Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexhs_27

Σελίδες: 1234 ... 19
17
Το να κάνεις lockdown ειδικά όταν πρώτα έχει πάρει φωτιά το σπίτι του γείτονα είναι εύκολη επιλογή. Το να καταφεύγεις μετά από 6 μήνες στην ίδια επιλογή, είναι παραδοχή αποτυχίας.

Αυτήν την "εύκολη επιλογή" που λες την έκαναν ελάχιστες χώρες παρόλο που όλες μπορούσαν να παραδειγματιστούν όπως κι εμείς από την Ιταλία. Γι' αυτό τους πήρε και τους σήκωσε την άνοιξη. Οι περισσότερες προσπάθησαν να αποφύγουν το lock down και το εφάρμοσαν όταν πια ήταν αργά. Άλλες για να μην καταστρέψουν την οικονομία άλλες θεωρώντας αρχικά την ανοσία της αγέλης καλύτερη επιλογή. Τελικά και τεράστια ύφεση είχαν( παρόμοια με τη δική μας) και χιλιάδες νεκρούς.

Lock Down εφαρμόζουν τώρα η μία μετά την άλλη οι ευρωπαικές χώρες. Από αυτό το γεγονός και μόνο μπορούμε να καταλάβουμε αν είναι παραδοχή αποτυχίας και αν είναι ρεαλιστικό να το αποφύγουμε μόνο εμείς.

18
Οποιος ενδιαφέρεται να καταλάβει γιατί το θέμα μας αφορά και δεν είναι απλώς μια δολοφονία καποιου "ξένου καθηγητή"
ας διαβάσει το παρακάτω κείμενο της Σώτης Τριανταφύλλου που δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ. Μπορεί να διαπιστώσει το  πως έχει επηρεαστεί η διδασκαλία μαθημάτων όπως η ιστορία, η πολιτική αγωγή, η γυμναστική και η σεξουαλική αγωγή στα γαλλικά σχολεία λόγω του φόβου των δασκάλων και του αυτοπεριορισμού που αυτός δημιουργεί.


                Γαλλικό σχολείο και Ισλάμ

Στη Γαλλία, τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, απελευθερώθηκε ο δημόσιος λόγος. Κανείς δεν ξέρει αν αυτή η αιφνίδια ρήξη της πολυετούς σιωπής θα διαρκέσει και τι αντίκτυπο θα έχει στο εσωτερικό και στις διεθνείς σχέσεις. Πάντως, φαίνεται να συμφωνούμε όλοι, σχεδόν όλοι, ότι στην Ευρώπη το κοινωνικό σώμα και οι θεσμοί διαβρώνονται όλο και βαθύτερα από την ισλαμική στρατηγική. Οι παρεμβάσεις των ισλαμιστών γονέων στο σχολείο, η εξαίρεση των παιδιών τους από τους κανονισμούς, ο εκφοβισμός του διδακτικού προσωπικού είναι μέρος της τακτικής για τη μετατροπή του λαϊκού, δημόσιου σχολείου σε κάτι που να μοιάζει με κορανικό. Την ιδέα αυτή μοιράζονται πολλοί φιλήσυχοι μουσουλμάνοι, οι οποίοι θα ήθελαν να προστατεύονται τα παιδιά τους από «την εισβολή και την πολιτιστική αλλοτρίωση» ώστε να αναπτύσσεται «η μουσουλμανική τους προσωπικότητα», όπως υπαγορεύει η Ισλαμική Οργάνωση για την Παιδεία, τις Επιστήμες και τον Πολιτισμό (Isesco). Με λίγα λόγια, μέχρι σήμερα ζητούσαν από τη Γαλλία να εφαρμόζει την πολιτική των χωρών από τις οποίες προέρχονται: αντί να εντάσσονται στη γαλλική κοινωνία καλούσαν τη γαλλική κοινωνία να ενταχθεί στο ισλάμ. Η κυβέρνηση Μακρόν-Καστέξ υποσχέθηκε να τερματίσει αυτή τη διεκδίκηση –θα δούμε.

