Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - niina

Σελίδες: 1 ... 202122232425
295
Καλησπέρα!Παιδιά στο 510 θεωρείτε ότι είναι επιβεβλημένη η αγορά του βιβλίου;(35 ευρώ είναι αυτά πάλι).Μήπως καλυπτόμαστε με τα εβδομαδιαία Powerpoint; Εχω το μάθημα με τον κ.Κατσή και οι εξετάσεις στο διάγραμμα λέει ότι θα είναι με ανοιχτά βιβλία και με τη μορφή των πολλαπλών επιλογών. Αν ξέρετε , θα με βοηθούσατε πολύ. Σας ευχαριστώ!

είναι πάρα πολλα τα χρηματα για το βιβλιο αλλα θα σε βοηθησει παρα πολύ στις εργασίες και για το συγκεκριμενο μαθημα και για τα υπολοιπα και για την μεταπτυχιακή!!! το βίβλιο (Παπαναστασίου ) είναι πάρα πολύ κατατοπιστικο και ιδιαιτερα χρησιμο και για αργοτερα !! για μενα οι σημειωσεις στο moodle ειναι αρκετες αλλα αν θες να εισαι 100% καλημενη λέω να το πάρεις είναι απο τα πιο καλογραμμενα βιβλια έρευνας!!

296
Κάποιος που ενδιαφέρεται για την εργασία του, ενημερώνεται σχετικά με τις νέες έρευνες. Νέες γνώσεις δεν αποκτούνται μόνο σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Η θέλεις να μου πεις ότι σκοπεύεις κάθε 10 χρόνια να κανεις καινούριο μαστερ για να σου μαθαίνουν τις καινούριες έρευνες.
έχεις δικιο, εγω το έθεσα λάθος !! η γνωση δεν αποκτίεται με κάθε νεο μαστερ που μπορει να βγεί αλλα με την προσωπικη ενημέρωση και αναζήτηση.. απλα πρέπει να μην αφηνουμε τις γνωσεις μας να "μουχλίαζουν", θεωρω ότι το οφειλουμε στους μαθητές μας !! ο κάθενας μας πρέπει να ψάχνεται με όποιο τρόπο μπορέι!!!!!!!!!!
γιατί η ειδ. αγωγη δεν είναι ξερή βυζαντινή ιστορία,  για παραδειγμα, που ο κόσμος να χαλασει η αλωση της Πόλης έγινε το 1453... 

297

Απλό το θέμα + ΦΥΣΙΚΑ για Νιινα και κάθε ένα που πιστεύει πως πρέπει να είσαι με την καραμπίνα στο χέρι να κυνηγάς χαρτιά που εναρμονίζουν το γνωστικό σου υπόβαθρο με τα σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα (βλπ σεμινάρια, μεταπτυχιακά εξ'αποστάσεως, μινι μεταπτυχιακά, μεταπτυχιακά εξ'όψεως, ειδικά σεμινάρια ειδικού σεμιναρίου, phd, μεταδιδακτορικό κτλ)
τότε σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ να είσαι εκπαιδευτικός. Μη νομίζεις πως δεν έχω χαρτιά και βγάζω άκτι -- απλά καταλαβαίνω πότε και γιατί χρειάζεται ένα ΠΜΣ και phd. Οι πτυχιούχοι ΠΕ60 αν εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν στα τμήματα είναι καλυμμένοι, από εκεί και πέρα -- όταν τα χρόνια περνούν και μετεκπαιδεύσεις έχουν και ειδικά σεμινάρια ανά θεματική.


δεν κυνηγας χαρτια .. γνωση κυνηγας..!! αν περιμεναμε απ τα χαρτια να μας κάναν σωστους εκπαιδευτικους το χασαμε το παιχνιδι !!  ;) ισως το εθεσα λάθος με τα μαστερ κτλ ο καθε εκπαιδευτικός οφείλει να ενημερώνεται για τον τομεα και την ειδικοτητα του με οποιο τρόπο μπορεί!!! απλα για μενα η ενημέρωση σε κραταεί στο "παιχνίδι" ωστε να βοήθήσεις με τον καλυτερο τροπο ΟΛΟΥΣ τους μαθητές σου!!

298
Όπως λέει και η vickyN εμπλεκόμενες νομιμοποιητικές μονάδες ελέγχουν, οργανώνουν και ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ τον προγραμματισμό και την ένταξη των παιδιών και είναι συνυπεύθυνες για την εκτέλεση του παιδαγωγικού έργου.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η νηπιαγωγός που αντιμετωπίζει προβλήματα συνεργάζεται μαζί τους και ενημερώνει άπαντες προκειμένου να διεξάγεται το έργο της σωστά και όταν αυτό δε συμβαίνει, τότε αναλαμβάνουν όλοι την ευθύνη.

