Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Mixanikos_HY

Σελίδες: 12
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Ακύρωση Τροπολογίας ΥΠΕΠΘ
« στις: Σεπτέμβριος 11, 2009, 10:19:30 πμ »
στις 4/10 εκτός τραγικού (με την κυριολεκτική και μεταφορική έννοια) απρόοπτου θα έχουμε νέα κυβέρνηση και άρα και καινούρια υπουργό παιδείας η οποία όλα δείχνουν ότι θα είναι η συνάδελφος μηχανικός Αννούλα (είπαμε η λύση είναι μία...μηχανικοί στην εκπαίδευση  ;D ) Αν βοηθήσουν τα χρονοδιαγράμματα ΑΣΕΠ και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ είναι κατά τη γνώμη μου εφικτή η ακύρωση της τροπολογίας, δεδομένης της προ των εκλογών θέλησης. Αυτό που προτείνω εγώ και έχει μεγάλη αντικειμενικότητα για να γίνει αποδεκτό, είναι να ζητήσουμε τη διατήρηση του status quo των πινάκων και να δεσμευτεί το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά δια της Αννουλας ότι το ΠΑΣΟΚ θα καταργήσει τιν τροπολογία την επομένη των εκλογών..Όσοι ενδιαφερόμενοι στείλτε μαζικά mails στην Αννα Διαμαντοπούλου info@diamantopoulou.gr με τίτλο "Ακύρωση Τροπολογίας Λυκουρέντζου-Διατήρηση Πινάκων ως έχουν" εστιάζοντας ότι δεν είναι δυνατόν λίγο πριν από μόνιμους διορισμούς να αλλάζει ξαφνικά ένας πίνακας και ζητώντας μια προσωπική δέσμευση μέσω του διαδικτυακού της τόπου...Δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα, άλλωστε προεκλογική περίοδος είναι οι πάντες τάζουν στους πάντες..Πιθανότητα επιτυχίας: 30%...αυτές θεωρώ ότι έχουμε αυτές θα παλεψουμε.. ;D


2
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4535339&ct=2

Αν οι δάσκαλοι αμείβονταν με μισθούς τραπεζιτών, θα ελάμβαναν τα παιδιά καλύτερη  εκπαίδευση; Σε αυτό ακριβώς το ερώτημα φιλοδοξεί να απαντήσει ένα πρωτοποριακό  πείραμα που αρχίζει σήμερα, μαζί με τη νέα σχολική χρονιά, στη Νέα Υόρκη.

Oι ετήσιες απολαβές των οκτώ δασκάλων που θα αναλάβουν να διδάξουν τα 120 παιδιά της Γ΄ τάξης του Δημοτικού στο σχολείο ΤΕΡ (Τhe Εquity Ρroject, Σχέδιο Δικαιοσύνη) του Ουάσιγκτον Χάιτς, μιας μη προνομιούχου γειτονιάς του Μανχάταν, θα είναι 125.000 δολάρια - πέραν αυτών, όμως, υπάρχουν ετήσια μπόνους που φτάνουν ακόμα και τα 25.000 δολάρια, άριστη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους, συνταξιοδοτικά οφέλη καθώς και η δυνατότητα 12μηνης άδειας άνευ αποδοχών κάθε πέντε χρόνια. Όλα αυτά, την ώρα που ο μέσος ετήσιος μισθός ενός δασκάλου στις ΗΠΑ είναι μόλις 40.412 δολάρια. Πρόκειται για ένα μοναδικό σχολείο, ένα μοναδικό πείραμα στο οποίο θέτουν τις ελπίδες τους οι ειδικοί ώστε να απαντηθεί ένα φλέγον ερώτημα: οι καλύτερες αμοιβές για τους δασκάλους ισοδυναμούν με καλύτερη εκπαίδευση για τους μαθητές;