Προς το παρόν, η κατάσταση έχει ως εξής: στο μάθημα της ιστορίας, οι καθηγητές αντιμετωπίζουν ανυπακοή και φασαρίες μέσα και έξω από την τάξη, κυρίως όταν διδάσκουν περί της Ευρώπης του Καρλομάγνου, γέννησης του Ισλάμ, Σταυροφοριών, άλωσης της Κωνσταντινούπολης, αποικιοκρατίας και τα τοιαύτα. Στο μάθημα της πολιτικής αγωγής, περιορίζονται σε γενικότητες προκειμένου να μη θίξουν τα πολιτικά και θρησκευτικά ήθη των μουσουλμάνων μαθητών, γονέων και ιμάμηδων (οι οποίοι ενημερώνονται με το νι και με το σίγμα για όλα όσα ακούγονται στις σχολικές τάξεις μέσω μαγνητοφωνήσεων με κινητά). Στα αθλήματα και στη γυμναστική το επίμονο αίτημα είναι να μη συνυπάρχουν τα αγόρια με τα κορίτσια: πολλοί αριστεροί δήμοι έχουν διαφορετικά ωράρια για τα κορίτσια των μουσουλμανικών οικογενειών στις πισίνες. Στο μάθημα της βιολογίας και των επιστημών, οι καθηγητές δεν τολμούν να παρουσιάσουν την ιστορία της εξέλιξης του ανθρώπου και του Μπινγκ Μπανγκ. Στο μάθημα της σεξουαλικής αγωγής η αίθουσα αδειάζει: όταν τα παιδιά των μουσουλμάνων μένουν στην τάξη κλείνουν επιδεικτικά τα αυτιά τους. Το μάθημα της ιστορίας της τέχνης βάλλεται επίσης εξαιτίας της «γυμνότητας» στη ζωγραφική και στη γλυπτική. Και παρότι η μαντίλα απαγορεύεται στο σχολείο, τα κορίτσια έρχονται ως την πύλη κουκουλωμένα και ύστερα καλύπτουν το κεφάλι με τουρμπάνι το οποίο ελάχιστα διαφέρει από τη μαντίλα. Το ζήτημα εμφανίζεται ως ενδυματολογικό. Τέλος, υπάρχει πίεση για τρόφιμα χαλάλ στις καντίνες και, προσφάτως, για την εισαγωγή του μαθήματος της αραβικής γλώσσας, άρα και την πρόσληψη περισσότερων μουσουλμάνων καθηγητών.

Μπροστά σε όλα τούτα οι καθηγητές ήταν –είναι– μόνοι. Το σύστημα τούς ζητούσε να αυτολογοκρίνονται, να αποφεύγουν τις διαμάχες και να μην πηγαίνουν κόντρα στο ρεύμα. Πολύ πριν από τους τελευταίους αποκεφαλισμούς, ένας καθηγητής στη Μυλούζ τιμωρήθηκε με τέσσερις μήνες διαθεσιμότητα επειδή μίλησε ευνοϊκά για το Charlie Hebdo· ένας άλλος επειδή διάβασε μια σελίδα από τη Βίβλο. Η αυτολογοκρισία δεν επαρκεί: μουσουλμάνοι γονείς διαμαρτύρονται επειδή οι καθηγήτριες φορούν φούστα ή επειδή επιπλήττουν τα παιδιά τους· η επίπληξη θεωρείται αντιμουσουλμανική συμπεριφορά. Γενικά, οι ισλαμικές οικογένειες καλλιεργούν δυσπιστία έναντι του σχολείου, το οποίο, κατά τη γνώμη τους, επιβάλλει βιαίως η γαλλική δημοκρατία.

Τις τελευταίες εβδομάδες πολλοί καθηγητές ομολόγησαν ότι έχουν δεχτεί απειλές κι ότι κάθε μέρα φοβούνται μήπως ξεστομίσουν κάτι που θα προσβάλει τους μουσουλμάνους. Όμως, ήδη το 2018, σε δημοσκόπηση του ifop, 38% από τους 650 ερωτηθέντες καθηγητές είχαν δηλώσει ότι δέχονται πιέσεις από γονείς και ιμάμηδες. Κανείς δεν τους έδωσε σημασία.

