Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - jtsop

Σελίδες: 1 ... 293031
421
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 18, 2009, 03:07:55 μμ »
Μήπως γνωρίζεις περίπου πόσες ημέρες μετά την λήξη προθεσμίας των ενστάσεων ανακοινώνονται τα οριστικά αποτελέσματα;
10 meres συνήθως

422
Νεοδιόριστοι / Απ: Αναβολή ορκωμοσίας
« στις: Αύγουστος 18, 2009, 12:46:03 μμ »
Η παράταση ορκωμοσίας είναι για 1 χρόνο.

Λογικά αν ζητήσεις θα την πάρεις, αλλά γιατί να κάνεις αίτηση διορισμού φέτος αν θες να πάρεις παράταση ορκωμοσίας?

423
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Ποια κενά υπάρχουν ????
« στις: Αύγουστος 18, 2009, 12:41:05 μμ »
Παράθεση
Γιατι λες, κατα τη γνωμη σου, αφου εχει κενα στη Γ κυκλαδων (Ββαθμια) να μην την εβγαλαν στις περιοχες διορισμου;

α) Δεν το γνώριζαν
β) Προέκυψε αφού είχαν δηλωθεί τα κενά στο υπουργείο
γ) Θέλουν να πάρουν αναπληρωτές
δ) Θέλουν να το δώσουν σε συμπληρωματικούς διορισμούς

κάποιο από αυτά.

Παράθεση
Μηπως ειναι λιγα και βγαζουν πανω απο ενα συγκεκριμενο αριθμο;
Ας πουμε, αν υπηρχε ενα κενο, δε θα εδιναν ολοκληρη περιοχη λογικα..

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν βγάλει περιοχές με 1 κενό, έγινε και φέτος.

424
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ 20
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 02:55:35 μμ »
Η εγκύκλιος διορισμού αναφέρει ΠΕ19 προφανώς για όσους διοριστούν από πίνακα και όχι ΑΣΕΠ καθώς δεν έχουν βγει τα οριστικά αποτελέσματα του ΑΣΕΠ ακόμα.

425
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 02:45:33 μμ »
Γιατί υπάρχει η εγγραφή με τα αστεράκια στον πίνακα??

426
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Περιοχές διορισμού ΠΕ19
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 01:59:27 μμ »
Επειδή δεν έχει αναφερθεί από όσο έχω δει, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι περιοχές για ΠΕ19 έχουν ανακοινωθεί μαζί με τις περιοχές των άλλων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας:

ΠΕ19-20-ΠΕ1900-ΠΕ2000 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ
Δ΄ Αιτωλ/νίας, Γ΄ Αργολίδας, Β΄ Αρκαδίας, Γ΄ Αρκαδίας, Δ΄ Αρκαδίας, Β΄ Δωδεκανήσου, Γ΄ Δωδεκανήσου, Α΄ Ευβοίας, Γ΄ Ευβοίας, Δ΄ Ευβοίας, Α΄ Ευρυτανίας, Α΄ Ζακύνθου, Α΄ Κέρκυρας, Α΄ Κυκλάδων, Β΄ Κυκλάδων, Γ΄ Κυκλάδων, Β΄ Λακωνίας, Β΄ Μεσσηνίας, Β΄ Πειραιά, Α΄ Σάμου, Α΄ Χίου,


από: Εγκύκλιοι Διορισμών Μόνιμων Εκπ/κών 2009-2010 Δ/θμιας Εκπ/σης (06-08-09)
http://www.ypepth.gr/docs/dior_ekp_2009_2010_090806.zip

427
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19 αποτελέσματα
« στις: Αύγουστος 14, 2009, 01:42:31 μμ »
Άρα 2, 10, 13, 22, 24, 25, 31, 34 πρέπει να φύγουν.

1, 4, 11, 15, 18, 19, 21, 23, 35 πρέπει να μείνουν.

λόγω ηλικίας οι 3, 7, 8, 26, 28, 33 μάλλον από λάθος είναι σε αυτούς με ΑΣΠΑΙΤΕ.

και οι: 5, 6, 9, 12, 14, 16, 17, 20, 27, 29, 30, 32, 36, 37, 38 είναι άγνωστο αν έχουν ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλο. (ΜΔΕ ή διδακτορικό στη διδακτική δεν έχει κανείς από αυτούς)

428
FYI, επειδή κάποιοι βιάστηκαν να πουν για την ΕΠΕ (που είναι μόνο πτυχιούχοι πληροφορικής, δηλαδή εμείς). Ο άνθρωπος είπε τη γνώμη του, με την οποία συμφωνώ. Δεν ξέρω αν ποτέ κανείς από εσάς επιχείρησε να κάνει μάθημα σε δημοτικό/γυμνάσιο, εκεί θα καταλάβετε τι είναι η παιδαγωγική επάρκεια. Φυσικά καμμία από τις καθηγητικές σχολές δεν παρέχει ουσιαστικά παιδαγωγική επάρκεια, συνήθως ούτε καν διδακτική.
 

