Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ernesto

Σελίδες: 1 ... 3132333435 ... 41
449
Απορώ που δεν έχουμε βγει να ξηλώσουμε τα πεζοδρόμια και το συζητάμε σαν να μη μας αφορά!!!
Όσοι είναι στους τόπους συμφερόντων τους με οργανική και οικογένεια μπορεί να παραμείνουν.
Τους υπόλοιπους θα τους φάει η μαρμάγκα.
Κρίμα στο διάβασμα χρόνων που ρίξαμε, στη δημιουργία οικογένειας που αναβάλαμε επ'αόριστον, στη ζωή μας που πέρασε και εξακολουθεί να περνάει χωρίς το αυτονόητο: την ελπίδα ότι μπορεί μια μέρα έστω φτωχοί και πεινασμένοι να μένουμε στο ίδιο σπίτι με τους ανθρώπους που αγαπάμε...

450


Αυτό που δεν ξέρουν όμως είναι ότι πολλοί   θα προτιμήσουν να παραιτηθούν παρά να διαλύσουν τις οικογένειές τους.

Άλλωστε με δυο τρία ιδιαίτερα είναι καλύτερα τα χρήματα για μια οικογένεια από το να πάει κάποιος σε ένα νησί.
+1000

451
Μεταθέσεις / Απ: Αγγελίες αμοιβαίας μετάθεσης
« στις: Νοέμβριος 10, 2012, 02:23:39 μμ »
Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τους συναδέλφους. Εμείς που είμαστε δόκιμοι και διανύουμε φέτος το 2ο χρόνο διορισμού μας, μπορούμε να κάνουμε αίτηση για αμοιβαία; Περιμένουμε να κάνουμε τα χαρτιά για οριστική τοποθέτηση τώρα το Νοέμβρη, οπότε μέχρι στιγμής δεν διαθέτουμε οργανική σε κάποιο σχολείο, αλλά θα έχουμε οργανική λογικά το μάρτη με τα αποτελέμστα για μεταθέσεις, οριστικές τοποθέτησεις κτλ. Τι γίνεται λοιπόν σε αυτή την περίπτωση; Θα ήθελα να μάθω γιατι ενδιαφέρομαι για αμοιβαία και πρέπει να ξέρω αν είναι να το ψάξω. Σας ευχαριστώ!
Νομίζω πως απαράβατος όρος της διαδικασίας αμοιβαίων μεταθέσεων είναι να έχει συμπληρωθεί η δοκιμαστική υπηρεσία έως 31/8 όπως και η κατοχή και οργανικής θέσης η οποία θα πρέπει να έχει υπηρετηθεί.Αν κάνω κάποιο λάθος, παρακαλώ διορθώστε με.

452
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Νοέμβριος 10, 2012, 02:02:39 μμ »
Θυμάμαι πρόπερσι συζητούσαμε γι' αυτό το θέμα σ' ένα διάλειμμα, και ένας από τους δασκάλους λέει, "ε, εντάξει, πέντε ώρες παραπάνω δεν είναι πολύ"... φρίκαρα βέβαια, αλλά από 'κει και πέρα τί να πείς.
Δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλοί που σκέφτονται έτσι και παίρνουν κι άλλους στο λαιμό τους.
Εγώ πάλι έχω ακούσει στο παρελθόν την εξής ατάκα(τα συμπεράσματα δικά σας):
Συνάδελφος θα έπεφτε από το Σεπτέμβριο από 21 ώρες στις 19 γιατί συμπλήρωνε 6 έτη.
(Δεν ξέρω αν έχει σχέση το ότι δεν είχε υπηρετήσει  ποτέ μέχρι τότε σε μεγάλα σχολεία ή το ότι ανήκε σε ειδικότητα που "έσπαγε" τα τμήματα και δίδασκε στους μισούς μαθητές ανα ώρα ).
-"Μου φαίνεται η απόλυτη κοροϊδία να διδάσκω 19 ώρες. Θα μπορούσα άνετα να διδάσκω 21"
 Θα μπορούσα να πω κι άλλα για την τακτική του συγκεκριμένου προσώπου κατά την κατανομή εξωδιδακτικών κλπ. αλλά ο σκοπός είναι να αποτυπώσουμε τις απόψεις μιας κατηγορίας συναδέλφων ως προς την αύξηση ωραρίου και όχι να αναλύουμε μεμονωμένα(θέλω να ελπίζω) ατυχή παραδείγματα.

