Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - froski

Σελίδες: 12345 ... 40
29
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2019
« στις: Νοέμβριος 05, 2018, 04:43:05 μμ »
Απορία. Γράφει στην εγκύκλιο:
"ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
1. Δικαίωμα υποβολής αίτησης για αμοιβαία μετάθεση έχουν οι εκπαιδευτικοί εφόσον συντρέχουν οι παρακάτω προϋποθέσεις του άρθρου 10 του Π.Δ. 50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 9 τουΠ.Δ. 100/1997:
α) Να ανήκουν στον ίδιο κλάδο, να έχουν την ίδια ειδικότητα..."

Εσείς τι καταλαβαίνετε; Δεν αρκεί ο κλάδος π.χ.ΠΕ82, πρέπει να είναι και η ειδικότητα ίδια π.χ.ΠΕ17.02(παλαιός κλάδος);

30
ΠΕ82 Μηχανολόγος με οργανική Βοιωτία ζητώ αμοιβαία μετάθεση σε Μαγνησία, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Φθιώτιδα, Πιερία

31
Ένα έχω να πω. Το χθεσινό ήταν ένα ΑΙΣΧΟΣ! Παίζουν με τις ζωές των αναπληρωτών. Περιοχές με 2-3 ολόκληρα κενά από την αρχή της χρονιάς, να προσλαμβάνεται ένας (1) μειωμένου τέλος Οκτώβρη. Παίζουν πολιτικά παιχνίδια εις βάρος οικογενειών.

32
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2019
« στις: Οκτώβριος 25, 2018, 11:32:02 πμ »
Λοιπόν, πριν λίγες μέρες μπήκα στην εφαρμογή στο μητρώο και εντόπισα κάποια λαθάκια (στο βαθμό και στο ΜΚ) και έστειλα αίτημα μέσω του συστήματος για διόρθωση. Μετά από 15 μέρες περίπου διόρθωσαν τα λάθη. Τσεκάρισα και τα μόρια προϋπηρεσίας. Όλα ΟΚ. Είμαι έτοιμη κι εγώ για ό,τι μας περιμένει και φέτος!
Καλή δύναμη συνάδελφοι! Πάμε γερά!!

34
Δεν ξέρω για τη μαθητεία γιατί δεν έχουμε στο σχολείο μας, για κανονικό μάθημα έχουμε 4 κενά (2 ηλεκτρολογων, 1 νοσηλευτικής, 0,5 οικονομολόγου και 0,5 γεωπόνου) και στο νομό γενικότερα ξέρω ότι υπάρχουν αρκετές διάσπαρτες σε μικρά σχολεία ώρες τεχνολογίας.

35
Αποσπάσεις / Αποσπάσεις 2018
« στις: Οκτώβριος 11, 2018, 06:56:05 μμ »
Είναι κλειστός για να μην δίνουν φρούδες ελπίδες. Γιατί να κάνεις αίτηση αφού δεν πρόκειται να πάρεις; Αν θέλεις να πάρεις απόσπαση σε αυτή τη χώρα, μπορείς/πρέπει να παρακάμψεις την ορθή - ηλεκτρονική διαδικασία. 🤬🤬🤬

36
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Οκτώβριος 03, 2018, 11:33:29 πμ »
Γιατί κάτι μου λέει ότι θα έχουμε αποσπάσεις πριν τις 8 Νοεμβρίου; (προσωπική εκτίμηση, δεν έχω πληροφορίες)

37
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2018, 09:27:07 πμ »
αφού δεν άνοιξε ο οπσυδ πώς θα γινει γ φαση αποσπασεων?
Πέρυσι η Γ φάση έγινε 6 Οκτωβρίου. Δεν είναι δύσκολο να ανοίξει ο ΟΠΣΥΔ δυο-τρεις μέρες πριν από τις αποσπάσεις. Ένα κλικ είναι για αυτούς και για εμάς.