Η χρηματοδότηση
Πίσω από το ΤΕΡ βρίσκεται ο 32χρονος Ζέκε Βάντερχεκ, ένας πρώην δάσκαλος ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει για το φιλόδοξο σχέδιό του κυβερνητική χρηματοδότηση ύψους 2,3 εκατ. δολαρίων. Την ιδέα την είχε από χρόνια, όταν διένυε ακόμα την τρίτη δεκαετία της ζωής του, και εργαζόταν ως δάσκαλος σε σχολείο του Ουάσιγκτον Χάιτς. «Ήταν απολύτως προφανές πως υπήρχαν σπουδαίοι δάσκαλοι και πολύ μέτριοι δάσκαλοι», λέει. «Αν βάλεις τα ίδια παιδιά στις τάξεις διαφορετικών δασκάλων, θα έχεις εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα». Τα 120 παιδιά ηλικίας 9-10 ετών που θα φοιτήσουν φέτος στη Γ΄ (και μοναδική προς το παρόν) τάξη του ΤΕΡ κέρδισαν τις θέσεις τους με κλήρωση. Όσο για τους δασκάλους... Ο Βάντερχεκ έλαβε περισσότερεςοαπό 600 αιτήσεις μόλις κυκλοφόρησε η είδηση. Πήρε προσωπική συνέντευξη από 100 υποψήφιους και γύρισε ολόκληρες τις ΗΠΑ προκειμένου να παρακολουθήσει τους 35 επικρατέστερους να διδάσκουν προτού καταλήξει στην τελική οκτάδα. Οι 8 όμως δεν θα έχουν μόνο υψηλές απολαβές- θα έχουν και αντίστοιχες υποχρεώσεις. Θα υποβάλλονται σε αυστηρές αξιολογήσεις και θα εργάζονται από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα καθημερινά. Θα παρακολουθούν ο ένας τα μαθήματα του άλλου και θα συζητούν καθημερινά τρόπους βελτίωσης της διδασκαλίας τους. Επιπλέον, αντί της πολυτέλειας των μακροχρόνιων θερινών διακοπών, θα συμμετέχουν το καλοκαίρι σε σεμινάρια.

Τα χρήματα
«Δεν πιστεύω πως μπορεί κανείς να πάρει έναν μέτριο δάσκαλο, να του δώσει περισσότερα χρήματα και να τον κάνει σπουδαίο», λέει ο Βάντερχεκ. «Ούτε πως ένας σπουδαίος δάσκαλος γίνεται λιγότερο καλός αν τον πληρώσεις λιγότερο. Ο καλός μισθός, όμως, λέει στον δάσκαλο πως αναγνωρίζεις την αξία του. Προσελκύει λοιπόν ανθρώπους που θέλουν να αναγνωρίζεται η αξία τους, καθιστώντας την εκπαίδευση ανταγωνιστική ως προς τα άλλα επαγγέλματα... Πέραν αυτών, όμως, τα χρήματα είναι και ένας τρόπος να κρατήσεις τους καλούς εκπαιδευτικούς. Ένας 25άρης δεν θα καθίσει να σκεφτεί πως με τον μισθό που παίρνει δεν μπορεί να συντηρήσει οικογένεια, ένας 30άρης όμως θα το σκεφτεί και πιθανότατα θα αποφασίσει να κάνει κάτι άλλο».

Η νέα δασκάλα των μαθηματικών στο ΤΕΡ, η Τζούντιθ Λεφέβρ, συμφωνεί απόλυτα με τον Βάντερχεκ. Στα 54 της χρόνια, και έπειτα από 30 έτη εργασίας στην Αριζόνα, ο ετήσιος μισθός της δεν ξεπερνούσε τα 40.000 δολάρια. Φέτος, ίσως να φτάσει και τα 150.000. Είναι βέβαια η πρώτη φορά στη ζωή της που κινδυνεύει να απολυθεί εφόσον δεν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων- αλλά αυτό δεν την ενοχλεί καθόλου.



Τι λένε οι αριθμοί

37.832

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στις χώρες του ΟΑΣΕ 38.217

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στις χώρες της Ε.Ε.

32.030

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στην Ελλάδα 119.000

δολάρια (περίπου 82.000

ευρώ) θα δίνονταν κατ΄ αναλογία στους δασκάλους σε ένα αντίστοιχο πείραμα, όπως αυτό που αρχίζει σήμερα στη Νέα Υόρκη, στην Ελλάδα 40.682

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στις χώρες του ΟΑΣΕ 40.465

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στις χώρες της Ε.Ε.

