267
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Φιλολογοι Ο.Τ.Ε.Κ
« στις: Ιούλιος 27, 2010, 12:07:01 μμ »Εμείς γιατί δεν αντιδρούμε; Ως το 1012 θα μπουν και οι καθαρίστριες.Απορώ πώς τους διέφυγε αυτό....και αυτές ψυχή έχουν!χαχαχα
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 267
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Φιλολογοι Ο.Τ.Ε.Κ« στις: Ιούλιος 27, 2010, 12:07:01 μμ »Εμείς γιατί δεν αντιδρούμε; Ως το 1012 θα μπουν και οι καθαρίστριες.Απορώ πώς τους διέφυγε αυτό....και αυτές ψυχή έχουν!χαχαχα 268
Αναπληρωτές / Απ: Tο τέλος των ΟΑΕΔΙΤΩΝ;« στις: Ιούλιος 25, 2010, 03:00:08 μμ »
Περαστικά μας παιδιά!Καλό ΑΣΕΠ πλέον!
269
Αναπληρωτές / Απ: Tο τέλος των ΟΑΕΔΙΤΩΝ;« στις: Ιούλιος 25, 2010, 12:44:58 μμ »στους μαθηματικούς παντως παιδιά,ήρθανε τα πάνω κάτω!πέρυσι ο τελευταίος μαθηματικός είχε διοριστεί με 22 μόρια από τον ενιαίο και φέτος θα πάει κοντά στο 30!Άσε,κάθε χρονιά όλο και κάτι θα κάνουν και θα ανατρέψουν τον διορισμό μας,σαν τον γάιδαρο με το καρότο είμαστε,που δεν το φτάνει ποτέ!Το τέλος των ΟΑΕΔΙΤΩΝ αφού τους βολέψουν τώρα στη μεταβατική περίοδο που με τους μειωμένους διορισμούς μόνο ομαλή μετάβαση δεν είναι,αυτοί που ήταν να διοριστούν έχουν χάσει τη σειρά τους,έχουν πέσει κάτω στον πίνακα! 270
Αναπληρωτές / Απ: Πληρωμή Ωρομισθίων« στις: Μάιος 01, 2010, 09:47:38 μμ »
Με την Δευτ/βαθμια Καρδίτσας τι γίνεται;
271
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ζ' Φάση - ΠΕ02 ... ποιητικώς ολισθαίνουσα ...!« στις: Μάρτιος 25, 2010, 02:31:14 μμ »χαχα! Πολύ καλό! 272
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ζ' Φάση - ΠΕ02 ... ποιητικώς ολισθαίνουσα ...!« στις: Μάρτιος 19, 2010, 12:01:22 μμ »
Κολήσαμε στην Ζ' φάση...φάση υπήρξε αλλά χωρίς τις ειδικότητές μας πάλι...νομίζω μπήκε λουκέτο για φέτος!
273
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ζ' Φάση - ΠΕ02 ... ποιητικώς ολισθαίνουσα ...!« στις: Μάρτιος 15, 2010, 02:22:38 μμ »
Ένα βιντεάκι με την κυρία Υπουργό Παιδείας σε ρόλο καθηγήτριας και τους εκπαιδευτικούς σε ρόλο μαθητών...
http://www.youtube.com/watch?v=7X1bVJsT7Gc 274
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής« στις: Μάρτιος 14, 2010, 08:02:46 μμ »
Ένα βιντεάκι με την Διαμάντω σε ρόλο καθηγήτριας και τους εκπαιδευτικούς σε ρόλο μαθητών...