453
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Νοέμβριος 10, 2012, 01:22:03 μμ »
Είναι βέβαιο ότι θα γίνει αύξηση ωραρίου.Δε χρειαζόμαστε τους αιρετούς για να μας το βεβαιώσουν.Τα κουκιά αλλιώς δε βγαίνουν.Το θέμα είναι πόσες ώρες και αν θα ληφθεί υπόψη ότι κάποιες ειδικότητες έχουν  πολλη εξωδιδακτική δουλειά στο σπίτι αλλά και στο σχολείο π.χ  μαθηματικοί,φιλόλογοι.

τα κουκιά δεν βγαίνουν ούτε με την αύξηση ωραρίου, απλά μαθηματικά.
ίσως όχι, αλλά σε συνδυασμό με καταργήσεις-συγχωνεύσεις/ συμπτύξεις τμημάτων/ και το κυριότερο β' αναθέσεις μάλλον θα βγουν δυστυχώς.

454
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Νοέμβριος 10, 2012, 01:20:22 μμ »
Το θέμα είναι πόσες ώρες και αν θα ληφθεί υπόψη ότι κάποιες ειδικότητες έχουν  πολλη εξωδιδακτική δουλειά στο σπίτι αλλά και στο σχολείο π.χ  μαθηματικοί,φιλόλογοι.
Τώρα σώθηκες συνάδελφε. Εδώ δεν τολμάμε να πούμε μια κουβέντα στους ίδιους μας τους συναδέλφους στο σχολείο ή εδώ στο φόρουμ και όχι μόνο κανείς δεν το αναγνωρίζει, αλλά πέφτουν και να μας φάνε (με ατάκες τύπου..."ποιος την έχει μεγαλύτερη"[την κούραση]), στο υπουργείο θα νοιαστούν να κάνουν "αντισυναδελφικές" διαφοροποιήσεις";

455
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 22, 2012, 06:19:34 μμ »
Εγώ πάλι θεωρώ άδικη την κατά 3 ώρες μείωση του διδακτικού ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίων. (Με την ίδια λογική να έχουν και οι ΠΕ02 μείωση γιατί κάθε τρεις και λίγο διορθώνουν εκθέσεις, κάτι που καμία άλλη ειδικότητα δεν έχει.)Να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας: αναπληρωτής σε ορεινό χωριό της Ηπείρου,ΠΕ02,21 ώρες/εβδ.Το σχολείο με πολύ λίγους μαθητές. Ο πληροφορικάριος είχε ως εξής: ωράριο 3 ώρες/εβδ.+ 1 ώρα σεπ. Τις υπόλοιπες μέρες "διατεθειμένος" στη δδε της πρωτεύουσας νομού, αλλά...με τα μόρια του ορεινού χωριού φυσικά. Για το εργαστήριο δεν έκανε ποτέ τίποτα πέρα από το να χαζεύει στο ίντερνετ. Ακόμη και για να περάσει τους βαθμούς τριμήνου(για συνολικά ελάχιστους μαθητές)μας ήθελε όλους δίπλα να τον βοηθάμε (και να διορθώνουμε τα λάθη του). Τι να πω, ο στόχος μου δεν είναι να φωτογραφήσω τον συγκεκριμένο άνθρωπο,που άλλωστε μπορεί να αποτελεί και μεμονωμένη περίπτωση,αλλά είχε και απόψεις όπως: όλοι στα σχολεία 8-2, οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέλικος κλάδος,να μπει η αξιολόγηση κλπ. Για κάνε 21 ώρες την εβδομάδα φιλαράκο και μετά γίνε και υπέρμαχος του 8-2! Το κορυφαίο είναι που στις πανελλήνιες πήγε επιτηρητής(όπως σχεδόν όλοι μας με την εξαίρεση μιας μητέρας μικρών παιδιών φυσικού) κι έλεγε ότι πρέπει να αλλάξουν τα ρεπό από το πρόγραμμα των ενδοσχολικών εξετάσεων γιατί είναι άδικα για όσους είναι και στις πανελλήνιες. (Σημείωση:τα γραπτά που είχε να "διορθώσει"για τις ενδοσχολικέςήταν μόλις...6) Είναι που δούλευε όλη τη χρονιά και η φυσικός του έθιξε τα δικαιώματα.
 Για να μην κουράζω άλλο: ίδιο διδακτικό ωράριο για όλους και οι υπεύθυνοι εργαστηριων ας απαλλάσσονται από εξωδιδακτικές όπως λέει ο killbill. Η μείωση ωραρίου είναι απαράδεκτη.

