Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Mixanikos_HY

Σελίδες: 1234 ... 21
15
Παράθεση
Σιγά μην κάνω και βουντού για να δω τα αποτελέματα του πειράματος...
Κοίτα,αυτοί πειραματίζονται και καλά κάνουν.Δικαίωμά τους να θίγουν το θέμα των απολαβών των δασκάλων και πάνω σε αυτό να βασίζουν τις επιδόσεις τους εντός τάξης.
Εγώ μιλάω για την επιθυμία να μπεις στην τάξη χωρίς να περιμένεις το τέλος του μήνα να πάρεις τα φράγκα σου και να πας στο σπιτάκι σου.Μιλάω για εκείνους που γουστάρουν το δασκαλίκι.
Πριν από 50 περίπου χρόνια που υπήρχαν 2 ανταγωνιστικά συστήματα οικονομίας στην πράξη (Καπιταλισμός στη Δύση και Κομμουνισμός στην ΕΣΣΔ) οι ΗΠΑ αποσβολωμένες παρατηρούσαν την εκτόξευση του πρώτου τεχνητού δορυφόρου σε τροχιά γύρω από τη Γη όχι από τους ίδιους αλλά από τους "μισητούς" σοβιετικούς..Το λεγόμενο  Sputnick shock τους έκανε να προβληματιστούν και να δουν τί έφταιξε..Αυτό που αποφάσισαν ήταν να επενδύσουν μεγάλο ποσοστό του ΑΕΠ στην Παιδεία (σ.σ ΛΕΦΤΑ και μάλιστα πολλά) και στο Ανθρώπινο Κεφάλαιο...τα αποτελέσματα γνωστά..Τί θέλω να πω με αυτό..οι ΗΠΑ αυτή τη στιγμή έχουν σχετικά μεγάλο πρόβλημα απορροφητικότητας "μυαλών" τόσο λόγω παγκοσμιοποίησης (τα "μυαλά" τα προσελκύει σε μεγάλο βαθμό η ανερχόμενη δύναμη Κινα αλλά και η σταθερή Ευρώπη) αλλά και λόγω υποβαθμισμένης για τα αμερικανικά δεδομένα εκπαίδευσης..Κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη αυτό το πείραμα γίνεται για να δουν αν μέσω του μισθου αυξηθει η "παραγωγικότητα"του δασκάλου και μέσω αυτού η παραγωγή περισσότερων εγχώριων "μυαλών"...η οποία θα οδηγήσει δυνητικά στην ανάπτυξη της οικονομίας και θα επιτρέψει στις ΗΠΑ να κρατήσει τα ηνία της υπερδύναμης στο σημερινό ραγδαία μεταβαλλόμενο κόσμο..Εμείς που επενδύουμε? Επενδύουμε στη γνώση? Επενδύουμε στο ανθρώπινο κεφάλαιο? Το δασκαλίκι για κάποιες χώρες (ΗΠΑ ΚΙνα Ιαπωνια) είναι  μέσο παραγωγής πλούτου από την νέα ιντελιγκένσια που θα προκύψει στο χώρο της Οικονομίας/Πληροφορικής/Ενεργειας, ενώ για άλλες (Ελλάδα) λογιστική σχέση μηδενικού αθροίσματος (Δασκαλοι που φεύγουν - Δασκαλοι που προσλαμβάνονται) χωρίς συγκεκριμένη στόχευση για την ευημερία της χώρας. Και για όσους δεν κατάλαβαν τι θελω να πω θα το πω με ένα παράδειγμα:


Δασκαλακης Κωνσταντινος

΅Αυτό είναι το όνομα του συμφοιτητή μου από το ΕΜΠ η διδακτορική διατριβή του οποίου απέσπασε το πρώτο βραβείο από την διεθνή Ενωση Επιστημόνων Πληροφορικής. Όπως διαβάζουμε στα ΝΕΑ:

    Απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με βαθμό 9,98 στα 10, με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ, ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης θεωρείται ένα από τα πιο λαμπρά μυαλά διεθνώς. Μάλιστα σε περίπου έναν μήνα θα μπει στις αίθουσες του Πανεπιστημίου ΜΙΤ της Βοστώνης για να διδάξει. Πριν από μερικές εβδομάδες ο Κωνσταντίνος κατάφερε να ξεδιαλύνει έναν δύσκολο γρίφο της πληροφορικής, που έμενε άλυτος από το 1950.

Λογια του ιδιου του Δασκαλάκη
"οι Ελληνες φοιτητές πολύ γρήγορα απογοητεύονται με το όλο σύστημα στην Ελλάδα. Προσωπικά, θα έλεγα ότι η μετάβασή μου από το Μετσόβιο στο Μπέρκλεϊ ήταν κάτι σαν άλμα, για δύο λόγους: την ποιότητα των καθηγητών στην Αμερική και τις γνώσεις που είχα λάβει στην Ελλάδα, οι οποίες είναι ξεπερασμένες. Διδάσκουν τα ίδια και τα ίδια εδώ και τριάντα χρόνια, λες και δεν έχουν καμιά επαφή με όσα γίνονται στο εξωτερικό. Από την άλλη, επειδή στο ελληνικό πανεπιστήμιο όλα εξαρτώνται από το δικό σου μεράκι, αυτό με βοήθησε πολύ στην Αμερική.


