Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - annoula75

Σελίδες: 1234 ... 10
15
Καλημέρα! Γνωρίζει κανείς αν θα πάρουν ΠΕ02 κ ΠΕ02.50  στην Α Πειραιά; Έχει ειδοποιηθεί κάποιος;

16
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Αποδοχή μόνο σε 2 ΔΙΕΚ ή όχι;
« στις: Μάρτιος 11, 2013, 01:23:27 μμ »
Σε ποιον αριθμό τηλεφώνου έλαβες αυτή την απάντηση;

17
Αυτό που έχει γίνει γνωστό από την οικονομική διαχείριση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ είναι ότι οι πληρωμές (ΑΕΔ Κ ΑΠΥ) αφορούν το εξάμηνο 2012Β μέχρι και τον Δεκέμβριο. Το επόμενο δίμηνο (2013) δεν είναι ακόμη οριστικοποιημένο. Πολλαπλασιάζετε τις πραγματικές σας ώρες (χωρίς απεργίες κ αργίες) μέχρι τον Δεκέμβριο 2012 με το μικτό σας ωρομίσθιο (το οποιο το γνωρίζετε εφόσον έχετε υπογράψει τη σύμβαση μίσθωσης έργου) και από το ποσό που προκύπτει αφαιρείτε 20% που είναι η παρακράτηση.

18
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 17, 2013, 04:42:37 μμ »
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τη δ/νση ειδ. αγωγής την Παρασκευή, μου είπαν ότι θα βγουν Δευτέρα και ότι προσπαθούν για πλήρους.Δεν ξέρω τί μπορεί να σημαίνει αυτό καθότι πριν μερικές ημέρες είχαν μιλήσει με βεβαιότητα μόνο για μειωμένου. Οψόμεθα...

19
Β/θμια / Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής 2012-2013
« στις: Φεβρουάριος 13, 2013, 07:25:55 μμ »
Ναι, η β/θμια θα είναι μειωμένου. Το επιβεβαίωσα στο 190 χθες.

20
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Φεβρουάριος 06, 2013, 12:38:56 μμ »
Παιδιά, έχετε κάποια ενημέρωση πώς θα διανεμηθούν οι θέσεις στην δευτεροβάθμια; Αν θα είναι μειωμένου ή πλήρους; Πήρα τηλεφωνο στο γραφείο της ειδικής και μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να δεσμευθούν για αριθμό αλλα ότι θα είναι σίγουρα μειωμένου. Αν μπορεί κάποιος ας το επιβεβαιώσει σας παρακαλώ. Είμαι έτοιμη να απενεργοποιήσω την αίτηση αλλά αμφιταλαντευομαι.

Ευχαριστώ

21
Τα ΣΔΕ αν και δίνουν ισότιμο απολυτήριο με αυτό του γυμνασίου, δεν ανήκουν στην τυπική εκπαίδευση, διότι δεν βασίζονται σε αναλυτικό πρόγραμμα, βιβλία κλπ. Είναι εκπαίδευση ενηλίκων.

