Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - alex1977

Σελίδες: 1234 ... 16
15
Μήπως ξέρετε από ποια ειδικότητα καλύφτηκε το κενό; Να υποθέσω από φιλόλογο;
Δεν καλύφτηκε, ούτε καλυπτόταν τα τελευταία χρόνια κ οι μαθητες εφευγαν νωρίτερα, εαν κάποιος τους κάλυπτε το κενό.

16
Και ποιός θα πάει για 7 ώρες στην Πάρο;
πιστεύω ότι για τα  μόρια όλο και κάποιος θα βρεθεί. Κ ίσως του συμπληρώσουν ωράριο με φιλολογικά.

17
Πέρυσι η διεύθυνση όπως μου είπε φίλη φιλολογος δεν μπήκε στον κόπο καν να δηλώσει το κενό, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, με αποτέλεσμα να μην καλύφτεί το κενό του θεολόγου. οι ώρες ήταν 7. ίσως να πρεπει να κινητοποιηθείτε οι αδιοριστοι θεολογοι κ να ερευνατε αν υπάρχουν κενά. εγώ είμαι φιλόλογος, αλλά εφόσον το έμαθα, θεώρησα σωστό να ενημερώσω, εφόσον κ φετος μπορει να συμβαίνει το ίδιο εκεί και αλλού.

18
yiannismath. Εννοώ  συμφωνά με Γαβρόγλου  και Κεραμέως  που τελικά το υιοθέτησε, αν και είχε  υποσχεθεί άλλα , θεωρείται  "αντικειμενικό" point system  τα  20  μόρια στο  master, τα  3  μόρια  ανά παιδί ,τα 40 στο διδακτορικό, 7 ξένη γλώσσα κλπ  και δεδομένο πως αυτός  που  έχει  πιο πολλά πτυχία ή  120 μόρια  προϋπηρεσία   είναι  άριστος καθηγητής .  Οπότε  η διαφωνία πλέον  πάει  στο  πως θα μοριοδοτείται πια το κάθε προσόν  και αν  πρέπει  η προυπηρεσία να πιάνει λιγότερο    ή τα παιδιά περισσότερο , ή  οι υπολογιστές  καθόλου και παρόμοια. Τον γραπτό  ΑΣΕΠ  δεν τον θέλουν λόγω κόστους  μάλλον.
ναι στα διδακτορικα, μσστερ, σεμιναρια.οχι σε γλωσσες, παιδια κ "προσοντα" ασχετα με το διδακτικο εργο. εχει καταντησει η εκπ/ση ΟΑΕΔ. σε λιγο θα μοριοδοτειται κ η ανεργια, οπως στα ΣΔΕ κα προγραμματα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ

19
Εδώ συνάδελφε δεν ειναι η τάξη σου που θα λες οτι θελεις και θα κατέχεις την απολυτη αλήθεια, εδω θα μιλάς σοβαρα και με επιχειρήματα. Το τι επαγγελματίας εισαι ασε να το ξέρουν οι μαθητές σου, για το οτι φοβάσαι γραπτο διαγωνισμό φανερώνει και την αξία σου. Για να αφήσεις λοιπόν τις κουτοπονηριές αν ενας συνάδελφος εχει ακαδημαϊκά προσόντα και ενας συνάδελφος εχει χρόνια διδασκαλίας ο δεύτερος ειναι που ευνοείται απο ενα γραπτό διαγωνισμό επειδή τα θέματα ειναι η διδακτέα ύλη! Στο ξαναλέω οτι φοβάσαι δείχνεις την αξία σου.
Τέλος εσυ τοσα χρόνια ειχες δουλειά και κάποιος άλλος ηταν ανεργος η λύση δεν ειναι εσυ να συνεχίσεις να δουλεύεις αλλα εσυ να γινεις ανεργος και ο αλλος να εχει δουλεια για να έχουμε μια ισορροπία!
ναι καιγεται ο κοσμος καθε δυο χρονια να κλεινεται σπιτι και να γινεται αντικοινωνικος, να διαβαζει αχανή ύλη, για να παει αναπληρωτης ή ωρομισθιος το λιγοτερο κ μετα να υποδιπλασιαζονται τα μορια του γραπτου κ παλι απο την αρχη. αντι να μας φταινε οι ανυπαρκτοι διορισμμοι, μας φταινε τα σθστηματα κ βαζουμε μπροστα σαν δικαιολογια της ελαστικης συνειδησης μας την "αξιοσυνη" που δηθεν αντικατοπτιζει ο γραπτος διαγωνισμος σε υλη ασχετη με την σχολικη σε μεγαλ βαθμο απο το 2006 και υστερα. ενα συστημα διορισμου, που οπως κ στο προσοντολογιο οι εκπαιδευτικοι δεν ξεκινούν ολοι απο την ιδια βαση (οικονομικη, οικογενειακών υποχρεωσεων, διαθεσιμου χρονου, ψυχολογικης στηριξης, κοκ). μονο η επετηριδα βασει χρονολογιας αποκτησης πτυχιου διασφαλιζε το επι ισοις οροις, την διαφανεια στις προσληψεις, τις αξιοπρεπεις εργασ συνθηκες, κτλ. τωρα καλή ωρα επικρατει το διαιρει κ βασιλευε κι ο μονος κερδισμενος το υπουργειο. κ για να μη βιαστουν οι νεοτεροι να βγαλουν συμπερασματα ειμαι μεταπτ φοιτητρια κ διεκδικω διορισμο δικαστικώς (ΑΣΕΠ 2008).