Το πρόβλημα δεν είναι η τρομοκρατία που όσο κι αν επεκταθεί θα έχει λιγοστά θύματα· ούτε πρέπει να παγιδευτούμε σε επιμέρους ζητήματα όπως η ελευθερία του λόγου ή της βλασφημίας. Το πρόβλημα είναι ότι, από το 1995 τουλάχιστον, όταν ο Αλγερινός Χαλέντ Κελκάλ δολοφόνησε ένα μετριοπαθή ιμάμη και τοποθέτησε βόμβες στον προαστιακό σκοτώνοντας οκτώ άτομα, ακόμα και οι μουσουλμάνοι που διαφωνούν με την τρομοκρατία, διαφωνούν ταυτοχρόνως με τους γαλλικούς νόμους: προβάλλουν ένα διαρκές «ναι με αλλά» που χαρακτηρίζει επίσης μεγάλο μέρος της αριστεράς. Όταν η αστυνομία πυροβόλησε και σκότωσε τον Χαλέντ Καλκάλ, η κοινή γνώμη έριξε το φταίξιμο στην αστυνομία. Κι όμως, αν δει κανείς το βίντεο, ο Καλκάλ κρατούσε όπλο μέχρι το τέλος.

Δεν είναι μόνο η σύμπλευση της αριστεράς με το ισλάμ που έχει κάνει το σχολείο τόσο εύθραυστο· είναι η υποβάθμιση του νομικού πολιτισμού και η διεστραμμένη πρόσληψη του κράτους δικαίου. Πολλοί καθηγητές σιωπούν διότι απλούστατα έχουν αποδεχθεί τον ισλαμικό εξαιρετισμό· φρονούν ότι οφείλουμε στους μουσουλμάνους ειδική μεταχείριση. Αντιμετωπίζουν το ισλάμ ως «διαφορά» και «πολυμορφία»· όχι ως δυστοπική, σεχταριστική, ολοκληρωτική ιδεολογία που εχθρεύεται τη μόρφωση και την ξεριζώνει όπου έχει την ευκαιρία και τα μέσα. Toν τελευταίο μήνα οι τζιχαντιστές έκλεισαν όλα τα σχολεία στην περιοχή Μόπτι του Μάλι: 750.000 παιδιά έμειναν χωρίς σχολείο.

Στη Γαλλία με τα 2.200 τζαμιών –ο αριθμός τους δεν είναι ακριβής· υπάρχουν πολλά μη δηλωμένα– τους χιλιάδες ιμάμηδες που δεν μιλούν γαλλικά και κηρύσσουν το μίσος, καθώς και το απροσδιόριστο πλήθος νεοφερμένων μεταναστών που βρίσκουν καταφύγιο στις ισλαμικές κοινότητες και στις συμμορίες, ο ρόλος του σχολείου αντί να ενισχυθεί έχει συρρικνωθεί. Οι διοικήσεις είναι συνυπεύθυνες: παρά τις επαναλαμβανόμενες εκθέσεις, προειδοποιήσεις, μαρτυρίες για τον εξισλαμισμό των συνοικιών και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων όλων των βαθμίδων, επέδειξαν απροθυμία, ορρωδία ή ανημπόρια. Αλλά αν δεν επιμείνουμε, έστω με τόση καθυστέρηση, στα κατάλληλα μέτρα, οι αποκεφαλισμοί θα συνεχιστούν: τις τελευταίες εβδομάδες συμφωνήσαμε και σ’ αυτή τη σκοτεινή προφητεία. Πού κρύβονταν τόσο χρόνια όλες αυτές οι φωνές της λογικής; Αναρωτιέμαι.


19
Η Κεραμεως είπε ορθά σε μια συνέντευξη ότι η κοινωνία μπορεί να μεταδψσει τον ιό κ γι αυτό την αφόρισε ένας γραφικός σόουμαν, αυτό δεν αναιρεί όμως το ότι η κυβέρνηση κάνει τεμενάδες στην Ιεραρχία.

