Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vassiliki K.

Σελίδες: 1234
15
Σχολική ζώνη / Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2011, 03:22:00 μμ »
Δεν ηταν δυσλεκτικος ο μαθητης, τον Σεπτεμβριο οι ανεξεταστεοι εξεταζονται και προφορικα, υποχρεωτικα, ανεξαρτητα αν εχουν μαθησιακες δυσκολιες ή οχι.

16
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2011, 01:14:34 μμ »
Συγνωμη που δεν απαντησα νωριτερα, τωρα ειδα το μηνυμα σου. Δεν εχω αποψη σαφη περι εκθεσης ECPE.Ομως εχω το βιβλιο, booklet στην ουσια-της Hellenic American UNion, το οποιο εχει 10 βασικα θεματα που ρωτανε στις εξετασεις και εκει εχει πως να αναπτυξεις τις αντιστοιχες εκθεσεις και το θεωρω καλη πηγη ιδεων. Π.χ. εχει θεματα οπως Relationships, Art, Health, Education κ.λ.π. και μεσα σε καθε κεφαλαιο εχει 3-4 θεματα εκθεσης πανω στη συγκεκριμενη κατηγορια του κεφαλαιου.Σιγουρα θα βοηθαει. Εχω ακουσει για ενα της Sylvia Kar που ειναι για Speaking, Listening και Writing που το πηρε συναδελφος και της αρεσε, για να το κανει σε παιδι που κοπηκε στην εκθεση και ξαναδινει. Δεν ξερω τι εχει ο Siountris απο εκθεση αλλα κοιταξε το site του, αυτος εμπλεκεται στις εξετασεις της Ελληνοαμερικανικης, οπως και η Sylvia Kar. Μπες στο site της HAU και κατεβασε το Writing Handbook για να δεις πως βαθμολογουν και τι θεωρουν αποδεκτο, μετριο ή αριστο με αναλυσεις πραγματικων εκθεσεων και αξιολογηση. Πρεπει να εχεις κωδικους γι'αυτο, αν δεν εχεις στειλε μου ενα π.μ. να σου τα στειλω με mail.
Στο συγκεκριμενο παιδι που ελεγα σε προηγουμενα posts εκανα εκθεση απο βιβλιο CPE και τα βασικα βηματα τα καλυψαμε απο εκει, εννοω οργανωση εκθεσης, linking words κτ.λ. Οποτε για ECPE, απλως αναλυαμε θεματα, δεν χρησιμοποιησα κατι ως βασικο βιβλιο. Για το Stars and Stripes θεωρω οτι εχει παρα πολλες οδηγιες και πολυ δυσκολα models που μπερδευουν τον μαθητη παρα τον βοηθουν. Για ιδεες ειναι πολυ καλο, για ενημερωση.
Ελπιζω να βοηθησα!

17
Σχολική ζώνη / Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:45:15 μμ »
Ευχαριστω αυτους που συμφωνουν μαζι μου γιατι δειχνουν οτι τα κριτηρια μου δεν ειναι λαθος. Ευχαριστω και αυτους που διαφωνουν ΦΥΣΙΚΑ γιατι παντα και η αντιθετη αποψη εχει αξια αν αιτιολογειται και ειναι λογικη. Οι συναδελφοι της ξενης γλωσσας καταλαβαινουν την πιεση που υφισταμεθα οταν αφηνουμε παιδια. Αν εκαναν το ιδιο και οι φιλολογοι, μαθηματικοι, φυσικοι θα ηταν πιο δικαια τα πραγματα. Και κατι αλλο, νομιζω οτι ειναι πιο δυσκολο να περασεις την ξενη γλωσσα γιατι χρειαζεται προσπαθεια συνειδητη να την μαθεις, ενω τα ελληνικα ας πουμε οτι ειναι παντου γυρω μας- το θετω απλοικα- και καποιο παιδι αν του κοβει λιγο μπορει να γραψει κατι, να βοηθηθει και λιγο και να παρει εναν προβιβασιμο βαθμο.Στην ξενη γλωσσα πως να βοηθησεις ενα παιδι που δεν διαβαζει καθολου; Μονο δικαιολογωντας την τεμπελια του και με το να την αναγουμε σε αλλους παραγοντες, αποδιδοντας ευθυνες στο σχολειο, στο συστημα, στον καθηγητη και οχι στο ιδιο το παιδι; Φταιμε ολοι μαζι αλλα για να αλλαξει το παιδι πρτεπει εμεις να αλλαξουμε. Το παιδι θα μας παρει στα σοβαρα, εμας και το μαθημα μας αν εμεις παρουμε τους εαυτους μας στα σοβαρα και ξεκαθαρισουμε τι θελουμε να του δωσουμε: γνωσεις, μαθημα ή απλη διευκολυνση, για να τα εχουμε καλα με ολους!

