Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 1 ... 211212213214215 ... 242
2969
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/sta-nayphgeia-syroy-o-prwthypoyrgos

        Στη Σύρο συγχωνεύονται μόνο το 1ο και το 2ο Λύκειο (που νομίζω ότι συστεγάζονται). Πού να τόλμαγε να πάει στην Καρδίτσα ή στη Λάρισα ο Γιωργάκης!

2970
Το θέμα με το ψηφιακό βοήθημα και την διαφορά από τα διάφορα βοηθήματα το επεσήμαναν και οι ίδιοι μαθητές, άλλωστε έχουν πρόσβαση στο ψηφιακό βοήθημα από το σπίτι. Οπότε η δουλειά μου είναι να συμβιβάσω τις όποιες διαφορές και να δώσω μια αποδεκτή λύση. Ουφ! Έρση, μάλλον έχουμε ταύτιση σκέψης.

2971
Έχω κι εγώ θέμα με το Ψηφιακό βοήθημα, καθώς εντοπίζω διαφορές στους συλλογισμούς μεταξύ του Βιβλίου του Καθηγητή και βοηθημάτων που χρησιμοποιώ και του ψηφιακού βοηθήματος. Τελικά δεν ξέρω αν πρέπει να το συμβουλεύομαι ή όχι. Εσείς τι λέτε; 

moagniko, η σύνταξη στο συγκεκριμένο χωρίο είναι ξεκάθαρα η εξής: τινές = εννοούμενο υποκείμενο, οἰκοδόμοι= κατηγορούμενο μέσω του συνδετικού γίνονται. οἰκοδομοῦντες = τροπική μετοχή, συνημμένη στο υποκείμενο.

2972
Αν είσαι γερμανικών, ίσως να δείξουν και κάποιο ενδιαφέρον οι μαθητές, γιατί μπορεί να φεύγουν μετανάστες για Γερμανία!

2973
Παράθεση
Θεατρο,χορος,τραγουδι βγαινουν ενισχυμενα.Τι εννοει ο ποιητης;

Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων το έχουν ονομάσει. Εφ΄ όσον τα παιδιά μετά το σχολείο θα είναι αντιμέτωπα με την ανεργία, θα πρέπει να καλλιεργήσουν το χορό και το τραγούδι για την συμμετοχή σε τηλεριάλιτι του τύπου "Dancing with the stars" και "Greek Idol".

2974
Μια και μιλάτε για πλαστα μεταπτυχιακά και διδακτορικά, να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου. Πριν μερικά χρόνια δούλευα σε φροντιστήριο δευτεροβάθμιας. Προς το τέλος της χρονιάς τους ανακοίνωσα ότι θα σταματήσω, ώστε να βρουν άλλον καθηγητή εγκαίρως. Προσπάθησαν να με αποτρέψουν με το εξής επιχείρημα-δόλωμα: Τώρα θες να φύγεις που θέλουμε να γράψεις ένα διδακτορικό με αμοιβή 6.000 ευρώ; Το υλικό είναι έτοιμο, απλά να το γράψεις. Ακόμα φεύγω. Απλώς σκέφτομαι ότι σίγουρα το έγραψε κάποιος κακόμοιρος για να πάρει τις 6000 χιλιάδες και κάποιος έγινε διδάκτορας της Θεολογίας χωρίς να το αξίζει, αλλά και με απάτη!

2975
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία
« στις: Μάρτιος 20, 2011, 04:21:40 μμ »
Καθιερώνεται η συνέντευξη για την μετάθεση σε πειραματικό. Αυτό τα λέει όλα.

2976
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Μάρτιος 19, 2011, 08:51:30 μμ »
Αν βασικά στελέχη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου δηλώνουν άγνοια για το Νέο Λύκειο, τότε ποιοι εμπλέκονται σε αυτό; Και με ποιες αμοιβές; Γιατί αφιλοκερδώς δεν το πιστεύω να ασχολήθηκαν...

