Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - Damien

Σελίδες: 1
1
Εργασιακά / Κ. Αρβανιτόπουλος: Έργα και Ημέραι
« στις: Μάιος 02, 2014, 11:17:28 μμ »
Με φωτογραφική διάταξη του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, στο νομοσχέδιο του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη που ψηφίζεται την Δευτέρα, η κυβέρνηση ανοίγει το παράθυρο για τη δημιουργία του πρώτου ιδιωτικού πανεπιστημίου, από την πρώην ΜΚΟ του καθηγητή Σπύρου Φλογαίτη, που έχει μετατρέψει σε διεθνή οργανισμό.

Της Βασιλικής Σιούτη

Η διάταξη πέρασε χωρίς να την αντιληφθεί κανείς, με τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης για την «Άσκηση εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός καταστήματος».

Είναι χαρακτηριστικό ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ανέβηκε στο opengov για διαβούλευση, μόνο για μια εβδομάδα και μάλιστα, τη Μεγάλη Εβδομάδα!


http://www.thepressproject.gr/article/61089/idiotiko-panepistimio-mko

2

Κύκλωμα διαρροής θεμάτων μέσω sms στις πανελλαδικές - Φροντιστήριο έστελνε τα θέματα.

- Πως γινόταν η ηλεκτρονική αντιγραφή
- Πάνω από 400 υποψήφιοι έπαιρναν με αυτό τον τρόπο τα θέματα
- Ακαριαία αντίδραση του Τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
- Πριν από 2 ημέρες το περιστατικό σύμφωνα με το υπ. Παιδείας


Ολόκληρο δίκτυο μέσω SMS ή email είχε στήσει 45χρονος ιδιοκτήτης φροντιστηρίου ο οποίος μέσω κινητού τηλεφώνου έστελνε τις απαντήσεις των πανελλαδικών στους μαθητές του.

'Οπως αποκαλύπτει το Newsit το φροντιστήριο λάμβανε τα θέματα στις 09.30 το πρωί, και λίγη ώρα αργότερα έστελνε είτε με sms είτε με e-mail τις απαντήσεις στα κινητά τηλέφωνα σε πάνω από 400 υποψήφιους.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsit, οι αστυνομικοί βρέθηκαν στα ίχνη του όταν μαθητής σε Λύκειο στο Γαλάτσι πιάστηκε στις τουαλέτες να στέλνει από το κινητό του τις ερωτήσεις.

Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα εάν το φροντιστήριο έπαιρνε χρήματα από τους υποψήφιους γι' αυτήν του την "υπηρεσία".

Πληροφορίες αναφέρουν οτι δεν πρόκειται για χάκινγκ στα συστήματα διανομής θεμάτων του υπουργείου Παιδείας τα οποία όπως τονίζεται παραμένουν αδιάβλητα.

Αυτήν την ώρα γίνεται έρευνα στο φροντιστήριο.

Tι λέει το υπουργείο Παιδείας - Ολόκληρη η δήλωση του υφυπουργού κ. Πανάρετου

Ο υφυπουργός παιδείας Ι. Πανάρετος δήλωσε σχετικά σήμερα ότι "οι πανελλήνιες εξετάσεις διεξάγονται κανονικά και με αδιάβλητο τρόπο. Πάντα υπάρχουν προσπάθειες δολίευσής τους, οι οποίες όμως αντιμετωπίζονται άμεσα. Οι εκπαιδευτικοί έχουν δείξει υψηλό αίθημα ευθύνης. Ο μαθητής που προβαίνει σε τέτοιες ενέργειες, οδηγείται στον εισαγγελέα και μηδενίζεται το γραπτό του. Πριν από δύο ημέρες διαπιστώθηκε ότι δίδονταν λύσεις των θεμάτων του μαθήματος των Αρχών Διοίκησης σε ένα μαθητή. Να σημειωθεί ότι τα θέματα είχαν ήδη αναρτηθεί στο διαδίκτυο στις 9.35, ενω το μήνυμα προς τον μαθητή ήταν στις 10.4΄."