22
Δε διαφωνούμε, όπως βλέπω στο οτι οι ευνοημένοι θα πρέπει ν' αντιμετωπιστούν, πιθανόν διαφωνούμε στο τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γίνει αυτό. Εγώ πιστεύω οτι δε θα έπρεπε να παίρνει κανείς 2 και 3 τμήματα, και υποχρεωτικά να δίδεται ένα στο καθένα. Έτσι δε θα μπορούν να δίνουν έξτρα τμήματα στους ευνοημένους. Με το προηγούμενο σύστημα, υπόψη, άν είχες προυπηρεσία 2-3 τμημάτων στο ίδιο εξάμηνο, μετρούσε η προύπηρεσία μόνο στο ένα, δηλαδή ήταν σα να είχες πάρει ένα τμήμα, ανεξαρτήτως αν είχες πάρει 2 ή 3. Συνεπώς κάποιος "ευνοημένος" που έπαιρνε 3 τμήματα, ήταν από πλευράς προϋπηρεσίας στα ίδια με έναν που είχε πάρει ένα τμήμα.
Για την προϋπηρεσία σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια, δε γνωρίζω αν δεν πρέπει να ισχύει, αφού είναι διδακτική προϋπηρεσία κι αυτή. Πάντως έπαιρνε 5 μόρια ανά έτος, ενώ η προϋπηρεσία από ΙΕΚ ήταν 5 ανά εξάμηνο. Επομένως υπήρχε κάποια ισορροπία.
Προσωπικά αυτό που έβρισκα ενοχλητικό ήταν διορισμένοι εκπαιδευτικοί (κάποιες φορές μάλιστα και τα ίδια τ' άτομα που εργάζονταν στο ΙΕΚ) να δουλεύουν (υπερωριακά?) ως εκπαιδευτές, και να παίρνουν τη μπουκιά από άνεργους.
Το μόνο το οποίο έχω να παρατηρήσω στην απάντησή σου, είναι η απροθυμία σου να τοποθετηθείς για το θέμα των σεμιναρίων. Ένα σεμινάριο των 26 ωρών πρέπει να μοριοδοτείται, τελικά?
Σεμινάρια: Εξαρτάται από το φορέα υλοποιησης.Το ΙΔΕΚΕ έχει διοργανώσει πάμπολλα σεμινάρια στην εκπαίδευση ενηλίκων (σε όλη την ελλάδα) και ήταν όλα δωρεάν απ' όσο γνωρίζω.Κάποια ηταν αξιόλογα και κάποια ήταν "μούφα". Σε όλα όμως υπήρχε εργασία και αξιολόγηση και όχι απλή παρακολούθηση. Τώρα για άλλους φορείς ιδιωτικούς ή δημοσίους δεν γνωρίζω. Με αυτό το δεδομένο δεν θεωρώ κακό να προσμετρηθεί η επιμορφωση στην εκπαίδευση ενηλίκων, αφού ο εκπαιδευτής κάτι παραπάνω θα έχει ακούσει και επομένως ενδέχεται να το χρησιμοποιήσει και στο μάθημά του. Δεν θυμάμαι πόσα μόρια ήταν το maximum στα σεμινάρια. Σίγουρα θα πρέπει να μοριοδοτηθούν λιγότερο από τους τίτλους σπουδών και  την προυπηρεσία. Σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τα τμήματα και τις αναθέσεις, δε γνώριζα ότι κάποιος μπορεί να έχει περισσότερα του ενός τμήματα. Δεν έτυχε ποτέ σε μένα ούτε έπεσε στην αντίληψή μου κάτι σχετικό από κάποιον συνάδελφο. Μάλλον είμαι πολύ "πίσω".

23
annoula, αυτα αναφερει η αιτηση:

2.2. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ σχετική με το μάθημα των προκηρυσσόμενων ειδικοτήτων
ανεξαρτήτως δομής εκπαίδευσης (από Β/θμια και άνω) (όπου το μάθημα είναι ακριβώς το ίδιο ως
τίτλος ) (0,25 μόριο ανά 28ωρο, με μέγιστο αριθμό μορίων 4) Δώστε Αριθμό ωρών *   

2.3.α. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ σε δομές της τυπικής Εκπαίδευσης (Αναγωγή σχετικά με το Φ.Ε.Κ.
2844 τ. Β΄/23-10-2012) Παρεχόμενη Εκπαίδευση ή Κατάρτιση στην Γ/θμια (1 μόριο ανά έτος για Γ/θμια
μέχρι 6 έτη) Δώστε Αριθμό ετών *   

2.3.β. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ σε δομές της τυπικής Εκπαίδευσης (Αναγωγή σχετικά με το Φ.Ε.Κ.
2844 τ. Β΄/23-10-2012) Παρεχόμενη Εκπαίδευση ή Κατάρτιση στην Β/θμια (1 μόριο ανά έτος μέχρι 7
έτη) Δώστε Αριθμό ετών *
   
