Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - larjohn

Σελίδες: 1234 ... 27
15
ολόκληροι επιστημονικοί κλάδοι μαστίζονται από την ανεργία και μικρός αριθμός εκπροσώπων αυτών των κλάδων έχουν καταφέρει να μετατραπούν σε “αναπληρωτές”

Το τραγικό είναι ότι θεωρούμε αυτονόητο πως όταν κάποιος ανήκει βάσει πτυχίου σε έναν επιστημονικό κλάδο, η απασχόλησή του εξαρτάται κυρίως από την εκπαίδευση. Όταν, σαν χώρα, δεν ξέρεις πώς να απασχολήσεις αλλιώς μαθηματικούς, φιλολόγους, φυσικούς κ.ο.κ. και τους βάζεις στην ουρά της εκπαίδευσης να βγάζει ο ένας τα μάτια του άλλους, μη περιμένεις ποτέ προκοπή.

16
Πρωτα οι δικαστικες μεσα στην εβδομαδα και αμεσως μετα οι υπολοιποι,η κατανομη.

Τι εννοείς δικαστικές;

17
Ο Κατρούγκαλος είπε ότι θα αποκατασταθεί η νομιμότητα, μετά από συνάντηση με τους εκπροσώπους των αδιόριστων

18
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Οκτώβριος 06, 2014, 07:36:00 μμ »
Προχωρούν 773 προσλήψεις επιτυχόντων ΑΣΕΠ στο Δημόσιο

Στην επίλυση μιας πολυετούς εκκρεμότητας, που αφορά διοριστέους του ΑΣΕΠ, οι οποίοι διαγωνίστηκαν μέσω του αξιοκρατικού συστήματος του Ν. 2190/1994 (νόμος Πεπονή) και έχουν κριθεί ως επιτυχόντες, προχώρησε, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.


Με τη δημοσίευση της σχετικής (1Δ/2014) προκήρυξης του ΑΣΕΠ, όσοι περιλαμβάνονται σε οριστικούς πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ και φορέων, οι πίνακες των οποίων έχουν ελεγχθεί από το ΑΣΕΠ, που δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ από 1-1-2009 και μετά και που δεν έχουν διοριστεί, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή για την πλήρωση, με σειρά προτεραιότητας, 705 θέσεων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και 68 θέσεων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, διαφόρων κλάδων – ειδικοτήτων.

έχει σχέση με εκπαιδευτικούς αυτό?