20
Αρχικά πίστεψα ότι είναι 12 το μεσημέρι αλλά μετά ακουσα τον Μπράτη. Είμαι τόσο κοντά στο να με πάρουν στη Γ φάση που δεν ήθελα να δήλώσω τρίμηνα αν αυτά τρέχαν πρώτα. Μετά όμως αλλάξαν τα δεδομένα και εκεί στο περίμενε εκλεισε η αίτηση. Βέβαια μετά ο Μπράτης  είπε ότι θα ανοίξει ξανά αλλά εύχομαι να μην το χρειαστώ. (σαν τον πρόεδρο του Εδεσσαϊκού ακούγομαι  :))
αν σε παρουν 3μηνο σε δυσπροσιτο; ειναι 3x3=9 μορια

21
Οι πίνακες είναι κλειδωμένοι για 3 χρόνια. Τα μόρια αυτά είναι άχρηστα .
οχι για καποιον με μηδενικη προυπηρεσια, που εχει πχ μεταπτυχιακο, 2 πτυχια, γλωσσες και εχει φτασει καπου στο 5000+, χωρις προοπτικες για προσληψη ουτε στην ενισχυτικη, με τα περυσινα δεδομενα.

22
Απορία 2η. Η εγκύκλιος γραφει "στους τελικους αξιολογικους πίνακες". Αν δηλ, προσληφτει καποιος με τριμηνη και τελειωσει τη συμβαση του, αλλα ισχυουν οι προσωρινοί πίνακες, γιατι δεν εχουν βγει οι τελικοι αξιολογικοι πινακες, δεν δύναται να διοριστει καπου αλλού;πχ ΑΚΩ/ΑΜΩ πρωινός ή ΑΜΩ ενισχυτική, ΜΝΑΕ,ΔΥΕΠ, κοκ;

"9. Υποψήφιος εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται ως προσωρινός αναπληρωτής, σύμφωνα με την παρ. 1, παραμένει εγγεγραμμένος στους οικείους τελικούς αξιολογικούς πίνακες και δύναται να διοριστεί καθ' όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021. Εάν κληθεί να διορισθεί σε κενή οργανική θέση κατά τη διάρκεια της οικείας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου, υποχρεούται να παραμείνει στη θέση στην οποία είναι τοποθετημένος ως προσωρινός αναπληρωτής έως τη λήξη της. Υποψήφιος εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται ως προσωρινός αναπληρωτής, σύμφωνα με την παρ. 1, δεν είναι διαθέσιμος για πρόσληψη, σύμφωνα με τις κατά περίπτωση ισχύουσες διατάξεις, κατά τη διάρκεια ισχύος της οικείας σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου"

