Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gf

Σελίδες: 1 ... 2223242526
323
Παράθεση
Τι καθήκοντα έχουν οι καθηγητές που θα διδάξουν το ΑΕΠΠ ;
Καλείσαι να καλύψεις έγκαιρα και πλήρως τη διδακτέα ύλη και να βαθμολογήσεις γραπτά πανελλαδικών ή/και να εξετάσεις φυσικώς αδυνάτους.
Παράθεση
Εχουν κάποια υποχρεώση όπως την αναφορά στο υπουργείο της προόδου του κάθε τμήματος ;
Συμπληρώνεις ένα έντυπο που διακινείται στο σχολείο μεταξύ των διδασκόντων πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα σχετικά με την πρόοδο της ύλης σου.
Όλα τα παραπάνω ισχύουν γενικά για όλα τα μαθήματα των πανελλαδικών.
Το ουσιαστικό και αυτονόητο είναι πως δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας.

324
Η Κοινότητα του PDE / Απ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
« στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 12:59:40 πμ »
Ρίξε μια ματιά εδώ
http://www.ert.gr/eductv/

325
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 11:52:52 μμ »
Παράθεση
από: http://users.hol.gr/~cfil/Periodiko/issue-10.htm#13
"...Μερικές μελέτες δείχνουν ότι ο κίνδυνος μετάδοσης μειώνεται όταν γίνεται καισαρική τομή. Εντούτοις, κάτι τέτοιο δεν έχει ακόμη αποδειχθεί και η ίδια η καισαρική τομή ενέχει ίσως κίνδυνο για τη μητέρα..."
Το κείμενο που παρατίθεται έχει γραφτεί το 1998, δεν θα έλεγα πως είναι η τελευταία λέξη της επιστήμης αλλά ακόμη και στο ίδιο κείμενο λίγο πιο πάνω γράφει:
Σε πολλές περιπτώσεις, πιστεύεται ότι ο ιός μεταδίδεται μάλλον κατά τις τελευταίες εβδομάδες της κύησης ή κατά τον τοκετό, παρά νωρίτερα στην κύηση.

Παράθεση
Και το ουσιαστικότερο στην επιστήμη είναι η αποδοχή μιας θεωρίας μόνο εάν αποδειχτεί από πειράματα σε κάθε περίπτωση, αλλά και εαν κανένα πείραμα δεν την καταρρίψει.
Αυτό είναι σωστό για μια θεωρητική πρόταση που διεκδικεί απόλυτη ισχύ. Η ιατρική όμως αξιολογεί τις θεραπευτικές μεθόδους με τη στατιστική.
Μια θεραπεία για τον καρκίνο με 5% ποσοστό αποτυχίας δεν θα ήταν θεραπεία γιατί θα είχε αντιπαραδείγματα;
Στο θέμα της συζήτησής μας, έχει αποδειχτεί πως συνδυασμός αντιικών και καισαρικής μπορεί να μειώσει δραματικά το ποσοστό κάθετης μετάδοσης (έως και στο 1%) ενώ και με πλήρη έλλειψη αγωγής αυτό είναι γύρω στο 25% ενω κανείς θα περίμενε να είναι πολύ ψηλότερο.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiv#Mother-to-child

Και σε τελική ανάλυση, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν ο διδάσκων  είπε στα παιδιά τα περί καισαρικής σαν μέθοδο που αποτρέπει 100% την κάθετη μετάδοση ή σαν μέθοδο που μειώνει την πιθανότητά της. Αν το είπε έτσι, σίγουρα δεν επρόκειτο περί κοτσάνας.
Ας μην είμαστε απόλυτοι.
 

326
Σχολική ζώνη / Απ: Μαργαριτάρια!
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2009, 06:53:52 μμ »
Για να ακριβολογούμε. υπάρχουν  μελέτες που δείχνουν ότι σε κάποιες περιπτώσεις όπως το υψηλό ιικό φορτίο, η καισαρική μειώνει τον κίνδυνο μετάδοσης, μπορεί κανείς να βρει σχετικές πηγές στο διαδίκτυο.

