Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Landau

Σελίδες: 1234 ... 475
15
Χωρίς να θέλω να κρίνω ως σωστή ή λάθος την όλη ανάρτηση, θα σταθώ μόνο στο παρακάτω σημείο, με το οποίο διαφωνώ, και θα εξηγήσω γιατί.





Στην περίπτωση του γραπτού διαγωνισμού, όλοι τους θα έχουν καταρχάς το δικαίωμα στην ελπίδα. Και επίσης θα έχουν όλο και μεγαλύτερες πιθανότητες χάρη στην προσπάθειά τους, τη μελέτη τους κτλ.



Σύντομα σχόλια:

Το λεγόμενο "δικαίωμα στην ελπίδα" ακούγεται μόνο ως δήλωση πολιτικού (τα τελευταία χρόνια κάποιοι πουλάνε πια μόνο ελπίδα, αφού δεν έμεινε και τίποτα άλλο) και δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Οι πιθανότητες δεν αλλάζουν, αν υποθέσουμε ότι το πλήθος των ενδιαφερόμενων παραμένει περίπου ίδιο και ο αριθμός διοριστέων το ίδιο μικρός. Σαφώς ελπίζει κάποιος ότι θα βρεθεί πιο κοντά στον διορισμό διαβάζοντας περισσότερο κλπ, αλλά αυτό θα εξαρτηθεί και από το πόσο και πόσοι θα διαβάσουν ανάλογα. Οπότε έχουμε υποκειμενικό κριτήριο όσον αφορά τις μαθηματικές πιθανότητες..

16
Σχολική ζώνη / Απ: Bullying στα σχολεία - Υπάρχει λύση;
« στις: Μάιος 26, 2022, 02:35:49 μμ »
Το ξύλο όμως δεν μπορεί να γίνεται ανεκτό. είναι δείγμα πεπαλαιωμένων αντιλήψεων περί ανδρισμού και το σχολείο δεν μπορεί να τις διαιωνίζει. .

Προφανώς και δεν πρέπει να είναι ανεκτό, αλλά δεν είναι πάντα στοιχείο εκφοβισμού κλπ. Υπάρχει διαβάθμιση.

17
Σχολική ζώνη / Απ: Bullying στα σχολεία - Υπάρχει λύση;
« στις: Μάιος 26, 2022, 01:29:44 μμ »
Σήκωσες χέρι σε άλλο άτομο αυτόματα διήμερη αποβολή. Δεύτερη φορά αυτόματα απομάκρυνση από το σχολείο σε σχολείο του νομού. Τρίτη φορά σε σχολείο εκτός περιφέρειας. Τέταρτη φορά αποβολή από όλα τα σχολεία. Παράλληλα διοικητικό πρόστιμο στους γονείς ανάλογο με το δηλωθέν εισόδημα, το οποίο θα διπλασιάζεται σε κάθε επανάληψη.

Πολύ γενικό και αόριστο το παραπάνω, αφού μπορεί να συμπεριλάβει και απλούς τσακωμούς μεταξύ μαθητών, και όχι μόνο για θύματα εκφοβισμού.
Ποιος δεν έχει "παίξει ξύλο" με φίλους ή μη φίλους στα παιδικά του χρόνια;
Επίσης, όπως προαναφέρθηκε, ο εκφοβισμός δεν περιορίζεται μόνο σε σωματική βία.

18
Αναπληρωτές / Απ: ΑΥΞΗΣΗ ΜΙΣΘΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
« στις: Μάιος 24, 2022, 11:49:08 μμ »
Οι αναπληρωτές μισθοδοτούνται από το κράτος, δεν είναι ιδιωτικού τομέα.. Δημόσιοι υπάλληλοι ορισμένου χρόνου, άσχετα αν είναι ιδιωτικού δικαίου. Αυτό καταλαβαίνω τουλάχιστον με το πτωχό μυαλό μου.

19
ΔΕΝ μπορω  καταλαβω τι εννοεις Landau !Δηλαδη δεν ειναι λογικο να κρατας μορια απο ενα διαγωνισμο (π.χ ασεπ 2008) αλλα ειναι λογικο να περνεις μορια απο πτυχια αγγλικων ,γαλλικων ,ιταλικων  που παρθηκαν πριν απο 30 και χρονια ?