23
Συνάδελφοι, μια απορία για τις τριμηνες συμβάσεις. Αν κανεις την τριμηνη αίτηση και βγει σε λιγο επομενη φαση αναπλήρωσης, ενισχυτική ή ειδική πρόσκληση, θα μπορείς, εφόσον δεν διοριστείς με την 3μηνη να κανεις αίτηση στις άλλες προσκλήσεις;


24
My name is Patreas, not Parteas :P

Λεφτά από ΠΔΕ για τη Γενική Παιδεία Δευτεροβάθμιας τέλος. Ό,τι περισσέψει από μη αναλήψεις και παραιτήσεις (εκτός αν πέσει εκ νέου κλάμα στον Σταϊκούρα όπως και πέρυσι), θα βγει με ειδική πρόσκληση για συγκεκριμένα σχολεία.

Παρεμπιπτόντως, ακούω ότι αρκετές ΔΔΕ δεν έχουν λάβει υπόψη τους την παρ.1 του άρ.45 του Νόμου 4692/2020, σύμφωνα με την οποία: "Κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων προηγείται η κάλυψη λειτουργικών κενών σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα." Μμμ...

Επειδή σύμφωνα με την παρ.1 του άρ.1 του ΦΕΚ Τεύχος B’ 3344/10.08.2020 "Ως ελάχιστη προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζονται οι πέντε (5) ημέρες.", το πλάνο (μένει να δούμε αν επαληθευθεί) είναι να ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων για τις τρίμηνες αργά το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι την Παρασκευή και οι προσλήψεις να γίνουν από τη Δευτέρα 28/9.
Προσέξτε ότι υπάρχουν τριμηνίτες 2 ταχυτήτων (sic):
1) για διά ζώσης διδασκαλία,
2) για τηλεκπαίδευση.
Οι πρώτοι έχουν συντελεστή 1,5x στην προϋπηρεσία τους, οι δεύτεροι όχι.
Δεν διευκρινιζεται αν οι 3μηνιτες πανε σε δυσπροσιτο τι γινεται τοτε. Παει επι 1,5 ή2;

25
H  επετηρίδα δεν ήταν αξιοκρατική
αρθρο του Κάτσικα το 199  για την κατάργηση της επετηρίδας

https://www.tanea.gr/1997/08/04/greece/i-katargisi-tis-epetiridas/

Ακολουθώντας την πεπατημένη, η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
αρνήθηκε τον απογαλακτισμό της από τις «μεθοδεύσεις του καλοκαιριού» και
παρουσίασε το πρόγραμμά της για το «σχολείο του 2000».ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ μας αυτό
κριτικό σημείωμα θα αναφερθούμε αποκλειστικά στο ζήτημα της επετηρίδας των
εκπαιδευτικών, που η κατάργησή της περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του ΥΠΕΠΘ.


Δεν υπάρχει άλλος θεσμός στην εκπαίδευση που να έχει δεχθεί περισσότερες
αρνητικές κριτικές, από τη μια, και σταθερή επιχειρηματολογία και πρακτική
υπεράσπισης, από την άλλη, όσο η επετηρίδα των εκπαιδευτικών.


Πραγματικά, η επετηρίδα διορισμού των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας έχει συγκεντρώσει, ιδιαίτερα τα
τελευταία δέκα περίπου χρόνια, τα συντονισμένα πυρά δεκάδων ­ σχετικών ή
άσχετων με το σχολείο και την εκπαιδευτική διαδικασία ­ προσώπων ή φορέων,
εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, δημοσιογράφων, υπουργών Παιδείας όλων των
μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων, κ.λπ.








Το 1990, ο τότε υπουργός Παιδείας Β. Κοντογιαννόπουλος ήταν ο πρώτος που
προέβαλε τον θεσμό της επετηρίδας ως το «υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της
εκπαίδευσης» και προσπάθησε να προωθήσει την κατάργησή της. Στα ίδια περίπου
πλαίσια κινήθηκε και ο αμέσως επόμενος υπουργός Παιδείας Γ. Σουφλιάς και
αργότερα ο Γ. Παπανδρέου ο οποίος υποστήριξε σε λόγο του στη Βουλή (20-3-1995)
ότι η επετηρίδα «δεν προωθεί την αξιοκρατία, δεν θεραπεύει την ανεργία, δεν
τιμά το επάγγελμα του εκπαιδευτικού».


