Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jtsop

Σελίδες: 12345 ... 31
29
Οταν εισαι στη διαθεση θεωρειται οτι εχεις υπηρετησει την οργανικη γι αυτο υπαρχουν ατομα που πηραν μεταθεση

Διάβασε καλύτερα το ΠΔ, λεει "για όσους δεν έχουν πάρει οργανική χωρίς δικιά τους υπαιτιότητα".

Η συγκεκριμένη χρονιά κανονικά δεν μετράει. Τώρα αν έχει υπηρετήσει την οργανική προηγούμενη χρονιά, αυτό είναι άλλο.

30
Απο τη διευθυνση το ειπαν σε οσους ξεχασαν να κανουν αιτηση. Τα μορια υπηρετησης υπαρχουν αυτοματα στο συστημα και ετσι οταν κλειδωσει μενεις με αυτα

Δεν ισχύει, είναι παράνομο και θα γίνει χαμός από ενστάσεις/προσφυγές.

Αυτή είναι η περίπτωση που δεν έχεις πάρει οργανική με δικιά σου ευθύνη, άρα δεν έχεις υπηρετήσει οργανική για αυτή τη χρονιά.

31
κάποιοι από αυτούς ήταν διευθυντές και υποδιευθυντές. Σε κάποια σχολεία επιστρέφουν περισσότεροι από όσους υπηρετούν τώρα. Παράλογο είναι να ψηφίσουν; Άλλωστε πάνε σε συγκεκριμένα σχολεία και τα υπόλοιπα (ΓΕΛ, Γ/σια κλπ) δεν τα επηρεάζουν.

32
Γνωρίζω άτομο που έκανε ένσταση ονομαστικά δλδ έχω περισσότερα μόρια από τους τάδε (στην 2η του επιλογή καθώς η πρώτη καλύφθηκε από γηγενείς ) και ζήτησε να γίνει επανεξέταση των πινάκων (άρα να φύγει αυτός που είχε τα λιγότερα μόρια). Αυτό είχε αποτέλεσμα να πάρει μετάταξη με την ένσταση στην 1η του επιλογή (την οποία δεν ανέφερε στην ένστασή του, άρα δεν χρειάστηκε να φύγουν οι άλλοι ;) Τυχαίο;

Εννοείται. Νομίζω πως θα γινόταν και δεύτερος γύρος μετατάξεων εφόσον υπήρχαν ανάγκες, αν δεν κάνω λάθος είχε δημοσιευθεί κάτι τέτοιο. Άλλωστε μια δικαιωθείσα ένσταση θα έπρεπε να έχει ως αποτέλεσμα την ανάκληση μιας μετάταξης, κυρώσεις σε περίπτωση παρανομίας και πιθανή μετάταξη (μέσα στα πλαίσια που ορίζουν τα δεδομένα βάσει των οποίων έγιναν οι αιτήσεις μετάταξης) αυτού που έχει δικαιωθεί.

33
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Οκτώβριος 20, 2014, 12:12:14 μμ »
Αυτό που λένε είναι ότι ο ένας και μοναδικός είπε: "Όχι άλλες αποσπάσεις σε φορείς"

34
Προφανώς μιλάμε για διαφορετική προκήρυξη. Μπορείς να μου στείλεις κάποιον σύνδεσμο;

35
Σε μια χώρα που υπάρχει μηδενική οργάνωση και ελάχιστες προϋποθέσεις στα πάντα, μπορούμε να κάνουμε κριτική για όλα αλλά ας βλέπουμε και λίγο γύρω μας τι γίνεται.
Το έργο έχει σχεδιασμό από πίσω του, ίσως όχι τον καλύτερο δυνατό (ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο) αλλά υπάρχει σκεπτικό.

Το έργο ακολούθησε την πεπατημένη: ότι να 'ναι όπως να 'ναι.