Καμία απολύτως, όπως θα διαπιστώσεις αν ανοίξεις το σχετικό αρχείο στο asep.gr

19
1. Αυτό που ίσως δεν γίνεται κατανοητό είναι ο στόχος των κινητών εργαστηρίων. Με το να εξοπλιστεί το εργαστήριο του σχολείου, πόσοι διαφορετικοί καθηγητές μπορούν να το χρησιμοποιήσουν μια δεδομένη διδακτική ώρα; Αν για παράδειγμα σε ένα Γυμνάσιο έχουμε 3 τμήματα των 20 παιδιών, γιατί οι καθηγητές των 2 να πρέπει να περιμένουν να γίνει διαθέσιμο αυτό, ενώ θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να εμπλουτίσουν το μάθημά τους;
2. Αν είναι προβληματική η υπάρχουσα εργαστηριακή υποδομή, γιατί δεν μπορούν να αναπληρωθούν τα 10-15 σταθερά με φορητά; Αυτό το "Για τον πληροφορικό, ο οποίος κατά μέσο όρο θα διδάξει 4-5 διδακτικές ώρες ημερησίως, είναι καταστροφή" δεν το καταλαβαίνω.
3. Επαναλαμβάνω για την ποιότητα: ποιος είναι ευχαριστημένος με την ποιότητα των σταθερών ΗΥ που έχουν έρθει στο σχολείο του;
4. 150 εκ. δεν αφορούν σε φορητούς υπολογιστές αλλά στο σύνολο του μεγάλου έργου (κάπου 175 εκ. είναι αν θυμάμαι καλά). Από αυτά, τα περίπου 90 εκ. αφορούν στα κινητά εργαστήρια, όπου μιλάμε για κάπου 160.000 φορητούς υπολογιστές (+ 11.500 ερμάρια + 11.500 wifi). Κάντε τις πράξεις, βγάλτε ΜΟ κόστος ανά φορητό, βάλτε μέσα κόστος λογισμικών, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά, εγκατάσταση-επίδειξη και τότε μπορούμενα αξιολογήσουμε πιο συγκεκριμένα αν συμφέρουν ή όχι.
5. Εφόσον το σχολείο έχει ισόγειο και πρώτο όροφο, είτε αφήνω 1 ερμάριο σε κάθε έναν, είτε μεταφέρω μόνο το wifi, το οποίο είναι αποσπώμενο.
6. Στα laptop που προτάθηκαν έγινε έλεγχος διάρκειας μπαταρίας και ξεπερνούσαν όλα τις 6 ώρες. Αν μετά από 3-4 χρόνια οι μπαταρίες δεν κρατάνε έστω 3 ώρες, το κόστος των 500€ ανά κινητό εργαστήριο για να μπορούμε να το αξιοποιήσουμε για άλλα 3-4 χρόνια δεν είναι μεγάλο. Τόσο κάνει ένας σταθερός ΗΥ, δεν θα το δώσει η σχολική επιτροπή για να αξιοποιηθούν 15 φορητοί;
7. @larjohn, αν σε κάποιο σχολείο υπάρχει χώρος να δημιουργηθούν εργαστήρια σε κάθε όροφο, στήστε τα φορητά εκεί. Από όσο καταλαβαίνω δεν γίνεται αυτό εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. Τα 7 χιλιάρικα που αναφέρεις για 20 σταθερούς με λογισμικό, 5ετη εγγύηση, μεταφορικά κ.λπ. απλά δεν υπάρχουν. Εκτός αν βρεις συναρμολογούμενα από τις χειρότερες αγορές του κόσμου και σπασμένα λογισμικά. Ναι καλά, είδα πως πήγε αυτή η λογική μέχρι τώρα. Έχω δει εργαστήρια ολόκληρα να βγαίνουν off μετά από μερικούς μήνες. Επίσης αναφέρεις "συνέπειες σε χρόνο ζωής, μη επεκτασιμότητα, ακτινοβολία". Τι εννοείς χρόνο ζωής; Δεν έχουν διαφορά οι σταθεροί με τους φορητούς σε χρόνο ζωής. Σε επεκτασιμότητα έχουν όντως λιγότερες δυνατότητες γιαυτό και οι προδιαγραφές είναι λίγο "τσιμπημένες". Ακτινοβολία; Ναι όντως θα προσθέσει ένα 5% στην ακτινοβολία που τρώνε όλοι κολλώντας το κινητό στο κεφάλι τους. Μακάρι να ήμασταν όλοι συνειδητοποιημένοι ως προς αυτό το θέμα και θα συμφωνούσα μαζί σου 100%.

Ο χρόνος ζωής έχει να κάνει με την προβληματικότερη ψύξη των φορητών (και μη μου πεις πως όλοι ξέρουν πως να φυσήξουν σωστά ένα λαπτοπ, χωρίς ρίσκα). Έχει να κάνει με τη μπαταρία, με το βύσμα του τροφοδοτικού κλπ. Που όταν χαλάσουν κοστίζουν 50, 50, 50 και ούτω καθεξής.

Με 400 ευρώ παίρνεις custom υπολογιστή με πολύ καλές προδιαγραφές. Οπότε όχι 20, αλλά 15 παίρναμε άνετα. Μεταφορικά και 2ετής εγγύηση.

Άλλο είναι να έχεις την ακτινοβολία ενός λαπτοπ στο δωμάτιο σου και άλλο 10 λαπτοπ σε ένα κοτέτσι.

Άντε και να μέναμε στα φορητά. Γιατί ο διαγωνισμός ήταν μειοδοτικός; Για να πάρουμε όσο το δυνατόν χειρότερα μηχανήματα; Γιατί όσοι τον τρέξαμε ξέρουμε πολύ καλά ότι υπήρχε αέρας για πολύ περισσότερα. Αν είχε αγοραστεί τότε παραπάνω μνήμη, θα είχε μεγάλη αξία, καθώς έχει διπλασιαστεί το κόστος της τώρα.

