Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giak

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 37
435
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 01:46:17 πμ »
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Να σας ενημερώσω ότι ούτε εγώ είχα δηλώσει στην περιφέρεια αυτή μειωμένου ωραρίου. Άρα είναι πλήρους στην Α/θμια.

436
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: αναπληρωση?
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2010, 01:34:17 πμ »
Εγώ σκέφτομαι να μην αποδεχτώ τη θέση γιατί δεν είναι Αθήνα. Δεν το περίμενα να πάρουν τόσους πολλούς και δεν έκανα προσεκτικά τη δήλωση. Αν κάνω ανάληψη και δω ότι δεν προλαβαίνω να πηγαινοέρχομαι Αθήνα μπορώ να παραιτηθώ εκ των υστέρων?

437

....

Με τη διαφορά ότι οι πίνακες έχουν κλειδώσει. Ότι έγραψε έγραψε !

.....
Εντάξει, όμως θα πάρει κάποια μόρια προυπηρεσίας που θα μετρήσουν όταν θα δώσει ΑΣΕΠ με το νέο σύστημα. Καμία ώρα δεν πάει χαμένη. Αυτό ήθελα απλά να ρωτήσω, να επιβεβαιωθώ μάλλον, ότι δεν έχει σημασία που την ίδια χρονιά ήταν και Πρωτοβάθμια & Δευτεροβάθμια

Ευχαριστώ
Έχεις δει πόσα μόρια δίνει ο ΑΣΕΠ για την προϋπηρεσία? Χίλες φορές αξίζει να διαβάσεις και να πετύχεις μία ερώτηση παραπάνω σωστή παρά να δουλεύεις ένα χρόνο.

Τα μόρια πλέον δεν έχουν αξία πλέον.

Υ.Γ: ΑΣΕΠ δε θα γίνει για όλους τους κλάδους, για να έχουν μέιωση των εξόδων. Αυτή τη στιγμή ο κλάδος με τη μεγαλύτερη πιθανότητα να μη γίνει ΑΣΕΠ είμαστε εμείς.

438

Εκεί που βάζουν και τους υπόλοιπους που παίρνουν από τις άλλες ειδικότητες. Δε σας ενοχλούν δηλαδή οι εκατοντάδες οπου παίρνουν δασκάλους φιλολόγους, νηπιαγωγούς κλπ. σας ενοχλεί που παίρνουν και κάποια ψίχουλα από πληροφορηκάριους...Τι να πω....
Και που είσαι..να ξέρεις ότι υπάρχουν και άλλους πληροφορηκάριους να πάρουνε γιατί είχε βγει προκήρυξη πριν 2 χρόνια και αυτό κανείς σας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει...Άντε γιατί τα έχω πάρει με το σύστημα..
Στους άλλους κλάδους υπάρχει και αξιοκρατία. Και εγώ τα έχω πάρει με το σύστημα και τις προεκλογικές τροπολογίες. Κάθε χρόνο πετάγονται αλεξιπτωπτιστές στον κλάδο της πληροφορικής. Ας υπάρξει αξιοκρατία στον κλάδο της πληροφορικής, όταν θα δόσουν σε όλους παιδαγωγική επάρκεια μέσω του πιστοποιητικού και μετά να κάνουν πολλούς διορισμούς.

439
Σίγουρα θα αλλάξει. Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα επιμορφώσει 9 ΠΕ19 με 24μηνο και ΑΣΕΠ, στο ετήσιο πρόγραμμα. Άρα θα πάνε του χρόνου στις πρώτες 10 θέσεις σύμφωνα με τον πίνακα διορισμών. Από εκεί και πέρα εκτός από τους 9 σίγουρους θα υπάρχουν και άλλοι λογικά.

440
Ξέρει κανείς πόσους θα διορίσουν φέτος από τον πίνακα με το 40% και αν θα γίνουν κιόλας αυτοί οι διορισμοί?
ΠΕ 19: 4 από ΑΣΕΠ και 2 από πίνακα
            ΠΕ 20: 2 από ΑΣΕΠ και 2 από πίνακα
Σύνολο 10. Που θα τους βάλουν όμως αφού δεν υπάχουν κενά.

