Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - che

Σελίδες: 12345 ... 15
29
Καλημέρα ......Στην παρ. 3 ο Μπράτης αναφέρεται στους διορισμούς Α/βάθμιας
 
http://www.pde.gr/index.php?page=4795

30
Συνάδελφοι καλησπέρα .....Σήμερα υπεγραψα τη σύμβαση στην α΄θεσσαλονίκης . Μουδωσαν περίπου 10 ωρες και αναμένω για τις υπόλοιπες ( σ άλλο σχολείο φυσικά  )
Η υπεύθυνη μου είπε πως θα προκείψουν κάποια κενά λόγω συνταξιοδοτήσεων
 

31
Καινοτόμες δράσης κάλυψης των φιλολογικών κενών ;)

Έπειτα απο επικοινωνία με φίλο, αναπληρωτή Θεολόγο, στα Δωδεκάνησα πήρα μια καλή ιδέα για το πως χάνονται τα φιλολογικά κενά.
 Αναφέρω δύο παραδείγματα :
1) ο φίλος διδάσκει 4 ώρες ιστορία έπειτα από παράκληση του διευθυντή του σχολείου,( οι τρείς εκ των οποίων είναι υπερωρία )
2) Η καθηγήτρια Γαλλικών είναι γνωστή στους μαθητές ως ιστορικός αφού σχεδόν εξ ολοκλήρου διδάσκει ιστορία!!!!!
Όλα αυτά επιβεβαιώνουν την ανάγκη για συνέχιση της προσπάθειας μας για αντίσταση στη λογική του υπουργείου που θέλει τις περιφέρειες να καλύπτουν τα κενά μ όποιον τρόπο μπορούν

32
GERNANOS  απο Καστοριά και Κοζάνη δηλώνουν( έπειτα από τηλ επικοινωνία....) πως δεν υπάρχουν κενά φιλολόγων
παρότι πέρσι πήραν 15 και 27 αντίστοιχα.
Απορώ !!!!!!!!!!!!

 

33
GERMANOS:Δεν ξερω για ποιό  λόγο υιοθέτησες αυτό το απεχθές -λόγω των ημερών-ψευδώνυμο αλλά οφείλω να αναγνωρίσω πως "πολεμάς "ως Έλληνας  :)

Σε κάθε περίπτωση ας κάνουμε την προσπάθεια ...........

34
Αγαπητοί συνάδελφοι ...
 Χαιρετίζω  κι εγώ με τη σειρά μου την πρωτοβουλία για την ίδρυση του συλλόγου αδιόριστων φιλολόγων και εκφράζω τις ευχαριστίες μου στους πρωτεργάτες για το συντονισμό των συναδέλφων και τη διεκπεραίωση των ενεργειών ώστε ο σύλλογος να δραστηριοποιηθεί το συντομότερο.
Είχα πάντα την άποψη πως απαιτούνται συλλογικές πρωτοβουλίες προκειμένου να προωθηθούν οι υποθέσεις του πολύπαθου κλάδου μας ,γιαυτό και συμφωνώ απόλυτα με την πρωτοβουλία που ξεκινάει.
Επιτρέψτε μου παράλληλα να διατυπώσω και μερικές σκέψεις , σχετικές με το θέμα :

Γιατί πρέπει να συσταθεί ο σύλλογος αδιόριστων Φιλολόγων .

Το υπουργείο παιδείας δρώντας εντελώς καιροσκοπικά και χωρίς να έχει σαφή εκπαιδευτική πολιτική συνηθίζει -χρόνια τώρα-να ακολουθεί το "διαίρει και βασίλευε "προκειμένου να κανονίσει, κατα πως το συμφέρει, τα πράγματα στην εκπαίδευση . Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να έχει πολυδιασπαστεί ο κλάδος των εκπαιδευτικών σε όχι λίγες  ομάδες με διαφορετικά συμφέροντα και επιδιώξεις και να έχει απολεσθεί κάθε δυνατότητα ενιαίας εκπροσώπησης . Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε πως θεσμικοί φορείς που υποτίθεται οτι εκφράζουν όλους τους κλάδους έχουν εντελώς ασθενική φωνή και αδυνατούν να μιλήσουν συγκεκριμένα για τα "δίκαια και τα άδικα "του κάθε κλάδου , ενώ περιορίζονται σε γενικόλογες αναφορές του τύπου "αύξηση των διορισμών "κ.α.