Η μισή Ιεραρχία βράζει με την κυβέρνηση επειδή έκλεισαν τις εκκλησίες το Πάσχα. Οι περισσότεροι απ' αυτούς πιστεύουν ότι ο κορονοϊός είναι ένα τέχνασμα για να χτυπηθεί η ορθοδοξία και το λένε με διάφορα μισόλογα σε κάθε ευκαιρία. Σε πολλά σχολεία έκαναν κήρυγμα ενάντια στην κυβερνητική πολιτική για τις μάσκες την ημέρα του αγιασμού.  Όσο υπερβολή μου φαίνεται ότι η κυβέρνηση βρήκε ευκαιρία να χτυπήσει την ορθοδοξία άλλο τόσο υπερβολική μου φαίνεται η άποψη ότι η Κεραμέως είναι θεούσα. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.


20
Αυτό που καταντά αστείο είν' η αγωνιώδης προσπάθεια να επιρρίψεις τις κυβερνητικές ευθύνες για τα φουλαριστά σχολειά και τις συγκοινωνίες που κρέμεται ο κόσμος σαν τα τσαμπιά στους πολίτες. Μιλάμε για ξεκάθαρη πλαστογράφηση ευθυνών λεβέντη μου.

Ίσα ίσα εγώ αναγνωρίζω ότι υπάρχει κρατική ευθύνη και μίλησα και συγκεκριμένα για τις συγκοινωνίες. Άλλοι δεν αναγνωρίζουν την ύπαρξη ατομικής ευθύνης το οποίο είναι εξωφρενικό. Αν εγώ περάσω με κόκκινο και σκοτώσω κάποιον φταίει το κράτος που δεν είχε ένα αστυνομικό εκείνη τη στιγμή από πάνω μου να με σταματήσει; Αν τρέξω με 150 και πέσω πάνω σε άλλον φταίει το κράτος που δεν είχε καλύτερους δρόμους; Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα αντικοινωνικής συμπεριφοράς γύρω μας που τα βλέπουμε καθημερινά. Πολίτες που δεν τηρούν τα μέτρα συστηματικά. Πορείες, γάμοι και βαφτίσια που φιλιούνται όλοι με όλους, ποτάρες παρτάρες, μπαράκια που ανοίγουν κρυφά πίσω πόρτες σερβιτόροι με τις μύτες έξω. Όποιος δεν το βλέπει και προσπαθεί να αποδώσει την αύξηση των κρουσμάτων μόνο στον τουρισμό τις συγκοινωνίες και τα σχολεία απλά εθελοτυφλεί.

Και ειδικά στα σχολεία που σε όλο τον κόσμο έχει αποδειχτεί ότι δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης γι' αυτό και τα κρατάνε ανοιχτά ακόμη και χώρες που έχουν πολλαπλάσια κρούσματα από μας.

Όσον αφορά τον τουρισμό είχε αποδεδειγμένα μικρή συμβολή στην αύξηση των κρουσμάτων (λιγότερο από 10%) ακόμα και το καλοκαίρι. Και προφανώς μηδενική συμβολή στον απότομο διπλασιασμό των κρουσμάτων στις 20 Οκτώβρη. Εκτός αν τη χρεώσουμε και αυτή στο χειμερινό τουρισμό.

Ακόμα και αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι μέσα στις 4 καλύτερες χώρες στην Ευρώπη σε θανάτους ανά εκατομμύριο το οποίο οφείλεται κατά βάση στο έγκαιρο lock down της άνοιξης. Και μόνο από αυτό το γεγονός το να υποστηρίζει κάποιος ότι το κράτος τα έκανε όλα χάλια δεν βγάζει νόημα.


21
Μπορεί κάποιους απλώς να τους ενοχλεί να τους δίνει οδηγίες εναντίον του θρησκευτικού φανατισμού μια θεούσα υπουργός μιας κυβέρνησης που δεν τολμά να απαγορεύσει μέσα σε πανδημία να κοινωνούν από το ίδιο κουτάλι κάθε Κυριακή πρωί.