Την ίδια περίπου περίοδο, ο σημερινός πρόεδρος του Κέντρου Εκπαιδευτικής
Έρευνας του ΥΠΕΠΘ Μ. Κασσωτάκης υποστήριζε ότι «ο διορισμός με βάση την
επετηρίδα είναι αναχρονιστικό μέτρο και αποτελεί σημαντική τροχοπέδη για την
ανανέωση του ανθρώπινου δυναμικού των σχολείων».


Στην ίδια πάντα κατεύθυνση, στις αρχές του 1996, η Έκθεση των Εμπειρογνωμόνων
του ΟΟΣΑ υπογράμμιζε ότι «η γήρανση του σώματος των εκπαιδευτικών είναι
συνέπεια του συστήματος της επετηρίδας», ενώ στις 30 του περασμένου Μαΐου η
εφημερίδα «Εξουσία» πανηγύριζε «για την δικαίωση της πρωτοβουλίας που είχε
αναλάβει για την κατάργηση της επετηρίδας» καθώς, όπως σημείωνε στο κεντρικό
της άρθρο, ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κ. Καραμανλής «θα καταθέσει πρόταση νόμου με
την οποία θα ζητείται η κατάργηση της επετηρίδας».


Δύο περίπου μήνες αργότερα, ο γνωστός φιλόλογος και κριτικός θεάτρου Κώστας
Γεωργουσόπουλος σε άρθρο του στα «ΝΕΑ» (22/7/1997) δηλώνει ότι «αξίζει η
κυβέρνηση να δώσει τη μάχη μέχρις εσχάτων με τα συντεχνιακά συμφέροντα για την
κατάργηση της επετηρίδας».


Τι συμβαίνει λοιπόν; Γιατί στην κατάργηση του θεσμού της επετηρίδας πρόσληψης
των εκπαιδευτικών συναινούν τόσο απροκάλυπτα διαφορετικοί (;) πολιτικοί και
ιδεολογικοί φορείς και πρόσωπα;


Η «ανίχνευση» των «πυρομαχικών» που χρησιμοποιούνται για να κατακεραυνωθεί η
επετηρίδα διορισμού των εκπαιδευτικών φέρνει στην επιφάνεια μια δοκιμασμένη
ρητορική, σύμφωνα με τα οποία η επετηρίδα ευθύνεται:


* για την αδιοριστία


* για τη γήρανση του εκπαιδευτικού σώματος


* για την έλλειψη παιδαγωγικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών


Η ανάγνωση του πίνακα 1 φανερώνει ότι οι αριθμοί της αδιοριστίας των
εκπαιδευτικών ευημερούν...


Περίπου 120 χιλιάδες νηπιαγωγοί, δάσκαλοι και καθηγητές βρίσκονται
εγγεγραμμένοι στην επετηρίδα διορισμών του ΥΠΕΠΘ και η κατάσταση αυτή
αναδεικνύει με σαφήνεια την έκταση και την ένταση του προβλήματος. Πρόκειται,
βέβαια, για μια εξέλιξη που με αριστοτεχνικό τρόπο συνδέεται συνήθως και με τη
συζήτηση για την «κρίση του σχολείου», με όρους και προϋποθέσεις που ευνοούν
την ανάπτυξη μιας λογικής, η οποία οριοθετεί την ίδια την ύπαρξη της
επετηρίδας ως αιτία ή μία από τις κύριες αιτίες της κρίσης.


Το θέμα είναι, λοιπόν, από ποια πλευρά βλέπει κανείς το ζήτημα της επετηρίδας
διορισμού των εκπαιδευτικών:


* από την πλευρά της αδιοριστίας;


* από την πλευρά των πραγματικών αναγκών της κοινωνίας και της εκπαίδευσης;


Γιατί τι άλλο είναι η αδιοριστία των εκπαιδευτικών, αν όχι η μορφή που παίρνει
η μάστιγα της ανεργίας στο χώρο της εκπαίδευσης; Υπήρχε μήπως περίπτωση στην
κοινωνία του κέρδους και της απαξίωσης της εργασίας, στην εποχή της διόγκωσης
της ανεργίας, οι εκπαιδευτικοί χώροι να αποτελέσουν όαση;