18
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:24:25 πμ »
εχεις δικιο evi06. Αν ειναι δικο σου φροντιστηριο εχεις μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων! Στο σχολειο δεν αισθανομαι καταπιεσμενη να κανω πραγματα αλλα με περιοριζουν παραμετροι που αφορουν το εκπαιδευτικο συστημα οπως αριθμος μαθητων, διαθεσιμο υλικο και τροπος εξετασης και αξιολογησης!

19
Σχολική ζώνη / Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:19:14 πμ »
Δεν σταματανε το σχολειο αν μεινουν στην ιδια ταξη τα παιδια εκτος και εχουν μεινει πολλες φορες! Σου δινω την εντυπωση οτι θα ειμαι ικανοποιημενη; Γι'αυτο λες να ανοιξα αυτο το θεμα για να νιωσω εγω ικανοποιημενη; Θα νιωσω ικανοποιημενη αν του προσφερω κατι, εστω και ενα μαθημα ζωης, οτι χωρις να εχεις κοπιασει για κατι δεν θα ανταμοιφθεις και ειναι καλυτερο να σου δοθει η ευκαιρια να μαθεις κατι εστω και με διπλο κοπο παρα να περνουν οι ταξεις και τα χρονια χωρις να μαθαινεις τιποτα ουσιαστικα!Νομιζω οτι αυτο το σχολιο ειναι τραβηγμενο σε υφος miltosmpi. Αφησα καπου να φανει οτι στοχευω σε προσωπικη ικανοποιηση;

20
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2011, 12:09:18 πμ »
Ναι το ξερω και εννοειται οτι κανω ο,τι περναει απο το χερι μου! Καθε χρονο εμπλουτιζω και το δικο μου υλικο αλλα τα βιβλια μας δεν μας προκαλουν καθολου ενθουσιασμο να τα διδαξουμε. Συν τοις αλλοις, μπαινοντας σ'ενα τμημα σχολειου αρχικα ασχολεισαι με αλλα πραγματα, οπως επιβολη πειθαρχειας, συντονισμο 20 τουλαχιστον μαθητων, χαμηλο επιπεδο στα αρχαρια τμηματα, σαφως χαμηλης ποιοτητας, αφιλοξενο και μη ελκυστικο περιβαλλον. Δεν συγκρινεται με το φροντιστηριο. Επισης, ενας βασικος στοχος του σχολικου μαθηματος ειναι, να εχουμε αρκετο υλικο να βαλουμε διαγωνισμα στο 1ο τριμηνο, να πονοκεφαλιασουμε για τους βαθμους, το ιδιο στο 2ο τριμηνο και στο 3ο να ετοιμαστουμε για τις εξετασεις.Το σχολικο τμημα με τον αριθμο μαθητων που συνηθως περιλαμβανει δεν αφηνει πολλα περιθωρια για δημιουργικοτητα. Τελος παντων, ο καθενας κανει το καλυτερο με αυτο που εχει, αλλα δεν ειναι κακο να ονειρευεσαι κιολας!!!

