Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Alexhs_27

Σελίδες: 12345 ... 19
29
Στη Γαλλία μετά το λοκνταουν έστειλαν ταχυδρομικά σε όλους τους πολίτες μια ή δυο μάσκες. συμβολικό προφανώς, αλλά είναι μια κίνηση. Φεν περιμέναμε κάτι παραπάνω.

Όταν τα παιδιά φοράνε κάτι ξεχειλωμένα σώβρακα που τους κρέμονται κάτω από τη μύτη, τι προστασία υπάρχει; τουλάχιστον αν είχαν πάρει όντως δυο ποιοτικές καλογραμμένες μάσκες δωρεάν, θα φορούσαν αυτές. Δεν είναι ότι δεν έχουν χρήματα, πολλούς δεν τους νοιάζει. Το χω ξαναγράψει. Τα παιδιά που δείχνουν συστηματικά παραμελημένα κ όχι λόγω χρημάτων, είναι αυτά που έρχονται σχολείο με λάθος μάσκες. Είναι τα ίδια παιδιά που δεν φέρνουν τετράδια, που κανεις δεν εμφανίζεται να ρωτήσει γι αυτά, κλπ.

Σε κάθε χώρα θα υπάρχουν επιμέρους πράγματα που έκαναν καλύτερα από άλλες χώρες. Το ίδιο συμβαίνει και στην Γαλλία αν και με το μοίρασμα μάσκας προσωπικά διαφωνώ. Θεωρώ όμως πιο σημαντικό το έγκαιρο lockdown της Ελλάδας που απέτρεψε χιλιάδες νεκρούς παρά οποιοδήποτε θετικό μέτρο έχει πάρει η Γαλλία. Πιο λογικό μου ακούγεται να διαμαρτύρονται οι Γάλλοι που άργησαν να πάρουν μέτρα τον Μάρτιο, φέρνοντας ως παράδειγμα την Ελλάδα, πάρα το αντίθετο. Για την ιστορία η Γαλλία έχει σήμερα 33.000 νεκρούς, περίπου 500 ανά εκατομμύριο και εμείς 45.

Όσον αφορά τις μάσκες κανένα κράτος δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αδιαφορία των γονιών ειδικά όταν αυτά είναι παραμελημένα και μάλιστα όχι λόγω χρημάτων αλλά απλής αδιαφορίας όπως αναφέρεις κι εσύ. Ακόμα και σωστό νούμερο μάσκας να έχουν αν την φέρνουν άπλυτη δεν έχει νόημα. Κι εκεί δεν έχει ούτε το κράτος κάποιο μαγικό ραβδί ούτε και ο εκπαιδευτικός. Γι' αυτό υπάρχει και ατομική ευθύνη πέρα από την κρατική και ο καθένας από μας πρέπει να αναλαμβάνει την ευθύνη που του αναλογεί.

30
Εδώ είναι που κάνεις λάθος. Προσωπικά δεν απαξιώνω τη μάσκα, κάθε άλλο. Ήμουν μάλιστα υπέρ της χρήσης της και τη χρησιμοποιούσα σε ταξίδια με αεροπλάνο ή ΚΤΕΛ ακόμα και την περίοδο που ο Τσιόδρας επιχειρηματολογούσε δημόσια κατά της χρήσης μάσκας.

Δεν μιλάω για σένα προσωπικά προφανώς. Καλά κάνεις και δεν την απαξιώνεις. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι όμως που γκρίνιαζαν από την πρώτη μέρα.

Γιατί λέω ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα; Διδάσκεις αυτή την περίοδο σε κάποιο σχολείο; Βλέπεις να υπάρχουν ουσιαστικά μέτρα περιορισμού της διάδοσης; Εγώ όχι! Ας τα πάρουμε από την αρχή:

- Οι μάσκες που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή δεν πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να παρέχουν ασφάλεια. Μπορεί να βάλει ο καθένας όποια υφασμάτινη μάσκα θέλει. Χωρίς προδιαγραφές υφάσματος, στρώσεων, φίλτρου, κ.λπ. Έρχονται μαθητές και εκπαιδευτικοί με μάσκες μονού υφάσματος, σαν τσιγαρόχαρτο. Η λέξη "μάσκα" ξέρεις, δεν προσφέρει από μόνη της προστασία.
- Ακόμα όμως και οι χειρουργικές μάσκες (τέτοιες φορώ και τέτοιες δίνω στα παιδιά μου), η προστασία που παρέχουν δεν είναι αρκετή σε συνθήκες τόσο έντονου συνωστισμού σε κλειστό χώρο και για τόσες πολλές ώρες. Ο χρόνος έκθεσης είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες, όπως και οι αποστάσεις. Ούτε Ν95 δεν καλύπτει πλήρως σε τέτοιες συνθήκες.
- Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά και ικανότητα, ώστε να χειριστούν τη μάσκα τους χωρίς να επιμολυνθούν. Μαθητές βάζουν τη μάσκα στην τσέπη την ώρα του διαλείμματος. Ή στον αγκώνα και ταυτόχρονα τρέχουν και παίζουν ακουμπώντας την άθελά τους. Τι γίνεται όταν ιδρώσουμε μέσα από τη μάσκα, κάθε πότε πρέπει να την αλλάζουμε; Πώς πρέπει να την απολυμάνουμε αποτελεσματικά στο σπίτι; Πες ότι κάποιοι καταφέρνουν να χειριστούν τη μάσκα με τον ιδανικότερο τρόπο. Δεν μπορούμε όμως να υποθέσουμε με ασφάλεια ότι το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας θα συμπεριφερθούν ως εκπαιδευμένοι υγειονομικοί ! Και να είναι αυτό το μόνο μέτρο για να μας κρατά ασφαλείς.
- Τέλος, για να μην κουράζω... Τα παιδιά έρχονται σε στενή επαφή μεταξύ τους χωρίς μάσκα τόσο στα διαλείμματα, όπου μιλάνε σε κοντινές αποστάσεις, τρέχουν, παίζουν κ.λπ. όσο και στο μάθημα της γυμναστικής, όπου συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα και μάλιστα υποχρεωτικά. Οπότε με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται κάπου η χρήση της μάσκας με τα ίδια παιδιά τις υπόλοιπες ώρες. Τι νόημα έχει να φορούν κάποιες φορές μάσκα και να εκτίθενται ελεύθερα στα ίδια άτομα αργότερα;

