Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - erietta

Σελίδες: 1 ... 223224225226227 ... 242
3137
 
Παράθεση
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=14833
   Μου αρέσει ως ιδέα. Ποιος ο λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου τμήματος; Να ενσωματωθεί στο τμήμα Θεολογίας να τελειώνουμε.

3138
Προφανώς πρόκειται για πρόγραμμα Μ.Κ.Ο. (Μη Κυβερνητικής οργάνωσης). Αυτό που δεν διευκρινίζεται είναι: Ποιος χρηματοδοτεί ένα τέτοιο πρόγραμμα, οεο; Επιχορήγηση από πού; Ή δουλεύουν μόνο εθελοντές; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

3139
Σχολική ζώνη / Απ: Σχέσεις με τους μαθητές
« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 09:05:52 μμ »
Παράθεση
Πάντως αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όσον αφορά συμπεριφορά έχω αντιδράσεις πονηρές και ύπουλες από κορίτσια που προσπαθώ να κερδίσω με προσωπική κουβέντα. Τα αγόρια είναι πιο ντόμπρα και ενώ τα προσβάλλω πολύ άσχημα αν είναι αδιάβαστοι ή άτακτοι, πιστεύω ότι το εκτιμούν και καταλαβαίνουν ότι το κάνω επειδή νοιάζομαι. Βλέπω τη συμπεριφορά τους ότι θα έρθουν να ζητήσουν συγγνώμη΄ή θα μου πουν ότι με αγαπάνε και από δω και πέρα δε θα το ξανακάνουν (λέμε τώρα).

Αν το κάνω στα κορίτσια με βλέπουν αρνητικά και με κουτσομπολεύουν κακόβουλα και προσπαθώ να είμαι πιο διπλωματική...

Ισχύει και σε μένα αυτό που λες. Τα κορίτσια βλέπουν ανταγωνιστικά την γυναίκα καθηγήτρια, ενώ "στάζουν μέλι" σε άντρες καθηγητές.   

3140
Μήπως σκόπιμα παραπλανούν τους ενδιαφερόμενους για να μαζέψουν λεφτά; Ή μήπως ανοίγονται και άλλα παραθυράκια; Να επικοινωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι από βδομάδα να μάθουμε τι συμβαίνει τέλος πάντων!

3141
Τι ναι πάλι αυτό;
 http://www.cso.auth.gr/Greek/Seminario050.gr.htm
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΓΙΑ Α.με.Α. ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΓΙΑ Α.με.Α. ΤΟΥ Α.Π.Θ.


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κέντρο Συνεχούς Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών για Α.με.Α. (Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.A.)

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Σεμινάριο
Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών για Α.με.Α.

Το Κέντρο Συνεχούς Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών για Α.με.Α (Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.A) του Α.Π.Θ., που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, πρόκειται να υλοποιήσει κατά το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2010 - 2011 κύκλο σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες διάρκειας τουλάχιστον 400 διδακτικών ωρών.

Σκοπός του προγράμματος είναι η θεωρητική και πρακτική επιμόρφωση εκπαιδευτικών και άλλων επιστημόνων στις σύγχρονες τάσεις της ένταξης των Α.με.Α. και ο εμπλουτισμός των γνώσεων που απαιτούνται, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν με αξιοπιστία και επάρκεια όλες τις κατηγορίες ατόμων με αναπηρίες. Η επιμόρφωση περιλαμβάνει ενότητες διαγνωστικής, διδακτικής και παιδαγωγικής μεθοδολογίας, ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης ατόμων με αναπηρίες και αξιολόγησης που απαιτεί η αποτελεσματική αντιμετώπιση των Α.με.Α.

Στο σεμινάριο αυτό μπορούν να συμμετέχουν πτυχιούχοι Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. εσωτερικού ή εξωτερικού. Οι υποψήφιοι καλούνται να καταθέσουν αίτηση στο γραφείο Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.Α., Κτίριο Διοίκησης, προαύλιο, 1ος όροφος, η οποία θα συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

   1. Τίτλοι Σπουδών.
   2. Πιστοποιητικό Ισοτιμίας Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π./ Δ.Ι.Κ.Α.Τ.Σ.Α./ Ι.Τ.Ε. για πτυχιούχους εξωτερικού.
   3. Πιστοποιητικά τίτλου σπουδών ξένων γλωσσών (αν υπάρχουν).
   4. Σύντομο βιογραφικό σημείωμα στην ελληνική γλώσσα.
   5. Πιστοποιητικό προϋπηρεσίας σε δομή/ υπηρεσία Α.με.Α. (αν υπάρχει).
   6. Βεβαίωση διορισμού στην εκπαίδευση (αν υπάρχει).