38
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αναμοριοδότηση Σχολείων
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2018, 09:20:49 πμ »
Αν υπηρετήσεις 2 συνεχόμενα χρόνια σε απομακρυσμένο σχολείο διπλασιάζονται. Δηλαδή 11+11=22*2=44.
Δεν ισχύει για τα σχολεία κατηγορίας Ι. Άλλο τα δυσπρόσιτα και άλλο τα απομακρυσμένα!
Καλημέρα Lasid! Νομίζω ότι κάτι άλλαξε από την προηγούμενη φορά που το συζητήσαμε, γιατί στο νέο ΦΕΚ αναφέρονται και οι κατηγορίες Ι ως δυσπρόσιτες. Κάνω λάθος;
Παράθεση από το νέο ΦΕΚ:
"Β. Ως δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζουμε όλες τις σχολικές μονάδες που κατατάσσονται στις κατηγορίες Ι, ΙΑ, ΙΒ και ΙΓ της περιπτ. Α από το σχολικό έτος 2018-2019.
...
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Μαρούσι, 7 Αυγούστου 2018
Ο Υπουργός
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ"

39
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Αναμοριοδότηση Σχολείων
« στις: Σεπτέμβριος 13, 2018, 04:41:29 μμ »
Αφού από του χρόνου δεν θα μετράνε δίπλα τα μόρια στους Αναπληρωτες
Από ότι λέγεται μέχρι φέτος ισχύει το υπάρχον σύστημα αναπληρωτών άρα μόνο για μετά αν γίνεις μόνιμος που τα 10 μόρια της Ι κατηγορίας θα είναι 10 είτε είναι δυσπρόσιτο είτε όχι
Αν υπηρετήσεις 2 συνεχόμενα χρόνια σε δυσπρόσιτο ως μόνιμος τότε διπλασιάζονται. Δηλαδή 10+10=20*2=40

40
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 05:39:04 μμ »
Από facebook του Πέππε Δ." https://www.facebook.com/peppesdim/posts/1942431039158760?__tn__=K-R
"Όταν οι επικοινωνιακές απαιτήσεις επιβάλλουν την αδιαφορία για το αυτονόητο

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος προσλήψεων των Αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν εν μέρει τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για κενά που εδώ και καιρό η πολιτεία όφειλε να καλύψει με μόνιμους διορισμούς και όχι να πανηγυρίζει για το γεγονός ότι χρόνο με το χρόνο όλο και μεγαλώνει το ποσοστό που εργάζεται με ελαστικές μορφές εργασίας, στο χώρο της εκπαίδευσης.
Όπως φαίνεται δυστυχώς από τα γεγονότα, το χρονικό ορόσημο της ανόδου του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες για τη βιασύνη με την οποία διεκπεραιώθηκαν το τελευταίο διάστημα, ζητήματα που άπτονται της λειτουργίας των ΠΥΣΔΕ / ΚΥΣΔΕ και της πρόσληψης Αναπληρωτών.
Δεν θα ήταν υπερβολικό να εκτιμηθεί ότι επικοινωνιακοί λόγοι επέβαλλαν την υλοποίηση ενός ασφυκτικού και μη ρεαλιστικού χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση των προβλεπομένων διαδικασιών. Θα δοθεί έτσι η δυνατότητα σε κυβέρνηση και πρωθυπουργό να «πανηγυρίσουν» για το άνοιγμα των σχολικών μονάδων χωρίς ελλείψεις εκπαιδευτικών, με πειστήριο τις πολλές προσλήψεις Αναπληρωτών. Πρόκειται βεβαίως για εικονική πραγματικότητα που αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια εκατοντάδες κενά παραμένουν χωρίς να καλυφθούν έως ακόμη και το τέλος του διδακτικού έτους.
Ειδικότερα για τις προβλεπόμενες διαδικασίες των αποσπάσεων Μονίμων και των προσλήψεων Αναπληρωτών η εφαρμογή αυτού του χρονοδιαγράμματος επηρέασε αρνητικά τη ζωή χιλιάδων εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα:

