Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - larjohn

Σελίδες: 12345 ... 27
29
@Larjohn
- Για να μην μιλάμε διακαώς στο Λύκειο οι της Πληροφορικής κάνουμε ή δεν κάνουμε μάθημα Τεχνολογίας Επικοινωνιών που κανονικά το κάνουν οι τεχνολόγοι είναι λοιπόν άλλο μάθημα ή όχι. εκεί δεν είδα κάποιον της Πληροφρικής να διαμαρτύρεται ούτε βέβαια και τους Τεχνολόγους.
- Αν πιστεύεις ότι αδικήθηκες από την ποσόστωση μπορείς αφού πληρώνεις φόρους και έχεις λόγο στις προσλήψεις να διαμαρτυρηθείς χρησιμοποιώντας όλα τα νόμιμα διαθέσιμα μέσα.
- Τρίτον και ίσως πιο σημαντικό. Γιατί δηλαδή να αξίζεις περισσότερο από κάποιον του ΤΕΙ και όχι μεταξύ των συναδέλφων από ΑΕΙ; Γιατί όταν γίνεται διαγωνισμός να μην είσαι ο πρώτος; Αν σου φταίει κάτι φίλε μου είναι ότι δεν γίνονται διορισμοί ή τέλος πάντων κάποιος που έχει τα βύσματα κάθεται και γελάει με αυτά που γράφουμε. Δεν σου φταίει κανένας συνάδελφος που δοκίμασε την τύχη του σύμφωνα με τους κανόνες της προκήρυξης.
- Τέλος προτού αρχίζουμε να κατηγορούμε τους άλλους ας δούμε τι λαθος κάναμε εμείς. Που και που είναι χρήσιμο...και στο λέω εντελώς φιλικά και μη παρεξηγήσιμα.

- Γνώμη μου είναι να το κάνουν οι τεχνολόγοι το μάθημα! Είναι οι πιο κατάλληλοι μάλλον. Διαφορετικά, μπορώ να κάνω και μαθηματικά στο Δημοτικό...εφόσον τα μαθηματικά τα γνωρίζω, γενικά παιδαγωγικά γνωρίζω (έχω δώσει ΑΣΕΠ) και για την ειδική διδακτική θα επιμορφωθώ μόλις διοριστώ...

- Θα διαμαρτυρηθώ αφού πρώτα εξαντλήσω τα υπόλοιπα μέσα που έχω στη διάθεσή μου, και αν έχω ακόμα στο νου μου την εκπαίδευση μετά τα όσα συμβαίνουν

- Δεν υποστήριξα ότι είμαι καλύτερος από έναν του ΤΕΙ. Με τους συναδέλφους από τα ΤΕΙ, θα προτιμούσα να συναγωνιζόμαστε με τους ίδιους όρους, ώστε πχ αν βγουν 100 αξιότεροι από ένα ΤΕΙ, να μην στερήσω στους 60 την ευκαιρία να εργαστούν στην εκπαίδευση, επειδή είμαι εγώ από ΑΕΙ. Για ποιο λόγο δεν το βρίσκεις δίκαιο; Όταν γίνεται διαγωνισμός, πρώτος θα είναι ο καλύτερος, όχι εγώ, επειδή είμαι από ΑΕΙ ούτε κάποιος άλλος, επειδή είναι από ΤΕΙ. Την ίδια θέση διεκδικούμε! Δεν ρίχνω την ευθύνη σε κάποιον συνάδελφο προσωπικά, αλλά σε αυτούς που πίεσαν για να γίνει αυτή η ρύθμιση, η οποία δεν έχει λογική βάση, ούτε με βάση την πραγματικότητα της αγοράς εργασίας, ούτε με βάση κοινωνικά κριτήρια.

- Το ότι δε γίνονται διορισμοί δεν αποτελεί δικαιολογία για το να μην συζητάμε τα κακώς κείμενα του συστήματος των διορισμών. Στο κάτω-κάτω δεν κατηγορούμε κανέναν, προβάλλουμε τα επιχειρήματά μας και περιμένουμε απαντήσεις. Αν τα παιδιά από τα ΤΕΙ θεωρούν ότι αδικούνται από την κοινωνία σε σχέση με μας, και πρέπει να εξασφαλιστεί για αυτούς ένα σταθερό ποσοστό, ή, διαφορετικά, αν υπάρχει παιδαγωγική αιτιολόγηση ότι στην επικράτεια πρέπει να υπάρχει μια συγκεκριμένη αναλογία από ΑΕΙ/ΤΕΙ, πάω πάσο γιατί πέρα από το γράμμα, υπάρχει και το πνεύμα ενός νόμου...