Το πιστοποιητικό της επιμόρφωσης αυτής λαμβάνεται υπόψη στη μοριοδότηση για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία ειδικής αγωγής.

Τα δικαιολογητικά θα κατατίθενται στη γραμματεία του Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.Α. στα γραφεία της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Α.Π.Θ. από Παρασκευή 29/10/2010 μέχρι Δευτέρα 29/11/2010 και ώρες 10 π.μ. - 12 μ.μ. Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές και ταχυδρομικώς. Ως ημερομηνία κατάθεσης των δικαιολογητικών λογίζεται η ημερομηνία που αναγράφεται στη σφραγίδα του ταχυδρομείου.

Προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους εργαζομένους να τα παρακολουθήσουν απρόσκοπτα, προγραμματίζεται τα σεμινάρια αυτά να πραγματοποιούνται Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί. Η έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ (παλαιό κτίριο) εντός της Πανεπιστημιούπολης.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 800 € (πληρωτέο σε δύο δόσεις, στο λογιστήριο της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Α.Π.Θ.). Η πρώτη δόση θα πρέπει να έχει καταβληθεί μέχρι την 30ή Νοεμβρίου 2010 ενώ η δεύτερη μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2011.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμματεία του Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.Α. (κα. Σαμαρά) στο τηλέφωνο 2310.99.5210 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Για το Κ.Ε.Σ.Ε.Α.με.Α.


Καθηγητής Ιωάννης Παντής
Αντιπρύτανης Α.Π.Θ.

3142
Εργασιακά / Απ: Αναπλήρωση μαθημάτων
« στις: Νοέμβριος 19, 2010, 04:11:00 μμ »
Εννοείς ότι τα παιδιά της Γ΄ Λυκείου κινδυνεύουν να μην κάνουν μαθήματα; Σκούρα τα πράγματα...

3143
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 18, 2010, 09:40:12 μμ »
Μπορούμε τώρα να κάνουμε απλώς αίτηση για βελτίωση θέσης και όταν έρθει η ώρα των δηλώσεων προτιμήσεων να μην κάνουμε αίτηση; Μέχρι τώρα όποιος έκανε αίτηση για βελτίωση τον Νοέμβριο και μετά δεν έκανε την αίτηση για να δηλώσει σχολεία, παρέμενε στην οργανική του. Έχει αλλάξει κάτι φέτος; Η εγκύκλιος δεν αναφέρει κάτι σχετικό.

3144
Παράθεση
Είμαι ΠΕ20 και ενδιαφέρομαι για αμοιβαία μετάθεση  από την Β ΕΥΒΟΙΑΣ (οργανική θέση Αγία Άννα 8 μόρια) σε περιοχές της Αττικής και Αθήνας. basilio25@in.gr


Δεν είμαι ΠΕ19 ή ΠΕ20, απλά επειδή η αδερφή μου θέλει να έρθει προς τα εκεί, θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει περίπτωση να ανοίξει καμία θέση για πληροφορικούς στην Βόρεια Εύβοια. Έχει χρόνια να ανοίξει, από το 2007, αν δεν κάνω λάθος!!!

3145
Εργασιακά / Αναπλήρωση μαθημάτων
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 11:11:48 μμ »
Συνάδελφοι, πώς γίνεται να αναπληρωθούν μαθήματα κατεύθυνσης Λυκείου όταν ο εκπαιδευτικός που τα διδάσκει λείπει σε άδεια αναρρωτική; Μπορούν να αναπληρωθούν από άλλους συναδέρφους; Και αν αυτοί συμπληρώνουν ωράριο, τότε μπορεί μαθητές Γ΄ Λυκείου να μην κάνουν μαθήματα για ένα μήνα; Πρόσφατα συνάδερφος που ανέλαβε μάθημα κατεὐθυνσης έφυγε με αναρρωτική. Επειδή όμως πρόκειται για αναρρωτική λόγω εγκυμοσύνης, πώς θα γίνουν τα μαθήματα;

3146
Συνήθως τα πραγματικά διαμάντια μένουν στο περιθώριο, γιατί έχουν να αντιμετωπίσουν τέτοιους διευθυντές που μας λέει ο faeinos. Δεν έχετε παραδείγματα συναδέρφων που κάνουν ευσυνείδητα την δουλειά τους και φεύγουν αθόρυβα από το σχολείο, ακριβώς γιατί δεν θέλουν να έχουν επαφή με τον κάθε "προβληματικό" συνάδερφο; Κι εγώ προς τα εκεί κλίνω πλέον: την δουλειά μου και δρόμο....