Ποια είναι τα μέτρα λοιπόν που περιορίζουν την μετάδοση;

Πολλά από αυτά που περιγράφεις είναι και θέμα δικό μας αλλά και θέμα των γονιών. Πολύ εύκολα μπορεί να ψάξει κάποιος ποιες είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρεί μια μάσκα. Προφανώς δεν περιμένουμε από την κάθε Κεραμέως να έρθει να μιλάει σε καθένα ξεχωριστά για το πως θα χρησιμοποιεί μια μάσκα. Υπάρχουν ένα σωρό βιντεάκια για τη σωστή χρήση της μάσκας εδώ και μήνες. Μπορούμε να τα ξαναδείξουμε αν χρειαστεί.  Αν βλέπουμε ότι οι μάσκες που φέρνουν είναι ακατάλληλες προφανώς και πρέπει να το επισημαίνουμε εμείς και στους μαθητές και στους γονείς. Δεν τα περιμένουμε όλα από το υπουργείο. Έχουμε κι εμείς ρόλο και ευθύνη σε όλο αυτό.

Το ίδιο συμβαίνει και στους μαθητές στα διαλείμματα και στην γυμναστική. Αν τους αφήνουμε να είναι ο ένας πάνω στον άλλο χωρίς καμία παρατήρηση φταίει το κράτος; Ποια είναι η δική μας ευθύνη σε όλο αυτό; Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν μέσα στα νοσοκομεία με πολύ μεγαλύτερο ρίσκο. Εμείς δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε με κάποιους περιορισμούς παραπάνω για μία χρονιά; Πρέπει να περιμένουμε το κράτος πατερούλη να μας πάρει από το χεράκι στο καθετί; Μήπως να ενηλικιωθούμε κάποια στιγμή και εμείς ως εκπαιδευτικοί και ως κοινωνία γενικότερα; Αν εμείς που ως κράτος τα έχουμε πάει καλύτερα γκρινιάζουμε για τα πάντα οι πολίτες  άλλων χωρών που έχουν βιώσει απείρως χειρότερες καταστάσεις τι πρέπει να κάνουν;

31
Ρε παιδιά, είμαστε σοβαροί τώρα; Από πότε μια χιλιοχρησιμοποιημένη μάσκα αποτελεί μέτρο προστασίας; Που είπε το Υπουργείο να φοράμε μάσκα και μοίρασε μερικές λύθηκε το θέμα; Κάθε εβδομάδα έπρεπε να μοιράζουν μάσκες αλλά πού; Και πολύ περισσότερο στα δημοτικά όπου κυριολεκτικά κάποιοι γονείς τα στέλνουν άρρωστα και οι μάσκες γεμίζουν μύξες-εχθές μας το'λεγε ο Διευθυντής μας. Συνεπώς όσο κι αν δεχτούμε ότι η μάσκα προφυλάσσει, ε δεν προφυλάσσει, αν δεν ανανεώνεται. Όσο το Υπουργείο δε μοιράζει συνεχώς πολλές μάσκες δεν υπάρχει προστασία. Τέλος.

Το υπουργείο φταίει που κάποιοι στέλνουν παιδιά στο σχολείο με πολυχρησιμοποιημένες μάσκες; Μήπως να ζητήσουμε extra κονδύλια για να προσλάβει extra προσωπικό για το πλύσιμο στις μάσκες; Μήπως έχουμε καλομάθει μερικοί;

Στο συγκεκριμένο θέμα για το μόνο που φταίει το υπουργείο είναι που μοίρασε μάσκες. Στις περισσότερες χώρες δεν μοίρασαν τίποτα. Έχουμε 6 μήνες πανδημία και περιμένουμε να μας αγοράσει μάσκα το υπουργείο; Όταν το κόστος της υφασμάτινης είναι 2 ευρώ; Μήπως να ζητήσουμε και δωρεάν μολύβια, τσάντες, φόρμες και εσώρουχα για όλους; Στα παιδιά που έχουν tablet και κινητά πρέπει να δώσει το κράτος δωρεάν μάσκα; Γιατί; Για να μην στερηθεί ένα καφέ η μαμά ή ένα πακέτο τσιγάρα ο μπαμπάς;


Αν δεν έχει κάποιος 2 ευρώ για μάσκα τότε δεν θα μπορεί καν να έρθει σχολείο αφού δεν θα μπορεί να έχει ούτε τσάντα, ούτε μολύβια ούτε τετράδια και χρειάζεται άλλου είδους μεταχείριση/φροντίδα από το κράτος ή το δήμο. Γενικότερα, όχι μόνο στο θέμα της μάσκας. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δεν υπάρχει κανένας λόγος να μοιράζουν μάσκες.

