Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Patreas

Σελίδες: 123
15
Σχολική ζώνη / Κλειστά Σχολεία (συνεχής ενημέρωση)
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2015, 04:51:06 μμ »
Επειδή στα ΜΜΕ αλλά και από το αγαπητό Υπουργείο μας, που έπρεπε να δίνει καθημερινώς με υπευθυνότητα επίσημα στοιχεία, έχει πέσει μούγκα για τις σχολικές μονάδες που δεν έχουν ανοίξει καθόλου, ανοίγω αυτό το νήμα ώστε να γίνεται αναφορά-καταγραφή των κλειστών σχολικών μονάδων.

16
Εργασιακά / Συνταξιοδοτήσεις 2015
« στις: Απρίλιος 30, 2015, 09:52:30 μμ »
Τελευταία ημέρα υποβολής των φετινών αιτήσεων παραίτησης (Σ.Σ. πάντα θα παίζουν και τα κρατημένα πρωτόκολλα…) και οι πρώτες πληροφορίες (από κάποιες ΔΔΕ) κάνουν λόγο για μειωμένο (σε σχέση με πέρυσι) τελικό αριθμό συνταξιοδοτήσεων.

Κοινό χαρακτηριστικό με όσες πηγές μίλησα είναι ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι προσέρχονται περισσότερο διστακτικοί από τους συνταξιοδοτηθέντες παλαιοτέρων ετών, περιμένοντας να δουν και τις εξελίξεις στο οικονομικό και στο ασφαλιστικό. Περισσότεροι -απ’ ότι συνήθως- αναφέρουν ότι είναι πιθανό να κάνουν αίτηση ανάκλησης μέχρι τέλη Μαΐου. Φυσικά πάντα υπάρχουν και οι αποφασιστικοί που το … «καρφώνουν» και δεν θα κοιτάξουν πίσω.

Είναι πολύ νωρίς για εκτίμηση αριθμού ανά κλάδο, πάντως δύσκολα κάποιος κλάδος θα προσεγγίσει αριθμητικά τον αντίστοιχο περυσινό αριθμό. Οι πληροφορίες μου συγκλίνουν μόνο για τον ΠΕ03 (φαίνεται να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα), ενώ στις άλλες ειδικότητες (ειδικά τις ολιγομελείς) δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα, αφού το δείγμα είναι πολύ μικρό. Από Πρωτοβάθμια δεν έχω κάποια πληροφορία.

17
Στο Σχέδιο Νόμου Κατρούγκαλου προβλέπεται (ανάμεσα στα άλλα) ότι καταργούνται οι παράγραφοι 1 και 2 του άρθρου 69 του ν. 4310/2014 (ΦΕΚ Α' 258/08.12.2014), σύμφωνα με τις οποίες:

1. Στο τέλος της περίπτωσης γ' της παρ. 1 του άρθρου 103 του ν. 3528/2007 προστίθεται εδάφιο ως ακολούθως:
«Ο εκπαιδευτικός ή υπάλληλος που υπηρετεί σε σχολείο εις βάρος του οποίου ασκήθηκε ποινική δίωξη για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή για οποιοδήποτε έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής.» (Σ.Σ. ετίθετο σε αυτοδίκαιη αργία)

2. Στο τέλος της παρ. 2 του άρθρου 103 του ν. 3528/2007 προστίθενται εδάφια ως ακολούθως:
«Στην περίπτωση κατά την οποία επιβληθεί σε εκπαιδευτικό ή υπάλληλο που υπηρετεί σε σχολείο οποιαδήποτε ποινή με απόφαση πρωτοβάθμιου ή δευτεροβάθμιου πειθαρχικού οργάνου, πλην της ποινής της οριστικής παύσης, για παραβίαση της γενετήσιας ελευθερίας ή παραβίαση της οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής, αυτός μετατάσσεται υποχρεωτικά σε υπηρεσία εκτός σχολείου και της διοίκησης αυτού με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Στην απόφαση αυτή θα ορίζεται, ότι η μετάταξη θα γίνεται σε συσταθείσα προσωποπαγή θέση και η οργανική του θέση δεν θα καταργείται. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της μετάταξης, ο εκπαιδευτικός ή υπάλληλος του σχολείου θα διατίθεται με απόφαση του οικείου περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης στο γραφείο της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης.»