Δηλαδή ο απώτερος στόχος δεν είναι να γίνουν οι καθηγητές πάμπλουτοι όπως ελέχθηκε αλλά μέσω αυτών και της καλύτερης παρεχόμενης εκπαίδευσης να αυξηθεί ο πλούτος της χώρας..αυτή είναι η διαφορά της Ελλάδας από τις προηγμένες χώρες..

Υ.Γ: το παληκάρι είναι γεννημένος το 1979...αν δεν είχε πάει  στο ΜΙΤ τί δουλειά νομίζετε ότι θα έκανε στην Ελλάδα? Ποιά θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του?

16
Παράθεση
Εδώ είναι η ουσία και το μήνυμα του κειμένου και της όλης έρευνας...Οδάσκαλος δε θα αλλάξει τίποτα απολύτως,σε κανέναν τομέα.Και εγώ πιστεύω πως η διδακτική του,ο τρόπος που αντιμετωπίζει τους μαθητές,η παιδαγωγική του επάρκεια,οι γνώσεις του,η γενικότερη κατάρτισή του δε θα αλλάξουν καθόλου.Το μόνο που θα αλλάξει θα είναι ίσως το μεγαλύτερο χαμόγελό του στο τέλος του μηνός που θα πληρώνετα
Αν ξεραν ότι δε θα αλλάξει όπως περίπου ντετερμινιστικά προεξοφλείς δε θα έκαναν το πείραμα..

Παράθεση
Είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα και περιμένω τα αποτελεσματα του

κι εγώ..και βασικά το έβαλα για να καταλάβουμε γιατί η ΗΠΑ δε θα πάψει  να ηγείται και στην μετά κρίση εποχή..πιστεύω ότι είναι ενδεικτικό..

17
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4535339&ct=2

Αν οι δάσκαλοι αμείβονταν με μισθούς τραπεζιτών, θα ελάμβαναν τα παιδιά καλύτερη  εκπαίδευση; Σε αυτό ακριβώς το ερώτημα φιλοδοξεί να απαντήσει ένα πρωτοποριακό  πείραμα που αρχίζει σήμερα, μαζί με τη νέα σχολική χρονιά, στη Νέα Υόρκη.

Oι ετήσιες απολαβές των οκτώ δασκάλων που θα αναλάβουν να διδάξουν τα 120 παιδιά της Γ΄ τάξης του Δημοτικού στο σχολείο ΤΕΡ (Τhe Εquity Ρroject, Σχέδιο Δικαιοσύνη) του Ουάσιγκτον Χάιτς, μιας μη προνομιούχου γειτονιάς του Μανχάταν, θα είναι 125.000 δολάρια - πέραν αυτών, όμως, υπάρχουν ετήσια μπόνους που φτάνουν ακόμα και τα 25.000 δολάρια, άριστη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για όλους, συνταξιοδοτικά οφέλη καθώς και η δυνατότητα 12μηνης άδειας άνευ αποδοχών κάθε πέντε χρόνια. Όλα αυτά, την ώρα που ο μέσος ετήσιος μισθός ενός δασκάλου στις ΗΠΑ είναι μόλις 40.412 δολάρια. Πρόκειται για ένα μοναδικό σχολείο, ένα μοναδικό πείραμα στο οποίο θέτουν τις ελπίδες τους οι ειδικοί ώστε να απαντηθεί ένα φλέγον ερώτημα: οι καλύτερες αμοιβές για τους δασκάλους ισοδυναμούν με καλύτερη εκπαίδευση για τους μαθητές;

Η χρηματοδότηση
Πίσω από το ΤΕΡ βρίσκεται ο 32χρονος Ζέκε Βάντερχεκ, ένας πρώην δάσκαλος ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει για το φιλόδοξο σχέδιό του κυβερνητική χρηματοδότηση ύψους 2,3 εκατ. δολαρίων. Την ιδέα την είχε από χρόνια, όταν διένυε ακόμα την τρίτη δεκαετία της ζωής του, και εργαζόταν ως δάσκαλος σε σχολείο του Ουάσιγκτον Χάιτς. «Ήταν απολύτως προφανές πως υπήρχαν σπουδαίοι δάσκαλοι και πολύ μέτριοι δάσκαλοι», λέει. «Αν βάλεις τα ίδια παιδιά στις τάξεις διαφορετικών δασκάλων, θα έχεις εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα». Τα 120 παιδιά ηλικίας 9-10 ετών που θα φοιτήσουν φέτος στη Γ΄ (και μοναδική προς το παρόν) τάξη του ΤΕΡ κέρδισαν τις θέσεις τους με κλήρωση. Όσο για τους δασκάλους... Ο Βάντερχεκ έλαβε περισσότερεςοαπό 600 αιτήσεις μόλις κυκλοφόρησε η είδηση. Πήρε προσωπική συνέντευξη από 100 υποψήφιους και γύρισε ολόκληρες τις ΗΠΑ προκειμένου να παρακολουθήσει τους 35 επικρατέστερους να διδάσκουν προτού καταλήξει στην τελική οκτάδα. Οι 8 όμως δεν θα έχουν μόνο υψηλές απολαβές- θα έχουν και αντίστοιχες υποχρεώσεις. Θα υποβάλλονται σε αυστηρές αξιολογήσεις και θα εργάζονται από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα καθημερινά. Θα παρακολουθούν ο ένας τα μαθήματα του άλλου και θα συζητούν καθημερινά τρόπους βελτίωσης της διδασκαλίας τους. Επιπλέον, αντί της πολυτέλειας των μακροχρόνιων θερινών διακοπών, θα συμμετέχουν το καλοκαίρι σε σεμινάρια.

