Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vasbio

Σελίδες: 1 ... 525354
743
Πρόπερσι  που  ήμουν  ωρομίσθιος  στην  Πέλλα στο  κανονικό  πρόγραμμα , πληρώθηκα  σε  καλό  χρόνο(για  ωρομίσθιος).

744
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: 24μηνο + ΑΣΕΠ
« στις: Νοέμβριος 27, 2009, 10:41:49 πμ »
Το  24μηνο+ΑΣΕΠ  είναι  θασμοθετημένο , το  οποίο  σημαίνει  ότι  για  να  μην  ισχύσει  θα  πρέπει  να  το  καταργήσει. Επειδή  περιέχει  και  επιτυχία  ΑΣΕΠ(άρα  τηρεί  την  προϋπόθεση  που  θέλει  να  βάλει  το  υπουργείο  και  στις  υπόλοιπες  προσλήψεις) , θεωρώ  απιθανο  να  το  καταργήσει. Εξάλλου  δήλωσε  ότι  οι  προσλήψεις  του  χρόνου  θα  γίνουν  ως  έχουν , και  σ'  αυτές  συμπεριλαμβάνονται  και  το  24μηνο  καθώς  και  το  30μηνο. Ζήτα  όμως  διευκρινήσεις  στη  δημόσια  διαβούλευση  για  τις  προσλήψεις  των  εκπαιδευτικών. Με  αφορά  και  εμένα  έμμεσα , γιατί  αν  ισχύσει  διορίζομαι  από  το  40%(αφού  κάποιοι  πάνω  από  μένα-10 περίπου  θα  διοριστούν  με  αυτό).

745
Μπράβο  για  την  πολύ  καλή  δουλειά  στα  στατιστικά  των  διορισμών (εφ' όσον  ειναι  ακριβή  βέβαια ! :)).

746
Επειδή  τυχαίνει  να  την  ξερω  την  κοπέλα , ήταν  τρίτεκνη  το  Γενάρη  που  δίναμε  ΑΣΕΠ. Αν  εντωμεταξύ  απέκτησε  4ο , τότε  είναι  πλέον  ειδική  κατηγορία  αλλά  του  χρόνου  διορίζεται  απευθείας  ως  πολύτεκνη(αν  συνέβει  κάτι  τέτοιο).

747
Στους  αριθμούς  που  αναφέρεις  έχεις  δίκιο , τέτοια  μέρα  πέρυσι  ανακοινώνονταν  η  Γ΄ φάση , αλλά  ο  Άρης  δηλώνει  ότι  δεν  υπάρχουν  κενά! Άρα  μην  περιμένεις  35  άτομα! Μακάρι , αλλά...είδωμεν...

