Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Τι είχαμε τι χάσαμε

Σελίδες: 12
1
Μοριοδοτείται το ίδιο αρκεί να το δηλώσεις και στα δύο πεδία στην αίτηση του ΑΣΕΠ
Ευχαριστώ πολύ.

2
Καλησπέρα σας! Σε περίπτωση ένταξης στον επικουρικό πίνακα με σεμινάριο ειδικής αγωγής μοριοδοτείται το σεμινάριο της ειδικής; Ή χρειάζεται και δεύτερο σεμινάριο για να μοριοδοτηθεί κανείς με δύο μόρια; Ευχαριστώ.

3
http://users.sch.gr//sfscholiki/files/anakoinwseis/35_SEE_Kalokyri_proagogikes-apolitiries_exetaseis-gymnasiou_2021-22.pdf

Οι περσινές τουλάχιστον οδηγίες προέβλεπαν τα παραπάνω. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει τίποτε.

4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Μάρτιος 29, 2023, 11:49:24 μμ »
Η μείωση ωραρίου δεν έχει σχέση με την διδακτική προϋπηρεσία. Η μείωση ωραρίου έχει σχέση με τα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε η απόσπαση σε φορείς συντελεί κανονικά σε μείωση διδακτικού ωραρίου.
Ευχαριστώ πολύ. Καλό βράδυ.

5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Μάρτιος 29, 2023, 05:30:51 μμ »
Σε όλα ναι, εκτός από τη διδακτική.



Καλησπέρα σας. Επομένως η απόσπαση σε φορείς/υπηρεσίες δεν θεωρείται διδακτική προϋπηρεσία και δεν συντελεί στη μείωση του διδακτικού ωραρίου; Ευχαριστώ.

6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Μάρτιος 01, 2023, 03:21:50 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Εύχομαι η πολυπίθητη μετάθεση να είναι η καλύτερη δυνατή για όλους! Προσπάθησα να μπω στο teachers, αλλά δεν τα καταφέρνω. Είναι πιθανό αυτή η αδυναμία να σχετίζεται με την υπηρεσιακή μεταβολή των μεταθέσεων;

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 06, 2022, 12:45:19 μμ »
Σε πολλές περιπτώσεις, βέβαια, λειτουργικών κενών δεν βλέπω το λόγο να προηγούνται οι αποσπασμένοι των νεοδιόριστων. Πολλοί αιτούνται απόσπαση για απλή "αλλαγή περιβάλλοντος" ή για συγκέντρωση μορίων σε νησιά με ετήσια απόσπαση τύπου "αρπαχτής". Σε τέτοιες περιπτώσεις έλλειψης αναγκαιότηττας ή οικογενειακών υποχρεώσεων δεν το βρίσκω ηθικά σωστό να προηγούνται οι αποσπασμένοι των νεοδιόριστων, οι οποίοι διορίστηκαν στη συγκεκριμένη περιοχή και θα την υπηρετήσουν για τουλάχιστον διετία. Σε άλλες περιπτώσεις, δυστυχώς πολλές, πολλοί συνάδελφοι διατηρούν την καλή και περιζήτητη οργανική τους θέση σε ένα καλό σχολείο και φαίνονται εσωτερικά αποσπασμένοι για 15 χρόνια σε γειτονικό πιο "εύκολο" σχολείο. Εξασφαλίζουν με αυτόν τον τρόπο και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δεσμεύουν την οργανική, η οποία δεν μπορεί να δοθεί σε νεοδιορισθέντες ή αιτούντες βελτίωση, ενώ ταυτόχρονα συμπεριφέρονται στο σχολείο απόσπασης ως λειτουργικά ανήκοντες και "παλιές καραβάνες". Τέτοια δείγματα συμπεριφοράς είναι ανεπίτρεπτα και αντισυναδελφικά.

8
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιούλιος 09, 2022, 12:09:26 πμ »
Έχω την εντύπωση ότι δεν σου επιτρέπεται καν να δηλώσεις μια σχολη της οποίας την ΕΒΕ δεν κατέχεις. Δεν εμφανίζεται στο μηχανογραφικό σου. Το ίδιο ισχύει και στα ειδικά μαθήματα.

9
Μέσα Απρίλη με αρχές Μαίου δεν θέλετε να ξεκινήσει ο τουρισμός; Ο οποίος θα είχε ήδη ξεκινήσει αν ήταν αλλιώς τα πράγματα. Παρατηρώ ότι ελάχιστοι κλειστήκαμε μέσα. Το λοκντάουν ήταν στα χαρτιά. Ελπίζω να μην κινδυνέψει ο τουρισμός και φέτος. Η πελατεία φέρνει και δουλειά σε χιλιάδες ανθρώπους. Είναι εύκολο να κρίνει κανείς παίρνοντας 1000 ευρώ βρέξει χιονίσει. Αν ήσαστε δέκα μήνες με 500 ή μηδενικό εισόδημα δεν ξέρω ποια άποψη θα είχατε. Η ενσυναίσθηση δεν μπορεί να αφορά πάντα τους άλλους!
Πόσο δίκιο αλήθεια έχεις! Λειτουργούμε τόσο αυτιστικά και εγωκεντρικά ώρες ώρες! Με την ασφάλεια του μισθού μας κρίνουμε αβασάνιστα από την έδρα μας ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας σαν να είναι μαθητές μας στην τάξη που ήρθαν αδιάβαστοι.