'Ερευνα από την εισαγγελεία

Τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης διέταξε η προϊσταμένη της εισαγγελίας πρωτοδικών Ελένη Ράικου.
Στόχος της έρευνας είναι να εντοπιστεί αν υφίσταται η διαρροή θέματος καθώς και αν υφίσταται διαρροή και σε άλλα μαθήματα, με στόχο να αναζητηθεί και να αναζητηθεί το πρόσωπο που έδωσε τις λύσεις.
Στο πλαίσιο της έρευνας, σύμφωνα με πληροφορίες, κλήθηκε σε κατάθεση ο μαθητής, προς τον οποίο έγινε η διαρροή ηλεκτρονικά, ενώ η όλη έρευνα διενεργείται υπό την εποπτεία εισαγγελέα.

Την έκπληξή του για το περιστατικό εξέφρασε στο NewsIt ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας, Κωνσταντίνος Πετρόπουλος. Όπως είπε, δεν έχει ακόμα ενημερωθεί επισήμως από το Υπουργείο.

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=78835&catid=3



Σχολιο: Τωρα αντιληφθηκε το υπουργειο οτι υπαρχει δολιευση των εξετασεων μεσω κινητων τηλεφωνων... Επρεπε να ειχε εγκατασταθει το σχετικο συστημα μπλοκαρισματος του σηματος των κινητων τηλεφωνων στα εξεταστικα κεντρα εδω και χρονια...

3
Εργασιακά / Αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης
« στις: Νοέμβριος 29, 2010, 08:48:44 πμ »

Καταργούνται σχολεία, γραφεία Εκπαίδευσης και Διευθύνσεις

Η εφαρμογή του «Καλλικράτη» στη διοίκηση, την εκπαίδευση και το υπουργείο Παιδείας με τους αναρίθμητους οργανισμούς, θα στείλει τη νέα χρονιά δεκάδες εκπαιδευτικούς σε άλλο πόστο ή στο σπίτι τους



http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=43780948

4
Εργασιακά / Περί Αξιοκρατίας και Αξιολόγησης
« στις: Ιούλιος 26, 2010, 11:31:29 πμ »

Το Ιδεολόγημα της Αξιοκρατίας

Μια από τις λέξεις που υπερίπταται εσχάτως πάνω από τις κεφαλές μας, ευγενής και αυτή ως προς την καταγωγή, και υπεράνω πάσης υποψίας ως προς τις προθέσεις της, μια λέξη φετίχ και μαγική, που σε αντικατάσταση άλλων που έχουν πια χρεοκοπήσει, εισβάλλει αμόλυντη κι αγνή για να γεννήσει προσδοκίες και ν’ αναπτερώσει τις ελπίδες των απανταχού απελπισμένων είναι και η λέξη Αξιοκρατία.

Μια λέξη δηλαδή που ευαγγελίζεται την αντικατάσταση των Αχρήστων εις την κεφαλήν της χώρας, υπό των Αρίστων.

Με σκοπό να διερευνήσουμε το περιεχόμενο της λέξης «άξιος» ας θέσουμε μερικά αυτονόητα ερωτήματα:

1. Στην υποθετική περίπτωση που μια πολιτεία θα διοικείται από τους αρίστους, με ποιο τρόπο θα αποφευχθεί ο κίνδυνος να καταλήξει η εξουσία αλαζονική και ολοκληρωτική και να οδηγηθεί η κοινωνία στη λατρεία των ικανών και στην περιφρόνηση των φτωχών σαν ανίκανων;

2. Πόσο είναι δυνατό η διακυβέρνηση μιας χώρας να στηρίζεται σε ηθικές και όχι σε πολιτικές προτάσεις, Αν και η έκκληση στην αξιοκρατία είναι ελκυστική και επιθυμητή προοπτική, (κανείς δεν αντιλέγει σε αυτό), εν τούτοις μπορεί να γίνει καταστροφική αν καταστεί κεντρική πολιτική πρόταση.

3. Πώς διασφαλίζεται ότι αυτοί που θα επιλεγούν σαν άριστοι λόγω ικανοτήτων, δεν θα συλλέγονται από τα ήδη προνομιούχα και εξουσιαστικά στρώματα;

4. Πώς μπορεί να οριστεί με αξιοπιστία η «αξιοσύνη», εν μέσω μάλιστα ιδιαιτέρως στρεβλών καιρών, όταν το «άξιο» ταυτίζεται μονοσήμαντο με το «εμπορικά άξιο», αυτό δηλαδή που καταφέρνει να μεγιστοποιεί το κέρδος και να μειώνει τις απώλειες, χρημάτων βεβαίως και όχι ανθρώπων;

Όπως θα δούμε, οι «άριστοι», με την έννοια των κατόχων υψηλότερου εκπαιδευτικού κεφαλαίου, δεν προέρχονται από τον τυχαίο πληθυσμό, αλλά από τα προνομιούχα κατά κύριο λόγο στρώματα.