Τα χρήματα
«Δεν πιστεύω πως μπορεί κανείς να πάρει έναν μέτριο δάσκαλο, να του δώσει περισσότερα χρήματα και να τον κάνει σπουδαίο», λέει ο Βάντερχεκ. «Ούτε πως ένας σπουδαίος δάσκαλος γίνεται λιγότερο καλός αν τον πληρώσεις λιγότερο. Ο καλός μισθός, όμως, λέει στον δάσκαλο πως αναγνωρίζεις την αξία του. Προσελκύει λοιπόν ανθρώπους που θέλουν να αναγνωρίζεται η αξία τους, καθιστώντας την εκπαίδευση ανταγωνιστική ως προς τα άλλα επαγγέλματα... Πέραν αυτών, όμως, τα χρήματα είναι και ένας τρόπος να κρατήσεις τους καλούς εκπαιδευτικούς. Ένας 25άρης δεν θα καθίσει να σκεφτεί πως με τον μισθό που παίρνει δεν μπορεί να συντηρήσει οικογένεια, ένας 30άρης όμως θα το σκεφτεί και πιθανότατα θα αποφασίσει να κάνει κάτι άλλο».

Η νέα δασκάλα των μαθηματικών στο ΤΕΡ, η Τζούντιθ Λεφέβρ, συμφωνεί απόλυτα με τον Βάντερχεκ. Στα 54 της χρόνια, και έπειτα από 30 έτη εργασίας στην Αριζόνα, ο ετήσιος μισθός της δεν ξεπερνούσε τα 40.000 δολάρια. Φέτος, ίσως να φτάσει και τα 150.000. Είναι βέβαια η πρώτη φορά στη ζωή της που κινδυνεύει να απολυθεί εφόσον δεν σταθεί στο ύψος των περιστάσεων- αλλά αυτό δεν την ενοχλεί καθόλου.



Τι λένε οι αριθμοί

37.832

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στις χώρες του ΟΑΣΕ 38.217

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στις χώρες της Ε.Ε.

32.030

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του δασκάλου με 15ετή εμπειρία στην Ελλάδα 119.000

δολάρια (περίπου 82.000

ευρώ) θα δίνονταν κατ΄ αναλογία στους δασκάλους σε ένα αντίστοιχο πείραμα, όπως αυτό που αρχίζει σήμερα στη Νέα Υόρκη, στην Ελλάδα 40.682

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στις χώρες του ΟΑΣΕ 40.465

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στις χώρες της Ε.Ε.

32.030

δολάρια ο μέσος ετήσιος μισθός του καθηγητή γυμνασίου με 15ετή εμπειρία στην Ελλάδα Πηγή: ΟΑΣΕ, Εducation at a glance 2008 (στοιχεία 2006)

18
Παράθεση
Εμένα δεν με ενδιαφέρει να πλουτίσω σαν τον Κορωνιά. Με ενδιαφέρει να πληρώνομαι δίκαια, ανάλογα μ' αυτό που προσφέρω.
Βάσει της παραγωγικότητας του μέσου δ.υ ο τελευταίος πληρώνεται ακριβώς όσο προσφέρει...Εφόσον λοιπόν δε θέλεις να πλουτίσεις σαν τον Κορωνιά δούλευε 21ώρες την εβδομάδα και παίρνε 1000ευρουλάκια..Αν θέλεις να μην παίρνεις 1000 θα πρέπει να αξιολογηθείς να πιάνεις στόχους και γενικά ό,τι ισχύει σε συνθηκες αγοράς..Ο άλλος τρόπος να παίρνεις παραπάνω από 1000 είναι το κράτος να σταματήσει να κάνει τον αποτυχημένο επιχειρηματία να πουλήσει ΟΤΕ ΔΕΗ ΟΣΕ Ο.Α κτλ και να έχει όσους δ.υ χρειάζεται ώστε να τους πληρώνει αξιοπρεπώς. Δεν υπάρχει άλλη λύση..εκτός κι αν θεωρείς λύση το να δανείζεται συνεχώς ώστε να πληρώνει αργόσχολους..Μπορεί να το κάνει..αλλά να ξέρεις όχι για πολύ..όλοι αυτοί που μας δανείζουν δε είναι μακάκες..Να στο πω με παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι είσαι πλούσια (Ε.Ε) και βλέπεις στη γωνία έναν ζητιάνο (Ελλάδα) που επαιτεί λεφτά..Θα του τα δινες? Αν του τα δινες και έβλεπες ότι αντι να τα επενδύει συνεχίζει να ζητιανεύει θα του ξαναδάνειζες? Όχι..θα του λεγες..ξεκίνα να επενδύεις τα λεφτά που σου δίνω (μεταρρυθμίσεις) γιατί αν δεν το κάνεις δε θα σου ξαναδανείσω (χρεοκοπία)..Κάπως έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς..επειδή τα λεφτά αντί να επενδυθούν φαγώθηκαν..