10
http://archeia.moec.gov.cy/sm/441/perikleous_epitafios_eisagogi.pdf
Δες αυτό το διαδικτυακό βοήθημα. Έχει σχόλια για κάθε κεφάλαιο. Λίγα και περιεκτικά

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτέμβριος 16, 2020, 03:32:18 μμ »
Υπάρχει ερώτηση του ΚΕΕ "να εντοπίσετε δύο στοιχεία που υποδηλώνουν ότι το κείμενο είναι ιστορικό", για το πρώτο κείμενο του σχολικού βιβλίου (βιβλίο 2 , κεφ. 1, παραγρ. 16-19).

Γνωρίζει κάποιος την απάντηση; Μα, είναι προφανές από το σύνολό του ότι πρόκειται για ιστορικό κείμενο.

Υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία από όπου φαίνεται αυτό;


Υπάρχουν κάπου απαντήσεις στις ερωτήσεις του ΚΕΕ;
Με μια επιπόλαιη ανάγνωση:
Μορφή: παράθεση ρημάτων ιστορικού χρόνου, κύριων ονομάτων ιστορικών προσώπων και γεωγραφικών όρων, αφήγηση.
Περιεχόμενο: απόπειρα ερμηνείας γεγονότων (ἡ γὰρ Ἀσία πολεμία αὐτοῖς ἦν)

12
Δυστυχώς, μόνο σε περίπτωση που η σύμβαση του ιδιωτικού εκπαιδευτικού αφορά σε διετία μπορεί να καρπωθεί τα μόρια. Επειδή όμως για λόγους οικονομικούς η πρόσληψη γίνεται στις 11Σεπτεμβριου και η απόλυση στις 20 Ιουνίου έχουμε χάσει πολλοί εκπαιδευτικοί την προϋπηρεσία. Ο νόμος βολεύει τους λίγους.

13
Συνάδελφοι, επιτρέψτε μου να εκθέσω τη γνώμη μου σχετικά με τα ακαδημαϊκά προσόντα. Υπάρχουν οι άνθρωποι με οξυμένη επαγγελματική συνείδηση και οι άνθρωποι που θεωρούν την εργασία ως απλό μέσο επιβίωσης χωρίς αξιώσεις αποτελεσματικότητας και προσφοράς. Θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος που ανήκει στην πρώτη κατηγορία κάνει τη δουλειά του με ευσυνειδησία είτε διαθέτει μεταπτυχιακούς τίτλους είτε όχι. Στην ευτυχή περίπτωση όμως που ένας τέτοιος άνθρωπος διαθέτει εκτός από ευσυνειδησία και επιπρόσθετα προσόντα, τότε να είστε σίγουροι ότι η δουλειά του έχει άλλο επίπεδο. Κι αυτό, καθώς δεν μεταδίδει μόνο τις βαθύτερες γνώσεις που αποκόμισε από την πολυετή έρευνα, αλλά ταυτόχρονα εμπνέει στους μαθητές του το πάθος για τη βαθύτερη επαφή με την επιστήμη και την αγάπη που τον ώθησε να αψηφήσει προσωπικές και οικογενειακές υποχρεώσεις και να εισέλθει στη δίνη ενός διδακτορικού στην ελληνική ακαδημαϊκή πραγματικότητα, χωρίς ταυτόχρονες απολαβές από τυχόν διδασκαλία. Και μην βιαστείτε να πείτε ότι παγίως πληρώνει κανείς δίδακτρα για την παρακολούθηση όλων των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σέβομαι το παράπονο πολλών ικανών και άξιων συναδέλφων που, ενώ διαθέτουν τα προσόντα, δεν μπόρεσαν για λόγους συγκυριών να εκπονήσουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Αλλά ας μην γινόμαστε μικρόψυχοι και διαιωνίζουμε τα ελαττώματα της φυλής μας. Ζούμε σε καθεστώς δημοκρατίας, εξάλλου, όπου ο καθένας μπορεί να παλέψει για να ανέλθει σε όλους τους τομείς και όχι σε κάποιο απολυταρχικό καθεστώς, όπου όλοι εξομοιωνόμαστε χωρίς κίνητρα για βελτίωση.

14
Συγχαρητήρια! Φαίνεται πολύ χρήσιμο.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 557
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.