Μήπως η καταδίκη στην ανεργία δεκάδων χιλιάδων επιστημόνων δεν είναι το τίμημα
που πρέπει να πληρωθεί για να φυσάει ούριος άνεμος στην συγκάλυψη της χρόνιας
πολιτικής των ελάχιστων διορισμών (πίνακας 2), κοντολογίς της πολιτικής
υποχρηματοδότησης της εκπαίδευσης;


Σε αυτά τα πλαίσια, η επετηρίδα, η μονιμότητα, η ακώλυτη υπηρεσιακή και
μισθολογική εξέλιξη, τα ενιαία εργασιακά δικαιώματα, ό,τι με μια φράση μπορεί
να χαρακτηριστεί σταθερή και αξιοπρεπής εργασιακή σχέση, παρουσιάζονται σαν «αναχρονισμός»!


Δύο ακόμη βασικά επιχειρήματα συναρμολογούν τα «πήλινα πόδια» της
επιχειρηματολογίας υπέρ της κατάργησης της επετηρίδας. Κατηγορείται για τη
γήρανση του εκπαιδευτικού σώματος, αν και είναι γνωστό ότι αυτή λιπαίνεται
άριστα στο έδαφος της αναγκαστικής παραμονής των λειτουργών του με βάση τους
τελευταίους ασφαλιστικούς - συνταξιοδοτικούς νόμους που θέλουν τον
εκπαιδευτικό να διδάσκει μέχρι και το 65ο έτος της ηλικίας του για να μπορεί
να κατοχυρώνει πλήρη συνταξιοδοτικά δικαιώματα.


Παράλληλα, είναι φανερό ότι οι αδυναμίες και οι χρόνιες ελλείψεις των
ελληνικών πανεπιστημίων θα χρησιμοποιηθούν και θα αξιοποιηθούν μια ακόμη φορά
για την «θυματοποίηση των θυμάτων», αφού οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί
κατηγορούνται για έλλειψη παιδαγωγικής κατάρτισης που δεν περιλαμβάνεται στα
προγράμματα σπουδών τους!


«ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ»


Οφείλουμε, όμως, στο σημείο τούτο να ανασύρουμε από την αφάνεια αυτό που άμεσα
υπονοεί, χωρίς να το δηλώνει, ο λόγος που υπερασπίζεται την κατάργηση της επετηρίδας.


Στον υπουργικό λόγο για την κατάργηση της επετηρίδας δεν είναι λίγοι εκείνοι
που θα «διαβάσουν» την αναπτέρωση των ελπίδων τους για διορισμό. Πατώντας,
ακριβώς, πάνω στις ανοιχτές ανάγκες, αγωνίες και ελπίδες χιλιάδων νέων για
διορισμό, προβάλλοντας μια πλαστή ανταπόκριση στο βασικότερο αίτημά τους,
λιπαίνοντας τις πιο καθυστερημένες συνειδήσεις του τύπου «να βολευτώ εγώ και
ό,τι θέλει ας γίνει», το ΥΠΕΠΘ επιδιώκει την υφαρπαγή της συναίνεσής τους για
την κατάργηση της επετηρίδας, δημιουργώντας έτσι δύο μέτωπα υποψηφίων
εργαζομένων, που θα βρίσκονται σε αντιπαράθεση χωρίς να ωφελείται κανένα από
τα δύο, αφού η πολιτική των ελάχιστων διορισμών όχι μόνο θα συνεχίζεται αλλά
θα μένει και στο απυρόβλητο!


Είναι φανερό ότι πίσω από τις βεβαιότητες και τα αυτονόητα της
επιχειρηματολογίας κατάργησης της επετηρίδας απλώνεται το μαύρο φόντο της
νεκρολογίας του πιο αντικειμενικού και αδιάβλητου τρόπου πρόσληψης των εκπαιδευτικών.