32
Απαντάς σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είπα. Δεν μίλησα ούτε για ανοσία αγέλης ούτε για διασπορά του ιού γενικά και αόριστα στον πληθυσμό.
Διάβασα προσεκτικά το άρθρο και μίλησα συγκεκριμένα για διασπορά του ιού στα σχολεία. Εκεί όπου είναι αναμενώμενες λιγότερες σοβαρές εκδηλώσεις της νόσου και λιγότερες νοσηλείες. Που θα χτίσουν μια ανοσία όχι αγέλης αλλά ενός υπολογίσιμου τμήματος του πληθυσμού.
Το ισχυρότερο επιχείρημά μου σχετικά με αυτό δεν είναι να διαβάσεις τι λένε αλλά να δεις τι κάνουν. Αυτή τη στιγμή τα σχολεία είναι τα λιγότερο θωρακισμένα τμήματα της κοινωνίας με μέτρα στην ουσία ανύπαρκτα. Σε τι διαφέρει σήμερα η λειτουργία των σχολείων σε σχέση με πέρυσι; Πόσα τεστ και πόσο εύκολα πραγματοποιούνται στα σχολεία; Ποια η διαφορά με τα μέτρα και τα τεστ στα υπόλοιπα τμήματα της κοινωνίας; Γιατί;

Κατά τη γνώμη μου δεν προκύπτει από πουθενά ότι η διασπορά του ιού στα σχολεία είναι επιθυμητή. Έχω ακούσει πολλές γκρίνιες από συναδέλφους ότι οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για απολυμάνσεις, αερισμούς κτλ.  είναι υπερβολικές. Πως γίνεται να λέμε ότι τα μέτρα είναι ανύπαρκτα αλλά και ταυτόχρονα υπερβολικά; Πως συμβαδίζουν αυτά τα δύο;

Το επιχείρημα περί ανύπαρκτων μέτρων προέρχεται κατά βάση από μία αυθαίρετη άποψη που απαξιώνει τη χρήση της μάσκας. Η μάσκα είναι ένα από τα βασικότερα όπλα σύμφωνα με τους ειδικούς ανά τον κόσμο ειδικά αυτή την περίοδο που δεν υπάρχει ακόμα εμβόλιο. Δυστυχώς υπάρχουν εκπαιδευτικοί και σχολεία που χωρίς καμία ειδική γνώση επί του θέματος αποφάσισαν να είναι χαλαροί στο συγκεκριμένο θέμα. Από τα μία θεωρούμε τα μέτρα ανεπαρκή από την άλλη αυθαίρετα αποφασίζουμε να μην τηρούμε ούτε καν αυτά τα ανεπαρκή μέτρα.

Η Ελλάδα είναι μέσα στις 4 χώρες στην Ευρώπη που επέβαλαν υποχρεωτική χρήση της μάσκας και στα δημοτικά. Και η μοναδική που την επέβαλε και στα νηπιαγωγεία. Πως συνδυάζεται η αυστηρότητα σε αυτό το θέμα με την άποψη σου ότι η διασπορά στα σχολεία είναι επιθυμητή; Γιατί δεν ήταν πιο χαλαροί στο θέμα αυτό έτσι ώστε και πιο εύκολα να γίνει η διασπορά του ιού και οι ίδιοι να γλιτώσουν χρήματα και γκρίνιες;

Θα ήταν καλύτερα εκτός από τις μάσκες να υπάρχουν και μικρότερα τμήματα; Ναι προφανώς. Αυτό όμως δεν γίνεται με μαγικό τρόπο. Καμία πρόταση που έχω ακούσει μέχρι τώρα (πρωί απόγευμα, αίθουσες του δήμου κτλ.) δεν είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη. Μπορώ να σου απαριθμήσω δεκάδες πρακτικά θέματα που θα προέκυπταν σε αυτές τις περιπτώσεις. Τα ίδια άτομα που τώρα είναι στα κάγκελα θα ήταν και στην περίπτωση που το υπουργείο είχε επιλέξει κάποια από αυτές τις λύσεις.

Και πάμε στο τελευταίο μεγάλο θέμα των τεστ. Υπάρχουν σύλλογοι και συνάδελφοι σε σχολεία που θεωρούν τα μέτρα ανύπαρκτα επειδή δεν έγιναν τεστ σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς πριν το άνοιγμα των σχολείων. Με λίγα λόγια ζητούσαν να γίνουν 1,5 εκατομμύριο τεστ σε μία εβδομάδα. Αυτοί οι αριθμοί απλώς δεν υπάρχουν. Ολόκληρη Γερμανία με πολλαπλάσιο πληθυσμό έχει κάνει 10 εκατομμύρια τεστ σε διάστημα 7 μηνών αλλά εμείς θα βρίσκαμε 1,5 εκατομμύριο σε μία εβδομάδα. Ακόμα και αν με κάποιο μαγικό τρόπο βρίσκαμε αυτόν τον αριθμό, θα ήταν και πάλι μία τεράστια σπατάλη χωρίς κανένα όφελος αφού για να κάνεις κανονικό monitoring θα έπρεπε να επαναλαμβάνεις αυτά τα τεστ σε όλους κάθε εβδομάδα.