2.3.γ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ σε δομές της τυπικής Εκπαίδευσης (Αναγωγή σχετικά με το Φ.Ε.Κ.
2844 τ. Β΄/23-10-2012) Παρεχόμενη Εκπαίδευση ή Κατάρτιση στην Α/θμια,0.5 μόριο ανά έτος για Α/θμια
εκτός Ειδικοτήτων Εκπαιδευτών σχετικών με την Ειδικότητα Προσχολικής Αγωγής και Α.Μ.Ε.Α.,
όπου 1 μόριο ανά έτος μέχρι 5 έτη) Δώστε Αριθμό ετών *

Την αίτησή μου την έκανα την περασμένη Τετάρτη. Είμαι σίγουρη ότι οι επιλογές αυτές δεν υπήρχαν ούτε η υποσημείωση με τους αστερίσκους. Στο πεδίο υπήρχε 0 και έβαζες αριθμό ωρών σε όλες τις διδακτικές καθώς και στα σεμινάρια.Πιθανότατα να έγινε κάποια αλλαγή. Δεν ξέρω.

24
Εγώ τώρα που λέω να τη συμπληρώσω αυτά βλέπω αλλά δεν ξέρω αν ήταν αλλιώς πριν... Τι να πω?! Σχετικά με την πιστοποιήση Α επιπέδου ξέρεις annoula75 αν θεωρείται σύμφωνη με ΑΣΕΠ?
Όχι δεν ξέρω. Δεν έχει επιλογές 1. Σύμφωνο με ΑΣΕΠ 2. Όχι σύμφωνο με ΑΣΕΠ;

25
Στη διδακτική εμπειρία απο Α/θμια, Β/θμια και Γ/θμια και στην εργασιακή εμπειρία (φροντιστήρια)

Το αλλάξανε; Εγώ έβαλα συνολικό αριθμό ωρών εκεί που είχε μηδεν και μου το δέχθηκε κανονικά.

26
Σε ποιο πεδίο;

27
Στις αιτήσεις για τα ιεκ αναφέρει οτι η προυπηρεσία μετριέται σύμφωνα με το  Φ.Ε.Κ.
2844 τ. Β΄/23-10-2012 . Οι Α' Βαθμια που μας δίνει την προυπηρεσία σε μήνες μετρούσε την προυπηρεσία σύμφωνα με αυτό το ΦΕΚ; Γιατί πχ 750 ώρες που λέει το Φεκ οτι είναι ένα πλήρες έτος νομίζω οτι είναι 7 μιση μήνες εργασίας σε δημοτικό. Κάνω λάθος;

Επίσης, αν τα έχω υπολογίσει σωστά έχω μισό χρόνο σε δευτεροβάθμια και 1,5 σε πρωτοβάθμια. Το μισό να το βάλω ή δεν μετράει ούτε στην μία ούτε στην άλλη περίπτωση;
Αυτη είναι μια αρκετα σημαντικη απορία κ κανεις δεν την προσεχει...

Στις βεβαιώσεις που έχουμε είτε απο Αθμια είτε απο Βθμια , οι ανθρωποι που μας έβγαλαν την προυπηρεσια υπολογίζουν μηνες κ μερες βασιζομενοι σε συγκεκριμενο τυπο που διαιρει με το 100 η το 87,5 κ πολλαπλασιαζει αναλογως...

Στο ΦΕΚ που μας οδηγουν απο την προκήρυξη αναφέρει οτι  750ωρες είναι ενα ετος στην Αθμια κ 650ωρες ένα έτος στην Βθμια. Είναι ο ίδιος τρόπος υπολογισμού αυτός;;;;;
Και σε αυτη την  περίπτωση όντως τι εννοούν 1 έτος=12 μήνες;;;
Εμεις τελικά με ποιο τροπο κ πως τελοσπαντων θα συμπληρώσουμε την προυπηρεσία;;

Παρακαλώ κάποιος να απαντήσει σε αυτό, είναι αρκετά σημαντικο κομμάτι νομίζω
Καμια απαντηση;;;;;;;
Συνάδελφοι, δεν κάνουμε εμείς τους υπολογισμούς και τις αναγωγές. Εμείς συμπληρώνουμε ώρες. Η παραπομπή στα ΦΕΚ γίνεται για να ξέρουμε τη μοριοδότηση που θα λάβουμε σε κάθε πεδίο, η οποία θα γίνει από το σύστημα τους. Διαβάζοντας την πρόσκληση, αυτό καταλαβαίνω και έτσι τη συμπλήρωσα. Σε ένα ΙΕΚ που κατέθεσα μου είπαν ότι είναι σωστή. Για τα φροντιστήρια, πραγματικά δε γνωρίζω, φαντάζομαι όμως ότι πρέπει να αναφέρονται κι εκεί διδακτικές ώρες. Μιλάμε για διδασκαλία η οποία μετριέται μόνο σε ώρες.