21
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:42:47 μμ »
για μενα ειναι wishful thinking, αλλα για οποιον δεν εχει μονιμη δουλεια το οικοδιδασκαλειο θα ηταν καλη φαση, αλλα υπαρχει περιορισμος μαθητων, νομιζω μεχρι 10. Τουλαχιστον ομως δεν εισαι παρανομος με τα ιδιαιτερα και δεν κινδυνευεις απο καταγγελιες.
Σκεφτομαι τωρα που αρχιζει η νεα χρονια τι ωραια που ειναι να διαλεγεις το υλικο σου, νεα βιβλια με συγχρονες μεθοδους, να βαζεις στοχους με τους μαθητες, να δουλευεις σε ευχαριστο περιβαλλον με οπτικοακουστικο υλικο, διαδραστικους πινακες και αλλα ωραια. Στο σχολειο παλι τα ιδια βιβλια που μας φορτωσε το υπουργειο και ειναι απαραδεκτα. Μας αρεσουν δεν μας αρεσουν αυτα ειναι, και φετος δεν θα εχουμε ουτε αυτα!!!

22
Σχολική ζώνη / Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:33:26 μμ »
Προς mpesg: 1. Μονο οι γιατροι χρησιμοποιουν Αγγλικα; Σε κανενα αλλο τομεα της ζωης τους δεν θα τα χρειαστουν; 2. Τι ειδικοτητα εχεις; φανταζομαι οτι για να μπαινεις εδω εισαι εκπαιδευτικος. Τι νομιζεις οτι τους προσφερεις με το να μην κοβεις παιδια; Και κατι αλλο: δεν τα κοβουμε εμεις, αυτα κοβονται γιατι δεν διαβαζουν!
Το θεμα μου δεν ηταν τα Αγγλικα μονο! Το θεμα μου ειναι οτι ολοι θελουν να περνουν τα παιδια για να μην εχουν προβληματα στο κεφαλι τους! Εγω αυτο εχω καταλαβει! Ειμαστε χρησιμοι ετσι;
adigoni: Ποιος μιλησε για φροντιστηριο; Προσωπικα δεν με ενδιαφερει αν τα παιδια πανε φροντιστηριο. Αλλα ενα παιδι που εχει παρακολουθησει 4 χρονια Αγγλικα στο Δημοτικο, στο Γυμνασιο τα ξεκινησε απο την αρχη και παλι κοβεται, εχει ευθυνη που κοβεται. Ειναι μεσα στην ταξη και οφειλει να κανει μια μικρη προσπαθεια να μαθει κατι και ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ του καθηγητη να περασει το μαθημα.

23
Σχολική ζώνη / Απ: Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 11:22:45 μμ »
Δεν σκεφτομαι εγωιστικα σε σχεση με το μαθημα μου,εξετασα ενα παιδι που δεν ξερει Αγγλικα! Και ειμαι σιγουρη οτι δεν ξερει τιποτα απο κανενα αλλο μαθημα αφου ειδα τους βαθμους του και ειναι οσοι του επετρεπαν να περασει χωρις προβληματα, αρα θα επρεπε να εχει κοπει σε πολλα!Ποιο το οφελος προηγουμενη χρονια; Κανενα απολυτως. Τι πηρε απο αυτη την εξεταση; Τιποτα σε σχεση με αυτο που εχει να αντιμετωπισει στην Β' Γυμνασιου και με τις τωρινες-ανυπαρκτες-γνωσεις του δεν θα τα καταφερει. Οσοι διδασκουν το ιδιο μαθημα με μενα καταλαβαινουν για τι "παλουκια" μιλαμε.
Εν ολιγοις δεν θελω να μου πειτε τι να κανω, αλλα θελω να δω τι σκεφτονται κι αλλοι συναδελφοι πανω στο να βοηθαμε τα παιδια να περνουν την ταξη ακομη και χωρις γνωσεις. Παιρνουν κανενα μαθημα ουσιαστικο με τη βοηθεια μας ή εντεινουμε την αδιαφορια τους, την απαξιωση τους και τελικα σκαβουμε τον δικο μας λακο γιατι δεν μας παιρνουν στα σοβαρα;