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα των τεστ στα σχολεία θα σου πρότεινα να διαβάσεις τo παρακάτω κείμενο του Αντώνιου  Δαρζέντα. Είναι παιδίατρος και νεογνολόγος και εξηγεί αναλυτικά γιατί δεν μπορεί να γίνει τεστ σε κάθε ίωση στο σχολείο και γιατί τα τεστ δεν είναι πανάκεια αφού ακόμα και ένα αρνητικό τεστ δεν σε εξασφαλίζει. Γι' αυτό και η μάσκα αποτελεί το βασικό όπλο μας το οποίο δεν θα πρέπει εμείς οι ίδιοι να υπονομεύουμε.

https://www.darzentasantonios.com/post/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%AC?fbclid=IwAR06FcYegk9BcxodimzDERiNhXzAdOmoFng0tHKh2CukG9xfMz46fnWpE_0



33
Εδώ είναι η απάντηση γιατί κλείνουν τα πάντα στην Κοζάνη αλλά όχι τα σχολεία. Και για ποιον λόγο τα μέτρα σε όλα τα σχολεία της υπόλοιπης χώρας είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτα.

https://www.tanea.gr/2020/10/14/greece/tsiodras-pos-tha-teleiosei-i-pandimia-oxi-sti-daimonopoiisi-tis-anosias-tis-agelis/

Στο άρθρο αυτό που συνυπογράφουν ο Τσιόδρας και ο Λύτρας γίνεται προφανές ότι η διασπορά του κορωνοϊού στα σχολεία, όχι μόνο δεν είναι απευκταία αλλά είναι και επιθυμητή.

Από πουθενά δεν προκύπτει ότι η διασπορά του κορωνοϊού είναι επιθυμητή. Όλες οι επιδημίες έτσι τελειώνουν με ανοσία της αγέλης. Το θέμα είναι με πόσους νεκρούς φτάνεις ως εκεί. Όσο πιο πολύ συμβάλει ο εμβολιασμός στην ανοσία της αγέλης και λιγότερο η διασπορά τόσο καλύτερα. Η ανοσία της αγέλης τύπου Σουηδίας είναι αυτή που έδωσε αρνητική χροιά στην έννοια η οποία δεν είναι εξ ορισμού αρνητική. Η Σουηδοί δεν έκαναν lock down και  εφάρμοσαν ανοσία της αγέλης ως στρατηγική. Το αποτέλεσμα ήταν πάνω από 6000 νεκροί σε μια χώρα με πληθυσμό ανάλογο της Ελλάδας και άπειρα πλεονεκτήματα. Αραιοκατοικημένες πόλεις, πολίτες που εργάζονται  εξ αποστάσεως σε μεγάλο ποσοστό πριν καν έρθει ο κορωνοϊός και υπακούν ακόμα και σε απλές συστάσεις του κράτους σε αντίθεση με τους Έλληνες. Όλο αυτό το κόστος σε νεκρούς πρόσφερε ελάχιστη ανοσία στη χώρα. Μόλις το 6,1% είχε αντισώματα τον Ιούνη.


https://www.ethnos.gr/kosmos/111238_soyidia-i-apolyti-apotyhia-mono-61-ton-soyidon-ehei-antisomata

Ο Τσιόδρας έχει αναφέρει πολλές φορές ότι δεν μπορεί κάποιος να κολλήσει τον ιό ελαφρά τη καρδία γιατί δεν γνωρίζουμε ακόμη τις μακροχρόνιες συνέπειες ακόμα και σε αυτούς που τον περνούν ελαφριά.

https://www.ieidiseis.gr/eidiseis/ygeia/item/54962-tsiodras-anisyxitika-evrimata-stis-kardies-neon-pou-molynthikan-me-koronoio

Σχετικά με το άρθρο που ανέβασες το νόημα έχει παραποιηθεί με παραπληνητικούς τίτλους σε πολλά μέσα και ιστοσελίδες.  Παρακάτω παραθέτω αυτούσιο τον σχολιασμό που έκανε σε αυτό ο Μόσιαλος.
 
"Στο άρθρο οι συγγραφείς λένε με σαφήνεια ότι η ανοσία της αγέλης είναι ‘end stage, not a strategy’. Και ότι είναι επιθυμητό αυτό το τελικό στάδιο να επιτευχθεί ‘hopefully through the discovery and application of a safe and effective vaccine’. Και είναι προφανές, όπως έχω πει πολλές φορές, ότι στην ανοσία της αγέλης που θα επιτευχθεί μέσω του εμβολίου θα προστεθεί και ένα ποσοστό πολιτών που θα έχουν αποκτήσει ανοσία λόγω μόλυνσης από τον ιό. Οι συγγραφείς του άρθρου λένε με σαφήνεια ‘The ensuing controversy has all but poisoned this scientific term (herd immunity)’ αλλά ΔΕΝ υιοθετούν ποτέ ως στρατηγική την επίτευξη της ανόσιας της αγέλης μέσω της έκθεσης των μη ευάλωτων στον ιό. Επομένως ας αποφύγουμε τους τίτλους των δημοσιευμάτων και ας διαβάσουμε το άρθρο προσεκτικά."


34
Υπάρχουν ελπίδες και για κυβερνητικός εκπρόσωπος επί των εκπαιδευτικών.... μάλιστα ατομική ευθύνη

Μην ανησυχείς. Δεν έχω ελπίδες. Δεν είμαι μέλος κανενός κόμματος. Ούτε και υπήρξα ποτέ.