ernesto η περίπτωση που σου έτυχε εκείνη την χρονιά είναι πράγματι τραγική. Όντως θα συμφωνήσω πως θα ήταν καλύτερα οι ΠΕ19-20 να μην είχαν την μείωση των 3 ωρών. Η δική σου εργασιακή πραγματικότητα θα ήταν πολύ πιο αναβαθμισμένη εάν δεν είχε το -3. Γιατί σκέψου, αυτός τότε θα έκανε μάθημα 3 ώρες/εβδ.+ 1 ώρα σεπ, ενώ εσύ 21 ώρες/εβδ .......ώπα κάτσε, το ωράριό σας δεν θα άλλαζε... χμμμ.. σίγουρα πάντως δεν θα είχε τις αποψάρες περί "8-2 στο σχολείο" ..... ..... τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον θα τις είχε.... χμμμμ... Α! Το βρήκα! Το βρήκα! Η εργασιακή σου πραγματικότητα θα ήταν αναβαθμισμένη διότι εσύ θα ένιωθες μία απίστευτη ηθική ικανοποίηση και ψυχική ανάταση, ότι τουλάχιστον το επίσημο υποχρεωτικό ωράριο όλων των ΠΕ19-20 (μαζί και του τύπου) θα ήταν 21 και όχι 18 ώρες! Βέβαια! Πολύ καλύτερα θα ήταν έτσι.

Το πολύ σχετικό παράδειγμα που έφερες πραγματικά συγκλόνισε τις απόψεις μου και νομίζω ότι πρέπει να το πάρουμε ως βάση για τις αποφάσεις μας για έναν ολόκληρο κλάδο.
Αγαπητή happiness για να έφτασες στο σημείο να απαντήσεις εν είδει ειρωνείας,σίγουρα το μήνυμά μου πρέπει να σε εκνεύρισε αρκετά. Επειδή όμως σκοπός δεν είναι οι ειρωνείες,αλλά η ανταλλαγή απόψεων,εγώ δέχομαι ότι μπορεί με τον τρόπο που απάντησα να εμφάνισα το ακραίο(ελπίζω πάντα να είναι ακραίο και όχι σύνηθες)αυτό παράδειγμα ως επιχείρημα. Για να λυθεί λοιπόν η παρεξήγηση, μέσα από το παράδειγμα αυτό ήθελα να τονίσω τα ακόλουθα στοιχεία:
 - Ποτέ δεν είπα ότι αν δεν ίσχυε το -3 στους ΠΕ19-20,θα μειωνόταν το δικό μου ωράριο. Η συγκεκριμένη ειδικότητα όμως σπανίως συμπληρώνει το υποχρεωτικό της ωράριο ειδικά στην επαρχία και είναι λίγο προκλητικό να έχει μία μείωση διδακτικού ωραρίου την οποία εγώ (και πολλοί σαν και μένα) πρέπει να δουλέψουμε 12 χρόνια για να αποκτήσουμε. Δεν είναι ζήτημα χαιρεκακίας, αλλά αίσθησης ισότητας.
 - Η συγκεκριμένη ειδικότητα διδάσκει με τους μισούς μαθητές ανά διδ. ώρα ---> με εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες. Θα μου πεις είναι η φύση του μαθήματος έτσι. Σε αυτό πολλοί θα μπορούσαν να πουν αρκετά...Ποιος δε θα ήθελε να διδάσκει μισούς-μισούς τους μαθητές του;;;Μήπως πχ ένα πείραμα στο εργαστηριο φυσικής δε θα γινόταν καλύτερα κατανοητό αν διδασκόταν στους μαθητές ανα 12άδα και όχι ανα 25-30; Η ουσία όμως είναι ότι οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι είναι πολύ πιο ξεκούραστοι από τους υπόλοιπους και σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η μείωση διδ ωραρίου.
 - Σε όσα σχολεία πήγα έκτοτε(μετά το ακραίο παράδειγμα) κάποιες ώρες από το 3ωρο του εργαστηρίου ήταν ειτε 1ες ειτε τελευταίες στο ωράριο των συγκεκριμενων συναδέλφων με αποτέλεσμα αυτοί συστηματικά να εμφανίζονται αργότερα ή να εξαφανίζονται νωρίτερα.
 - Αφού όπως και η ίδια λες οι ώρες δουλειάς του εργαστηρίου δεν είναι σταθερές ανά εβδομάδα, τι θα είχες να αντιτείνεις στο εξής: ωράριο όπως όλοι οι άλλοι και όποτε υπήρχε δουλειά,εξάντληση του 8-2. Δηλαδή όπως κάνουν όλοι οι υπόλοιποι "κοινοί θνητοί" όταν έχουν να γράψουν πρακτικά(όποιος δεν έχει γράψει δεν ξέρει τι είναι,ειδικά σε μεγάλα σχολεία)/να βγάλουν φωτοτυπίες για τα διαγωνίσματα-τεστ σους (8 αντικείμενα σε 30άρια τμήματα πχ απαιτούν πολλές ώρες) κλπ κλπ
 Εν κατακλείδει, εγώ μιλώ από τη δική μου σκοπιά για ζήτημα που άπτεται της ισότητας κατά τη γνώμη μου. Το εργαστήριο πληροφορικής΄είναι μέρος της προετοιμασίας μαθήματος=όπως κι εγώ αφιερώνω άπειρες ώρες για να βγάλω θέματα/διορθώσω γραπτά για τα 8 αντικείμενά μου. Γιατί να σημαίνει περαιτέρω μείωση για κάποιους;;;Σε τελική ανάλυση αν δε θες να ακούσεις όσα λέω, πέταξέ τα. Το θέμα είναι όμως ότι πολλοί συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων τα συμμερίζονται και δεν είναι κακό να δούμε λίγο το θέμα και από τη δική τους πλευρά όταν κάνουμε ένα δημοκρατικό διάλογο.

