Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - aspinoulas

Σελίδες: 1234 ... 32
15
Κράτος της "αρπαχτής", του "δως ημίν σήμερον" , των "πατρικίων" και "πληβείων", της "ελίτ" και "του λαού" και των "κανόνων " που ισχύουν αυστηρά για όλους πλην των ημετέρων εξαιρέσεων..... Ζήτω η Ελλάς!

16
Στα σοβαρά κράτη (Κύπρος) όταν λένε θα γίνει διαγωνισμός, γίνεται διαγωνισμός!

Στις μπανανίες βγαίνει κάθε πρωτοχρονιά ένας χαμογελαστός Αϊ Γαβροφίλης , μοιράζει απλόχερα υποσχετικές ότι ΘΑ γίνει διαγωνισμός που θα είναι γραπτός (ή μπορεί και να μην είναι-ό,τι πουν οι συνδικαλιστές) και μετά βγαίνει ένας ΑΣΧΕΤΟΣ υπουργός "μπαλαντερ" της κυβέρνησης και ανακοινώνει σε τυχαία συνέντευξη, στο πιο άκυρο μέσο της επαρχίας ότι "την επόμενη εβδομάδα" θα βγει ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Και οι αδιόριστοι περιμένουν και περιμένουν και περιμένουν την ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ (!!!!!!!!!!!!!!!) ενώ όλοι γνωρίζουν ότι τα λόγια τους είναι πιο ξεφτιλισμένα και ανεδαφικά από την κατοχική πληθωριστική δραχμή.....

Το topic να αλλάξει σε "διαγωνισμός ΑΣΕΠ Κύπρου 2017 που είναι σιγουράκι....Από τους Γαβροφίληδες μόνο πληθωριστικές υποσχέσεις χωρίς αξία...

17
Συνάδελφοι να σας ρωτήσω, γιατί θα τρελαθώ! Εσείς βάζετε δεκάλεπτα τεστάκια επανάληψης (δηλαδή όχι σε συχνή βάση, τύπου κάθε μέρα/βδομάδα) στους μαθητές στην αρχή του μαθήματος, για να τα γράψουν μόνοι τους ενώ εσείς θα περιμένετε να τελειώσει? Κι αν θεωρείτε ότι κακώς πληρώνεστε γι' αυτά τα δέκα λεπτά? Θα έπρεπε να υπολογιστούν εκτός μαθήματος??

Σε λίγο θα βιντεοσκοπούν το μάθημα και ο καθηγητής θα πληρώνεται με "τη λέξη" ...

18
Για τις πιθανές ελλείψεις των προγραμμάτων σπουδών των ΑΕΙ δεν ευθύνονται οι απόφοιτοι αλλά τα ίδια τα ιδρύματα και η πολιτεία. Ας επιλύσουν το όποιο πρόβλημα σε συνεργασία με τα ΑΕΙ. Αν κάποιοι απόφοιτοι κάποιων σχολών που ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ, δεν έχουν επαρκείς γνώσεις παιδαγωγικών , δεν αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών. Ας καταλάβουμε τι πάνε να κάνουν: Θέλουν να δημιουργήσουν προσχώματα εκεί που δεν υπήρχαν! Θέλουν να μας κάνουν να αλληλοσφαχτούμε για το ποιος έχει ή όχι παιδαγωγική επάρκεια! Και δυστυχώς πέφτουμε για μια φορά ακόμα στην παγίδα....

19
Το κράτος θέλει αεροπλάνα , πυροσβέστες και όλους τους παραπάνω. Δασκάλους και καθηγητές ΔΕ ΘΕΛΕΙ ! Δεν είναι προτεραιότητα η παιδεία . Απλά πράγματα....

20
παπαλα....ο υπουργος ειπε σημερα το πρωι...οτι και του χρονου αναγκαστικα θα παμε  με το ιδιο  καθεστος

the show goes on....