Αν θυμάμαι καλά την Κεραμέως την αφόρισε ο Αμβρόσιος μαζί με Μητσοτάκη και Χαρδαλιά όταν έκλεισαν τις εκκλησίες το Πάσχα. Καλά έκαναν και μακάρι να είχαν την τόλμη να τις έκλειναν και τώρα. Ίσως όχι και τόσο θεούσα λοιπόν.

Μπορεί επίσης να μας ενοχλεί η εργαλειοποίηση του θύματος από τον Μακρον που θυμήθηκε το αποικιοκρατικό του παρελθόν και που τον προσκυνάμε γιατί κάνει τσαμπουκάδες στον Ερντογαν.

Όταν τιμούμε κάποιον τον εργαλειοποιούμε; Ο Παύλος Φύσσας εργαλειοποιήθηκε; Θα ήταν πιο λογικό για τον Μακρόν να το προσπεράσει σαν να μην συνέβη τίποτα; Τι σχέση έχει η αποικιοκρατία με τον Τσετσένο αποκεφαλιστή; Θυμίζω ότι ο θύτης ήταν Τσετσένος. Όποιος προσπαθεί να παρακάμψει τον παράγοντα ισλαμικό εξτρεμισμό χρεώνοντας το γεγονός στην αποικιοκρατία απλά εθελοτυφλεί.

Μπορεί να μας ενοχλεί γενικώς η υποκρισία.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα.

22
"Η κυβέρνηση χτύπησε πολλά καμπανάκια κινδύνου νωρίς, επαναλαμβάνω όμως, κάποιοι δεν άκουσαν" λεει ο Κικιλιας.
Εχει δικιο ο υπουργος. Η κυβερνηση ελεγε τοσο καιρο να μη συνωστιζεται ο κοσμος στα μεσα μαζικης μεταφορας ας πουμε. Αλλα καποιοι ανευθυνοι το βιολι τους! Αντι να παρουν ταξι για να πανε στη δουλεια επαιρναν το μετρο και τα αστικα.

Είναι γνωστό πως για τα δεκάδες κρούσματα σε Δράμα, Ροδόπη, Έβρο και Γιάννενα φταίνε οι τουρίστες, ο συνωστισμός στη στάση Σύνταγμα του Μετρό και στο λεωφορείο της γραμμής 146.

Δεν λέω ότι το κράτος δεν έχει κάνει λάθη στο θέμα των συγκοινωνιών. Ότι θα έπρεπε πιο νωρίς να αποσυμφορήσει δρομολόγια και να προσθέσει λεωφορεία όπως ακούω ότι κάνει τώρα.  Το να κάνουμε όμως ότι δεν βλέπουμε τι συμβαίνει γύρω μας και ότι μια κρίσιμη μάζα πολιτών δεν τηρεί σχεδόν τίποτα γιατί "καταπιέζεται" καταντάει αστείο.

23
Ο φασισμός είναι καταδικαστέος από όπου κι αν προέρχεται. Είτε από κάποιον θρησκόληπτο εξτρεμιστή, είτε από κάποιον φασίστα ακροδεξιό είτε από κάποιο αριστερό τρομοκράτη. Το γεγονός ότι η λαλίστατη σε άλλα θέματα ΟΛΜΕ δεν έβγαλε ούτε κιχ για το θέμα δείχνει ποιοι ακριβώς είναι οι αλά καρτ ανθρωπιστές και δικαιωματιστές.

Άτομα που υποστηρίζουν ιδεολογίες στο όνομα των οποίων έγιναν αμέτρητες εκκαθαρίσεις, διώξεις  αντιφρονούντων και εκτελέσεις σε στημένες δίκες. Άνθρωποι που ακόμη και σήμερα υμνούν καθεστώτα που χαρακτήρισαν προδότες και εξόντωσαν όσους διαφώνησαν έστω και μερικώς με την απόλυτη αλήθεια τους μιλούν για δικαιώματα και ανθρωπισμό.