Νiina οι οικογένειες των παιδιών με αυτισμό δεν νοιάζονται καθόλου για τα επίθετα, όταν η δουλειά που γίνεται για τα παιδιά τους είναι σωστή. Ούτε "ευαισθησία" θέλει ο εκπαιδευτικός, ούτε "ειδικά σεμινάρια" για να γνωρίζει τη δουλειά του.

Όλα τα τμήματα ΑΕΙ προσχολικής - έχουν ειδικά μαθήματα για τις μαθησιακές δυσκολίες και πλήρες γνωστικό περιεχόμενο για τη διαχείριση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Υπάρχουν τμήματα Ειδικής Αγωγής και επίσης χρόνια τώρα λειτουργούν δομές ΚΔΑΥ τώρα ΚΕΔΔΥ κτλ.

Δε γίνεται λοιπόν να φτάνεις στο νηπιαγωγείο χωρίς να γνωρίζεις ΤΙ κάνεις και ΠΩΣ λειτουργεις σε διάφορες περιπτώσεις. Αν κάθε εκπαιδευτικός με πιστοποίηση, βρίσκεται σε αίθουσες νηπιαγωγείου, αναιρεί τα ίδια τα προσόντα που δίνονται κατά τη φοίτησή του και αγνοεί πλαίσια εργασίας στο νηπιαγωγείο, τότε δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Εξατομικευμένα προγράμματα και προσεγγίσεις έχουν ενταχθεί και αναφέρεται στο ΔΕΠΠΣ απ΄το 2002 (11 χρόνια πριν)που είναι ο γενικός οδηγός των νηπιαγωγών που ακολουθείται και σήμερα. Όλα τα νηπιαγωγεία έχουν το υπόβαθρο να λειτουργούν άψογα - εφόσον η εκπαιδευτική ομάδα λειτουργεί επιστημονικά.
Τα διαφοροποιημένα προγράμματα, η παράλληλη στήριξη και άλλες υποστηρικτηκές δράσεις που εντάσσονται στο παιδείας έχουν ορισμένη οργάνωση και απαιτούν τόσο διεπιστημονική συνεργασία, όσο και διοικητική συνεργασία.

Οι σημαίες ημιμάθειας για κατάργηση "ειδικών δομών" (σχολείων) δε χρειάζονται, πόσο μάλλον κατάργηση τους με νόμο. :S

Υπάρχουν μέλη ΔΕΠ και ερευνητικές ομάδες που δίνουν κατευθυντήριες γραμμές, σύμφωνα με τα επιστημονικά δεδομένα στη λειτουργία της εκπαίδευσης.

ίσως υπάρξει κάποια στιγμη στην τέλεια εκπαιδευτική μας καριέρα ένας μαθητής που ίσως μας κάνει να σηκωσουμε τα χέρια ψηλα ... οπως βρέθηκε και η νηπιαγωγος που για χάρη της ανοιχτηκε το θεμα.. και που ίσως χρειαζεται κάτι να ψαξουμε παραπανω απο τις ηδη πολυτιμες γνωσεις που έχουμε.., η γνωση και η ερευνα δεν έβλαψε ποτε και κανεναν.......

τωρα για τα επίθετα ειναι ενα θεμα πολυ λεπτο και αν δεν το ζησεις στο πετσί σου δεν μπορεις να γνωρίζεις πως νιωθει ένα ατομο που το μονο που ακουει απο τους γυρω τους ειναι χαρακτηρισμους!!

για την καταργηση των ειδ σχολειων μαλλον σας μπερδεψαν τα λόγια μου .. δεν ανεφερα ότι ξερω οτι θα καταργηθουν αλλα έτσι πως ειναι τα πραγματα στην Ελλάδα ισως ακουσουμε περι κατάργησης και με νόμο... κάποια στιγμη!