Δέχομαι ότι είχε συμβεί μια υπέρμετρη αυστηροποίηση του πειθαρχικού δικαίου σε κάποια θέματα: π.χ. αστική υπόθεση εκτός υπηρεσίας είχε επιπτώσεις στην υπηρεσιακή κατάσταση του εκπαιδευτικού. Εδώ, όμως, πρόκειται για κάτι πολύ πολύ συγκεκριμένο που θεωρώ ότι καλώς είχε νομοθετηθεί. Και ας πούμε ΟΚ για το 1 (γιατί συμβαίνουν και πονηρές καταγγελίες), αλλά για το 2; Ποιους εξυπηρετεί η κατάργησή του και τι μήνυμα στέλνει;

18
http://www.esos.gr/uploads/kcfinder/file/organismos-ypoyrgeioy-paideias.pdf

Φαίνεται να έπιασαν τόπο οι πιέσεις όλον αυτό το χρόνο της διοικητικής νομενκλατούρας του Υπουργείου Παιδείας (Σ.Σ. αυτό ήταν εξάλλου το βασικό θέμα ενασχόλησής τους και όχι η Παιδεία) και τελικά η μείωση σε Διευθύνσεις και Τμήματα είναι σαφώς μικρότερη από την περυσινή πρόταση:

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/organogramma-upoyrgeiou_paideias.pdf

Έτσι, με μια πρώτη ματιά βλέπω ότι για την Πληροφορική έχουμε πάλι 2 Διευθύνσεις (για να ικανοποιηθεί και ο ένας και η άλλη...), διασώζονται οι Διευθύνσεις (και οι προϊστάμενοί αυτών) Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Φυσικής Αγωγής (Σ.Σ. τους βάζουν και 2 τμηματάκια από κάτω για να δικαιολογείται η ύπαρξή τους, παρότι υπάρχει ένας άγραφος κανόνας για 3 μέχρι 7 υποκείμενες οργανικές μονάδες για να δικαιολογείται η ύπαρξη υπερκείμενου επιπέδου), αλλά καταργείται το Τμήμα Ολοημέρων στην Διεύθυνση Σπουδών της Πρωτοβάθμιας όπως και το Τμήμα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και Ενισχυτικής Διδασκαλίας (χμμμ...)

19
Ενδεικτικώς πριν μόλις 2 μήνες (όταν είχε αναλάβει φουριόζος):

http://minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11395-25-06-14.html

"...έχω δυο νομοσχέδια για τα οποία λόγω των αρμοδιοτήτων έχω εγώ την ευθύνη. Αφορούν το νομοσχέδιο της έρευνας και τεχνολογίας το οποίο είναι σε ένα πολύ ώριμο στάδιο, εκτιμούμε ότι στις 10 Ιουλίου θα είμαστε στη θέση να έχει εισαχθεί στη Βουλή από εκεί και πέρα βέβαια είναι θέμα του προγραμματισμού της Βουλής για το πότε θα συζητηθεί."

Ακόμα να κατατεθεί. Θα παρα-ωρίμασε.

"Το δεύτερο νομοσχέδιο πάλι δικής μου αρμοδιότητας αφορά την ειδική αγωγή, το οποίο έχει περάσει από διαβούλευση. Ήταν ένα νομοσχέδιο από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία, το επεξεργαζόμαστε, αλλά αυτό βέβαια θα πάει περίπου ένα δεκαπενθήμερο θα είναι έτοιμο για να κατατεθεί στη Βουλή που σημαίνει περί τα μέσα προς τέλος Ιουλίου,..."

Χάθηκε στην πορεία και αυτό.

Τι έχουν άραγε να πουν γι' αυτά τα 2 νομικά "παλτά" (http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wEc63YDhn5AeXdtvSoClrL8E2J_-M8XZqF5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V6PZKHBUSqIM6CiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtT-TElimljV0pv-xzSyGQt2lpV_tb-f4ubXtUSFI4DEY) που έχει διορίσει στο πολιτικό του γραφείο;

20
Σε λίγες μέρες ξεκινάει η πιο δύσκολη (μέχρι την επόμενη) σχολική χρονιά, στο όχι ιδιαίτερα δύσκολο (σύμφωνα με τον κ. Λοβέρδο) Υπουργείο Παιδείας.

Τα προβλήματα πολλά, αλλά επικεντρώνομαι στο θέμα των κενών και των αναπληρωτών που θα κληθούν να τα καλύψουν σε διάφορες φάσεις.

Όλο αυτό τον καιρό ακούμε για διάφορα νούμερα χιλιάδων αναπληρωτών: 24000, 22500, 19500, τόσοι από Τακτικό Προϋπολογισμό, τόσοι από Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, τόσοι από ΕΣΠΑ κ.ο.κ.

