Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - giak

Σελίδες: 1 ... 34353637
491
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
« στις: Αύγουστος 01, 2009, 11:53:58 πμ »
Συνάδελφοι μην απαντάτε στους φοιτητές του ΠΕΙΡΑΙΑ. Άλλο είναι το θέμα μας.

Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα δυνατό χαρτί. Την απάντηση του υφυπουργού η οποία είναι γεμάτη ψέματα, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει ότι αυτή η τροπολογία έγινε για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένα συμφέροντα και να παρακάμψει το αρμόδιο όργανο που κρίνει πιοιος είναι ικανός καθηγητής, δηλαδή τον ΑΣΕΠ.

492
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
« στις: Αύγουστος 01, 2009, 12:56:28 πμ »
Έχω ένα φίλο μου που δουλεύει σε κάποιο κανάλι στις ειδήσεις και του ειπα να τους πει να το βγάλουν. Μου είπε θα προσπαθήσει αλλά κατι πρέπει να κάνουμε εμείς, πχ κάποιοα συγκέντρωση ώστε να γίνει θέμα.

Επίσης πρέπει να ενημερώσουμε ΟΛΟΥΣ τους Βουλευτές της ΝΔ για να μη το ψηφίσουν. Τα άλλα κόμματα νομίζω είναι αυτονόητο ότι δε θα ψηφίσουν αυτή την άδικη τροπολογία.

493
Δηλαδή όσοι δεν περάσανε στο μάθημα ειδικής διδακτικής του ασεπ σημαίνει ότι κακώς πήρανε πτυχίο? το θεωρείς αντικειμενικό κριτήριο αυτό? γιατί αν είναι έτσι να κάνουμε μια στατιστική να δουμε ποιο είναι το χειρότερο τμήμα στην πληροφορική ..

Μη λέτε ό,τι να'ναι. Αυτά δεν είναι επιχειρήματα. Πόσες φορές έχουμε συζητήσει για τον ΑΣΕΠ και με ποιο δικαίωμα κρίνει τα πτυχία μας?

Μην τα λέμε όλα όπως μας συμφέρει.
Όποιος είναι σίγουρος για τις γνώσεις του δεν φοβάται κανένα διαγωνισμό. Εσύ θες να περάσεις γράφοντας λιγότερο από εμένα. Εσύ τα λες όπως σε συμφέρει αφού δεν δεχεσαι να διαγωνιστούμε με ίσους όρους. Αναρωτιέμαι αν διοριστείς ποτέ, τα ίδια θα λες στα παιδιά? Δεν εχει σημασία τι γράψατε στο διαγώνισμα, αλλά στη βαθμολογία του τετραμήνου προηγείται η κόρη του υπουργού?

494
Αν κάνανε τόσα πολλά μαθήματα παιδαγωγικά και πληροφορικής τότε δε θα είχαν πρόβλημα να διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ αφού θα έγραφαν λογικά παραπάνω από τους άλλους. Το γεγονός όμως ότι θέλουν να παρακάμψουν την ιεραχία, δηλώνει ότι μάλλον της πλάκας μαθήματα έχει η σχολή και γι' αυτό δεν μπορούν επί ισους όρους να μας ανταγωνιστούν στην εξέταση του ΑΣΕΠ.
Σημασία έχει τώρα να αντιδράσουμε μαζικά και να μαζεφτούμε καμια 3000 στο υπουργείο ώστε οι διορισμοί να γίνονται εφεξής αξιοκρατικά και να σταματήσει αυτό το παράθυρο με την παιδαγωγική επάρκεια. Αν είναι έτσι γιατί υπάρχει ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ?

495
Όλοι από τον υπολογιστή είμαστε προθυμοι για αγώνες και κινητοποιήσεις αλλά όταν έρθει η ώρα να γίνει η μάζωξη  είναι 10-15 άτομα. Για να μη παρεξηγηθώ, αναφέρομαι σε προηγούμενες κινητοποιήσεις είτε της ΠΕΑΕ είτε των ωρομισθίων. Αν διάβαζε κανείς τις συζητήσεις εδώ θα νόμιζε ότι θα μαζευονταν λαός στις κινητοποιήσεις αλλά δυστυχώς, άνθρακας ο θησαυρός.
Έτσι ακριβώς είναι. Όταν κινήθηκε δικαστικα η ΕΠΕ για τις αναθέσεις μαθημάτων νομίζω το πολύ 100 άτομα έκαναν και φυσικά γέλαγε ο Λυκουρέντζος.

496
Μία πρόταση γαι μία πρώτη : να βομβαρδίσουμε το      http://www.meafora.gr/    άμεσα. Να δουν την αγανάκτηση μας και να φοβηθούν ότι μπορεί και να ξυπνήσουμε και να κάνουμε μαγάλο σαματά. Διαλέξτε απλά ένα topic του και πάμε όλοι μαζί να το κάνουμε λύμπα...
Από τον καναπέ δεν γίνεται τίποτα. Αν δεν πάμε στο υπουργείο να τα σπάσουμε όπως κάναν οι γυμναστές και να το δείξει η τηλεόραση δε θα γίνει τίποτα.
Μείνετε λοιπόν στον καναπέ και κλάψτε τη μοίρα σας.....

497


Γιατί τέτοια ΧΟΛΗ και τέτοιο μίσος απο κάποιους ???

Γιατί χάνουμε τη δουλειά μας και μένουμε άνεργοι. Εσύ τι λες να χαιρόμαστε για άλλη μία αδικία στη ζωή μας?