όσο για τα εξατομικευμενα προγράμματα μπορει να λειτουργουν απο το 2002 αλλα μονο στα αναλ προγράμματα γιατι έγω οπου εχω δουλεψει μεχρι τώρα κανενας συναδελφος δεν τα εχει ακολουθήσει.. ίσως ειναι μονο στα χαρτια γιατι ίσως υπάρχουν συνάδελφοι που βάζουν μπροστα τους νομους και τα παρεμποδίζουν οπως στα προγράμματα συνεκπαίδευσης..!! ΙΣΩΣ λεω , εικασίες κάνω !!!
ούτως ή άλλως πως μπορεί να συγκριθεί η γνώση ενός πρωτου πτυχίου που ίσως το έχουμε πάρει πριν 10- 15-20 χρόνια μπροστα στις νέες έρευνες που σουν δίνουν τα μαστερ και τα διδακτορικά!!

299
Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε! Αυτό ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ, όταν όλοι οι εκπαιδευτικοί των ΤΕ μεταφέρονται στα ειδικά σχολεία και αυτά με το νέο νόμο για τις ΣΔΕΥ-ΕΔΕΑΥ αποκτούν επιτελικό ρόλο ανάμεσα στις δομές της ειδικής αγωγής?

Σενάριο συνδιδασκαλίας μαθήματος των Φυσικών Επιστημών με βάση το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο και με αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα.
Την άνοιξη του 2012 οι εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας κλήθηκαν να εφαρμόσουν πιλοτικά σενάρια διδασκαλίας, καθώς το σχολείο ανήκει στα 90 πιλοτικά που εφαρμόζουν το Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο. Με αυτή την αφορ ή, συναποφασίσαμε οι εκπαιδευτικοί (ειδικού και γενικού σχολείου) να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα εκπαιδευτικό σενάριο στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης που ήδη εφαρμόζαμε. Το σενάριο θα γινόταν στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών στο οποίο ήδη συμμετείχε ο ένας μαθητής μας.
Προηγήθηκε συμμετοχή της Διευθύντριας του Ειδικού Δημοτικού (που συντονίζει την εφαρμογή των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης) σε τρεις διήμερες επιμορφωτικές συναντήσεις που διοργανώθηκαν από τους συμβούλους γενικής αγωγής προκειμένου να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού για τον τρόπο υλοποίησης των σεναρίων και τον τρόπο εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Η Διευθύντρια είχε υλοποιήσει στο παρελθόν σενάρια μαθημάτων στα πλαίσια της επιμόρφωσης στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου που παρακολουθούσε. Οι γνώσεις και η εμπειρία της αξιοποιήθηκαν στο σχεδιασμό και την εφαρμογή του συγκεκριμένου σεναρίου.

300

Περί χαρισμάτων και ειδικών αναγκών -- η πολιτική ορθότητα περιττεύει όταν απαιτείται ειδική γνώση και διαχείριση. Ναι, "δεν είμαι αυτιστική, έχω αυτισμό", "δεν είμαι Ελληνίδα, είμαι από Ελλάδα", "δεν είμαι ξανθιά, έχω ξανθά μαλλιά". Ένα επίθετο είναι και αν επιλέγουμε να το βαρύνουμε με σημασίες και προκαταλήψεις που δεν σχετίζονται με τον αυτισμό, η αλλαγή της σύνταξης δεν ωφελεί. 

Μη μπερδεύετε πιο πολύ.. Άκου είναι <<φάσμα>>. τι φάσμα; ηλεκτρομαγνητικό ή φωτός;;; Δε ξέρει ο πολύς κόσμος τι είναι φάσμα στη ψχολογία, ούτε διπολικό ούτε αυτισμού.
Ο αυτισμός παραμένει ψυχική διαταραχή που εκδηλώνεται και διαγνώσκεται σε "Φάσμα" .

Νιινα όταν ασχολησε με την ειδική αγωγή, δλδ την εκπαίδευση/αγωγή παιδιών με ΕΙΔΙΚΕΣ ανάγκες, δε σημαίνει πως αγνοείς την πρόοδο των παιδιών με φυσιολογική ανάπτυξη. Η τέλεση του παιδαγωγικού έργου πρέπει να ολοκληρώνεται. Μιας που μαθαίνεις για την "inclusive education" απέφυγε την αποκλειστική ενημέρωση της προσέγγισης για ΑμΕΑ' Υπάρχει inclusive education και για ΥΨΙΜ.

Εξατομικευμένο προγραμματισμό όμως για τα δεύτερα θα αργήσουμε να δούμε (αν δούμε ποτέ) αν κρίνω απ'τον προγραμματισμό της ειδικής αγωγής που έχει τη συνοχή ποντικοφαγωμένης δαντέλας.