748
Καλημέρα. Τα  ζητήματα  που  αφορούν  τους  βιολόγους  στην  εκπαίδευση  είναι  πολλά. Καταρχήν  νομίζω  ότι  τόσο  στο  Λύκειο , όσο  και  στο  Γυμνάσιο  θα  έπρεπε να  διδάσκονται  περισσότερες  ώρες  φυσικών  επιστημών , ή  επιστημών  της  φύσης  καλύτερα. Εμείς  αντί  να  ζητήσουμε  κάτι  τέτοιο  σαν  κλάδος  ΠΕ04 , μαλώνουμε  μεταξύ  μας  για  το  αν  χρειάζεται  να  μπει  π.χ. μια  ώρα  βιολογίας  αντί  για  χημεία , ή  το  αντίθετο! Θεωρώ  ότι  υπάρχουν  πράγματα  λιγότερο  χρήσιμα  στην  εκπαίδευση , που  διδάσκονται  περισσότερες  ώρες! Δεν  είναι  τυχαίο  ότι  δεν  μπορούν  να  γίνουν  εργαστήρια , λόγω  της  έλλειψης  διδακτικού  χρόνου  περισσότερο , και  υποδομών  και  υποστήριξης  σε  δεύτερη  φάση. Σε  μονόωρο  μάθημα  πανελλαδικώς  εξεταζόμενο  είναι  δυνατό  να  κάνεις  εργαστήριο; Όταν  έχεις  μέχρι  και  28  ή  περισσότερα  μαθητές  ανά  τμήμα; Όταν  πιέζεσαι  για  να  προλάβεις  να  βγάλεις  την  ύλη , πέρνωντας  και  ώρες  από  συναδέλφους  για  να  τα  καταφέρεις; Αλήθεια  πιστεύετε  ότι  είναι  τυχαία  η  μη  διδασκαλία  της  εξέλιξης  στα  σχολεία; Ή  μήπως  γίνεται  μεθοδευμένα  από  συγκεκριμένους  κύκλους  με  επιροή  και  δύναμη; Το  γεγονός  της  έλλειψης  καλλιέργειας  και  προώθησης  της  κριτικής  σκέψης  δεν  επηρεάζεται  από  την  έλλειψη  ικανού  αριθμού  ωρών  διδασκαλίας  φυσικών  επιστημών , με εργαστηριακές  ώρες , έρευνα  πεδίου  κ.λ.π. ; Είναι  τυχαίο  υπό  αυτές  τις  συνθήκες  το  ότι  η  έρευνα  στην  Ελλάδα  είναι  σε  εμβρυακό  επίπεδο; (ασφαλώς  και  δεν  είναι  ένας  μόνο  ο  λόγος  γι αυτό). Τώρα  για  τα  μονόωρα  γενικής  παιδείας  στη  Β΄ και  τη  Γ΄ λυκείου , την  κατεύθυνση  της  Β΄ να  γίνεται  ως  μάθημα  επιλογής  σε  λίγα  σχολεία , όπως  και  οι  αρχές  περιβαλλοντικών  επιστημών , τη  Χημεία-Βιοχημεία  του  Β΄κύκλου  της  τεχνολογικής  κατεύθυνσης (την  οποία  έχουμε  πρώτη  ανάθεση  μαζί  με  τους  χημικούς) να  γίνεται  σε  ελάχιστα  Λύκεια , τα  ξέρουμε  όλοι  και  είναι  αυτά  που  μας  αναγκάζουν  είτε  να  διδάσκουμε  και  σε  γειτονικό  σχολείο (προτιμότερο  για  μένα) , ή  να  διδάσκουμε  Φυσικές  και  Χημείες  προκειμένου  να  συμπληρώσουμε  ωράριο.

749
Θεωρώ  ότι  θα  διδάξεις  ότι  σου  δώσουν  να  διδάξεις. Δυστυχώς  με  την  πρωτοκαθεδρία  στα  μονόωρα  μαθήματα  στο  Λύκειο  που  έχει  η  Βιολογία , δεν  μπορείς  να  κάνεις  και  πολλά. Ιδανικό (υπό  αυτές  τις  συνθήκες)  θα  ήταν  κάποιο  συστεγαζόμενο  ή  γειτονικό  γυμνάσιο  για  να  διδάσκεις  όσο  το  δυνατό  περισσότερες  ώρες  από  το  αντικείμενό  σου , και  ας  είσαι  σε  δύο  σχολεία , δύο  συλλόγους  κ.λ.π. (εφημερίες  έτσι  κι  αλλιώς  θα  κάνεις  μόνο  στο  ένα). Αλλιώς  ελπίζεις  να  γλυτώσεις  τις  Χημείες  και  Φυσικές  κατεύθυνσης (η  αλήθεια  είναι  ότι  πολύ  σπάνια  δίνονται  σε  άλλης  ειδκότητας  καθηγητές).
Με  δύο  ώρες  κατεύθυνση  στη  Γ΄, και  με  την  κατεύθυνση  της  Β΄ να  γίνεται  ως  μάθημα  επιλογής  σε  λίγα  σχολεία , με  τον  Β΄ κύκλο  στην  τεχνολογική  κατεύθυνση  που  έχει τη  Χημεία-Βιοχημεία    να  γίνεται  σε  ελάχιστα  Λύκεια(την  έχουμε  πρώτη  ανάθεση  μαζί  με  τους  χημικούς-το  ξέρατε;) κα  τα  μονόωρα  στη  Β΄ και  τη  Γ΄ της  γενικής  παιδείας, δεν  έχεις  πολλές  επιλογές. Έχουν  βέβαια  οι  διευθυντές: στο  γυμνάσιο , πέρυσι  δίδασκα...Μαθηματικά! Βέβαια , αν  εξαιρέσεις  την  αρχική...κρυάδα , μετά  ήταν  ενδιαφέρον! Μέχρι  πέρυσι  πίστευα  ότι  μπορεί  να  διδάξεις  μέχρι  Χημεία , αλλά  φέτος ...άλλαξα  γνώμη.
Όσον  αφορά  τη  βάση  αναπλήρωσης , όπως  συνηθίζεται  να  λέγεται , με  βάση  τα  περσινά  δεδομένα , οι  κλήσεις  είχαν  φτάσει  μέχρι  το  78  του  πίνακα. Αν  καλέσουν  στα  ίδια  επίπεδα , τότε  φτάνουμε  στα  16  και  κάτι  μόρια. Βέβαια  ήδη  υπάρχει  έλλειμα  από  την  Α΄ φάση  4-5  ατόμων , αλλά  ελπίζω  να  καλυφθεί  στις  επόμενες. Το  θέμα  είναι  πότε  θα  γίνουν  οι  επόμενες , και  δη  η  Β΄. Ελπίζω  να  είναι  αύριο , καθότι(όπως  ξαναέγραψα)  έχουν  μια  αδυναμία  στην  Παρασκευή  και  τις  ώρες  μετά  το  μεσημέρι...