Έχω να μπω σε δημοτικό από το 2010, αλλά φοβάμαι πως αν ξαναμπω, τα λάπτοπ θα είναι προς το τέλος τους ...

20
Ο χρόνος για μένα ακυρώνει την προσπάθεια. Όποιος έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διαχείρισης τάξης, γνωρίζει ότι μία από τις μεγαλύτερες πηγές θορύβου και αταξίας είναι η "καθυστέρηση" στην έναρξη του μαθήματος και στην οργάνωση της τάξης. Δηλαδή πρέπει οι μαθητές να "μπαίνουν εν ηρεμία" στην τάξη και όταν μπαίνουν όλα να είναι "έτοιμα". Στο σταθερό εργαστήριο λοιπόν έχω κλειδωμένη την πόρτα και πάντα πιάνω την κουβέντα στα παιδιά πριν μπούνε μέσα. Λέω κάποιο αστειάκι, φροντίζω να πάψουν οι φωνές, τα σκουντήματα και τα τσιμπήματα και να μπαίνουν σε ψυχολογία τάξης. Επίσης φροντίζω ότι χρειάζεται για τη διδακτική ώρα που θα ακολουθήσει να είναι έτοιμο (εικόνες ή βίντεο στους κατάλληλους φακέλους, συγκεκριμένη ιστοσελίδα ανοιχτή, φύλλο εργασίας μπροστά από κάθε η/υ). Όταν εγώ θα γίνομαι ο αχθοφόρος της υπόθεσης και θα πρέπει να προλάβω στο διάλειμμα να μαζέψω τους φορητούς στο ερμάριο να μεταφέρω το ερμάριο στην επόμενη τάξη, να τους στήσω και να είναι όλα έτοιμα, τότε μπαίνουμε σε έναν αντιπαιδαγωγικό μόνιμο αγώνα δρόμου. Να μην βάλω το ερώτημα, τι γίνεται αν έχω εφημερία; τελειώνω το μάθημα και πιο νωρίς ενώ ήδη το έχω αρχίσει και τρέχω να αφήσω το ερμάριο στο γραφείο και μετά ξανατρέχω; εγώ λοιπόν το μάθημα μου το απολαμβάνω, η τάξη είναι ευχαρίστηση για μένα και δεν έχω διάθεση να μετατρέψω το μάθημα σε έναν ανελέητο αγώνα δρόμου, όπου θα σέρνω ερμάρια και θα κάνω διαγωνισμό ποιος θα στήσει γρηγορότερα τους η/υ; δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί εγκαταλείφτηκε η υποστήριξη των σταθερών εργαστηρίων για χάρη των φορητών εργαστηρίων και δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογο παράδειγμα σε άλλη χώρα.

Γιατί είμαστε κορόιδα!

Με τα 7 χιλιάρικα που είχαν δοθεί την πρώτη χρονιά τουλάχιστο, όταν έτρεξα το διαγωνισμό, θα μπορούσαν να είχαν αγοραστεί 20 σταθεροί με πολύ καλές προδιαγραφές και επεκτασιμότητα. Ουσιαστικά από ένα εργαστήριο σε κάθε όροφο. Αντ' αυτού προτιμήθηκαν οι φορητοί, με όλες τις συνέπειες σε χρόνο ζωής, μη επεκτασιμότητα, ακτινοβολία κλπ. Και άκουσον, άκουσον, ο διαγωνισμός ήταν μειοδοτικός. Αντί δηλαδή να αξιοποιήσουμε όλα τα χρήματα του έργου, φροντίσαμε να πάρουμε όσο λιγότερα γινόταν από την επιδότηση!!!

21
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2014, 10:45:03 πμ »
Παράθεση
3. Σε ερώτησή μας για τα διαθέσιμα κονδύλια, ενημερωθήκαμε ότι δεν υπάρχουν τη δεδομένη χρονική στιγμή κονδύλια για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση και δεν προβλέπεται να γίνουν διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών ως το τέλος του 2014.