Γιατί η επετηρίδα είναι το μόνο αδιάβλητο και δίκαιο σύστημα που προάγει
σταθερές και αξιοπρεπείς εργασιακές σχέσεις απαραίτητες για τον ευαίσθητο χώρο
της εκπαίδευσης. Είναι γνωστό στους εκπαιδευτικούς κύκλους ότι όπου την
επετηρίδα διορισμών αντικατέστησε η ατομική διαπραγμάτευση με βάση τα
«ιδιαίτερα προσόντα», όπως π.χ. μουσικά σχολεία, Προγράμματα Δημιουργικής
Απασχόλησης, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ κ.λπ., τα σύνορα της αντικειμενικότητας και του
αδιάβλητου της πρόσληψης δεν ξεπέρασαν την έκταση των γραφείων του «μέσου»!


ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ


Στη «Διακήρυξη αρχών για την προσχολική εκπαίδευση» του Συμβουλίου της Ευρώπης
έχει επισημανθεί η αναγκαιότητα της καθολικότητας της προσχολικής αγωγής. Παρ'
όλα αυτά, στη χώρα μας χιλιάδες είναι τα νήπια που δεν εξασφαλίζουν θέση λόγω
ανεπάρκειας νηπιαγωγείων και διορισμένων νηπιαγωγών, και είναι χαρακτηριστικό
ότι σε 10 νομούς της χώρας δεν υπάρχει ούτε ένας βρεφονηπιακός σταθμός, σε 17
νομούς υπάρχει ένας και σε 10 νομούς δύο!


Μία στοιχειώδης κάλυψη των παραπάνω αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό απαιτεί
το διορισμό περίπου 3-3,5 χιλιάδων νηπιαγωγών.


Παράλληλα, η θεσμοθέτηση της 12χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης δεν είναι
αίτημα του μέλλοντος. Είκοσι περίπου χρόνια μετά τη συνταγματική κατοχύρωση
της 9χρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το μέτρο αυτό θα φέρει σιγά - σιγά
περίπου 60.000 μαθητές στο Λύκειο.


Ακόμη, δεν πρέπει κανείς να ξεχνά ότι μια ανάσα πριν από το 2000, περίπου
15.000 παιδιά εγκαταλείπουν το υποχρεωτικό σχολείο, κυρίως από τις
υποβαθμισμένες και φτωχές δυτικές συνοικίες της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, τον
Πειραιά, καθώς και από τις περιθωριοποιημένες περιοχές της ελληνικής επαρχίας.
Ένα πρόγραμμα που θα κήρυσσε τις περιοχές αυτές Ζώνες Εκπαιδευτικής
Προτεραιότητας, θα μείωνε τους μαθητές ανά τμήμα σε 20, θα αύξανε το
εκπαιδευτικό προσωπικό, θα δυνάμωνε τις προϋποθέσεις της υποχρεωτικής σχολικής
φοίτησης και θα έβαζε δυναμίτη στη διόγκωση του λειτουργικού αναλφαβητισμού
και του κοινωνικού αποκλεισμού. Τρεις χιλιάδες εκπαιδευτικοί, με ανάλογη
εκπαίδευση και επιμόρφωση απαιτούνται ως πρώτο βήμα για τα 30.000
Τσιγγανόπουλα που δεν πάνε σχολείο και για τα τμήματα υποδοχής των χιλιάδων
Ποντίων προσφύγων, των μεταναστών και των αλλοδαπών, που είτε βρίσκονται έξω
από τους εκπαιδευτικούς χώρους είτε εξοστρακίζονται βίαια από ένα σχολείο το
οποίο δεν είναι ανεκτικό στους «απροετοίμαστους»...


Ο κατάλογος είναι μακρύς και φωτίζει το δρόμο των προτεραιοτήτων...


Στον πίνακα 3 μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι μια γενναία εκπαιδευτική
μεταρρύθμιση πρέπει να ξεκινήσει από την κάλυψη των υπαρκτών αναγκών της
εκπαίδευσης, που πρώτο της βήμα είναι ο διορισμός 40.000 εκπαιδευτικών, βασική
προϋπόθεση για την επιστροφή στο σχολείο, στην κοινωνία και στις πραγματικές
τους ανάγκες.

