Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GERMANOS

Σελίδες: 1 ... 120121122
1695
Παιδιά στο νέο πίνακα των επιτυχόντων είμαι μια θέση πιο κάτω? Επιπλέον οι επιτυχόντες αυτή τη φορά είναι 7 λιγότεροι? Τι σημαίνει αυτό? Ότι έκαναν ένσταση και ότι τώρα μετά την ένσταση δεν είναι πια επιτυχόντες?

1696
Παιδιά έχουμε κανένα νέο για τους οριστικούς πίνακες των φιλολόγων? Τηλεφώνσε κανείς στον ΑΣΕΠ? Κουράστηκα να περιμένω!

1697
Συγγνώμη δεν το διατύπωσα σωστά. Εννοώ ότι η βάση διορισμού στον προηγούμενο ΑΣΕΠ ήταν μεγαλύτερη, δηλαδή υπήρχαν περισσότεροι φιλόλογοι που έγραψαν πάνω από 75 και περισσότεροι που έγραψαν πάνω από 71. Αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τη βάση αναπληρωτών 2009.

1698
Συμφωνώ μαζί σου και νομίζω ότι αυτό σου είπα από την αρχή. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι η Ειδική Αγωγή είναι ακόμη στα αρχικά βήματά της και γίνονται συνεχώς λάθη. Όμως θεωρώ ότι ο ΑΣΕΠ ήταν ένα καλό βήμα. Και επαναλαμβάνω ο ΑΣΕΠ ίσχυε για αυτούς που είχαν μεταπτυχιακό. Έτσι λοιπόν στην ουσία δημιούργησε πρόβλημα μόνο σε όσους είχαν μόνο σεμινάριο. Και χωρίς να θέλω να το απαξιώσω παρόλο που το παρακολούθησα είναι πολύ λίγο για να καταφέρεις να ενταχτείς στην Ειδική Αγωγή. Άλλωστε η Ειδική Αγωγή είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που πέρα από γνώσεις, τεστ και παιδαγωγικές μεθόδους (απαραίτητα και αδιαμφισβήτητα) χρειάζεται και ενσυναίσθηση. Νομίζω ότι έγινα κουραστική, άλλωστε εσύ έχεις μεταπτυχιακό, δεν άλλαξε τίποτα. Α! μήπως δεν είσαι επιτυχούσα στο ΑΣΕΠ? κατάλαβα! Μην απογοητεύεσαι! Η ανεργία είναι πολύ μεγάλη και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Μεταπτυχιακό, ΑΣΕΠ....κτλ. Γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι ένα μεταπτυχιακό, για αυτό δεν το τόλμησα έως τώρα. Διάβαζα για ΑΣΕΠ. Ότι μπορούμε κάνουμε... Εσύ μεταπτυχιακό, εγώ ΑΣΕΠ. Όσο για το διδακτορικό, δεν τολμώ να το σκεφτώ, αν δεν τελειοποιήσω τα Αγγλικά μου. Όσο και αν έχει κάνει βήματα η ελληνική βιβλιογραφία, είναι άκρως απαραίτητη η ξένη βιβλιογραφία. Προς το παρόν ξέκουράζομαι! Φέτος κουράστηκα πολού. Καλό βράδυ και ευχαριστώ

1699
Oβίδιε, υπολόγισες όμως ότι σε σχέση με το 2007 οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είναι λιγότεροι και ότι δεν ξεπερνούν τα 18 μόρια (μόρια ΑΣΕΠ)? Γιατί τις βάσεις τις ανέβασαν οι ΑΣΕΠΙΣΤΕΣ. Και επιπλέον το 2007 είχαν συσσωρευτεί αρκετοί 24 μηνίτες και 30 μηνίτες όπως και το 2008. Φέτος έχουν μειωθεί σε σχέση με τα προηγούμενα 2 χρόνια. Θα ξαναεπιμείνω και θα υποστηρίξω την άποψη ότι 20 μόρια θα είναι γύρω στο 800 νούμερο. Αφού βέβαια αφαιρεθούν οι διορισμένοι.

