Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Gwgaki

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 38
435
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Οκτώβριος 15, 2014, 03:04:40 μμ »
Σε συναδελφους που πηραν επιπλεον ωρες το 2014 τους εγινε νεα συμβαση για αυτες τις ωρες με τη και νουργια αντιμισθια δηλ 20€ για κατοχους διδακτορικου. Λογικα στις συμβασεις που θα κανουμε θα ισχυει το ιδιο...
Ευχαριστώ flyhigh

436
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Πληρωμές Ωρομισθίων ΣΔΕ
« στις: Οκτώβριος 14, 2014, 01:55:10 μμ »
Πόση είναι η αμοιβή/ώρα για φέτος;;;

437
Siobaras, greedo, συμμερίζομαι τις απόψεις σας, απλά ρώτησα αν υπάρχουν οδηγίες, θορυβημένη από δημοσιεύματα που θέλουν έναν στους δύο υποψήφιους να είναι κάτω από τη βάση διότι "είναι εκτός θέματος"...!!!

438
Χαιρετω ολους τους συναδελφους! Θα ηθελα να σας ρωτησω αν στο φετινο θεμα στο δευτερο ζητουμενο απαντησεις οπως ανθρωπιστικη παιδεια ή οικογενεια ειναι εκτος θεματος συμφωνα με το οδηγιες που δοθηκαν απο το υπουργειο! Αναφερομαι κυριως σε αυτους που διορθωνουν γραπτα! Δεν ειμαι καθηγητης εκθεσης αλλα πολλοι μαθητες μου ακουω οτι γραψαν κυριως αυτα και οπως καταλαβαινετε αγχωθηκα και εγω! Σας ευχαριστω για τον χρονο σας! ▪

Πού μπορούμε να βρούμε τις οδηγίες που δόθηκαν από το Υπουργείο στους διορθωτές;;; Θα μπορούσε κάποιος διορθωτής να τις αναρτήσει;

439
Δε νομίζω, αρκεί βέβαια να μην έχουν αναλύσει πολύ τα αίτια αλλά να έχουν εστιάσει στα αποτελέσματα.

Εμένα πάλι που μια μαθήτρια μου έβαλε τον τρόπο ανάπτυξης σύγκριση αντίθεση;; Ξέρει κανείς αν έχει ελπίδες να της το πάρουν σωστό;;
ευχαριστώ, non-stop, εύχομαι να έχουν εστιάσει στα αποτελέσματα....

440
Δυο από τους μαθητές μου στο α΄ ζητούμενο της παραγωγής λόγου (φαινόμενα) έγραψαν δύο παραγράφους που τις ανέπτυξαν με τη μέθοδο αιτίου-αποτελέσματος (αίτια->φαινόμενα έλλειψης ανθρωπιάς). Θεωρείτε ότι θα αξιολογηθούν αρνητικά δεδομένου ότι το θέμα δε ζητούσε αίτια;;;

441
Gwgaki, νoμίζω πως λαθος θα το παρουν  :(

apri, διαβαζοντας σε, θυμηθηκα το θέμα στις δεσμες με το "γέλιο"  ;D  Ναι, πιστευω πως τα "πρωτοτυπα" θεματα ειναι  σαφως καλυτερα.

Παντως, και το χθεσινο θέμα ηταν απο τα καλυτερα των τελευταιων ετων και πολυ πιο κοντα στους μαθητες.

υ.γ. Παναγιωτόπουλος ειναι κατανοητός, πού να τους έβαζαν Κορνήλιο Καστοριάδη !!
MARKO δυστυχώς συμφωνώ ότι είναι λάθος....  :( Επίσης, συμφωνώ ότι ήταν πολύ καλά διατυπωμένο και πολύ κοντά στην καθημερινότητα των μαθητών το θέμα! Κείμενα, άλλωστε, του Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου διδάσκονται κατά τη σχολική χρονιά.... Καλή επιτυχία στα παιδάκια μας που βιώνουν τεράστια πίεση και άγχος αυτές τις μέρες...μάθατε για τον 18χρονο που αυτοκτόνησε;...

442
Δεν είναι λάθος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο δόκιμη είναι αυτή η λέξη.
Εγώ θα προτιμούσα το "αυτοεπικυρώνεται" ή "αυτοεπιβεβαιώνεται".

Σκέτο το "επιβεβαιώνεται" θεωρείται ότι θα το πάρουν λάθος;;;;

