Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - sikat

Σελίδες: 12345 ... 300
29
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Ιούνιος 03, 2022, 12:22:06 μμ »
Λοιπόν, για τους ΠΕ02:
1) Η Καρδιτσα φαίνεται να είναι πλεονασματική.
2) Τα Τρίκαλα εμφανίζουν 1 κενό στην 7η ομάδα, αλλά δεν ξερουμε αν εχουν πλεονάσματα σε κάποια άλλη ομάδα (1η-6η) που να το 'ακυρώνει' και γι' αυτό να μη δίνει κενά η περιοχή για μεταθέσεις/μετατάξεις/διορισμούς.
3) Η Λάρισα, αμά αφαιρέσεις τα πλεονάσματα και τοποθετηθούν οι υπεράριθμοι, φαίνεται να εχει καμιά 15αριά κενά, αλλά είναι περίπου 27 που είναι στη διάθεση (ή πήγαν με μετάθεση). Άρα μηδενίζονται και εκει τα κενά (thanks gvasilis!)
4) Στα Δωδεκάνησα βρισκω μονο τα φετινά κενά στο site της ΔΔΕ. Δε σου κρύβω ότι φαίνεται παράξενο που η Α' Δωδεκανήσου δίνει 61 κενά για οριστική τοποθέτηση, ενω περυσι διόρισε εκει 91 ΠΕ02 (δηλαδή θα μείνουν 30 στη διάθεση), και ταυτόχρονα φέτος δίνει αλλά 14 κενά για διορισμούς. Ο gvasilis είχε γράψει μια εξήγηση στο νήμα των φιλολόγων.

Απλά να πω για άλλη μια φορά, ότι για όλους τους λόγους που έχουμε γράψει σε αυτό το νήμα, δεν είναι πάντα ευκολο από τα κενά των τοποθετήσεων να βγαλεις ασφαλή συμπεράσματα για τα κενά των μεταθέσεων.
Στα Δωδεκάνησα διόρισαν σε πολλές ειδικότητες ακόμη και δασκάλους σύμφωνα με τα κενά που υπήρχαν. Όχι μόνο βάση οργανικών. Ήταν πολιτική απόφαση. Του χρόνου θα αδειάσουν ξανά όποτε λογικά θα κάνουν ξανά διορισμούς. Δεν είναι μόνο τα Δωδεκάνησα βέβαια.

30
Ο γραπτός πρέπει να μπει κάποια στιγμή αλλά χρειάζεται χρόνος για να οργανωθεί. Σε αντίθετη περίπτωση θα ευνοηθούν στο μέλλον αυτοί που δεν καταβάλουν ιδιαίτερο κόπο στις σπουδές. Θα στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά ενώ θα πληρώνουν και για τα του προσοντολογίου έτοιμα όλα στο πιάτο με τον λιγότερο κόπο. Όταν κάποιος αγωνίζεται και διαβάζει δεν θα δυσκολεύεται να γράψει καλά και στο γραπτό.

Κατά τη γνώμη μου όμως το υπουργείο αλλού αποσκοπεί με την συζήτηση για αλλαγή του συστήματος προσλήψεων. Απλά θέλει να δώσει σε αυτούς που υποσχέθηκε περισσότερα μπόνους για τα κοινωνικά κριτήρια και τον γραπτό θα τον μεταθέσει αργότερα και ίσως και να μην τον εφαρμόσει στην πράξη ποτέ. Εδώ άλλωστε υπάρχει και το παράλογο. Από τη μία υπάρχει μία συντηρητική κυβέρνηση που ΄΄θέλει΄΄ με τον γραπτό να βοηθήσει ΄΄τα παιδιά του λαού΄΄ και από την άλλη οι ΄΄αριστεροί ή προοδευτικοί΄΄ που ακούνε γραπτό και βγάζουν σπυριά.

Όταν ψήφιζαν στην προηγούμενη κυβέρνηση το νόμο με το προσοντολόγιο είχα στείλει στους βουλευτές τον προβληματισμό μου και προέβλεπα εξαγορά των προσόντων από τους κατέχοντες.

31
Είναι η ιδέα μου η υποτιμάται για ακόμα μια φορά η νοημοσύνη μας;

Αναζητώ να πάρω ένα tablet με λίγο παραπάνω από 200 ευρώ και παρατηρώ ότι οι "προμηθευτές" που κοίταξα διαθέτουν για την μέριμνα όποια προϊόντα θέλουν αυτοί κι όχι όλα όσα πληρούν τις προϋποθέσεις του προγράμματος ... είναι μόνο δική μου παρατήρηση αυτή; 

Συμπεραίνω ότι εν τέλει το πολύ να γλιτώσω 50-100 ευρώ σε σχέση με να το αγόραζα από το φθηνότερο διαδικτυακό κατάστημα το οποίο δεν εξυπηρετεί μέσω του voucher..
ΐδεύουν
Δες και στη lenovo gr. Έχει καλά με 200-300€. Ίσως είναι από τις λίγες εταιρίες που δεν κοροϊδεύουν.