Αν ο Γάλλος δάσκαλος είχε αποκεφαλιστεί από κάποιον νεοναζί επειδή ανέφερε κάτι μειωτικό για τον Χίτλερ θα σιωπούσαμε; Θα λέγαμε ότι δεν έπρεπε να θίξει τις πολιτικές ευαισθησίες των νεοναζί; Ελπίζω πως όχι. Και καλά θα κάναμε. Γιατί το κάνουμε στην περίπτωση του φανατικού ισλαμιστή; Γιατί επιστρατεύουμε θρησκευτικές ευαισθησίες και ιστορικές αναφορές για να "ερμηνεύσουμε", σχετικοποιήσουμε και ενδόμυχα να δικαιολογήσουμε ένα φόνο;

Απ' ότι φαίνεται ο Γάλλος δάσκαλος δεν τηρεί τις προδιαγραφές για να γίνει αριστερό ίνδαλμα. Γι' αυτό και η σιωπή της ΟΛΜΕ.

Αυτό που δεν έχουν καταλάβει μερικοί ότι το θέμα δεν είναι αν τα σκίτσα είναι πετυχημένα ή όχι. Κι εγώ τα περισσότερα κακόγουστα και ανέμπνευστα τα βρίσκω. Δεν υπερασπίστηκε τα σκίτσα αυτά καθ' αυτά ο Γάλλος συνάδελφος. Υπερασπίστηκε το δικαίωμα να κάνεις ακόμη και κακόγουστη σάτιρα χωρίς να χάνεις το κεφάλι σου. Και αυτό το δικαίωμα έχει κατακτηθεί με πολλούς αγώνες και αίμα για να το απεμπολήσεις φοβούμενος τις θρησκευτικές ευαισθησίες του οποιουδήποτε.


25
Σαφώς αν είχαν κλείσει σύνορα η Ελλάδα δεν θα είχε τέτοιο χαλί πριν καν μπει ο χειμώνας. Κ είναι αμφίβολο το τι άφησε ο τουρισμός. κ ντροπή που υποκύψαμε στις πιέσεις των Ευρωπαίων για τα ταξίδια. Το ότι εκείνοι μπήκαν ξανά σε δεύτερο λοκνταουν δείχνει ποσο επιπόλαια χειρίστηκαν όλα τα δυτικά κράτη την κατάσταση.

Ο διπλασιασμός των κρουσμάτων από 400 σε 800 έγινε μέσα Οκτώβρη. Μήπως φταίει ο χειμερινός τουρισμός και γι' αυτό; Η μήπως το βασικό πρόβλημα είναι ότι μία κρίσιμη μάζα πολιτών δεν τηρεί σχεδόν τίποτα. Ο βασικός λόγος που απαιτούνται συνεχώς νέα μέτρα είναι το ότι δεν τηρούνται τα προηγούμενα. Άλλοι πήγαν σε πορείες χιλιάδων ατόμων εν μέσω πανδημίας χωρίς μάσκες. Όσο καλός και αν είναι ο σκοπός ο ιός δεν κάνει διακρίσεις. Δεν τον ενδιαφέρει αν είσαι αντιφασίστας ή όχι. Όλως τυχαίως 2 εβδομάδες μετά είχαμε διπλασιασμό των κρουσμάτων όπως ακριβώς είχαν προειδοποιήσει οι ειδικοί. Το να συμβάλεις στη διασπορά ενός ιού που χτυπάει κυρίως τους αδύναμους δε σε κάνει επαναστάτη. Αντικοινωνικό κωλόπαιδο σε κάνει όσο και αν προσπαθείς να ντύσεις την αντικοινωνική σου συμπεριφορά με επαναστατικό περίβλημα. Κάποιοι απ' αυτούς θα γκαρίζουν τώρα επειδή το κράτος δεν έχει ένα εκατομμύριο ΜΕΘ. Τη δική τους ευθύνη βέβαια την αποκρύπτουν. Άλλωστε δεν υπάρχει ατομική ευθύνη. Μόνο κρατική.

