Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - cristty

Σελίδες: 123
29
Και φυσικά θα πρέπει να διαμαρτυθηθούμε για τις Β αναθέσεις του μαθήματος μας στην Α & Β Λυκείου στους ΠΕ02.
Όσο αναφορά για την Οικιακή Οικονομία, αν και μπορούμε πλεον να την πάρουμε και μεις, μην ξεχνάτε ότι πιο πιθανό είναι να την πάρει ο γυμναστής αν είναι μόνιμος σε ενα σχολείο και να μη βγουν αυτές οι ώρες σαν κενές.

30
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχετικά με τα δυσπρόσιτα (ΠΕ02)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 10:24:50 μμ »
η διπλή μοριοδότηση θα φανεί στον πίνακα που θα γίνει από Σεπτέμβρη 2015 και θα έχει τις προϋπηρεσίες τις φετινές, σε κανονικές περιοχές με 1 μοριο το μήνα, δυσπρόσιτα 2 μόρια το μήνα. Σε περίπτωση ΑΣΕΠ θα εφαρμοστεί ο νόμος 3848, δηλ. προσμέτρηση όλης της προυπηρεσίας 2010-2014 με διαφορετική μοριοδότηση


Katia thanx για την απάντηση. :)  Ακόμα μία: Εάν κάποιος πάει ως μειωμένου, θα είναι μισό μόριο/μήνα?? Πως πάει?

31
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Σχετικά με τα δυσπρόσιτα (ΠΕ02)
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2014, 06:31:39 μμ »
Παιδιά να ρωτήσω: η διπλή μοριοδότηση για τους αναπληρωτές θα γίνει ΑΦΟΥ γίνει ΑΣΕΠ???

32
Κι άλλη ερώτηση: Η διπλή μοριοδότηση για τα δυσπρόσιτα θα γίνει ΑΦΟΥ γίνει ΑΣΕΠ???

33
Eίναι βέβαιο οτι στην ειδικότητά μας υπάρχουν αρκετά κενά μια που εδώ και κάτι χρόνια δεν έχει διοριστεί κανείς και έχουμε συνταξιοδοτήσεις. Επίσης με την καινούρια ρύθμιση που θα μπορούμε να διδάσκουμε και οικιακή οικονομία έχουμε καλές προοπτικές . Στην Ηλεία πάντως πέρσυ προσέλαβαν 6 οικονομολόγους και φέτος θα πάρουν περισσότερους απ' ο,τι μου είπαν . Στην Αχαϊα επιμένουν τα κενά στα βουνά απ' όσο ξέρω.

Αυτό με την οικιακή οικονομία που αναφέρθηκε??? και σε ποια τάξη γίνεται αυτό το μάθημα??

34
Καλησπέρα συνάδελφοι! Φαίνεται τα κενά μας να είναι περισσότερα από πέρυσι. Μακάρι να ισχύει και να δουλέψουν αρκετοί συνάδελφοι αναπληρωτές φέτος!Και εκεί που είχαμε μια ελπίδα για φέτος, ανακοινώνονται σήμερα οι αναθέσεις των μαθημάτων και δίνουν δεύτερη ανάθεση στους φιλόλογους την πολιτική παιδεία στην α' και β΄ λυκείου...Θα διδάξει δηλαδή και οικονομικά ο φιλόλογος;Με ποιο σκεπτικό έγινε αυτό; Ξέρεις κάποιος κάτι; Δε νομίζετε ότι πρέπει να αντιδράσουμε σαν κλάδος;


'Ελα ντε. Μόνο εμείς δεν κάνουμε κάτι. Οι φιλόλογοι κινήθηκαν νομικά για την ιστορία που την δίνουν β' ανάθεση.
Πλήρους ωραρίου δεν βγαίνει πλέον για μας. Φαντάζεστε να είναι κάποιος σε δυσπρόσιτο μειωμένου ωραρίου??? ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ!!!
 

35
Ερώτηση γιατί δεν κατάλαβα: Τώρα που προσμετράται η προυπηρεσία απο το '12 θα καταρτιστούν νέοι πίνακες??? Φέτος ή του χρόνου?? Καταλάβατε?