28
Θα μου επιτρέψεις κάποιες παρατηρήσεις:

Αγαπητέ, μάλλον το αντίθετο ισχύει. Οπως όλοι γνωρίζουμε τα βύσματα είναι αυτά που έπαιρναν πάντοτε τις ωρες και όλοι οι υπόλοιποι μέναμε στην απ' έξω ή μας πετούσαν κανένα ψίχουλο για να μην διαμαρτυρόμεθα.  Το όριο στις ώρες επομένως είναι εκείνο που δεν θα επιτρέψει στον διευθυντή να πει "ξαναπροσλαμβάνω το ίδιο πρόσωπο διότι έχει συντριπτικά περισσότερες ώρες από εσένα" (που όλοι στην ειδικότητά μας γνωρίζουμε πως αποκτήθηκαν).Όσον αφορά στο σύστημα μοριοδότησης, όντως υπήρχε, με μια βασική παράμετρο που δεν υπάρχει τώρα. Το χρησιμοποιούσε ο διευθυντής όπως του γούσταρε για να βολέψει κόσμο. Σε άλλους έλεγε ότι μετρά η προυπηρεσία, σε άλλους τα διδακτορικά και σε άλλους τα κοινωνικά κριτήρια.

Εδώ:
Παράθεση
Το όριο στις ώρες επομένως είναι εκείνο που δεν θα επιτρέψει στον διευθυντή να πει "ξαναπροσλαμβάνω το ίδιο πρόσωπο διότι έχει συντριπτικά περισσότερες ώρες από εσένα" (που όλοι στην ειδικότητά μας γνωρίζουμε πως αποκτήθηκαν).

Δε βλέπω να συγκεκριμενοποιείς κάτι. Μάλλον για τσουβάλιασμα μου φαίνεται.

Παράθεση
Αναφερομαι στην ειδικότητά μου και στα ΙΕΚ της Αττικής. Έχω προσωπική άποψη, γνωρίζω πρόσωπα και νομίζω ότι είμαι σε θέση να τοποθετηθώ τουλάχιστον ως προς αυτό.

Συμβαίνουν αυτά που περιγράφεις. Δεν είπε κανείς οτι δε συμβαίνουν. Δεν ισχύει βέβαια για όλους τους "παλιούς" το "βύσματα" αφού πολλοί παίρναμε τη προϋπηρεσία με την αίτηση στο ένα χέρι και την ένσταση στο άλλο. Και πράγματι, ψίχουλα παίρναμε κάθε φορά, αφού το καρβέλι το τρώγανε άλλοι. Το θέμα είναι τί ακριβώς γίνεται με το συγκεκριμένο καινούργιο σύστημα.Εγώ βλέπω οτι σε διάφορους διευθυντές που κάνουν αυτά που περιγράφεις, και που όλοι γνωρίζουμε, τώρα δίδεται ακόμα μια δυνατότητα να "ξεγλιστράνε". Θα πάει κάποιος να διαμαρτυρηθεί, και θα του δείχνουν ως υπεύθυνο το ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Θα προσπαθεί να βγάλει άκρη με το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, και μετά από τις βδομάδες που θα παίρνει αυτή η διαδικασία (γιατί βλέπεις δεν είμαστε όλοι από την Αθήνα να μπορούμε να πηγαίνουμε εκεί οι ίδιοι, πολλοί θα προσπαθούν μέσω τηλεφώνων και e-mail να βρούν άκρη) θα του δείχνουν το διευθυντή. Κοινώς, θα γίνεται, ο όποιος θα προσπαθεί να βρεί μια άκρη, μπαλάκι του τέννις, μεταξύ ΙΝΕΔΙΒΙΜ-Διευθυντή, ενώ πιο πρίν μπορούσες να πάς με την ένσταση στο χερι (όπως έκανα κάποιες φορές) και μετά από μια-δυο φορές, να σε μάθουν, και τουλάχιστον το ψιχουλάκι να σου το δίνουν.
Πράγμα που μας φέρνει εδώ:
Παράθεση
όλοι οι υπόλοιποι μέναμε στην απ' έξω ή μας πετούσαν κανένα ψίχουλο για να μην διαμαρτυρόμεθα.