http://www.youtube.com/watch?v=7X1bVJsT7Gc 275
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Πιστοποιητικό Επάρκειας« στις: Μάρτιος 14, 2010, 09:45:26 πμ »Το άρθρο και συγκεκριμένα οι θέσεις της ΟΛΜΕ με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Συνάδελφοι, απλά τίθεται σε εφαρμογή κάτι που θα έπρεπε να λειτουργεί από το '97, αν "κάποιοι" δεν το μπλόκαραν. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε πως στο εξής οι νέοι πτυχιούχοι θα έχουν αυτό το εφόδιο. Για τους παλιούς ή να ισχύει το ισχύον καθεστώς (που είναι το πιο δίκαιο) ή έστω να προβλεφθεί μια ταχύρρυθμη επιμόρφωση, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν (τόσα έχουν περάσει με τους αλλεπάλληλους διαγωνισμούς!) και ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καταβολή χρημάτων! Και φυσικά δεν είναι σωστό να διαβάζεις εκπαιδευτικούς οποιουδήποτε κλάδου να γράφουν πως "βαριούνταν να πάρουν παιδαγωγικά μαθήματα", ενώ μία από τις κυριότερες επαγγελματικές διεξόδους και του τμήματος αυτού είναι η εκπαίδευση και η διδασκαλία! Το να μην τα έχει εντάξει το τμήμα στο πρόγραμμα σπουδών του και να διαμαρτύρεται κατόπιν το καταλαβαίνω. Αλλά η... "βαρεμάρα" δε δικαιολογείται εύκολα. Να γιατί επιμένουμε τα μαθήματα Παιδαγωγικής να είναι υποχρεωτικά. Τώρα όσο για το ΠΠΔΕ (όπως παρουσιάζεται στο άρθρο) του τμήματος Μαθηματικών της Κρήτης, το οποίο γρήγορα-γρήγορα έσπευσε να πάρει μέρος της χρυσής πίτας (από πού κι ως πού άλλωστε δίνει πιστοποιητικά παιδαγωγικής;), το θεωρώ ελλιπέστατο και κακοσχεδιασμένο. Στα υποχρεωτικά μαθήματα τι σχέση έχουν η Ευκλείδεια Γεωμετρία και η Θεωρία των Αριθμών, όπως και οι περιοχές "Μαθηματικά για την Εκπαίδευση" και "Ιστορία των Μαθηματικών" δεν έχουν σχέση με παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Αγαπητή Lucinda, νομίζω πως το άρθρο με επιβεβαιώνει περί των διαφορετικών νόμων που λέγαμε, καθώς και για τα credits των πτυχίων.Αυτό αφορά μόνο Μαθηματικούς,καμιά άλλη ειδικότητα. 276
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας ΠΕ03« στις: Μάρτιος 13, 2010, 09:45:30 μμ »
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4564973
Στο κείμενο «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Πρώτα ο μαθητής» που κατέθεσε η Υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου στις 4 Μαρτίου 2010 στο Υπουργικό Συμβούλιο γίνεται αναφορά«στην καθιέρωση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης». Σύμφωνα με το κείμενο «η παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέχεται : α) κατά τη διάρκεια των σπουδών και εντάσσεται στο Πρόγραμμα των Τμημάτων με τη μορφή «Ειδικού Προγράμματος Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής», β) μετά την αποφοίτηση και με βάση όρους και προϋποθέσεις που τίθενται από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεννόηση με τα ανώτατα ιδρύματα». Παράλληλα επισημαίνεται ότι η εισαγωγή στο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπεται «μετά από επιτυχείς εξετάσεις στον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών που θα διαθέτουν Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης» Με έγγραφό του (Α.Π. 814/26/1/2010) το Υπουργείο Παιδείας ζήτησε από τους Πρυτάνεις των Πανεπιστημίων τα παρακάτω σε σχέση με το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης:«…Το Υπουργείο Παιδείας , Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προτίθεται να προτείνει στα Πανεπιστήμιά μας ένα λειτουργικό σχέδιο για τη βασική εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών στα τμήματά τους με την παρακολούθηση ενός ειδικού συνεκτικού προγράμματος σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής το οποίο θα οδηγεί στην απόκτηση ενός πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας. …Τα Πανεπιστήμια αποτελούν τους φυσικούς φορείς για την ανάπτυξη μιας σχετικής πρωτοβουλίας. Θεωρούμε ότι η δημιουργία ενός ειδικού κέντρου ή η μετεξέλιξη υπάρχοντος θεσμού σε κάθε Πανεπιστήμιο με σκοπό τη διοργάνωση και υποβοήθηση των Τμημάτων στην επιτυχή διοργάνωση των σχετικών προγραμμάτων σε στενή συνεργασία με τα θεσμικά όργανα