4. Τέλος, ο κ. Λοβέρδος εξέφρασε την πρόθεσή του διορίσει τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς από το διαγωνισμό του  ΑΣΕΠ του 2008 (όπως επίσης και το αντίστοιχο 40% της προϋπηρεσίας) και μάλιστα όπως δεσμεύτηκε ενώπιον μας "κατά απόλυτη προτεραιότητα μεταξύ των υπολοίπων ειδικοτήτων" από τη στιγμή που θα διατεθούν στο Υπουργείο Παιδείας κονδύλια για μόνιμους διορισμούς.

Αυτά είπε στην πρωτοβουλία... Απλά πετάει το γάντι στο Μεταρρύθμισης για να μην κατηγορήσουν αυτόν!

22
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2014, 12:31:12 μμ »
Kαι νομίζεις οτι ο ΑΣΕΠ θα σε κάνει καλύτερη δασκάλα???Να σε ενημερώσω οτι η διδασκαλία δεν είναι όπως μια θέση γραφείου !Σε μια θέση γραφείου όντως πρέπει να μπαίνουν οι the best με βάση γραπτά κριτήρια.Η διδασκαλία όμως απαιτεί και δυνατότητα μετάδοσης γνώσεων.Κάτι που θα διαπιστώσεις αν το κατέχεις μέσα στην τάξη.Δηλαδή μέσα απο την προυπηρεσία.Εκει θα κριθούν όλα.Αν μπορείς ή όχι.

Και πώς προτείνεις να αξιολογηθεί αυτή η δυνατότητα, αξιοκρατικά;

23
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΑΣΕΠ 2015
« στις: Αύγουστος 27, 2014, 06:48:25 μμ »
Όποια ρύθμιση και να γίνει, η εκπαίδευση χωράει κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Και μαζικές συνταξιοδοτήσεις στα 50 να γίνουν, πάλι θα ισορροπήσει στον ίδιο ρυθμό με τις αποχωρήσεις + τα κενά.

Πάντως το να γεννάμε 3 και 4 παιδιά για να διοριστούμε ή σε καλό θα μας βγει γιατί θα ιδρυθούν νέα σχολεία για τα παιδιά μας, ή σε κακό γιατί όποιος τελικά δουλέψει, θα έχει 40 παιδιά στο τμήμα  :P Προς το παρόν παίζει το δευτερο...

24
"Συζητήθηκαν επίσης και τα υπόλοιπα θέματα για τα οποία ο κος Νικηφόρος επανέλαβε ότι υπάρχει η πρόθεση για τη λειτουργία των σχολείων προς όφελος των μαθητών και μαθητριών και την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού."

Ή αλλιώς, πώς να μιλάς χωρίς να λες τίποτα...

Δηλαδή μέχρι τώρα προς όφελος ποιων λειτουργούσαν τα σχολεία;

25
Αντιλαμβανεσαι τι λες?

Βεβαίως. Η προσαρμογή στην πραγματικότητα των ημερών απαιτεί να βγούμε για λίγο από το αυτονόητο του διορισμού του αποφοίτου.

Το "σπουδάζω φιλόλογος" δυστυχώς δε σημαίνει πια "θα εργαστώ στη Β' βάθμια Εκπαίδευση εν καιρώ"

Άλλο τι θα έπρεπε, άλλο τι θα ήταν ωραίο κλπ, αλλά κοροϊδευόμαστε αν λέμε μεταξύ μας πως ο προορισμός των αποφοίτων, πλέον, είναι ο διορισμός. Σκέψου πόσοι φιλόλογοι πχ αποφοιτούν κάθε χρόνο... για να έχουν όλοι αυτοί κάποια στιγμή την ευκαιρία του διορισμού, θα έπρεπε να απορροφάται έστω ένα 10% το χρόνο, ας πούμε οι καλύτεροι, υπεραπλουστευτικά. Εγώ διορισμούς, δε βλέπω στην παρούσα.

Οπότε, από το να πούμε στο βλαστάρι που θα βγει από τη σχολή, "δικαιούσαι μια ευκαιρία", το πιο ρεαλιστικό είναι να του πούμε "βρες δουλειά ή φύγε έξω, κι αν κάτι αλλάξει, εδώ είμαστε"...

