Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - rorygr

Σελίδες: 1234 ... 81
15
Και τι σε κάνει να πιστεύεις ότι στην ελεύθερη αγορά είναι ρόδινα τα πράγματα; Έχω πολλούς φίλους φροντιστές και ξέρω τι συμβαίνει. Μη νομίζεις ότι η οικονομική δυσπραγία έχει επηρεάσει μόνο τους δημόσιους υπαλλήλους.

δεν ειπα οτι ειναι ροδινα..απλα υπαρχουν και εκει ευκαιριες ζωης που οταν τις βρισκεις δεν πρεπει να τις χανεις...σταθμιζεις τα δεδομενα και βλεπεις τι ειναι πιο συμφερον για σενα και κυριως τους δικους σου ανθρωπους...κατι τετοιο εκανα και εγω φετος...

16
Και το μόνο που τους λέω είναι πως δεν με τρώει το οικονομικό

αυτο μεχρι και περσι θα ηταν λογικο..τωρα μηπως ειναι λιγο ουτοπικο να το λεμε ; ο μισθος των εκπαιδευτικων οχι μονο εμεινε στασιμος αλλα και μειωθηκε..επιδοματα και δωρα πετσοκοβονται.βαινουμε για μισθο 1000 ευρω και κατω..οι φοροι στα υψη....το κοστος ζωης τριπλασιαζεται... οταν εχεις οικογενεια με 2 παιδια και εισαι σαρανταφευγα δεν νομιζω οτι στεκει να λεμε ''δεν με τρωει το οικονομικο''...

17
ενταξει δεν μπορεις να εισαι μεσα στο μυαλο του οποιουδηποτε και στο τι προτεραιοτητες βαζει στη ζωη του.ισως να εχεις εσυ δικαιο..απο την δικη μου οπτικη γωνια ειναι μια πραξη που δεν θα εκανα ποτε..

18
αλλο 7 χρονια και αλλο 20...δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο...

19
.
Εχω γνωστό μαθηματικό που είχε δικό του  φροντιστήριο για 20 χρόνια και με μεγάλη φήμη. Αποφάσισε στα 45 του να δώσει ΑΣΕΠ και να διοριστεί.

killbill ασχετο....ριξε μια μουντζα στο γνωστο σου οταν τον δεις εκ μερους μου για την μ....κια που εκανε... ;)

20
Κατάφερα να διαβάσω το άρθρο χωρίς να ξεράσω...

 ;D

21

Ο ενθουσιασμός κάνει τον καλό δάσκαλο»
Η συνταγή του καλού εκπαιδευτικού θα αναζητηθεί από τη νέα σχολική χρονιά μέσα από τον θεσμό του μέντορα


ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Σάββατο 3 Ιουλίου 2010
         Μια καλοκαιρινή ημέρα, πριν από τέσσερα χρόνια, ο 55χρονος Δημοσθένης Κ., καθηγητής Φυσικής σε δημόσιο λύκειο, συνειδητοποίησε ότι είχε φτάσει σε αδιέξοδο. Επειτα από πολυετή καριέρα στον χώρο της Εκπαίδευσης σταμάτησε να αισθάνεται ότι προσφέρει. Εψαχνε για κάτι καινούργιο. Την ίδια περίοδο κοινωνικές αναταραχές, εντάσεις, διεκδικήσεις είχαν τοποθετήσει τον μαθητή στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Το πρόβλημα ήταν γνωστό. Πώς να βελτιώσεις την ποιότητα της Εκπαίδευσης σε ένα σύστημα όπου οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν αξιολογούνται με κανέναν τρόπο και η αριστεία αφήνεται στην καλή διάθεση του διδάσκοντος; « Τι κάνει έναν καλό δάσκαλο σήμερα;» α ναρωτιέται ο 55χρονος εκπαιδευτικός. «Ενα πτυχίο, μια εξωστρεφής προσωπικότητα και ο ενθουσιασμός; ». Η απάντηση δεν είναι αυτονόητη. Ομως, παρ΄ ότι το εκπαιδευτικό οικοδόμημα της χώρας δεν δείχνει γερό, ο καθηγητής Φυσικής ξέρει ότι η διάθεση υπάρχει. Οσα είδε τα προηγούμενα χρόνια στα σχολεία όπου εργάστηκε δείχνουν ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών νοιάζεται για τους μαθητές. Πώς όμως αυτό μπορεί να «μετρηθεί»;