456
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Οκτώβριος 22, 2012, 05:58:24 μμ »
Στην εγκύκλιο  μεταθέσεων αναφέρει :

Αν τα δικαιολογητικά αυτά δεν μπορούν να υποβληθούν εμπρόθεσμα για λόγους που αφορούν την αρμόδια για την έκδοσή τους διοικητική αρχή, αρκεί η εμπρόθεσμη υποβολή της σχετικής αίτησης στην οποία θα γίνεται μνεία του λόγου της μη συνυποβολής των δημοσίων εγγράφων τα οποία πάντως ο αιτών οφείλει να προσκομίσει, όταν εκλείψει η αιτία που κατέστησε αδύνατη τη συνυποβολή τους και οπωσδήποτε πριν από την έναρξη της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων από το αρμόδιο συμβούλιο (άρθρο 10 παρ. 4 του Ν.2690/99 ΦΕΚ 45Α΄).

Οπότε αρκει να έχεις παντρευτεί πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία των μεταθέσεων

Οσο για την συνυπηρέτηση για απόσπαση( απο εγκύκλιο αποσπάσεων) :
Τα μόρια συνυπηρέτησης δίνονται με την προϋπόθεση ότι ο/η σύζυγος εργάζεται στο εν λόγω ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ένα έτος (1) στο όποιο δύναται να περιληφθούν και διαστήματα επιδοτούμενης ή μη ανεργίας χωρίς να απαιτείται ενεργός σύμβαση εργασίας κατά την υποβολή των αιτήσεων. Η συμπλήρωση του απαιτούμενου ενός έτους μπορεί να γίνει μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής των αιτήσεων απόσπασης.
σε ευχαριστώ

457
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 08:37:18 μμ »

Εξελικτικά νομίζω πάνε όλα μαζί και είναι αλληλένδετα, αλλά οκ sapore, λευκή σημαία,παραδίνομαι,τέλος!!! :-X

Όντως , όταν προχωρήσεις στο χρόνο χάνεσαι: "Το αυγό έκανε την κότα ή η κότα το αυγό;" :o
Έτσι είναι sapore!  ;D

458
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 08:25:49 μμ »

Αν έχω καταλάβει καλά, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από τα υπογραμμισμένα γιατί καλό είναι να μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα,όσο απλοϊκό κι αν αυτό ακούγεται...