Είναι σίγουρο ότι έχουμε περισσότερους Δ.Υ απ' ό,τι χρειαζόμαστε. Γιατί είσαι όμως τόσο σίγουρος ότι όλοι είναι αργόσχολοι και ότι πληρώνονται ακριβώς όσο προσφέρουν;

Το δημόσιο απαρτίζεται από δυο κατηγορίες υπαλλήλων: αυτούς που είχαν προσόντα για να βρουν δουλειά οπουδήποτε και δουλεύουν και πάρα πολλούς που δεν είχαν προσόντα ούτε διάθεση να δουλέψουν πουθενά και κατάφεραν διά της πλαγίας οδού να χωθούν εκεί, για να βγάζουν τα προς το ζην χωρίς κόπο. Όπου βλέπεις δέκα να κάθονται για δουλειά ενός, έχουν μπει μ’ αυτόν τον τρόπο. Εξαιτίας τους έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός των ΔΥ. Πίστεψέ με, κανένας τους δεν θα πίεζε να μπει στο δημόσιο, αν προσλαμβανόταν σε θέση ευθύνης και απαιτήσεων.

Το θέμα για εμένα δεν είναι απλά να μειωθεί ο αριθμός των Δ.Υ, αλλά να αλλάξει η αναλογία κηφήνων-εργαζομένων. Διαφορετικά, θα συνεχίσουμε  να δανειζόμαστε, για να πληρώνουμε αργόσχολους και η παραγωγικότητα θα παραμείνει η ίδια και χειρότερη.

Και ναι, δεν έχω πρόβλημα να αξιολογηθώ. Τη δουλειά που κάνω τώρα θα την έκανα είτε με ελέγχει κάποιος είτε όχι. Τουλάχιστον, δεν θα έβλεπα άλλους δίπλα μου να κάθονται και να παίρνουν τα ίδια μ’ εμένα.

Οπότε συμφωνούμε φιλενάδα..απλά εμένα είναι το στυλάκι γραφής μου έτσι "απόλυτο" μην κολλάς στο γράμμα αλλά στο πνεύμα το γραφομένων μου... ;)

19
Παράθεση
ουσιαστικά έτσι δεν γίνονται τα ίδια τα κράτη υπόδουλα  στην ΕΚΤ μακροπρόθεσμα; δηλαδή στην ουσία μεταφέρονται τα κέντρα αποφάσεων σε πολύ λίγα άτομα όπως ο Τρισέ.Πάλι δηλαδή στους τραπεζίτες καταλήγουμε να μας διαφεντεύουν στην πραγματικότητα...οι οποιοι παρεπιπτόντως είναι και οι άμεσα υπεύθυνοι της χρηματοπιστωτικής κρίσης...έχω αρχίσει να μπερδεύομαι..mixanike...  
Εννοείς οι λαοί..ε ναι ρε φιλος welcome to the real world...τι μακροπρόθεσμα αυτό γίνεται τα τελευταία 500 χρόνια απο τότε που η Ολλανδία έφτιαξε την (ολλανδική) Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών, ο Κολόμβος καταλήστεψε το χρυσό και το ασήμι και το νεκρό συσσωρευμένο πλούτο (σ.σ θησαυροί) της Αμερικής και οι Σταυροφόροι συσσώρευσαν τους θησαυρούς των Ναιτών Ιπποτών..Απλά επειδή εμείς γεννηθήκαμε και ζούμε στο 2009 αυτό δε σημαίνει ότι η κρίση και ο τρόπος που λειτουργεί ο καπιταλισμός είναι καινοφανή..πάντα έτσι ήταν..αδίστακτος αδηφάγος αλλά ταυτόχρονα δημιουργός πλούτου..εν πάσει περιπτωσει..αν την ψάξεις λίγο παραπάνω θα δεις ότι δε λέω και τίποτα καινούριο..από τον Μακιαβέλι και τονι Καλβίνο μέχρι τον Μαρξ και τον Σουμπέτερ τον Ρικάντο κλπ η λειτουργία του κόσμου με την ισχυρή αστική τάξη των εμπόρων/τραπεζιτών κάπως έτσι είναι..απλά εκεί που τώρα έχεις την ΕΚΤ και τον Trichet, το 1600 είχες την παγκόσμια Ολλανδική Τράπεζα, μετά τους Αγγλους ύστερα τους Αμερικανούς και στο μέλλον τους Κινέζους..its always the capitalism my friend... ;D