26
Ευτυχώς που μετά την κατάργηση της επεκράτησε αξιοκρατία.
Διορισμοί εκπαιδευτικών μέσω "παραθύρων" παντός είδους, πολλοί από τους οποίους δεν είχαν περάσει ούτε απέξω από εξεταστικό κέντρο.
Όλη σχεδόν η εκπαιδευτική κοινότητα βρίσκεται στα δικαστήρια.
Τώρα βέβαια έχουμε και την "ευλογία" του υπουργείου παιδείας. Είναι και αυτό μια πρόοδος.
Εγώ θεωρώ ότι ήταν "αξιοκρατική" υπό την έννοια ότι επειδή υπήρχε επετηρίδα, άρα και σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση, η βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια ήταν υψηλή. Δεν έμπαινες ούτε καν στις περιφεριεακές σχολές φιλόλογος με κάτω από 15-16. Τώρα στα περιφερειακά πανεπιστήμια μπαίνεις φιλόλογος ακόμα και με βαθμό κάτω από τη βάση. Αν υποθέσουμε ότι αυτός ο υποψήφιος καθηγητής πάρει κουτσά στραβά το πτυχίο και μετά πάρει πληρωμενο μεταπτυχιακό και έχει και παιδιά, γλώσσες, κτλ μπορεί και να δουλέψει και οι άλλοι όχι.

27
Σύμφωνα με το παρακάτω σενάριο κατανομής των θέσεων στην ειδική αγωγή ένας μεγάλος αριθμός θα πάει στο ΕΒΠ, δηλαδή σε άτομα που έχουν ένα απολυτήριο ΕΠΑΛ και συνοδεύουν παιδιά με αναπηρίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές οι 500-1000 θεωρούνται  θέσεις εκπαιδευτικών. Μακάρι να διοριστούν όλοι βρε παιδιά, αλλά όχι να βλέπουμε και μαθητές μας στόκους 20 χρόνια μικρότερους που τους σφύριξαν να πάνε να πάρουν μια πιστοποίηση, να διορίζονται με κονδύλια που διαφημίζουν ότι είναι για για τα κενά στα σχολεία.

https://xenesglosses.eu/2018/10/poia-tha-itan-katanomi-ton-4-500-monimon-diorismon-stin-eidiki-agogi/
Έτσι με τα υπάρχοντα δεδομένα, σήμερα Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018 και με βάση τον τρόπο που σκέφτεται το Υπουργείο Παιδείας  να κατανείμει τον αριθμό 4.500 διορισμών, θα είχαμε:

1.665 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Α/θμιας Εκπαίδευσης
1.440 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών Ε.Α.Ε. Β/θμιας Εκπαίδευσης και
1.395 μόνιμους διορισμούς Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Αλλά όπως είπαμε και στην αρχή πρόκειται για ασκήσεις επί χάρτου…
το οτι καποιος εχει τελειωσει αυτες τις δομες δε σημαινει οτι ειναι στοκος, επειδη δεν τελειωσε ΑΕΙ. προσωπικα γνωριζω καθηγητριες φιλολογους που διοριστηκαν με το ιεκ. επισης συγγενης μου διοριζεται ως ΕΒΠ γιατι δεν εδωσε πανελληνιες αν και πολυ καλη μαθητρια γιατι υπηρχε ιεκ ειδικης αγωγής στην πολη της κ σκεφτηκε πρακτικα, εφοσον δεν υπηρχαν κιολας λεφτα για σπουδες.. αν περιμεναν απο το πτυχιο....

28
Στους διοριστεους της ειδικης ειναι φιλολογος, η οποια απεκτησε 15 μορια στη γενικη αποκλειστικα από ΣΔΕ, μετα εκανε μεταπτυχιακό στην ειδική και τα τελευταια χρονια εργαζόταν στην παραλληλη. Απ' ο,τι βλεπετε σε σχεση με καποιον συναδελφο που εργαζοταν αποκλειστικα στη γενικη με ασεπ, του οποιου τα μορια κουτσουρευτηκαν κ κουραζοταν περισσοτερο αναφορικά με την προετοιμασια του μαθηματος, η εν λογω κυρια με το παραθυρακι των ΣΔΕ (δεν προσλαμβανονται με ασεπ κ οταν πρωτομπηκε αυτη ειχε συνεντευξη) κ της ειδικης σε λιγα χρονια θα διδασκει στη γενικη εκπαιδευση, αξιοποιωντας μορια που τα απέκτησε ξυνόμενη.

Σελίδες: 1234 ... 16

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159806
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.