21
Από πότε είναι υποχρεωτική η πρακτική άσκηση σε σχολείο στο μαθηματικό; Γιατί, για να το χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα ότι στη σχολή κάναμε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τα έχουν κάνει όλοι οι απόφοιτοι του αντίστοιχου τμήματος σχολής που υπάρχει σε διάφορα πανεπιστήμια. Άλλο να το διδαχθεί κάποιος ως επιλογής, κι άλλο να το έχουν διδαχθεί ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι όλων των μαθηματικών τμημάτων.
Μη γελιόμαστε. Καθηγητική σχολή ΔΕΝ είναι καμία με την έννοια που μας συμφέρει να την εννοούμε. Και το ανέφερε και κάποιος άλλος, πως αυτό δεν είναι χθεσινό. Κοιτάξτε τον 3848.

Άμα βάζεις ΕΣΥ φωτιά στο σπίτι σου μην απορείς γιατί ...κάηκες!

Το κράτος με την τελευταία προκήρυξη του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ορίζει ΣΑΦΩΣ ποιες θεωρούνται σχολές "καθηγητικές" δηλαδή ποιοι απόφοιτοι ποιων σχολών μπορούν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό. Αν τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων έχουν πρόβλημα αυτό είναι θέμα που αγορά την πολιτεία και τα πανεπιστήμια και σε καμιά περίπτωση τους αποφοίτους παλαιοτέρων ετών.

Θέλουν να χτυπήσουν το δικαίωμα στην εργασία αποσυνδέοντας αναιδώς τον τίτλο σπουδών με το δικαίωμα στην εργασία. Θέλουν να μας κάνουν να αναρωτιόμαστε αν έχουμε το δικαίωμα του διδάσκειν! Αν κάποιοι πιστεύουν ότι οι σπουδές τους είναι ελλιπείς και καλώς συμβαίνουν όσα συμβαίνουν .....τι να πω....

22
Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του κ. Υπουργού από τη βουλή :

 "Θέλω να πω και κάτι άλλο το οποίο, ενδεχομένως, να μην έχει συνειδητοποιηθεί. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε ότι ο όρος καθηγητικές σχολές είναι μια παγκόσμια πρώτη. Δεν υπάρχει αλλού αυτό. Δεν κατάλαβα γιατί η φυσικομαθηματική σχολή ή η φιλοσοφική σχολή είναι καθηγητική σχολή. Αμέσως τού δίνει ένα κοινωνικό και γνωσιακό προφίλ. Το πρόγραμμα σπουδών στην όποια φυσικομαθηματική ή την όποια φιλοσοφική σχολή δεν γίνεται με στόχο να γίνουν εκπαιδευτικοί. Γίνεται με στόχο να γίνουν φυσικοί κ.λπ. και καλώς. Εδώ, λοιπόν, έχουμε πάλι έναν παραλογισμό, άρα η οιαδήποτε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση καλείται να επανανοηματοδοτήσει και γνωσιακές περιοχές όπως αυτές τις διαχειριζόμαστε στο πανεπιστήμιο. Αυτό είναι, επίσης, ένα πολύ προκλητικό ζήτημα, δηλαδή το πώς θα βγούμε από αυτή τη νοοτροπία περί καθηγητικών σχολών."


Χτυπά στη ρίζα του δικαιώματος της εργασίας! Φιλόλογος δε σημαίνει εκπαιδευτικός κατ ανάγκη! Πρωτοφανείς δηλώσεις από αριστερό (!!!!) υπουργό! Αν ήταν αντιπολίτευση θα έκαιγαν τη βουλή! Τώρα μας λένε κατάμουτρα ότι δεν έχουμε ούτε καν δικαίωμα στην εργασία!!!!! Το πράγμα ξεφεύγει !!!!!!!!!

Υ.Γ. Στο πανεπιστήμιο έκανα :

-διδακτική των μαθηματικών
- Παιδαγωγικά
-Ψυχολογία της μάθησης- Γνωστική ψυχολογία
- Χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση
- Εφαρμογές των μαθηματικών στην καθημερινότητα
-Αναλυτικά προγράμματα
-πρακτική σε σχολείο

Κατά τα άλλα το πρόγραμμα των σπουδών μου δε με προετοιμάζει να γίνω εκπαιδευτικός .....