"Εμείς οι Ισπανοί πάσχουμε από μια αρρώστια της καρδιάς και ο χρυσός είναι το φάρμακό της" Κορτές κατακτητής του Μεξικού
χρυσός είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο, μπορεί ακόμα και να στειλει τις ψυχες στον παράδεισο" Χριστοφορος Κολόμβος
"Σε μια καλώς οργανωμένη κυβέρνηση, το κράτος οφείλει να είναι πλούσιο και οι πολίτε φτωχοί" Μακιαβέλι

20
Παράθεση
Εμένα δεν με ενδιαφέρει να πλουτίσω σαν τον Κορωνιά. Με ενδιαφέρει να πληρώνομαι δίκαια, ανάλογα μ' αυτό που προσφέρω.
Βάσει της παραγωγικότητας του μέσου δ.υ ο τελευταίος πληρώνεται ακριβώς όσο προσφέρει...Εφόσον λοιπόν δε θέλεις να πλουτίσεις σαν τον Κορωνιά δούλευε 21ώρες την εβδομάδα και παίρνε 1000ευρουλάκια..Αν θέλεις να μην παίρνεις 1000 θα πρέπει να αξιολογηθείς να πιάνεις στόχους και γενικά ό,τι ισχύει σε συνθηκες αγοράς..Ο άλλος τρόπος να παίρνεις παραπάνω από 1000 είναι το κράτος να σταματήσει να κάνει τον αποτυχημένο επιχειρηματία να πουλήσει ΟΤΕ ΔΕΗ ΟΣΕ Ο.Α κτλ και να έχει όσους δ.υ χρειάζεται ώστε να τους πληρώνει αξιοπρεπώς. Δεν υπάρχει άλλη λύση..εκτός κι αν θεωρείς λύση το να δανείζεται συνεχώς ώστε να πληρώνει αργόσχολους..Μπορεί να το κάνει..αλλά να ξέρεις όχι για πολύ..όλοι αυτοί που μας δανείζουν δε είναι μακάκες..Να στο πω με παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι είσαι πλούσια (Ε.Ε) και βλέπεις στη γωνία έναν ζητιάνο (Ελλάδα) που επαιτεί λεφτά..Θα του τα δινες? Αν του τα δινες και έβλεπες ότι αντι να τα επενδύει συνεχίζει να ζητιανεύει θα του ξαναδάνειζες? Όχι..θα του λεγες..ξεκίνα να επενδύεις τα λεφτά που σου δίνω (μεταρρυθμίσεις) γιατί αν δεν το κάνεις δε θα σου ξαναδανείσω (χρεοκοπία)..Κάπως έτσι είναι τα πράγματα δυστυχώς..επειδή τα λεφτά αντί να επενδυθούν φαγώθηκαν..