Η αντικατάσταση της κληρονομικής αριστοκρατίας από μια φυσική αριστοκρατία που δεν θα βασιζόταν στην καταγωγή αλλά στο ταλέντο, ήταν ένα από τα οράματα του Τζέφερσον. Θεωρούσε ότι μέσω της εκπαίδευσης, με την παροχή δηλαδή ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών θα επιτυγχανόταν η κοινωνική κινητικότητα, από τα βασικά χαρακτηριστικά της δημοκρατίας και ότι θα δινόταν η ευκαιρία σε παιδιά από μη προνομιούχα στρώματα να φτάσουν σε υψηλά αξιώματα. Αυτό όμως από μόνο του δεν θα ήταν αρκετό αλλά θα έπρεπε να συνεπικουρείται από σκληρή εργασία και ηθική συμπεριφορά. Όλα αυτά τα στοιχεία δηλαδή, που συγκροτούσαν το αμερικανικό όνειρο.

Η πραγματικότητα όμως ακόμα και στον πλέον αδαή, παρουσιάζεται εντελώς διαφορετική, μιας και οι κοινωνικές και οικονομικές αφετηρίες παραμένοντας άνισες, προδικάζουν δυστυχώς και ένα άνισο αποτέλεσμα. Αυτή τη φορά δεν θα παραθέσω πίνακες με το ποσοστό των παιδιών των χαμηλών στρωμάτων που εισάγονται σε σχολές υψηλής ζήτησης, σε σχέση με τα παιδιά των υψηλότερων στρωμάτων, γιατί νομίζω ότι αποτελεί κοινή κατακτημένη γνώση. Ούτε ότι οι απόφοιτοι των ακριβών ιδιωτικών σχολείων καταλαμβάνουν και τις περισσότερες θέσεις των ελίτ πανεπιστημίων, αυτό το τελευταίο από έρευνα στην Αγγλία, οι οποίοι με τη σειρά τους καταλαμβάνουν και τις περισσότερες διευθυντικές θέσεις.

Αν η αξιοσύνη ταυτίζεται με την καλή εκπαίδευση και την αποτελεσματικότητα στη διοίκηση, τότε πού θα κατατάσσαμε τα golden boys; (προτού φυσικά εμφανιστεί η κρίση). Οι διοικητές που εξασφάλιζαν απρόσκοπτη κερδοφορία και ανάπτυξη για τις επιχειρήσεις τους, με παράλληλες αήθεις για μας τους κοινούς θνητούς πρακτικές, όπως εκμετάλλευση παιδιών, απολύσεις, κ.λ.π., δεν θα κατατάσσονταν κι αυτοί στους αρίστους;

Το ιδεολόγημα της αξιοκρατίας, διότι περί αυτού πρόκειται, δρα έτσι ώστε να δικαιολογεί την ανισότητα. Σε μια κοινωνία ανισοτήτων για να υπάρξει σταθερότητα, αυτοί που κατέχουν θα πρέπει να πείσουν αυτούς που δεν κατέχουν ότι καλώς δεν κατέχουν, διότι αυτό είναι το δίκαιο, και ότι αυτό υπαγορεύει η φυσική τάξη των πραγμάτων, σύμφωνα με την οποία οι πλέον προικισμένοι (ταλαντούχοι), οι πλέον μορφωμένοι, οι πλέον σκληρά εργαζόμενοι και οι πλέον ηθικοί είναι αυτοί που θα πάνε μπροστά. Μπορεί να μην ξεκινάνε όλη από την ίδια αφετηρία αλλά είναι στο χέρι τους να πετύχουν. Οι ιδεολογίες της ανισότητας πείθουν χωρίς να είναι κατ’ ανάγκην αληθινές, όπως π.χ. ήταν παλιότερα οι ιδεολογίες για την κατωτερότητα των μαύρων και των γυναικών.

