29
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Ιανουάριος 20, 2013, 04:20:52 μμ »Συγγνώμη, αλλά δε νομίζω οτι έχεις δικαίωμα να τσουβαλιάζεις όλους όσοι έχουν προϋπηρεσία με το "ε, τώρα ξέρουμε πώς την αποκτήσατε". Υπάρχουν και άνθρωποι, που έχουν αποκτήσει απολύτως νόμιμα, ψάχνοντας το τί ισχύει με τη μοριοδότηση, και μάλιστα κάνοντας και ενστάσεις αρκετές φορές, και οι οποίοι τώρα αδικούνται, χάνοντας τη προϋπηρεσία τους. Η λογική "πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι" είναι αυτό που εφαρμόζεται εδώ.Γιάννη, σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίστηκα ότι το σύστημα αυτό λύνει το πρόβλημα. Αν ανατρέξεις σε προηγούμενες απαντησεις μου θα δεις ότι ασκώ κριτική και σε αυτό, καθώς ο τελευταιος λόγος παραμένει στους διευθυντές και μάλιστα σύμφωνα με το νόμο. Όσον αφορά στην τοποθέτησή μου σχετικά με το όριο στις προυπηρεσίες σε ΙΕΚ, δεν είναι τυχαίο αυτό που συμπεριέλαβα σε παρένθεση. Αναφερομαι στην ειδικότητά μου και στα ΙΕΚ της Αττικής. Έχω προσωπική άποψη, γνωρίζω πρόσωπα και νομίζω ότι είμαι σε θέση να τοποθετηθώ τουλάχιστον ως προς αυτό. Δεν το γενίκευσα ούτε για όλες τις ειδικότητες ούτε για όλη την Ελλάδα. Νομίζω ότι η τοποθέτησή μου ήταν πολύ συγκεκριμένη και έτσι θέλω να παραμείνει.
Εγώ δε βλέπω να καταργείται ή ν' αλλάζει (παρά μόνο ελάχιστα) το "δικαίωμα" των διευθυντών να δώσουν 2 τμήματα (μέχρι τώρα επιτρεπόταν να δώσουν 3). Αυτό κατά το παρελθόν είχε δημιουργήσει τεράστιες αδικίες (έβλεπα άτομο με λιγότερα προσόντα από 'μενα, να παίρνει 3 τμήματα, κι εγώ έπαιρνα 1), και δε μπορούσες να πείς και τίποτα, γιατί σου έλεγαν "ε, σε πήραμε, δε σε πήραμε?".
Επομένως νομίζω πως είναι άδικο αυτό που λες.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα αυθαίρετο "πλαφόν", που σκοπό έχει, στη καλύτερη περίπτωση να γίνει "αλλαγή φρουράς" στα βύσματα.ΠαράθεσηΌσον αφορά στο σύστημα μοριοδότησης, όντως υπήρχε, με μια βασική παράμετρο που δεν υπάρχει τώρα. Το χρησιμοποιούσε ο διευθυντής όπως του γούσταρε για να βολέψει κόσμο. Σε άλλους έλεγε ότι μετρά η προυπηρεσία, σε άλλους τα διδακτορικά και σε άλλους τα κοινωνικά κριτήρια.Γνωρίζω τί εννοείς, αλλά σκέψου το εξής. Μέχρι τώρα υπήρχε το σύστημα μοριοδότησης, και μπορούσε επί ενός δεδομένου συστήματος μοριοδότησης να κάτσει κάποιος και να ψάξει τί έχει και τί δεν έχει. Τώρα, που χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα σε σχέση με το πώς υπολογίζονται μόρια, πώς γίνονται οι αναγωγές κλπ, και δε ξέρει κανείς τί ακριβώς ισχύει, τί λες να γίνει? Λες οτι τώρα δε θα έχουμε αυθαιρεσίες? Και θεωρείς οτι το ίδρυμα που παίρνει τα χαρτιά είναι "άγιο"? Από εκεί δε μπορεί λες να γίνει 'λαδιά"? Οχι απλά μπορεί, πιστεύω εγώ, αλλά δε μπορείς καν να την ελέγξεις.