Καλό είναι να μιλήσεις και στους μαθητές σου για την ατομική ευθύνη. Υπάρχει κι αυτή ξέρεις εκτός από την κρατική.

35
Alexhs.....ΘΕΜΑ: Συνδιδασκαλία μαθημάτων
Για τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα στη Γ΄ Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύουν
οι παρ. 2 και 4 του άρθρου 116 του ν. 4610/2019 (Α΄ 70). Εφόσον αθροιστικά δεν ικανοποιούνται οι
διατάξεις των ανωτέρω παραγράφων, στη Γ΄ Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται
συνδιδασκαλία στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών & Σπουδών
Υγείας και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας & Πληροφορικής....ξερεις τι σημαινει αυτο;;;;Για δε τα δημοτικα εγκυκλιος στις 24-6-2020 αυξηση αριθμου μαθητων ανα ταξη απο 22 σε 25 για ολες τις ταξεις....επισης οτι αφορα 7θεσια και πανω για να γινει συγκροτηση τμηματος οχι κατω απο 15 μαθητες ανα ταξη

Ο αριθμός των μαθητών αυξήθηκε μόνο στην πρώτη δημοτικού γιατί μόνο εκεί είχε προλάβει να μειωθεί και αυτό για ένα χρόνο. Πέρυσι.  Υποτίθεται ότι κάθε χρόνο θα μειωνόταν και σε μία επόμενη τάξη. Η μείωση έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση μερικούς μήνες  πριν εγκαταλείψει την εξουσία. Τελείως συμπωματικά  δεν το εφάρμοσε όσο κυβερνούσε αυτή αλλά πέταξε το μπαλάκι στους επόμενους. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει πρόβλημα σε κάποια  σχολεία που δεν είχαν επιπλέον αίθουσα για να δημιουργηθεί extra τμήμα. Όλοι συμφωνούμε με τη μείωση αλλά χρειάζονται extra αίθουσες και υποδομές για να μπορέσει να εφαρμοστεί. Λόγω δημογραφικού θα προκύψει σε μερικά χρόνια από μόνη της.

Στα υπόλοιπα που γράφεις έχεις δίκιο. Αλλά το να λέει κανείς ότι αυξήθηκαν οι μαθητές ανά τάξη αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυξήθηκαν παντού δεν ευσταθεί. Η πρώτη δημοτικού και μια συνδιδασκαλία δεν είναι όλες οι τάξεις.

36
Απ' τη στιγμή όπου άνοιξαν τα σύνορα δίχως ελέγχους αρχές Ιούλη κι απ' τη στιγμή όπου στα μέσα Απρίλη κι εν μέσω λοκντάουν αποφάσισαν σε παγκόσμια πρωτοτυπία α ύ ξ η σ η του αριθμού των μαθητών με φουλαριστά τμήματα γνώριζαν πολύ καλά πως αυτά ισοδυναμούν με επιδίωξη ανοσίας αγέλης. Πολιτική απόφαση λοιπόν. Γλυτώνουμε; Όχι. Περαστικά.

Η αύξηση του αριθμού έγινε μόνο στην πρώτη δημοτικού γιατί μόνο εκεί υπήρχε μείωση. Για τα φουλαριστά τμήματα δεν υπάρχει καμία ρεαλιστική πρόταση από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Αυτά με το πρωινό και απογευματινό ωράριο και τις αίθουσες του δήμου είναι αστείες προτάσεις με άπειρα πρακτικά προβλήματα. Αν τις  είχε εφαρμόσει το υπουργείο οι ίδιοι που τώρα τις προτείνουν θα ήταν στα κάγκελα και θα φώναζαν ότι είναι ανεφάρμοστες. Η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι να προσλάβουν extra αναπληρωτές μόνο στα σχολεία που έχουν μεγάλα τμήματα και τους περισσεύουν αίθουσες. Αυτό είναι κάτι που μπορούμε να διεκδικήσουμε.

Τα τελευταία στοιχεία πάντως από το εξωτερικό δείχνουν ότι τα σχολεία δεν είναι εστίες υπερμετάδοσης.
https://www.ert.gr/eidiseis/diethni/ipa-ta-scholeia-den-apoteloyn-esties-ypermetadosis-toy-koronoioy/
 
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται προσοχή. Υπάρχουν σχολεία στα οποία οι συνάδελφοι αποφάσισαν από μόνοι τους (δεν γνωρίζω με ποιες γνώσεις και ποια ιδιότητα) να είναι χαλαροί στη χρήση της μάσκας. Από τη μία κρίνουν τα μέτρα ανεπαρκή από την άλλη αποφασίζουν να μην τηρήσουν ούτε αυτά.