Επιπρόσθετα , χαλαρώνει ολοένα και περισσότερο η έννοια της "ειδικότητας "και η πρόσδεσή της με τη διδασκαλία συγκεκριμένων μαθημάτων. Οδηγούμαστε έτσι στις δεύτερες και _γιατί όχι _στις τρίτες αναθέσεις εκπληρώνοντας τη φαντασίωση των επιτελών του υπουργείου οι οποίοι μας θέλουν φτηνούς κρατικούς υπαλλήλους και όχι εξειδικευμένους επιστήμονες .
Μαυτή τη λογική δεν είναι μακριά ο καιρός που οι "θεωρητικοί" και οι "θετικοί"θα μπορούν να διδάσκουν αντιστοίχως όλα τα συγγενή προς την ειδικότητά τους μαθήματα.
Και το οξύμωρο είναι πως αντί να αντιληφθούμε την παγίδα,  επιχαίρουμε για το βραχυχρόνιο κέρδος χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τη μακροχρόνια βλάβη.
 
Θεωρὠ λοιπόν την ίδρυση του συλλόγου -όπως και αντίστοιχων για τις άλλες ειδικότητες -επιβεβλημένη και νομίζω πως θα βοηθήσει καταλυτικά στο να  αυτοπροσδιοριστούμε ( αυτεπίγνωση) και να αποκτήσουμε συναίσθηση των ιδιαιτεροτήτων ,των αναγκών ,των απαιτήσεων αλλά και των στρεβλώσεων που ταλανίζουν τον κλάδο μας.

Οι πανελλήνιες ενώσεις ας είναι το  "δεύτερο βήμα"

Κατα τη γνώμη μου μόνο αν ο κάθε κλάδος αποκτήσει σαφή θέση και εικόνα για τον εαυτό του θα μπορέσει να λειτουργήσει στη βάση κοινών αρχών στο πλαίσιο μιας ομοσπονδίας .
Για να μπορέσει ένα όργανο να εκπροσωπήσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα των αδιόριστων πρέπει να στηρίζεται στη δουλειά των συλλόγων του κάθε κλάδου . Μόνο τότε και έπειτα απο εξαντλητικό διάλογο θα μπορέσει να διαμορφωθεί μια βασική πλατφόρμα θέσεων που δέ θα στηρίζεται στη συγκυρία και το πρόσκαιρο όφελος .Μόνο τότε θα μπορέσουμε να αντιταχθούμε στη διασπαστική πολιτική της εκάστοτε κυβέρνησης και να προωθήσουμε τα δίκαιά μας.
Κι ένας ορατός κίνδυνος ..............   

Θα ήταν πραγματικά λυπηρό αν ο υπο σύσταση σύλλογος κατέληγε να γίνει ένας "σύλλογος αδιόριστων φιλολόγων με υψηλή προυπηρεσία". Αυτό θεωρώ πως είναι και το δυσκολότερο σκέλος στον εσωτερικό διάλογο που εύχομαι να ξεκινήσει με τη συγκρότηση του συλλόγου .Το να πεισθούν δηλαδή και οι νεότεροι συνάδελφοι, που δεν έχουν εμπειρία απο τη δημόσια εκπαίδευση, πως δέν θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να εξασφαλιστούν επαγγελματικά "οι ευρισκόμενοι στον προθάλαμο της μονιμοποίησης "και πως μέσω του συλλόγου μπορούν να διαμορφωθούν σταθερές και για τη δική τους επαγγελματική αποκατάσταση.