750
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 08:35:54 μμ »
Μην  είσαι  τόσο  σίγουρος  για  το  τι  τους  είπε  η  καθηγήτρια. Μπορεί  να  έλεγαν  και  κάτι  άλλο  εκείνη  την  ώρα , και  επειδή  κάποιοι  δεν  παρακολουθούσαν , απλά  κατάλαβαν  λάθος. Όχι  ότι  αποκλείεται  να  ειπώθηκε...

751
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Β΄φάση ΠΕ03 2009-2010
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 08:28:57 μμ »
Αν  όχι  αύριο...τότε  πότε;

752
Λογικά (όση  λογική  μπορεί  να  υπάρχει  σε  κάτι  τέτοιο) ναι.Εγώ  περιμένω  τους  19(μαζί  με  τους  τρίτεκνους)  που  πήραν  πέρυσι  στην  ειδικότητα  μου!

753
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Β΄φάση ΠΕ03 2009-2010
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 01:58:17 μμ »
Τα  σχολεία  δεύτερης  ευκαιρίας  πιστεύω  ότι  είναι  για  συνειδητοποιημένους  και  αποφασισμένους  εκπαιδευτικούς. Δεν  είναι  τυχαίο  ότι  περνούν  από  συνέντευξη (αν  και  γενικά  είμαι  κατά  του  θεσμού  των  συνεντεύξεων  για  προφανείς  λόγους). Κατά  πόσο  το  κυνηγάνε  οι  μόνιμοι , είναι  σχετικό. Ασφαλώς  και  η  γνωστική  προετοιμασία  είναι  ευκολότερη , αλλά  η  ψυχολογική  είναι  σαφώς  ιδιαίτερη! Σχολεία  τέτοια  δεν  υπάρχουν  μόνο  στις  φυλακές , αλλα  σε  κάθε  πόλη.