Ελπίζω όταν θα δηλώνεις επιστήμονας με μεταπτυχιακό τίτλο ειδικής αγωγής να μην είσαι γεμάτη θαυμαστικά αλλά γνώση και ψυχραιμία για μελέτη και έρευνα των προσωπικών αναγκών των παιδιών.
η γνώση και η ψυχραιμία πρέπει να περάσει σε όλους τους εκπαιδευτικους που θέλουν να διδαξουν ανθρώπους και όχι κατηγορίες ανθρώπων !!! η μελετη και έρευνα των προσωπικών αναγκών κάθε παιδιου πρεπει να γίνει τρόπος ζωής σε κάθε εκπαιδευτικό που μπαινει σε τάξη και να μην ψάχνει νόμους και φεκ και αποφάσεις ΚΕΔΔΥ κτλ. ώστε να πετάξει έξω με την πρώτη δυσκολία ένα άνθρωπο με κάποια διαφορετικότητα επειδή δεν ξέρει πως να τον διδαξει!!!

Εγω πιστεύω ότι ειναι στο χέρι μας δειλά δειλά να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε εξατομικευμένα προγράμματα και ίσως καποια στιγμή μας ακολουθησουν στην αρχη 1-2 συναδελφοι και με τον καιρό και επιμονή ολόκληρη η κοινότητα!!!!
Επίσης δεν ανέφερα ότι πρέπει να αγνοηθεί κάποιος μαθητής τυπικής ή μη τυπικής αναπτυξης, είναι στο χέρι μας με γνώση μελετη και έρευνα να καλύψουμε όλους τους μαθητές μας. Βασικά πρέπει να έχουμε διάθεση και θέληση, αν δεν θέλουμε και με νόμο να περαστεί ότι "καταργουνται τα ειδ σχολεία ... και όλοι οι μαθητές θα διδάσκονται στον ίδιο χώρο" πάλι το ίδιο θα συζηταμε!

Τωρα ότι αφορά τα επίθετα μπορει για εμας τους "κανονικούς" τα επίθετα να μην παίζουν κάποιο ρόλο και να φαίνεται τραγικός ο διαχωρισμός και η σωστή έκφραση αλλα΄για τους αναπηρους για παράδειγμα που δεν έχουν νοητικη υστέρηση, όταν παιρνάνε στο δρόμο και ακουνε συνεχως χαρακτηρισμούς τύπου : " πωπω ο καημένος ο αναπηρος, τι να έπαθε??"
Ας μπουμε μια φορά στην θέση αυτων ανθρώπων να σκεφτουμε πως θα μας φαινόταν αν είμασταν εμεις μαθητές με ΔΕΠ-Υ (για παράδειγμα) και επειδή η δασκάλα μας, ο διευθυντής ή και οι γονείς μας δεν ήξεραν δεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις, μας θεωρούσαν άτακτους, κακομαθημένους, ξεροκέφαλους, καυγατζήδες και πολλα ακόμα, πως θα νίωθαμε ενω ξέραμε πως ότι κάναμε δεν το θέλαμε και δεν μπορουσαμε να σταματησουμε...! Απλά πρέπει καμια φορά να βρισκόμαστε στη θέση του άλλου!!!
Συγγνώμη για την μακροσκελή απάντηση αλλα επίσης θα ήθελα να ανεφέρω ότι όταν πριν 6 χρόνια μπήκα πρωτη φορά σε τάξη μου έτυχε μαθητής με ΔΕΠ-Υ ουτε καν είχα ακουσει τι είναι, ουτε ο διευθυντης ήξερε οτι το παιδί είχε υπερκινητικοτητα ή τουλαχιστον δεν μπηκαν στον κόπο να με ενημερώσουν εφόσον ήταν για όλους το κακο παιδι της γ΄τάξης του δημοτικού. Έτσι και εγω σαν κλασικη Ελληνιδά εκπαιδευτικός που πηγαινα να τελειωσω την ώρα μου και να φύγω εφόσον αργουσαν να μας πληρώσουν κιολας γιατι να μπω στον κόπο να τον προσεγγισω να αλλαξω στρατηγικη διδασκαλίας για τον μικρό... είχα στην σκεψη μου να τελειωσω να φύγω .... Όταν τελειωσε η χρονιά σκεφτηκα ότι έτσι θα περάσω τα υπολοιπα χρόνια στην εκπαιδευση θα παραμελω, θα τιμωρώ και θα μαλώνω μαθητές επειδη δεν ξερώ να τους διδάξω ..... ?? ΟΧΙ !!
μετα έκανα ένα σεμιναριο πάνω στις μαθησικές δυσκολίες και εκει καταλαβα οτι το παιδι είχε ΔΕΠ-Υ αλλα πλεον ήταν αργα για να γυρισω το χρόνο πίσω και να βοηθησω με οποιον τρόπο μπορουσα και μου επέτρεπαν οι συγκυρίες !! απλα μια συμβουλη σε όλους μας με την ενημερωση και την μαθηση εμεις γινομαστε καλυτεροι και κατα συνέπεια και ΟΛΟΙ οι μαθητές μας.

