Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Patreas

Σελίδες: 1 ... 127128129130131 ... 144
1793
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις Σχολικών Συμβούλων
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 06:06:53 μμ »
Αν δεχτούμε ότι ισχύει ακόμα αυτό του ν. 1966/1991, την χάνουν όλοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι και επανέρχονται σε κενή οργανική θέση αν υπάρχει και αν δεν υπάρχει σε κάτι σαν προσωποπαγείς θέσεις;

1794
Τοποθετήσεις / Τοποθετήσεις Σχολικών Συμβούλων
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 05:15:00 μμ »
Εκπαιδευτικοί που επιλέγονται για Σχολικοί Σύμβουλοι χάνουν την οργανική τους θέση; Και αν την χάνουν τι γίνεται; Τίθενται στη διάθεση της περιοχής μετάθεσης όπως οι αποσπώμενοι σε σχολικές μονάδες στο εξωτερικό;

Σε αναζήτηση που έκανα είδα ότι παλιότερα κλαίγονταν για το συνταξιοδοτικό τους και ότι σύμφωνα με το άρ.57, παρ.2 του ν. 1566/1985 έχαναν την οργανική τους θέση. Το κοίταξα, όμως, και δεν είδα να αναφέρει (επακριβώς) κάτι τέτοιο.

1795
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθετική Περιοχή ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 02:33:37 μμ »
Επανέρχομαι.
Είναι το άρθρο 24.

1. Αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια, τα οποία εξετάζουν
και προτείνουν όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές των αντί−
στοιχων κλάδων των υπαλλήλων είναι τα ακόλουθα:
α) για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις ΣΜΕ−
ΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ, αρμόδια είναι τα οικεία ΠΥΣΠΕ και
ΠΥΣΔΕ,


Το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο κάποιου εκπαιδευτικού δεν έχει να κάνει με τη μεταθετική του περιοχή.

Παράδειγμα: για το ΕΕΠ & ΕΒΠ αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο είναι το ΠΥΣΕΕΠ, όμως για το ΕΕΠ & ΕΒΠ που είναι σε ΣΜΕΑΕ μεταθετική τους περιοχή είναι αυτή της σχολικής μονάδας ΕΑΕ (η οποία μπορεί να ανήκει είτε στην Πρωτοβάθμια είτε στη Δευτεροβάθμια).

1796
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθετική Περιοχή ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 12:27:36 μμ »
Είμαι σχεδόν σίγουρη, επίσης, ότι απευθείας σε ΚΕΔΔΥ δεν μπορείς να διοριστείς. Παίρνεις μετάθεση προς το ΚΕΔΔΥ ή ΣΜΕΑΕ, αφού διοριστείς κανονικά κάπου (μπορείς μάλιστα να μην κάνεις 3ετία)

Γι' αυτό είπα "θα διοριστεί". Μετά τον ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής (αν ποτέ γίνει) θα μπορούν να διορίζονται απευθείας σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ (ν. 3699/2008 άρ.21, παρ.2 - ΦΕΚ 199Α).

1797
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθετική Περιοχή ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 12:15:00 μμ »
Είσαι όπου είναι το ΚΕΔΔΥ

Επίσης, οι επαιδευτικοί υπηρεσιακά ανήκουν στα κατατόπους ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ (ανάλογα με τη βαθμίδα τους).
Άρα αν σύμφωνα με το ΠΥΣΔΕ η Χ πόλη όπου είναι το ΚΕΔΔΥ, είναι στη Β περιοχή του νομού, τότε και εσύ ανήκεις στη Β.

Δηλ. εννοείς ότι το ΚΕΔΔΥ ως μονάδα για τους οργανικά ανήκοντες σε αυτό διαθέτει 2 μεταθετικές περιοχές; Μία για όσους έχουν μετατεθεί από Πρωτοβάθμια και μία για όσους μετατεθεί από Δευτεροβάθμια;

Κάποιος ΠΕ11.01 που θα διοριστεί απευθείας σε ΚΕΔΔΥ (και αργότερα μπορεί να ζητήσει μετάθεση για σχολική μονάδα) τι μεταθετική περιοχή θα έχει;

1798
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθετική Περιοχή ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 11:52:02 πμ »
εννοείς αν ανήκει στην α/θμια ή δ/θμια?

αν εννοείς αυτό, όχι.
Οι εργαζόμενοι στα κεδδυ ανήκουν στην περιφερειακή δ.νση εσπαίδευσης και θεωρούνται στελέχη της εκπαίδευσης

Όχι, δεν εννοώ αυτό. Ξέρω ότι ανήκουν στην Περιφερειακή Διεύθυνση.

1799
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθετική Περιοχή ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 11:26:52 πμ »
Συνάδελφοι, δε με ενδιαφέρει για τα μόρια.

Όταν μιλάμε για μεταθετική περιοχή εννοούμε π.χ. Α΄ Αιτωλοακαρνανίας (για Β/βάθμια) ή Αιτωλοακαρνανία (για Π/βάθμια).

Το θέμα προκύπτει επειδή οι μονάδες που λέγονται ΚΕΔΔΥ εξυπηρετούν στην περιοχή ευθύνης τους τόσο την Πρωτοβάθμια όσο και τη Δευτεροβάθμια.

Η μεταθετική περιοχή είναι κάτι που χαρακτηρίζει τον εκπαιδευτικό από το διορισμό και κάθε στιγμή ανήκει σε κάποια μεταθετική περιοχή.