Mα δε λύνεται τίποτα ούτε τώρα. Και πάλι, μπορεί να του δώσει 2 τμήματα, και σ' εσένα 1. Δεν είναι βέβαια το ίδιο με 3:1, αλλά υπάρχει πάλι η αδικία.

Το ερώτημά μου είναι τί ακριβώς μοριοδοτείται με το παρόν σύστημα. Λέτε να μην ισχύει η προϋπηρεσία, να χτυπηθούν οι "παλιοί". Και να ισχύει τί? Το σεμινάριο των 26 ωρών, που πηγαίνει ο κάθε πιτσιρικάς με τον παρά και παίρνει ένα χαρτί μέσα σε δέκα μέρες? Αυτό θα είναι το ισχυρό όπλο? Σ' αυτά δεν υπάρχει διαπλοκή? Δεν υπάρχει κακώς νοούμενη κερδοσκοπία?
Νομίζω λοιπόν οτι τα πράγματα δεν είναι τελικά και τόσο απλά ή τόσο "αθώα" με το νέο σύστημα.
Δεκτές οι παρατηρήσεις σου, εννοείται. Δε νομίζω ότι διαφωνούμε ως προς το ότι δεν λύνεται το πρόβλημα με αυτή τη μοριοδότηση. Δεν παύει όμως να αποτελεί τη πρωτη γενικευμένου τύπου μοριοδότηση απέναντι στην πληθώρα των εκπαιδευτών που υποβάλλουν αίτηση. Συνυπολογίζονται οι παντός τύπου προυπηρεσίες σε όλες τις βαθμίδες. Αν θες τη γνώμη μου η προυπηρεσία στην πρωτοβάθμια κ δευτεροβάθμια δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται καθώς στην περίπτωση των ΙΕΚ απευθυνόμαστε σε ενήλικες, οπότε χρησιμοποιούμε και διαφορετικές τεχνικές. Ως προς το θέμα της γενίκευσης, εμμένω στην άποψή μου, ότι είμαι πολύ συγκεκριμένη καθώς έχω πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα στο μυαλό μου κάνοντας αυτή την αναφορά.Το μόνο που δεν κάνω είναι αναφορά σε ειδικότητες και ονόματα.
Δεν υποτιμώ την προυπηρεσία κανενός. Δεν αποδέχομαι την προυπηρεσία, που αποκτήθηκε με δόλια μέσα ή αποτελεί επιβράβευση του διευθυντή σε έναν εκπαιδευτή που παρείχε γραμματειακή υποστηριξη και ανταμείφθηκε με διδακτικές ώρες. Δεν το έχω δει σε ένα μόνο ΙΕΚ.Θεωρώ ότι το πλαφόν στις ώρες μπήκε για κάτι τέτοιες περιπτώσεις. Εγώ προσωπικά το έχω καταγγείλει. Φαντάζομαι και άλλοι. Σε καμία περίπτωση δεν τα βάζω με τους συναδέλφους. Όλοι έχουμε ανάγκη από δουλειά. Σχετικά με το ΙΝΕΔΙΒΙΜ αυτό έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου.Τη μοριοδότηση την εισηγήθηκε η Γενική Γραμματεία Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το αν λειτουργήσει το νέο σύστημα, θα το μάθουμε πολύ σύντομα. Θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει ένα βήμα προς την αξιοκρατία. Εδώ θα είμαστε για να δούμε αν θα αλλάξει κάτι.

Σελίδες: 1234 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 368

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.