Το ιδεολόγημα της αξιοκρατίας στηρίζεται στη φυσική ανισότητα των ανθρώπων για να δικαιολογήσει το αποτέλεσμα της παρατηρούμενης ανισότητας που φυσικά είναι πολλαπλάσιο και δεν προκύπτει από την ατομική ανωτερότητα.

Το πρόβλημα με την απλή αναφορά στην αξιοκρατία είναι ότι αποσιωπούνται όλοι οι άλλοι λόγοι για τους οποίους κάποιος καταλήγει στα ανώτερα στρώματα και οι οποίοι μπορεί να είναι η κληρονομιά της τάξης ή του κατάλληλου περιβάλλοντος γνωριμιών, η τύχη ή άλλες παράμετροι πέρα από κάθε ατομικό έλεγχο.


Πηγή:  http://dialogoi.enet.gr/post/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1%CF%82



5

Οι αξιολογικές μονάδες όλων των υποψηφίων διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στον ακόλουθο σύνδεσμο απο τo alfavita.gr:

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5519



Το δελτιο τυπου οπου κομπορρημονει το υπουργειο για το διαφανες της διαδικασιας:


20/07/2010 - 16:45

Δελτίο Τύπου

Δημοσιότητα, διαφάνεια και αξιοκρατία στις επιλογές των Διευθυντών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση


Την Παρασκευή 16/7/2010, κοινοποιήθηκαν από τα Συμβούλια Επιλογής Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι πίνακες με τις αξιολογικές μονάδες των υποψηφίων που προέκυψαν από τα στοιχεία των φακέλων που υπέβαλαν με βάση το νόμο 3848/2010. Οι πίνακες αυτοί έχουν ήδη σταλεί στις κατά τόπους Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης και έχουν κοινοποιηθεί στους υποψηφίους.

Η κοινοποίηση των πινάκων σε όλους τους υποψήφιους με τα μόρια όλων των συνυποψηφίων  γίνεται για πρώτη φορά, ώστε και με αυτό τον τρόπο να  διασφαλίζεται η διαφάνεια και η εγκυρότητα των μοριοδοτούμενων κριτηρίων. Τα Συμβούλια Επιλογής εργάστηκαν με υψηλό αίσθημα ευθύνης και συνέπειας και έφεραν σε πέρας ένα πραγματικά δύσκολο έργο με όρους αξιοκρατίας και αντικειμενικότητας.

Πηγή:  http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5695



Και το σχετικο ρεπορταζ της esos.gr που αναμασα αφελως και αβασανιστως το δελτιο τυπου του υπουργειου:


Την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου οι νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης

Ρεπορτάζ:esos.gr

"Aγώνα δρόμου" κάνει η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας, ώστε το αργότερο μέχρι το τέλος της πρώτης εβδομάδας του Αυγούστου να ανακοινωθούν οι νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα επιλεγούν μέσω της διαδικασίας της δημόσιας πρόσκλησης.
Ηδη οι υποψήφιοι Διευθυντές γνωρίζουν τα μόρια και απομαίνει η προσωπική συνέντευξη που θα γίνει στην Κεντρική Υπηρεσία του υπ. Παιδείας.
Η  πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας Διευθυντές της αρεσκείας τηςείναι δύσκολο, να επιλέξει  καθώς τα μόρια της συνέντευξης που θα έδιναν αυτή τη δυνατότητα , δεν επηρεάζουν σημαντικά το γενικό σύνολο των μορίων του κάθε υποψηφίου.
Αυτό σημαίνει οτι το σύστημα επιλογής είναι πιο αξιοκρατικό από κάθε άλλη φορά και η υπ. Παιδείας θα έχει στα "ποδια" της στελέχη που θα έχουν επιλεγεί πιο αξιοκρατικά απ ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι χθες .

Πηγή: http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8456:2010-07-20-14-50-30&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079





Θα ηθελα να κανω μια - δυο επισημανσεις:

Παρόλο που ο νόμος Ραγκούση  προβλεπει ρητα τη διεξαγωγη γραπτου διαγωνισμου για τη στελεχωση του δημοσιου τομεα με διευθυντες και προϊσταμενους, ο περιωνυμος νομος 3848 της Διαμαντοπουλου, που μεταξυ αλλων διεπει και την αξιολογηση και επιλογη των στελεχων της εκπαιδευσης, δεν οριζει τιποτα σχετικο. Συνεπως, η διαδικασια επιλογης των διευθυντων ΠΕ και ΔΕ που κινειται το τελευταιο διαστημα δεν θα περιλαμβανει γραπτη εξεταση των υποψηφιων, οπως προβλεπεται για ολο το υπολοιπο Δημοσιο, αλλα κριση των υποψηφιων με γνωμονα τα "σταθερα" τους μορια και την προφορικη συνεντευξη.