21
Παράθεση
Παράλληλα όμως, ας φορολογηθεί και καμιά τράπεζα! Κοιτούσα τις προάλλες έναν πίνακα που έδειχνε ότι ακόμα και σε συνθήκες κρίσης τα κέρδη όλων των τραπεζών είναι τεράστια! Αυτοί γιατί να φορολογούνται- αν δεν κάνω λάθος- με 7% κι ένας εργαζόμενος π.χ. με 21.000 εισόδημα και ένα παιδί να πληρώνει φόρο γύρω στα 2.100; Σχεδόν 10% δηλαδή η φορολόγηση του συγκεκριμένου μισθωτού τη στιγμή που οι κολοσσοί πληρώνουν λιγότερα.
Αυτο που ξεφεύγει από το κάδρο της ανάλυσης σου είναι το εξής: Το σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο (μετά το 1991) χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι συνυφασμένο με την  λειτουργία των (ενοποιημένων) αγορών και με αυτό που λέγεται κράτος. Πρέπει να καταλάβεις ότι σε συνθήκες καπιταλισμού αυτός που κάνει κουμάντο είναι οι αγορές (σ.σ το μεγάλο κεφάλαιο που λέει και το ΚΚΕ) και όχι το κράτος. Το κράτος θα κάνει ό,τι επιτάσσει η αγορά και το μεγάλο κεφάλαιο..Για να το πω με παράδειγμα: Η Ε.Ε έγινε για να δημιουργηθεί μια ενιαία αγορά (σ.σ Ευρωπαικό Κεφάλαιο) που θα ανταγωνιστεί το Αμερικανικό και Ιαπωνικό Κεφάλαιο..Αυτη η ενιαία αγορά έβαλε κανόνες στα κράτη που θέλουν να μπουν στην ενιαία αγορά (και όχι το αντίθετο!). Άρα στην τρέχουσα κρίση, τα κράτη έσπευσαν να δανείσουν τις τράπεζες γιατί αν κατέρρεαν οι (παγκοσμιοποιημένες)τράπεζες θα κατέρρεαν οι (παγκοσμιοποιημένες) αγορές και τα κράτη..domino effect. Αυτη τη στιγμή η ΕΚΤ και η FED κόβει χρήμα και το πετάει με τα ελικόπτερα ώστε να υπάρξει ρευστοτητα για να κινηθει η πραγματική οικονομία..Αυτο μεσοπρόθεσμα θα κινήσει την αγορά..αλλά θα αυξηθεί και ο πληθωρισμός..Άρα κατά την άποψή μου μέσα στην επόμενη 10ετια θα αυξηθουν τα ελλείμματα όλων των κρατών και υπάρχει κίνδυνος χρεοκοπίας κρατών..Δηλαδή αυτό που κάνουμε τώρα είναι να μετακυλίσουμε την κρίση από το χρηματοπιστωτικό τομέα στα ελλείμματα των κρατών..Δε σου κάνει εντύπωση ότι από τον προηγούμενο Μάρτιο τα χρηματιστήρια έχουν κάνει ράλι ανόδου? (η μετοχή της Εθνικής τον Μαρτιο είχε 8.60 και τώρα 24)..Γιατί προεξοφλησαν την έξοδο από την ύφεση..όταν φουσκώσουν πολύ θα έχει έλθει η ώρα για το επόμενο μπουμ! Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και γιαυτό και συζητείται σοβαρά και η δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου νομίσματος ως αποθεματικό συναλλάγματος που να αντικαταστήσει το δολλάριο για να μην εξαρτάται τόσο η παγκόσμια οικονομία από αυτήν των ΗΠΑ..Μπορεί να είναι το γουάν?Θα δείξει...Αν θέλεις την προσωπική μου άποψη η κρίση προετοιμάζει την επόμενη η οποία θα είναι χειρότερη από την τρέχουσα..πότε θα γίνει? Κανεις δεν ξέρει..μπορεί σε 2 μπορεί σε 10 χρόνια μπορεί και το επόμενο εξάμηνο..το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γίνει!
Οσο για τα συγκεκριμένα να ξερεις ότι παντα η επιχειρηση φορολογείται λιγότερο από το φυσικό πρόσωπο..Η επιχείρηση έχει ρίσκο φίλε μου επισφάλειες και κίνδυνο να καταρρεύσει..αν δεν εμφανίσει κέρδη δεν θα τις δανείσουν οι αγορές..τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά αν ασχοληθείς σε βάθος μαζί τους..αν ήταν όλα τοσο εύκολα όσο τα λέει το ΚΚΕ δε θα δουλεύαμε, θα είχε εγκαθιδρυθει ο σοσιαλισμός παγκοσμίως και θα ζούσαμε όλοι ωραία και ήρεμα..

22
Παράθεση
Δεν ξέρω αν οι παλιοί υπάλληλοι στις ΔΕΚΟ καθάριζαν 2500. Σίγουρα όμως δεν καθαρίζουν τόσα τώρα, γιατί στους νέους υπαλλήλους έχουν κοπεί  τα επιδόματα και η μονιμότητα. Και σίγουρα θα δούλευαν και ίσως δουλεύουν ακόμα ανειδίκευτοι κομματικά εγκάθετοι που κάποια στιγμή θα έπρεπε να σταματήσουν να υπάρχουν, αλλά δεν είναι όλοι τέτοιοι.
 
Ας μη γενικεύουμε βλέποντας σε άλλους υπαλληλους τη βασική αιτία του κακού. Με την ίδια λογική σε άλλα forum προτείνουν να μειωθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι εκπαιδευτικοί, γιατί αμείβονται πολύ για τις λίγες ώρες που δουλεύουν. Έτσι, λέει, θα  περισσέψουν χρήματα στο κράτος για παροχές και θα αυξηθεί ο βασικός μισθός των ιδιωτικών υπαλλήλων.