498
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί από όλες τισ σχολές θετικών επιστημών δεν θεωρείται καθηγητική το τμήμα πλήροφορικής! Τι λογική είναι αυτή που ακολουθούν το ΥΠΕΠΘ? Γιατί την Ισπανική την αναγνώρισαν?

499
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγική κατάρτιση
« στις: Ιούλιος 24, 2009, 04:56:35 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση...τώρα πια κατάλαβα πολλά πράγματα..είμαι και εγώ απο το διάσημο τμήμα ΔΤΨΣ Πειραιά που έχει γίνει μεγάλος ντόρος τελευταία αλλά μόνο λόγια...Θα οργανώσουμε το σύλλογο πρώτα και μετά θα κινηθούμε ανάλογα...
Με σημερινή τροπολογία αναγνωρίστηκε το τμήμα ΔΤΨΣ Πειραιά οπότε οι απόφοιτοί του έχουν πολλές πιθανότητες πλέον να διοριστούν.

Η ΕΠΕ δυστιχώς έχει κάνει τραγικά λάθη στο παρελθόν με το θέμα αυτό. Ζητούσε και για τις πολυτεχνικές σχολές παιδαγωγική επάρκεια και όπως είναι λογικό δεν πέρασε.

500
64,58 στα 100 στο γνωστικό, 33,75 στα 40 στην γενική διδακτική, καλά στην ειδική διαδακτική. παιδαγωγικό ναι.

Αν έχεις γράψει αυτά, τότε συγχαρητήρια. Τον Σεπτέμβριο διορίζεσαι  ;)
Χωρίς παιδαγωγική κατάρτηση? Πως θα γίνει αυτό?
Πάντως μέχρι στιγμής αν και το δείγμα είναι πάρα πολύ μικρό για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα βλέπουμε τεράστεια απόκλιση στις επιδόσεις ΠΕ19 με Π20.

501
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: βαση ασεπ
« στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 06:20:51 μμ »
Αν βγάζεις στο γνωστικό 66.6% για παράδειγμα αυτό στρογγυλοποιείται στο 67 ή 66?

502
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουάριος 11, 2009, 05:21:57 μμ »
Και μιά αιτιολόγηση για την 19 συμπληρώνοντας την θαυμάσια δουλειά του aroniotis.
Με πρώτη ματιά δεν υπάρχει overflow. Αν εκτελεσθεί η πρόσθεση βγαίνει 9 bit με το MSB 1. Αρα πρέπει να είναι έξυπνος ο αθροιστής και να απορρίψει το MSB. Αρα το δ.
Μα αν είδες την δικαιολογηση μου, υπερχείληση μπορεί να έχεις ΜΟΝΟ όταν δύο ομόσημοι αριθμοί δίνουν ετερόσημο... Δες εδώ http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=2&url=http%3A%2F%2Fwww.csd.uoc.gr%2F~hy120%2F01f%2Flessons%2FHY120Lesson2.ppt&ei=Z9mKScDOD4b00AXd1NmXBw&usg=AFQjCNFEecTBsssFURx1rhuHMCvBiTQpmw&sig2=dNSi4ggPxxK-H0CGI9wsgA   στην 23η διαφάνεια...
Τελικά δεν κατάλαβα το γ ή το δ? Δεν ξέρω από αθροιστές (βαριέμαι να τους διαβαάσω) αλλά για το συγγεκριμένο παράδειγμα που έδωσε ο ΑΣΕΠ, υπάρχει αθροιστής που δημιουργείται overflow παρόλο που δεν έχουμε ομοόσημους αριθμούς?

503
Οι σημειώσεις είναι 550 σελίδες όλες χειρόγραφες + 200 σελίδες με ερωτήσεις (705 ερωτήσεις).
Ήδη κάνω μαθήματα (αν και όχι ιδιαίτερα) και αρκετοί έχουν εμπιστευτεί τις σημειώσεις μου.
Ο "κυριούλης" έχει γράψει βιβλίο το οποίο βρίσκεται ήδη υπό την κρίση του αναγνωστικού κοινού.
Τα δείγματα είναι για να πάρει κάποιος μια ιδέα τι καλύπτουν οι σημειώσεις και με τι δομή είναι γραμμένες.
Όλα αυτά χωρίς εμπάθειες απλά για να εξηγήσω λίγο τη δουλειά μου.
Υπάρχει κανείς που έδωσε χρήματα για αυτές τις σημειώσεις? Βοήθησαν τελικά κανένα ιδιαίτερα στα δύσκολα θέματα της θεωρίας υπολογισμού?

504
Στον προηγούμενο διαγωνισμό στον οποίο οι κενές θέσεις ήταν περίπου 600, οι 500 που έπιασαν τη βάση διορίστηκαν. Η βάση των διοριστέων ήταν δηλαδή η βάση του διαγωνισμού. Ο 72ος είχε γράψει 72 περίπου και με κάποιες προσαυξήσεις πήγε στο 74. Αυτή τη φορά που οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι και τα θέματα δυσκολότερα πιστεύω πως ο τελευταίος διοριστέος θα έχει βαθμό από 65 με 70 χωρίς τις προσαυξήσεις.
Στον προηγούμενο διαγωνισμό επειδή ήταν πολλές οι θέσεις οι ποιο πολύ πήγαν απροετοίμαστοι. Οπώτε εκτιμώ ότι θα αυξηθούν κατά πολύ οι βάσεις. Επίσης δεν είναι μόνο οι ΑΣΕΠΤΑΔΕΣ, αλλά θα εμφανιστούν ξαφνικά και άλλοι που με τον ένα ή άλλο τρόπο θα αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια.

Σελίδες: 1 ... 34353637

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 534
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.