Κατα τα αλλα, η Διαμαντοπουλου εχει φετιχοποιησει το γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ ως υστατο κριτη των παντων, εκ του οποιου, ωστοσο, εξαιρει προκλητικα την επομενη γενια των στελεχων της εκπαιδευσης, που θα πραγματωσουν το μεγαλοπνοο διαμαντοπουλειο οραμα του Νεου Σχολειου της αξιοκρατιας και της διαφανειας. 

Ακομη και τα στελεχη της εκπαιδευσης της προηγουμενης, εξοχως διεφθαρμενης γαλαζιας κυβερνησης υπεστησαν τη βασανο της γραπτης εξετασης, εστω κι αν η συνεντευξη χαλκευε το αντικειμενικο αποτελεσμα.

Περαν του θλιβερου προνομιου που εχει το υπουργειο Παιδειας να πραγματοποιει επιλογες στελεχων χωρις γραπτο διαγωνισμο, κατα παρεκκλιση απο τον υπολοιπο δημοσιο τομεα και μαλιστα, χωρις να αναπτυσσει καμια τεκμηριωμενη αιτιολογηση της αυτοεξαίρεσής του, πρεπει να υπογραμμιστει οτι η αξιολογηση καθοριζεται εν πολλοις απο τα λεγομενα "σταθερα μορια", τα οποια αθροιζονται απο τους τιτλους σπουδων και κυριως, απο τις θεσεις ευθυνης στις οποιες θητευσαν οι ενδιαφερομενοι, κατα τη διαρκεια του υπηρεσιακου τους βιου. Η μεθοδολογια, ωστοσο, της πριμοδοτησης των κριτηριων θητειας σε αξιωματα του Δημοσιου, σε βαρος της αντικειμενικης αξιολογησης μεσω γραπτου διαγωνισμου, υποκρυπτει σκοπιμοτητες: Αν σκεφθει κανεις οτι το κομμα που μακροημερευσε στο τιμονι της χωρας μεταπολιτευτικα ειναι το ΠΑΣΟΚ, μπορει να αντιληφθει πως και τα κομματικα στελεχη του στη δημοσια διοικηση επισης διατελεσαν σε θεσεις εξουσιας επι μακρον, με αποτελεσμα, τωρα, οι υποψηφιοι διευθυντες εκπαιδευσης να συγκεντρωνουν μοριοδοτηση απο τις θεσεις στις οποιες χρηματισαν προεδροι, διευθυντες, προϊσταμενοι, μελη συμβουλιων κτλ επι κυβερνησεων ΠΑΣΟΚ.

Ας παυσει, λοιπον, η ακατασχετη θριαμβολογια της υπουργου, που ως κυμβαλο αλαλαζον διατυμπανιζει το διαφανες και αδιαβλητο της διαδικασιας, αποσιωπωντας, παραλληλα, τη στρεβλωση των μεθοδολογικων αρχων που διεπουν τη διαδικασια της αξιολογησης και ας εξηγησει γιατι δεν υποβαλλονται σε γραπτη εξεταση οι υποψηφιοι διευθυντες...

   

6

Καθηγητές χωρίς πτυχίο θα δίνουν... πανεπιστημιακά πτυχία


Με «χαλαρά» κριτήρια θα προσλαμβάνονται διδασκόντες στα κολέγια που αδειοδοτούνται ως το τέλος του καλοκαιριού

ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ | Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Καθηγητές χωρίς Μάστερ ή διδακτορικούς τίτλους θα μπορούν να προσλαμβάνουν τα κολέγια που λειτουργούν στη χώρα μας και είναι παραρτήματα ευρωπαϊκών πανεπιστημίων. Οπως προκύπτει από την απόφαση που εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, τα κριτήρια για την επιλογή των διδασκόντων θα είναι στο μέλλον πιο... χαλαρά. Στον αρχικό νόμο αναφερόταν ότι το 30% των διδασκόντων έπρεπε οπωσδήποτε να διαθέτει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο σπουδών από ελληνικό ΑΕΙ ή αντίστοιχο αλλοδαπό ίδρυμα. Στην ίδια κατεύθυνση, οι ιδιοκτήτες κολεγίων μπορούσαν να προσλάβουν διδάσκοντες ως 10% του συνολικού αριθμού για τους οποίους να μην απαιτείται η κατοχή πτυχίου ΑΕΙ.