32
Υπάρχει πρόβλημα με τις ώρες διδασκαλίας της Φυσικής στη δευτεροβάθμια. Μία περίπτωση που έχει επισημανθεί από όλους τους συναδέλφους είναι η διδασκαλία της Φυσικής στην Α΄ Λυκείου. Οι δύο ώρες δεν αρκούν. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως διεκδικείται αύξηση ωρών σε βάρος των ωρών της Χημείας ή της Βιολογίας.
Αυτή η συζήτηση αν το δει κάποιος αποστασιοποιημένα δείχνει γιατί το δημόσιο πρέπει να απαλλαγεί από την μονιμότητα.
Το σχολείο κατάντησε με την γραφειοκρατία να είναι αρβανίτικα οικόπεδα..
Οι νόμοι και οι διατάξεις είναι μόνο περιφράξεις  αυθαίρετης κατοχής τεμαχίων..
Ας μιλήσουμε καθαρά γιατί χρειάζεται καθηγητής πληροφορικής στο δημοτικό;
Γιατί έτσι λέει ο νόμος...
Αφήστε την ηλίθια συζήτηση για την επίφαση νομιμότητας και δείτε την ουσία.
Τα μαθήματα των φυσικών επιστημών είναι για γέλια και για κλάματα.
Να δείτε τα εκτρώματα που μετέτρεψαν την εκπαίδευση σε ένα θεσμικό καρναβάλι και να πάψετε τις ρουφιανιες με πρόσχημα την νομιμότητα που σημαίνει μονιμότητα στην αξιολύπητη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
Αν ήταν δηλαδή όλοι συμβασιούχοι θα λυνόταν το θέμα της ποιότητας της διδασκαλίας των Φ.Ε.; Ο αναπληρωτής που τρέχει αλαφιασμένος μέσα στην προθεσμία των 2-3 ημερών από την κλήση του σε όποια σημείο της χώρας είναι σε θέση να οργανώσει καλύτερα την διδασκαλία;
Ωραία ακούγεται να αρπάζεις την ευκαιρία μέσα από ένα θέμα εδώ στο pde όπως ετούτο που όλοι φαίνεται να διεκδικούν περισσότερους διορισμούς ανά ειδικότητα και να τσουβαλιάζεις όλους τους εκπαιδευτικούς των Φ.Ε.. Προτάσεις σοβαρές και υλοποιήσιμες χρειάζονται αλλά σε  άλλο θέμα του pde. Δεν διαφωνώ φυσικά πως η διδασκαλία των Φ.Ε. όπως και των άλλων επιστημών χρειάζεται συνεχή βελτίωση.

Το θέμα εδώ αφορά τους φυσικούς και μόνο αυτούς. Δεν δικαιολογούνται βέβαια οι ΄΄επιθέσεις΄΄ εναντίων άλλων κλάδων. Λογικό είναι αν αυτό παραβιάζεται να υπάρχουν και αντεγκλήσεις που οδηγούν την συζήτηση εκτός θέματος.

33
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Φεβρουάριος 11, 2022, 12:21:43 πμ »
Δεν μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα για διορισμούς πριν τον Σεπτέμβριο. Οι συνταξιοδοτήσεις αναμένεται να είναι πολλές έως πάρα πολλές και αυτό το γνωρίζει, πιστεύω, ήδη το υπουργείο. Μας λέει να περιμένουμε έως τον Απρίλη μάλλον για άλλους λόγους. Ας πούμε 50-50 τις πιθανότητες.

34
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Φεβρουάριος 04, 2022, 07:50:41 μμ »
Δείτε το παρακάτω λινκ. Δίνει απαντήσεις, νομίζω, στα ερωτήματά σας:

https://www.esos.gr/arthra/76699/adeies-anatrofis-neodioriston-ekpaideytikonenimerotikoy-simeioma-tis-nomikis-symvoyloy

35
Άδειες / Απ: Άδεια ανατροφής τέκνου
« στις: Φεβρουάριος 01, 2022, 11:49:41 μμ »
Είμαστε σε αναμονή για μία νέα εγκύκλιο του υπουργείου. Έγινε και επερώτηση στη βουλή από την αξ. αντιπολίτευση διότι αυτή καθυστερεί. Αναδρομικότητα δεν νομίζω. Θα δικαιωθεί όποιος προσέφυγε κατά πάγια τακτική. Λογικά δεν θα θέτει όριο τα δύο χρόνια  αλλά τα τέσσερα για δικαίωμα στην άδεια ανατροφής. Απαράδεκτη σε κάθε περίπτωση η συμπεριφορά της Κεραμέως απέναντι στους εκπαιδευτικούς με τις παράνομες νομοθετήσεις της για τον περιορισμό των αδειών.

