ε1 που ειναι η βασικη εγκυκλιος που ακολουθειται απο τα πυσδε (βλ διαυγεια στα "εχοντας υποψη" αποφασεων τοποθετησης των πυσδε ανα την ελλαδα-τουλαχιστον σε αυτο υπαρχει "ιδια γραμμη") στις λειτουργικες τοποθετησεις πρωτα πρεπει να γινουν οι συμπληρωσεις στα κοντινα ομορα σχολεια και μετα οι αποσπασεις και οχι το αντιστροφο
Η αληθεια είναι ότι το ζητημα των αποσπασεων συνολικα δεν είναι καθορισμενο με πληροτητα στη νομοθεσια.
Όμως γινονται βηματα ως προς τον τυπικο καθορισμο της διαδικασιας των αποσπασεων. Για παραδειγμα στο εθνικο μητρωο διοικητικων διαδικασιων του gov GR βλεπουμε ότι εχουν μπει πλαισια στο ζητημα των αποσπασεων εντος πυσδε
https://mitos.gov.gr/index.php/%CE%94%CE%94:%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%83%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%85_%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D_%CE%94%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82_%CE%95%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%83%CE%B5_%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%85_%CE%A0%CE%A5%CE%A3%CE%94%CE%95
Συγκεκριμενα οι αποσπασεις εντος πυσδε πατανε πανω στο
Αρ 14 παρ 14 του 1566
«Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός πλεονάζει εξ ολοκλήρου μπορεί να αποσπασθεί σε άλλο σχολείο του ίδιου νομού ή νομαρχιακού διαμερίσματος, με απόφαση του νομάρχη (πλεον του ΔΔΕ), ύστερα από πρόταση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου»
και σε συνδυασμο με το καθηκοντολογιο των ΔΔΕ αρ 5  παρ 8 της 170405/ΓΓ1-2021 .
Αυτές οι διαταξεις συμπεριλαμβανονται (ή τουλαχιστον πρεπει) στα εχοντας  υποψη των αποφασεων της εκαστοτε ΔΔΕ οσον αφορά στις αποσπασεις εντος πυσδε.

Ευχαριστούμε. Θα το ψάξω λίγο περισσότερο φέτος.

Η δική μου διεύθυνση ΔΕΝ βγάζει ποτέ λειτουργικά κενά για διαθέσεις ούτε κάποιο κατάλογο με τους λειτουργικά υπεράριθμους κτλ. Τόσα χρόνια ξέρω ότι κάπου υπάρχει και αν πάρεις τηλέφωνο στη διεύθυνση θα σου πούνε.

Όλες οι αιτήσεις που γίνονται ακόμα και των νεοδιόριστων (εκτός από αυτές των οριστικών τοποθετήσεων και βελτιώσεων το Σεπτέμβρη ) έχουν την εξής μορφή:

"Με δεδομένο ότι τα λειτουργικά κενά κατά το διάστημα που ακολουθεί μέχρι και την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία, παρουσιάζουν συνεχείς μεταβολές θα πρέπει όλα τα σχολεία να θεωρούνται κενά"

20
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αύγουστος 17, 2023, 08:11:17 μμ »
Έχει και άλλες κατηγορίες στην πρόσκληση...προγράμματα γενικά, δεν θυμάμαι πώς ήταν διατυπωμένο...

21
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2023
« στις: Αύγουστος 16, 2023, 09:43:10 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλους τους συναδέρφους και τις συναδέρφισσες.

22
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αύγουστος 16, 2023, 09:41:50 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Εγώ ήμουν ο συντονιστής δράσης αλλά αμφιβάλλω αν ο διευθυντής έχει βγάλει ποτέ τέτοια βεβαίωση.


23
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αιτήσεις για Πειραματικά
« στις: Αύγουστος 16, 2023, 03:32:09 μμ »
Στην πρόκληση για απόσπαση στα πειραματικά/πρότυπα (το ίδιο έχω δει και στις θέσεις με θητεία) γράφει:

"συμμετοχή σε δράσεις κοινού ενδιαφέροντος ολιγομελούς ομάδας εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, εφόσον οδηγεί σε υλοποίηση δράσεων: 0,50 μονάδες ανά δράση βάσει βεβαίωσης και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο."

Τι βεβαίωση από που τη ζητάμε; από το διευθυντή της σχολικής μονάδας;

24
Κοίτα που τους βάζει τους  παράνομους μετανάστες η Βρετανία...Πως θα ζήσουν χωρίς δουλεια όταν ο ντόπιος πληθυσμός υποφέρει...?
Ξεχνάς ότι και αυτό έφερε το 41τακατο... ;D

https://www.youtube.com/watch?v=9C9wJyIze6M

Δεν καταλαβαίνω γιατί το παραθέτετε (ή μάλλον καταλαβαίνω). Ούτε και οι Βρετανοί είναι ιδιαίτερα περήφανοι για αυτή την εικόνα (βλ. Guardian), ούτε για τις παράκτιες φυλακές που ετοιμάζουν στη Ρουάντα.

25
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Αύγουστος 03, 2023, 01:39:12 μμ »
Τι κοροϊδία. Άργησαν οι πρώτες επειδή επανεξετάζονταν από τον "νέο" οι αποσπασεις στα πανεπιστήμια αρχές Ιουλίου@#*!

Μήπως έπονται και άλλες...?

26
σχετικά με τις παράλληλες αιτήσεις για απόσπαση, η δευτεροβάθμια επέμενε ότι δεν τίθεται ζήτημα αποκλεισμού (αλλά τελικά υπήρχε!).
Σχετικά με την ένσταση: προφανώς δεν έχει και καμία σημασία, αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να αιτιολογήσουν την απόρριψή της; Δηλαδή, όχι απλώς δεν έλαβα καμία επιστολή/μέηλ που να αιτιολογεί την απόρριψη, αλλά δεν ενημερώθηκα καν για την ίδια την απορριπτική απόφαση (πέραν της ανάρτησης του οριστικού πίνακα).
Είναι υποχρεωμένοι να αιτιολογήσουν/ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους;
Ευχαριστώ

Και εγώ έχω κάνει ένσταση για τη μοριοδότηση αλλά δεν έχω λάβει κάποιο email, όπως γράφει η προκήρυξη.

27
Δεν έχει δει προσωπικά καμία πρόσκληση επιμόρφωσης στ ΤΠΕ Α Επιπέδου τα τελευταία χρόνια. Χωρίς να έχω παρακολουθήσει κάποια επιμόρωση και χωρίς κανένα πιστοποιητικό, έδωσα εξετάσεις σε πέρισυ με αυτή την πρόσκληση


https://e-pimorfosi.cti.gr/anakoinoseis/45-pistopoiisi/478-ypovoli-aitisewn-a-epipedou

28
Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας...ευχομαι να πάρετε την αποσπαση που επιθυμείτε. ( τι στο καλό με αυτή την αίτηση🥺)

Σελίδες: 1234 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.