Τα σύνορα άνοιξαν με δειγματοληπτικούς ελέγχους και όχι χωρίς ελέγχους. Ακόμα και αν έκαναν τεστ σε όλους τους τουρίστες πάλι θα είχαμε τα ίδια περίπου εισερχόμενα κρούσματα και με τεράστιο κόστος αν τα τεστ γίνονταν στη χώρα μας. Ο λόγος είναι ότι τις πρώτες 2 μέρες τα τεστ δεν δείχνουν σχεδόν τίποτα. Άρα και να κάνεις τεστ οι ασθενείς covid θα περάσουν κανονικά. Ακόμα και την 5 μέρα βρίσκουν το 60% και χάνουν ένα 40%. Την 8η μέρα βρίσκουν το 80% και έχεις κάποια καλύτερη ακρίβεια. Ο μόνος τρόπος για να μηδενίσεις το ρίσκο είναι είτε να κρατήσεις το lockdown για ένα χρόνο πράγμα αδύνατο είτε να κρατήσεις τα σύνορα κλειστά κάτι που θα ήταν καταστροφικό για μια οικονομία της οποίας το 20% του ΑΕΠ βασίζεται στον τουρισμό. Καμία χώρα δεν μπήκε σε αυτήν τη λογική. Οι περισσότερες προσπάθησαν να ελαχιστοποιήσουν το ρίσκο χωρίς όμως να καταστρέψουν εντελώς την ήδη παραπαίουσα οικονομία.

 Συνολικά τα κρούσματα από τους τουρίστες ήταν τα αναμενόμενα και δεν ήταν αυτά που προκάλεσαν την μεγάλη ζημιά. Η συνεισφορά τους ήταν λιγότερο από 10% των συνολικών κρουσμάτων.  Η μεγάλη ζημιά έγινε σε μαζικές εκδηλώσεις γάμους βαφτίσεις, συναυλίες, πάρτι κτλ. Εκεί υπάρχει ευθύνη και της κυβέρνησης που χαλάρωσε και επαναπαύτηκε στις συστάσεις καταργώντας περιορισμούς και πρόστιμα, αλλά και του κόσμου που εν μέσω πανδημίας ήθελε να περάσει ένα καλοκαίρι ακριβώς σαν όλα τα άλλα. Αδιαφορώντας για το αν συνεισφέρουν στη διασπορά του ιού και γίνουν η  αιτία να πεθάνουν οι πιο αδύναμοι.

Η ανοσία αγέλης τύπου Σουηδίας είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα που δεν προκύπτει από πουθενά. Όταν θες ανοσία αγέλης δεν επιβάλεις lockdown μάσκες και ένα σωρό περιορισμούς σε θέατρα, γήπεδα, ωράριο καταστημάτων κτλ. Τα αφήνεις όλα ελεύθερα για να κολλήσουν όσο περισσότεροι γίνεται. Επίσης αν θέλαμε ανοσία αγέλης δεν θα είχαμε  ακόμα και σήμερα ένα από τα μικρότερα νούμερα σε θανάτους ανά εκατομμύριο στην Ευρώπη.

https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_death_rates_by_country

Γενικά πριν βγάλουμε συμπεράσματα καλό είναι να θυμόμαστε ότι υπάρχουν άπειρες παράμετροι που γνωρίζουν οι ειδικοί (οι κανονικοί, όχι οι συνάδελφοι του facebook ή του pde) που οι περισσότεροι από μας δε γνωρίζουμε.


37
Η κατάσταση με τις μάσκες στο σχολείο έχει ξεφύγει... Από ό,τι έχω καταλάβει όλο και περισσότεροι συνάδελφοι επιτρέπουν στα παιδιά να βρίσκονται στην τάξη με τη μάσκα κάτω από τη μύτη ή ακόμα και εντελώς κατεβασμένη, στο σαγόνι. Και δεν τους κάνουν καν παρατήρηση. Οι συνάδελφοι αυτοί έχουν διάφορες δικαιολογίες, ξεκινώντας από μερικούς που δεν "πιστεύουν" στη χρήση μάσκας ή την ύπαρξη του ιού μέχρι άλλους που απλά το παίζουν καλούληδες, που λυπούνται τα παιδιά και τα αφήνουν να αναπνέουν ελεύθερα  ::)
Το θέμα είναι ότι όχι μόνο τα παιδιά δεν θα αναπνέουν ελεύθερα αν αρρωστήσουν αλλά και ότι δυσκολεύουν απίστευτα την κατάσταση και για όλους εμάς τους υπόλοιπους που θέλουμε να εφαρμόσουμε ορθά τα μέτρα. Πώς να πείσεις έναν μαθητή να φορέσει σωστά τη μάσκα χωρίς να φανείς γραφικός, όταν σε όλες τις υπόλοιπες ώρες οι συνάδελφοι τον αφήνουν ανενόχλητο να την έχει κατεβασμένη;

Ακριβώς έτσι δυστυχώς. Είναι εξοργιστικό να τους βλέπεις να λειτουργούν έτσι και εσύ να είσαι εσύ ο κακός της υπόθεσης. Επειδή διαβάζουν διάφορες σαχλαμάρες στο facebook και στα διάφορα γκρουπάκια εκπαιδευτικών νομίζουν ότι έγιναν όλοι λοιμωξιολόγοι και επιδημιολόγοι. Άτομα που δεν έχουν καμία ειδική γνώση επί του θέματος θεωρούν ότι μπορούν να κρίνουν αν η χρήση της μάσκας είναι ορθό μέτρο ή όχι.

38
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Οκτώβριος 07, 2020, 05:26:47 μμ »
Κι εγω τις θεωρώ ήττα των εκπαιδευτικών. Γιατί η Κεραμεως αντί να εφαρμόσει τον νόμο κ να επέμβουν εισαγγελείς, αφού είναι παράνομο, πέταξε σ εμάς το μπαλάκι, με την εξαποστασεως. Επίσης για άλλη μια φορά προσπαθει να νομιμοποιήσει το μάθημα μέσω webex με εμμονικο τρόπο, λες κ είναι το φάρμακο δια πασαν νοσον κ μαλακιαν. λες κ παίρνει μίζα από τη cisco για κάθε τηλεμαθα που γίνεται στη χώρα.