3147
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις σε Πειραματικά Σχολεία
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 10:58:33 μμ »
Το ότι οι συνάδερφοι έχουν περισσότερα προσόντα αυτό καθιστά το σχολείο εξαιρετικά ανταγωνιστικό για τον ίδιο τον καθηγητή. Πάντως για μετάθεση σε Πειραματικά δεν χρειάζεται και η σχετική "βοήθεια";

3148
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Νοέμβριος 17, 2010, 10:56:09 μμ »
Παράθεση
γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα διαπολιτισμικα σχολεια;δεν παίζουν ρόλο τα μόρια για να πάρεις μετάθεση αλλά κάποια τυπικά προσόντα; σεμινάριο ειδικής αγωγής βοηθάει;

Δεν έχω δει ποτέ να δημοσιεύονται μόρια όσων παίρνουν μετάθεση σε διαπολιτισμικά σχολεία. Οπότε... καταλαβαίνεις την αξιοκρατία που επικρατεί κι εκεί...

Όσο γι' αυτή την ανάληψη υπηρεσίας, τι εννοείτε; Εγώ φέτος δουλεύω για δεύτερη χρονιά ως μόνιμη στο ίδιο σχολείο και δεν έκανα καμιά ανάληψη υπηρεσίας...

3149
Όλα αυτά που διηγείσαι μού φαίνονται αρκετά οικεία. Το ίδιο σκηνικό το έχω δει να συμβαίνει αρκετές φορές. Σκέψου ότι ο διευθυντής θα πάρει τη θέση του παλιότερου συναδέρφου, αλλά και του μαθητή που ξέρει και προσωπικά τους γονείς του, και όχι το δικό σου μέρος, που είσαι απλά άλλος ένας "αναλώσιμος" καθηγητής. Βασικά δεν έπρεπε να βάλεις διαγώνισμα στην αίθουσα καθηγητών (ένας λόγος είναι ότι οι καθηγητές θέλουν εκεί μέσα να λένε τις βλακείες τους, οπότε φαντάσου να τους ακούνε οι μαθητές που γράφουν!). Ένα ακόμη λάθος είναι ότι η μαθήτρια δεν έπρεπε να πάει αυτοβούλως αλλά με αποβολή από σένα, που θα την τεκμηρίωνες απόλυτα. Ψυχραιμία, από δω και πέρα. Επαναλαμβάνω ότι η εν λόγω μαθήτρια προφανώς θα κάνει ξανά θέμα από δω και πέρα, γι΄ αυτό να είσαι προσεκτικός. Όσο για τα διαγωνίσματα, ναι, είναι δύσκολα τα πράγματα. Έχω δει να γίνονται φοβερά σκηνικά για τα θέματα: παράπονα στους γονείς, σε άλλους καθηγητές, χαμός.   

3150
ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ / Απ: Εμπειρίες από ΕΠΑΛ
« στις: Νοέμβριος 13, 2010, 07:50:52 μμ »
Αυτό που έχω ακούσει εγώ είναι ότι οι μαθητές είναι εντελώς αδιάφοροι. Συνάδερφος φιλόλογος σε ΕΠΑΛ μού έλεγε ότι μετά από κάθε μάθημα έβγαινε έξω έτοιμη να κλάψει. Αυτό με φόβισε πολύ και δεν θα ήθελα να πάω σε ΕΠΑΛ. Πρόβλημα έχουν οι καθηγητές που διδάσκουν π.χ. μαθηματικά σε μαθητές που δεν ξέρουν να κάνουν ούτε πρόσθεση, αλλά και καθηγητές πληροφορικής που διδάσκουν στην ειδικότητα πληροφορικής με βιβλία πολύ απαιτητικά σε μαθητές που θα προτιμούσαν απλά να είναι στο facebook. Κάνω λάθος; Εγώ αυτά ακούω κάθε μέρα. Η ψυχική φθορά είναι, νομίζω,το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθηγητές που διδάσκουν σε ΕΠΑΛ.

Σελίδες: 1 ... 223224225226227 ... 242

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 448
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.