Ο 55χρονος εκπαιδευτικός προσπάθησε να βρει τον δρόμο του στα προγράμματα επιμόρφωσης που εξαγγέλθηκαν την τελευταία δεκαετία, τα οποία όμως σχεδόν ποτέ δεν λειτούργησαν σε οργανωμένο επίπεδο. Οπως διαπίστωσε, εκτός από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, διάθεση δεν είχε ούτε το κράτος. Οι δάσκαλοι και οι καθηγητές ήθελαν να επιμορφωθούν, αλλά τα κονδύλια που προβλέπονταν για τα προγράμματα αυτά χάνονταν κάπου... στον δρόμο. Επιπλέον κανένας υπουργός Παιδείας παρ΄ ότι ξεκινούσε τη θητεία του με την εξαγγελία της επιμόρφωσης δεν την εφάρμοζε πραγματικά, εκτός από το να αλλάζει επωνυμία, κτίρια και ηγεσία στον περίφημο οργανισμό επιμόρφωσης.

Τα προβλήματα όμως εξακολουθούσαν να υπάρχουν. Στη σχολική τάξη δεν ήταν μια ή δυο οι φορές όπου ένας μαθητής αρνιόταν να παρακολουθήσει το μάθημα και ο δάσκαλός του δεν είχε την υπομονή να αναζητήσει το πρόβλημα και να επικοινωνήσει μαζί του, αλλά προτιμούσε να φωνάξει, να απειλήσει ή και να τον πετάξει έξω από το μάθημα. Είχε δει πολλές φορές μαθητές να εισβάλλουν σε σχολικές τάξεις και να διακόπτουν το μάθημα παρουσιάζοντας αυθόρμητα χάπενινγκ, επειδή κανένας δεν μπορούσε να ελέγξει την ενεργητικότητά τους και να τη διοχετεύσει κατάλληλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν ο γιος του καλύτερού του φίλου, ο οποίος μαράζωνε επί χρόνια μέσα σε μια σχολική τάξη ελληνικού γυμνασίου, για να διαπιστωθεί τελικά σε μια κατασκήνωση που είχε πάει σε σχολείο της Αμερικής για να εξασκήσει τα αγγλικά του ότι ήταν μαθηματική ευφυΐα. «Θυμάμαι ακόμη συναδέλφους μου να κοιτούν το ρολόι τους και να αναρωτιούνται πότε θα έρθει η ώρα για να φύγουν...» λέει ο ίδιος.

Εφέτος ένας νέος θεσμός εξαγγέλθηκε και μένει να διαπιστωθεί εάν θα αλλάξει την ελληνική νοοτροπία στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Από την ερχόμενη σχολική χρονιά κάθε νέος εκπαιδευτικός θα αποκτήσει έναν μέντορα, ο οποίος θα τον παρακολουθεί, θα τον καθοδηγεί, θα τον διορθώνει. Πρόκειται για εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας, που θα καθοδηγεί και θα συμβουλεύει τον δόκιμο νηπιαγωγό, δάσκαλο ή καθηγητή την πρώτη περίοδο των δύο ετών πριν μονιμοποιηθεί. Ο μέντορας θα εκφράζει και την κρίσιμη γνώμη στο τέλος της πρώτης διετίας για το αν ο εκπαιδευτικός θα τοποθετηθεί σε θέση διοίκησης ή σε σχολική τάξη.

Ο θεσμός εφαρμόζεται ήδη επί χρόνια με επιτυχία στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, όπου οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν την «καθοδήγηση» των νεοτέρων. Το πρόβλημα του εκπαιδευτικού συστήματος βέβαια, όπως λένε δάσκαλοι και καθηγητές, δεν είναι μόνο οι νέοι διδάσκοντες, που έχουν συνήθως όρεξη και ενθουσιασμό, αλλά συχνά οι παλαιότεροι, μόνιμοι συνάδελφοί τους, που φτάνουν να παραμελούν τα καθήκοντά τους.

Πάντως οι θεσμοί της επιμόρφωσης και της αξιολόγησης αποτελούν προτεραιότητα για το υπουργείο Παιδείας και η ηγεσία του φιλοδοξεί αυτή τη φορά να τους κάνει αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Κάτι τέτοιο άλλωστε θα δώσει νέους στόχους σε εκπαιδευτικούς όπως ο 55χρονος Δημοσθένης, που δηλώνει ότι θα επιδιώξει την εκλογή του σε θέση μέντορα.