754
Θέλω  να  πιστεύω  ότι  σήμερα  ή  (το  πιθανότερο)  αύριο  θα  ανακοινωθεί  η  Β΄ φάση  και  θα  κυμανθεί  σε  αριθμούς  στα  ίδια  με  τα  περσινά  επίπεδα. Αυτή  είναι  η  προσωπική  μου  εντύπωση  από  αυτά  που  έχω  διαβάσει  μέχρι  τώρα , δηλ. ότι  σήμερα  ανμένεται  η  απόφαση  του  ΣτΕ για  την  εξαίρεση  του  ΥΠΕΠΘ , και  ότι  είναι  έτοιμοι (σύμφωνα  με  όσα  δήλωσε  ο  Άρης-¨ξέρουμε  ποιους  θέλουμε  να  πάρουμε¨  ήταν  οι  δηλώσεις  του  σύμφωνα  με  τους  δημοσιογράφους)  για  πρόσληψη  αναπληρωτών. Έπειδή  έχουν  και  μια  αγάπη  για  ανακοινώσεις  Παρασκευή  αγρά  το  μεσημέρι , εκεί  τοποθετώ  την  ανακοίνωση  της  Β΄ φάσης. Εκτός  και  εάν  θέλουν  να  προλάβουν  τον  αγιασμό  για  επικοινωνιακούς  λόγους (ότι  όλοι  ήταν  στις  θέσεις  τους  από  την  πρώτη  μέρα)  και  το  επισπεύσουν  για  σήμερα! Άντε  να  δούμε!

755
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Β΄φάση ΠΕ03 2009-2010
« στις: Σεπτέμβριος 10, 2009, 01:12:16 μμ »
Η  ώρα  που  συνήθως  ανακοινώνονται  οι  προσλήψεις  αναπληρωτών  είναι  αργά  το  μεσημέρι , με  ιδιαίτερη  προτίμηση  τη  Παρασκευή. Όσο  για  τα  σχολεία  δεύτερης  ευκαιρίας , όπως  αυτό  των  φυλακών  Γρεβενών , πρέπει  να  κάνεις  αίτηση (ως  μόνιμος)  και  να  περάσεις  από  συνέντευξη  για  να  πας. Όταν  οι  ώρες  δεν  είναι  αρκετές  για  μόνιμο , τότε  πέρνουν  ωρομίσθιο! Με  ποιες  διαδικασίες  επιλέγονται  οι  ωρομίσθιοι , δε  γνωρίζω.

756
Δεν  ξέρω  τι  θα  γίνει  τελικά , αυτό  που  μπορούμε  να  κάνουμε  είναι  να  προσπαθήσουμε. Το  αποτέλεσμα  δεν  μπορεί  να  το  προδικάσει  κανείς. Και  εάν  δεν  ήταν  αυτή  η  ¨προσωρινότητα¨  της  κατάστασης (ωρομισθίας  και  αναπλήρωσης)  που  βιώνουμε  όσοι  είμαστε  σε  αυτήν , η  οργάνωση  της  αντίδρασης  θα  ήταν  πολύ  πιο  έγκαιρη και  πολύ  πιο  έντονη  και  μαζική. Σε  τελική  ανάλυση , κάποια  στιγμή  θα  πρέπει  να  κλείσουν  τα  παράθυρα (που  είναι...μπαλκονόπορτες)  και  να  διορίζονται  όλοι  με διαφανείς  και  γνωστές  εκ  των  προτέρων  διαδικασίες. Και  αυτοί  που  προσπαθούν  να  μπουν  από  αυτά  στην  εκπαίδευση , να  γνωρίζουν  ότι  θα  υπάρχει  αντίδραση  από  τους  υπόλοιπους.Γιατί  το  κυριότερο  ηθικό επιχείρημα  στην  μάχη(δεν  μπορούσα  να  βρω  άλλη  λέξη; ;D)  αυτή  είναι  ότι  οι  συνάδελφοι  του  ΟΑΕΔ  όταν  υπέγραφαν  τη  σύμβαση  ήξεραν  ότι  η  προϋπηρεσία  αυτή  δε  θα  μετρούσε  στους  πίνακες  το  ΥΠΕΠΘ. Δεν  ξέρω τι  τους  υποσχέθηκαν  αυτοί  που  (αδιαφανώς , στις  περισσότερες  τουλάχιστο  περιπτώσεις)  τους  προσέλαβαν , αλλά  τουλάχιστο  φάνηκαν  κύριοι: κράτησαν  τις  υποσχέσεις  τους.. ;)

Σελίδες: 1 ... 525354

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 337
Σύνολο: 339

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.