Άλλοι πάλι τρέχανε ο ένας πάνω στον άλλο στις εκκλησίες γιατί εκεί δεν κολλάει. Τεράστια και η ευθύνη της εκκλησίας γι' αυτό που έρχεται.

Η πολιτεία δεν τόλμησε να τα βάλει ούτε με τους μεν ούτε με τους δε. Με τους "αντιφασίστες" γιατί θα καιγόταν η Αθήνα αν απαγόρευε την πορεία τους αφού θα το εκλάμβαναν ως δήθεν στήριξη στους ναζί. Με τους παπάδες γιατί είναι έτοιμοι από καιρό να κηρύξουν ιερό πόλεμο. Οι μισοί από αυτούς πιστεύουν άλλωστε ότι δεν υπάρχει κορονοιος και όλα είναι ένα σκοτεινό σχέδιο για να χτυπήσουν την ορθοδοξία μας. Ζούμε στη χώρα του παραλόγου και το γεγονός ότι ακόμα και τώρα έχουμε τους λιγότερους νεκρούς ανά εκατομμύριο στην Ευρώπη με εξαίρεση 2-3 χώρες οφείλεται στην ανέλπιστα καλή διαχείριση της Α φάσης.

26
Θα ήθελα να υπενθυμίσω στους συναδέλφους ότι την ίδια ανησυχία, η οποία ενίοτε αγγίζει την υπερβολή, είχαν και το Μάϊο όταν άνοιξαν τα σχολεία μετά το γενικό lockdown.
Προέβλεπαν το χάος που θα έφερνε το άνοιγμα των σχολείων.
Η ιστορία δείχνει ότι ευτυχώς δεν επαληθεύτηκαν.

Ακριβώς έτσι.

27
Με ποια δικαιολογία κ για πόσες μέρες μένει κάποιος σπίτι με συνάχι κ βήχα;
άλλαξε κάτι στις άδειες μας κ δεν το ξέρω;; γιατρός με συνάχι κ βήχα δεν σε βλέπει πάντως.

Η συγκεκριμένη συζήτηση αφορούσε τους μαθητές. Σε αυτούς αναφέρθηκε η Dean, σε αυτούς αναφέρεται και η απάντησή μου. Μαθητές με έντονο βήχα δεν πρέπει να πηγαίνουν σχολείο.

28
Παραποιείς εντελώς όσα γράφω αλλά και όσα συμβαίνουν γενικά. Ελπίζω όχι από κακή πρόθεση.

1. Το Υπουργείο πρέπει να δίνει πολλές μάσκες όχι λόγω συναχιού αλλά γενικά. Το συνάχι το ανάφερα όχι για να δείξω γιατί χρειάζονται πολλές μάσκες αλλά ως αιτία της διασποράς του ιού στα σχολεία. Η χάρτινη μάσκα υγραίνεται και χαλάει και σαφώς και χρειάζεσαι πολλές τέτοιες μάσκες, όχι μόνο μία τη μέρα. Αυτό λοιπόν δεν έχει κόστος μόνο 2€... Όσο για τις υφασμάτινες, είναι γνωστό πως δεν είναι κατάλληλες.

Από που ακριβώς προκύπτει ότι οι υφασμάτινες μάσκες δεν είναι κατάλληλες; Αν έχεις τέτοια συμπτώματα συνάχι, βήχα κτλ δεν πας καν στο σχολείο σύμφωνα με τις φετινές οδηγίες. Τις περισσότερες μέρες οι 2 μάσκες είναι αρκετές.


2. Σαφώς και δεν είμαστε η μόνη χώρα που μοίρασε μάσκες. Πού διάβασες την ανακρίβεια που ανάφερες;
Δεν έγραψα πουθενά καμία χώρα. Έγραψα οι περισσότερες χώρες. Για παράδειγμα η Γαλλία δίνει μόνο σε εκπαιδευτικούς και όχι στους μαθητές. Άλλες δεν δίνουν τίποτα.


Σελίδες: 1234 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 321
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.