1700
Παιδιά έχετε υπολογίσει ότι από τους διοριστέους της δεύτερης φουρνιάς (240 άτομα) κάποιοι δε θα γίνουν αναπληρωτές στην περίπτωση που δεν έχουν προυπηρεσία? Επίσης έχετε αναρωτηθεί ότι η βάση διορισμού ήταν γύρω στο 73 (δηλαδή γύρω 18 μόρια). Έχετε δει ότι από το 480 νούμερο επιτυχών ως το 900 περίπου οι επιτυχόντες δεν ξεπερνούν τα 13 - 15 μόρια χωρίς προυπηρεσία? Τι λέτε? Με τον προσωρινό πίνακα τα 20 μόρια είναι γύρω στο  600. Υπολογίστε και αυτούς που θα φύγουν. Απ' όλα αυτά (χονδρικά βέβαια) υπολογίζω βάση αναπλήρωσης (γύρω στο 19). Τι έχετε να πείτε? Υπερβάλλω?

1701
 Συνάδελφε Νοκολέτα, θα ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις κάνει μεταπτυχιακό? Και αυτό όχι από περιέργεια, αλλά για να καταλάβω αν αυτό που λες είναι από βιωματική εμπειρία. Εγώ δεν έχω κάνει μεταπτυχιακό, αλλά σεμινάριο 400 ωρών και μία εργασία σχετική με την ειδική αγωγή. Από αυτή τη μικρή μου εμπειρία διαπίστωσα ότι η ελληνική βιβλιογραφία είναι ελάχιστη και ελλιπής (σημειωτέον δεν γνωρίζω αγγλικά). Επίσης οι εξελίξεις στην εκπαίδευση είναι τόσο ραγδαίες που αναρωτιέμαι κάποιος που πήρε μεταπτυχιακό πριν 10 χρόνια πόσο ενημερωμένος είναι. Στηρίζω τη διά βίου μάθηση και όχι απλά ένα μεταπτυχιακό. Μήπως έχεις ακούσει τι συμβαίνει στην Ελλάδα με τα μεταπτυχιακά? Εξαρχής ανέφερα ότι τα πράγματα στην ειδική αγωγή δεν είναι ρόδινα και μάλιστα μέχρι τώρα έχουν επωφεληθεί αρκετοί στις πλάτες των δύσμοιρων παιδιών. Α και κάτι άλλο. Αναφέρθηκα σε αυτούς που είχαν προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Πού την βρήκαν σε τόσους χαλεπούς καιρούς? Και προυπηρεσία μάλιστα αναπληρωτή. Σίγουρα από αυτή την αλλαγή (ασεπ) κάποιοι αδικούνται, θεωρώ όμως ότι μέχρι τώρα αδικούνταν περισσότεροι. Άλλωστε ένας που έχει μεταπτυχιακό δεν έχει να φοβάται κάτι γιατί για αυτούς που είχαν μεταπτυχιακό ίσχυε μέχρι τώρα και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Νομίζω ότι τα πράγματα έγιναν πιο περίπλοκα για αυτούς που είχαν μόνο πιστοποιητικό σεμιναρίου. Δεν πιστεύω σε έναν αγγελικό κόσμο αλλά τα παιδιά της ειδικής αγωγής αξίζουν να ζουν σε έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο.