Είναι πραγματικά εξοργιστικό το γεγονός ότι οι αναφερόμενοι αριθμοί στην πλειοψηφία τους δεν προκύπτουν απο πουθενά και δεν υπάρχει κάποιο τεκμηριωτικό για αυτούς στοιχείο (και δεν αναφέρομαι σε αναρτήσεις ιστοσελίδων ή συνεντεύξεις της πολιτικής ηγεσίας). Επίσης, θα ήταν προτιμότερο να γίνεται αναφορά σε Εκατομμύρια ΕΥΡΩ, διότι αυτά απαιτούνται για την πρόσληψη των αναπληρωτών.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Σύμφωνα με την Κατανο΅ή πιστώσεων Τακτικού Προϋπολογισ΅ού οικονο΅ικού έτους 2014 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευ΅άτων (ΑΔΑ: ΒΛΓ69-ΝΕΓ) έχουμε για αμοιβές αναπληρωτών εκπαιδευτικών:

Κωδικός 344-210 - Πρωτοβάθμια - 15.000.000
Κωδικός 344-220 - Δευτεροβάθμια - 10.000.000
(οι εργοδοτικές εισφορές αυτών έχουν ξεχωριστό κωδικό)

Στο Υπουργείο προ-ϋπολογίζουν με 1250Ε μικτά τον μέσο μισθό αναπληρωτή (κάτι σαν Ε-2 ας πούμε), οπότε έχουμε:

Πρωτοβάθμια: 12000 ανθρωπομήνες -> 1200 δεκάμηνοι αναπληρωτές
Δευτεροβάθμια: 8000 ανθρωπομήνες -> 800 δεκάμηνοι αναπληρωτές

Να λοιπόν οι 2000 αναπληρωτές από τον Τακτικό Προϋπολογισμό.

Μετά από κλάψα προς το ΥΔιΜΗΔ, έγιναν περικοπές στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και βρέθηκαν άλλα 37,5 εκ. Ευρώ που αντιστοιχούν σε 3000 ακόμα αναπληρωτές:

http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/6-000-apo-2-000-anaplhrvtes-ejasfalise-to-ypoyrgeio-paideias

(προσέξτε και την αλλαγή από το URL στο κείμενο: από 6000 στο URL, 5000 στο κείμενο)

Κάπου εδώ τελειώνουμε με λεφτά για αναπληρωτές από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και πάμε στο ΕΣΠΑ. Πριν αναφερθώ στον αριθμό των αναπληρωτών από ΕΣΠΑ, να στηλιτεύσω το ότι κανείς δεν ενοχλεί τον Υπουργό στις συνεντεύξεις που δίνει αφειδώς για το γεγονός ότι ΠΑΓΙΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ της εκπαίδευσης καλύπτονται από κονδύλια ΕΣΠΑ, τα οποία θα περίμενε κάποιος να έχουν έναν διαφορετικό χαρακτήρα.

Όσον αφορά, λοιπόν, τον αριθμό των αναπληρωτών από ΕΣΠΑ, η κατάσταση ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ είναι τραγική. Τι εννοώ;

- Υπάρχουν ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ τα λεφτά για τον αριθμό αναπληρωτών που ακούγεται;
- ΟΧΙ
- Θα υπάρξουν κάποια στιγμή;
- Ίσως.
- Πότε;
- Από Οκτώβριο (και βλέπουμε σταδιακά).

Για να βρεθούν τα λεφτά από ΕΣΠΑ για αναπληρωτές έχουν γίνει κατά το καλοκαίρι διεργασίες για περικοπές σε άλλα έργα ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας (στο πλαίσιο της λεγόμενης εξυγίανσης λόγω overbooking κτλ.). Από εκεί αναζητούν περίπου 120 εκ. Ευρώ για τον Οκτώβριο και άλλα περίπου 40 εκ. Ευρώ μέχρι τέλη του χρόνου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να συμβεί αυτό, όλοι όμως παίρνουν τον χρόνο τους, διότι χρειάζεται Πρόταση, Συγγραφή ΤΔΕ, Προσχέδιο-Διορθώσεις, Απόφαση Ένταξης, Αυτεπιστασία κ.ά. Αυτά, βέβαια, είναι γνωστά στους γνωρίζοντες τις διαδικασίες ΕΣΠΑ, αλλά απ' ότι φαίνεται δεν ήταν γνωστά στην πολιτική ηγεσία. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η (αποδιδόμενη στον Υφυπουργό) δήλωση:

http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/168063/pistoseis-gia-thn-proslhpsh-19500-anaplhroton.html

"Όσον αφορά τις πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ αυτές αναμένεται να αξιοποιηθούν τέλη Σεπτεμβρίου αρχές Οκτωβρίου καθώς απαιτείται να ετοιμαστούν τα τεχνικά δελτία και οι διαδικασίες είναι χρονοβόρες."