24
Σχολική ζώνη / Ανεξεσταστεος στα Αγγλικα σε Γυμνασιο
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 06:49:08 μμ »
Εχω εναν προβληματισμο και θελω να συζητησουμε το θεμα με αλλους συναδελφους του Δημοσιου σχολειου και συναδελφους ΠΕ06. Ειμαι σε καινουριο σχολειο φετος και καλουμαι με μια αλλη συναδελφο Αγγλικων, επισης προσφατα τοποθετηθεισα, να εξετασω εναν μαθητη Α' ΓΥμνασιου στα Αγγλικα.
 Αρχιζει η προφορικη εξεταση, τον βαζουμε να διαβασει ενα κειμενο με σκοπο να του κανουμε ερωτησεις, το κειμενο που θα του βαζαμε και στην γραπτη εξεταση για να τον βοηθησουμε κιολας μηπως τις θυμηθει, Το παιδι μουγκα, δεν ξερει να διαβαζει ουτε το Ι, am, and, live και αλλες,απλες λεξουλες. Προφανως γι'αυτο κοπηκε κιολας! Αφηνουμε το διαβασμα και του κανουμε ερωτησεις στο κειμενο, παλι μουγκα, τιποτα δεν απαντησε. Τον ρωτησε η συναδελφος τι σημαινουν οι λεξεις mum, dad, brother, αυτες τις ηξερε. ΗΞερε αριθμους ως το 20, το ρημα be, have. Δεν ξερει να κανει πληθυντικο, απλο και διαρκη ενεστωτα. Εκτιμωντας αυτα που ξερει του βαζω προφορικα 10, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝ. Στο γραπτο εγραψε 5, αφου πιασαμε σωστες κατι ερωτησεις οπου εγραφε το μισο κειμενο συμπεριλαμβανομενης της απαντησης και αφου του ειπα να κοιταζει καλα τις λεξεις των ερωτησεων για να δει που υπαρχουν στο κειμενο ετσι ωστε να πετυχει την απαντηση. Οχι οτι ηξερε τι σημαινουν.Γραμματικη και λεξιλογιο τιποτα σωστο!!!
Το παιδι φυσικα κοβεται. Η αλλη συναδελφος, σαν να μην συμφωνει με το αποτελεσμα ενω αυτοι οι βαθμοι του αξιζαν. Ηθελε να του βαλουμε παραπανω να περασει. Της ειπα οτι αυτο το παιδι θα το εχω σε μια ταξη Β' ΓΥμνασιου και δεν θα μπορω να του προσφερω τιποτα γιατι δεν υπαρχουν γνωσεις να πατησει και μαθει αλλα πραγματα, τι θα τον  κανω, δεν υπαρχει τροπος να τον βοηθησω. στην Α' θα μπορω ομως γιατι αρχιζουμε τα Αγγλικα απο την αρχη!
Σημερα το συζητησαμε ξανα και μου ειπε οτι αν του ξεχειλωναμε λιγακι τους βαθμους θα περνουσε. Χαιρω πολυ, το θεμα ειν αι: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;Και αρχισε το γνωστο παραμυθι των απανταχου πονοψυχων εκπαιδευτικων, μα δεν ξερουμε τι εκανε ολη τη χρονια-ειναι προφανες τι εκανε, αφου κοπηκε- μπορει να εχει προβληματα, δεν εχει αντιληψη, θα του δημιουργησουμε ψυχολογικο αν μεινει κ.λ.π. ΣΥγνωμη βρε συναδελφοι, εγω θελω το κακο του παιδου δηλαδη; ΕΝα παιδι που περναει την ταξη με χαριστικους βαθμους, γιατι ετσι εγινε με τα αλλα του μαθηματα, πηρα πληροφοριες, του κανουμε καλο επειδη περναει την ταξη οπως οπως; Του μαθαινουμε τιποτα για τη ζωη την ιδια, ασε το γνωστικο μερος; Μαθαινει οτι καποιος θα το λυπαται και θα το βγαζει απ'τον κοπο να προσπαθησει, και η ζωη δεν ειναι ετσι, χωρια που βγαινει χωρις εφοδια, χωρις να ξερει να διαβαζει, να μετραει, να ξερει τα βασικα απο μια γλωσσα, χωρις να ξερει να παλευει. Δε λεω, καλο παιδι ειναι, αλλα εμεις που διαβασαμε μεχρι τελικης πτωσεως για να γινουμε κατι ηυμασταν κακα παιδια και τιμωρουμαστε;
Τα γραφω ολα αυτα γιατι η πλειοψηφια των συναδελφων εχει αυτη τη νοοτροπια, της συν-εξεταστριας μου. ΤΙ ειναι τελικα αυτο το φαινομενο; Συμπονοια;(οποτε εγω ειμαι σκυλα και συγνωμη για την εκφραση), ορθη σκεψη/ ρεαλισμος;ωχαδερφισμος; Τι ειναι; Εσεις πως σκεφτεστε σε περιπτωσεις παδιων που δεν αξιζει να περασουν;
Να σας πω οτι εχω βρεθει πολλες φορες στο διλημα, εχω περασει καποια παιδια που δεν το αξιζαν υπο την πιεση συναδελφων- ελα μωρε θα μεινει Αγγλικα;- και ειπα να βαλω ενα τελος. Πρωτη φορα ομως κοντραριστηκα με συναδελφο και θα ηθελα να ξερω αν υπαρχουν αλλοι που σκεφτονται σαν εμενα. Αν δεν υπαρχουν θα δω τι θα κανω!
Συγνωμη για το μακροσκελες μηνυμα, αλλα ηθελα να εκθεσω την κατασταση για να καταλαβετε πως οδηγηθηκα σ'αυτο!