Διοίκησης των Πανεπιστημίων και τα ίδια τα Τμήματα τα οποία θα ενδιαφερθούν να συμμετάσχουν, θα ήταν δυνατόν να οδηγήσει σε μια μεγάλης εμβέλειας καινοτομία… να μας γνωρίσετε τις απόψεις σας για το θέμα αφού συνεννοηθείτε με τους Προέδρους των Τμημάτων που δυνητικά εμπλέκονται (Παιδαγωγικά Τμήματα τα οποία εκπαιδεύουν για τη Β΄θμια εκπαίδευση) Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ Το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας ή κατάρτισης (το Υπουργείο Παιδείας χρησιμοποίησε, μέσα σε περίπου ένα μήνα, σε επίσημα κείμενά του και τις δυο φράσεις) δεν είναι κάτι νέο. Το βρίσκουμε θεσμοθετημένο από το 1997 με το ν. 2525/97 «Ενιαίο Λύκειο, πρόσβαση των αποφοίτων του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και άλλες διατάξεις» (Υπουργός Παιδείας Γεράσιμος Αρσένης). Στο Άρθρο 6 παρ. 4 του νόμου αυτού προβλέπονται σχετικά τα παρακάτω: «Άρθρο 6 Διορισμοί Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 4. Δεκτοί στο διαγωνισμό είναι οι έχοντες τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, κατά τις διατάξεις των άρθρων 12, 13 και 14 του Ν. 1566/85, καθώς και πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, που χορηγείται από τα ΑΕΙ, ανεξάρτητα εάν είναι εγγεγραμμένοι στους πίνακες διοριστέων του Ν. 1566/85. Στο διαγωνισμό γίνονται δεκτοί, χωρίς πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, οι έχοντες πτυχίο Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών και των Τμημάτων Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ή Φιλοσοφίας και Κοινωνικών Σπουδών των ΑΕΙ ή πτυχίο της Παιδαγωγικής Τεχνικής Σχολής της Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής Τεχνικής Εκπαίδευσης και της Ανωτέρας Σχολής Εκπαιδευτικών Tεχνολόγων Μηχανικών (ΠΑΤΕΣ και ΑΣΕΤΕΜ της ΣΕΛΕΤΕ), καθώς και οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες διοριστέων του Ν. 1566/85 και έχοντες διδακτορικό δίπλωμα στις επιστήμες της Αγωγής ή τίτλο μεταπτυχιακών σπουδών στις επιστήμες της Αγωγής. … 6.Με απόφαση των οικείων ΑΕΙ, που εγκρίνεται από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, καταρτίζονται στα ΑΕΙ προγράμματα θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης, διάρκειας δύο ακαδημαϊκών εξαμήνων, τα οποία παρακολουθούν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί είτε κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών τους είτε μετά τη λήξη αυτών. Σε όσους παρακολουθούν επιτυχώς τα προγράμματα, χορηγείται πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα συμμετοχής στους διαγωνισμούς για την κατάρτιση πίνακα διοριστέων εκπαιδευτικών». Ο ν. 2525/97 τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε λίγα χρόνια αργότερα με το . 3194/2003 "Ρύθμιση εκπαιδευτικών θεμάτων και άλλες Διατάξεις". Σύμφωνα με την παράγραφο 2 του Άρθρου 8 του ν. 3194/2003 «… Καθηγητικές σχολές για τους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων δασκάλων και νηπιαγωγών και των κλάδων ΠΕ1 Θεολόγων, Π Ε2 Φιλόλογων, ΠΕ3 Μαθηματικών, ΠΕ4 Φυσικών, ΠΕ5 Γαλλικής Γλώσσας, Π Ε6 Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ7 Γερμανικής Γλώσσας, ΠΕ8 Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας και ΠΕ16 Μουσικής, καθώς και η Ανώτερη Σχολή Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ.) της Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε. και η Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ. ΠΑΙ.Τ.Ε.) για το διορισμό εκπαιδευτικών στον κλάδο ΠΕ17». Τα τελευταία χρόνια με νέους νόμους (ν. 3687/2008, ν. 3794/2009) στις καθηγητικές σχολές προστίθεται ο κλάδος ΠΕ33 Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης, ΠΕ34 Ιταλικής γλώσσας ο κλάδος ΠΕ40 Ισπανικής Γλώσσας και από τον κλάδο ΠΕ19 Πληροφορικής Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων το Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ωστόσοτο Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας το βρίσκουμε πρόσφατα στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης. Σύμφωνα με ανακοίνωση (http://www.math.uoc.gr:1080/proptyxiakes/odhgos/pistopoihtiko) το τμήμα «δημιούργησε