Ανακεφαλαίωση: τα λεφτά για αναπληρωτές από ΕΣΠΑ δεν ζητούνται από το ΥΔιΜΗΔ, αλλά πρέπει να εξοικονομηθούν από περικοπές σε έργα ΕΣΠΑ του Υπουργείου Παιδείας. Συνεπώς πρόκειται για ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΕΣΤΑΤΑ ΨΕΜΑΤΑ όσα αναφέρονται περί εξασφάλισης από Μητσοτάκη, Σταϊκούρα, Κωνσταντινόπουλο και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις αριθμού αναπληρωτών (λες και τους έχουν σε κάποιο συρτάρι και τους διαθέτουν, ούτε που έχουν σχέση με τα λεφτά για αναπληρωτές από ΕΣΠΑ, περισσότερη σχέση έχει ο Ειδικός Γραμματέας Ζαχαράκης). Γι' αυτό και δεν πρόκειται να δείτε πουθενά σχετική αλληλογραφία και έγγραφα, μιας και δεν υπάρχούν (ούτε μπορεί να υπάρξουν).

Ακολουθούν προσωπικές εκτιμήσεις για τις φάσεις προσλήψεων Αναπληρωτών, βάσει των ανωτέρω στοιχείων:

1) Μία Α΄ Φάση 5000 αναπληρωτών στις 5 Σεπτεμβρίου με όλα τα λεφτά από Κρατικό Προϋπολογισμό και με αναλογία Πρωτοβάθμια:Δευτεροβάθμια περίπου 4:1
http://www.pde.gr/index.php?page=7562 - "...ειδικά στα δημοτικά σχολεία είναι τραγικό να βλέπουν οι γονείς τα παιδιά τους να μην έχουν και που να πάνε έτσι; Σε ορισμένα σχολεία δηλαδή που δε θα πάει Δάσκαλος τα παιδιά είναι στο δρόμο."
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/168063/pistoseis-gia-thn-proslhpsh-19500-anaplhroton.html - "Προτεραιότητα αναμένεται να έχει  για ακόμη μια φορά η πρωτοβάθμια εκπαίδευση."
Ακόμα κι έτσι, τα κενά θα είναι ΠΟΛΛΑ.

2) Μία Β΄ Φάση στις αρχές Οκτωβρίου, όσο το δυνατόν πιο πλούσια, γιατί θα έχει πέσει πολύ κράξιμο μέχρι τότε.

3) Επόμενες φάσεις καθώς θα εξασφαλίζονται οι σχετικές πιστώσεις με την διαδικασία που προαναφέρθηκε.

21
Ποια θέματα θα έχουν λυθεί τη Δευτέρα:

1) Δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να διδάσκουν μαθήματα και πέρα από το γνωστικό τους αντικείμενο:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-oi-ekpaideytikoi-na-didaskoyn-mauhmata-kai-peran-toys-gnvstikoy-toys-antikeimenoy-o-dialogos-me-toys-dieyuyntes-ekpaideyshs
"Πρέπει τη Δευτέρα να το κάνουμε αυτό κι ας δυσαρεστήσουμε ορισμένους εκπαιδευτικούς."

2) Λύση στο θέμα των μαθητικών κατασκηνώσεων στον ’γιο Ανδρέα:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ypoyrgos-den-ua-s-afhsv-na-pas-fylakh-th-deytera-ua-dvsv-lysh
"Δεν θα σ' αφήσω να πας φυλακή. Κινδυνεύεις προσωπικά χωρίς να φταίς. Τη Δευτέρα θα δώσω λύση."
"Να τελειώσει το θέμα τη Δευτέρα. Να το λύσουμε με κάποια τροπολογία εάν χρειαστεί. Αν δεν το λύσω και συμβεί κάτι θα το έχω βάρος."

3) Λύση για τα πρόστιμα του ΙΚΑ στους Διευθυντές Εκπαίδευσης:
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/epitopia-lysh-apo-a-loberdo-gia-ta-prostima-toy-ika-stoys-dieyuyntes-ekpaideyshs
"Αυτά τα πρόστιμα δεν θα τα πάρει ποτέ το ΙΚΑ. Είμαστε ένα παράλογο κράτος. Τη Δευτέρα το πρωί να μιλήσουνε για να δώσουμε λύση."