Νόμιζα ότι ήμουν σαφής.. είναι παράλογο να παραμένουν μόρια προ 14ετίας, όταν στο μεταξύ έχουν αλλάξει όλα στα του διορισμού (του ποιου; θα μου πείτε, έστω των περσινών).
Παρεμπιπτόντως, είμαι επιτυχών του 2008.. αλλά προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός.

20
Καλημέρα! Μέχρι και οι μαθητές των πανελληνίων που δίνουν με το 10% κρατάνε την επιτυχία τους σε περίπτωση που δεν περάσουν. Εμείς οι επιτυχόντες του 2008 γιατί όχι;

Επειδή πέρασαν 14 χρόνια και έχουν αλλάξει τα πάντα από τότε;

21
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Μάιος 24, 2022, 09:58:17 πμ »
google translate...

(δεν πήρατε μόρια για γνώση ξένης γλώσσας στους πίνακες;;;  :P )

22
oparin  προφανώς και είναι ποιοτικό το ζήτημα. Και το ποσοτικό ανάγεται σε διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας, όπου μπαίνει και το θέμα της υποχρεωτικής εργαστηριακής διδασκαλίας των φυσικών επιστημών και στο λύκειο (εδώ ζήτημα είναι αν γίνεται πια και στα γυμνάσια).
Ο εξορθολογισμός στους εισακτέους πρέπει να γίνει σε όλα τα τμήματα και σχολές. Η παραγωγή αποφοίτων στην Ελλάδα είναι δυσανάλογη της δυνατότητας αξιοποίησής τους σε κάθε τομέα (και δεν αναφέρομαι μόνο στην εκπαίδευση). Αλλά αυτά θα αλλάξουν - κατά τη γνώμη μου - μόνο αν αλλάξει τελείως η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση (βλ. ΕΠΑΛ), και αναβαθμιστεί, προσελκύοντας μαθητές που ενδιαφέρονται να μάθουν και κάτι διαφορετικό, και όχι απλά να μην πάνε στο γενικό λύκειο.
Όσο για την ΕΕΦ, τα έχουμε ξαναπεί, δεν υπάρχει πια.

23
Πρώτον, η άποψη της ΕΕΦ δεν απασχολεί κανέναν σοβαρό φυσικό πια...
Δεύτερον, σε παλαιότερα προγράμματα σπουδών στα τμήματα Φυσικής, το μάθημα της χημείας υπήρχε στα υποχρεωτικά μαθήματα, ενώ της βιολογίας ήταν σε επιλογή. Τώρα είναι και τα δύο επιλογής.
Τρίτον, προφανώς τα μαθηματικά είναι ό,τι πιο χρήσιμο και απαραίτητο για έναν φυσικό, και για αυτό διδάσκονται σε τόσο μεγάλο ποσοστό στα τμήματα Φυσικής.
Τέταρτον, θα έπρεπε χρόνια τώρα να καταργηθεί ο ενιαίος κλάδος ΠΕ04 και να υπάρχουν 4 ανεξάρτητοι (φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι και γεωλόγοι), με ταυτόχρονη αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα. Ειδικά για το μάθημα της φυσικής, που με απασχολεί σε μεγαλύτερο βαθμό ως φυσικό, είναι πολύ λίγες οι ώρες διδασκαλίας τόσο στο γυμνάσιο, αλλά ακόμα περισσότερο στο λύκειο. Το πώς θα αλλάξει αυτό, είναι ευθύνη άλλων.

24
προσωπικά θεωρώ ότι , εκτός από την 3η λυκείου όπου υπάρχει μεγάλη εξειδίκευση, είμαστε όλοι ικανοί να τα κάνουμε όλα σε εξαιρετικά καλό βαθμό. Την εντύωση αυτή την έχω πάρει από την 20ετή εμπειρία μου σε πολλά διαφορετικά σχολεία, όπου έχω δει βιολόγους να κάνουν εξαιρετικά μαθήματα φυσικής και φυσικούς να παρουσιάζουν σε εκφέ προτότυπα μαθήματα βιολογίας.
Αυτό το πιστεύω και ας λενε 'οτι θέλουν οι βιολόγοι.