Στη νέα απόφαση που υπεγράφη χθες όμως δεν προβλέπεται κανένα ποσοστό στην πρόσληψη διδασκόντων με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Το ίδιο ισχύει και για τους διδάσκοντες χωρίς πτυχίο ΑΕΙ, εκτός από τη ρήτρα ότι θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον επταετή εμπειρία στο γνωστικό αντικείμενό τους. Πρόκειται βέβαια για εκπαιδευτήρια που θα δίνουν... πανεπιστημιακά πτυχία. Και αυτό γιατί μετά την ενσωμάτωση της σχετικής κοινοτικής νομοθεσίας στο εθνικό μας δίκαιο τα πτυχία που θα δίνουν τα κολέγια-παραρτήματα ευρωπαϊκών ΑΕΙ θα έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με εκείνα των δημοσίων ελληνικών πανεπιστημίων.

Οι νέες αλλαγές έγιναν και αυτή τη φορά με κοινοτικές «εντολές». Μετά την ψήφιση του νόμου Στυλιανίδη για τα κολέγια η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκρινε ότι με τις διατάξεις του παραβιάζονταν θεμελιώδεις κοινοτικές ελευθερίες, όπως η παρέμβαση στα προσόντα των διδασκόντων και στο πρόγραμμα σπουδών. Ετσι γίνεται πλέον ξεκάθαρο ότι το ελληνικό κράτος δεν έχει δικαίωμα ελέγχου στο πρόγραμμα σπουδών των κολεγίων, εφόσον έχει εγκριθεί από το ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο του οποίου αποτελεί παράρτημα. Το ίδιο ισχύει για τους διδάσκοντες και το επίπεδο σπουδών τους.

Οι ιδιοκτήτες των κολεγίων θα πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις για την αδειοδότηση ως τις 15 Ιουνίου. Κατά τα άλλα, η απόφαση που εξέδωσε χθες το υπουργείο Παιδείας δεν αλλάζει κανένα από τα βασικά κριτήρια για την αδειοδότηση των κολεγίων. Βάζει όμως δύο νέες προϋποθέσεις στους ιδιοκτήτες: α) την υποχρέωση να έχουν δημιουργήσει προϋποθέσεις πρόσβασης σε άτομα με ειδικές ανάγκες στο 20% των εγκαταστάσεών τους ως τον ερχόμενο Δεκέμβριο και β) τα κτίρια πρέπει να έχουν άδεια από την Πολεοδομία για να λειτουργήσουν ως εκπαιδευτικά οικήματα.


Πηγή: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=336579&dt=10/06/2010

7
Τα ακολουθα προβλέπονται στην:

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
Στο σχέδιο νόμου της «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις»


 ...Άρθρο 30

Θέματα μεταθέσεων

Στο άρθρο 30 ρυθμίζονται θέματα μεταθέσεων. Οι εκπαιδευτικοί υπηρετούν πραγματικά, για δυο τουλάχιστον έτη στην οργανική τους θέση, με μοναδική εξαίρεση αυτούς που ανήκουν σε συγκεκριμένες ειδικές κατηγορίες.

 
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank26_4_10_0617.php

Το θεμα ειναι πολυ σοβαρο, δοτι εκ νεου επιχειρειται η ανασχεση της κινητικοτητας του εκπαιδευτικου και η καθηλωση του, ανεξαρτητως αλλων παραμετρων. Θα πρεπει βεβαια να αναγνωσθει η προβλεψη του Ν/Σ καθ' αυτη, διοτι για ακομη μια φορα το υπουργειο παρουσιαζει μια περιγραφικη, ιμπρεσσιονιστικη σύνοψή του. Ωστοσο, οσοι αιτηθουν οργανικη θέση ή βελτίωση θεσης πρεπει να επιδειξουν ιδιαιτερη προσοχη, διοτι φαινεται οτι δρομολογουνται ανατροπες.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 228
Σύνολο: 229

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.173 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.