ΤΕΛΟς δεν θέλω να κατηγορήσω κανεναν ή να του επιβάλλω τον τρόπο σκεψης μου απλα η ενημέρωση ειναι ο καλυτερος συμμαχός μας!!

301
Κατά την κείμενη νομοθεσία:
-Το νήπιο μπορεί να φοιτά σε ολοήμερο
-Εφόσον τηρούνται οι προαναφερθείσες παραπομπές (ιδιωτική πα/λη στήριξη για μαθητές με αυτισμό) καλώς έκανε η οικογένεια έστω κι αν είναι φιλόλογος η εκπ/κος της παράλληλης

Κατά το πρακτέο:
-Οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να "διαφοροποιούν" ώστε το παιδί να δύναται να συμμετέχει σε ΟΛΕΣ τις δραστηριότητες

Κατά το επιθυμητό:
-Η εκπαιδευτικός της παράλληλης να μπορεί να παραμένει όλη την ημέρα (λέμε τώρα), νομικά γίνεται, το οικονομικό της οικογένειας είναι ένα θέμα

Κατά το ιδανικό:
-Να μην χρειαζόταν καν να γίνεται η συζήτηση αυτή και ως κοινωνία να μην διανοούμασταν καν να το θέτουμε ως θέμα και να γράφονται και ανακρίβειες (αναφέρομαι σε διάφορα ποστ)

Στο δια ταύτα: Από προσωπική εμπειρία σε παρόμοια περίπτωση ως παράλληλη....δύσκολα τα πράγματα. Είναι κατά την άποψη μου για πολλά παιδιά κουραστικό. Για ένα μαθητή με αυτισμό είναι ίσως ακόμη πιο κουραστικό λαμβάνοντας υπόψη και το υπόλοιπο πρόγραμμα ζωής που συνήθως έχει (λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, δραστηριότητες σε ομάδες, ΑΒΑ, ΣΑΒΑ, ΚΑΒΑ κοκ)

Προσωπικά απευθυνόμενος σε εσένα niina θα σου ζητούσα να βάλεις το ξίφος στο θηκάρι σου και να συνδυάσεις λίγο τη θεωρία με την πράξη. Συμφωνώ γενικά με τα λεγόμενα σου αλλά όσο
1. κυριαρχεί το ιατρικό μοντέλο και παραγκωνίζεται το κοινωνικό
2. κοινωνίας ένεκεν η ταυτότητα του ανάπηρου μονοπωλείται από την αναπηρία του (η αναφορά βέβαια σου στα χαρίσματα δεν είναι απαραίτητα αληθής, ίσως ικανότητες-δεξιότητες είναι πιο εύστοχος όρος)
3. η λαθεμένη υλοποίηση του αναλυτικού μετρά περισσότερο από τον πραγματικό σκοπό της προσχολικής αγωγής,
τότε αντιλαμβανόμαστε το πόσο δυσκολότερο είναι το θέμα στην πράξη. Νηφαλιότητα, πιο χαμηλοί τόνοι και πνεύμα συνεργασίας, σχετικές συζητήσεις-ενημέρωση-ανταλλαγή απόψεων με το σύλλογο διδασκόντων και ίσως και με το σύλλογο  γονέων νομίζω είναι το κλειδί για να κυλήσει ομαλά η χρονιά.Διαφορετικά υπάρχουν κίνδυνοι για χοντρές συγκρούσεις που μάλλον το τελικό θύμα θα είναι ο μαθητής.

Άνοιγμα της κοινωνίας χρειάζεται οπωσδήποτε για την επίτευξη του Inclusive education. Ξεκινάμε με τη μικροκοινωνία του σχολείου.

ΥΓ. Στο ΤΕΑΠΗ κάνεις το master; Μου θυμίζεις μία επίκουρη του τμήματος στον τρόπο που τοποθετείσαι.