Έχω διαβάσει κριτική για την επιλογή φορητών έναντι σταθερών υπολογιστών. Να εξοπλιστούν δηλαδή τα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής με σύγχρονους ΗΥ.
Μα ο σκοπός δεν είναι να δοθεί η δυνατότητα χρήσης εργαστηρίου ΗΥ σε μια αίθουσα κάθε διδακτική ώρα, αλλά σε δύο ταυτόχρονα ή τρεις. Το έργο θα παραδώσει:
- 1 κινητό εργαστήριο με 10 φορητούς σε κάθε Δημοτικό
- 3 κινητά εργαστήρια με 15 φορητούς (το καθένα) σε κάθε Γυμνάσιο
- 2 κινητά εργαστήρια με 15 φορητούς (το καθένα) σε κάθε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ & ΕΠΑΣ
μέσω των οποίων δίνεται η δυνατότητα να μετατραπεί σε "εργαστήριο ΗΥ" κάθε διδακτική αίθουσα του σχολείου. Έτσι, αν το σχολείο διαθέτει εργαστήριο, τα χρησιμοποιεί στις αίθουσες, αν διαθέτει εργαστήριο με παλιούς ή χαλασμένους σταθερούς, τους αντικαθιστά με ένα από τα κινητά εργαστήρια, ενώ αν δεν διαθέτει αίθουσα εργαστηρίου (όπως αναφέρει κατ'επανάληψη ο perastikos_kav) τα χρησιμοποιεί στις αίθουσες διδασκαλίας.

Στις προδιαγραφές του έργου είναι ότι οι υπολογιστές πάνε όλοι μαζί και δεν πηγαίνει ένας από εδώ και άλλος από εκεί.


Ο χρόνος προετοιμασίας δεν είναι όσος γράφετε: τα φορητά φορτίζονται στο ερμάριο, και απλά τα μεταφέρουμε στην αίθουσα και τα ανοίγουμε (χωρίς καλώδια ρεύματος ή ακόμα και χωρίς ποντίκια αν θέλετε).

Πως κουβαλάς 10 υπολογιστές χωρίς ερμάριο, στη μασχάλη; Και που τα βάζεις; Στα θρανία που δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να δουλέψουν οι μαθητές;


Το ερμάριο διαθέτει wifi switch και έτσι "μοιράζει" διαδίκτυο (εφόσον χρειάζεται πρόσβαση στο διαδύκτιο και δεν θα δουλέψετε κάποιο προ-φορτωμένο λογισμικό). Είναι η αίθουσα σε όροφο; Μεταφέρουμε μόνο το wifi switch μαζί με τους φορητούς.
Δεν έχει η αίθουσα πρίζα δικτύου; Κανένα θέμα, μαζί με τα διαδραστικά συστήματα έχει υπολογιστεί και δικτύωση όλων των αιθουσών του σχολείου.

Το switch είναι ενσωματωμένο στο ερμάριο (στις περισσότερες υλοποιήσεις) και δεν είναι αποσπώμενο. Επιπλέον επειδή είναι μέσα σε μεταλλικό κλωβό (κλωβός Faraday) η εμβέλεια του είναι της τάξης των 4-5 μέτρων.


Ταυτόχρονα έχουν ξεκινήσει έργα που θα μεγιστοποιήσουν την αξία του μεγάλου: εντατικοποιούνται οι επιμορφώσεις σχετικά με τη χρήση διαδραστικού πίνακα, ενώ προχωρά η αναβάθμιση της ταχύτητας σύνδεσης με το διαδίκτυο. Παράλληλα εμπλουτίζεται το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών με ψηφιακό (διαδραστικό) υλικό, ενώ λειτουργεί πλατφόρμα που θα φιλοξενεί ψηφιακό υλικό για όλες τις ειδικότητες ώστε να μπορούμε να αξιοποιούμε υλικό που έφτιαξαν και χρησιμοποίησαν συνάδελφοι.
Για να επιστρέψω στην επιλογή φορητού vs σταθερού, σαφώς υπάρχουν επιχειρήματα και από τις δυο πλευρές, αλλά αναλογιστείτε:
- την ποιότητα των "συναρμολογούμενων" σταθερών που έχουν έρθει κατά καιρούς στα σχολεία σε σχέση με την ποιότητα των φορητών που κατά τεκμήριο είναι γνωστών κατασκευαστών.
- τη δυνατότητα χρήσης που δίνουν στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων σε σχέση με αυτά που ξέρουμε πως λειτουργούν σε συγκεκριμένη αίθουσα (εργαστήριο)
- τις επιλογές που μπορούμε να κάνουμε: στο Γυμνάσιο με 45 φορητούς, καλύπτουμε 3x15 ή 1x30 + 1x15 ή 2x22 ή όποιο συνδυασμό χρειαστεί. Με τους σταθερούς απλά δεν γίνεται αυτό.
- την ευκολία μεταφοράς σε περίπτωση προβλήματος.

Αν είχε γίνει μια σωστή μελέτη θα μπορούσαν να είχαν εξεταστεί πολλές λύσεις, όπως πχ οθόνες-υπολογιστές ή μίνι PC με 2-3 αίθουσες υπολογιστών εκτός του εργαστηρίου πληροφορικής. 