Η δυσμενής συγκυρία
Συζητούμε όμως ,όλα τα παραπάνω , λίγες μέρες πριν από την επίσημη αναγγελία του σύγχρονου "δυστυχώς επτωχεύσαμεν". Δυστυχώς ,ως αδιόριστοι φιλόλογοι,  δεν ξέρω αν μπορούμε να περισώσουμε κάτι από τη λυσσώδη λαίλαπα που έρχεται . Σε κάθε περίπτωση πάντως  η αυτοοργάνωσή μας και η άμυνα απέναντι στους ολετήρες των επαγγελματικών δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειάς  μας είναι η ελάχιστη υποχρέωση που έχουμε .
Ακόμη πιό τιμητικό για μας να αγωνιστούμε  αν την υπογραφή του την επόμενη χρονιά στις προσλήψεις αναπληρωτών τη βάλει , όχι κάποιος Ελληνας υπουργός ,αλλά ο ίδιος ο Ραιχενμπαχ

Ευχαριστώ θερμά όσους αναλώσουν το χρόνο τους για να διαβάσουν τις σκέψεις μου για το θέμα.........
Για τα υπόλοιπα θα απευθυνθώ στη συντονίστρια Δυτικής Μακεδονίας  , καθ ότι απελάτης ( Καστοριά)


35
Αλληγορικό ....... επομένως και επίκαιρο !!! :)

36
 "στις: Αύγουστος 16, 2010, 11:49:52 πμ »

Νιώθω πάντα άβολα όταν παρακολουθώ συναδέλφους να ερίζουν για το πως πρέπει να "σταθούμε" απέναντι στα οξύτατα προβλήματα που μας έχουν προκαλέσει οι πολιτικοί με την τακτική τους.
Απο τη μία οι αγανακτισμένοι κι απελπισμένοι για  κι απο την άλλοι οι αισιόδοξοι.
Στη μεση όμως βρίσκονται τα δεδομένα σχετικά με τους διορισμούς στο δημόσιο σχολείο τα οποία καθε άλλο παρά αισιόδοξα είναι. Ηδη εχουμε πάρει μια πρώτη γεύση με τη μείωση των διορισμών(  παρόλη την καταιγίδα συνταξιοδοτήσεων ) , την επινόηση των  ΑΜΩ και άλλα που θα τα διαπιστώσουμε οπου νάναι.

Για όσους παρακολουθούν τα πράγματα ολα αυτά δεν είναι "έκτακτα μέτρα" ούτε "διάθεση της υπουργού να εξορθολογίσει τα πράγματα" .  Πρόκειται για την εφαρμογή σχεδίου το οποίο αναλύει θαυμάσια ο Κάτσικας στα άρθρα του ( βλέπε ευρωπαικες συμφωνίες για την παιδεία κ.α) και το οποίο αποσκοπεί στη μείωση του κόστους για την  παιδεία και τη δημιουργία του σχολείου της αγοράς.
Καλά είναι να το έχουμε αυτό υπόψη μας για να μετατρέπουμε την αγανάκτηση σε αγώνα και αντίσταση ( spasiklaki σε κατανοώ απόλυτα) και έτσι να χτίσουμε την ελπίδα για κάτι καλύτερο .

«Ο άνθρωπος που δεν ελπίζει τίποτα, είναι ένας τρομερός αισιόδοξος.» Έλεγε ο Κλοντέλ για να δείξει φαντάζομαι πως το μέλλον δεν χαρίζεται με ύποπτες υπουργικές αποφάσεις αλλά κατακτάται με συλλογική και ατομική προσπάθεια.
Κατα τα άλλα ........πολύ φοβάμαι πως με τα 10 μορια που δινει στους πολύτεκνους και τα 5 στους τρίτεκνους ο νέος νόμος, την  κατάργηση σχολείων , τις υποχρεωτικές υπερωρίες,τα 25 αρια το λιγότερο τμήματα,τη φρενίτιδα των ματαπτυχιακών αλλά και με τον ανταγωνισμό που θα κορυφωθεί ο διορισμός κάποιου με 75,76,78,μόρια δεν θα είναι και τόσο εξασφαλισμένος .
Αλλά ακόμη κι άν αυτός έχει την αγαθή τύχη και διοριστεί , τι προκειται να γίνει με τους τόσους άλλους που θα δουν την πόρτα για μια ακόμη φορά να κλείνει μπροστά τους ?
Και δυστυχώς σ αυτούς τους άλλους επιφυλάσσεται δύσκολο μέλλον......