Αλλιώς, θα συνεχίσουμε να βγάζουμε κάθε χρόνο χιλιάδες επιστήμονες αδιόριστους διοριστέους άνεργους εκπαιδευτικούς πάσης ειδικότητας...

26
Και δεν πρεπει να ξεχναμε τους τοσες χιλιαδες αποφοιτους απο το 2009 και μετα....

Αυτοι δεν πρεπει να εχουν την ευκαιρια τους για διορισμο?

Για ποιο λόγο; Μας δίνουν κανένα χαρτί από το πανεπιστήμιο πως περιμένουμε διορισμό; Νομίζω ο καθένας πάει με τη δική του ευθύνη (έστω των γονιών του) και σπουδάζει...

27
Πρόκειται για τους διοριστέους σε Αγροτική Τράπεζα και τους υπόλοιπους για διάφορους φορείς του Δημοσίου.

Άντε να δούμε τι θα γίνει και με τις δικές μας προκηρύξεις.

28
Καλώς τα δεχόμαστε, από τον χθεσινό Αγγελιοφόρο:

Παράθεση
Ούτε η επιτυχία στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ διασφαλίζει εργασία στο δημόσιο τομέα, καθώς το νέο μνημόνιο που πρόκειται να συνυπογράψουν κυβέρνηση και τρόικα καταργεί τη συγκεκριμένη δυνατότητα.Ταυτόχρονα, οι υπάλληλοι οι οποίοι θα απολυθούν από το Δημόσιο λόγω της εφεδρείας και θα φτάσουν σε 25.000 μέχρι το τέλος του 2013, δεν θα λαμβάνουν ολόκληρη σύνταξη, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία, ενώ όσοι παραμείνουν στο Δημόσιο ή σε δημόσιους φορείς θα μετατίθενται με συνοπτικές διαδικασίες, από τον Εβρο μέχρι το Καστελόριζο, και αν δεν τους αρέσει θα απολύονται!Εκτός από τα μέτρα των 13,5 δισ. ευρώ, με αιματηρές μειώσεις δαπανών και αύξηση των φορολογικών εσόδων, το νέο μνημόνιο περιέχει και παρεμβάσεις που αλλάζουν δραματικά τη ζωή και καταστρέφουν φιλοδοξίες χιλιάδων πολιτών. Μεταξύ αυτών είναι η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ, μέσω των οποίων γίνονται οι προσλήψεις στο Δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Το νέο μνημόνιο προβλέπει τη θέσπιση νομοθεσίας για όλες τις προσλήψεις που γίνονται από τον ΑΣΕΠ, ώστε &laquo;να λήγει μετά από τρία χρόνια η υποχρέωση διορισμού, εάν η πρόσληψη δεν έχει πραγματοποιηθεί&raquo;. Δηλαδή, διοργανώνεται ο διαγωνισμός, χιλιάδες υποψήφιοι υποβάλλονται σε μια απίστευτη δοκιμασία με φροντιστήρια, έξοδα κ.λπ., αλλά η πρόσληψη των επιτυχόντων -οι οποίοι μέχρι τώρα θεωρούνταν σίγουροι υπάλληλοι- δεν θα είναι βέβαιη. Αν δηλαδή το Δημόσιο κρίνει ότι τελικά δεν χρειάζονται οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι ή καθυστερήσει την πρόσληψή τους για τρία χρόνια, τότε ο διαγωνισμός είναι άκυρος και οι προσλήψεις ματαιώνονται. Κάτι αντίστοιχο έγινε με επιτυχόντες του υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν περισσότερο από μία τριετία και ορισμένοι εξ αυτών τα παράτησαν.Στο ίδιο πνεύμα της αβέβαιης επαγγελματικής αποκατάστασης κινείται και άλλη παρέμβαση, που αφορά στα κέντρα μεταλυκειακής επαγγελματικής κατάρτισης. Προβλέπεται συγκεκριμένα η έκδοση υπουργικής απόφασης τόσο για τον περιορισμό των προσλήψεων στα κέντρα μεταλυκειακής και επαγγελματικής κατάρτισης σε 500 άτομα ετησίως, αλλά και την αφαίρεση της εγγύησης εργασίας μετά την αποφοίτηση!