1702
Συνάδελφοι, θεωρώ ότι ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι ένα κομμάτι της εκπαίδευσης που ακόμη δεν πατάει καλά στα πόδια του. Τι σημαίνει αυτό? Δεν αναρωτιέστε πώς κάποιοι απέκτησαν προυπηρεσία χωρίς καν να έχουν το περιβόητο σεμινάριο? Από την άλλη είναι δίκαιο να επωφεληθούν τα παιδιά του ΑΣΕΠ, όταν σκεφτείτε ότι φέτος και διάβαζαν για τον ΑΣΕΠ αλλά και παρακολουθούσαν το σεμινάριο έχοντας πλήρη αβεβαιότητα για όλα και γνωρίζοντας στο σεμινάριο άτομα ως αναπληρωτές σε σχολεία ειδικής αγωγής χωρίς ούτε καν σεμινάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να μιλάμε επικριτικά για τους επιτυχόντες τους ΑΣΕΠ, γιατί είναι εκπαιδευτικοί που φέτος κουράστηκαν πραγματικά σε έναν άνισο αγώνα για 480 μόνο θέσεις. Φανταστείτε ότι κάποιοι διοριστέοι δεν θα γίνουν αναπληρωτές στη γενική αγωγή, αν και θα διοριστούν του χρόνου (Δεύτερη φουρνιά), γιατί φέτος δεν έχουν τα μόρια για να γίνουν αναπληρωτές. Επίσης σκεφτείτε ότι φέτος υπήρχαν περίπου 1500 λιγότεροι επιτυχόντες (δυσκολία θεμάτων). Βέβαια στο χώρο της ειδικής αγωγής σαφώς και διαπράττονται αδικίες, σίγουρα όμως φέτος λιγότερες από πέρσι. Επαναλαμβάνω προυπηρεσία χωρίς ούτε καν σεμινάριο? Βέβαια για να είμαι ακριβοδίκαιη, ούτε και η πρόσληψη μέσω ενός απλού σεμιναρίου είναι σωστό. Όμως τα ερωτήματα που θέτω τώρα είναι - 1. Ποιοι επωφελήθηκαν από τα σεμινάρια? = Τα πανεπιστήμια. 2. Γιατί δεν αυξάνουν τις θέσεις στα μεταπτυχιακά? = Υπάρχουν υποδομές? Υπάρχουν εξειδικευμένοι καθηγητές? Υπάρχει επαρκής βιβλιογραφία? Με όλα αυτά τα προβλήματα πιστεύτετε πώς μπρούν όλοι να ικανοποιηθούν με δίκαιο τρόπο? Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες σας αλλά και τα οικονομικά σας προβλήματα για τον απλό λόγο ότι ανατιμετωπίζω ακριβώς τα ίδια προβλήματα. Όμως σκεφτείτε πόσαάλλα πρέπει να λύθούν? Κα ι επειδή μιλάμε για ειδική αγωγή, το κυριότερο πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε είναι να αντιμετωπίσουμε τα παιδιά της ειδικής αγωγής ως ισότιμα μέλη και να βρούμε τη δύναμη να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας και την υπεροψία μας. Καλή σας μέρα!

1703
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Από τη δική μου έρευνα στους πίνακες του προηγούμενου έτους διαπίστωσα ότι πέρσι στον πίνακα των φιλολόγων δεν απορροφήθηκαν άτομα ως αναπληρωτές με ετήσιο σεμινάριο. Συμφωνείτε και εσεις με αυτή την άποψη? Υπάρχει περίπτωση φέτος? Ποια είναι η γνώμη σας?

1704
Συνάδελφοι, έχω μπερδευτεί στο εξής σημείο. Αν κάποιος έχει διδακτορικό και δεν είναι επιτυχών στον ΑΣΕΠ και κάποιος άλλος έχει σεμινάριο 400 ωρών και επιτυχία στον ΑΣΕΠ, ποιος πιστεύετε ότι θα μπει πρώτος στον πίνακα?
 

1705
Καλησπέρα συνάδελφοι! Οι δικές μου πληροφορίες σχετικά με τους ΟΑΕΔΙΤΕΣ είναι καθησυχαστικές. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι στην Αττική υπάρχουν γύρω στους 10 ΟΑΕΔΙΤΕΣ που έχουν πάνω από 40 μόρια. Αυτοί λοιπόν τα τελευταία χρόνια δηλαδή γύρω στο 2006 όταν άρχισε να διαρρέει ότι τα ΤΕΕ θα γίνουν ΕΠΑΛ, φοβούμενοι την ανεργία, έψαχναν αλλού εργασία. Έτσι κάποιους από αυτούς βρήκαν την άκρη στη Σιβιτανίδειο, στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ή συνέχιζαν να δουλευύουν στον ΟΑΕΔ. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπήκαν καινούρια άτομα στον ΟΑΕΔ. Δούλευαν συνεχώς τα ίδια άτομα. Όταν άρχισαν να φεύγουν ήταν πια αργά γιατί είχε μείνει ελάχιστος χρόνος ζωής για τα ΤΕΕ. Πώς σας φαίνονται αυτές οι πληροφορίες?

1706
με περιπου 16,5 μορια υπαρχει πιθανοτητα ωρομισθιας στην αττικη; γνωριζει κανεις υπαυθυνα;
Φέτος μια φίλη μου με 15,3 πήγε 1 Μάρτη
Ωρομίσθια ή αναπληρώτρια με 15,3 μόρια?

Σελίδες: 1 ... 120121122

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 572
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 619
Σύνολο: 627

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.