πρόγραμμα θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικής άσκησης το οποίο μπορούν να παρακολουθήσουν οι φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών τους. Το πρόγραμμα μπορούν να παρακολουθήσουν και πτυχιούχοι Τμημάτων Μαθηματικών, οι οποίοι εγγράφονται στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης ειδικά για το σκοπό αυτό. Το Τμήμα Μαθηματικών με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης έπειτα από εισήγηση της Επιτροπής Σπουδών μπορεί να απαλλάξει τον πτυχιούχο από μαθήματα του προγράμματος, στα οποία έχει ήδη εξετασθεί επιτυχώς κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών του. Σε όσους παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, επιτύχουν στις προβλεπόμενες εξετάσεις και ικανοποιήσουν όλες τις άλλες απαιτήσεις του, χορηγείται Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας. Για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού απαιτείται,εκτός των άλλων απαιτήσεων για το πτυχίο, η επιτυχής παρακολούθηση σε δέκα από τα ακόλουθα μαθήματα, συνολικού βάρους τουλάχιστον 30 Δ.Μ. ή 60 μονάδων ECTS. Μεταξύ των δέκα μαθημάτων πρέπει να περιλαμβάνονται τα πέντε υποχρεωτικά μαθήματα για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού, και τουλάχιστον ένα μάθημα από κάθε μία από τις τρείς Περιοχές μαθημάτων επιλογής. Μαθήματα Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης Υποχρεωτικά για τη χορήγηση του Πιστοποιητικού M400 Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη M265 Διδακτική των Μαθηματικών M401 Πρακτική Ασκηση στη Διδασκαλία M202 Θεωρία Αριθμών M207 Ευκλείδεια Γεωμετρία Μαθήματα επιλογής Περιοχή 1: Μαθηματικά για την εκπαίδευση M204 Περιγραφική Στατιστική M251 Διακριτά Μαθηματικά I M269 Θέματα Μαθηματικών για την Εκπαίδευση Περιοχή 2: Ιστορία των Μαθηματικών M260 Ιστορία των Μαθηματικών Ι M261 Ιστορία των Μαθηματικών ΙΙ M262 Η Εξέλιξη της Γεωμετρίας M263 Η Aνάλυση από τον Αρχιμήδη έως το Weierstrass M268 Θέματα Ιστορίας των Μαθηματικών Περιοχή 3: Ψυχολογία, Παιδαγωγική και Διδακτική των Μαθηματικών Μ402 Εισαγωγή στη Γενική Ψυχολογία (Β01 01) Μ403 Ψυχολογία του Εφήβου (Β02 02) Μ404 Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (Α05 01) M301 Χρήσεις των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση Μ266 Ο Ρόλος της Ιστορίας των Μαθηματικών στη Διδακτική M409 Θέματα Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής M309 Θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ Τα ζητήματα της αρχικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών κρίνονται σημαντικά, γιατί διαμορφώνουν τη βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί η οποιαδήποτε μετέπειτα επιμόρφωση. Οι θέσεις της ΟΛΜΕ ως προς την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δ.Ε. έχουν ως εξής: - Η επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών να γίνεται στα οικεία Τμήματα των ΑΕΙ, όπως αυτό συμβαίνει μέχρι σήμερα, χωρίς να διαφοροποιείται από την κατάρτιση που παρέχεται σε αυτούς που ενδεχομένως δε θα σταδιοδρομήσουν στην εκπαίδευση. - Να συμπληρωθούν τα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων των ΑΕΙ με μαθήματα πάνω σε αντικείμενα που απουσιάζουν ή δε διδάσκονται επαρκώς στην Τριτοβάθμια, ενώ περιλαμβάνονται στα προγράμματα σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (π.χ., Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση). - Να δημιουργηθούν στους τομείς Παιδαγωγικής των Φιλοσοφικών Σχολών και, όπου αυτοί δεν υπάρχουν, στα Παιδαγωγικά Τμήματα, ειδικά προγράμματα κατάρτισης των υποψήφιων εκπαιδευτικών σε θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας και Διδακτικής Μεθοδολογίας, τα οποία να οδηγούν στη χορήγηση ειδικού πιστοποιητικού παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης. Ως εναλλακτική πρόταση σε σχέση με την προηγούμενη προτείνεται η ακόλουθη: Η Παιδαγωγική κατάρτιση είναι δυνατό να παρέχεται και στα τμήματα των επιμέρους επιστημονικών ειδικοτήτων, που λειτουργούν στα ΑΕΙ, με τη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων (ίδρυση αντίστοιχων τομέων κ.