36
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 26, 2022, 05:37:26 μμ »
Συνάδερφοι, εγώ έλαβα ενα μήνυμα για τηλεκπαίδευση, χωρίς όμως να μας πουν αν τα σχολεία θα είναι ανοιχτά. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
Ανοιχτά θα είναι εκτός περιοχών που συνεχίζουν να έχουν προβλήματα όπως η Αττική. Απλά το μήνυμα που όλοι λάβαμε  το έγραψε ……η πυθία.

37
Ναι θα λιωσει απο την "πιεση" ...Το θεμα εχει κλεισει... οποιος εχει δικαστικη αποφαση διοριζεται...Τα υπολοιπα ειναι δικηγορων "οραματα"...οι οποιοι δεν πιστευω να ζητανε "νεα" ποσα...το 2022... 8)
Αυτό που λες είπε και η υπουργός αλλά ο έμπειρος δημοσιογράφος της έδωσε με νόημα την κατάλληλη απάντηση που με άλλα λόγια είναι έτσι:

΄΄ άσε τους πολιτικαντισμούς, και απάλειψε την αδικία που έκαναν όλοι οι προηγούμενοι πολιτικοί και κυβερνήσεις και κυρίως οι πατεράδες, οι θείοι και οι κουμπάροι σας΄΄

Δεν λέω πως είναι εύκολο. Χρειάζεται μεγάλη οργάνωση και συστράτευση πολλών για να ασκηθεί πολιτική πίεση.

38
Δεν βρίσκω κάτι πιο σχετικό, το αναρτώ εδώ. Δείτε την πίεση που δέχεται η υπουργός για την αδικία των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ του 2008.

https://porto-rafti.gr/%ce%b5%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%b8%ce%ad%ce%bc%ce%b1-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%85%cf%87%cf%8c%ce%bd%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%84%ce%bf/?fbclid=IwAR11Ua2OkBoAkBoypWl1DfV4B74MVuGAC_pZ2jv_aC6vEjJC3EUNstBtMjw

39
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 17, 2022, 02:25:57 μμ »
Γενικα πάσχουμε στην επιτήρηση. 90% των κρουσμάτων ορφανά. Καμία ιχνηλατηση. Τ στατιστικα του εοδυ έχουν λάθη. Προσθαφαιρέσεις κρουσμάτων σε ημερομηνίας μήνες πίσω, ανακοινώσεις λάθος αριθμού νεκρών που αν δεις τα στατιστικα κ κανεις μόνος σου υπολογισμούς, δεν βγαίνουν. Κρούσματα ενσωματώνονται πολύ αργά κ δεν υπάρχει εικόνα με βάση ημερομηνία λήψης. Δεν πιστεύω κι εγω ότι όλη η χαλαρότητα των διακοπών δεν είχε επιπτώσεις.
Δεν είναι μόνο οι διακοπές. Τώρα είναι και η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων. Ακόμη και αν η πραγματικότητα χαλάει το αφήγημα της κυβέρνησης πως τα σχολεία είναι ελεγχόμενο μέρος για την ανίχνευση των κρουσμάτων δεν θα το παραδεχτούν. Από προσωπική παρατήρηση και συζήτηση με τους γονείς των παιδιών δεν είναι διατεθειμένοι έτσι απλά να εμφανίσουν τα θετικά τεστ διότι λένε πως τα υπόλοιπα παιδιά και ενήλικες δεν εμφανίζουν θετικό το τεστ. Αυτό σημαίνει πως δεν εφαρμόζεται πάντα το πρωτόκολλο και με την όμικρον η διάδοση είναι μεγάλη.

40
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 17, 2022, 12:17:29 μμ »
Πάντως είναι πολύ περίεργο για το πως η κυβέρνηση παρακολουθεί και αξιολογεί την εξέλιξη της πανδημίας διότι:

1. Σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και αλλού η εξάπλωση της όμικρον ξεκίνησε νωρίτερα από ότι στην Ελλάδα και ακόμη δεν έχει φτάσει στην κορύφωση όσο αφορά τον αριθμό κρουσμάτων. Σε εμάς φαίνεται ήδη να είναι σε ύφεση.
2. Οι νοσηλείες αυξάνονται ακόμα και στις ΜΕΘ παρά την μείωση των κρουσμάτων

Δεν είναι πρώτη φορά που τα στατιστικά σε αυτή τη χώρα δεν ακολουθούν αυτά των άλλων χωρών, όμως τα παραπάνω τα επισήμανε και ο Ν. Τζανάκης στην κρατική τηλεόραση. Βέβαια είπε και πως αν είναι αληθή θα ακολουθήσει και αποκλιμάκωση στις σοβαρές νοσηλείες.