δεν ηθελα να φανει ως επιθεση αλλα εκνευριζομαι όταν μπαίνουν "μπροστα" νομοθεσίες που οι ιδιοι οι νομοθετες προσπαθουν αυτη την στιγμη να τις καταργησουν αλλα με εντελως λάθος τρόπο!!! για εμενα δεκτες οι νομοθεσίες αλλα κατι πρπεει να γίνει...... και συμφωνω σε ολα μαζι σου και ειδικα στο σημειο " Νηφαλιότητα, πιο χαμηλοί τόνοι και πνεύμα συνεργασίας, σχετικές συζητήσεις-ενημέρωση-ανταλλαγή απόψεων με το σύλλογο διδασκόντων και ίσως και με το σύλλογο  γονέων νομίζω είναι το κλειδί για να κυλήσει ομαλά η χρονιά.Διαφορετικά υπάρχουν κίνδυνοι για χοντρές συγκρούσεις που μάλλον το τελικό θύμα θα είναι ο μαθητής. " έχεις απολυτο δικιο ... δεν μπορω να επιβαλλω σε κανεναν την γνωμη μου εφόσον θεωρεί ότι οι μαθητες πρέπει να κλείνονται στα σπίτια τους και δεν πρέπει να διδασκονται γιατι δεν μπορουν να μαθουν.... ή οτι παρεμποδίζεται η εξέλιξη των "κανονικών' μαθητών... σύμφωνα πάντα με τους νόμους!!!!!
το μαστερ το κάνω στο παν. Λευκωσίας.!!

302
@niina
Ένα σχολείο, είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι διοικητική μονάδα και λειτουργεί με συγκεκριμένους νόμους.
Επίσης, τί εννοείς όταν λες τί θα απογίνουν οι συνάδελφοι των ειδικών σχολείων? Εσύ ξέρει πολλούς, γιατί εγώ μόνο για ελλείψεις γνωρίζω στα ειδικά σχολεία.
Τέλος, αν τελειώσει το ΕΣΠΑ (κονδύλια δεν υπάρχουν για του χρόνου, απορροφήθηκαν φέτος και αυτά που αντιστοιχούσαν για του χρόνου http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/10/blog-post_9355.html-5η παρ.) μοιραία ΟΛΑ τα παιδιά με ειδικές ανάγκες θα φοιτήσουν στα ειδικά σχολεία, με το ελάχιστο μόνιμο προσωπικό (μετακινήσεις μονίμων εκπαιδευτικών των ΤΕ στα ειδικά σχολεία-προάγγελος των εξελίξεων!!!)
Όπως καταλαβαίνεις εγώ μιλάω ρεαλιστικά και όχι θεωρητικά.

αυτο ειναι το προβλημα .. ότι δεν θα έπρεπε καν να μιλαμε για ειδικα σχολεια !!! αυτο λοιπον το καθεστώς πρέπει να αλλαξει και δεν μιλω για θεωρια μιλω για πραξη αυτο το πραγμα μονο στην Ελλαδα συμβαίνει !! αν μελετησεις προσεκτικα τα καινουργια αναλυτικα όλο και μιλανε για συμπεριληπτικη εκπαιδευση ολο και το φερνουν και ειδικα των ειδικων σχολειων αλλα ειναι τοσο άσχετοι εκει στο υπουργείο που προσπαθουν να το κάνουν αναποδα καταργόντας στην ουσια τα ειδ σχολεια (μεσω ΕΣΠΑ) (για μενα πρεπει να καταργηθουν) αντι να ενημερώσουν ουσιαστικα τους εκπαιδευτικούς και τους διευθυντες ώστε να αλλαξει επιτέλους η νοοτροπια του σχολείου!!! και ναι το σχολείο είναι διοικ μοναδα αλλα ποιος το διοικεί και με ποια νοοτροπία και ποια κουλτουρα ?? με την κουλτουρα της ασυλοποιησης?? ή του εγκλεισμού?? ή της απομονωσης?? ή του ρατσισμού?? το ότι δεν ξερουμε πως να διδαξουμε αυτα τα παιδια δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να τα διδαξουμε ή ότι δεν μπορουν να μάθουν.. απλα πρεπει να αλλαξουμε την στάση μας απεναντι τους και να επιδειωξουμε μονοι μας την επιμορφωση σε τέτοια θέματα!!! ώστε να μπορεσουμε να τα βοηθησουμε ουσιαστικα και όχι να γινονται μπαλακι στα συμφέροντα του κάθε υπουργου και του καθε δασκαλου και του καθε διευθυντη σχολειου και να στέλνονται απο τον Άννα στον Καιάφα και πάλι πίσω !!!!!!