327
Οικονομικά / Απ: Τέλος το εξωδιδακτικό επίδομα;
« στις: Ιούλιος 07, 2009, 01:07:46 πμ »
Παράθεση
παραπληροφορηση απο ποιον και γιατι ;δεν ξυπνησε ενα πρωι ο δημοσιογραφος και του καπνισε να γραψει οτι κοβονται τα επιδοματα..
Ενίοτε συμβαίνει και αυτό, όπως όταν ξύπνησαν στο ΔΟΛ και στον Πήγασο και έγραφαν για την παρουσία του Ερντογάν στα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης που ουδέποτε συνέβη.

328
Παιδιά, γεννήθηκα το 1967...  :P

329
Για αυτό αλλά και για άλλους λόγους, στο σχολείο μου δεν χρησιμοποιούμε τέτοιες εφαρμογές.
Κυρίως, δεν είναι δουλειά του σχολείου να δώσει -επίσημα- προτεινόμενες σχολές, και στο παρελθόν αυτό έχει οδηγήσει μέχρι και σε νομικές αιτιάσεις γονέων υποψηφίων που έκριναν ότι ζημιώθηκαν τα παιδιά τους από λάθη ή κακές προτάσεις.

330
Προαγωγικές / Απ: Βαθμολόγηση γραπτών στο Λύκειο
« στις: Ιούνιος 21, 2009, 07:51:51 μμ »
Δεν κάνουμε το δεκαδικό ψηφίο στην 20βάθμια κλίμακα άρτιο γιατί «έτσι πρέπει» αλλά αυτό γίνεται με φυσικό τρόπο, διαιρώντας το βαθμό της 100βάθμιας κλίμακας με το 5.
Δηλαδή βαθμολογούμε αρχικά το γραπτό με 100 μόρια, εδώ δεν δίνουμε δεκαδικό ψηφίο (πχ 97.5) αλλά 97 ή 98.
Μετά διαιρούμε με το 5 και ο αριθμός που προκύπτει είναι ο βαθμός στην 20βάθμια κλίμακα. Αν έχει δεκαδικό ψηφίο, αυτό είναι μόνο ένα, πάντα άρτιο και δεν το στρογγυλοποιούμε.
πχ 66/100 -> 66:5=13,2
Ένα τέχνασμα για γρήγορη μετατροπή είναι να διπλασιάζουμε το βαθμό της 100βάθμιας κλιμακας και να παίρνουμε το τελευταίο ψηφίο σαν δεκαδικό.
πχ 73/100 -> 73χ2=146->14,6

331
Δημοτικό / Απ: Φυσική στο Δημοτικό
« στις: Ιούνιος 06, 2009, 04:14:36 μμ »
Το σχολικό βιβλίο μιλάει για τριβή εννοώντας την τριβή ολίσθησης και όχι την τριβή ή αντίσταση κύλισης, οπότε δεν έχει σχέση κανένα παράδειγμα με τροχούς ελαστικά κλπ. Με μια απλή διάταξη και ένα δυναμόμετρο μπορεί να κάνει το πείραμα στην τάξη και να δουν ότι η επιφάνεια επαφής δεν παίζει ρόλο.

332
Συνάδελφοι, από χρόνια η συντήρηση αλλά και η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων των σχολείων μέσω των σχολικών επιτροπών είναι ευθύνη των δήμων. Τους πιστώνονται κονδύλια για το σκοπό αυτό και την κατανομή και την όλη διαχείριση την κάνουν οι δήμοι.

333
Παράθεση
" οτι είμαστε υποχρεωμένοι όλοι οι εκπ/κοί να συμμετάσχουμε στις επιτηρήσεις των Πανελληνίων εξετάσεων των παλιών αποφοίτων  οι οποίες θα γίνουν τις απογευματινές ώρες"
Τι εξετάσεις είναι αυτές; Οι παλιοί απόφοιτοι δίνουν το πρωί μαζί με τους τελειόφοιτους.
Μήπως εννοείτε τις εξετάσεις των εσπερινών λυκείων;

334
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρίας ALTASOFT που εστάλη στο σχολείο μου, το ΣΥΝΕΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που μέχρι τώρα κυκλοφορούσε σε συνδρομητική βἀση,  προσφέρεται με ελεύθερη για εκπαιδευτικούς online πρόσβαση στη διεύθυνση:
http://www.shae.gr




335
Αναδημοσίευση από τα Νέα:

Με τον δικό τους φορητό υπολογιστή, τον οποίο θα προμηθεύονται δωρεάν ή με πολύ μεγάλη  έκπτωση, θα διαβαίνουν την πόρτα του γυμνασίου όλοι οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, πιθανότατα  από τη νέα σχολική χρονιά που αρχίζει το ερχόμενο φθινόπωρο.