Με λίγα λόγια το πιο πιθανό είναι το self-testing να έχει αποτύχει πλήρως στην ανίχνευση των κρουσμάτων στα σχολεία με ότι συνεπάγεται αυτό.

41
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 14, 2022, 02:33:09 μμ »
Debaser, οι περισσότεροι από εμάς που ψέγουμε τους αντιεμβολιαστές/αρνητές/ομολογητές/κλπ είμαστε των σχετικών ειδικοτήτων με τις φυσικές επιστήμες, την υγεία ή και άλλες ακόμα που προσεγγίζουν τέτοια φαινόμενα όπως η πανδημία και τα συνακόλουθα, από τη δική τους επιστημονική σκοπιά.
Αυτό που ζητάμε άμεσα ή έμμεσα από όλους και όλες που υποστηρίζουν αντιεπιστημονικές απόψεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο να καθίσουν και να μελετήσουν τα βασικά μέσα τουλάχιστον από τα σχολικά βιβλία τα οποία είναι, όπως είναι γραμμένα, εδώ και και κάποιες δεκαετίες. Δεν μπορείς να έχεις άποψη όταν πέρασες (από το σχολείο) και δεν ακούμπησες τη γνώση.
Με λίγα λόγια η επιστημονική γνώση δεν διαπραγματεύεται. Μάλιστα, αν λάβουμε υπόψη πως όλη η ιστορία με τους αρνητές ξεκίνησε εδώ και πολλά χρόνια από μία αποτυχημένη έρευνα με τα παιδικά εμβόλια η οποία τα σύνδεσε με τον αυτισμό γίνεται κατανοητό πόσο επικίνδυνο είναι να παίζουμε με την υγεία και την ασφάλεια μικρών και μεγάλων. Προσωπικά δεν πρόκειται να κουνάω το κεφάλι μου με ΄΄κατανόηση΄΄ σε κάθε συζήτηση που γίνεται δίπλα μου και όλοι τα βρίσκουν με όλα. Θα λέω πάντα την άποψή μου που είναι και η επιστημονική.
Δες για παράδειγμα τα παρακάτω σχόλια (klio και δικά μου).

Ό,τι και να λέμε εμείς  το σίγουρο είναι ότι θα μείνει ένα ποσοστό ανεμβολίαστων (πχ. 15%) ακόμη κι αν γίνει υποχρεωτικό. Η υποχρεωτικότητα δεν θα βοηθήσει σε κάτι.  Το αν υπάρχουν παρενέργειες θα φαίνεται από εδώ και πέρα αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά (ακόμη κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε). Άλλωστε πολλοί εξαναγκάστηκαν και ουχί πείστηκαν (όπως οι περισσότεροι). καλό είναι πάντως οι εμβολιασμένοι να κάνουν εξετάσεις από εδώ και πέρα και να προβληματιστούν αν βρουν κάτι στις εξετάσεις τους.

Τέλος, οι ανεμβολίαστοι δεν είναι περισσότερο ανεύθυνοι από τους εμβολιασμένους. Αρκέι να πούμε ότι το πιστοποιητικό εμβολιασμού συνεχίζει να ισχύει όσο αυτοί  νοσούν  (και πηγαίνουν για ψώνια κτλ -ναι υπάρχουν και αυτά) ενώ οι ανεμβολίαστοι κάθονται σπίτι τους ή κάνουν ραπιντ για να βγουν..Άρα, δεν διασπείρουν τον ιό περισσότερο από τους άλλους.

Φιλικά πάντα. Υπάρχουν δύο όψεις σε κάθε νόμισμα! Δεν είναι ωραίο να εκνευριζόμαστε με τους συμπολίτες μας..
Κλιο, πες μας τι είδους παρενέργειες περιμένεις από εδώ και πέρα. Γιατί δεν φάνηκαν ήδη αυτές αφού στο Ισραήλ τουλάχιστον έχουν περίπου ένα χρόνο που τα έκαναν. Και ποιος σου διασφαλίζει πως ότι υγειονομικό θέμα προκύψει από εδώ και μπρος δεν θα τον εκμεταλλευτούν οι ίδιοι που παράγουν ψευδείς ειδήσεις και πληροφορίες;

42
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 13, 2022, 01:05:30 μμ »
Το είπες και σήμερα το ποιηματάκι σου ή ήταν μόνο το προοίμιο;
Τις οφείλω αυτές τις επισημάνσεις 1. για τα παιδιά εκπαιδευτικού του συστεγαζόμενου σχολείου που έμειναν ορφανά και 2. στο αγαπημένο πρόσωπό μου που το συνέστησαν να μείνει καλύτερα σπίτι παρά τα σοβαρά προβλήματα υγείας λόγω συμφόρησης στο πανεπιστημιακό

Σελίδες: 12345 ... 300

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 352
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 310
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.