Στρεβλή η εντύπωσή σου. Αλλά να το πάμε αναλυτικά..

Στο Γυμνάσιο:
Ένας φυσικός ή χημικός μπορεί σε ικανοποιητικό βαθμό να διδάξει το μάθημα του άλλου, συν τη βιολογία (που στο γυμνάσιο το βιβλίο είναι λίγο αστείο, σαν συλλογή σταυρολέξων κλπ, και εκεί θα έπρεπε να πιέσουν οι φίλοι βιολόγοι να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο για το μάθημα αυτό). Ένας βιολόγος θα δυσκολευτεί αρκετά με τη φυσική, ουσιαστικά δεν θα διδάξει φυσική.

Στο Λύκειο:
Ένας φυσικός μπορεί να διδάξει άνετα και χημεία μέχρι Β λυκείου, βιολογία πιο δύσκολα, εκτός αν ασχοληθεί πάρα πολύ, αλλά το αποτέλεσμα φυσικά δεν θα είναι ίδιο με αυτό όταν το διδάσκει ένας επαρκής βιολόγος. Η αλήθεια να λέγεται.
Ένας χημικός θα διδάξει πιο δύσκολα φυσική μέχρι Β λυκείου, εκτός αν έχει μεγάλη εμπειρία και μεράκι να ασχοληθεί.
Ένας βιολόγος μπορεί να διδάξει μόνο βιολογία.

Συμπέρασμα: στο Λύκειο ειδικά ο καθένας πρέπει να περιοριστεί στην ειδικότητά του, και κατ' εξαίρεση (μέχρι Β λυκείου) οι φυσικό/χημικοί να διδάσκουν το άλλο μάθημα (χημεία/φυσική) και σε πολύ ειδικές περιπτώσεις - όταν δηλαδή δεν υπάρχει βιολόγος, ή δεν έχει άλλες ώρες ο βιολόγος - να αναλάβουν και βιολογία μέχρι Β λυκείου πάντα.
Γ λυκείου είναι ντροπή να αναγκάζονται (ξέρουμε όλοι περιπτώσεις) κάποιοι ΠΕ04 να διδάσκουν άλλο μάθημα!

25
Βλέπω μεγάλη σπουδή από εκπροσώπους άλλων ειδικοτήτων στο συγκεκριμένο νήμα.. ανησυχούν μήπως και στους όποιους φετινούς διορισμούς αποκατασταθεί μερικώς η περσινή αδικία...  ::)

Υ.Γ. ο φίλος argiris σε τι ειδικότητα διδάσκει, αν επιτρέπεται;

26
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική (2015 -2021)
« στις: Φεβρουάριος 27, 2022, 11:47:23 μμ »
Βασίλης Παπακωνσταντίνου -Τρίτος Παγκόσμιος


https://www.youtube.com/watch?v=i2FCSd4f2LI

27
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Διδακτορικό (varia)
« στις: Φεβρουάριος 27, 2022, 12:45:22 πμ »
Αξίζει να κάνει κάποιος διδακτορικό στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Κύπρο;

Ανάλογα τι υποτροφία δίνουν. Γιατί χωρίς υποτροφία να τρέχεις Κύπρο με τόσα έξοδα και για τουλάχιστον 3 χρόνια που διαρκεί ένα σοβαρό διδακτορικό, δεν νομίζω ότι λέει...

28
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ
« στις: Φεβρουάριος 18, 2022, 12:58:38 πμ »
Ε, μάς έτυχε η αχαρακτήριστη η Κεραμέως που έταζε γραπτό και τελικά νοιάζεται μόνο για τους παπάδες. Φηφίζουμε Ανδρουλάτσι μπας και γίνει καμιά συγκυβέρνηση και μπει υπουργός παιδείας δικός του.

Με τέτοια κριτήρια που ψηφίζουν τα πρόβατα στο ελλαδιστάν, θα έχουμε μνημόνια για άλλα 50 χρόνια!
Δεν κοιτάμε γενικότερες πολιτικές, αλλά το προσωπικό κέρδος που νομίζουμε αφελώς ότι θα αποκομίσουμε από τον κάθε πολιτικό της κακιάς ώρα που θα τάξει άλλη μια υπόσχεση..

Σελίδες: 1234 ... 475

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.