32.030

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στην Ελλάδα Πηγή: ΟΑΣΕ, Εducation at a glance 2008 (στοιχεία 2006)

3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Η "ειδική" κατηγορία των ΠΕ20
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2009, 11:24:16 μμ »
Και μετά από μήνες αναμονής να διορθωθούν τα περίφημα γραπτά ΑΣΕΠ των συμπαθών "συναδέλφων" ΠΕ20, σήμερα ανακοινώθηκε στα κλεφτά ένας πίνακας ο οποίος αν αληθεύει..αριθμεί 40 επιτυχόντες. Ναι συνάδελφοι 40 ολόκληρα γραπτά πάνω από τη βάση βρέθηκαν από ανθρώπους που έχουν τελειώσει τις σχολές υψηλής ζήτησης των Πληροφορικής ΤΕΙ. Δε θέλω να γίνω εμπαθής, ρωτώντας ρητορικά τί ακριβώς διόρθωναν και τους πήρε τόσο να βγάλουν αποτελέσματα. Αλλά θα απευθύνω ένα ερώτημα με συμπάθεια σε όλους τους "συνάδελφους" ΠΕ20: Γιατί αγαπητοί ΠΕ20 ανέχεστε να αντιμετωπίζεστε από την πολιτεία ως ειδική κατηγορία? Δεν θα έπρεπε εφόσον είστε ισότιμοι με τους απόφοιτους των ΑΕΙ Πληροφορικής και του Πολυτεχνείου να διαγωνίζεστε σε εκτός από κοινά θέματα και για κοινές θέσεις χωρίς τη θλιβερή ποσόστωση του 40%? Γιατί πρέπει να βρεθούν με το ζόρι 40% ΠΕ20 για να διοριστούν? Όλοι μαζί με κοινά θέματα και αν σας βαστάει περάστε τους Πολυτεχνίτες και τους ΑΕΙ. Αλλά βέβαια..είπαμε ίσοι αλλά να μην το παρατραβάμε κιόλας..ελλοχεύει και ο κίνδυνος να μην διοριστεί κανείς σας αλλά μόνο απόφοιτοι ΑΕΙ με τις γνωστές βάσεις...Όποιος θεωρεί ότι είναι ισότιμος με τον απόφοιτο ΑΕΙ δεν έχει τιποτα να φοβάται. Αλλά κατα βάθος γνωρίζεστε και οι ίδιοι ότι αποτελείται ειδική κατηγορία Πληροφορικών και ως τέτοια αντιμετωπίζεστε και από το νόμο και την Πολιτεία. 40% ΠΕ20 από ΑΣΕΠ "νταβατζιλίδικα" και χωρίς καμία απολύτως λογική...καληνύχτα "συνάδελφοι".
Υ.Γ: Επειδή θέλω να είμαι δίκαιος εξαιρείται το ΑΤΕΙ Αθηνων

5
28 Μαρτίου ημέρα Σάββατο και ώρα 10.30 στα γραφεία του ΤΕΕ Καραγιώργη Σερβίας 4,
5ος όροφος Αίθουσα Αντιπροσωπείας


συναντήθηκαμε οι Μηχανικοί της Εκπαίδευσης και
αποφασίσαμε να κάνουμε μια προσπάθεια να συναντηθούμε με τους προέδρους των
Μηχανικών της Εκπαίδευσης και ΕΔΜΗΔΕ και ΤΕΕ στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, για να
δούμε επιτέλους τι γίνεται. Παρακαλώ όλους τους συναδέλφους από την υπόλοιπη
Ελλάδα να επικοινωνήσουν μαζί μου για να κανονίσουμε και να προσπαθήσουμε
επιτέλους όλοι μαζί. Προσπαθήστε να παρακινήσετε όλους τους συναδέλφους.
Επιτέλους ας πάψουμε να ρωτάμε τι κάνουν οι άλλοι για εμάς (ΤΕΕ, ΜτΕ, ΕΔΜΗΔΕ)
και ας αναρωτηθούμε τι κάνουμε εμείς

6
www.anaplirotes.gr

It's now or never μάγκες...τα περιθώρια έχουν στενέψει δραματικά...όχι γιατί θα βγει αντισυνταγματική η ποσόστωση μέσω πίνακα ( ακόμη και το Αναθεωρημένο Σύνταγμα προβλέπει ρητά και επιλογή χωρίς εξετάσεις, ούτε το άρθρο του επενδυτή δεν το αμφισβητεί αυτό) αλλά γιατί η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών δεν έχει τη δύναμη που είχε..οι παλιοί διορίστηκαν και το νέο αίμα που μπαίνει είναι λίγο....μόνο με μαζικές εγγραφές των άμεσα ενδιαφερομένων υπάρχει λύση...οι προσευχές και τα παρακάλια δεν πιάνουν...ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ! Μην περιμένετε πάντα κάποιον άλλο να βγάλει το φίδι από τη δική σας τρύπα γιατί δε θα υπάρξει τέτοιος...η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Ή ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΔΙΟΡΙΣΤΑ ΜΕΛΗ (τα προηγούμενα διοριστήκαν με ρυθμίσεις που τα ίδια πέτυχαν για τους εαυτούς τους και μαγκιά τους και μπράβο τους!) ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΘΕΣΗ Ή ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΤΟΥ υπ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

It's your call...
 