Είναι προσωπική άποψη, για αυτό ας μην το συνεχίσουμε και αλλάξει ο ρους του topic σε ΠΕ04 vs ΠΕ02.

Απλώς να σκεφτούμε πως ακούγονται τα παρακάτω δύο:

"Τα λόγια τα ωραία τα μεγάλα".
"Τα έργα τα ωραία τα μεγάλα". (περί εργαστηρίου το topic, άρα όχι off)

Ιδίως στις εποχές που ζούμε!!



Συγνώμη που γύρισα το χρόνο πίσω, αλλά το έκανα για να "μην το συνεχίσουμε":


Όντως ας μην το συνεχίσουμε, αλλά για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας ο λόγος(προφορικός και γραπτός) δε συνδέεται μόνο με αοριστολογικού τύπου θεωρίες αλλά και με τη σκέψη, κυρίως με αυτήν. Δεν είναι μόνο το μέσο για την έκφραση της σκέψης, αλλά βασικό συστατικό στοιχείο για το χτίσιμό της.
 The limits of my language mean the limits of my world (Βιντγκενστάιν)
 Απο κει και πέρα φυσικά χρειάζονται και οι πράξεις πέρα από λόγια και σκέψεις. :)

Και ποιό έρχεται πρώτο; Σκέφτεσαι χωρίς να έχεις κάνει ή να έχεις δει- αισθανθεί πρώτα ή κάνεις χωρίς χωρίς να έχεις σκεφτεί πρώτα;

Κάνεις/βλέπεις----> Σκέφτεσαι----->Κάνεις/βλέπεις----> Σκέφτεσαι----->Κάνεις/βλέπεις----> Σκέφτεσαι----->.....
Η άποψή μου για την εξέλικτική ψυχολογία.
Εξελικτικά νομίζω πάνε όλα μαζί και είναι αλληλένδετα, αλλά οκ sapore, λευκή σημαία,παραδίνομαι,τέλος!!! :-X

459
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 08:10:49 μμ »

Αν έχω καταλάβει καλά, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από τα υπογραμμισμένα γιατί καλό είναι να μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα,όσο απλοϊκό κι αν αυτό ακούγεται...

Είναι προσωπική άποψη, για αυτό ας μην το συνεχίσουμε και αλλάξει ο ρους του topic σε ΠΕ04 vs ΠΕ02.

Απλώς να σκεφτούμε πως ακούγονται τα παρακάτω δύο:

"Τα λόγια τα ωραία τα μεγάλα".
"Οι πράξεις οι ωραίες οι μεγάλες".

Ιδίως στις εποχές που ζούμε!!
Όντως ας μην το συνεχίσουμε, αλλά για να μην παρεξηγηθούμε κιόλας ο λόγος(προφορικός και γραπτός) δε συνδέεται μόνο με αοριστολογικού τύπου θεωρίες αλλά και με τη σκέψη, κυρίως με αυτήν. Δεν είναι μόνο το μέσο για την έκφραση της σκέψης, αλλά βασικό συστατικό στοιχείο για το χτίσιμό της.
 The limits of my language mean the limits of my world (Βιντγκενστάιν)
 Απο κει και πέρα φυσικά χρειάζονται και οι πράξεις πέρα από λόγια και σκέψεις. :)

460
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 07:57:46 μμ »

  Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι πώς τα παραπάνω τα συσχετίζεις με το "ο αόριστος του κάνω είναι έκανα". Επίσης η ευθύνη της προετοιμασίας ενός πειράματος θεωρητικά συμπεριλαμβάνεται στην προετοιμασία που κάνουμε όλοι για το διδακτικό μας αντικείμενο.(ο ένας προετοιμάζει το πείραμα και μετά τα μαζεύει - ο άλλος φτιάχνει σχεδιαγράμματα και διορθώνει εκθέσεις και πίστεψέ με για να διορθώσει κάποιος ευσυνείδητα εκθέσεις χρειάζεται πάααρα μα πάαααρα πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της χρονιάς.Θα μου πεις βέβαια μπορεί στην πράξη να μην τις διορθώνει όπως και κάποιος μπορεί στην πράξη να μην κάνει ούτε ένα πείραμα- αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).