30
@larjohn

Είναι θέμα του εργοδότη να προσλάμβει όποιους θέλει και με τον τρόπο που θέλει. Δες και στα άλλα υπουργεία τι γίνεται. 1 ΠΕ, 5 ΤΕ και 10 ΔΕ.
Επίσης σου θυμίζω ότι και στον κλάδο ΠΕ04 ισχύει διαχωρισμός και στους κλάδους των ξένων γλωσσών και ας είναι όλοι του Πανεπιστημίου. Όχι ότι έχει νόημα αυτό που λέω απλώς μου είπες για τους φιλόλογους



Στον ιδιωτικό τομέα, το αν θα πάρει ο ξενοδόχος μόνο μελαχρινές κοπέλες για την υποδοχή δε μας αφορά, αν και πάλι ελέγχεται σε κάποιους άλλους τομείς ως προς την ισότητα και την αποφυγή διακρίσεων. Στο Δημόσιο, όμως, ο εργοδότης είμαστε εμείς, οπότε εμείς δίνουμε λόγο για το τι διακρίνουμε και τι όχι.

Οι κλάδοι των ξένων γλωσσών κάνουν εντελώς διαφορετικά μαθήματα για εντελώς διαφορετικές γλώσσες. Το ίδιο ισχύει και στα άλλα υπουργεία. Άλλο πράγμα θα κάνει ο ΠΕ, άλλο ο ΤΕ και άλλο ο ΔΕ. Το τι έγραψε κάποιος στις Πανελλήνιες δε μας αφορά. Αφού θεωρεί το υπουργείο ότι έχει σαν απόφοιτος ΤΕΙ να διδάξει τα ίδια πράγματα με τον απόφοιτο ΑΕΙ, τότε θα πρέπει να έχουν και τις ίδιες ευκαιρίες. Όχι μόνον ίσες, αλλά τις ίδιες!

Έτσι ο τουρίστας θα μείνει εκτός εκπαίδευσης, είτε προέρχεται από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ. Άλλωστε, σκοπός του υπουργείου δεν είναι η αποκατάσταση των αποφοίτων, αλλά η παιδεία των παιδιών μας. Η σύνδεση με την αγορά εργασίας πρέπει να γίνει σε άλλο τομέα του υπουργείου. Θα πρέπει δηλαδή να φροντίσει ώστε οι πτυχιούχοι να απασχολούνται επειδή είναι χρήσιμοι και ανταγωνιστικοί και όχι κατά χάριν, για να μη μείνουν άνεργοι!

Όσο για το αν λύνονται τα προβλήματα έτσι - σκεφτείτε το γνωστό "Διαίρει και βασίλευε" το οποίο προσφέρει σε μας αλγορίθμους  O(n log n) και σε κάποιους άλλους ήσυχα πολιτικά απογεύματα! Αν ήμασταν όλοι ίσοι (επάρκεια, ΤΕΙ, 60-40, ιδιωτικά), θα ήμασταν πιο δυνατοί. Τώρα θα λουστούμε τα μικροσυμφέροντά μας....

31
Καλημέρα και πάλι συνάδελφοι...
συγγνώμη για την παρέμβαση, αλλά γιατιί τρωγόμαστε και βριζόμαστε μεταξύ μας οι πε19 με τους πε20 και οι πε20 με τους πε19, για το ποιος φταίει και για το αν φταίει το κακό το ριζικό μας;;;
έχουμε άμεσα θεματάκια να αντιμετωπίσουμε. την προσεχή Δευτέρα οι μόνιμοι συνάδελφοι επιστρέφουν στις θέσεις τους. εμείς τι κάνουμε; έχουμε κάποια εικόνα για το πως θα κινηθούμε φέτος ή θα περιμένουμε και πάλι την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου για κάνα νεότερο...;;;

Καλημέρα...

αφού δεν πρόκειται να διοριστούμε / προσληφθούμε, ας λύσουμε τουλάχιστον ό,τι μας έχει διασπάσει. Όσο ο καθένας από εμάς βολεύεται με μια ρύθμιση που τον ευνοεί μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, και κατόπιν εφευρίσκει επιχειρηματολογία για να δικαιολογήσει τις καταστάσεις, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε κανένα θεματάκι!