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Μόνιμοι Διορισμοί ΠΕ19-ΠΕ20
« στις: Ιανουάριος 03, 2008, 06:30:21 μμ »
Καλησπέρα χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους. Πρόσφατα είδαμε ότι το 60% ΠΕ19 40%ΠΕ20 ισχύει και για την κλήση αναπληρωτών μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών..Η ερώτηση μου είναι η εξής: Το 60% ΠΕ19 40%ΠΕ20 θα ισχύσει και κατά την κλήση για μόνιμο διορισμό? Υπάρχει κάποιος που να ξέρει σχετικά? Ευχαριστώ

8
σήμερα το πρωί είπα κι εγώ ως πολίτης να  ρίξω μια διαδικτυακή ματιά στα σαιτς των δύο μεγάλων κομμάτων (www.nd.gr και www.pasok.gr)
για να δω το προγραμμά τους για την Παιδεία...και οποία έκπληξις...στο σάις της κυβερνώσας παράταξης...δεν υπάρχει πρόγραμμα..τίποτα ούτε ένα λινκ...όποιος βρει κάτι παρακαλώ ας μου πει το url να μάθουμε επιτέλους τί θέλει η κυβέρνηση για την Παιδεία...

Υ.Γ: To πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ (αν εφαρμοστεί..) προβλέπει πιστοποιητικό Πληροφορικής μέσα από το Λύκειο και μετατροπή όλων των Δημοτικών σε ΟΛΟΗΜΕΡΑ...


9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Σύσταση 4.482 θέσεων
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2007, 11:16:19 πμ »
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070904a.php

Μπορεί κάποιος να καταλάβει αν αυτές οι θέσεις "καλύπτονται" από τους φετινούς διορισμούς του Σεπτεμβρίου (ΑΣΕΠ και 40%) ή αν
πρόκειται για ΝΕΕΣ θέσεις που θα καλυπτούν από νέους διορισμούς?

10
Υπηρεσιακές μεταβολές / Συνταξιούχοι πληροφορικοί
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2007, 10:49:27 πμ »
Πρόσφατα μίλαγα με έναν φίλο και μου είπε ότι σε λίγα χρόνια θα ανοίξουν θέσεις πληροφορικής για τον απλούστατο λόγο ότι θα πάρουν λόγω ασφαλιστικού αρκετοί σύνταξη...και μιλάμε για Μαθηματικούς-Φυσικούς και λοιπά οι οποίοι έκαναν μετάταξη και έγιναν Πληροφορικοί...ο συγκεκριμένος ήταν Μαθηματικός από τη δεκαετία του 80 και υποθέτω ότι θα υπάρχουν και άλλοι παρόμοιοι...έχει και κάποιος άλλος υπόψιν του παρόμοια παραδείγματα..ή ακόμη καλύτερα αν θα μπορούσαμε να βρούμε επίσημα στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα....

11
Ξέρει κάποιος τί παίζει στα εκκλησιαστικά λύκεια με το μάθημα της πληροφορικής? Για παράδειγμα αν βγαίνει προκήρυξη για ωρομίσθιιους αν μετράει η προυπηρεσία για τον πίνακα διορισμού του ΥΠΕΠΘ και γενικά ό,τιδήποτε...ευχαριστώ