36
Πόσους αναπληρωτές λέτε να πάρουν φέτος??? Πέρισυ, πόσες συνταξιοδοτήσεις υπήρξαν, θυμάστε???

37
Το να είσαι άνεργος με πτυχίο, μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες, διακρίσεις, δεκάδες πιστοποιητικά από παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων, να αναζητάς μία θέση εργασίας σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας σου, να στέλνεις καθημερινά βιογραφικά σημειώματα, να μη λαμβάνεις ούτε καν μία τυποποιημένη απάντηση και να συνεχίζεις να προσπαθείς/ελπίζεις αυτό είναι πολύ πιο δύσκολο.

Πριν υποβάλλεις αίτηση για υπεύθυνος εκπαίδευσης γνωρίζεις ότι σε περίπτωση επιτυχίας θα πρέπει να επιβαρυνθείς με έξοδα, τα οποία θα χρειαστεί να περάσουν αρκετοί μήνες για να καταφέρεις να καλύψεις. Δε λέω ότι είναι σωστό, αλλά αν δεν έχεις εναλλακτική λύση, αποδέχεσαι τη θέση. Προσωπικά, ακόμα και σε ΚΔΒΜ στο Καστελόριζο (αν υπήρχε) θα πήγαινα.


Μάλλον δεν έχεις ζήσει σε νήσί και δη ακρητικό φαντάζομαι και μάλιστα χειμώνα. (γιατί καλοκαίρι είναι καλά, αλλά δεν ξέρω αν βρεις σπίτι με νορμάλ ενοίκια..
Και εάν δεν έχεις κομποδεμα, δεν ξέρω αν την βγάζεις μετά απο μήνα, και μάλιστα να τρέχουν τόσα έξοδα..
αν είσαι άνεργος όμως χωρίς budget, δεν βγαίνει με τίποτα... 

38
Ευτυχώς, δεν καθυστέρησαν να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα, παρ' όλο που εκδήλωσαν ενδιαφέρον πολλοί περισσότεροι από ότι υπολόγιζα. Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες. Το αντικείμενο και οι υποχρεώσεις της θέσης στην οποία θα απασχοληθούν παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον και αν παραβλέψουν το γεγονός ότι θα καθυστερήσουν να πληρωθούν μερικούς μήνες, θα απολαύσουν την πρόκληση που θα κληθούν να αναλάβουν.
Σε όλους τους υπόλοιπους, εύχομαι κάθε επιτυχία στις επαγγελματικές τους επιδιώξεις και φιλοδοξίες.


Το γεγονός το να καθυστερήσουν να πληρωθείς όταν είσαι στον τόπο σου ίσως να μπορείς να το παλέψεις. Αλλά το να είσαι σε κάποιο νησί με ενοίκια, δεη, διαβίωση, τεβε και φπα να τρέχει, δεν νομίζω ότι μπορεί εύκολα να παραβλεφθεί.. εκτός αν έχεις κάποιο ισχυρό κομπόδεμα που θα το διαθέσεις μέχρι να σε πληρώσουν..

39
Παιδιά, να ρωτήσω τι ποσοστό αποχωρήσεων υπάρχει??? Φαντάζομαι να είσαι σε νησί, με 680 euro και να καθυστερούν να σε πληρώσουν δεν είναι και εύκολο.

40
Πήρα στο υπουργείο και μου είπαν οτι της αναγνωρίστηκε παιδαγωγική επαρκεια. οπότε με τα παραπάνω μόρια που είχε με περνάει. τώρα όμως γιατί δε φάνηκε στους πίνακες... Λέτε δηλαδή να κάνω ένσταση? πώς την κανω ξέρει κανείς?

41
Αυτό το πρόσεξα και εγώ γιατί με αφορά άμεσα μια και εγώ ήμουν το νούμερο 50! Πως ξαφνικά έγινα 51.

42
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες σε Παιδαγωγικά τμήματα
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2009, 12:20:54 πμ »
Kalispera kai apo mena. Endiaferomai k go na doso gia katataktiries sto  dimotikihs tou dimokriteiou. An gnorizei kaneis apo themata - simeioseis pano stin ili tha me endiefere poli. euxaristo.

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159839
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 579

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.