441
Λογικά όχι επειδή τα 800 δημοτικά είναι σε περιοχές με πολλούς υπεράριθμους. Αλλά κανείς δεν ξέρει αν οι υπεράριθμοι θα εργαστούν στα δημοτικά ή θα είναι στα γραφεία.

442
ενώ κάαααθονται ΠΕ19 και ΠΕ20 σε γραφεία της δευτεροβάθμιας? Ήμαρτον συνάδεφοι ήμαρτον!
Σε πληροφορώ ότι δεν κάθονται οι συνάδελφοι του κλάδου μας στα γραφεία. Κάποιψν άλλων κλάδων κάθονται που δεν ξέρουν ούτε υπολογιστή να ανοίγουν. Στην β/θμια Αθήνας είχα δει εκπαιδευτικό άλλου κλάδου σε γραφείο με μόνο ένα καφέ μπροστά της και να κάθεται να κοιτάει το ταβάνι.

443
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Υλη ΑΣΕΠ - ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιούνιος 24, 2010, 10:27:13 μμ »
Γεια σας και απο μενα.Επειδή θέλει να δώσει μια φίλη μου ΑΣΕΠ και τωρα τελείωσε μπορεί όποιος έχει την καλοσύνη από τους διοριστέους να μας πει τι διάβασε και πέρασε?
Γιατί έψαξε στο εμπόριο για βιβλία για τον κλάδο σας και της είπαν ότι δεν βγαίνουν βιβλία  για τον κλάδο πληροφορικής στον ΑΣΕΠ.
Ευχαριστώ εκ των προτερων.
Κυρίως τα βιβλία της σχολής σου και τα βιβλία του σχολείου. Τα περισσότερα θέματα είναι μέσα από τα βιβλία του σχολείου. ΑΣΕΠ όμως προσπαθούν να μη γίνει για τον κλάδο μας.

444
αν θέλεις να προηγείται η Α/ΘΜΙΑ o.k. (προσοχή όμως οι πρώτοι στα πιλοτικά θα στρώσουν τα εργαστήρια+++)
εγώ θα βάλω να προηγείται η Β/θμια.
θα φανεί εκ του αποτελέσματος.

Μα αυτό είναι το ωραίο! Στο ολοήμερο εγώ έσκαψα τους τοίχους να περάσω καλώδια και να έστησα σερβερ με Linux και Thin Clients. Αν βάλουμε όλοι συστήματα Linux στα 800 δημοτικά να δω μετά ο Μπράτης πως θα ισχυρισττεί ότι μπορούν να το κάνουν και οι Δάσκαλοι αυτό.
Αλλά επίσης και διδακτικά και η ΕΠΕ προτείνει το λογισμικό ανοιχτού κώδικα στα δημοτικά αφού έχει τεράστια διδακτική αξία.

ΥΓ. Για την αίτηση λογικά το υπουργείο δεν προβλέπει αφού επαρκούν οι μόνιμοι για τα 800 δημοτικά.

445
Ακόμα δεν μπήκε η πληροφορική στα Δημοτικά και δεχόμαστε επίθεση.

Στο άρθρο του Γιώργου Σιγάλα  http://www.alfavita.gr/ank_b/ank6_6_10_1949.php
λέει ένα σωρό ανακρίβειες και λάθη μόνο και μόνο για να μη μπει η πληροφορική στα δημοτικά.