12
Το Υπ.Παιδείας ευθυγραμμισμένο με το νέο δόγμα της εκπαιδευτικής πολιτικής "Κάθε πόλη και τμήμα Πληροφορικής"  (κατά το παλιό "κάθε νομός και στρατόπεδο") προχωρεί ακάθεκτο στη δημιουργία ενός ακόμη τμήματος Πληροφορικής αυτή τη φορά υπό την αιγίδα του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου..(για λεπτομέρειες δες στο url: http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/ejet20070213a.php). Η παραπάνω εξέλιξη καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την παντελή έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού από πλευράς Πολιτείας σε ό,τι αφορά το ρόλο των Νέων Τεχνολογιών καθώς και την πλήρη απαξίωση των (όποιων) επαγγελματικών δικαιωμάτων τους.
Τα τμήματα Πληροφορικής είναι "φτηνά" (σε υλικοτεχνική υποδομή) και πολλά υποσχόμενα (Πληροφορική: το επάγγελμα του μέλλοντος!!!), ενώ δεν υπάρχει κάποιος ισχυρός συντεχνιακός κλάδος που να θέλει και να μπορεί να προασπίσει και να θωρακίσει  με ενιαίο τρόπο τα συμφέροντά τους (Πολυτεχνείου-Πανεπιστημίου-ΤΕΙ και ποιός ξέρει σε λίγα χρόνια και ΙΕΚ!).
Αποτέλεσμα: αυτή τη στιγμή να λειτουργούν δεν ξέρω κι εγώ πόσα πάσης φύσεως τμήματα Πληροφορικής ανά την επικράτεια...και ερωτώ: θα τολμούσε (ακόμη και αν είχε τα χρήματα να κάνει το ίδιο) για παραδοσιακές σχολές όπως οι Μηχανολόγοι, οι Πολιτικοί Μηχανικοί και πάει λέγοντας? Η απάντηση προφανής: ΟΧΙ! Οι παραπάνω συντεχνιακοί κλάδοι εκπροσωπούνται ισχυρά και αυθεντικά από το δεξί χέρι-σύμβουλο σε τεχνικά θέματα της Πολιτείας, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, γεγονός που τα καθιστά μια ισχυρή και υπολογίσιμη συντεχνία (ο νοών νοήτω...).
Η ερώτηση είναι: η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, ο ΣΤΕΜΠ και άλλοι φορείς, τί κάνουν για να εμποδίσουν την πλήρη απαξίωση του επαγγελματος του ΠΛηροφορικού το οποίο λαμβάνοντας υπ'όψιν  το ρυθμό με τον οποίο ξεφυτρώνουν τα τμήματα Πληροφορικής σε λίγα χρόνια θα αποτελεί χαρτί-δεξιότητα και όχι πανεπιστημιακό τίτλο (υπερβολικό μεν...ενδεικτικό της δυσοίωνης κατάστασης δε)
Ας αφυπνιστούμε όλοι και ας κάνουμε μια στοιχειώδη προσπάθεια να οργανωθούμε..κανένα δικαίωμα δεν εκχωρείται χωρίς αγώνες και διεκδικήσεις...

"Έσσεται Ήμαρ"

13
ΕΠΑΛ / Τομέας Ηλεκτρονικής των ΕΠΑΛ: απορία
« στις: Φεβρουάριος 13, 2007, 12:06:09 πμ »
Ο τομέας ηλεκτρονικής των ΕΠΑΛ έχει τα εξής μαθήματα επιλογής:

1. Ηλεκτρονικά Υλικά και Σχεδίαση 2Ε
2. Αναλογικά Ηλεκτρονικά 3Θ
3. Ψηφιακά Ηλεκτρονικά 2Θ
4. Κυκλώματα Συνεχούς και Εναλλασσόμενου Ρεύματος 2Θ
5. Επικοινωνίες – Δίκτυα – Τεχνολογία H/Y 2Θ
6. Εργαστήριο Αναλογικών Ηλεκτρονικών 3Ε
7. Εργαστήριο Ψηφιακών Ηλεκτρονικών 2Ε
8. Εργαστήριο Κυκλωμάτων Συνεχούς και
Εναλλασσόμενου Ρεύματος 2Ε

Ερώτηση: τα μαθήματα αυτά θα γίνουν από καθηγητές ΠΕ19,ΠΕ20 ή από ΠΕ12?

14
Μαθήματα κατ'οίκον / Βιβλία για ECDL
« στις: Οκτώβριος 05, 2006, 11:07:07 πμ »
Μου προέκυψαν κάποια ιδιαίτερα για ECDL..θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε κάποιο καλό βιβλίο για διδασκαλία ECDL [Word-Excel-Internet-Access] γιατί χθες πήγα Παπασωτηρίου και δεν ήξερα τί να διαλέξω...κάποιος που να έχει καλή εμπειρία από κάποιο?That would b very helpful... :D

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.