2977
Για να επανέλθουμε στο θέμα, θεωρείτε ότι οι αντιδράσεις που σημειώνονται, π.χ. καταλήψεις, μπορούν να επηρεάσουν τον χρόνο διεξαγωγής των πανελληνίων φέτος;

2978
" στον περιφερειαχή εκπαιδευσης νοτιου αιγαιου ξεφυγε οτι του χρονου θα γινουν και αλλες". Πού μπορούμε να βρούμε αυτή την δήλωση;  Λογικά, σειρά θα έχουν τώρα τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ.

2979
Σε αντίθεση με άλλες αντιδράσεις χωρίς επιχειρήματα, να και μια δήλωση - αντίδραση νηφάλια και αντικειμενική θα έλεγα:

Σχολικό Συγκρότημα Παγκρατίου: Σχετικά με τις Συγχωνεύσεις των σχολείων

Παγκράτι, 18 / 3 / 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι Διευθυντές και οι Σύλλογοι Διδασκόντων των υπό συγχώνευση Σχολείων του Συγκροτήματος Παγκρατίου 28ου και 7ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, 28ου και  7ου ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ, 3ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ και 3ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ σας θέτουμε υπόψη τα εξής:

Στα πλαίσια της συγχώνευσης στο Σχολικό Συγκρότημα Παγκρατίου επί της οδού Σπύρου Μερκούρη, θα συνυπάρξουν τρία (3) Γυμνάσια (28ο+7ο+37ο  Αθηνών) με 400 μαθητές, που θα συστεγάζονται και θα λειτουργούν στο ίδιο ωράριο με δύο (2) Λύκεια (28ο + 7ο ΓΕΛ Αθηνών) που θα συγχωνευθούν επίσης, με 350 μαθητές. Συνολικά στον αύλειο χώρο θα συγκεντρώνονται 750 μαθητές.

Στην παρούσα φάση συστεγάζονται και λειτουργούν στο ίδιο ωράριο 2 Γυμνάσια και 2 Λύκεια με 600 συνολικά μαθητές και ήδη ο συγχρωτισμός παρουσιάζει αρκετά προβλήματα συνύπαρξης αλλά και ασφάλειας. Στο ίδιο κτίριο θα λειτουργούν σε βραδινή βάρδια το 3ο  + 4ο  Εσπερινό Γυμνάσιο Αθήνας που επίσης θα συγχωνευτούν. 

 Ας ληφθεί υπόψη ότι ένα απλό σιδερένιο κιγκλίδωμα χωρίζει την αυλή των Γυμνασίων-Λυκείων  με το 103ο Νηπιαγωγείο και τα 2 Δημοτικά Σχολεία (1ο+7ο Αθηνών) που πρόκειται και αυτά να συγχωνευτούν. Όλα αυτά τα σχολεία κτιριακά ανήκουν στο ίδιο Συγκρότημα ( 9 συνολικά σχολεία όλων των βαθμίδων ).

Τα Γυμνάσια έχουν ποσοστό αλλοδαπών μαθητών, μεγαλύτερο του 60%, οι οποίοι χρήζουν ιδιαίτερης προσπάθειας και εξατομικευμένης προσέγγισης εκ μέρους των καθηγητών.

Επιπροσθέτως, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για κτιριακή και υλικοτεχνική αναβάθμιση (Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, Καλλιτεχνικών, Τεχνολογίας, Μουσικής, Πληροφορικής, αίθουσα εκδηλώσεων, Γυμναστήριο  καθώς και τουαλέτες), η δε Σχολική Βιβλιοθήκη (έργο ΠΝΥΚΑ)  με 7000 βιβλία και εξαιρετικό ηλεκτρονικό υλικό, παραμένει κλειστή 3 χρόνια μετά την κατάληψη-βανδαλισμό, χωρίς Υπεύθυνο Βιβλιοθήκης.