Όλα αυτά τη Δευτέρα.

22
Κι ενώ η υποβολή των αιτήσεων είναι εν εξελίξει (>20.000 αιτήσεις τις 3 πρώτες ημέρες λένε οι πληροφορίες), στο σκοτάδι βρίσκονται οι συνάδελφοι αναπληρωτές σχετικά με τις προθέσεις του Υπουργείου για το θέμα των δυσπροσίτων και το "άνοιγμα" των πινάκων. Ούτε από την πολυαναμενόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων προέκυψε κάποια συγκεκριμένη πληροφορία.

Δεν είναι, βέβαια, η έλλειψη αξιόπιστων πληροφοριών για το θέμα η μοναδική δυσκολία για την πρόβλεψη του τι θα γίνει. Είναι και το γεγονός ότι ειδικά τα 4 τελευταία χρόνια έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να νομοθετηθεί το οτιδήποτε, όσο απίθανο κι αν φαντάζει. Η δε αρχή της προστασίας της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους έχει πάει περίπατο.

Στην προσπάθεια να μαντέψω τι σκέφτονται οι συμβουλάτορες της πολιτικής ηγεσίας (συνταξιούχοι και μη) ξαναδιάβασα προσεχτικά όλα τα μηνύματα του παρόντος νήματος, προσπαθώντας να συνδυάσω πληροφορίες από διάφορους χρήστες.

Κρατάω το ότι:
α) αν διπλασιασμός ΜΣΔ αυτό αφορά μετά τον μόνιμο διορισμό (ζήσε Μάη μου...)
β) αν διπλασιασμός προϋπηρεσίας αυτό είναι δώρο-άδωρο με κλειδωμένους πίνακες.

Και κάπου εμφανίζεται ένας χρήστης με ελάχιστα μηνύματα που έχει να γράψει 2 χρόνια και λέει:

και τι είναι λογικό σε αυτό το υπουργείο; Απλά λέω ότι αν δεν θέλει να μην έχει προβλήματα με προσφυγές από άτομα που πατώντας στο παρον νόμο δεν επέλεξαν να πάνε μακρυά γιατί δεν μετρούσαν τα μόρια τώρα να ανοίξει τους πίνακες και με 2πλασια μόρια για δυσπρ. αλλά όπως λες να "σβήσει" 4 χρόνια προυπηρεσίας 2010-2014 τα οποία θα μετρήσει όταν γίνει ασεπ...

Η πρώτη σκέψη είναι αυτή που απάντησε ο thrileontas: Αυτά δεν γίνονται!

Χμ... για να το δούμε από μια άλλη σκοπιά. Το κράτος νομοθέτησε και είπε ότι προϋπηρεσία για τον πίνακα αναπληρωτών μετράει μέχρι και 30/6/2010. Το να σου πει τώρα ότι την προϋπηρεσία 1/9/2010-4/7/2014 θα στην προσμετρήσω ή αν είναι σε δυπρόσιτο θα στην μετρήσω εις διπλούν για τους πίνακες αναπληρωτών του 2014-2015 θίγει την εύλογη και δικαιολογημένη πεποίθηση των αναπληρωτών ότι η δημιουργηθείσα από δημόσια εξουσία νομική κατάσταση θα συνεχίσει να ισχύει (εκτός κι αν γίνει επίκληση επιτακτικού λόγου δημοσίου συμφέροντος - δεν θα είναι η πρώτη φορά).
ΠΡΟΣΟΧΗ: η προαναφερθείσα πεποίθηση θίγεται και από το ότι περιμέναμε από το 2010 και μετά να γίνεται ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια (και δεν έχει γίνει κανένας) και από πολλά άλλα πράγματα.
Με αυτούς, λοιπόν, τους κανόνες έκαναν αιτήσεις τόσες χιλιάδες αναπληρωτές τα περασμένα 4 χρόνια. Ήξερες εκ των προτέρων ότι η προϋπηρεσία δεν μετράει στον ετήσια συντασσόμενο πίνακα αναπληρωτών και ήξερες ότι η υπηρέτησή σου σε δυσπρόσιτο δεν μέτραγε εις διπλούν στον πίνακα αναπληρωτών.