Εμένα αυτή η λογική μού θυμίζει τον κανιβαλισμό πάντως.... Undecided Undecided Undecided
Ημουν νομίζω σαφής..τη δεκαετία του 80 ο κάθε πικραμένος της κλαδικής του ΠΑΣΟΚ διοριζόταν στις ΔΕΚΟ με παχυλά επιδόματα στην Ο.Α και στο στενά δημόσιο τομέα..Επίσης οι μισοί σχεδόν Έλληνες παίρναν αναπηρική σύνταξη και κάποιες "σοσιαλίστριες" με ανήλικο παιδί βγαίναν στη σύνταξη με 10 χεόνια προυπηρεσίας..Τις αμαρτίες αυτές (μαζί με άλλες) την πληρώνει η δικιά μας γενιά! Αυτούς που αναφέρεσαι και για τους οποίους ευτυχώς δεν υπάρχει μονιμότητα είναι της δικιάς μας γενιάς..Και φυσικά πρέπει να μειωθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι..πλάκα κάνουμε τώρα? Πειτε μου ένα κράτος της ευρώπης που έχει τόσους δημόσιους υπαλλήλους αναλογικά με τον πληθυσμό του..αυτό που δεν πιάνετε όσοι θεωρητικολογείτε είναι το εξής: Η πίτα των δ.υ ακριβώς επειδή δεν παράγουν πλούτο όπως οι επιχειρήσεις είναι συγκεκριμένη: Αν έχουμε πολλούς δ.υ θα παίρνουμε λίγα..αν μειωθούμε ενδέχεται να πάρουμε παραπάνω..Ο βασικός μισθος των ιδιωτικων υποαλλήλων πάλι δεν μπορεί να είναι μεγάλος γιατί πάλι είσαι υπάλληλος. κακά τα ψέμματα για να βγάλεις λεφτά θα πρέπει να ασχοληθεις με τομείς που έχουν ρίσκο και αβεβαιότητα..(π.χ Χρηματιστήριο, Επιχειρηματικότητα, Ελευθερο Επάγγελμα) εμείς θέλουμε να είμαστε δ.υ (σ.σ μηδενική αβεβαιότητα και ρίσκο) και να πληρωνόμαστε όπως ο Κορωνιάς στη Vodafone..στο θεό σας το βρίσκετε λογικό? Βάκλτε το καλά στο μυαλό σας ότι ο  δ.υ θα παίρνει 3 και 60..σίγουρες αλλά 3 και 60..εκτός κι αν αρχίσει το Δημόσιο να αξιολογεί ή να δίνει πριμ παραγωγικότητας βάσει έργου και όχι βάσει παλαιότητας...αυτή είναι η πικρή αλήθεια...Τώρα τα περί βαρβαρότητας..πεστα σε κάποιον άλλον και όχι σε εμένα που έχω διαβάσει Ροζα Λουξεμπουργκ και ξέρω ακριβώς πώς το είπε και τί εννοούσε με αυτό...φιλάκια σε όλους

23
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Η "ειδική" κατηγορία των ΠΕ20
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2009, 10:52:39 πμ »
Ε..λίγο οι βάσεις των ΠΕ20 λίγο ότι πάτωσαν στον ΑΣΕΠ μου δίνεις επιχειρήματα να φτιάξω αυτό το τοπικ στο οποίο αν ήταν τόσο παράλογα όσα γράφω θα έπρεπε να γίνει κόλαση..
ως moderator αυτού του φόρουμ , έχω να δηλώσω ότι είμαι ιδιαίτερα περήφανη για την κοινότητα του pde που δεν έπεσε στην παγίδα να ανοίξει yao ανούσιο flamewar (πράγμα που θα ήταν αυτό το τόπικ εάν είχε γίνει "κόλαση") :)

ετσι ετσι εισαι και ...ω τους moderators  ;D ;D ;D ;D

24
Παράθεση
Αλήθεια αυτό το γραφειοκρατικό βάσανο που υπάρχει πότε λες να το ξεφορτωθούμε από πάνω μας σαν κράτος
Όταν πάρει η κρατικοδίαιτη αντιπαραγωγική μερίδα της γενιάς του baby boom σύνταξη ή/και (ξανα)γίνει κάποια εθελουσια στις ΔΕΚΟ (ΟΤΕ,ΟΣΕ,ΔΕΗ) με το ζόρι θέλουμε δε θέλουμε..Και κάτι απευθυνόμενους προς τους εκπαιδευτικούς αυτής της χώρας: Να προσεύχεστε να γίνουν οι διαρθρωτικές αλλαγές στο Δημόσιο Τομέα..οι πρώτοι που θα οφεληθούν είναι οι υπάλληλοι σε υπουργεία που διασφαλίζουν ""δημόσια"" αγαθα όπως η Υγεια και η Παιδεία. Για να το πω απλά..ο εκπαιδευτικός παίρνει 3 και εξήντα επειδή ο ανειδίκευτος κομματικά εγκάθετος υπάλληλος στην Ο.Α τον ΟΤΕ τη ΔΕΗ και τον ΟΣΕ καθαρίζει 2500 χιλιάτρικα το μήνα...αν αυτοί φύγουν και δεν έλθουν στη θέση τους άλλοι αργόσχολοι μόνο τότε θα μπορούν να πάρουν αυξήσεις τις προκοπής οι εκπαιδευτικοί..με την προυποθεση βέβαια να αξιολογηθούν...

Υ.Γ: Θανατος στην εκκλησιαστική περιουσία...δεν αντέχουμε άλλοοοοοο ;D ;D ;D ;D

25
Παράθεση
Αλήθεια τους ιερείς τους δεσποτάδες κλπ κλπ,γιατί να μην τους πληρώνει η εκκλησία της Ελλαδος από τα έσοδα τους ;να κόψει το κράτος τους μισθούς τους..τόσα βγάζουν από τα μυστήρια..   
Ας τους φορολογήσει τα κέρδη και ευχαριστημένος να σαι..πρόσφατα οι Εκκλησία της Ελλάδος πουλησε μετοχές της Εθνικής Τράπεζας μια μέρα πριν τις εκλογές στη τιμή των 24€ αφού είχε αγοράσει στο 11..Αυτά τα ασύλληπτα κέρδη πήγανε αφορολόγητα στην τσέπη της Ανωνύμου Εταιρείας που λέγεται Εκκλησία της Ελλάδος...παραθέτω το..δημοσίευμα..