  Πού προσφέρει στο μαθητή το να μάθει ότι  "ο αόριστος του κάνω είναι έκανα" αν δεν το χρησιμοποιήσει στην καθημερινή γλώσσα;
    Πού προσφέρει στο μαθητή να μάθει ότι  "F=m.a ===> (αν F=0) ====> a=0 ===>υ=σταθ." αν δεν το δει μπροστά του;

Θέλω να πω ότι επαναπαυόμαστε στο ότι : "Αφού κι εγώ τα έμαθα έτσι στο σχολείο που πήγαινα-στο Πανεπιστήμιο" , έτσι θα τα μάθω κι εγώ στους μαθητές μου. Δεν μπορούμε να θυμηθούμε ότι κι όταν εμείς πηγαίναμε σχολείο πολλοί συμμαθητές μας δεν τα καταλάβαιναν. Λέμε απλά: "Δεν τα έπερναν τα γράμματα, ενώ εγώ τα έπαιρνα." Το σχολείο δεν είναι, όμως, μόνο για αυτούς που μπορούν να αποστηθίσουν. Δημιουργεί ενήλικες που να μπορούν να κάνουν.

Η τεράστια διαφορά στα 2 παραδείγματα παραπάνω είναι ότι η απόκλιση στη χρήση γλώσσας είναι τεράστια (κάτι που κάνει τη δυσκολία των ΠΕ04 το ίδιο), και η χρησιμότητα στο να μάθουν το 2ο είναι απείρως μεγαλύτερη (δεν θέλω να θίξω τους ΠΕ02), καθώς οι μαθητές μαθαίνουν να μπορούν να οργανώνουν δράσεις και όχι λόγια (μπορώ να αναφέρω πολλά άλλα παραδείγματα όπου η διδασκαλία της Φυσικής "περνά" στους μαθητές τον οργανωμένο τρόπο δράσης).

Αν έχω καταλάβει καλά, θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από τα υπογραμμισμένα γιατί καλό είναι να μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα,όσο απλοϊκό κι αν αυτό ακούγεται...

461
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 07:33:15 μμ »
Να έχει μόνο ο υπεύθυνος του εργαστηρίου όμως ή και ο κάθε καθηγητής που θα κάνει πειράματα εκεί; Όλοι ξέρουμε πως για να γίνουν πειράματα σε εργαστήριο χρειάζεται πολλή προετοιμασία και πολύ μάζεμα μετά!
Πολύ καλή ερώτηση, Κωνσταντίνε...

462
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Ωράριο υπεύθυνου εργαστηρίου
« στις: Οκτώβριος 20, 2012, 07:32:05 μμ »
    Το εργαστήριο φυσικών επιστημων είναι απαραίτητο για τη σωστή εκπαίδευση των μαθητών μας. Χωρίς εργαστήριο , μόνο με θεωρία, οι μαθητές δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι όσα μαθαίνουν για το πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω μας δεν είναι μπλα μπλα για αποστήθιση αλλά κάτι που τους αφορά. Αγγίζουν , μετακινούν, μετράνε, γενικά κάνουν και αυτό όχι μόνο τα κάνει να αισθάνονται, αλλά και να δημιουργούν αυθόρμητα ερωτήματα κάτι που δεν γίνεται μόνο με τη θεωρία. Σε αυτά και όσα άλλα μπορεί να απαριθμήσει κανείς δεν νομίζω να διαφωνούμε.

    Επειδή εμείς ως μαθητές και φοιτητές εκπαιδευτήκαμε να μαθαίνουμε θεωρίες, στις οποίες άλλωστε και εξεταζόμασταν, πολλοί από εμάς κάνουμε το ίδιο και ως καθηγητές. Θεωρούμε αυτονόητο ότι οι μαθητές μας πρέπει να μάθουν θεωρίες και να μπορούν να τις ανακαλούν. Έτσι βλέπουμε κάποιους ΠΕ04 να μην δίνουν τη σημασία που θα έπρεπε στη λειτουργία του εργαστηρίου. Αυτό φαίνεται και στους υπόλοιπους συναδέλφους που μας κατηγορούν ότι έχουμε προνόμια (πχ τη μείωση 3 ωρών ή παλιότερα και την απαλλαγή από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα) χωρίς να κάνουμε αυτά που πρέπει.