Ο θεσμός του μέντορα βέβαια δεν αντιμετωπίζεται με «καλό μάτι» από πολλούς εκπαιδευτικούς, οι οποίοι βλέπουν πίσω από την εφαρμογή του μια μέθοδο «τιμωρητικής» αξιολόγησης, στα πρότυπα του παλιού επιθεωρητή. Η Ομοσπονδία των Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) ήδη εκφράστηκε ενάντια στον θεσμό, ενώ πολλοί δάσκαλοι και καθηγητές θα προσπαθήσουν την επόμενη σχολική να βάλουν τον νέο νόμο στο «πάγο» αρνούμενοι να συνεργαστούν με τους μέντορες. « Πρόκειται για απαράδεκτο θεσμό » λέει η καθηγήτρια σε σχολεία της περιοχής Ευρυτανίας κυρία Φωτεινή Πανοπούλου. « Δεν πρόκειται για μέντορα,αλλά για μια μορφή αξιολόγησης και έναν τρόπο να κριθούν οι νεοδιόριστοι συνάδελφοί μας. Εμείς έτσι κι αλλιώς πάντα καθοδηγούσαμε τους νεοδιόριστους.Εγώ δεν θα δεχόμουν ποτέ να παίξω αυτό τον ρόλο » καταλήγει.


ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΝΤΟΡΑ
Μόνιμος εκπαιδευτικός με διδακτική εμπειρία, τυπικά προσόντα (παιδαγωγική κατάρτιση, επιστημονική παρουσία, επάρκεια στη χρήση και διδακτική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, συμμετοχή σε καινοτόμα προγράμματα).

Τουλάχιστον πέντε έτη πραγματικής διδακτικής εμπειρίας.

Ασκηση διδακτικών καθηκόντων κατά τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη από την υποβολή της αίτησής του.

Γνώση της σχολικής κουλτούρας και των ιδιαίτερων συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στην περιοχή εργασίας του νεοδιοριζόμενου.

 Ικανότητα επικοινωνίας, ευχέρεια λόγου, ικανότητα συνεργασίας, διαπραγμάτευσης, διαχείρισης του άγχους, υπομονή, υπευθυνότητα.

 Οι μέντορες απαλλάσσονται από το 15% έως 30% του διδακτικού και του εργασιακού τους ωραρίου, ανάλογα με τον αριθμό των νέων εκπαιδευτικών.


Η ΔΙΕΤΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΝΤΟΡΑ


Πρώτο έτος
\334 15 έως και 25 διδασκαλίες και 10 ωριαίες συναντήσεις μεταξύ μέντορα και νεοδιόριστου εκπαιδευτικού.

\334 Εμφαση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων διδασκαλίας του νέου εκπαιδευτικού, στις πρακτικές διαχείρισης της τάξης και στην πρακτική γνώση του αντικειμένου του.

\334 Πέντε έως δέκα διδασκαλίες στην τάξη από τον μέντορα και τον νέο εκπαιδευτικό ως παρατηρητή.

\334 Πέντε έως δέκα διδασκαλίες από τον νέο εκπαιδευτικό με παρατηρητή τον μέντορα.

\334 Πέντε έως δέκα διδασκαλίες θα γίνονται από κοινού.


Δεύτερο έτος
\334 Εφόσον το επιθυμεί ο νέος εκπαιδευτικός, θα παρέχεται η δυνατότητα μέχρι τριών ακόμη διδασκαλιών από τον μέντορα και μέχρι τριών από τον καθοδηγούμενο.

\334 Η σχέση πλέον θα «χαλαρώνει». Διδασκαλίες στο δεύτερο έτος θα θεωρούνται και οι από κοινού εκπαιδευτικές επισκέψεις σε μουσεία και βιβλιοθήκες, κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κ.ά.

\334 Δέκα συναντήσεις μεταξύ μέντορα και νέου εκπαιδευτικού για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου εκ μέρους του νέου εκπαιδευτικού, την αξιολόγηση του μαθητή κ.λπ.

(* Στο τέλος του πρώτου έτους ο μέντορας και ο νέος εκπαιδευτικός υποβάλλουν από κοινού υπόμνημα στον σχολικό σύμβουλο με τις δραστηριότητες που πραγματοποίησαν.)