303
ως δάσκαλοι ειμαστε αξιοι της μοίρας και όχι γιατι δεν γνωρίζουμε αλλα γιατι δεν θελουμε να μαθουμε!! ειμαστε βολεμενοι στο καθεστώς που ισχυεί και γιατι αλλωστε να ξεβολευτουμε εμεις εφόσον υπάρχουν τα ειδικα σχολεια ?? τι θα απογίνουν αυτοί?? που να ψάχνουν δουλεια τώρα σε κανονικά σχολεία??? αφου μια χαρα τα έχουμε "μαντρωμένα" τα "αυτιστικά" στους ειδικούς χώρους !!! γιατι να αλλαξει άλλωστε το καθεστώς ?? γιατί μπορουν να μάθουν?? αφου ειναι "άρρωστα" .. έχουν και διαγνωση απο το ΚΕΔΔΥ.... άρα γιατι να αλλαξουμε εμεις τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο διδασκαλία μας εφόσον το κράτος εθελοτυφλεί!!!

οι νομοι συνάδελφοι είναι για να αλλαζουν ... αλλα αν δεν αλλαξουμε εμεις πρώτα αυτον τον ρατσισμό και αυτην την αδικία που βιώνουν τα άτομα με ειδικές αναγκες ποιος θα την αλλάξει...!!!!!

απλα ας σκεφτουμε λίγο!!
(η φιλολογος είναι πρωτο πτυχιο το δευτερο είναι εκπαιδευτικός ειδικης αγωγής και ειναι υποχρεωμένη να είνα διπλα στον μαθητη της και να τον παροτρύνει να συμμετέχει παντου είτε μας αρέσει είτε όχι)

304
Ποιος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ σε ενα μαθητη να πάει σχολείο???????????????? είναι ευθυνη του μαθητη να προσαρμοστεί στο σχολείο ή ειναι ευθυνη του δασκαλου να κάνει τα πάντα ώστε να προσαρμοστεί ο καθε μαθητης του??????? Ο δασκαλος έχει ευθυνη να επιμορφωθει στα νέα δεδομενα που υπαρχουν στην ειδικη εκπαιδευση και τα νεα δεδομενα ονομαζεται ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( INCLUSIVE EDUCATION)!!!!!!!!! δεν ζουμε πλεον στο 1960 που κλεινονταν τα παιδια με αυτισμο, down, με νοητικη υστέρηση σε ιδρύματα ως μιάσματα και ντροπη για την οικογενεια και την κοινωνια!!!!! θα παραπονεθει γονιός γιατι ο "άριστος" γιος/ κορη του παρεμποδίζεται στη μαθηση απο τον μαθητη με αυτισμό!!!???????????? ο γονιος του μαθητη με αυτισμό σε ποιον πρέπει να παραπονεθει που το παιδι του αντιμετωπιζεται ως το "κακομοιρο" της κοινωνίας και δεν έχει τα ίδια δικαιώματα στην εκπαιδευση με εμας τους "κανονικούς"!!!!!!! Ένα παιδι με αυτισμό δεν έιναι άρρωστο, ειναι ένα παιδι με ιδιαιτερα χαρισματα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπίζεται!! ως εκπαιδευτικοί ωφείλουμε να διαμορφώσουμε την διδασκαλία μας όταν έχουμε ένα τέτοιο ιδιαιτερο μαθητη... και όχι ο μαθητης να προσαρμοστεί σε εμάς!! και μια διορθωση στον τίτλο του θέματος : δεν υπάρχουν αυτιστικά παιδιά ... υπάρχουν παιδιά με αυτισμό ...και ο λόγος του ότι πρέπει να απαγορευθουν τέτοια επιθετα είναι το ότι το συγκριμένο άτομο δεν το χαρακτηριζει μόνο το ότι έχει αυτισμό αλλά έχει και άλλα χαρισματα..!! Δυστηχώς όμως η άγνοια μας ως εκπαιδευτικοι μας κάνουν να έχουμε τετοιου είδους απορίες!!! Η πολιτεία δεν έχει κάνει τίποτα για να μας ενημερώσει .... αλλα το μονο που μας ωθεί να κάνουμε είναι να τσακωνόμαστε για το ποιοι θα περασουν πρώτοι στους πίνακες ειδικής αγωγής ... οι έχοντες σεμιναρίο ή οι έχοντες μεταπτυχιακό??