Οι προσλήψεις ούτως ή άλλως θα γίνονται με το σταγονόμετρο, αφού προβλέπεται επέκταση του κανόνα 1 προς 5 για τις προσλήψεις στην κεντρική κυβέρνηση (υπουργεία) μέχρι το 2016.<span style="font-weight: bold;">Περικοπές </span><span style="font-weight: bold;">και μεταθέσεις</span>Για τους υπαλλήλους οι οποίοι υπηρετούν ήδη σε δημόσιες υπηρεσίες, το νέο μνημόνιο προβλέπει νέες περικοπές αποδοχών, αλλά και απολύσεις με μειωμένη αποζημίωση.Ειδικότερα:1. Καταργείται η διάταξη που παρέχει πλήρη σύνταξη σε δημόσιους υπαλλήλους με 20 έτη υπηρεσίας σε περίπτωση απόλυσης. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται οι συντάξιμες αποδοχές των περίπου 25.000 υπαλλήλων που θα βγουν σε εφεδρεία στην προσεχή διετία.2. Προβλέπεται η έξοδος σε εφεδρεία εντός του 2012 του 1% των υπαλλήλων που υπηρετούν σήμερα (περίπου 7.000), ενώ μέχρι το τέλος του 2013, ο αριθμός θα φτάσει σε 25.000 άτομα. Ο αριθμός αυτός δεν αφορά σε αποχώρηση λόγω συνταξιοδότησης αλλά σε απολύσεις υπαλλήλων που δεν πληρούν όρους συνταξιοδότησης. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι θα αναζητηθούν σε φορείς που συγχωνεύονται ή κλείνουν και αν δεν καλυφθούν οι στόχοι, το κύμα των απολύσεων θα επεκταθεί και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες.3. Θεσπίζεται νομοθεσία που θα επιτρέπει τις υποχρεωτικές μεταθέσεις προσωπικού (οριζόντιες και κάθετες) μέσα στη γενική κυβέρνηση και από τη μια περιοχή στην άλλη. Δηλαδή ο υπάλληλος ο οποίος υπηρετεί στο Καστελόριζο, μπορεί να μετατεθεί σε άλλη υπηρεσία, που βρίσκεται π.χ. στο Διδυμότειχο. Αν αρνηθεί, φεύγει από το Δημόσιο! Είναι μια ρύθμιση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εξαναγκασμός σε εφεδρεία.4. Προωθείται η ψήφιση τριών νομοσχεδίων για να επιτραπούν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών από τη μία περιοχή στην άλλη, να γίνουν οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και να μετακινηθεί διοικητικά το προσωπικό από τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα προς το υπουργείο Παιδείας. Μετά την έγκριση των νομοσχεδίων, θα εκδοθεί υπουργική απόφαση για τη μείωση του αριθμού του μη μόνιμου διδακτικού προσωπικού (αναπληρωτές, ωρομίσθιοι) σε ετήσια βάση από 15.226 σε 2.000 δασκάλους. Επίσης θα μειωθεί το προσωρινό προσωπικό των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ κατά 90% βάσει του προγράμματος &laquo;Αθηνά&raquo;.Σε ό,τι αφορά στα μισθολογικά, το μνημόνιο προβλέπει:- Μείωση των μηνιαίων αποδοχών των ειδικών μισθολογίων, από 1η Αυγούστου 2012. Οι μειώσεις θα είναι 2% για μισθούς κάτω των 1.000 ευρώ, 10% για το τμήμα από 1.000 έως 1.500 ευρώ, 20% για το τμήμα από 1.500 έως 2.000 ευρώ, 30% για το τμήμα από 2.500 έως 4.000 ευρώ και 35% για το τμήμα άνω των 4.000 ευρώ.- Καταργούνται τα επιδόματα εορτών και αδείας για όλους τους εργαζομένους στο Δημόσιο.- Καταργούνται τα μπόνους απόδοσης των δημόσιων υπάλληλων, ενώ αναστέλλονται μέχρι το 2016 τα επιδόματα επίτευξης στόχων.

Σελίδες: 1234 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.