το βημα

22
Tελικά ο Παγκαλος μπροστα σε καποιους αλλους ειναι αρνακι..διαβαστε απο ποιους περιμενει ο λαουτζικος να υπερασπιστει τα δικαιωματα του στις κινητοποιησεις εναντια στην ευρωπαικη ενωση και στο ΔΝΤ..η υποκρισια στην νιοστη...



''Η ηγεσία του ΚΚΕ το κατάφερε και αυτο!Εξασφάλισε την πρωτιά ανάμεσα στους εργοδότες /καπιταλιστές στην εφαρμογή του μνημονίου ΕΕ/ΔΝΤ για κατάργηση συλλογικών συμβάσεων και ατομικές συμβάσεις εργασίας.

Ανακοίνωσε στους εργαζομένους του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ οτι θα πληρώνονται με τους μισθούς πείνας των επαγγελματικών στελεχών του κόμματος δηλαδή μεγάλη περικοπή και για όσους δεν δεχτούνε ετοιμάζει απολύσεις στην βάση των ρυθμίσεων Λοβέρδου.Βήμα πρώτο για την υλοποίηση των αντεργατικών μέτρων του ΚΚΕ είναι η συγκατάθεση της Κομματικής Οργάνωσης Βάσης του ΚΚΕ στον Ριζοσπάστη .Την Τετάρτη 16/6/2010 έγινε γενική συνέλευση της ΚΟΒ και μετά απο απειλές και εκβιασμούς και μέσα σε ενα κλίμα έντασης υφαρπάχθηκε απόφαση με 43 υπέρ και 2 λευκά που προβλέπει “ εθελοντικές περικοπές “ . Η καθοδήγηση εξήγησε οτι θα γίνουν ατομικές συννενοήσεις για το ακριβές ύψος κάθε μισθού μετά τις περικοπές.Καραμπινάτη ατομική διαπραγμάτευση.Για τον φόβο των Ιουδαίων ανακοινώθηκε οτι οι καταστάσεις μισθοδοσίας θα είναι οι ίδιες αλλά οι εργαζόμενοι με το ενα χέρι θα πληρώνονται τα νόμιμα και με το άλλο θα τα δίνουν ενίσχυση στο κόμμα.Όλα αυτά επειδή το ΚΚΕ , λέει , αντιμετωπίζει οικονομικά προβληματα εξ'αιτίας της κρίσης .Τώρα ποιός τους πιάνει τους κάθε λογής καπιταλιστές και εργοδότες.Μήπως και αυτοί δεν λένε τα ίδια; Αυτοί που ηγούνται του ΚΚΕ μήπως δεν κατάλαβαν τι έκαναν; Μήπως τρελλάθηκαν;Έχει ενημερωθεί η ΚΕ του κόμματος;Έχει ενημερωθεί η ΕΣΗΕΑ;Τι θα κάνουν;


http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1186782

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tου Πασχου Μανδραβελη

Τελικά το σύνθημα «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη» έχει και λενινιστική ουρά που δεν ομολογείται. Η λογική είναι απλή: αντιθέτως με όσα πιστεύουν οι παραπλανημένοι κάτω από τα πανό του ΠΑΜΕ, νόμος δεν είναι το δίκιο κάθε εργάτη, και πολύ περισσότερο δεν είναι το δίκιο όσων δουλεύουν στις επιχειρήσεις του ΚΚΕ. Νόμος είναι το δίκιο της πρωτοπορίας της εργατιάς και επειδή το ΚΚΕ εξ ορισμού είναι η πρωτοπορία της εργατικής τάξης, νόμος είναι ό,τι γουστάρουν οι γραφειοκράτες του Περισσού.