Αυτα τα λίγα ... ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας σχετικα με το που ανηκει ο μαθητης με αυτισμό και η απαντηση είναι μια : ανηκει και είναι μέλος της κοινωνίας μας !!!!!

Μια μεταπτυχιακή φοιτητρια ειδικης αγωγής!

305
Εμένα με κάλεσαν για Κυκλάδες ωρομίσθιο χωρίς καν να το έχω δηλώσει ! Λέει δεν υπάρχουν άλλες αιτήσεις για ωρομίσθιους και καλούν όλους κανονικά από τον πίνακα τον αναπληρωτών μπας και δεχτεί κανένας !!!

στους αναπληρωτες σε ποια θεση εισαι στον πινακα??????

306
Annap, τα τηλεφωνα πρέπει να μου έχουν στοιχίσει πάνω από το κόστος της εγγραφής....
Η μια μου έλεγε: δεν υπάρχεικανένα πρόβλημα με την εγγραφή, η άλλη θα το δούμε και θα σας πάρουμε τηλ.εφωνο, που ακόμα περιμένω. Στο τελος,  στις 4 Φεβρ, βγήκαν οτι δεν είχα πληρώσει, λεει, και αφού τοης έστειλα προώθηση του εμειλ με τα καταθετήρια μου έστειλε την επόμενη το καλοσώρισμα κλπ.
Ζήτησα τα αμαθήματα ανάμεσα στα 4 που υπήρχαν διαθέσιμα, δηλαδή δικαίωμα επιλογής 1 στα 2 και ακόμα περιμένω από εχτές.
Σίγουρα το πρώί θα πάρω πάλι τηλέφωνο, Κύπρο και όχι Ελλαδα. Εδώ είναι πιο ευγενικές αλλά πρέεπι να πάρουν πληροφορλιες από κυπρο και την επόμεη σε παίρνουν πίσω...
Αυρια βλέπουμε, ελπίζω να αρχίσω τελικά... ???
τηλεφωνο δεν παιρνεις στην Ελλαδα δεν γνωριζουν τιποτα και απλα υποθετουν ουτε εχουν στοιχεια... τηλ παιρνεις στην Κυπρο και ζητας διευκρινησεις σχετικα με την πληρωμη διδακτρων και επιμενεις ωστε να μπουν στην καρτελα σου και να σε κατατοπισουν!!!!

307
Μία πρακτική ερώτηση ως προς την κατάθεση χρημάτων παιδιά : πήγα να κάνω ηλεκτρονικά την κατάθεση και η προμήθεια που ζητάει η τράπεζα Κύπρου για το εισερχόμενο έμβασμα είναι 18 ευρώ  >:(. Εσείς τα πληρώσατε αυτά, ή το αφήσατε το έξοδο αυτό να το καλύψει το Πανεπιστήμιο; Αν κάνει κανείς κατάθεση απ' ευθείας σε υποκατάστημα της τράπεζας Κύπρου είναι λιγότερα; Υπάρχει άλλος τρόπος πληρωμής ώστε να το αποφύγουμε;
τα χρηματα θα τα καταθετετε σε δικο σας λογ και μετα θα ζητατε να κανει η τραπεζα μεταφορα στο πανεπιστημιο γιατι διαφορετικά θεωρειτε εμβασμα στο εξωτερικο και πληρωνετε προμηθεια..... δεν γνωριζω τι συμβαινει σε αλλη τραπεζα (σε περιπτωση που δεν εχετε τρ Κυπρου στην περιοχή σας) πρεπει να το ρωτησετε αν και δεν νομιζω να γινετε χωρις προμηθεια...

308
μπορει να μην το πιστευεις αλλα εγω θα πηγαινα γιατι εχω περασει τοσο δυσκολα την πρωτη φορα που μπηκα σε ταξη με ενα παιδι με ΔΕΠΥ και δεν με ενημερωσε ουτε διευθυντης ουτε δασκαλα ουτε κανενας και το ανακαλυψα για το τι ειχε οταν απο μονη μου ψαχτηκα στο πανεπιστημιο Θεσσαλιας απο κατι σεμιναρια και συνεδρια και εμαθα γι αυτο και κανω και το μεταπτυχιακό και γι αυτο θα εδινα και 1000€ για να εχω αυτην προσωπικη επιβλεψη όλων των συμπεριφορων ενος παιδιού .... τα παιδια μας χρειαζονται κια ειμαστε υποχρεωμενοι να γνωριζουμε 2 πραγματα ωστε να μην τα ταλαιπωρουμε....

Σελίδες: 1 ... 202122232425

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 467

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.