λπ.). Αυτό μπορεί να γίνει και με τη συνεργασία των Τομέων Παιδαγωγικής των Φιλοσοφικών Σχολών και των Παιδαγωγικών Τμημάτων. - Να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική άσκηση των εκπαιδευτικών. - Η ανάπτυξη των παραπάνω προγραμμάτων να γίνει σε συνεργασία με τα Τμήματα των επιμέρους επιστημονικών ειδικοτήτων που λειτουργούν στα ΑΕΙ και η ειδική διδακτική των διάφορων μαθημάτων να γίνεται από επιστήμονες των αντίστοιχων ειδικοτήτων, οι οποίοι πρέπει να έχουν πρόσθετη εκπαίδευση στη διδακτική και επαρκή σχετική εμπειρία. - Τα προγράμματα βασικής παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών να διαρκούν ένα τουλάχιστον ακαδημαϊκό έτος, αλλά να υπάρχει η δυνατότητα ολοκλήρωσης της παρακολούθησής τους και σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. - Να υπάρξει δυνατότητα παρακολούθησης του προγράμματος παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης τόσο κατά τη διάρκεια των βασικών σπουδών στους διάφορους τομείς επιστημονικής εξειδίκευσης όσο και μετά τη λήψη του πτυχίου. - Να υπάρξει σύστημα συνεχούς αξιολόγησης της βασικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών με βάση το οποίο θα γίνουν οι αναγκαίες βελτιώσεις στο σύστημα που προτείνεται παραπάνω. Η επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος παιδαγωγικής κατάρτισης, σύμφωνα με την πρόταση της ΟΛΜΕ, πρέπει «να οδηγεί στη χορήγηση ειδικής βεβαίωσης, η οποία να θεωρείται ως απαραίτητη προϋπόθεση για το διορισμό στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όταν δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις παροχής της κατάρτισης αυτής σε όσους το επιθυμούν». Θεωρούμε αυτονόητο ότι η παιδαγωγική κατάρτιση και η χορήγηση ειδικής βεβαίωσης θα αφορά μόνο αυτούς που τώρα φοιτούν στα Πανεπιστήμια. Δεν θα εφαρμοστεί δηλαδή στους εκπαιδευτικούς, που εργάζονται ήδη (και αναπληρωτές και ωρομισθίους), επειδή, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, οι υπηρετούντες εκπαιδευτικοί έχουν αυξημένες οικογενειακές ευθύνες και υποχρεώσεις και αδυνατούν, αντικειμενικά, να διακόψουν την εργασία τους προκειμένου να παρακολουθήσουν το αναφερόμενο πρόγραμμα. 277
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής« στις: Μάρτιος 05, 2010, 11:15:25 μμ »Χαχαχα...Είχα βάλει και γω τις Σουλιώτισσες παλαιότερα...κάτι ήξερα!τι θα τραγουδάνε... οι μαθητές του χρόνου μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων; 278
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής« στις: Μάρτιος 05, 2010, 11:13:12 μμ »Πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε και να δούμε καταματα την αλήθεια: ζητήσανε ποτέ από κάνα δάσκαλο πιστοποιητικό ή έστω επιτυχία στον ΑΣΕΠ για να τον διορίσουν;;; (προφανής απάντηση)Γιατί;;; δίοτι υπάρχει έλλειψη προσωπικού.Σε εμάς όμως υπάρχει πλεόνασμα (για διάφορους λόγους που έχουν αναλυθεί) άρα τι θα κάνουν;;; Θα μας πετάξουν το μπαλάκι με τις δήθεν αξιολογήσεις και τα σχετικά ώστε να μας βγάλουν "ακατάλληλους". Και για να μη πολυλογώ σκεφτείτε και αυτό: είναι δυνατόν με την έλλειψη σε δασκάλους που υπάρχει να διορίσει μόνο όσους έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ;; θα ξεσηκωθεί το σύμπαν και με το δίκιο τους διότι θα υπάρχει προσώπικό που δε θα μπορεί να αξιοποιηθεί και θα χάνονται επιπλέον διδακτικές ώρες (ήδη χάνονται...) Πρέπει να γίνει ΣΑΦΕΣ ότι η μόνη πιστοποιημένη από τα πανεπιστήμια(=κρατικά ιδρύματα ) διιδακτική επάρκεια είναι το πτυχίο μας και όλα τα υπόλοιπα είναι τεχνητά εμπόδια προκειμένου να μειωθούν οι διορισμοί και να μας καταστήσουν "τεχνητά" υπεύθυνους γι αυτο ....Έτσι! 279
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής« στις: Μάρτιος 05, 2010, 11:10:53 μμ »Μαζεύτε πιστοποιητικά,μαζεύτε βαθμούς,αξιολογηθείτε,δώστε εξετάσεις ,ξαναδώστε εξετάσεις,μαζεύτε μόρια,μόρια,μόρια....αυτά θα μας μείνουν στο τέλος!Πες τα!!! 280
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δηλώσεις Διαμαντοπούλου περί ριζικής αλλαγής« στις: Μάρτιος 04, 2010, 09:26:20 μμ »
Κύκλος είναι...θα έρθει και η ώρα τους...ας χαρούνε όσο προλαβαίνουνε...
http://www.youtube.com/watch?v=XP0hYUdz9ks&NR=1 |