Αν, λοιπόν, τώρα σου πω από πριν ότι από το σχολικό έτος 2014-2015 η προϋπηρεσία ΑΠΟ 1/9/2014 και μετά θα μετράει στον ετήσια συντασσόμενο πίνακα αναπληρωτών και ότι η υπηρέτησή σου σε δυσπρόσιτο θα μετράει εις διπλούν στον συγκεκριμένο πίνακα:
α) ανατρέπεται η διαμορφωθείσα σειρά των πινάκων; (με εξαίρεση το γνωστό θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας)
β) "ανοίγουν" οι πίνακες;
γ) θα ληφθεί υπόψη στον αμέσως επόμενο πίνακα αναπληρωτών η πριμοδοτούμενη υπηρέτηση σε δυπρόσιτο, ώστε να αποτελεί κίνητρο να πάει κάποιος φέτος κιόλας;
δ) σε έχω ενημερώσει εκ των προτέρων;
ε) είναι έγκυρη η αίτηση που παραλαμβάνεις (ή έχεις ήδη παραλάβει) από το πληροφοριακό σύστημα, στην οποία αναγράφεται το σύνολο των μορίων της προϋπηρεσίας σου μέχρι τις 30/6/2010; (αν θες βέβαια να δηλώσεις δυσπρόσιτα, δεν γλιτώνεις την εκ νέου επίσκεψη σε Διεύθυνση).
Τα δε μόρια της προϋπηρεσίας 2010-2014 να ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας όταν γίνει ΑΣΕΠ (και με τον τρόπο που ο 3848 υπολογίζει συνολικά τα μόρια της προϋπηρεσίας).

Τα ανωτέρω δεν αποτελούν προϊόν καμίας συγκεκριμένης πληροφορίας, αλλά προσωπικές σκέψεις που θέλησα να μοιραστώ.

23
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κοινωνικό Σχολείο
« στις: Ιούλιος 24, 2014, 01:38:21 πμ »
http://www.minedu.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/11575-22-07-14-11.html

Όλα ρολόι στην εκπαίδευση. Με το κοινωνικό σχολείο απογειωνόμαστε...

Αυτή η μανία της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας να κόψει κορδέλες, να αφήσει την "σφραγίδα" της στο εκπαιδευτικό σύστημα, έχει απορρυθμίσει τα πάντα...

24
Η Κοινότητα του PDE / Έρευνα Εργατικού Δυναμικού
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2013, 05:15:40 μμ »
http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/BUCKET/A0101/PressReleases/A0101_SJO02_DT_MM_05_2013_01_F_GR.pdf

Αυτή είναι η τελευταία μηνιαία Έρευνα Εργατικού Δυναμικού που δημοσίευσε τον Αύγουστο η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ναι, αυτή με την όποια αξιοπιστία έχει) και αφορά το μήνα Μάιο του 2013.

Οικονομικά δεν έχω σπουδάσει, αλλά όπως οι διαμορφώνονται οι αριθμοί των απασχολούμενων, των ανέργων και των οικονομικά μη ενεργών (για τους ορισμούς δείτε στην τελευταία σελίδα της έρευνας, απασχολούμενος θεωρείται και ο ωρομίσθιος της μίας ώρας) δεν βλέπω πώς μπορεί να βγει η χώρα από τον "κουβά" (Σ.Σ. προσέξτε ότι στο URL υπάρχει η λέξη ... BUCKET).

Success story σου λένε...

25
Προς όλους τους παρτάκηδες εκπαιδευτικούς:

Παρακαλείσθε, μετά την εγγραφή σας στο pde.gr, να ποστάρετε το 1ο σας μήνυμα σε αυτό νήμα, κάνοντας μια σύντομη παρουσίαση του εαυτού σας (ειδικότητα, φύλο, χρόνια στην εκπαίδευση, τρέχοντας βαθμός, βαθμός-στόχος κτλ.) ώστε να είναι εύκολος και γρήγορος ο εντοπισμός σας από τους άλλους παρτάκηδες εκπαιδευτικούς (Σ.Σ. οι υπόλοιποι θα σας καταλάβουμε, ακόμα κι αν δεν ποστάρετε σε αυτό το νήμα), που ενδεχομένως να έχουν παρόμοιους στόχους με εσάς ( άρα γιατί να κουράζεσθε, αν το έχει ψάξει ήδη κάποιος άλλος παρτάκιας; )

Το νήμα άνοιξε και σας περιμένει! The πάρτη is here!