Δεν δόθηκε η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί 3η φάση αποσπάσεων, ούτε επετράπη η χρήση κενών που παρέμειναν αδιάθετα από τις αποσπάσεις των Ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια. Είναι επίσης σκληρό κοινωνικά, να μην δίνεται η ευκαιρία σε εκπαιδευτικούς με ανυπέρβλητα οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα (τρίτεκνοι, σοβαρές ασθένειες στην οικογένειά τους, μονογονεικές και χήρες με ανήλικα) να υπηρετήσουν κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας των. Πολλοί από αυτούς μάλιστα υπηρετούν σε «πλεονασματικές περιοχές» για την ειδικότητά τους. Επιπλέον και κατ αναλογία με τα προαναφερθέντα θα έπρεπε να γίνουν δεκτές όλες οι αιτήσεις Ανάκλησης απόσπασης που είχαν υποβληθεί με βάση την εγκύκλιο.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα από πουθενά δεν προκύπτει η πιθανότητα να ικανοποιηθούν κάποιοι από τους εκατοντάδες συνάδελφους που δεν πήραν απόσπαση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ΟΠΣΥΔ παραμένει «κλειστό» για αιτήσεις Επανεξέτασης και παρά του ότι αυτό δεν προβλέπεται. Η πιθανή μη πραγματοποίηση μίας γενικής 3η φάσης αποσπάσεων, λυπεί, εξοργίζει και οδηγεί εκατοντάδες από αυτούς στην άδεια άνευ αποδοχών λόγω απόγνωσης. Έτσι το υπουργείο θα έχει μια ακόμη πηγή εσόδων για να πανηγυρίσει επιπλέον προσλήψεις Αναπληρωτών.....

Δεν δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος έτσι ώστε έγκυρα και έγκαιρα να δοθούν τα κενά για τις προσλήψεις των Αναπληρωτών. Με δεδομένη τη ΔΕΘ και το στενό χρονικά πλαίσιο που επεβλήθη στις ΔΔΕ/ΠΔΕ ήταν πολύ πιθανό ότι θα προέκυπτε λάθος. Το πρωτοφανές γεγονός, να υπάρξουν αρχικά μηδενικές προσλήψεις σε περιοχές που κατά το παρελθόν είχαμε μεγάλα ποσοστά Αναπληρωτών, «χρεώθηκε» στα τεχνικά προβλήματα. Ωστόσο είναι «απορίας άξιον» πως οι μηδενικές προσλήψεις περάσαν απαρατήρητες από τους συνεργάτες του υπουργού που είχαν την ευθύνη παρακολούθησης της κάλυψης των κενών.
Προκειμένου να διορθωθεί το λάθος, κοινοποιήθηκαν στο ορθό οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική εκπαίδευση και αφού είχαν διορθωθεί τα κενά. Αναφέρθηκαν δε περιπτώσεις που συνάδελφοι πληροφορήθηκαν την αλλαγή της περιοχής πρόσληψης ενώ ευρίσκονταν καθ οδόν για να αναλάβουν υπηρεσία. με ότι αυτό συνεπάγεται σε οικονομική επιβάρυνση.
Ωστόσο εντύπωση προξενεί το γεγονός ότι κατά την Α φάση δεν πραγματοποιήθηκε καμία πρόσληψη αναπληρωτή από τις Κοινές Ειδικότητες με την Πρωτοβάθμια, σε περιοχές όπως ο νομός Ηρακλείου.

Στο δια ταύτα καλώ τον κ. Υπουργό:

να επιτρέψει την κατάθεση αιτήσεων Επανεξέτασης στο ΟΠΣΥΔ προκειμένου να πραγματοποιηθεί άμεσα η 3η φάση Αποσπάσεων με χρήση όλων των κενών που δεν καλύφθηκαν αλλά και από «πλεονασματικές» σε «πλεονασματικές» περιοχές.

να εμπλέξει το ΚΥΣΔΕ στον έλεγχο των κενών που θα καλύπτονται με αναπληρωτές, για λόγους διαφάνειας

Είναι αυτονόητο ότι ο ευαίσθητος χώρος τη παιδείας δεν προσφέρεται για την άσκηση επικοινωνιακών τακτικών και αυταρχικών επιλογών."

41
Υπηρεσιακές μεταβολές / Αναμοριοδότηση Σχολείων
« στις: Αύγουστος 23, 2018, 06:51:40 μμ »
Thanks trust no one και Lasid 🙂

42
Υπηρεσιακές μεταβολές / Αναμοριοδότηση Σχολείων
« στις: Αύγουστος 23, 2018, 03:57:36 μμ »
Αν μπορεί κάποιος να μου διευκρινίσει με ένα παράδειγμα τον διπλασιασμό μορίων μετάθεσης (για μόνιμο):
Έστω ότι υπηρετήσει για 1 χρόνο σε ΙΑ θα πάρει 11 μόρια και αν υπηρετήσει 2 συνεχόμενα χρόνια θα πάρει 11+11=22*2=. 44 μόρια;;;
Αυτό ίσχυε και παλαιότερα;

Σελίδες: 12345 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159649
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 443
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.