25
Φροντιστήρια / Απ: Ίδρυση φροντιστηρίου ξένων γλωσσών
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 06:17:17 μμ »
Το γραφω λιγο ξεκαρφωτα το σχολιο μου και ελπιζω να μην ενοχλησει αλλα πραγματικα βγαινει απο μεσα μου: Ζηλευω οσους ανοιγουν ή εχουν φροντιστηρια Αγγλικων. Εγω ειμαι στη Δημοσια Εκπαιδευση πολλα χρονια αλλα η πραγματικη μου επιθυμια ήταν να ανοιξω  φροντιστηριο. Υπερισχυσε ομως η νοοτροπια του βολεματος, ξεκινησα με πολυ καλα χρηματα σαν αναπληρωτρια και στη συνεχεια προτιμησα να διοριστω, αλλα νιωθω οτι δεν μου παει η δημοσια εκπαιδευση, αν και προσπαθω αν δικαιωνω τη θεση μου με το παραπανω. Το λεω συχνα πυκνα στις παρεες μου, και ολοι μου λενε οτι εμεις εχουμε σταθερα χρηματα, και διακοπες και για μια γυναικα με οικογενεια δεν ειναι οτι καλυτερο, εχει ευθυνη κ.λ.π. Ομως παρ'οτι τα ξερω αυτα, μεσα μου πιστευω οτι θα ενιωθα πιο ωραια αν διδασκα σε φροντιστηριο. Εχω σκεφτει πολλες φορες να παραιτηθω και να ανοιξω φροντιστηριο αλλα οπως ειναι τωρα τα πραγματα στη ζωη μου, οικονομικα κυριως, ειναι ανεφικτο και γενικα ξερω οτι θα παραμεινει ονειρο!
Το εγραψα πραγματικα για να το βγαλω απο μεσα μου, δεν θα με πειραζε να ακουσω αποψεις. Καλη επιτυχια στην κοπελα που θελει να ανοιξει φροντιστηριο, ελπιζω να το κατορθωσε!!