26
Λίγο πριν, λίγο μετά το Πάσχα ακούσαμε για την αξιολόγηση των 206.000 δημοσίων υπαλλήλων των υπουργείων (δεν περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί, ένστολοι κ.ά.), με βάση ένα 39σέλιδο ερωτηματολόγιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης: https://docs.google.com/file/d/1ivdvS1g88Oo3z-uk-mVIFPRAq6yLevGFp4JTCNOHzFUjdRqUWfkrJmCTm-Ys/edit

Όπως αποκαλύφθηκε πριν λίγες μέρες (http://thekotsi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_29.html) στις 13 Μαΐου έγινε μια συνάντηση Task Force και Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στην οποία ο κ. Μανιτάκης δεσμεύτηκε ότι εντός 6 εβδομάδων (μέχρι τέλος Ιουνίου) 12.500 θα έχουν τεθεί στο λεγόμενο σχήμα της κινητικότητας (sic). Επίσης αναφέρεται ότι η αξιολόγηση του προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης είναι επείγουσα (το γιατί, θα το αναλύσω στη συνέχεια) και ότι για τον στόχο των 12.500 σε διαθεσιμότητα πρέπει να επικεντρωθούν στα Υπουργεία Εσωτερικών και Παιδείας που έχουν το περισσότερο προσωπικό. Οι Γενικοί Γραμματείς των 2 Υπουργείων θα συναντηθούν με το ΓΓ του Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να επιταχύνουν τη διαδικασία.

Οι στόχοι περιγράφονται επακριβώς στη σελ.4 του http://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2013/pdf/ocp148_en.pdf και έχουν αναφερθεί μεταφρασμένοι και από τον Damien στο http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671507#msg671507

Λίγο αργότερα (17 Μαΐου) μαθαίνουμε ότι παγώνει το ερωτηματολόγιο (με διάφορες δικαιολογίες και προσχήματα) και έρχεται κάποιο νομοσχέδιο (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=515674) στο οποίο θα υπάρχει άρθρο που θα καθορίζει τα κριτήρια της αποτίμησης των προσόντων για τους υπαλλήλους που μετακινούνται σε άλλες διευθύνσεις και για όσους τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας (κινητικότητα).

Την περασμένη Παρασκευή (24 Μαΐου) βγήκε νέα εγκύκλιος του Διοικητικής Μεταρρύθμισης για επικαιροποίηση των προσωπικών μητρώων υπαλλήλων (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%A74%CE%A7-5%CE%9E%CE%95). Έχουν βγει και άλλες σχετικές κατά καιρούς.

Την Πέμπτη (30 Μαΐου) πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπου από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας συμμετείχαν:
- ο Υφυπουργός κ. Παπαθεοδώρου (ΔΗΜ.ΑΡ., για να μην ξεχνιόμαστε, αυτός που παραμονές της αύξησης του ωραρίου δεν είπε τίποτα σε συνάντηση με την ΟΛΜΕ)
- η Διευθύντρια του γραφείου του κ. Μαρίνου
- η νομική σύμβουλός του κ. Μαυροπούλου
- ο Γενικός Γραμματέας κ. Κυριαζής
- η (Αναπληρώτρια) Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Καρδαμίτση

Επισήμως ανακοινώθηκε ότι "συνομίλησαν για θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής". Το βασικό αντικείμενο αυτής της συνάντησης φαίνεται ότι ήταν η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών και δευτερευόντως η επανακατάταξη των αποφοίτων ΤΕΙ. Σε κάθε περίπτωση, ας ερωτηθούν για την agenda της συνάντησης οι συμμετέχοντες ( ακούτε κ.κ. συνδικαλιστές; )

Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών; Τι είν' τούτο πάλι; (συνεχίζεται)

27
Από κατάλογο τηλεφώνων του προσωπικού του ΙΕΠ που δημοσιεύτηκε στο Διαδίκτυο (http://www.esos.gr/uploads/dthmia/iep-prosopiko.pdf), μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κάποιος γιατί η Παιδεία μας βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση.

Πάνω από 100 εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι, οι περισσότεροι από ειδικότητες που χρειάστηκαν να προσληφθούν αναπληρωτές, και μάλιστα σε γραφεία που είναι να απορεί κανείς για τη συνάφεια που έχουν με το αντικείμενο σπουδών τους.

Ξεκινώντας από τον 5ο όροφο συναντάμε τον κ. Σιφακάκη Πολυχρόνη, γνωστό από το πέρασμά του από το Υπουργείο Παιδείας κατά τη θητεία ως Γενικού Γραμματέα του κ. Κουλαϊδή. «Έλυνε και έδενε» τότε (και είδαμε τα αποτελέσματα) μαζί με τον άλλο «φωστήρα» της εκπαίδευσης κ. Παντελή Νικολαΐδη, τον οποίο συναντάμε όμως στον 6ο όροφο.