Παράθεση
Ο τίτλος  της  μεγαλύτερης εγχώριας τράπεζας  βρήκε στήριξη στο πρόσωπο του  Μητροπολίτη Ιωαννίνων   Θεόκλητου, και  προέδρου  της Εκκλησιαστικής Κεντρικής  Υπηρεσίας Οικονομικών (ΕΚΥΟ) καθώς διέθεσε περίπου το ποσό των 20 εκατ.  ευρώ  για την αγορά μετοχών της Εθνικής Τράπεζας.   Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων κ. Θεόκλητος  μιλώντας στο «Έθνος»  είπε ότι από το περασμένο καλοκαίρι είχε  πάρει έγκριση από την Ιερά Σύνοδο για  την αγορά μετοχών της Εθνικής  όταν η τιμή της θα έπεφτε κάτω από τα 27 ευρώ.

26
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2009, 03:23:19 μμ »
Το Υπουργείο και το ΑΣΕΠ είναι αστείοι αμφότεροι..καλώς ή κακώς οι ΠΕ19 διδάσκουν μάθημα Πανελληνίων και ως εκ τούτου είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν ήδη στα σχολεία..δεν έχω τπτ με μουσικούς και αγγλικούς αλλά δεν θα έχανε η βενετιά βελόνι να πανε αυτοι οκτωβριο αντι ημών..(αν υποτε8εί ότι de facto θα υπηρχε ενα delay για κάποιες ειδικότητες)

27
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Η νέα τροπολογία ΥΠΕΠΘ
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2009, 03:20:19 μμ »
Παράθεση
Δεν το έχουν κάνει ακόμη, δεν έχουν ΦΕΚ, αλλά θα το κάνουν λέει γιατί θα βγει!!!!
Για να δουμε θα βγει ή δε θα βγει..θα μαδάμε τη μαργαρίτα μεχρι τότε... ;)

28
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Η "ειδική" κατηγορία των ΠΕ20
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2009, 11:51:38 πμ »
Παράθεση
Δεν μπορείς να "κάνεις παραγγελία" ποιός θα σου απαντήσει σε ένα φόρουμ και ποιος όχι. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει, ούτε κυριολεκτικά, ούτε μεταφορικά.
Εγώ προσωπικά, την μόνη ισοτιμία που έχω υπερασπιστεί μέχρι στιγμής, είναι η ισοτιμία όλων μας με τον πάτο του (εκπαιδευτικού) κουβά  Grin
Και χαίρομαι που συμφωνείς ότι ο ΑΣΕΠ είναι απαξιωμένος. Αλλά αφού το καταλαβαίνεις, γιατί τον χρησιμοποιείς ως κριτήριο για την "ισοτιμία" των ειδικοτήτων; Είναι σαν να χρησιμοποιείς ως κριτήριο περί ικανότητας οδήγησης μεταξύ του Σουμάχερ και του Ραϊκόνεν, το ποιος ξέρει να οδηγάει καλύτερα τέθριππο. Who cares Huh τι μας δείχνει αυτό;;;
Καλα μεχρι και σε αυτο εσυ απάντησες..ρητορικό ειναι το ερώτημα..προφανως και δεν είναι υποχρεωμένος να απαντήσει..άλλωστε για να απαντήσει πρέπει να έχει και κάτι να πει..Οσο για την ισοτιμια που λες σου χω πει και σε αλλο τοπικι οτι αυτη η μιζερια δρα ως αυτοεκπληρουμενη προφητεια..
Δεν χρησιμοποιώ τον ΑΣΕΠ ως κριτηριο ισοτιμιας των ειδικοτήτων..το ΥΠΕΠΘ είναι υπεύθυνο για τον κατακερματισμο του κλάδου..αν υπηρχε ενιαίος κλάδος δε θα υπηρχε καμια γκρινια απο κανεναν. Απο τη στιγμη που τον σπας για τις ιδιες θέσεις μου δίνεις το δικαίωμα να θεωρήσω είτε τον ΠΕ19 (λίγο δύσκολο λόγω ψυχολογικής βαρύτητας πτυχίου) ή τον ΠΕ20 ως ειδικη κατηγορια. Ε..λίγο οι βάσεις των ΠΕ20 λίγο ότι πάτωσαν στον ΑΣΕΠ μου δίνεις επιχειρήματα να φτιάξω αυτό το τοπικ στο οποίο αν ήταν τόσο παράλογα όσα γράφω θα έπρεπε να γίνει κόλαση..

Σελίδες: 1234 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159750
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 362
Σύνολο: 380

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.