Η απορία είναι: αν κάποιος μετατεθεί σε ΚΕΔΔΥ, παύει να έχει μεταθετική περιοχή;

1800
Μεταθέσεις / Μεταθέσεις σε ΚΕΔΔΥ
« στις: Δεκέμβριος 14, 2011, 02:45:04 πμ »
Εκπαιδευτικός, ας πούμε ΠΕ11, μετατίθεται σε κάποιο ΚΕΔΔΥ. Ποια είναι πλέον η μεταθετική του περιοχή;

Μη βιαστείτε να απαντήσετε (όχι, δεν ξέρω την απάντηση).

1801
Εργασιακά / Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
« στις: Δεκέμβριος 13, 2011, 06:23:25 μμ »
Για ευνόητους λόγους θα σου πω σε πμ τη διαδικασία.

1802
Εργασιακά / Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
« στις: Δεκέμβριος 13, 2011, 06:04:42 μμ »
και τα δύο...

το ήδη υπάρχον δεν καλύπτει τον δ/ντή να κινηθεί με άνεση για το παρακάτω επίπεδο.
Απ΄την άλλη ο ρόλος των αιρετών είναι πολλές φορές τροχοπέδη στην όλη διαδικασία ( αυτό που όλοι ξέρουμε ως κακώς εννοούμενη συναδελφική αλληλεγγύη)

Και βέβαια, είναι και η νοοτροπία των περισσοτέρων να " φτιάξουν ομελέτα χωρίς να σπάσουν αυγά" ή κατά το κοινώς λεγόμενο " να τα χουν καλά με όλους..."

Κατά τη γνώμη μου χρειάζεται νέο θεσμικό πλαίσιο -ιδιαίτερα αυστηρό αλλά και ιδιαίτερα ευέλικτο.

Διαβάζοντας στο ΔΥ Κώδικα τα άρθρα 153, μετά τα 100, 165 και 167 (και λίγο από το 21 για αναδιορισμό) καθώς και τα 107 παρ.1ε και 109 παρ.2θ (θέλει και λίγο από το 56 για αυτό) θεωρώ ότι υπάρχει το πλαίσιο, απλώς κανείς δεν το εφαρμόζει.

Οπότε επιβεβαιώνονται αυτά που έγραψε η bitch, πλην του "και τα δύο..." :)

1803
Εργασιακά / Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
« στις: Δεκέμβριος 13, 2011, 05:47:08 μμ »
Eίναι θέμα απουσίας θεσμικού πλαισίου ή μη εφαρμογής του υπάρχοντος;

1804
Εργασιακά / Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
« στις: Δεκέμβριος 12, 2011, 09:19:27 μμ »
όντως, είναι κι αυτοί αρκετοί! Ειδικά όταν υπεισέρχεται και ο ανθρώπινος παράγοντας.
Βλέπεις δεν είναι εύκολο να απολύσεις κάποιον επειδή αρρώστησε ή πέρασε κατάθλιψη και τώρα δεν είναι σε θέση να σταθεί στην τάξη - αλλά ωστόσο στο γραφείο κάνει ό,τι τελοσπάντων μπορεί ( απ΄το να πηγαινοφέρνει την αλληλογραφία μέχρι του να περνάει το πρωτόκολλο).

τώρα βέβαια, για τις άλλες περιπτώσεις - αυτών που πουλάνε τρέλα - εκεί δεν το συζητώ: απόλυση και στο σπιτάκι του να κοιτάει τις γωνίες αν έχουν αράχνες.  ;)

Ο βασικός λόγος που δε ζητούσαν μέχρι τώρα μετάταξη ήταν τα επιδόματα διδακτικής προετοιμασίας και εξωδιδακτικής απασχόλησης, που τα χάνανε αν γίνονταν διοικητικοί του Υπουργείου Παιδείας. Τώρα δεν τίθεται πλέον αυτό το θέμα, οπότε...

Όσο για την τελευταία κατηγορία, συμφωνώ μαζί σου.

1805
http://www.esos.gr/δημοσια-εκπαιδευση/δευτεροβάθμια/item/26456-οι-όροι-και-η-προϋποθέσεις-για-τις-μονοήμερες-και-πολυήμερες-εκδρομές-η-αποφαση-μονο-στο-esos-gr.html

Ωραίο αποκλειστικό. Η απόφαση έχει ήδη δημοσιευθεί σε ΦΕΚ (2769Β/2011).

1806
Εργασιακά / Απ: Αδυνατούντες να προσφέρουν διδακτικό έργο
« στις: Δεκέμβριος 12, 2011, 09:04:39 μμ »
Δεν ξέρω αν είναι πράγματι κίνητρο πάντως καθώς σε αρκετές περιπτώσεις τα μόρια του σχολείου είναι πολύ περισσότερα απο τα  μόρια της ολικής διάθεσης!
(θα μου πεις κάποιοι γλυτώνουν τα έξοδα της βενζίνης....ε δεν τους πολυαδικώ....)

Πάντως, σε κάποιες περιπτώσεις οι ερχόμενοι με ολική διάθεση προσφέρουν πραγματικά πολύτιμες υπηρεσίες! Και δεν είναι απαραίτητα βύσματα όπως κάποιοι νομίζουν. Είναι απλά πολύ καλοί στη δουλειά τους.Έχω υπόψη μου συγκεκριμένα άτομα και το λέω αυτό.

Υπάρχουν και αυτοί, πάντως στην αρχή αναφέρθηκες σε αυτούς που κοπανάνε σφραγίδες. Και είναι αρκετοί αυτοί...

Σελίδες: 1 ... 127128129130131 ... 144

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.