Κλείνω εκφράζοντας την εκτίμηση και την κατανόησή μου στους συναδέλφους που καταθέτουν τον προβληματισμό τους ( αλλωστε κι εγώ με τα 18 και κατι καθαρά μορια και τις 3 επιτυχίες ΑΣΕΠ δε βρίσκομαι σε πλεονεκτικότερη θέση) και ζητώ απο όλους μας να κινητοποιηθούμε συλλογικά .
Ελπίδα, ναι ,μονο να μη καταλήξουμε να βαυκαλιζόμαστε  .....................γιατί τότε θα αρχίσουμε να λυπόμαστε τον εαυτό μας "

Αγαπητοί φίλοι παραθέτω το σχόλιο που είχα κάνει πριν απο ένα και κάτι χρόνο σχετικά με τις προθέσεις του υπουργείου.Δε σκοπεύω να παραστήσω τον  "πολύξερο προφήτη"ούτε τον απαισιόδοξο .
 Η αγωνία μου είναι σχετικά με το αν ο εκπαιδευτικός κόσμος θα αποκτήσει συνείδηση της κατάστασης που διαμορφώνεται  . Δυστυχώς πρίν ενα χρόνο δεν υπήρχε σε σημαντικό βαθμό συναίσθηση της κατάστασης .............

Ελπίζω να σπεύσουμε πριν καταλήξουμε να γίνουμε σκιές του εαυτού μας 

38
Συνάδελφοι.....,  παρακολουθώ μ ενδιαφέρον τη συζήτηση που γίνεται στο foroum  ακόμα κι όταν λόγω της παρατεταμένης προσμονής ατονεί ,  απονευρώνεται και πολλές φορές ξεστρατίζει ...........
Ιδιαίτερα φέτος χαίρομαι που πολλοί περισσότεροι απο κάθε χρονιά αντιλαμβάνονται τις προθέσεις του υπουργείου και τα αδιέξοδα που έρχονται.
Ευτυχώς πια,  γίνεται ξεκάθαρο πως η αισιοδοξία των Μακάρων δεν αρκεί για να ξεπεραστούν τα προβλήματα που σε ένα δυο χρόνια θα έχουν μετασχηματίσει ριζικά και οδυνηρά το χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης .
 Η αισιοδοξία τη δεδομένη στιγμή απονευρώνει κάθε τάση αντίδρασης και αγανάκτησης γι αυτό που ήδη δρομολογείται....
Οι υποψιασμένοι απο καιρό ήξεραν βέβαια τι πρόκειται να συμβεί . Τα έγραφε ο Κάτσικας στα άρθρα του τα δημοσίευαν περιοδικά όπως τα επίκαιρα κ.α.
Γι αυτό και αηδιάζω όταν διαβάζω αιρετούς να αρθρογραφούν χρησιμοποιώντας λεξιλόγιο απο τα δελτία των 8 :00.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=41364.Αφού φτάσαμε στο σημείο να σοκάρονται ή να κάνουν πως σοκάρονται και οι αιρετοί με τις 200 προσλήψεις στην Αβάθμια τότε το παιχνίδι είναι χαμένο.
Σοκάρονται αυτοί που θάπρεπε να γνωρίζουν απο νωρίς ,αυτοί που θάπρεπε να ετοιμάσουν τον κλάδο για την καταστροφή που έρχεται ,αυτοί που θάπρεπε να ξέρουν οτι αυτό που γινεται εδώ εγινε πολύ πριν και σε άλλες ευρωπαικές χώρες π.χ. Πορτογαλία.
Δυστυχώς όμως , οι συνδικαλιστές βρίσκονται ακόμη στην κατάσταση του ΣΟΚ .
 Ωσπου να συνέλθουν  ο βάρβαρος σχεδιασμός της "κυρίας"υπουργού θα έχει γίνει πραγματικότητα ...
Αφήστε που αυτό το "Πάντα στη διάθεσή σας"του αιρετού μ υποψιάζει πως κάποιοι πραγματικά θέλγονται απ το να είναι ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΙ .
Κλείνω με την επαναδιατύπωση ενός ρητού του οποίου την σημασία κατανοώ εναργέστερα όσο προχωρούν οι θλιβερές εξελίξεις στην παιδεία: "Η ελπίδα ταιριάζει στους Δούλους "΄Ελεγαν οι Λατίνοι .
Μ αυτά στο νου σπεύδω να περπατήσω τα μονοπάτια της απελπισίας , μπάς και αξιωθώ τη γνήσια ελπίδα που φέρνει ο αγώνας κι η προσπάθεια.........
Καθόλου Σοκαρισμένος βέβαια,  για ο,τι θα συμβεί...............