23
Αν ήταν για το ραϊζινγκ σταρ θα ψήφιζαν περισσότεροι....Ας σοβαρευτούμε..Η συλλογικότητα στην Ελλάδα έχει πάει περίπατο από τη στιγμή που τα συμφέροντα είναι αντικρουόμενα. Κάθε προσπάθεια είναι καταδικασμένη να αποτύχει διότι η πλειοψηφία πιστεύει ότι οι "επικεφαλής"  χρησιμοποιούν τη μάζα για την εξυπηρέτηση ατομικών τους συμφερόντων. Με απλά λόγια ο κόσμος νομίζει ότι όλες οι συλλογικές ενέργειες υποκρύπτουν ιδιοτέλεια. Γι αυτό και ο καθένας κοιτά για τον εαυτό του να σώσει ό,τι μπορει.

ΥΓ Δε λέω ότι η παρούσα προσπάθεια υποκρύπτει κάτι, μην παρεξηγηθώ. ....Θεωρώ ότι πρέπει να στηριχθεί, όπως και οποιαδήποτε άλλη που θα "ξεκολλούσε" την κατάσταση...

24
https://www.esos.gr/arthra/48753/synantisi-ypoyrgoy-olme-adynamia-asep-na-ginoyn-fetos-monimoi-diorismoi-ekpaideytikon

Θυμίζει το αλησμόνητο "0+0=14" του Μητσοτάκη του πρεσβύτερου.....Δούλεμα διαχρονικό....

25
Ο νόμος Διαμαντοπούλου -που τόσο πολεμήθηκε- έθετε κατά τη γνώμη μου τη βάση συζήτησης για ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμών. Αντί τότε να καθίσουν όλοι οι φορείς στο τραπέζι και να συζητηθούν οι επιμέρους αντιρρήσεις επί του σχεδίου,  επικράτησε η λογική των συνθημάτων και του χαϊδέματος αυτιών. Ο νόμος αυτός εκτός του ότι λάβαινε υπόψιν τυπικά προσόντα (γλώσσες, Η/Υ, μεταπτυχιακά κτλ) δεν υποχρέωνε σε συμμετοχή στο διαγωνισμό. Τα μόνα "μελανά" σημεία ήταν η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε τότε να βρεθεί "φόρμουλα" καθώς και μια δέσμευση για ορισμένη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου. Προϋπόθεση βέβαια είναι να υπάρχει θέληση γι αυτό. Προφανώς και δεν υπήρχε γιατί το να είναι το σύστημα διορισμών στον "αέρα" βολεύει ΟΛΟΥΣ : τόσο την εκάστοτε πολιτική ηγεσία ώστε να πουλάει ελπίδα και άρα να μαζεύει ψήφους, όσο και κάποιους στον κλάδο που απλά περιμένουν την "χρυσή ευκαιρία" εξαργυρώνοντας την ψήφο τους. Και κάπως έτσι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά....

26
https://www.esos.gr/arthra/48465/metatithetai-i-apofasi-gia-toys-monimoys-diorismoys-ekpaideytikon

Ευχαριστώ ΣΥΡΙΖΑ που έχεις κάνει την παραπολιτική κανονα και το δούλεμα καθημερινότητα , συνεχίζοντας επάξια το εργο των προκατοχων σου....

27
http://www.newsit.gr/ellada/Orgio-proslipseon-sto-Dimosio-1-450-se-dimoys-proanaggellei-i-Fotioy/693144

Δώσε και σε μένα μπάρμπα.....

(άσχετο με το τόπικ, σχετικό με τη λογική του παλιοκομματισμού που επικρατεί και επιδεινώνεται και στους διορισμούς των εκπαιδευτικών.....)


28
Στο θέμα των προσλήψεων η εκπαιδευτική κοινότητα ζητάει ΚΑΝΟΝΕΣ, αντικειμενικούς, από όλους αποδεκτούς και ΔΙΚΑΙΟΥΣ. Προπάντων όμως ζητά ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ώστε να μπορεί ο καθένας να κάνει τον προγραμματισμό του και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ώστε να πάψουν οι κάθε λογής ημέτεροι να προσπερνούν αυτούς που περιμένουν στην "ουρά" του διορισμού.

Τα παραπάνω μπορεί να τα διασφαλίσει μόνο ο ΑΣΕΠ μέσω αδιάβλητης διαδικασίας με συγκεκριμμένους κανονες..Αν θα υπάρχει γραπτή δοκιμασία είναι συζητήσιμο. Αυτό χρειαζόμαστε και αυτό πρέπει να επιδιώκουμε

Σελίδες: 1234 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 499

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.