Πριν από δύο εβδομάδες (16.6.2010) έγινε μια ιστορική συνεδρίαση της Κομματικής Οργάνωσης Βάσης του «Ριζοσπάστη» και του «902». Η καθοδήγηση εξήγησε.... στους δημοσιογράφους ότι οι χαλεποί καιροί (δεν διευκρίνισαν αν εννοούσαν για το κόμμα ή για την οικονομία) επιβάλλουν μείωση μισθών των επαγγελματικών στελεχών. Συνεπώς και των δημοσιογράφων που εργάζονται στα ΜΜΕ της πρωτοπορίας της εργατικής τάξης. Το κόλπο για την παράκαμψη των συλλογικών συμβάσεων είναι η «συνεισφορά» των εργαζομένων στο κόμμα. Με άλλα λόγια το ΚΚΕ τους πληρώνει κι αυτοί, προφανώς ευγνώμονες που δουλεύουν για το καλό του κομμουνισμού, επιστρέφουν μέρος της αμοιβής τους στο κόμμα. Η απόφαση ελήφθη με τον γνωστό «δημοκρατικό» τρόπο του ΚΚΕ. Επειτα από απειλές και εκβιασμούς 43 ψήφισαν υπέρ και υπήρξαν και δύο λευκά. Μετά η καθοδήγηση εξήγησε ότι θα γίνουν συνεννοήσεις με κάθε εργαζόμενο ατομικά για το ακριβές ύψος κάθε μισθού μετά τις περικοπές.

Ετσι λοιπόν έχουμε ένα κόμμα-επιχειρηματία που αντιθέτως με όσα διακηρύσσει (περί αύξησης των αποδοχών των εργαζομένων) μειώνει περαιτέρω τους μισθούς των δικών του εργαζομένων. Καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις και προχωρά στη νεοφιλελεύθερη «ατομική διαπραγμάτευση» ανά εργαζόμενο. Και δεν είναι μόνο αυτό. Με το κόλπο της συνεισφοράς στο κόμμα που χειμάζεται κατήργησε τη συλλογική σύμβαση του χρόνου αδείας των εργαζομένων, αυτό που θεωρεί για τους άλλους «ιερό και απαράγραπτο δικαίωμα. Μέλη και μη μέλη του κόμματος υποχρεώνονται σε άδεια μόνο τριών εβδομάδων και τα υπόλοιπα -θέλουν δεν θέλουν οι εργαζόμενοι- γίνονται... «κόκκινα μεροκάματα»

Φυσικά διαφωνίες δεν μπορούν να υπάρξουν στα θέσφατα της καθοδήγησης και αν κάποιος διαφωνήσει δεν αξίζει να είναι μέλος της πρωτοπορίας. Τότε έρχεται η διαγραφή και η απόλυση. Οπως έγινε και στην περίπτωση του κ. Γιάννη Κωστάκη, μέλους του ΚΚΕ επί 25ετία και εργαζόμενου στον «Ριζοσπάστη» για 15 χρόνια. Γι' αυτήν την απόλυση το στέλεχος του ΚΚΕ και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΣΗΕΑ, κ. Παναγιώτης Ράμμος, είχε πει: «Ο «Ριζοσπάστης» δεν είναι επιχείρηση, δεν κυνηγάει μέσω της κυκλοφορίας και της διαφήμισης να κερδίσει, είναι όλα της Κεντρικής Επιτροπής ενός συγκεκριμένου κόμματος, με εργαζόμενους που δουλεύουν επειδή ξέρουν πολύ καλά πού δουλεύουν και τον έχουν τιμήσει και τον τιμάνε, είναι εφημερίδα που δεν έχει εργαζόμενους με την κλασική έννοια του όρου». (Δ.Σ. ΕΣΗΕΑ 14.10.2008)

Στον Μεσαίωνα οι μοναχοί βάφτιζαν το κρέας ψάρι για να το καταναλώνουν. Στον εργασιακό μεσαίωνα του Περισσού βαφτίζονται οι επιχειρήσεις του ΚΚΕ «μη επιχειρήσεις». Αλλά αν κατέχεις την απόλυτη αλήθεια, στους ορισμούς θα κολλήσεις;

www.kathimerini.gr

23

'Ελα ρε χέρι-χέρι  8)
Και αυτή την προπαγάνδα ότι δεν αφήνουν ετοιμοθάνατους σε ασθενοφόρα να περάσουν, αλλού..
Καταστολή χρειάζεται η κυβέρνηση για τα αντιλαϊκά της μέτρα και τς φασιστικές μεθόδους επιβολής που επιχειρεί.-

οι φασιστικες -οπως λες - μεθοδοι επιβολης της κυβερνησης δεν διαφερουν καθολου μα καθολου απο τις φασιστικες μεθοδους επιβολης της παλαιολιθικης αποψης ''νομος ειναι το δικιο του εργατη''...μην σου πω οτι ειναι και ηπιοτερες....