Αυτό προβλέπει σχέδιο της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, το οποίο έχει ήδη ολοκληρωθεί και εντός της ερχόμενης εβδομάδας πρόκειται να κατατεθεί προς έγκριση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, ώς το φθινόπωρο πρόκειται να διατεθούν συνολικά περίπου 110.000 φορητοί υπολογιστές.

Οι διαδικασίες απόκτησης των φορητών υπολογιστών, εξηγούν οι εκπρόσωποι της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα είναι εξαιρετικά απλές. Η συνολική δαπάνη έχει προϋπολογιστεί σε περίπου 80-90 εκατ. ευρώ, ποσό με το οποίο- εκτός των άλλων - θα τονωθεί η αγορά της πληροφορικής, ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και η διείσδυση του γρήγορου Ίντερνετ. Η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού εκτιμά ότι η απόκτηση του φορητού υπολογιστή από τους μαθητές της Α΄ τάξης του γυμνασίου θα γίνει πρακτικά χωρίς κόστος γι΄ αυτούς, καθώς η επιδότηση ανά υπολογιστή/μαθητή θα μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει ακόμα και τα 500 ευρώ. Ήδη, στην ελληνική αγορά διατίθενται φορητοί υπολογιστές σε τιμές αρκετά χαμηλότερες των 500 ευρώ.

Η διαδικασία για τη διανομή των υπολογιστών θα είναι παρόμοια με αυτή της δράσης «Δες την Ψηφιακά», μέσω της οποίας διατέθηκαν υπολογιστές σε περίπου 25.000 πρωτοετείς αριστούχους φοιτητές.

Η νέα πρωτοβουλία, επισημαίνει ο δρ Γιάννης Λάριος, ειδικός σύμβουλος της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, αντιμετωπίζεται ήδη θετικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ η τελική έγκριση αναμένεται να δοθεί εντός του Απριλίου, μετά την υποβολή σχετικού φακέλου από τον ειδικό γραμματέα κ. Βασ. Ασημακόπουλο. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη θα πάρει η αγορά λιανικής διάθεσης υπολογιστών, η οποία μέχρι το φθινόπωρο θα μπορέσει να φέρει εις πέρας το όλο εγχείρημα.

Πώς θα γίνει η διάθεση
Οι μαθητές που επιθυμούν να αποκτήσουν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή θα κληθούν αρχικά να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο σχολείο που πρόκειται να φοιτήσουν. Στη συνέχεια το υπουργείο Παιδείας, που θα είναι και ο φορέας υλοποίησης του έργου, αφού συγκεντρώσει τα στοιχεία όλων των ενδιαφερόμενων μαθητών της χώρας, σε συνεργασία με την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα αποστείλει ταχυδρομικά στο σπίτι κάθε μαθητή ένα ειδικό εκπτωτικό κουπόνι με έναν προσωπικό κωδικό αριθμό. Κάθε δικαιούχος μαθητής, μετά την παραλαβή του κουπονιού, θα μπορεί να απευθύνεται σε όποιο κατάστημα επιθυμεί, για να αγοράσει τον φορητό υπολογιστή που θα επιλέξει. Η αξία του κουπονιού εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί γύρω στα 500- 550 ευρώ. Ωστόσο, το τελικό ύψος μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο, καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όσον αφορά τον τύπο του ηλεκτρονικού υπολογιστή που θα προμηθευτούν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, αυτός θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε φορητός, να έχει εξοπλισμό ασύρματης σύνδεσης με το Διαδίκτυο (θύρα Wi-Fi) και να διαθέτει επαρκή μνήμη και αποθηκευτικό χώρο. Επίσης, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύγχρονο λειτουργικό σύστημα, εφαρμογές αναζήτησης και πλοήγησης στο Ίντερνετ, καθώς και με βασικές εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου.

336
Οι αναβαθμίσεις είναι από σήμερα διαθέσιμες στο site του έπαφου.

Σελίδες: 1 ... 2223242526

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 439
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.