26
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 02:58:09 μμ »
Προς ΚΣ10
Το χρονικο διαστημα ειναι καλο για μια καλη προετοιμασια για αυτο το πτυχιο. Οι ωρες καλο ειναι να ειναι 4 και οσες παραπανω  μπορεσεις. Οσον αφορα το πτυχιο το CPE ειναι δυσκολο, εχει πολυ απαιτητικο λεξιλογιο, τα κειμενα του ειναι απο πολλα ειδη γραπτου λογου λογοτεχνικα, επιστημονικα, καλλιτεχνικα με δυσκολους ορους που ακομη κι εμεις οι καθηγητες δεν ξερουμε. Για να βεβαιωθεις κανε ενα Practrice Test μονη σου. Το Use of English επισης απαιτητικο, πολυ δυσκολες ιδιωματικες εκφρασεις σχεδον παντου, και το τελευταιο μερος με τα 2 κειμενα, τις ερωτησεις και την παραγραφο πραγματικα θελει πολυ κοπο να δουλευτει. Οσο για βιβλια εχω γραψει παραπανω τι χρησιμοποιησα εγω σε ιδιαιτερο που εκανα. Τωρα υπαρχει και το On the Move της Hilliside Press που ειναι και για το ECPE, αλλα αν εκανα τωρα μαθημα τουλαχιστον για coursebook θα προτιμουσα καποιο αγγλικου εκδοτικου οικου π.χ. Gold, Masterclass κλ.π.
Το ECPE ειναι πιο βατο, οχι ευκολο αλλα δουλευεται με λιγοτερο αγχος. Απαιτητικο λεξιλογιο, βατη γραμματικη, διαχειρισιμο listening και writing, ανουσιο speaking (γνωμη μου!). Το Stars and Stripes της Express Publishing ειναι καλο, οχι στην εκθεση ομως, απο γραμματικη το Mastermind της Burlington και Practice tests της Hellenic American Union.

27
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: CPE-ECPE
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 03:22:26 μμ »
Σε 1 χρονο με  5 ωρες την εβδομαδα εκανα της Express Publishing το Upstream for Proficiency (μονο Coursebook),ως το κεφ.8, δεν διδαξα εκθεσεις γιατι δεν μου αρεσαν απο αυτο το βιβλιο, γραμματικη LES Use of English CPE Longman, speaking απο τα Speaking and LIstening skills 1,2 της Express Publishing. Αυτα τα βγαλαμε ως Φεβρουαριο, και ενδιαμεσα δωσαμε και C1 ΚΠΓ που μας εκοψε καποια μαθηματα. Μετα εκανα για CPE το βιβλιο με τα Past Papers του Μπετση, εκθεσεις απο το LES Writing CPE Longman, οχι ολο αλλα το περισσοτερο σε φωτοτυιες, και για ECPE το 2ο βιβλιο με Practice tests της HAU και προφορικα απο το Stars and Stripes ECPE απο Express Publishing. Γενικως δεν ειχα ενα βιβλιο που να τα καλυπτει ολα αλλα εκανα απο πολλες πηγες οτι θεωρουσα χρησιμο. Το παιδι δεν περασε το CPE- δεν ενδιαφεροταν γενικως, εγω ηθελα να παρει αυτο το πτυχιο- αλλα περασε το ECPE, διαλεξε το ευκολο.Το συμπερασμα μου ειναι οτι ειναι τρομερα δυσκολο να κανεις αυτη την προετοιμασια και μαλιστα με περιορισμο ωρων οπως εχεις εσυ, ψυχοφθορο και για σενα και για τον μαθητή/-τρια και με αβεβαια αποτελεσματα, εκτος και το παιδι ειναι πολυ εργατικο και εχει πολυ καλο επιπεδο απο προηγουμενα χρονια. Το θετικο ειναι οτι το CPE γενικα ανεβαζει το επιπεδο του μαθητη και του φαινεται ευκολο το ECPE, ο δικος μου ετσι το βιωσε, του φαινοταν απλοικοτατο στην προετοιμασια.

28
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Βοήθεια για βιβλία Αγγλικών
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2011, 01:12:05 μμ »
 Το Edexcel δεν ειναι esb αλλά PTE. Ετσι θα το βρεις. Pearson Test of English. Το esb ειναι αλλο πτυχιο.
Καλη επιτυχια σε οτι κανεις.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 305
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.