24

Η άποψή σου είναι η ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ. Και το λες, θα συμφωνήσω, ξεκάθαρα και ΚΥΝΙΚΑ. Όσο για το δεύτερο μέρος της πρότασής σου, με τα ίδια επιχειρήματα η Κυβέρνηση έδειρε συνταξιούχους, χτύπησε μαθητές,φλόμωσε στο χημικό πορείες...
Και να δεις τι μας έχει για μετά... Όταν ο κόσμος δεν θα έχει άλλο δρόμο παρά να κατέβει στο δρόμο.

ΕΓΩ προσπαθώ να σου βγάλω τη μάσκα. Του αγανακτισμένου "δημοκράτη", "αντισταλινικού" κλπ.
Όταν βγαίνουν στη ρούγα οι κράχτες για να ζητήσουν καταστολή, μια μόνο κουβέντα τους πρέπει: ΝΤΡΟΠΗ.
Κι ότι μανδύα δημοκρατικό να φοράνε, εγώ θα λέω "ο βασιλιάς είναι γυμνός"

εχεις τις αποψεις σου και εχω τις δικες μου...ναι η αποψη μου ειναι η καταστολη ως τελευταια λυση απεναντι στις προκλησεις..οταν π.χ οι 50 πανε να στερησουν τα δικαιωματα των 10.000 να ταξιδεψουν ελευθερα εκει που θελουν...οταν καποιοι κλεινουν τους δρομους και δεν αφηνουν ουτε τα ασθενοφορα με ετοιμοθανατους να περασουν απο τα μπλοκα..εκει το κρατος δεν εχει αλλη λυση...ή προστατεύει την δημοκρατία ,τους νόμους και το δίκιο της πλειοψηφίας ή γινόματσε όλοι όμηροι των μειοψηφιών...με συγχωρείς αλλα εγω διαλέγω το πρωτο...

25
Έτσι πουλάκι μου... Να πέφτουν οι μάσκες.


μα εγω δεν φοραω ποτε μασκα..λεω ξεκαθαρα την αποψη μου...αλλοι φορανε την μασκα του δημοκρατικου πολιτη και υπερασπιστη των δικαιωματων του λαου και φερονται με τροπο που και ο Παπαδοπουλος θα ζηλευε...

26
Όταν κάνει απεργίες ο κλάδος ,και θα θες συμπαράσταση, γιατί τα ΜΜΕ θα σε ξεσκίζουν και οι δικαστές θα σε βγάζουν παράνομο, τότε να δω τι θα λες.

φιλε μου απεργια σημαινει απεχω απο την εργασια μου..δεν εργαζομαι..δεν δουλευω..σωστα ; ...απεργια δεν σημαινει να καταλαμβανω φασιστικα χωρους δημοσιους και ιδιωτικους προπηλακιζοντας αθωους πολιτες και συναδελφους μου και εμποδιζοντας τους να κανουν ελευθερα αυτο που θελουν...

27
την τακτικη του Παγκαλου (παππου) την εφαρμοζουν τελευταια αλλοι...χαρακτηριστικο παραδειγμα το λιμανι του Πειραια που το εχουν κανει τσιφλικι τους 50 ατομα..αλλα βρισκουν και τα κανουν στο ellada που οι νομοι δεν τηρουνται απο κανεναν..οσο για την γνωμη του Παγκαλου (εγγονου) που αναφερεις ειναι η μονη σωστη αποψη που εχει διατυπωσει στην πολιτικη του σταδιοδρομια..και λιγα λεει μαλιστα...

28

 Αλλά εκεί στο ΠΑΣΟκ βλέπετε εφιάλτες με το ΠΑΜΕ τώρα τελευταία,

πραγματι η αδυναμια  της κυβερνησης να καταστειλει τις αντικοινωνικες ενεργειες των νοσταλγων του Σταλιν ειναι  αξιομνημονευτη..αλλα τα πληρωνει  το κομμα τους αυτα..κανονικα το ΚΚΕ με τετοια παρακμη του δικομματισμου επρεπε να αγγιζει το 20-30% του εκλγογικου σωματος... και αυτοι  εχουν καταφερει να γινουν τοσο αντιπαθεις στον κοσμακη που σχεδον  τους εχει ξεπερασει και ο Καρατζαφερης...ΠΑΜΕ κατα διαολου που λενε

Σελίδες: 1234 ... 81

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.