39
Υπάρχει καμιά πληροφορία για το πότε βγαίνει η εγκύκλιος ένταξης στις ειδικές κατηγορίες????

40
καλημέρα......
Γνωρίζει κανείς οτιδήποτε για την εγκύκλιο ένταξης στις ειδικές κατηγορίες ? Δεν πρέπει να κοινοποιηθεί για να ακολουθήσουν οι αιτήσεις κατάταξης?

41
Με βάση τα παραπάνω η ένταξη στον πίνακα του 24μήνου όσων πληρούν τις προυποθέσεις ( μόρια και απο το 2010-11 +ΑΣΕΠ) προβλέπεται ήδη ( αρθρο 9 παραγρ.9 του 3848)

Να γίνω ακριβέστερος στη διατύπωση : Η ενταξη στον πίνακα του 24μηνου όσων πληρούν τις προυποθέσεις μπορεί να γίνει αν ο πίνακας του 24μήνου θεωρηθεί οτι δέν ανήκει στους "ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών" που κλείδωσαν

Αυτό θα αποφασιστεί απο το Ν.Σ.Κ χωρίς , ελπίζω , σκοπιμότητες

42
Σχετικά με το αν προβλέπεται απο τον άθλιο 3848/2010  η προσμέτρηση και της φετινής προυπηρεσίας στον πίνακα του 24μηνου πρέπει να σταθούμε στα εξής :

Αρθρο 9 παράγραφος 2 του 3848/2010 ορίζει

"Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών που ισχύουν κατά τη δημοσίευση του νόμου αυτού στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως παύουν να τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από την 1η Ιουλίου 2010 και ισχύουν μέχρι την κατάρτιση των πινάκων που προβλέπονται στο άρθρο 3."

Όμως στην παράγραφο 9 του ίδιου άρθρου (9) συμπληρώνεται:

" Η παράγραφος 1 του άρθρου 5 του ν. 3687/2008καταργείται. Η παράγραφος 2 του ίδιου άρθρου ισχύει μέχρι την κατάρτιση του πρώτου πίνακα του άρθρου 3 του παρόντος νόμου."

Να και η παραγρ. 2 του αρθρου 5 του ν. 3687/2008 η οποία σύμφωνα μετον 3848 συνεχίζει να ισχύει μέχρι και τον επόμενο ΑΣΕΠ.

2. "Εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν είκοσι τέσσερις (24) μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αρμοδιότητας του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., διορίζονται από το σχολικό έτος 2008-2009 και εφεξής στον κλάδο επιτυχίας τους και μόνο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας, και με σειρά που εξαρτάται από την προαναφερθείσα συνολική προϋπηρεσία, κατά προτεραιότητα έναντι των εγγεγραμμένων στον πίνακα της περίπτωσης ββ΄ της παραγράφου 2α΄ του άρθρου 6 του ν. 3255/2004 και μετά τους εκπαιδευτικούς της προηγούμενης παραγράφου πέραν των οριζόμενων ποσοστών με τις διατάξεις της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 6 του ν. 3255/2004. Ο αριθμός των διοριζομένων ανά σχολικό έτος και κατά κλάδο και ειδικότητα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Για τους κλάδους εκπαιδευτικών των κατηγοριών ΤΕ01 και ΔΕ01, για τους οποίους δεν προκηρύσσεται διαγωνισμός του Α.Σ.Ε.Π., δεν απαιτείται η προϋπόθεση της επιτυχούς συμμετοχής σε διαγωνισμό για μόνιμο διορισμό."


Σελίδες: 12345 ... 15

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159806
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 398

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.13 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.