   Κατά την εκτίμησή μου ernesto είναι πιο σημαντικό να αντιληφθούν οι μαθητές μας ότι ο κόσμος γύρω τους τους αφορά και μπορούν να τον αλλάξουν με οργανωμένο τρόπο (κάτι που περνά και στις άλλες πράξεις τους πχ τις κοινωνικές κλπ) παρά να μάθουν στείρα ότι: "ο αόριστος του κάνω είναι έκανα". Πρέπει να μάθουν να θέλουν οργανωμένα και αυτό το καλλιεργεί το εργαστήριο Φ.Ε.. Πολύ σοβαρός λοιπόν ο ρόλος του εργαστηρίου Φ.Ε. Αν ο εκπαιδευτικός ξέρει , θέλει και μπορεί να τα οργανώσει όλα αυτά πρέπει να έχει όλα εκείνα τα "προνόμια" σε σχέση με άλλους καθηγητές που θα του επιτρέψουν να το κάνει πράξη.

    Υπάρχουν σχολεία που και να θέλει ο ΠΕ04 να έχει εργαστήριο , δεν υπάρχει αυτό. Πες μου τι μάθημα να κάνει για τον κόσμο γύρω μας με "ακαταλαβίστικες θεωρίες και τύπους" που δεν αισθάνονται οι μαθητές και οι περισσότεροι πιέζουν τον εαυτό τους να τις αποστηθίσουν. Ο φιλόλογος θα πει μια ιστορία , θα μιλήσει με τους μαθητές σε μια γλώσσα που την μιλάνε και στο σπίτι. Ο ΠΕ04 τί θα τους πει; F=m.a ===> (αν F=0) ====> a=0 ===>υ=σταθ.; Μεγάλη η ευθύνη του ΠΕ04, λοιπόν, για αυτό και πρέπει να έχει διευκολύνσεις από την υπηρεσία.
Δε θα διαφωνήσω. Εγώ ανέφερα την περίπτωση ενός πληροφορικάριου που είχα συναντήσει και πίστεψέ με, θέλω πραγματικά να τη θεωρώ μεμονωμένη και ακραία.Εγώ όταν ήμουν μαθητής κανείς ΠΕ04 ποτέ δε μας έκανε ούτε ένα πείραμα γι αυτό και κανείς μας δεν κατάλαβε τι είναι φυσική - αντιλαμβάνομαι όσα λες.
  Αυτό που δεν αντιλαμβάνομαι είναι πώς τα παραπάνω τα συσχετίζεις με το "ο αόριστος του κάνω είναι έκανα". Επίσης η ευθύνη της προετοιμασίας ενός πειράματος θεωρητικά συμπεριλαμβάνεται στην προετοιμασία που κάνουμε όλοι για το διδακτικό μας αντικείμενο.(ο ένας προετοιμάζει το πείραμα και μετά τα μαζεύει - ο άλλος φτιάχνει σχεδιαγράμματα και διορθώνει εκθέσεις και πίστεψέ με για να διορθώσει κάποιος ευσυνείδητα εκθέσεις χρειάζεται πάααρα μα πάαααρα πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της χρονιάς.Θα μου πεις βέβαια μπορεί στην πράξη να μην τις διορθώνει όπως και κάποιος μπορεί στην πράξη να μην κάνει ούτε ένα πείραμα- αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).
 Όπως κι αν έχει εγώ μετέφερα ένα παράδειγμα από μια χρονιά εργασίας μου που εύχομαι όμοιό του να μη συναντήσει ποτέ κανείς γιατί τότε μόνο αδικημένος από το ίδιο το σύστημα μπορεί να νιώσει αν ο ίδιος εργάζεται ευσυνείδητα και χρεώνεται ως ο πλέον κατάλληλος τη μία εξωδιδακτική μετά την άλλη (πρακτικό-γιορτές-ό,τι απαιτεί γράψιμο κλπ κλπ ) χωρίς την παραμικρή μείωση στο ωράριό του...

Σελίδες: 1 ... 3132333435 ... 41

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 389

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.