Επίσης στα πλαίσια της συγχώνευσης θα καταργηθούν πολλές οργανικές θέσεις συναδέλφων, πράγμα που ήδη επιφέρει αβεβαιότητα και ανασφάλεια τόσο επαγγελματική, όσο και προσωπική και οικογενειακή.

Ας ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι η εκπαιδευτική και παιδαγωγική μας εμπειρία συγκλίνει στο ότι ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα δεν πρέπει να υπερβαίνει τους 22, διαφορετικά δεν είναι δυνατόν να ομιλούμε για αποτελεσματικό περιβάλλον μάθησης, ούτε είναι δυνατόν  να επιτευχθούν οι διδακτικοί και παιδαγωγικοί στόχοι.

Το Συγκρότημα του Άλσους Παγκρατίου υπήρξε θύμα βανδαλισμών πριν 3 ½  χρόνια, με τα αποτελέσματα που όλοι καλά γνωρίζετε (http://www.youtube.com/watch?v=GRK016ZoqEM&feature=related )… Η σχολική κοινότητα ακόμα υποφέρει από τη βία που δέχτηκε. Τα σχολεία μας απέκτησαν «κακή» φήμη μετά από αυτό το θλιβερό συμβάν, με αποτέλεσμα τη  μεγάλη διαρροή μαθητών, παρά το γεγονός ότι χωροταξικά οι μαθητές ανήκαν στα δικά μας Σχολεία. Ενώ λοιπόν καταβάλλεται τεράστια προσπάθεια να στηρίξουμε τους εαυτούς μας και τα σχολεία μας και να επανακτήσουμε την ηρεμία που είναι απαραίτητη στη σχολική ζωή, έρχεται μια νέα ανατροπή, η οποία διαταράσσει την ήδη ευαίσθητη ισορροπία που υπάρχει.

Η διεθνής εμπειρία κατέδειξε ότι στις μεγάλες Σχολικές Μονάδες προκύπτουν προβλήματα τόσο στην επίδοση, όσο και στην ομαλή συνύπαρξη των μαθητών, λόγω του πλήθους, των διαφορετικών ηλικιών και της πολυπολιτισμικότητας και παρατηρούνται φαινόμενα γκετοποίησης.

Η εκπαίδευση χρειάζεται πρωτίστως   η ρ ε μ ί α   και σταθερότητα για να αποδώσει. Οι συνθήκες που θα διαμορφωθούν μετά τις συγχωνεύσεις, κρίνονται απολύτως αντιπαιδαγωγικές και γι΄  αυτό καλούμε την υπηρεσία να επανεξετάσει τις ιδιαιτερότητες  του Σχολικού μας Συγκροτήματος και να μην προβεί σε συγχωνεύσεις,  που και στο παρελθόν αποδείχτηκαν ατελέσφορες.

2980
Αν όντως εκφράστηκε έτσι, του αξίζει να μείνει εκεί μέσα όλο το weekend (υπέρ της Αννούλας μαχόμενος).

2981
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία
« στις: Μάρτιος 18, 2011, 01:13:23 μμ »
Έχει κάποιος ακούσει περιπτώσεις βίσματος; Δηλαδή να μπήκε χωρίς μεταπτυχιακό ενώ άλλοι που είχαν δεν μπήκαν ή να είχε διδακτορικό και να απορρίφθηκε;

2982
joap, έχεις δίκιο. Απαράδεκτο το συγκεκριμένο επιχείρημα και πιο απαράδεκτο ότι το έγραψε Σύλλογος διδασκόντων. Ας αρκούνταν στο κακό οδικό δίκτυο και στον κίνδυνο για την σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Μόνο ως άστοχο  μέσο πίεσης και επιχείρημα απελπισίας θα το χαρακτήριζα. Εξάλλου, αν υπάρχει αυτή η αντιπαλότητα δεν θα έπρεπε οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να πρωτοστατήσουν στην άμβλυνσή της; Φαίνεται όμως ότι αγρόν ηγόραζαν...

Σελίδες: 1 ... 211212213214215 ... 242

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159777
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 437
Σύνολο: 451

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.