Εγώ πάλι πιστεύω ότι αν εφάρμοζε τον νόμο και είχαν επέμβει οι εισαγγελείς, όπως θα γινόταν σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα δηλαδή, τώρα θα διαβάζαμε από όλους τους συνδικαλιστές μας (και βάζω μέσα και τη ΔΑΚΕ) πύρινα κείμενα για τη χούντα Μητσοτάκη που επιτίθεται στους αγωνιζόμενους μαθητές. Αυτό ακριβώς επιδιώκουν και όσοι σιγοντάρουν τις καταλήψεις και τους υπαγορεύουν και τα αιτήματα (όχι στην αγορά των γαλλικών Rafale λέει... γελάει ο κόσμος). Η συνέχεια γνωστή. Πολλαπλασιασμός των καταλήψεων ως απάντηση στη κρατική καταστολή  με τους εκπαιδευτικούς να στηρίζουν με στάσεις εργασίας και πορείες τον "αγώνα" των μαθητών. Δυστυχώς γι' αυτούς η Κεραμέως δεν πάτησε την μπανανόφλουδα και ξεγλίστρησε με την εξ αποστάσεως. Δεν πειράζει σύντροφοι. Την επόμενη φορά.

40
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 07:41:49 μμ »
@Alexhs_27
Συμφωνώ σε όλα.Επιτέλους επιχειρήματα.Επειδή δεν είμαστε ενταγμένοι σε κάποιο κόμμα και δεν είμαστε φανατικοί,κάποιοι το παρεξηγούν.Η σιωπή δεν σημαίνει και συμφωνία με τη σπέκουλα που γίνεται τόσο καιρό.Αλλο η εποικοδομητική κριτική σε λάθη που γίνονται σε πρωτόγνωρες συνθήκες και άλλο η ισοπεδωτική αντιπολίτευση ελλείψει προτάσεων.

Ακριβώς έτσι.

41
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 05:11:49 μμ »
Μάλλον ζεις στον γαλάζιο και άριστο κόσμο!!!!

Πρώτα από όλα δεν είμαι καν γαλάζιος ούτε και κόκκινος ή ροζ όμως. Θεωρώ τους τωρινούς σαφέστατα καλύτερους συνολικά παρόλο που ιδεολογικά δεν ανήκω σε αυτούς και την Κεραμέως δεν την έχω σε ιδιαίτερη εκτίμηση.

Προφανώς και υπάρχουν κενά στα σχολεία. Λιγότερα από όλες τις προηγούμενες χρονιές όμως στα τέλη του Σεπτέμβρη. Αναρωτιέμαι αν αυτοί που χρησιμοποιούν την πανδημία και την παιδεία για να εξυπηρετήσουν τα κομματικά τους συμφέροντα έχουν την άποψη ότι τα σχολεία έπρεπε να είναι μονίμως σε κατάληψη όλα τα προηγούμενα χρόνια αφού τότε τα κενά ήταν περισσότερα.

Πες μου ποιος αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη και πότε? Μπορείς?
Σε βοηθάω!!!
https://www.especial.gr/afksisi-megistou-arithmou-mathitwn-ana-tmima-apo-22-stous-26-en-mesw-pandimias/

Επίσης με ποιανού το νόμο διορίζονται?
Πες μου!!!!

και αν κάνει τους διορισμούς, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν κενά τα σχολεία? Εγώ αναγκάζομαι να παίρνω το παιδί μου 1.15 και να φεύγω από την δουλειά γιατί δεν έχει ολοήμερο!!!!

Με ενδιαφέρει περισσότερο η ουσία και όχι οι εξαγγελίες. Οι προηγούμενοι έταζαν 15000 διορισμούς από το 2015 και δεν έκαναν ούτε ένα παρά μόνο κάποιους ελάχιστους  μέσω δικαστηρίων αφού πρώτα τους έβγαλαν το λάδι. Οι τωρινοί έκαναν διορισμούς και όχι εξαγγελίες και ελπίζω να κάνουν και τους άλλους που έχουν υποσχεθεί αλλιώς θα τους κράξουμε όλοι μαζί για αθέτηση υποσχέσεων. Αν ήθελαν τόσο πολύ να διορίσουν οι προηγούμενοι είχαν άπειρο χρόνο να το πράξουν έτσι ώστε να μην ξεκινούν τα σχολεία με τόσα κενά. Αν πάλι δεν μπορούσαν λόγω μνημονιακών περιορισμών ή οτιδήποτε άλλο ας είχαν την ειλικρίνεια να το παραδεχτούν. Θα ήταν πολύ πιο έντιμο από το να υπόσχονται επι 5 χρόνια πράγματα που δεν μπορούσαν να πραγματοποιήσουν.

Και για να φρεσκάρω λίγο τη μνήμη σου.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/195862_o-syriza-apo-2014-eos-2016-gia-toys-diorismoys-ekpaideytikon-horis-sholio

Όσον αφορά τη μείωση των μαθητών έγραψα και πριν ότι την ψήφισαν οι προηγούμενοι λίγο πριν αποχωρήσουν χωρίς όμως ποτέ να την εφαρμόσουν . Αφού ήταν τόσο εύκολο γιατί δεν την έκαναν από το 2015 έτσι ώστε να κληθούν να την διαχειριστούν οι ίδιοι;


Εξήγησε δε, ότι «θα διανέμονται 11.000.000 προστατευτικές μάσκες την ημέρα σε μαθητές, διδάσκοντες και διοικητικούς» και ότι «αναζητήθηκαν μεγαλύτερες αίθουσες, ώστε τα παιδιά κατά τη διάρκεια των μαθημάτων να μπορούν και να κατεβάζουν τη μάσκα τους».