32
Το πιο δίκαιο θα ήταν να προσλαμβανόμαστε με βάση τα ίδια ακριβώς κριτήρια, αφού θα εργαστούμε στις ίδιες ακριβώς δουλειές. Το να βάζεις ποσόστωση σε θέσεις εργασίας, είναι σαν να αναγνωρίζεις μια αδύναμη ομάδα ανθρώπων τους οποίους οφείλεις για κοινωνικούς λόγους να ευνοήσεις. Παραδείγματα:

1. Οι αναπληρωτές του 40%, που έχουν αρκετή προϋπηρεσία και θα πρέπει να εκτιμηθεί κι ας μην έχουν βγει πολύ ψηλά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

2. Οι ειδικές κατηγορίες που έχουν απόλυτη προτεραιότητα

3. Οι γυναίκες, που σε κάποιες θέσεις διεθνών οργανισμών προηγούνται με άτυπη/τυπική ποσόστωση, επειδή θεωρείται πως έχουν λιγότερες ευκαιρίες

Οι ΠΕ20, γιατί προστατεύονται με ποσόστωση; Γιατί να μη διαγωνιζόμαστε στα ίδια θέματα, αφού θα κάνουμε την ίδια δουλειά; Οι φιλόλογοι δεν γράφουν όλοι τα ίδια θέματα, ανεξάρτητα τι σχολή τελείωσαν; Εκεί γιατί να μην έχει ποσόστωση πχ για αυτούς που έχουν κατεύθυνση σχετικά με την Ιστορία (δεν ξέρω καλά τις σχολές τους);

33
Λύνεται το πρόβλημα του κλάδου με χιλιάδες απόφοιτους κάθε χρόνο? Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όχι.

Ο κλάδος μας δεν έχει σαν βασική διέξοδο απασχόλησης την εκπαίδευση. Το υπουργείο δεν είναι υποχρεωμένο να λύσει τέτοιου "είδους" πρόβλημα. Ορθά θα μας απαντούσαν ότι θα πάρουν όσους χρειάζεται η εκπαίδευση και όχι όσους βγάζουν οι σχολές. Στο κάτω - κάτω υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας για την απασχόλησή μας, κάτι που πχ στους νηπιαγωγούς είναι πολύ δυσκολότερο...


Θεωρητικά έχεις δίκιο αλλά στην πράξη πόσες δουλειές "παίζουν" στον ιδιωτικό τομέα? Και ακόμα χειρότερα στην επαρχία και όταν είσαι 30+ και έχεις "φάει" τα χρόνια σου στην εκπαίδευση? Άλλωστε το γεγονός ότι στους πίνακες είναι 5628 άτομα κάτι λέει...Επίσης και το γεγονός ότι συνάδελφοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά πάνε αναπληρωτές στην Α/θμια επίσης κάτι λέει... Εντάξει το πρόβλημα του κλάδου θα λυθεί αν αρχίσει να υπάρχει ανάπτυξη στον τομέα της τεχνολογίας και Η-Υ αλλά το ότι γράφουμε σε αυτό το forum σημαίνει ότι μας ενδιαφέρει η εκπαίδευση (η δεν έχουμε και πολλές εναλλακτικές)

Δυστυχώς έχεις κι εσύ δίκιο στην πράξη. Το θέμα είναι ότι με την παρούσα κατάσταση, ο διορισμός μας για να μη μείνουμε χωρίς απασχόληση δεν πείθει κανέναν και επομένως έχει πολιτικό κόστος, ακόμα και για μας που έχουμε ΦΕΚ..

34
Λύνεται το πρόβλημα του κλάδου με χιλιάδες απόφοιτους κάθε χρόνο? Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όχι.

Ο κλάδος μας δεν έχει σαν βασική διέξοδο απασχόλησης την εκπαίδευση. Το υπουργείο δεν είναι υποχρεωμένο να λύσει τέτοιου "είδους" πρόβλημα. Ορθά θα μας απαντούσαν ότι θα πάρουν όσους χρειάζεται η εκπαίδευση και όχι όσους βγάζουν οι σχολές. Στο κάτω - κάτω υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας για την απασχόλησή μας, κάτι που πχ στους νηπιαγωγούς είναι πολύ δυσκολότερο...

35
Είναι όμορφα στη Νίσυρο, μην το σκέφτεστε, με τακτική συγκοινωνία από Πειραιά :)


Παιδιά η Αντιγόνη άνοιξε τουριστικό γραφείο, μην την ακούτε!