Προσπερνώντας τους πολλούς και διάφορους συμβούλους, φτάνουμε στον 8ο όροφο όπου διαπιστώνουμε ότι δεν τηρούνται ούτε τα προσχήματα. Δίπλα στο γραφείο του Αντιπροέδρου κ. Κουμέντου (πρώην Περιφερειακού Διευθυντή Αττικής), διαπιστώνουμε ότι η γνωστή εταιρεία PLANET (Εταιρεία Υποστήριξης Έργων), που αυτοδιαφημίζεται ως «η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παροχής υπηρεσιών Συμβούλου Διοίκησης Επιχειρήσεων και Έργων», διαθέτει γραφεία μέσα στο ΙΕΠ! Για την εταιρεία αυτή και τα άπειρα έργα που έχει πάρει από το Δημόσιο έχουν γραφτεί πολλά κατά καιρούς και δεν έχουν διαψευσθεί. Πρόσωπο κλειδί της εταιρείας η κ. Μάχη Καραγιάννη, σύζυγος του διατελέσαντος επί σειρά ετών ΓΓ του Υπουργείου Οικονομικών κ. Πλασκοβίτη. Περισσότερα στο: http://www.dimokratianews.gr/content/127/σαρώνει-τα-έργα-του-δημοσίου-η-σύζυγος-του-γγ-οικονομικών

Στον 9ο και τελευταίο όροφο του ΙΕΠ βρίσκονται τα καλύτερα στελέχη. Κοντά, λοιπόν στον Πρόεδρο του ΙΕΠ βρίσκεται πλέον η … συνταξιούχος τέως προϊσταμένη του τμήματος Διορισμών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ιουλία Ευσταθίου. Το 2003, όταν υπηρετούσε στο ΔΙΚΑΤΣΑ, ο Υπουργός Παιδείας κ. Ευθυμίου την παρέπεμψε στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο για βαρύτατα πειθαρχικά αδικήματα (παράβαση καθήκοντος), ζητώντας την άμεση αναστολή των καθηκόντων της, ενώ την έθεσε και σε διαθεσιμότητα. Τις πολύτιμες συμβουλές της η συνταξιούχος κ. Ευσταθίου τις παρέχει με το αζημίωτο, έναντι 1500 Ευρώ το μήνα (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%955%CE%A0%CE%9F%CE%9E%CE%9B%CE%94-5%CE%9B%CE%95)

Επίσης, συναντάμε και τον … Σταθιά αυτής της πολιτικής ηγεσίας (όπως έχει γράψει και παλαιότερα η bitch), τον γνωστό Ακρίτα (http://www.pde.gr/index.php?topic=26815.msg633478#msg633478). Σύμβουλος του νυν Υπουργού Παιδείας (ΦΕΚ Υ.Ο.Δ.Δ. 426/2012), ενώ και ο γιος του είναι Σύμβουλος στο Υπουργείο Παιδείας (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%9242%CE%A79-80%CE%9B) με μισθό περίπου 2000 Ευρώ το μήνα.

Τέλος, απορία προκαλεί το τι εμπειρογνωμοσύνη διαθέτει εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ18.20 (Κλωστοϋφαντουργίας) και βρίσκεται και αυτή στον 9ο όροφο στο «Γραφείο Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Έργων και Υπηρεσιακή Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου». Ίσως για να … κινεί τα νήματα.

Ακόμα, λοιπόν, και τώρα φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν για κάποιους (διακομματικά), όχι όμως για τους μάχιμους εκπαιδευτικούς ούτε για τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

28
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/%CE%A3%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF%20%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85_2.pdf

Το ’ρθρο 44 επιφέρει την εξής αλλαγή: προΐσταται "της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθ΅ιας και Δευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης, υπάλληλος του κλάδου ΠΕ1 Διοικητικού ή εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθ΅ιας και Δευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης"

Επισήμανση αγορητή στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων:
"Επιμέρους τροπολογίες για παράδειγμα το άρθρο 44, που αφορά τις γενικές διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Δεν καταλαβαίνουμε γιατί υπάρχει αυτό το άρθρο, όταν είναι σε εκκρεμότητα το γενικό οργανόγραμμα του Υπουργείου και οι διευθύνσεις. Και άρα που αποσκοπεί η ένταξη αυτού του άρθρου 44, που ρυθμίζει μια λεπτομέρεια του Υπουργείου."

Ποιος εκπαιδευτικός θα διαδεχθεί την κ. Καρδαμίτση, οεο;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159639
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 433
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.