Παράθεση
 Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) που εισάγονται επί δίωρο σε όλες τις τάξεις άραγε μπορούν να λειτουργήσουν σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας; Για κάθε Ψηφιακή Τάξη και για κάθε σχολείο χρειάζεται ένας δαπανηρός εξοπλισμός και αρκετές προϋποθέσεις, όπως ψηφιακός πίνακας, προτζέκτορας,   laptops   για όλα τα παιδιά,   server   για τον εκπαιδευτικό,   hardware, πλατφόρμα επικοινωνίας,   software   συνοδευμένο από νέο διδακτικό ψηφιακό υλικό, σύνδεση με   Internet, επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς, σχεδιασμός εξειδικευμένων διδακτικών προγραμμάτων και μεθοδολογιών, άτομα για τεχνική υποστήριξη, και χρηματοδότηση για αναβαθμίσεις, τεχνική υποστήριξη κ.ά. Εξίσου σημαντικό όμως είναι το περιεχόμενο αυτού του μαθήματος. Η Πληροφορική στο σχολείο έχει σα στόχο να χρησιμοποιηθεί ως σύγχρονο μέσο για να επιτευχθούν οι στόχοι και να προσεγγιστούν οι γνώσεις των γνωστικών αντικειμένων του σχολείου γρηγορότερα και από ποικίλες πηγές. Η εκμάθηση μόνο του χειρισμού του μέσου επί δίωρο σε όλες τις τάξεις είναι μια άχρηστη γνωστική εξειδίκευση για το Δημοτικό σχολείο. Ο στόχος της πιστοποίησης μέσα στο δημόσιο σχολείο για τις γνώσεις στην Πληροφορική μπορεί και πρέπει να γίνει στο Γυμνάσιο – Λύκειο.  Πληροφορική και νέες τεχνολογίες πρέπει να χρησιμοποιεί ο δάσκαλος και οι μαθητές του σε ένα ποσοστό διδάσκοντας όλα τα γνωστικά αντικείμενα, και όχι περιχαρακώνοντας την Πληροφορική σαν διακριτό γνωστικό αντικείμενο,  το οποίο προφανώς θα το διδάξει ένας από τους εκατοντάδες διορισμένους ήδη καθηγητές της Πληροφορικής, οι οποίοι είναι σήμερα υπεράριθμοι. Ο καθηγητής Πληροφορικής δεν είναι σε θέση να διδάξει τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα του Δημοτικού σχολείου μέσω   computer. Θα διδάσκει μόνο το αντικείμενό του, αλλά αυτός δεν είναι προφανώς ο σκοπός της Πληροφορικής στο Δημοτικό σχολείο.  Χρειάζεται απλώς να δημιουργηθούν οι Ψηφιακές τάξεις σε κάθε σχολείο και να εκπαιδευτούν οι δάσκαλοι στη χρήση τους. Δε χρειάζεται ούτε μάθημα, ούτε ειδικότητα, ούτε ώρα μέσα στο Δημοτικό σχολείο, όπως γίνεται άλλωστε και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Μήπως πρέπει να συντάξουμε μία απάντηση ώστε να ακουστούμε επιτέλους?

446
Δεν θα ισχύει ότι και στην β/θμια δηλαδή ως εργαστηριακό μάθημα αν υπάρχουν >15 μαθητές (σύμφωνα με τροπολογία Λυκουρέντζου, παλιά ήταν 10) τότε πρέπει να υπάρχει δεύτερος εκπαιδευτικός. Πστεύω χρειάζονται κοντά 1000 οργανικές.

447
Υπάρχουν άραγε ακόμα άνθρωποι που προσπαθούν να μπουν ωρομίσθιοι στην εκπαίδευση;
Δεν διαβάζουν άραγε pde, alfavita, esos; Είναι δυνατόν.......Και μάλιστα 2 μήνες πριν τη λήξη του διδακτικού έτους;
Αν δεν έχουν εργασία τι να κάνουν? Έστω και 500 ευρώ να πάρουν μέχρ το τέλος της χρονιάς. κάτι είναι από το τίποτα.

448
Θεωρητικά θα σώσει τον κλάδο μας, μιας και δεν θα υπάρχει η δικαιολογία μαθημαιτκοί φυσικοί και δάσκαλοι να κάνουν πληροφορική. Το θέμα είναι να μην γίνει όπως γίνεται στα μούφα μεταπτυχιακά που αποφοιτούν όλοι οι εισαχθέντες. Όσοι δεν είναι ικανοί να διδάξουν θα πρέπει επιτέλους να μην παίρνουν επάρκεια. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει στην πράξη.
ΑΣΕΠ είναι σχεδόν αδύνατο να ξαναγίνει για τον κλάδο μας.

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 37

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.