36
Καλά άμα δούμε και τους απολυμένους των ιδιωτικών να διορίζονται ως ειδική κατηγορία και δεν κάνουμε τίποτα,είμαστε άξιοι της μοίρας μας....
Εκείνη η ολμε τι κάνει??Κοιμάται?

Αφού τα μέλη της ΟΛΜΕ είναι ήδη μόνιμοι, τι τους νοιάζει από που θα διοριστούν οι άλλοι;

37
Στην Δευτεροβάθμια μάλλον θα πάρει από τις γνωστές "χρήσιμες" ειδικότητες και μόνο. Αμεσα συνδεδεμενη η εγκυκλιος διορισμού και ποιους θα καλέσει με την εγκυκλιο που βγηκε για προσληψη από ειδικές κατηγορίες..
Το "αποτέλεσμα" αυτό οφείλεται στις ΙΣΧΥΡΕΣ (πολιτικές και μη) πιέσεις που ασκούν συνέχεια 24μηνίτες αυτών των κλάδων καθώς και σύλλογοι εκπαιδευτικών με αναπηρία.
Υπάρχουν κενά για τις υπόλοιπες ειδικότητες ακόμα και τις δύσκολες Τεχνικές και υπάρχουν καποιες μικροπιέσεις να πάρει έστω και λίγους από τους υπόλοιπους κλάδους αλλά χλωμό γιατί δεν υπάρχει πολιτική βούληση.

π.χ το ότι διορίστηκαν πριν 2 χρόνια 10 πληροφορικοί ΠΕ19 και ΠΕ20 (μείναν άλλοι 90 αδιόριστοι 60%-40% ΠΕ19 και ΠΕ20 μαζί) το οφείλουν και πρέπει να ανάψουν λαμπάδα σε Βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ που χε δικό της άτομο ψηλά. Έτσι μαζί με τον δικό της διορίστηκαν και άλλοι 9 (οι 4 απο τους 10 ειδικη κατηγορία) οι οποίοι ποτέ δεν μάθανε ποιος ήταν ο "θαυματουργός" τους να του ανάψουν ένα κεράκι .. Ήταν και η τελευταία φορά που διορίστηκαν έστω και λίγοι Πληροφορικοί...

Οπότε όλα είναι που θα κάτσει η μπίλια.. και που υπάρχει... "πολιτική βούληση"..

Σίγα μην ανάψουμε και λαμπάδα στα λαμόγια! Αν διόριζαν πάντα μόνο με βάση τις ανάγκες, δε θα ήμασταν εδώ που είμαστε τώρα, να περιμένουμε να γεράσουν οι συνάδελφοι, για να μπούμε, ενώ έχουμε ΦΕΚ...

38
http://www.pde.gr/index.php?page=5084

Αυτός γιατί λέει ότι το ανακοίνωσε ο Αρβανιτόπουλος; Πότε έγινε αυτό;

39
Οι περιοχές βρόσκονται εδώ: http://mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/622-2012-07-05-08-16-04
Το είχε ανακοινώσει ο Μπράτης στη σελίδα του στις 5 Ιουλίου. Καλή τύχη!!!

Αυτό θα πει πρόοδος! Οι περιοχές (όχι τα κενά) είναι πλέον πιο πολλές από τους προσλαμβανόμενους!

40
απόλυτο δίκιο.ο Σεπτέμβρης έρχεται και πάλι κάποιοι θα απεργούμε όποτε υπάρχει απεργία και οι υπόλοιποι του συναφιού μας απλά θα γελάνε όπως κάνουν μέχρι τώρα.

Και οι περισσότεροι θα απεργούμε λόγω ανεργίας...

41
μη τα μπερδεύεις!! δε βγήκαν οι πίνακες...ακόμα!!

Έχεις δίκιο, είναι μόνο για το Ν.3966/2011, αλλά βγήκε σήμερα από ότι βλέπω.

42
Υποβολή ενστάσεων κατά των πινάκων αναπληρωτών σχολ. έτους 2012-2013 της Α/θμιας Εκπ/σης, diavgeia.gov.gr

Αλλά πού είναι οι πίνακες; Η προθεσμία ενστάσεων θα καθυστερήσει κατά πολύ την εγκύκλιο διορισμών, μετά τις 20/8 το βλέπω!

Για τους δασκάλους έχουν βγει οι πίνακες, λογικά θα ακολουθήσουν κι οι υπόλοιποι σήμερα.

Σελίδες: 12345 ... 27

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.