Από σήμερα, παράλληλα, οι περιφέρειες Λάτιο και Τοσκάνη, στην κεντρική Ιταλία, ξεκίνησαν εθελοντικά τεστ σε καθηγητές, δασκάλους, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό των σχολείων. Στο Λάτιο, με πρωτεύουσα τη Ρώμη, έχουν ήδη ζητήσει να μπορέσουν να υποβληθούν στο τεστ 10.000 άτομα.
Τι από όλα αυτά γίνεται στην Ελλάδα;
Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/kosmos/koronoios-italia-maskes-sholeia-epistrofi-mathiton

Δες και τι έγινε τελικά στην πράξη στην Ιταλία.

https://www.in.gr/2020/09/14/world/salos-stin-italia-mathites-kathontai-sto-patoma-kai-grafoun-akoumpontas-se-karekles/

Γιατί οι αίθουσες δεν φυτρώνουν από μόνες τους ούτε χτίζονται σχολεία σε μερικούς μήνες.

Και ο αριθμός των μαθητών από 20 που έλεγαν ανά τμήμα έγινε τελικά 30.

https://gr.euronews.com/2020/09/01/covid-19-psaxnoun-sxolikes-aithouses-kai-monothesia-thrania-stin-italia?fbclid=IwAR3TXWm0csNWdVcmJdsfhmUf5P33KrITJfGsvLAI774lTd8BuQveQUO4JhE

Επίσης δεν γνωρίζω γιατί η Ιταλία με 600 νεκρούς ανά εκατομμύριο σήμερα θα πρέπει να είναι πρότυπο για εμάς που έχουμε 35 όσον αφορά την αντιμετώπιση της πανδημίας.


42
Σχολική ζώνη / Απ: Καταλήψεις στα σχολεία
« στις: Σεπτέμβριος 30, 2020, 03:24:35 μμ »
Σοβαρά; Υπάρχουν και αυτές οι απόψεις; Είναι από τις λίγες φορές που έχουν δίκιο οι μαθητές...

Στις μάσκες τα έκανε μαντάρα η φίλη η υπουργός,
Είμαστε τι μοναδικό κράτος σε όλη την υφήλιο που αύξησε τον αριθμό των μαθητών εν καιρό πανδημίας.
Καθηγητές δεν έχουν
Καθαρίστριες δεν έχουν


Θες να πω και άλλα;

Στις μάσκες τα έκαναν μαντάρα και καλώς τους έκραξαν μόνο που η Κεραμέως και το υπουργείο παιδείας δεν είχε εμπλοκή σε αυτό. Επίσης δεν υπήρχε κανένας λόγος να δώσουν μάσκες όπως δεν έχουν δώσει ούτε οι υπόλοιπες χώρες. Οι μόνοι που έπρεπε να πάρουν ήταν τα παιδιά που έχουν πραγματικά ανάγκη. Δεν καταλαβαίνω γιατί στα παιδιά που έχουν smartpone και tablet έπρεπε να δώσουν μάσκες.

Όσον αφορά τους καθηγητές οι πρώτες φάσεις των αναπληρωτών έγιναν νωρίτερα από όλα τα προηγούμενα χρόνια και έγιναν και μόνιμοι διορισμοί μετά από 10 χρόνια. Αν κλείνουν τα σχολεία γι΄αυτό φέτος τα προηγούμενα χρόνια δεν θα έπρεπε να ανοίξουν καθόλου.

Ο αριθμός των μαθητών αυξήθηκε μόνο στην πρώτη δημοτικού γιατί μόνο εκεί είχε προλάβει να μειωθεί.  Η μείωση έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση 1-2 μήνες  πριν εγκαταλείψει την εξουσία. Όλως τυχαίως  δεν το εφάρμοσε όσο κυβερνούσε αυτή αλλά πέταξε το μπαλάκι στους επόμενους. Το αποτέλεσμα ήταν να τρέχουν οι  επόμενοι να βρουν αίθουσες σε σχολεία που δεν είχαν για να δημιουργηθεί extra τμήμα. Για να μην παρεξηγηθώ είμαι 100 % υπερ της μείωσης των μαθητών αλλά πριν την κάνεις θα πρέπει να έχεις εξασφαλίσει ότι έχεις τις υποδομές για να την υποστηρίξεις. Δυστυχώς το δημογραφικό θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση τα επόμενα χρόνια... Προς το παρόν αυτό που μπορεί να γίνει και πρέπει να διεκδικήσουμε είναι να προσλάβουν extra αναπληρωτές για να σπάσουν μεγάλα τμήματα σε όποια σχολεία έχουν extra αίθουσες. Τα υπόλοιπα που ακούγονται για σχολεία που θα φυτρώσουν σε ένα καλοκαίρι ή θα τα χτίσει η Κεραμέως σε ένα βράδυ ή για αίθουσες του δήμου χιλιόμετρα μακριά από το σχολείο είναι εκτός πραγματικότητας.

Σελίδες: 12345 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159823
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 366

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.