Καλή είναι η κριτική αλλά θα περίμενα να έχετε ρίξει μια ματιά στις διακηρύξεις πριν, ώστε να έχει και κάποια ουσία αυτή.
Φιλικά...

Η προκήρυξη ήταν για τα μπάζα :) Δες τα σχόλια που είχαν γίνει από ΕΛΛΑΚ, ΠΕΚΑΠ και άλλους.

36
Δε νομίζω να έχουν καλέσει κάποιον χωρίς να έχουν ανακοινωθεί οι πίνακες. Ξέρει κανείς πότε ξεκινούν τα μαθήματα;

Μπορεί να έχουν διερευνητικές επαφές (πχ τα περισσότερα ΙΕΚ βλέπουν ποιοι είναι στην κορυφή της λίστας)

37
Κάτι ακούστηκε για 6/10... εις αναμονή.....

Η ΓΓΔΒΜ έχει βγάλει ανακοίνωση για 6/10.

Μέχρι Παρασκευή είναι οι εγγραφές των επιλαχόντων και οι πίνακες των εκπαιδευτών δεν υπάρχουν ακόμα.

Για άλλη μια φορά θα αλλάξει την τελευταία στιγμή. Λογικά θα πάει Πέμπτη 9/10 ή Δευτέρα 13/10.

38
http://free-informatics.blogspot.gr/2014/09/blog-post_13.html

Οι μαχόμενοι Χημικοί και οι Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης είναι συνάδελφοι και όχι εχθροί.

39
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ανάθεση Μαθηματικών Γυμνασίου
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 09:15:44 μμ »
http://goo.gl/MD1dJP

....
Θεωρούμε ότι η συμπεριφορά αυτή της Ε.Μ.Ε., δεν εκπροσωπεί τους χιλιάδες αξιόλογους συναδέλφους Καθηγητές Μαθηματικών, είναι λανθασμένη και ιδιαίτερα επιζήμια τόσο για το επίπεδο της παρεχόμενης Δημόσιας Παιδείας όσο και για τις κοινές αρχές και αξίες που πρέπει να πρεσβεύουμε και τους κοινούς στόχους που πρέπει να έχουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί, ανεξαιρέτως ειδικότητας.
....

Εμπάθεια, κόντρες, χολή, αντισυναδελφικότητα... Κι όλα αυτά διότι δε μιλάμε την ώρα που πρέπει δηλαδή την ώρα που αρχίζει η στρέβλωση.

Διότι η στρέβλωση ξεκινά από τη στιγμή που ο ένας εμπλέκεται στα χωράφια του άλλου.

Και αντί να μιλήσουμε όταν άρχισαν οι περίεργες αναθέσεις από την δεκαετία του ΄90 (βλέπε μαθηματικούς να γίνονται με λίγα σεμινάρια ΠΕ19) και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ από τότε το κράτος να έχει απάρκεια προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες ώστε να εκμηδενίζονται οι β αναθέσεις, καθόμαστε τώρα να αλληλοτρογώμαστε για το ποιος έχει την κατάρτηση να διδάξει μαθηματικά φυσική πληροφορική κτλ δηλαδή τσακωνόμαστε για το αυτονόητο (οτι μαθηματικά διδάσκει ο μαθηματικός και πληροφορική ο πληροφορικός) αντί να ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ να προσλάβει το προσωπικό που απαιτείται για κάθε ειδικότητα.

Αν με διορίζανε να διδάξω πληροφορική θα αρνιόμουν το διορισμό. Όχι διότι περιφρονώ τα χρήματα αλλά διότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΑΥΤΟ και θα είχα πάντα στη συνειδησή μου βάρος ότι "έφαγα" τη θέση κάποιου πληροφορικού που ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΑΥΤΟ. Και ασφαλώς όσο φιλότιμα και να έκανα το μάθημά μου , δε θα είχα την απόδοση και το αποτέλεσμα που θα είχα αν δίδασκα αυτό που σπούδασα δηλαδή ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.

40
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2014
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 04:54:52 μμ »
ΑΕΙ μαλλον σημερα

42
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 04:54:58 μμ »
Αμαν πια με τις αποσπάσεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αργούν τόσο...
Έχετε καμία ενημέρωση;


Έχει πέσει μούγκα στη στρούγκα.

Σελίδες: 12345 ... 31

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 441
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.