443
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 11, 2014, 04:11:03 μμ »
 Καλησπέρα!
 Σε άσκηση Β1. που αναφερόταν στο παράθεμα "Η κριτική όταν ασκείται με σωστό τρόπο, με επιχειρήματα, είναι μια βοήθεια για τη διαμόρφωση της πολιτικής", μαθήτρια απάντησε ως εξής:
"Η άσκηση κριτικής στα πρόσωπα, στα τεκταινόμενα και γενικότερα στο χώρο της πολιτικής αποτελεί ένα ιδιαίτερα σύνηθες φαινόμενο. Οικονομικοί ερευνητές, πολιτικοί επιστήμονες, δημοσιογράφοι αλλά και ο κάθε απλός πολίτης κριτικάρουν καθημερινά τα πολιτικά δρώμενα, με διαφορετική σκοπιά, στόχο και τρόπο ο καθένας. Στην περίπτωση που τα σχόλια ή οι απόψεις που παραθέτουν διακρίνονται από σαφήνεια, ακρίβεια, πληρότητα και αντικειμενικότητα, τα μηνύματα που οι ίδιοι δημιουργούν είναι επιτυχή, καθώς αποφεύγονται παρανοήσεις και αλλοιώσεις. Επιπλέον, όταν οι θέσεις που κατατίθενται στηρίζονται με γνήσια και ισχυρά επιχειρήματα ενισχύεται η ανάπτυξη του γόνιμου διαλόγου και αυξάνεται η διάθεση των ατόμων για επικοινωνία. Συνεπώς, επιτυγχάνεται μια ισότιμη και ελεύθερη έκφραση-ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων, ικανή να ενισχύσει την παρουσία δημοκρατικών αρχών και αξιών στην κοινωνία, που δεν μπορούν παρά να συμβάλλουν θετικά στη διαμόρφωση μιας υγιούς πολιτικής κατάστασης, στα πλαίσια λειτουργίας της.".
   Παρακαλώ θερμά όποιον έχει την καλή διάθεση να την σχολιάσει/αξιολογήσει (θα με βοηθήσετε να κάνω και δική μου αυτοαξιολόγηση)...!

444
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 28, 2014, 09:32:59 πμ »
καρτα ανεργιας ή/και επιδομα ανεργιας; γιατι το επιδομα μπορεις να συνεχισεις να το παιρνεις αν εχεις (εως) 12 μερες αποσχολησης το μηνα.

Κάρτα ανεργίας 11 μηνών...

445
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« στις: Φεβρουάριος 25, 2014, 10:24:18 μμ »
Αξίζει να χαλάσει κανείς την ανεργία του για 12 (συνολικά) ώρες διδασκαλίας;;;

446
Συνάδελφοι, το σεμινάριο 100 ωρών για Εκπαιδευτές Ενηλίκων το δηλώσατε ως επιμόρφωση στο ΣΔΕ ή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων;;;

447
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 14, 2014, 08:49:51 πμ »
Σχετικά με τη φράση που αναδιατυπώνεται ως θεματική περίοδο,πιστεύετε ότι υπολογίζεται ο αριθμός λέξεών της στο σύνολο της παραγράφου που ζητείται; :)

Όταν η φράση του κειμένου χρησιμοποιείται αυτούσια, εκτιμώ ότι οι λέξεις της δεν προσμετρούνται στο σύνολο της Β1. Ωστόσο, σε περίπτωση που ο μαθητής την αναδιατυπώσει, σαφώς και πρέπει να προσμετρούνται.

448
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 13, 2014, 11:28:07 πμ »
Καλημέρα! Καμιά φορά επειδή το μυαλό κολλάει... θα μπορούσε να βοηθήσει δίνοντας κάποιες ιδέες για τους κινδύνους της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και ενημέρωσης; στην ουσία πρέπει να σταθούμε στους κινδύνους του διαδικτύου μονο; Ευχαριστω εκ των προτέρων....

Gwgaki νομίζω οτι στην ανάπτυξη παραγράφου η φράση που δίνεται πρέπει να χρησιμοποιηθεί αυτούσια ή ορθότερα αναδιατυπωμένη ως θεματική πρόταση. αλλα ας απαντήσει και κάποιος εμπειρότερος απο εμένα.

evi ευχαριστώ για την απάντηση, κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι, ωστόσο θέλω να το επιβεβαιώσω!

Για τους κινδύνους του διαδικτύου, ενδεικτικά:
►  Παρά το γεγονός των δυνατοτήτων για πολύπλευρη ενημέρωση, παραποιείται πιο εύκολα η πληροφορία(παραπληροφόρηση, κίνδυνος μαζικής χειραγώγησης)
►  Υπέρμετρη ελευθερία στη διακίνηση μη ηλεγμένου υλικού στις ιστοσελίδες του διαδικτύου(κίνδυνος για κυκλώματα πορνείας, παιδεραστίας, κλπ)
►  Πιθανή παραβίαση προσωπικών δεδομένων, κλοπή της πνευματικής ελευθερίας, ηλεκτρονικός εκφοβισμός, "ηλεκτρονικό έγκλημα"
►  Η απομόνωση και η αλλοτρίωση από το συνάνθρωπο που παρατηρείται στις σύγχρονες κοινωνίες έχει ως συνέπεια την αναζήτηση επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, προκειμένου να υπάρχει κάποια ανθρώπινη επαφή.
Αντιθέτως, συνήθως οι σχέσεις που δημιουργούνται είναι επιδερμικές και επικρατεί  η ανωνυμία.
► Καλλιεργείται η εσωστρέφεια (εθισμός, εξάρτηση από το διαδίκτυο)
► Η αδυναμία χρήσης του διαδικτύου από όλους οδηγεί σε μια νέα μορφή κοινωνικής ανισότητας, την "πληροφοριακή ανισότητα" αλλά και τον "τεχνολογικό αναλφαβητισμό"

Σελίδες: 1 ... 3031323334 ... 38

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159912
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 544
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.