-------- Original Message --------
Το Δ.Σ. θα στείλει σχετική επιστολή προς το ΥπΕΠΘ, μόλις (εάν)
η συγκεκριμένη τροπολογία εγκριθεί και γίνει νόμος του κράτους,
(ήδη το σχετικό κείμενο ετοιμάζεται).
Το αίτημά της ΕΠΕ προς το ΥπΕΠΘ θα είναι όχι η άρση της
τροπολογίας (του νόμου), αλλά η δίκαιη και ισότιμη αντιμετώπιση
όλων των Πληροφορικών στο θέμα της λεγόμενης "διδακτικής /
παιδαγωγικής επάρκειας" (="καθηγητικές σχολές"), τόσο
μεταξύ των διαφόρων τμημάτων Πληροφορικής, όσο και σε
σχέση με άλλες "καθηγητικές" ειδικότητες (μαθηματικούς,
φυσικούς, φιλόλογους, κλπ.).
 
Προσωπική μου θέση (συμπληρωματικά) είναι ότι μέχρι να
αποκτήσουν όλες οι ειδικότητες (μαθηματικοί, φυσικοί, κλπ.)
"παιδαγωγική επάρκεια", νομιμοποιούμαστε να την απαιτούμε
και εμείς (αν και στην πράξη επιμένω ότι οι Πληροφορικοί
έχουν μόνο διδακτική και όχι παιδαγωγική επάρκεια).
Συνεπώς, ή θα αρθεί από όλους και θα θεσπιστούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την απόκτησή της,
ή όσο αναγνωρίζεται για ένα τμήμα, θα πρέπει να
αναγνωρίζεται και για όλα.
 
--
Φώτης Κ. Λιοτόπουλος
Γ.Γ. Δ.Σ. ΕΠΕ

429
Εδώ και καιρό, το εν λόγω τμήμα έχει ζητήσει τη μετονομασία του σε
"Ψηφιακών Συστημάτων" η οποία έχει εγκριθεί από τα τέλη του 2008.
 
Το ίδιο το Τμήμα έχει δηλώσει στο σκεπτικό της αίτησης μετονομασίας
του ότι:
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Το αντικείμενο της «Διδακτικής της Τεχνολογίας» δεν θεραπεύεται στο Τμήμα ως
παιδαγωγικό αντικείμενο, αλλά ως «Ηλεκτρονική Μάθηση», στο πλαίσιο της
κατεύθυνσης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ευρύτερου γνωστικού
αντικειμένου των Ψηφιακών Συστημάτων και άρα δεν προσδίδει καμία
προστιθέμενη αξία η ιδιαίτερη αναφορά ενός εξειδικευμένου πεδίου δίπλα στο
γενικό όνομα του Τμήματος και μάλιστα ως πρώτο συνθετικό. Επιπλέον, είναι
προφανές ότι σε αυτό το πλαίσιο και για τους ίδιους λόγους, η μερική μετονομασία
δεν δημιουργεί καμία απολύτως αδυναμία κάλυψης διδακτικών και ερευνητικών
αναγκών που σχετίζονται με το αντικείμενο της «διδακτικής».
 
Το νέο όνομα του Τμήματος, πέραν του ότι αντικατοπτρίζει ακριβέστερα το
περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του, δεν του προσδίδει κανένα πρόσθετο
πλεονέκτημα αναφορικά με τον προσανατολισμό του (ο οποίος είναι ήδη σαφώς
προσδιορισμένος) και με τις δυνατότητες απορρόφησης των αποφοίτων του στο
Δημόσιο Τομέα (οι οποίες είναι ήδη κατοχυρωμένες).
 
Τα ανωτέρω επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων μας απορρέουν, προφανώς,
από το δεύτερο συνθετικό της υφιστάμενης ονομασίας του Τμήματος (Ψηφιακών
Συστημάτων) και όχι από το πρώτο συνθετικό (Διδακτικής της Τεχνολογίας) το
οποίο δεν αναφέρεται κατ’ ανάγκη σε τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Το παραπάνω είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Γιατί;
Γιατί είναι σε γνώση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και του ΥπΕΠΘ
και παρά το γεγονός αυτό, το υπουργείο, αναγνωρίζει "παιδαγωγική
επάρκεια" σ' αυτό το τμήμα (που κατά δήλωσή του δεν είναι "παιδαγωγικό"
ή τουλάχιστο είναι "όσο παιδαγωγικό όσο και τα άλλα"..).

430
20 ευρώ την ώρα για πανεπιστημιακά μαθήματα?? Πάτε καλά??? 30+

431
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 02:04:34 μμ »
Εγώ έχω περίπου 31 μόρια. Δεν ξέρω ποιά είναι η βάση. Προφανώς είναι πιο πάνω. Πιστεύω ότι αυτό δείχνει σε κάποιους ΠΕ19 αν πήραν για Α Αθήνας ή όχι.

432
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 10:44:01 πμ »
PE19, A, ~31

433
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2010
« στις: Απρίλιος 07, 2009, 10:24:03 πμ »
Ήδη έχουν βγει (δυστυχώς δεν πήρα), αλλά το θέμα είναι πότε θα ανακοινωθούν, για να δούμε που έχουν φτάσει οι βάσεις. Είναι σίγουρο ότι έχουν ανέβει (στην Αθήνα τουλάχιστον) που είχα ζητήσει εγώ.

Σελίδες: 1 ... 293031

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 342
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.